Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

To Finnsailor είναι του '87, πρώτο μιας σειράς 3 αδελφών πλοίων. Είναι επίσης μια μικρότερη έκδοση της σειράς Hansa που ακολούθησε με 4 πλοία, δηλαδή 2+2 με λίγο μικρότερο πλάτος (Finnhansa,/Finnpartner και Transeuropa/Finntrader). Μάλιστα, στα Finntrader και Finnpartner έγινε κάποια στιγμή προσθήκη εσωτερικών καμπινών στο 3ο κατάστρωμα. 

 

Το ένα του αδελφό του Finnsailor (πρώην Tsanslubeca, νυν Poseidon Express) πουλήθηκε και πέρασε από τα μέρη μας, όπως είδαμε. To Antares είναι παροπλισμένο στη Gdynia.

Αν κρινω απο τα οσα αναφερονται παρακατω απο την finnlines νομιζω οτι ολη η σειρα πλοιων που αναφερει πιο πανω ο .voyager θα δει τον δρομο της εξοδου.Απο ro/pax θα εναρμονιστουν τα 4 αδερφακια του Europalink ενω απο rο/rο σχεδον ολα μιας και ειναι νεοτευκτα στην πλειοψηφια τους.Ερωτηματικο ειναι τι θα γινει με τα ναυπηγησεως 1999-2000 ro/pax Finneagle,Finnclipper και Finnfellow καθως δεν αναφερονται ουτε αυτα στους νεους σχεδιασμους της finn!!

 

Due to the new stringent sulphur oxide emission regulations to be enforced 1 January 2015, Finnlines has ordered exhaust gas cleaning systems for six of its latest series of ro-ro vessels built 2011-2012, for four of its Star-class ro-pax vessels built 2006-2007 and for four of its ro-ro vessels built 2000-2002. These investments are part of the 2014 capex programmes. The scrubber systems will be installed during the end of 2014 and the beginning of 2015. By selecting these scrubber systems, the vessels will be able to operate in compliance with the new environmental regulations while continuing to operate on heavy fuel oil. At the same time, Finnlines has ordered an improvement retrofit to the propulsion system to be installed on four Star-class ro-pax vessels. At the end of June, Finnlines ordered the same type of improvement retrofit to the propulsion systems of MS Finnmill and MS Finnpulp. These re-blading projects will be done during the turn of the year. This new propeller and rudder system improves substantially the vessels’ relative propulsion efficiency and as a result, the vessels achieve a reduction in fuel consumption

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 857
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Όμιλος Grimaldi: Σημαντικό το λιμάνι της Ηγουμενίτσας 

Στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας όπου οι συνδέσεις με την Εγνατία Οδό αποτελούν ισχυρό κίνητρο δραστηριοποίησης στρέφει το ενδιαφέρον του ο ιταλικός όμιλος Grimaldi εκτιμώντας ότι το λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι ανέτοιμο για να το εντάξει στον άμεσο σχεδιασμό του.

Αυτό προκύπτει από δηλώσεις του Νούντσιο Σαβαρέζε (Nunzio Savareze), διευθυντή πωλήσεων του ομίλου, στον οποίο ανήκει μεταξύ άλλων η Minoan Lines, με την ευκαιρία του 18ου πανελλήνιου συνεδρίου logistics.

«Η Θεσσαλονίκη έχει μεγάλη δυναμική γιατί η θέση της είναι στρατηγική. Ο στόχος μας είναι όμως να υπάρχουν και επαρκείς συνδέσεις και για να είμαι ειλικρινής, θεωρώ ότι η Θεσσαλονίκη δεν είναι έτοιμη για κίνηση Ro - Ro (σ.σ. φορτηγών πλοίων, περισσότερο οχηματαγωγών, μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων κοντέινερς ή κυρίως οχημάτων άνευ αυτοκίνησης). Αυτή τη στιγμή η Ηγουμενίτσα είναι το στρατηγικό μας λιμάνι» επισήμανε ο κ.Σαβαρέζε, απαντώντας σε σχετικό ερώτημα.

Στο μεταξύ, εντός του 2018 αναμένεται να ολοκληρωθούν τα έργα της Γ1 φάσης στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας, τα οποία περιλαμβάνουν -μεταξύ άλλων- τη δημιουργία νέων κρηπιδωμάτων και την εκβάθυνση ήδη υφιστάμενων, ώστε να είναι δυνατή η εξυπηρέτηση περισσότερων φορτίων, όπως επισήμανε ο διευθυντής ανάπτυξης του Οργανισμού Λιμένος (ΟΛΗΓ ΑΕ), Κωνσταντίνος Γκρίνιας, σύμφωνα με τον οποίο το 2014 εξελίσσεται μέχρι στιγμής θετικά για το λιμάνι, με αύξηση της τάξης του 9%-10% τόσο στην επιβατική κίνηση, όσο και στα φορτία.

