Jump to content
Shipfriends

Το μέλλον της HSW


Ποιό πιστεύετε ότι θα είναι το μέλλον της HSW?  

1 member has voted

  1. 1. Ποιό πιστεύετε ότι θα είναι το μέλλον της HSW?

    • Η πλευρά Λασκαρίδη θα αποκτήσει τον απόλυτο έλεγχο της εταιρείας και θα ακολουθήσει αυτόνομη πορεία
      30
    • Λασκαρίδης και Παναγόπουλος θα τα βρούν στα πλαίσια ενός ενοποιημένου Ομίλου Minoan/Attica/HSW
      26
    • Η HSW θα συνεχίσει την ίδια πορεία με τα διοικητικά προβλήματα να αποτελούν εμπόδιο στην ανάπτυξη
      8

This poll is closed to new votes


Recommended Posts

Εχω την εντύπωση ότι όσο καθυστερεί η πώληση του ποσοστού των Μινωικών, τόσο μεγαλώνει η ευκαιρεία να ενεργοποιηθούν τα ανακλαστικά των Κρητικών και να καταλάβουν τι πάνε να κάνουνε.

Καλύτερα να πουλήσουν τον μισό στόλο τους στην Αδριατική και να κρατήσουν την "μουράτη" HELLENIC SEAWAYS, παρά να γίνουν μικρή ακτοπλοική εταιρεία και επιπλέον υποχείρια των συμφερόντων των μεγαλοεφοπλιστών.

Τους μετόχους των Μιωνικών Γραμμών, αλήθεια τους ρώτησε κανείς?

Link to comment
Share on other sites

Καλύτερα να πουλήσουν τον μισό στόλο τους στην Αδριατική και να κρατήσουν την "μουράτη" HELLENIC SEAWAYS, παρά να γίνουν μικρή ακτοπλοική εταιρεία και επιπλέον υποχείρια των συμφερόντων των μεγαλοεφοπλιστών.

Δε νομίζω η Hellenic Seaways να είναι πιο "μουράτη" από τις Μινωικές.Και ούτε θα καταντήσει ποτέ μια μικρή ακτοπλοϊκή εταιρία, αφού ανήκει στο "club" των ισχυρών.

Όσο για τους μετόχους τους παραδοσιακούς Κρητικούς...:(

Link to comment
Share on other sites

Από την άλλη πλευρά, οι τράπεζες σίγουρα θα ήθελαν να πουλήσουν οι Μινωικές το μερίδιο της στη Hellenic Seaways, για να μειωθεί ο δανεισμός της εταιρείας. Γιατί οποιαδήποτε στιγμή θελήσουν να τραβήξουν το χαλί από τα ποδιά της εταιρείας, δε θα είναι για κανένα καλό:(:D !!

Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω η Hellenic Seaways να είναι πιο "μουράτη" από τις Μινωικές.Και ούτε θα καταντήσει ποτέ μια μικρή ακτοπλοϊκή εταιρία, αφού ανήκει στο "club" των ισχυρών.

Όσο για τους μετόχους τους παραδοσιακούς Κρητικούς...:(

Με την Αδριατική σε κάθετη πτώση, και χωρίς την HSW, οι Μινωικές ή θα γίνουν μια μικρή αλλά συμαζεμένη οικονομικά εταιρεία, η με άλλο κύριο μέτοχο και μεταφερόμενη στον Πειραιά θα γίνει μια μεγάλη εταιρεία συγχωνευόμενη πιθανώς με άλλη ακτοπλοική.

Βέβαια στο δεύτερο σενάριο δεν θα υπάρχει στην διοίκηση της εταιρείας κανένα από τα σημερινά ονόματα που την διαφεντεύονυ.

Link to comment
Share on other sites

Σε τόσο μεγάλες συμφωνίες καλό είναι να θυμόμαστε και μερικές λαϊκές παροιμίες:

α) " Όσα ξέρει ο νοικοκύρης, δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος."

β) " Αλλού τα κακαρίσματα κι αλλού γεννούν οι κότες."

