Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Μιάς και σήμερα γύρισα απο την γείτονα χώρα, να επιβεβαιώσω ότι το 3ο πλοίο είναι γεγονός, καθώς παρουσίασε τα πλάνα του ο ίδιος ο Grimaldi στην Trieste, μίλησε για δρομολόγηση τα Χριστούγεννα και για χρώματα Μινόαν, αλλά δεν ανέφερε τίποτα για Ελληνική σημαία. (τύπου Cruise το βλέπω)

Όσο για τιμές, την νταλίκα θα την έχει φθηνότερα και απο της γραμμής Κορίνθου-Marghera, οπότε καταλαβαίνετε τί χειμώνας προβλέπεται!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 857
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μια "συνέντευξη" του Grimaldi στο Πρώτο Θέμα

μερικά highlights:

Στόχος του είναι η απόκτηση ολοένα μεγαλύτερου μεριδίου από την πίτα της αγοράς, αυξάνοντας τις δραστηριότητες με νέους προορισμούς. Αμεσα θα συνδέσει την Πάτρα με τη Ραβένα αλλά και τη Σικελία μέσω του Μπρίντεζι, αφού δύο πλοία θα κάνουν το δρομολόγιο Ραβένα - Μπρίντεζι - Κατάνια. Από το καλοκαίρι ο όμιλος δραστηριοποιείται με ακόμα δύο πλοία στη γραμμή Πάτρα - Ηγουμενίτσα - Μπρίντεζι, όποτε θα γίνονται μεταφορτώσεις για Ραβένα ή Κατάνια.

...

«H μείωση της κατανάλωσης καυσίμων είναι η μόνη λύση προς το παρόν. Ο όμιλος βρίσκεται σε καλύτερη θέση από τους ανταγωνιστές του, αφού τα καύσιμα αποτελούν το 25% του τζίρου του σε σύγκριση με το 40%-50% άλλων εταιρειών. Και αναζητούμε συνεχώς λύσεις. Στα πλοία των Μινωικών θα βάλουμε ειδικές προπέλες που εξοικονομούν ενέργεια, θα τα βάψουμε με μπογιές σιλικόνης, που μειώνουν την αντίσταση του νερού, άρα και την κατανάλωση σε ποσοστό 20%»

...

«Σε αυτή τη λογική κινηθήκαμε στην Αδριατική την περασμένη άνοιξη. Είδαμε ότι η γραμμή της Βενετίας δεν είχε κίνηση, αφού κυρίως οι Γερμανοί τουρίστες αποφάσισαν να μην έρθουν στην Ελλάδα για διακοπές. Αποφασίσαμε άμεσα να αποδρομολογήσουμε τα δύο πλοία μας. Αν είχαμε μείνει στη γραμμή, οι Μινωικές θα είχαν σοβαρότατο οικονομικό πρόβλημα. Πήγαμε στη γραμμή Πάτρα - Ηγουμενίτσα - Μπρίνετζι και πήραμε ένα μεγάλο κομμάτι της αγοράς, μεταφέροντας 90.000 επιβάτες και 15.000 φορτηγά. Στη γραμμή αυτή συνεργαζόμαστε πλέον με τη ΝΕΛ, που έχει καλό εμπορικό δίκτυο, η οποία αγόρασε 800 θέσεις φορτηγών στα πλοία μας και θα παίρνει προμήθεια»

Link to comment
Share on other sites

Kαι οι κόντρες καλά κρατούν!!!

Στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ανταγωνισμού προσέφυγε ο όμιλος Attica, καταθέτοντας καταγγελία για ασυμβατότητα των κρατικών ενισχύσεων που παρέχονται από την Ιταλία υπό τη μορφή επιδοτήσεων εργοδοτικών εισφορών σε επιβατηγά πλοία ιταλικής σημαίας, τα οποία ανταγωνίζονται στην αγορά της Αδριατικής πλοία με ελληνική σημαία.

Περισσότερα ΕΔΩ

Και λιγο αργοτερα ηρθε η πρωτη αντιδραση.

Όμιλος Grimaldi: Θεωρεί αβάσιμη την προσφυγή της Αttica και δεν ανησυχεί

Όπως επεσήμαναν ιταλικοί κύκλοι στο Marinews.gr οι ενισχύσεις αυτές έχουν την έγκριση των κρατών μελών της ΕΕ και ισχύουν και για άλλα κράτη. «Οπότε δεν υπάρχει θέμα και για αυτό ο όμιλος Γκριμάλντι δεν πρόκειται να απαντήσει στην Attica.

