Crete96 Posted July 20, 2023 Share Posted July 20, 2023 Έχουμε κάποιο νέο για το Κρήτη 1; Θα πάει για σκραπ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Man0lero Posted August 6, 2023 Share Posted August 6, 2023 Το πλοίο άνοιξε το AIS του πριν απο λιγο Link to comment Share on other sites More sharing options...
blue star myconos Posted August 6, 2023 Share Posted August 6, 2023 Αν βλέπω καλά έκανε και δοκιμαστικό λέει (στο marrine traffic) Τι να έγινε άραγε γιατί έδωσε σημεία ζωής; Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted August 6, 2023 Share Posted August 6, 2023 Μαλλον μας τρολάρει το marine traffic Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annivas Posted August 6, 2023 Share Posted August 6, 2023 Μήπως επειδή όλη μέρα σήμερα είχε δυνατό Πουνέντη στην περιοχή έβαλαν ρεύματα να πάρουν μπόσικα σε καδένες ;;; Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted August 6, 2023 Share Posted August 6, 2023 Άλλο αυτό, άλλο ότι έκανε δοκιμαστικό Link to comment Share on other sites More sharing options...
Class123 Posted August 14, 2023 Share Posted August 14, 2023 Αν δεν κάνω λάθος δεν ήτανε στην τωρινή θέση που ήτανε τώρα Link to comment Share on other sites More sharing options...
emvolos Posted August 15, 2023 Share Posted August 15, 2023 Από μέσα έμαθα ότι οδεύει για τελευταίον ασπασμόν! Ο καιρός θα δείξει. Κανένα νέο απο τις μπάντες εκεί του μεγάλου λιμανιού; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Αρακλειανός Posted September 9, 2023 Share Posted September 9, 2023 Μια φωτογραφία του Κρήτη Ι από τον Ιούλιο στον Νέο Μώλο Δραπετσώνας, το πλοίο ακόμα εκεί βρίσκεται... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted November 18, 2023 Share Posted November 18, 2023 Τα έξι πέδιλα του αριστερού καταπέλτη του Κρήτη Ι έχουν αποκολληθεί και μόνο δυο βρίσκονται στο ντοκο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgios express Posted December 11, 2023 Share Posted December 11, 2023 5 hours ago, Villandry said: Το Κρητη Ι είχε πάει Δωδεκάνησα τότε. Δεν νομίζω αν υπήρχε φωτογραφία στην gallery από εκείνη την περίοδο, οπότε να η ευκαιρία. Και φοβάμαι ότι η επόμενη photo-op θα περιλαμβάνει και ένα ρυμουλκό στην πλώρη, αντιλαμβάνεσθε τι εννοώ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pilot Posted December 11, 2023 Share Posted December 11, 2023 Το Κρήτη 1 ήταν τελικά όντως και είχε πάει το καλοκαίρι του 2016 Ιδού και τα ντοκουμέντα της εποχής από τον τοπικό τύπο https://www.dimokratiki.gr/30-06-2016/kriti-1-tis-blue-star-sti-grammi-pireas-kalimnos-kos-rodos/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
fourtounakis Posted December 11, 2023 Share Posted December 11, 2023 Του είχαν προσθεσει και μπανερακι blue star ferries. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strofalos Posted December 12, 2023 Share Posted December 12, 2023 Και τι ντοκουμέντο.., ένας μονοτίμονος δεινόσαυρος 192μέτρων με μπαταριστές μηχανές στο μέσα λιμάνι της Καλύμνου. Με λαδιά μεν αλλά μπήκε και εξυπηρέτησε. Αν ξαναμπεί το Κρήτη στην γραμμή, θα ξυπνήσει όμορφες αναμνήσεις στους Καλύμνιους. Τελικά μόνο το Κρήτη έμπαινε στο μέσα λιμάνι ή γενικά χωράνε οριακά τέτοια πλοία στο λιμάνι τους αλλά δε μπαίνουν για να "μην παίρνουν τα λιμάνια τους αέρα"..? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pilot Posted December 12, 2023 Share Posted December 12, 2023 Έχω την αίσθηση, με πάσα βέβαια επιφύλαξη το αναφέρω, ότι ήταν η μόνη φορά που το Κρήτη 1 μπήκε στο μέσα λιμάνι λόγω ιδανικών συνθηκών (λάδια, άπνοια). Όλες τις άλλες φορές έμπαινε στο έξω Link to comment Share on other sites More sharing options...