Στο πλαίσιο της Γ1 φάσης των έργων προβλέπεται παράλληλα η δημιουργία ενός τερματικού σταθμού φορτίου (cargo terminal) και ενδεχομένως -εντός του- μικρού Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων (ΣΕΜΠΟ), ενώ θα ακολουθήσει η Γ2 φάση, που περιλαμβάνει δύο δακτυλιοειδείς προβλήτες και τη δημιουργία υποδομών για την εξυπηρέτηση μελλοντικής σύνδεσης Ra-Ra (σύνδεση σιδηροδρομικού δικτύου-λιμένος).

Ωστόσο, πρόσθεσε, για να γίνει αυτό πρέπει να υλοποιηθεί ο δυτικός σιδηροδρομικός άξονας.

Πηγη: ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Για ναυπηγηση 5 νεων car carrier κανει λογο σημερα η Wall Street Journal.

 

Grimaldi Group, the world’s biggest passenger- and car-ferry company by capacity, will this month complete an order for five giant car carriers worth a combined $300 million to move vehicles made by Fiat Chrysler Automobiles 
Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Προφανώς γιά τα πλοία που δραστηριοποιούνται στο Ιόνιο/Αδριατική η Μάλτα είναι πιό κοντά απ'την Σύρο ή τον Πειραιά....

Μονό για αυτόν είναι πιο κοντά η Μάλτα ή και για τις υπόλοιπες εταιρείες? και τελικά πόσο πιο κοντά είναι η Μάλτα από τον Πειραιά? Φυσικά και δεν ψάχνω απαντήσεις στις ερωτήσεις, είναι κάτι σαν ρητορικές... Ούτε φαντάσματα βλέπω, απλώς καλό είναι να στηρίζουμε και λίγο τον τόπο μας, ειδικά την περίοδο που βιώνουμε.. Δεν είδα στο εξωτερικό ιδιαίτερη προτίμηση σε ξένα προϊόντα, ότι έχουν καταναλώνουν (κυρίως) και δευτερευόντως εισάγουν.. Αυτό ήθελα να θίξω, κατά τα αλλά μία χαρά είναι η εταιρεία και το συγκεκριμένο πλοίο..

Link to comment
Share on other sites

Είχε πάει και κάποιο απο τα Παλάτια εκεί . Αν δε κάνω λάθος τα ναυπηγεία της Μαλτας ειναι σε εναν όμιλο με αυτά της Μεσίνα . Όποτε αν ειναι κάτι θετικό ειναι ότι δεν πάει Τουρκία όποτε εκεί θα μας προβλημάτισε γιατί δε πάει Σύρο . Που άραγε χωράει;; Τα μόνα που θα χωρούσε ηταν του Σκαραμαγκά

Link to comment
Share on other sites

Μεσσινα ειχε παει το olympia palace οταν εκανε την γραμμη των αδερφων roma + barcelona. Ποτε Μαλτα παλατακι... Τουλαχιστον με name Minoan Lines !

Link to comment
Share on other sites

καθε φορα που παει για δεξαμενισμο/επισκευη καποιο πλοιο του ομιλου που πιανει ελληνικα λιμανια εχουμε την ιδια κουβεντα. το εχουμε συζητησει στα θεματα των πλοιων, στα θεματα των εταιρειων του ομιλου, παντου. ;)

 

ο ομιλος γκριμαλντι δραστηριοποιειται σε ολους τους τομεις της ναυτιλιας, εχει συμφωνιες με 3-4 ναυπηγεια και στελνει τα πλοια του εκει. μαλτα και τουρκια εχουμε δει πολλες φορες να πηγαινουν ferries του (το europa εχει ξαναπαει μαλτα).

 

δεν ειναι θεμα αποστασης, αλλα συνολικου κοστους

Link to comment
Share on other sites

Για ναυπηγηση 5 νεων car carrier κανει λογο σημερα η Wall Street Journal.

Με αφορμη τη ναυπηγηση των 5 νεων πλοιων ο G εκανε καποιες νεες δηλωσεις στην WSJ που αναμεταδοθηκαν και απο δικα μας site και αφορουν την κατασταση της ελληνικης οικονομιας.

 

“Για όσους [στη ναυτιλιακή βιομηχανία] έχουν κάνει τις απαραίτητες επενδύσεις, το μέλλον φαίνεται ελπιδοφόρο”, είπε ο κ Grimaldi. “Ακόμη και αν η τιμή των καυσίμων επανέλθει, είμαστε πλέον πολύ πιο αποτελεσματικοί. Με κρίση ή χωρίς κρίση, τα εμπορεύματα θα πρέπει να μετακινηθούν δια θαλάσσης, επομένως δεν μου έχει γίνει εμμονή ιδέα το ρίσκο”.

