captmimis Posted March 28, 2008 Posted March 28, 2008 μετα απο τοσο διαβασμα σκεφτομαι να δωσω κατατακτηριες στη νομικη.πολυ χρησιμη η νομοθεσια που εγινε upload, αλλα ακομη εχουμε την απορια γιατι κρατηθηκε το πλοιο. ζητηθηκαν καποιες τροποιησεις; βρεθηκαν καποιες ελλειψεις; ζητηθηκαν καποιες προσθηκες; Λέω με το φτωχό μου το μυαλό και ίσως με διαφωτήσετε.... Είναι δυνατόν να ζητηθούν απο το Ελληνικό κράτος τροποποιήσεις ή προσθήκες κ.λ.π σε πλοίο με Ιταλική σημαία ? Το μόνο πού γνωρίζω σίγουρα απο τον νόμο 3332.2/06 με παραπομπή στο 2932 2α κεφάλαιο βεβαίωσης περι Ελληνομάθιας του πληρώματος και το πλοίο να φέρει τα πιστοποιητικά αξιοπλοίας του. ΤΙΠΟΤΙΣ ΑΛΛΟ.
georgios express Posted March 29, 2008 Posted March 29, 2008 Γύρω στις 11.30 είχε ολοκληρωθεί η μεθόρμιση του πλοίου από το σημείο που βρισκόταν μέχρι τώρα, απέναντι ακριβώς, πλώρη με πλώρη με το Palace. Τώρα ειναι που είναι με τους sponsons έτσι έχει πλώρα το Palace και στα δεξιά απέναντι την Αριάδνη, καταλαβαίνετε ομορφιές Έχασα κάτι? Γιατί στο συγκεκριμένο σημείο η προβλήτα μπροστά στον καταπέλτη είναι κλεισμένη με συρματόπλεγμα και σήμανση έργων?
Earl Granville Posted March 29, 2008 Posted March 29, 2008 Nαι το βαπόρι πρύμα δεν έχει ρίξει καταπέλτη διότι στην προβλήτα ρίχνουν τσιμέντα.Το πλήρωμα μπαινοβγαίνει από μπαρκαρίζο
Stefanos Posted March 29, 2008 Posted March 29, 2008 Για ποιο λόγο έδεσε το vera εκεί υπάρχει περίπτωση να αναχωρεί απο την Ε2 λόγω της προσσέγγισης στη Χίο?
Earl Granville Posted March 29, 2008 Posted March 29, 2008 Όπως μας είπε κι ο neptune εδώ το βαπόρι πήγε εκεί για να είναι πιο ασφαλισμένο από τους ανέμους και για να μην γεμίσει λεντίες τα 200αρια ώστε να κρατιέται και κλείσει θέσεις.
ΜΥΚΗΝΑΙ Posted April 3, 2008 Posted April 3, 2008 Σήμερα στο ais το είδα αλλού μεθορμισμένο; στην άλλη γωνία της Ε2; ή τα μάτια μου γυαλίζουνε απο το έντονο κίτρινο και χάσανε τον προσανατολισμό; Μάλλον το 2ο.
express skiathos Posted April 3, 2008 Posted April 3, 2008 (edited) Μέχρι να γυρίσει όλες τις θέσεις του λιμανιού έχουμε καιρό ακόμα. Το ΜΥΤΙΛΗΝΗ δεν το είδες που είναι δεμένο δίπλα στη θέση του ΒΕΡΑ; Τελείωσαν οι εργασίες στο σημείο εκείνο και πήγαν παραπέρα. Επόμενη στάση........ΚΟΛΙΑΤΣΟΥ. Edited April 3, 2008 by express skiathos
Stefanos Posted April 3, 2008 Posted April 3, 2008 Άντε να δούμε πότε το σίριάλ ΒΕΡΑ η άσχημη θα πάρει τέλος,πραγματικά έχω κουραστεί ακομα και διαβάζοντας τα post για αυτό το πλοίο
captmimis Posted April 14, 2008 Posted April 14, 2008 Η ΒΕΡΑ η όμορφη μάλλον μετακινήθηκε για την Ε1. Τελευταία στάση πριν ξεκινήσει τα ταξίδια της?????
