rafina-lines Posted August 29, 2012 Posted August 29, 2012 Μμμμμ........... Σ' ευχαριστώ πολύ, Νίκο! Δεν το είχα προσέξει... Συμφωνώ για το τμήμα που λες πως θα υπάρχει στην εταιρία, σίγουρα όμως ό,τι κάνει θα παίρνει την έγκριση του πλοιοκτήτη, και στη συγκεκριμένη περίπτωση του Αλέξανδρου. Εντύπωση μου έχει κάνει πάντως, πώς βγήκε τόσο γρήγορα η απόφαση για εκπτώσεις και αλλαγή δρομολογίων. Μήπως χρειάστηκε κάποια πιο emergency διαδικασία. Οπότε ίσως γι' αυτό ακούστηκε πως την εντολή την έδωσε ο Αλέξανδρος. Σίγουρα πάντως αυτά είναι τόσο βαθειά μέσα στα ενδοεταιρικά, που εμείς εδώ πολύ δύσκολα τα μαθαίνουμε...
proud_ionian Posted December 20, 2012 Posted December 20, 2012 o κυρ μιμμης συνεχιζει το χορο του ζαλογγου των κεφαλληνων ακτοπλοων. μετα τον αδερφο του (GA) και τον κουμπαρο του (endeavor), αλλα και τους κοντοχωριανους στριντζαιους, εριξε και αυτος λευκη πετσετα. πριν πουμε για την κριση κλπ, ας κοιταξουμε τα δικα του λαθη πρωτα
mpolo Posted December 20, 2012 Posted December 20, 2012 (edited) Θα συμφωνησω και εγω με τον proud ionian στο οτι η endeavor και ο αγουδιμος δεν εφτασαν εδω που εφτασαν μονο λογο της κρισης αλλα κυριως λογο πολλων λαθος επιλογων. Edited December 20, 2012 by mpolo
kyr1 Posted December 21, 2012 Posted December 21, 2012 (edited) Και επιπλέον, αν όντως η εταιρεία αποσυρεται απο την ενεργό δράση, με τους απλήρωτους ναυτικούς (για τους οποίους εχουμε αναφέρει σε διάφορα πόστ) τι θα γινει άραγε; Και με τα πλοια του; (ειδικά γι αυτά ένας Θεός ξέρει, αν ξέρει κιόλας...) Edited December 21, 2012 by kyr1
proud_ionian Posted December 21, 2012 Posted December 21, 2012 Δηλαδή, η εταιρεία έκλεισε για τα καλά; τρια πλοια δεμενα με επισχεση εργασιας (ειδαμε και στα threads των spirit, sky και πηνελοπη α) και το μελλον αβεβαιο. απο οτι ακουγεται τα πληρωματα εχουν να δουν καιρο το χρωμα του χρηματος. @kyr1 με τα πλοια του θα γινει οτι εγινε και με τα πλοια αλλων εταιριων που ειχαν παρομοια πορεια. το ιδιο και με τα πληρωματα
MILTIADIS Posted December 23, 2012 Posted December 23, 2012 Προς τους υπευθυνους της εταιρειας εχουν πλεον εκδοθει ενταλματα συλληψης συμφωνα με το peiratiko reportaz,παραμενουν ωστοσο αφαντοι ενω και οι απληρωτοι ναυτικοι των πλοιων της εταιρειας αναμενεται να προσφυγουν στη δικαιοσυνη για δεδουλευμενα εως και 6μηνων+το δωρο Χριστουγεννων τα οποια δεν εχουν εισπραξει.
wer Posted February 10, 2013 Posted February 10, 2013 Δηλαδή, η εταιρεία έκλεισε για τα καλά; Για τα καλά αν έκλεισε το ξέρει ο ίδιος. Αν δεν ξεκαθαρίσει με τα ΣΚΑΪ και ΣΠΙΡΙΤ που είναι ξενητιά και το ΠΗΝΕΛΟΠΗ που είναι πεταμένο στη Σαλαμίνα δεν βλέπω να έχει μέλλον η δουλειά. Στο ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α αν ξεκινήσει κάποια στιγμή καλό θα ήταν να άλλαζαν κάποια πράγματα που αφορούν την εξυπηρέτηση του επιβάτη γιατί τα τελευταία 4-5 χρόνια που το θυμάμαι λόγω συχνών επισκέψεων μου στην Άνδρο για δουλειές η όλη κατάσταση ήταν κυριολεκτικά "ΖΑΜΑΝ ΦΟΥ ΚΑΙ ΑΠΑΝΩ ΤΟΥΡΛΑ" που λένε και στο νησί μου.
polmyt Posted February 11, 2013 Posted February 11, 2013 Μακαρι να επανακαμψει η εταιρια αλλα το βλεπω δυσκολο.25 Φεβρουαριου ειχαν πει οτι θα ξεκινησει ξανα το ΠΗΝΕΛΟΠΗ.Αναλογα με το αν θα ξεκινησει θα εχουμε και μια ενδειξη για το τι μπορει να γινει
wer Posted February 12, 2013 Posted February 12, 2013 (edited) Καλά θα ήταν να βρεθεί μια λύση γιατί ταλαιπωρείται και η εταιρία και ο κόσμος της. Edited February 12, 2013 by proud_ionian quote
polmyt Posted February 12, 2013 Posted February 12, 2013 Iσως να καταλαβε η εταιρεια οτι το μονο βαπορι που θα επρεπε να κρατησει και να προσεξει ειναι το Πηνελοπη. Α.Για να δουμε θα ξαναδουμε μια υγειη agoudimos lines που καλοπληρωνε τους παντες στην ωρα τους? Και να το καταλαβε εως ποτε θα εχει και θα πορευεται με το ΠΗΝΕΛΟΠΗ;Ηδη το πλοιο κοντευει τα 40. Αν υπηρχαν τα χρηματα και μπορουσε να αντικαταστησει το ΠΗΝΕΛΟΠΗ με ενα βαπορι 25ετιας και να μεινει με αυτο σιγουρα θα μπορουσε να κανει πολλα περισσοτερα Μακαρι να μπορεσει να ανακαμψει παντως,καλο για ολους θα ειναι.