Οι ίδιοι κύκλοι αφήνουν να εννοηθεί ότι ο όμιλος Attica προέβη στην κίνηση αυτή ως αντίδραση στον ανταγωνισμό που δέχεται στην Αδριατική από τον Όμιλο Γκρικμάλντι και στον οποίο δεν μπορεί να ανταποκριθεί όπως θα ήθελε.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σκληραίνει τη στάση του ο όμιλος Grimaldi

Ο όμιλος Grimaldi, επιδιώκει την απαοχώρηση των ελληνικών ακτοπλοϊκών εταιρειών από τη γραμμή της Ανκόνας.

Εντείνεται η κόντρα μεταξύ της Attica Group και του ιταλικού Ομίλου Grimaldi, στο πλαίσιο μιας ευρύτερης ελληνοϊταλικής σύγκρουσης, με φόντο τη φθίνουσα μεταφορική και επιβατική κίνηση των γραμμών της Αδριατικής, ενώ συνέχεια στο πινγκ-πονγκ των δηλώσεων μεταξύ εκπροσώπων του δύο εταιρειών δίνει σήμερα ο ιταλικός όμιλος, μέσω της «Ν».

Ο όμιλος Grimaldi φέρεται αποφασισμένος να κυριαρχήσει στην Αδριατική και πιέζει προς τούτο τις δύο ελληνικές ακτοπλοϊκές εταιρείες ΑΝΕΚ και Attica, να αποχωρήσουν από τη γραμμή της Ανκόνας και τους προτείνει να επικεντρωθούν στη γραμμή της Βενετίας.

Περισσότερα στη naftemporiki.gr

Link to comment
Share on other sites

Το Sorrento με καθυστέρηση που είχε μαζέψει, το Florencia επίσης καθυστερημένο λόγω απεργίας από Πάτρα. Έτσι συναντήθηκαν Ηγουμενίτσα χθες το πρωί.

8166589138_cfc6edb63e_c.jpg

Link to comment
Share on other sites

Πάντως απο συνομιλία που είχα με άτομα της ΑΝΕΚ στην Βενετία, είπαν για το πλοίο ότι ναυλώθηκε καθώς άρχισε ο Mr. Βαρδινογιάννης να τον ενδιαφέρουν αυτού του τύπου τα πλοία, καθώς αυτά είναι το μέλλον στην Αδριατική ως προς την βιωσιμότητά τους!

Κ ετσι ο Mr. G θα τα παιρνει κ απο τις ναυλωσεις... Αρα μ ενα σμπαρο τεσσερα τριγωνια (Ανκωνα, Βενετια, Τεργεστη, Μπριντιζι)

Link to comment
Share on other sites

Ετσι ειναι παιδια μπορει να ειναι στενοι συγγενεις,αλλα οι εταιρειες ειναι τελειως διαφορετικες.Ο Μιμης και ο Μακης Αγουδημος για παραδειγμα ειχαν την ιδια εταιρεια η' εντελως αλλες? ;)

Για να τα ξεμπερδεψουμε λιγο,οι εταιρειες του Μανωλη ειναι αυτες και του Aldo ειναι αυτη και αυτη! ;)

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ο όμιλος Grimaldi, επιδιώκει την απαοχώρηση των ελληνικών ακτοπλοϊκών εταιρειών από τη γραμμή της Ανκόνας.

Περισσότερα στη naftemporiki.gr

Η original δηλωσεις στη Lloyd's List που προκαλεσαν αντιδρασεις πριν απο μερικες μερες ανεβηκαν στο site του Γκριμαλντι.Ετσι μπορουμε να τη δουμε κι εμεις μιας και στην Lloyd's τα αρθρα ειναι κλειδωμενα. B)Παρακατω το ζουμι..

“The only way is to have reasonable competition between ports as well as operators and to have first-class service

everywhere. Consolidation and scrapping is the name of the game everywhere,” he says.

At present, he feels that services between Patras and southern Italy, with Grimaldi dominating Brindisi and Attica

in Bari , are sustainable.In the Italian owner’s view, the problems reside in the northern Italian ports.

On the Greece-Ancona route, the two camps are cutting each other’s throats with no one operating profitably, he

says. Meanwhile, Anek’s service to Venice relies on the 33-year-old pair Kriti I and Kriti II .Mr Grimaldi argues that the two ageing Anek vessels should be scrapped in order to improve the mean standard

of the ferry transportation alternative against the threat of growing point-to-point air connections for tourists.

Most importantly, though, in his recipe, this would clear the market for his competitors’ joint service to switch

from Ancona to Venice. He estimates that this single move could wipe as much €60m ($77.8m) off the main

operators’ combined losses.