Link to comment
Share on other sites

ζηκο αυτο που λες παραπανω περι περιθωριακων μινωικων ηταν σχολιο σε εφημεριδα πριν καμια εβδομαδα. δε θυμαμαι αν ηταν ελευθεροτυπια καθημερινη η ναυτεμπορικη. ετσι mot a mot

Link to comment
Share on other sites

Την αύξηση του Μετοχικού Κεφαλαίου κατά 100 εκατ. ευρώ, πλέον της σύναψης του Ομολογιακού δάνειου ύψους 140 εκατ. ευρώ αποφάσισε σήμερα το πρωί το Δ.Σ. της ΑΝΕΚ, όπως δήλωσε στο Capital.gr ο διευθύνων Σύμβουλος της ΑΝΕΚ Γιάννης Σ. Βαρδινογιάννης.

Το συνολικό ποσό των 240 εκατ. ευρώ θα χρησιμοποιηθεί για αναδιάρθρωση των δανείων, εξαγορές και επέκταση του στόλου.

Η Γ.Σ. της ΑΝΕΚ θα προσδιορισθεί οπωσδήποτε μέχρι το τέλος του έτους για να καθορισθούν και οι τελικοί στόχοι της εταιρείας.

Όπως αναφέρουν καλά πληροφορημένες πηγές leader του Ομολογιακού θα είναι ελληνική ιδιωτική τράπεζα, ενώ έχει εξασφαλισθεί και η συμμετοχή δύο Οίκων του εξωτερικού.

Κατά τις εκτιμήσεις η κεφαλαιακή ενίσχυση της ΑΝΕΚ θα χρησιμοποιηθεί προκειμένου να προσφερθεί ικανοποιητικό τίμημα για την απόκτηση του μετοχικού πακέτου της Hellenic Seaways που είναι στο χαρτοφυλάκιο των Μινωικών Γραμμών.

Ήδη ακούγονται τιμές για την προσφορά στην περιοχή των 3,00 ευρώ ανά μετοχή χωρίς όμως αυτό να έχει κάποια επίσημη επιβεβαίωση. Άλλωστε, ακόμη όλα είναι στο αρχικό στάδιο της προετοιμασίας.

Από την άλλη πλευρά παράγοντες της αγοράς αναφέρουν ότι οι Μινωικές Γραμμές εκτός από τη ρευστότητα που θα αποκτήσουν από τη διάθεση του πακέτου της Hellenic Seaways θα κινηθούν κι εκείνες προς την κατεύθυνση σύναψης Ομολογιακού Δανείου της τάξεως των 400 εκατ. ευρώ.

Ακούγεται, ήδη, ότι ενδιαφέρον υπάρχει από πλευράς της Citigroup για να προχωρήσει μια τέτοια διαδικασία. Είναι σαφές ότι η κεφαλαιακή επάρκεια των Μινωικών Γραμμών θα χρησιμοποιηθεί για μια επόμενη κίνησή της στο βάθος της οποίας βρίσκεται η Attica Συμμετοχών.

www.capital.gr

Link to comment
Share on other sites

Εγω εκει που θα πεθανω στο γελιο, θα ειναι να πουληθει η HSW και οι οποιοι καινουριοι ιδιοκτητες να αποφασισουν οτι χρειαζεται καινουριο corporate identity με συνεπεια να την μετονομασουν σε Greek Ferry Lines η κατι παρομοιο, να βγαλουν τα δελφινια και να βαλουν κατι αλλο, αλλα το κυριοτερο να ξαναβαψουν τα πλοια ολα ασπρα:P:D

Link to comment
Share on other sites

νομιζω πως περαν της αγαπημενης σε πολλους σεναριολογιας πρεπει να περιμενουμε αντιπροτασεις ειτε απο τη ΝΕΛ ειτε απο Λασκαριδη. Μεχρι ωρας παραμενουν στις αρχικες τους προτασεις που απεχουν πολυ απο το 3,5 που διαρρεουν οι Μινωικες.