proud_ionian Posted February 12, 2013 Posted February 12, 2013 οπως εστρωσε κοιμηθηκε η agoudimos lines και να μην ανακαμψει δεν χαθηκε και ο κοσμος
valencay Posted February 13, 2013 Posted February 13, 2013 τι κοντευει....41 ειναι αισιως....οταν επρεπε να γινουν πεντε δουλειες στο βαπορι,πριν καποια χρονια,δεν εγιναν... οπως και καποιες κινησεις....τωρα ειναι αργα....
pie Posted February 13, 2013 Posted February 13, 2013 Πάντως το βαπόρι προσφέρει πολλά στη γραμμή και καλό θα ήταν να μείνει. Και για τους ναυτικούς και για τους επιβάτες. Χωρίς Πηνελόπη και χωρίς ΙΘΑΚΗ για Α-Τ, κομμένες οι προσφορές και όλα.
wer Posted February 13, 2013 Posted February 13, 2013 (edited) οπως εστρωσε κοιμηθηκε η agoudimos lines και να μην ανακαμψει δεν χαθηκε και ο κοσμος καλά τα λες... Θα πρέπει να σκεφτούν τα εξής: 1. Τα πάει όλα για πώληση ή σκράπ ή ότι θέλουν απλά να τα εξαφανίσει [να φύγουν από πάνω τους] 2. Αλλάζει όνομα στην εταιρεία 3. Αλλάζει λογότυπα 4. Παίρνει ένα σωστό πλοίο και μένει μόνο στη γραμμή Α-Τ-Μ 5. Αν τσουλίσει βάζει και άλλο ένα στη γραμμή BARI-DURRES και τέλος Με τα "τίποτα" δεν κρατιέσαι πουθενά. Τα ίδια έκανε και η GA [και όχι μόνο αυτή] και δεν ανανέωνε τίποτα και με τίποτα και βλέπαμε τότε: BLUE STAR 1 Vs ANTHI MARINA MARINA Vs B.S PAROS MILENA Vs NISSOS MYKONOS.... το τέλος γνωστό.... Edited February 13, 2013 by wer
valencay Posted February 13, 2013 Posted February 13, 2013 Προσφορες φετος δεν νομιζω να κανει-τουλαχιστον οχι οπως το περυσινο τζαμπε,....ηδη περυσι μπηκαν μεσα σχεδον ολοι....
margaritis24 Posted March 5, 2013 Posted March 5, 2013 πληρωθηκαν οι μισοι ναυτικοι απο το ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α
Neptune Posted March 5, 2013 Posted March 5, 2013 Ακουσα οτι ξεμπερδεψε και το Πηνελοπη και πουληθηκε για σκραπ αλλα δε μπορω να το διασταυρωσω.
valencay Posted March 5, 2013 Posted March 5, 2013 A ...μαλιστα...οι αλλοι μισοι ?το προβλημα αυτη την στιγμη δεν ειναι το πληρωμα....
giorgos_249 Posted March 6, 2013 Posted March 6, 2013 Ακουσα οτι ξεμπερδεψε και το Πηνελοπη και πουληθηκε για σκραπ αλλα δε μπορω να το διασταυρωσω. ποιο πηνελόπη;;; της Ραφήνας ή της Λιβύης;;
George Posted March 6, 2013 Posted March 6, 2013 Κι εγώ μπερδεύτηκα προς στιγμήν, αλλά για την ΠΗΝΕΛΟΠΗ της Λιβύης χτύπησε το καμπανάκι.
wer Posted March 7, 2013 Posted March 7, 2013 (edited) Ακόμη Σαλαμίνα δεν είναι? Edited March 7, 2013 by proud_ionian quote
MILTIADIS Posted March 25, 2013 Posted March 25, 2013 Οι οφειλες της εταιρειας μονο προς τον οργανισμο λιμενα του Μπριντιζι εχουν ανελθει στο 1 εκατ ευρω!Χρηματα τα οποια οι Ιταλοι διεκδικουν με ενδικα μεσα πλεον,οπως επισης και την απομακρυνση του Σπιριτ απο το λιμανι τους.
proud_ionian Posted March 25, 2013 Posted March 25, 2013 (edited) δεν τηρηθηκε η συμφωνια; Η πλοιοκτητρια εταιρεια,οι πιστωτες της και οι απληρωτοι ναυτικοι κατεληξαν σε συμφωνια μετα απο την εκδικαση της υποθεσης στην Ιταλια και ετσι ο Αγουδημος θα πουλησει το πλοιο και θα εξοφλησει ολα του τα χρεη προς αυτους.Συντομα θα επιστρεψουν στα σπιτια τους και οι ναυτικοι του. Edited March 25, 2013 by proud_ionian
MILTIADIS Posted March 25, 2013 Posted March 25, 2013 Μαλλον βλεπουν οτι..αργει να εφαρμοστει και παιρνουν τα μετρα τους.. Και φυσικα οσο παραμενει εκει το πλοιο ανεβαινουν και αλλο οι οφειλες για τα λιμανιατικα.Παντως γνωστος μου που μενει εκει μου ειπε οτι εδω και περιπου δυο βδομαδες ολο το πληρωμα του Ιονιαν Σπιριτ εχει εγκαταλειψει το πλοιο.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now