“It would contribute dramatically to the health of the sector and really it should have been done a long time ago.

Everyone would benefit more or less equally, to the tune of €15m to €25m annually per company,” he says.

Και καταληγει με παραπονο :P

Even Mr Grimaldi acknowledges that managements at the rival lines are unlikely to be impressed with his

suggestion: “I do not expect them to do it. They never do what is reasonable,” he complains.

On the contrary, his message appears aimed more at the banks which in effect control the destiny of the main

Greek operators.

Mr Grimaldi says his group and its Minoan subsidiary will last the course, not least because the Grimaldi Group

continues regularly to churn out quarterly profits, with Minoan the sole red spot on its consolidated balance sheet.

The Greece-linked ferry operation represents just 5% of group business overall, he says.

“I hate losing money. The company runs with our family money,” he says, contrasting this with rivals who “are

really playing with the money belonging to their banks and their shareholders”.

He adds: “They think we will capitulate, but they are completely wrong.”

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Χμμ, είναι λογικό να ζητάει από την κοινοπραξία να μεταφερθεί στην Βενετία, και ταυτόχρονα να επεκτείνει το δρομολόγιο της Ανκόνα μέχρι την Τεργέστη, 3 βήματα ανατολικότερα;..

Link to comment
Share on other sites

Η Malta Motorways of the Sea βλεπω πως ανηκει στον ομιλο Γκριμαλντι και εχει καποια πλοια που το management το εχει η Ελληνικη Valiant..Μαλιστα ο λογος που το γραφω ειναι οτι βλεπω πως ερχεται το Euroferry Malta παλι στον Πειραια...ξερουμε περισσοτερα για την εταιρεια περαν απο αυτα που γραφει στο site της?

Link to comment
Share on other sites

Το Eurocargo Bari παραμενει εδω και 7 μερες ανοιχτα του λιμανιου της Τυνιδας καθως εργαζομενοι της Cotunav σε συνεργασια(?)με το εκει λιμεναρχειο δεν επιτρεπουν στο πλοιο να δεσει καθως διαμαρτυρονται για αθεμιττο ανταγωνισμο εις βαρος της εταιρειας τους και αντιτιθενται στην προσφατη αποφαση δρομολογησης του πλοιου στη γραμμη Γενοβα-Τυνησια.

http://www.ansamed.info/ansamed/it/notizie/stati/tunisia/2012/11/29/Trasporti-impedito-attracco-Tunisi-nave-Grimaldi_7874942.html

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μερικές ανακατατάξεις:

Με την επιστροφή του Ίκαρου στη γραμμή της Ταγγέρης (Λιβόρνο-Βαρκελώνη-Ταγγέρη)

ο Zeus αναλαμβάνει τη γραμμή του Catania (Σαλέρνο-Παλέρμο-Τυνησία-Τραπάνι-Τσιβιταβέκια)

το οποίο με τη σειρά του θα αντικαταστήσει το Florencia στη Γραμμή της Πάτρας από 19/1 σύμφωνα με το σύστημα κρατήσεων

Edited by MarkCreta
Link to comment
Share on other sites

20.000.000 ευρω θα διαθεσει ο ομιλος για την κατασκευη Terminal για τις επιβατικες και εμπορευματικες του δραστηριοτητες στο λιμανι της Βαρκελωνης μετα απο την υπογραφη σχετικης συμφωνιας χθες με τις τοπικες αρχες.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Όπως ενημερωθήκαμε απο τα κεντρικά γραφεία του ομίλου Grimaldi στην Ιταλία, Προμηθευτής της Χρονιάς παγκόσμιας κλάσης αυτοκινήτων, αναδείχθηκε για 12η φορά από την General Motors, ο Όμιλος κατά τη διάρκεια της τελετής παρουσίασης των 21ων ετήσιων διακρίσεων, που πραγματοποιήθηκε στις 13 Μαρτίου στο Charles H. Wright Museum of African American History, στο Ντιτρόιτ.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Με αφορμη την διαφαινομενη αναληψη της προεδριας της Confitarma(του ΣΕΕΝ της Ιταλιας δηλαδη ;) )η οποια θα γινει επισημως τον επομενο μηνα ο Γκριμαλντι εκανε καποιες δηλωσεις για την αγορα που εμμεσως αφορουν και τη χωρα μας.Καποια χαρακτηριστικα αποσπασματα ειναι τα παρακατω:

Emanuele Grimaldi:''Οι Ευρωπαικες τραπεζες να<<τραβηξουν επιτελους την πριζα>>σε οσες εταιρειες δεν εχουν πλεον τη δυνατοτητα να παραμεινουν στην ακτοπλοικη αγορα.''