εμεις εδω δε νομιζω οτι πρεπει να εκτιθεμεθα θετοντας οι ιδιοι deadlines που δεσμευουν μονο εμας και κανεναν αλλον:P

Link to comment
Share on other sites

Εγώ αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι: με τίποτε δεν θα ήθελα αυτή την εποχή να είμαι υπάλληλος στην HSW, από κλητήρας έως υψηλόβαθμο στέλεχος. Με τα λίγα που μπορώ να ξέρω, έχω καταλάβει ότι στην εταιρεία υπάρχουν "παρατάξεις": Μινωίτες, Παναγοπουλικοί, Λασκαριδικοί, Στριντζικοί, Βεντουρικοί κλπ, οπότε, όποιος και (εάν) την αγοράσει, έχει να πέσει πολύ κλάμα. Ειδικά όσοι έχουν εκδηλωθεί υπέρ της μιάς πλευράς ή κατά της άλλης...ουαί τοις ηττημένοις! Με την αλλαγή ιδιοκτησίας θα ακολουθήσουν πολλές "εκπαραθυρώσεις".

Ειδικά, εάν γίνει το μεγάλο μπαμ και την πάρει η ΝΕΛ (και οι "όπισθεν" αυτής, γιατί σε αυτή την περίπτωση θα υπάρχουν οπωσδήποτε "όπισθεν" και μάλιστα τρανταχτοί)...τότε η οδός Αιτωλικού θα μετονομασθεί σε οδό...Κλαυθμώνος!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι: με τίποτε δεν θα ήθελα αυτή την εποχή να είμαι υπάλληλος στην HSW, από κλητήρας έως υψηλόβαθμο στέλεχος.

Γιατί αγαπητέ Νηρεύ θα πρέπει να ανησυχούν οι υπάλληλοι της HSW για το ποιός θα έχει την πλειοψηφία στην Εταιρεία που δουλεύουν; Για τα υψηλόβαθμα στελέχη το κατανοώ απολύτως, εφόσον και θέση θα τους ζητηθεί να πάρουν για τις εξελίξεις και εν πάσει περιπτώσει πιθανόν να υπάρχουν τριβές ή και προσωπικές αντιθέσεις αφού εδώ στην Ελλάδα, "λίγοι είμαστε και γνωριζόμαστε καλά" που έλεγε κάποτε στο κανάλι του ο αξιότιμος κος Γρ. Μιχαλόπουλος πριν τον μπουζουριάσουν (δικαίως) η Γιάννα και η Μαριάννα. Αλλά οι κλητήρες και οι υπάλληλοι πχ του λογιστηρίου γιατί να ταυτιστούν με κάποιον υποψήφιο αγοραστή; Μαζί θα βάλουν τα λεφτά ή μαζί θα μοιράζονται τα κέρδη; Ασφαλώς βέβαια, δικαιολογείται να έχουν αβεβαιότητα ή και άγχος, που αναπόφευκτα επικρατούν σε μία επιχείρηση της οποίας επίκειται εξαγορά ή απορρόφηση. Εκτός αν δεν δουλεύουν στην HSW αλλά φατριάζουν...

ΥΓ. Επαναλαμβάνω και εγώ την έκκληση του proud με άλλα λόγια, για να αγαπιόμαστε: "σεναριολογείτε μετ' ευπρεπείας".

Link to comment
Share on other sites

Ο συλλογισμος σου φιλε Γεωργιος Εξπρες ειναι λογικος αλλα δεν ειναι παντοτε ετσι η πραγματικοτητα. Σου θυμιζω τι εγινε περυσι αμα τη αναληψη της διευθυνσης της ΝΕΛ απο τον Αποστολο Βεντουρη, ειδικα στα επανω στα πλοια δεν εμεινε ρουθουνι απο την παλια ΝΕΛ.

Link to comment
Share on other sites

. Εκτός αν δεν δουλεύουν στην HSW αλλά φατριάζουν...
Συ είπας:P Απέφυγα, συνειδητά, να χρησιμοποιήσω τους όρους φατρίες, κλίκες κλπ και γι' αυτό μίλησα για "παρατάξεις".

Και βέβαια το σχόλιο μου δεν αφορά τον οποιοδήποτε ευσυνείδητο υπάλληλο της, όποιαδήποτε, εταιρείας, αλλά τους "φυτευτούς".