 
Ο κ Grimaldi, του οποίου η ελληνική εταιρεία Μινωικές Γραμμές μεταφέρει επιβάτες και φορτίο στα ελληνικά νησιά και από την Ελλάδα προς την Ιταλία, ανέφερε επίσης ότι δεν ανησυχεί από τη φημολογία για ενδεχόμενη έξοδο της Ελλάδας από την ευρωζώνη, λόγω των καλύτερων όρων χρηματοδότησης που ζητά η νέα κυβέρνηση ΣΥ.ΡΙΖ.Α.-ΑΝ.ΕΛ. στις εν εξελίξει διαπραγματεύσεις με τους διεθνείς πιστωτές της.
 
“Είμαι βέβαιος ότι θα επιτευχθεί ένας συμβιβασμός και η Ελλάδα θα παραμείνει στο ευρώ” δήλωσε. «Αλλά ακόμα κι αν αφήσει την ευρωζώνη, θα υπάρξει υποτίμηση [του νέου νομίσματος], η οποία θα καταστήσει φθηνότερο για τους τουρίστες να πάνε στην Ελλάδα και θα μειώσει το μισθολογικό μου κόστος”.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Τα Superfast Andalucia και Canaria θα δρομολογηθουν στην Αδριατικη συμφωνα με τον big boss Πατρα-Τεργεστη με προσεγγισεις σε Ραβεννα η' Marghera

 

Circa 9,25 milioni di euro ciascuna sono stati invece sborsati dal gruppo Grimaldi per le due ro-ro Superfast Andalucia e Superfast Canarias (2.600 metri lineari di garage ciascuna) appena rilevate da Trasmediterranea.

“Quest’ultime due navi – spiega ancora Emanuele Grimaldi – a breve entreranno in linea in Adriatico andando a rinforzare la linea merci fra Trieste e Patrasso, con scalo intermedio a Marghera o a Ravenna. Alla luce di questo upgrade i nostri servizi di autostrade del mare in Adriatico operate tramite i marchi Grimaldi e Minoan prevedono 7 partenze settimanali per merci e passeggeri da Brindisi, 6 da Trieste e 2 da Ancona con i Cruise Ferry e a questo punto altre 3 partenze settimanale per i carichi rotabili con le due navi appena acquistate da Trasmediterranea”.
Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Μηπως τα μπερδευεις με καποια αλλα? ;) Τα Superfast αυτα ειναι κατασκευης 1997-1998 απο τα Fincantieri ενω το Ιonian Star του 1992 στα Van der Gissen

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Μονο που οταν τα υλοποιησει ολα του τα σχεδια μαζι καποιοι θα λενε παλι για αφελληνισμο της ελληνικης ακτοπλοϊας για σουπερμαρκετ κ αλλες τετοιες ....ριες

Και για τα Χανιά το οχι άλλος το είπε κ οχι ο G

Link to comment
Share on other sites

να σας ενημερωσω οτι το Νησος Ροδος το εισπρατει ο ομιλος G και οχι η HSW. Το να αλλαξει το πλοιο ή να προσθεσει καποιο/καποια αλλο/αλλα δεν θα αλλαξει τιποτα στο γενικο σχεδιο!

 

3 χρονια τωρα, απο την εποχη της υποτιθεμενης δρομολογησης του ροδος στη γραμμη κολομβια παναμα, ακουμε για σχεση του πλοιου με τον ομιλο grimaldi (του ανηκει, το διαχειριζεται, εισπραττει τα κερδη κλπ) χωρις ποτε να εχει επιβεβαιωθει κατι. κατι σαν... docklands legend ενα πραγμα

 

(κανετε μια αναζητηση στα topix, grimaldi, hsw, νησος ροσος & κορινθος marghera και θα δειτε ποσες φορες εχει ξαναγινει τετοια κουβεντα).

 

το ιδιο ισχυει και για την εξαγορα της HSW ;)  τουλαχιστον αλλη μια φορα την... εχει εξαγορασει

 

οσο για τα χανια το εξαντλησαμε το θεμα το φθινοπωρο B). αν ηθελε θα ηταν 01/11

Link to comment
Share on other sites

Οταν κατι δε φαινεται ή δε μαθαινεται στο ευρυ κοινο δε σημαινει οτι δεν ισχυει κιολας...

Οσο για τα Χανια, ξαναλεω οτι απο αλλου ηταν η αρνηση δρομολογισης και οχι απο τον G

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ενδιαφερον για την εξαγορα της κρατικης Πολωνικης Polferries δειχνει ο Γκριμαλντι.

 

Ματαιωνει η εκει κυβερνηση την ιδιωτικοποιηση της polferries.Πρωτη φορα αριστερα στην Πολωνια. :P

 

The ministry has decided to halt the sale of nearly 92% of the state-run ferry company without giving a reason.

tradewinds

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...