 

''Αποσυνδεστε πλεον την πριζα σε οσους δεν εχουν πλεον την οικονομικη δυνατοτητα να μεινουν στην αγορα.Στηριξτε υγιεις και με συνετη διοικηση εταιρειες σπαζοντας μονοπωλιακες καταστασεις στα Ευρωπαικα λιμανια.''

 

''...Το 50% των πλοιοκτητων σημερα αντιμετωπιζει προβληματα.Οι τραπεζες που τους στηριζουν θα πρεπει να επιλεξουν με βαση την οργανωση της καθε εταιρειας και την κατασταση του στολου της το ποιες θα πρεπει να παραμεινουν ανοικτες και ποιες οχι.Η παροχη βοηθειας σε ανευθυνους μανατζερ πλητει συνολικα τον κλαδο,χρειαζεται συνεπως μια επιλεκτικη προσεγγιση.Υπαρχουν εταιρειες που ειναι οικογενειακες και διαχειριστηκαν με συνεση την κληρονομια τους επενδυοντας στην τεχνολογια και την αναπτυξη,αυτες δεν προκειται να εχουν κανενα προβλημα.Σημερα επικρατει μεγαλος ανταγωνισμος μεταξυ των αγορων των διαφορων χωρων τη μεσογειου.Συνεπως η παροχη βοηθειας σε προβληματικες επιχειρησεις ειναι ενας φαυλος κυκλος.Ειμαι βεβαιος οτι οι τραπεζες θα κανουν το καθηκον τους.''

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Προχθεσινη συνεντευξη(σε γκρο πλαν :lol: )του Εμανουελε Γκριμαλντι σε Ελληνα δημοσιογραφο στο περιθωριο του Mare Forum Italy 2013 με θεμα τις επιδοσεις του ομιλου τους τελευταιους μηνες της κρισης.Η συνεντευξη ειναι στα Αγγλικα(με προφορα Τσιπρα :P )

 

Link to comment
Share on other sites

O Guido Grimaldi(υιος του Μανωλατση)εδωσε μια πολυ ενδιαφερουσα συνεντευση στο ilsecoloxix η οποια αφορουσε αποκλειστικα την Ελλαδα και τις Μινωικες.Τα πιο σημαντικα που ειπε περα απο το οτι για τη χωρα μας υπαρχουν μεγαλες προσδοκιες και σχεδια για το μελλον ειναι:

 

-Aπο 17 Ιουλιου δρομολογειται εξτρα τριτο πλοιο στο Νοτο και συγκεκριμενα στο σκελος Ηγουμενιτσα-Μπριντιζι το οποιο θα προσεγγιζει και την Κερκυρα και το οποιο θα εχει χωρητικοτητα 1000 ατομων και 140 φορτηγων και θα ονομαζεται Εuroferry Brindisi :eek:

 

-Ο ομιλος θεωρει καιριας σημασιας την επενδυση του στις Μινωικες γι αυτο και θα συμμετεχει στην ΑΜΚ της εταιρειας με ποσο αναλογο του ποσοστου που κατεχει(95%)οπως εκανε προσφατα και στην AMK της finnlines.Επισης θα διατηρησει ολες τις γραμμες των Μινωικων οπως κανει τοσα χρονια.

 

-Σχεδιαζεται η δημιουργια terminal για επιβατες και κυριως για εμπορευματα στο λιμανι της Ηγουμενιτσας.

 

-Θεωρει οτι ο ανταγωνισμος στην αγορα της Αδριατικης δεν προκειται να μειωθει το προσεχες διαστημα,αλλα δεν τον απασχολει και ιδιαιτερα το τι κανει η κοινοπραξια απο τη στιγμη που οι Μινωικες πανε πολυ καλυτερα.

 

-Υπαρχει προβληματισμος απο το γεγονος οτι η Hellenic Seaways δεν αποδιδει τα αναμενομενα αποτελεσματα.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

καλα δεν ειχαμε αμφιβολια οτι θα συμμετασχει στην ΑΜΚ. στην ουσια κεφαλαιοποιουνται οι υποχρεωσεις τις θυγατρικης προς τη μητρικη (οφειλες απο ναυλωσεις των cruise klp)

 

για τη HSW δεν μας λεει τι σκοπευει να κανει. την κραταει; την πουλαει; τη διαμελιζει;

 

οσο για την αδριατικη ειναι σαν να λεει θα δουλευω με χασουρα μεχρι να σας πεταξω εξω ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...