Τέλος, θα επιβεβαιώσω την παραπάνω επισήμανση του Nick και θα συμπληρώσω ότι, από προσωπική μου πείρα (ως επιβάτης), αυτή η αλλαγή στα πληρώματα της ΝΕΛ ήταν θετική, γιατί πολλοί από τους παλιούς είχαν γίνει σαν δημόσιοι υπάλληλοι.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Παντως η 20η Σεπτεμβριου ηταν χθες και δεν ακουστηκαν ουτε γελια, αλλα ουτε και κανενα μπαμ. Προσοχη λοιπον στη σεναριολογια, διοτι αν γραφαμε ολοι, οοολα οσα μας λενε τοτε δεν θα βγαζαμε ακρη με τιποτις.

Link to comment
Share on other sites

Αφού συμφωνήσω με τον Νικ ότι τα μεγάλα μπαμ δεν προαναγγέλονται και μάλιστα με συγκεκριμένη ημερομηνία, θα ήθελα να 'ξομολογηθώ την αμαρτία μου:D

Όταν πρωτάκουσα την είδηση ότι η ΝΕΛ έκανε πρόταση για την εξαγορά της HSW...έβαλα τα γέλια!

Όσο περνούσε όμως ο καιρός, άρχισα να διακρίνω ότι μιά τέτοια λύση - σε συνδυασμό με παράλληλες κινήσεις- θα έλυνε πάρα πολλά και δυσεπίλυτα προβλήματα. Και τώρα πιά, έπαψα να γελάω με αυτή την πρόταση. Όπως, εξάλλου και πολλοί άλλοι.

Δεν ξέρω εάν, τελικά, θα πάρει η ΝΕΛ ή ο Λασκαρίδης ή ο οποιοσδήποτε άλλος την HSW και ούτε μου πέφτει λόγος, αλλά πλέον δεν θεωρώ για γέλια την πρόταση.

Link to comment
Share on other sites

Ε, όχι δα βρε Στράτο και τριήρεις στη Σούδα και στον Χάνδακα!

Kαι οχι μονο αυτο!Περα απο την αποβαση της Μυτηληνης:D (ή μαλλον του Βεντουρη) στην Κρητη θα εχουμε διαφορα ευτραπελα.

Ποσο γελοιο θα ειναι αραγε τα Highspeed να'ναι ομοσταβλα με τους Αιολους?

Ποσο γελοιο θα ειναι αραγε ο Θεοφιλος και το Μυτηληνη ομοσταβλα με το Χιος και το Μυκονος?

Ποσο γελοιο θα ειναι Β.Αιγαιο,Κυκλαδες με 2 εταιρειες?

Το 1999 ειχαμε τον συγχωρεμενο το Σφηνια και την Hellas.

To 2006 ειματε κοντα η ιστορια να επαναληφθει με τον Βεντουρη και την πρωην παρ'ολιγο νεκρη ΝΕΛ.

Τι αλλαξε μεσα σε 7 χρονια?Που πηγαν και τι αποτελεσμα εφεραν οι αντιδρασεις και οι καταρες της τοτε 'επιχειρηματικης' κινησης?:D

την περήφανη τριήρη

Το περηφανο (χα,χα) V ισως θα ηταν καλυτερα να λεγαμε...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική δημοσίευση από apolonas

ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΩΡΩΝ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΑΡΓΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΜΕ ΤΟ 33,3 %

Μήπως ξέρεις τι ώρα περίπου?

προλαβαίνω να πάω σινεμα? :D

Link to comment
Share on other sites

Μηπως εχουμε ξεφυγει λιγο?

