Jump to content
Shipfriends

Sardinia Vera (ΙΜΟ 7360617)


Recommended Posts

  • 6 months later...
  • Replies 415
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 years later...

Σε καραντίνα στο Livorno εδώ και μέρες το πλοίο, λόγω αρκετών συμπτωμάτων Covid σε μέλη του πληρώματος. Όπως καταλαβαίνει κανείς έχει γίνει ένα σχετικό μπάχαλο με τα δρομολόγια. 

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Έχει ξαναβγεί στην κυκλοφορία το πλοίο και το βλέπω να έχει κάνει κάποια δρομολόγια ανάμεσε στη Γαλλία(La Seyne sur Mer, κοντά στην Toulon) για τη Βαρκελώνη. Νωρίτερα σήμερα ήταν στο Sagunto και τώρα είναι εν πλώ πρός τη Νίκαια. Δεν ξέρω καθόλου για λογαριασμό ποιού ταξιδεύει το πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Με την έλευση του μηνός Σεπτεμβρίου, το πλοίο σταμάτησε τους πλόες και βρίσκεται στην επισκευαστική βάση της Genova, όπου και κατά πάσα πιθανότητα θα ξεχειμωνιάσει.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ενα χρονο και κατι ψιλα ταξιδεψε το πλοιο στα νερα μας και αμφιβαλω ποσοι θυμουνται πλεον αυτο το περασμα απο τη γραμμη της Σαμου -Ικαριας

Ας το θυμηθουμε λοιπον δεμενο στο dock 3 με τα σινιαλα της Kallisti Ferries

Link to comment
Share on other sites

Σχεδόν 13 χρόνια πριν το είχαμε ξεγράψει. Μάλιστα το 2017, ο Petros P. του είχε κρεμάσει και αγγελτήριο αλλά αυτό ζεί και βασιλεύει. Σαν τον Καπετάν-Απέθαντο του Θεάτρου Σκιών.

Υπήρχε άραγε περίπτωση, αν δεν το είχε φέρει η Kallisti αλλά μιά πιό έμπειρη (ή και πονηρή 😉) εταιρεία να έχει πετύχει το εγχείρημα; Η Εταιρεία (Kallisti) υφίσταται ακόμη;  

Link to comment
Share on other sites

Η Kallisti , η διαχειρίστρια  του πλοίου εδω στην Ελλάδα δεν υφίσταται . Μάλιστα οι Ιταλοί οταν ήρθαν να πάρουν τα βαπόρια πίσω , αναγκάστηκαν να βάλουν το χέρι στην τσέπη ώστε να πληρώσουν  χρέη της Kallisti Ferries προκειμένου να τα ξεμπλέξουν και να πάρουν άδεια απόπλου .

Ουδεις μπορεί να πει με σιγουριά αν είχε πετύχει υπο την διαχείριση μιας πιο έμπειρης εταιρείας . Σαν βαπόρι πάσχιζε πολύ στο embarkation των επιβατών . Έπρεπε να διασχίσουν δο μισο γκαράζ για να επιβιβαστούν απο μεσαίο κλιμακοστάσιο . Η ταχύτητα του δεν ήταν το δυνατό του σημείο αλλά οκ ήταν καλύτερη απο αυτή του Μιλένα εκείνης της εποχής . Το δυνατό του σημείο αναμφίβολα ήταν το γκαράζ του το οποίο επερνε και στα δυο επίπεδα φορτηγα η τα δυο επίπεδα με πτυσσόμενα πατάρια γίνονταν 4 επίπεδα για ΙΧ. 
Το βασικό προβλημα ομως ήταν οτι ακομη και τότε , είχε μολις μπει στην Ικαρια Σάμο το φρεσκότατο ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ , οπότε  κάθε υποψία ανταγωνισμού του ήταν ένα εγχείρημα με τεράστιο βαθμό δυσκολίας . Σαν εταιρεία η απειρία της την οδήγησαν σε λάθη αλλα δεν νομιζω να καταφέρει κανεις να αποδείξει νε σιγουριά οτι το βαπορι θα πετύχαινε υπο την διαχείριση μιας έμπειρης εταιρίας που θα απέφευγε αυτα τα λάθη.

 

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Σύμφωνα με το Shippingitaly, πουλήθηκε στη Τουρκία για σκραπ και σύντομα θα φύγει από τη Σαβόνα(Vado Ligure) όπου βρίσκεται για το τελευταίο του ταξίδι προς την Αλιάγα. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Να πούμε πως μέσα στο περασμένο ΣΚ το πλοίο απέπλευσε από το Vado Ligure για δοκιμαστικό πλού, με το πέρας του οποίου έδεσε στο κεντρικό λιμάνι της Savona. Μετονομασία για τον τελευταίο ασπασμό δεν έχω δεί ακόμη αλλά φαντάζομαι θα γίνει κι αυτό σύντομα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Το πλοίο ξεκίνησε από το Vado Ligure για Aliaga, με ανοιχτό το AIS.

Οι ξένοι συνασθενείς θεωρούν ότι δεν είναι δοκιμαστικό, αλλά το ύστατο ταξίδι.

«Μακαρία ἡ ὁδός, ᾗ πορεύει σήμερον, ὅτι ἡτοιμάσθη σοιί τόπος ἀναπαύσεως».

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...