Jump to content
Shipfriends

Crete96

Members
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Πρόσφατα ταξίδεψα με το Φαιστός palace μετά από αρκετό καιρό και έχω να πω ότι διατηρείται σε πολύ καλή κατάσταση και είναι σχεδόν ίδιο με το παλιό το ορθόδοξο Φαιστός palace (δεν είχα ταξιδέψει με το πλοίο από τότε που έγινε η τραμπα). Το μόνο που πιστεύω ότι χρειάζεται το καράβι είναι μια ανακαίνιση στα σαλόνια και ίσως στις αεροπορικές αεροπορικές, να γίνει πιο φωτεινό, η όλη φάση στα σαλόνια μου θυμίζει σπίτι μεγάλο-στελέχους του ΠΑΣΟΚ το 2000, θεωρώ ότι δεν είναι πολυτελές αλλά κιτς και πρέπει να έρθει κάπως στο 2023 . Κατά τα άλλα το καράβι έφυγε και έφτασε στην ώρα του, εύκολο ταξιδεύτο και τεράστιο...
  2. Έχουμε κάποιο νέο για το Κρήτη 1; Θα πάει για σκραπ;
  3. Εμένα τα πλοία της blue star γενικά μου φαίνονται πιο σύγχρονα και γενικά ότι η εταιρεία εκμεταλλεύεται στο έπακρο το μέγεθος τους . Αν τα παλάτια άνοικαν στην blue, άνετα θα είχαν 3000 πρωτόκολλο πιστεύω...
  4. Πραγματικά πολύ όμορφο πλοίο, προσωπικά μου άρεσε περισσότερο και από τα παλάτια των μινωικών εσωτερικά στους κοινόχρηστους χώρους....
  5. Blue star patmos από ταξίδι μου πέρσυ από την Ρόδο ... Πολύ όμορφο πλοίο δενν είδα ξαναμπεί, Άριστοι προσεγμένοι χώροι και πολύ μοντέρνος σχεδιασμός εσωτερικά.
  6. Αυτό που λέει ότι φροντίζει να έχει πάντα τραπεζικές πιστώσεις για να εξασφαλίζει ρευστότητα με ξεπερνάει , και το γράφει και στον ισολογισμό του 18...
  7. Αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι , τα 8 εκατομμύρια που κάνει το πλοίο τα έδωσε ας το πούμε λαϊκά "ντουκου" ? Και πως αναγράφεται στον ισολογισμό ? Έχει διαιρεθεί βάσει τα χρόνια της μίσθωσης η ενιαία ?και μήπως η Alphaglobe Shipping Ltd ανήκει στον Βαρδινογιάννη? Το ξέρω ότι οι δόσεις αφορούσαν προηγούμενο κοινοπρατικο δάνειο που είχε αναδιαρθρωθεί, το θέμα είναι ότι κάθε σοβαρή εταιρεία οφείλει να έχει ένα αξιόλογο πόσο σε ταμειακα διαθέσιμα ώστε εάν κάτσει η στραβή να μπορεί να λειτουργήσει χωρίς πρόβλημα , η διοίκηση εξάλλου γνώριζε ότι εάν 1 δόση δεν πληρώνονταν η απαίτηση θα γινόταν βραχυχρόνια , επομένως ότι η αναδιάρθρωση θα πήγαινε στραφη ...
  8. Το 2018 η ΑΝΕΚ δεν αγόρασε το αστεριον 2 με μακροχρόνια μίσθωση ? Μετά δεν πλήρωσε μια δόση και ο δανεισμός κατέστη από μακροχρόνιος βραχυχρονιος με συνέπεια την είσοδο των τραπεζών στο μετοχικό κεφάλαιο ...μόνο εμένα δεν μου φαίνονται τυχαία όλα αυτά ? Πως μια εταιρία με τεράστιο πρόβλημα ρευστότητας που επηρεάζεται δυσμενώς από τις αυξήσεις των καυσίμων εκείνης της χρονιάς αγοράζει νέα καράβια ?
  9. Πάει η ΑΝΕΚ , ας ελπίσουμε να βοηθήσει ο Βαρδής τον ανιψιό του ...
×
×
  • Create New...