Stefanos Posted April 14, 2008 Posted April 14, 2008 Η ΒΕΡΑ η όμορφη μήπως υπερβάλεις λίγο φίλε captmimis?εγώ θα επιμείνω στο προσωνύμιο ΒΕΡΑ η άσχημη Πάντως μακάρι να είναι η τελευταία στάση όπως προβλέπεις γιατί έχει κουράσει πολλους αυτή η ιστορία ακόμη και εκείνους που είναι απλοί παρατηρητές
Neptune Posted April 14, 2008 Posted April 14, 2008 Το αν ειναι ωραια η ασχημη ειναι κατι υποκειμενικο. Κοιταξτε και τη Μαρια την ασχημη ποσο ομορφη εγινε Για την ακριβεια στο Ντοκ 3 εδεσε το καμαρι για να μην εμποδιζει τις θεσεις για Χιο-Μυτιληνη. Ας ξεκινησει με το καλο το ταχυπλοο και βλεπουμε και για τη Βερα.
ΜΥΚΗΝΑΙ Posted April 17, 2008 Posted April 17, 2008 Ξανα-ανέβηκαν στην ιστοσελίδα πάλι,ψιλομειωμένα τα ναύλα του s.v. Λέτε να ξεκινήσει;Πάντωσ πριν ,έμαθα, ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΠΙΣΗΜΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΤΑ ΜΜΕ απο inside πηγή.Ιδωμεν
ΜΥΚΗΝΑΙ Posted May 18, 2008 Posted May 18, 2008 Αυτή η εβδομάδα θα είναι και η πιό μεγάλη για το vera.Η δρομολόγησή του όμως δεν θα αποτελέσει και γεγονός.Διότι ως γνωστόν,όταν αλλάζουν οι συμπεριφορές,κρυώνουν οι καρδιές.Ας δρομολογηθεί πρώτα και βλέπουμε.
ΜΥΚΗΝΑΙ Posted May 20, 2008 Posted May 20, 2008 Σήμερα έγινε τσεκάρισμα των πιστοποιητικών του παρουσία του RINA,για να μη λείπει τίποτα όταν μπουκάρει το ΚΕΕΠ.Πάμε πάλι για την άλλη εβδομάδα.Αμα δε δώ τα δρομολόγια στο σύστημα "ΟΥ ΠΙΣΤΕΥΣΩ"
Neptune Posted May 22, 2008 Posted May 22, 2008 Δρομολογια στο συστημα εχουμε δει αλλα το βαπορι παλι δε ξεκινησε. Εγω αμα δεν το δω να λυνει καβους φορτωμενο δεν προκειται να πιστεψω τιποτα, ουτε αν το δω στο συστημα, ουτε αν το δω στον υπνο μου
Artevelde Posted May 22, 2008 Posted May 22, 2008 Μονο φιλε Neptune μην το δεις και φορτωμενο ακομα να γυρναει πισω με "βλαβη"...και μετα γελαμε ολοι μαζι... Συγγνωμη αλλα εγω οχι φορτωμενο να το δω...Να πιανει Βαθυ και παλι με δυσκολια θα το πιστεψω
Earl Granville Posted May 26, 2008 Posted May 26, 2008 (edited) Σε δηλώσεις του ο κ.Σπανός στον Ρ/Σ 2000FM της Σάμου στην εκπομπή οδηγίες προς ναυτιλομένους δήλωσε ότι το βαπόρι θα ξεκινήσει σύντομα και την ερχόμενη εβδομάδα θα ανακοινωθεί από την εταιρία η ακριβή ημερομηνία έναρξης των δρομολογίων. Για να δούμε αν η δεύτερη προσπάθειά του να δρομολογηθεί θα είναι και η τυχερή του Edited May 27, 2008 by Earl Granville
George Posted May 26, 2008 Posted May 26, 2008 Εγώ άκουσα ότι θα κάνει και μία βόλτα πρώτα από Νέο μόλο για κάποιες αλλαγές(?)/προσθήκες(?)/τροποποιήσεις(?). Δεν ξέρω τίποτα συγκεκριμένο για τις εργασίες όμως και τον τομέα στον οποίο θα γίνουν.