Αρακλειανός Posted February 23 Share Posted February 23 18 minutes ago, olympic champion anek said: Η Άττικα μας τρολάρει άγρια🤣 Και το Κρήτη Ι με τα νέα σινιάλα το δείχνει και μάλιστα προχτές άνοιξε και AIS. Περίεργο... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taxidiotis Posted February 24 Share Posted February 24 Άκουσα πως παει προς ντανα Ελευσίνας μεριά Link to comment Share on other sites More sharing options...
Αρακλειανός Posted February 24 Share Posted February 24 Αν πάει Ελευσίνα, στα ναυπηγεία θα πάει, μάλλον κάτι πρέπει να έχει στο μυαλό της η Attica Group και για αυτό τώρα που έχει κάνει τόσες αλλαγές στα 200μετρα του στόλου της. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cyclades_shipping Posted February 24 Share Posted February 24 (edited) Μήπως έχει να κάνει με τα λιμανιάτικα ; Edited February 24 by cyclades_shipping Link to comment Share on other sites More sharing options...
olympic champion anek Posted February 24 Share Posted February 24 23 hours ago, Αρακλειανός said: Και το Κρήτη Ι με τα νέα σινιάλα το δείχνει και μάλιστα προχτές άνοιξε και AIS. Περίεργο... Λέτε να έχουμε καμία νεκρανάσταση;😮 Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted March 10 Share Posted March 10 On 2/24/2024 at 2:56 AM, Taxidiotis said: Άκουσα πως παει προς ντανα Ελευσίνας μεριά On 2/24/2024 at 12:08 PM, Αρακλειανός said: Αν πάει Ελευσίνα, στα ναυπηγεία θα πάει, Που μεθόρμισε εν τέλει; Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted March 10 Share Posted March 10 Στη θεση του ειναι Link to comment Share on other sites More sharing options...
nomikos Posted March 12 Share Posted March 12 Με μία μικρής κλίμακας συντήρηση το Κρήτη 1 μπορεί να βγει ως ρο-ρο 2-3 μήνες το καλοκαίρι.Ολόκληρη Αττικα σίγουρα μπορεί να αλλάξει μερικές λαμαρίνες του,σιγά. Εδώ πριν 3 χρόνια ο βάπορας ταξίδευε στην Ιταλία και χτυπούσε 20+ για τη GNV. Link to comment Share on other sites More sharing options...
iord Posted March 12 Share Posted March 12 Δεν καταλαβαινω γιατι εχει δημιουργηθει αυτη η ιδεα οτι το πλοιο μπορει να βγει σαν ρορο οικονομικα αλλα για να βγει ρο παξ χρειαζονται περισσοτερα. Συγχωρεστε με αν κανω λαθος αλλα το ξενοδοχιακο του πλοιου πρεπει να ειναι το μοναδικο πραγμα που δεν εχει πειραχτει. Υποθετικα λοιπον οποιες δουλειες γινουν για να βγει σαν ρορο αυτοματα σημαινει οτι μπορει να βγει και για ροπαξ. Ετσι και αλλιως αν το ηθελε για ροπαξ δεν νομιζω να εδινε 13 εκ για το μπλου καρριερ 2 αντι να το φτιαξει αυτο με ουτε τα μισα. Σαν ρο παξ υπαρχουν γραμμες που μπορει να δουλεψει, περαν της γνωστης του ηρακλειου και σε ΒΑ αιγαιο και δωδεκανησα (εχει ξαναδουλεψει και στα 2) σαν συμπληρωματικο, απλα νομιζω οτι οπως τα εχει βαλει κατω η αττικα δεν συμφερει γενικα να το λειτουργησει παλι Link to comment Share on other sites More sharing options...
pathfinder Posted March 12 Share Posted March 12 Σαν RoRo θα έχει λιγότερα έξοδα (κυρίως από το ξενοδοχειακό) αλλά χωρίς έσοδα εισιτηρίων. Θα ήταν λύση μόνο βραχυπρόθεσμα για συγκεκριμένες ανάγκες. Τα Blue Carriers θα είναι πολύ πιο οικονομικά (για αντίστοιχο φορτίο). Το λογικό είναι ή φτιάχνεται για να δουλέψει (έστω σαν αμοιβό αν χρειαστεί) ή κουνάει μαντήλι. (Υπάρχουν βέβαια και κάποιοι άλλοι λόγοι για τους οποίους θα μπορούσε να διατηρηθεί -ανενεργό- που σχετίζονται με τα "μπακαλοτέφτερα") Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now