ΜΥΚΗΝΑΙ Posted May 29, 2008 Posted May 29, 2008 Σε δηλώσεις του ο κ.Σπανός στον Ρ/Σ 2000FM της Σάμου στην εκπομπή οδηγίες προς ναυτιλομένους δήλωσε ότι το βαπόρι θα ξεκινήσει σύντομα και την ερχόμενη εβδομάδα θα ανακοινωθεί από την εταιρία η ακριβή ημερομηνία έναρξης των δρομολογίων.Για να δούμε αν η δεύτερη προσπάθειά του να δρομολογηθεί θα είναι και η τυχερή του .....και ότι η καθυστέρηση δρομολόγησης τόσους μήνες.....οφείλεται στο ότι ο RINA το πιστοποιεί σύμφωνα με την eurosolas για second class γραμμές!!!!!!!
Neptune Posted May 29, 2008 Posted May 29, 2008 Ρε παιδια μια αφελη ερωτηση θελω να κανω. Περνωντας απ εξω σημερα ειδα οτι ενω εχει σπονσονς δεν εχει πορτες στο γκαραζ. Αυτες που βαλανε ολα τα ακτοπλοικα φετος και μας πεισανε οτι περασανε Στοκχολμη και μπορουνε να ταξιδεψουν περαν της 35ετιας. Μηπως εχει σχεση με τα μπερδεματα της μη δρομολογησης του και αυτο?
Earl Granville Posted May 29, 2008 Posted May 29, 2008 Μπορεί να είναι κι αυτό ένα θέμα και να μην φτάνει το ποσοστό του a/max που θέλει η επιθεώρηση σε περίπτωση κατακλυσμού του γκαράζ που γι αυτό όλα τα παλιά σσυμβατικά αναγκάαστηκαν να βάαλουν. Βέβαια το όλο δικό μου μπέρδεμα δεν είναι μόνο στο τι δεν πληρεί και δεν ταξιδεύει το βαπόρι αλλά και στο που υπάγεται στην ελληνική ή στην ιταλική επιθεώρηση?
ΝΗΡΕΑΣ Posted June 3, 2008 Posted June 3, 2008 Το ΣΑΡΔΗΝΙΑ ΒΕΡΑ έφυγε από το ντοκ 3 και έδεσε στο ΝΜΔ. Πίσω σε γνώριμα εδάφη...Να υποθέσω ότι λύθηκαν όλα τα προβλήματα και όπου νάναι ξεκινάει?
Earl Granville Posted June 3, 2008 Posted June 3, 2008 Για να πήγαν το βαπόρι στο ΝΜΔ το πιθανότερο είναι ότι χρειάζεται να γίνουν κάποιες εργασίες οι οποίες στο λιμάνι απαγορεύονται. Πάντως ακόμα δεν έχουμε ξεκάθαρη ενημέρωση για το πότε πρόκειται να δρομολογηθεί.
nikos547 Posted June 4, 2008 Posted June 4, 2008 TO BAPORI EINAI AKRIVWS EKEI POU HTAN KAI TO RODANTHI TORA GIA TIS ERGASIES DEN EXW MATHEI AKOMA
ΜΥΚΗΝΑΙ Posted June 4, 2008 Posted June 4, 2008 (edited) Hθελε δεν ήθελε τις έβαλε τις πόρτες.Γιαυτό είναι στον Ν.Μ.Δ. Συνεμορφώθη προς τας υποδείξεις .....κι ας φέρει την περίφημη Κοινοτική Σημαία.Αραγε θα ήθελαν οι κύριοι του ΥΕΝ, να πιάσουν οι Ιταλοί όλα τα Ελληνικά που προσεγγίζουν Ιταλικά λιμάνια και να τους επιβάλλουν "Ιταλική Στοκχόλμη", δηλαδή sponsons;Πολύ θα μου άρεσε.Αλλά έτσι ήθελε..το μεγάλο αφεντικό του Πειραιά.Δεν πειράζει.Αυτό είναι και το τελευταίο εμπόδιο.Το βαπόρι λογικά θα ξεκινήσει απο την άλλη εβδομάδα γι αυτό να έχουμε το νού μας στο σύστημα.Γιατί χωρίς σύστημα δρομολόγια ....ΓΙΟΚ. Τώρα τί σόι αεροστεγείς πόρτες είναι αυτές και τί μάζα νερού μπορούν να κρατήσουν,ώ μοι γένοιτο,όταν κλείνουν με σύρτες,όπως σ 'όλα τα μέχρι σήμερα παλαιά πλοία,και γιατί τα ponsosns δεν κάνουν την ίδια δουλειά, ναυπηγός δεν είμαι. Edited June 4, 2008 by polmyt
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now