Καταρχην κανεις δεν ειπε πως αμα γινει η αγορα των μετοχων της ΜΙΝΟΑΝ οτι θα γινει και συνενωση με τα ιδια σινιαλα.Το πιο λογικο για μενα ειναι να κανονισουν τα δρομολογια ετσι ωστε να μην μπλεκει ο ενας στα ποδια του αλλου.πχ να φυγει το ΜΥΚΟΝΟΣ απο το Βορειο Αιγαιο ή να δουλευει παραληλα με τα αλλα της παλιας ΝΕΛ.Εδω με την C-Link ακομα ψαχνονται που ειναι και του Βεντουρη η εταιρεια.Και ολα αυτα ΑΝ γινει τελικα η αγορα γιατι μεχρι τωρα μονο φημες ακουμε

Link to comment
Share on other sites

Το πιο λογικο για μενα ειναι να κανονισουν τα δρομολογια ετσι ωστε να μην μπλεκει ο ενας στα ποδια του αλλου.πχ να φυγει το ΜΥΚΟΝΟΣ απο το Βορειο Αιγαιο ή να δουλευει παραληλα με τα αλλα της παλιας ΝΕΛ

To προβλημα προφανως δεν ειναι τα σινιαλα,αλλα το αποτελεσμα.Μια απ'τις επιπτωσεις ορθως ανεφερες φιλε polmyt.Mονοπωλιο ξανα με bonus 2 νεα πλοια απ'τα οποια υποτιθεται πως κινδυνευσε η ΝΕΛ.Επιπλεον κοντα στα 10 επιτυχημενα ταχυπλοα (Γατακια&Highspeed) και σχεδον ολο το Αιγαιο περα απο Δωδεκανησα μαζι με τη Blue Star πλεον ιδιοκτησια.

Link to comment
Share on other sites

μιά τέτοια λύση - σε συνδυασμό με παράλληλες κινήσεις- θα έλυνε πάρα πολλά και δυσεπίλυτα προβλήματα.
Όταν λέω παράλληλες κινήσεις εννοώ πώληση κάποιων πλοίων και "δωρεά" κάποιων άλλων, ώστε να ξαναζωντανέψουν κάποια ξεχασμένα παραδοσιακά σινιάλα.

Σίγουρα δεν σκοτώνεις το "θηρίο" δημιουργώντας ένα νέο θηρίο. Και σιγουρότερα δεν δημιουργείς έναν ισχυρό και μη ελεγχόμενο κολοσσό, γιατί ως γνωστόν: "ουδείς ασφαλέστερος εχθρός...του ευεργετηθέντος".

ΥΓ Και για να μην παρεξηγηθώ: δεν υποστηρίζω ότι η εξαγορά της HSW από την ΝΕΛ είναι η καλύτερη λύση (εξάλλου το καλύτερο είναι υποκειμενικό, εξαρτάται από ποιά σκοπιά το βλέπει κανείς), αλλά ότι δεν είναι και για γέλια.

βεβαίως, μπορεί να είναι και η χειρότερη, αυτό όμως θα το δείξει το μέλλον. Προς το παρόν, εμείς ούτε φράγκα βάζουμε ούτε θα μας ρωτήσει κανένας την γνώμη μας...οπότε μπορούμε ανενόχλητοι να σεναριολογούμε μετ' ευπρεπείας...όπως μας προτρέπει και ο φίλτατος G.E.

ΥΓ2 Σεναριολογώντας (πάντα με ευπρέπεια :D ) ας έχουμε υπ' όψη μας ότι οι Μινωικές δεν έχουν πάρει καμιά επίσημη απόφαση για εκποίηση της συμμετοχής τους στην HSW, ούτε έχουν ορίσει επίσημη προθεσμία για την υποβολή των προσφορών...πολύ δε περισσσότερο δεν συνεδριάζουν απόψε για να παραδώσουν το ποσοστό τους στον Απόστολο ή στον όποιον Απόστολο!

Επί του πιεστηρίου:

Μήπως ξέρεις τι ώρα περίπου?

προλαβαίνω να πάω σινεμα?

Εξαρτάται το έργον...μην είναι και πολύ μεγάλο! :D Μη πας κι εσύ τέτοια μέρα να δείς τον Μπεν Χουρ:D
Link to comment
Share on other sites

συμφωνα με δημοσιευμα της καθημερινης η ατυπη προθεσμια που εχουν θεσει οι μινωικες ληγει στο τελος της εβδομαδας. κανει και πολυ συντομη επισκοπηση της εικονας της ακτοπλοϊας το αρθρο.

Link to comment
Share on other sites

Εγω σκεφτομουν μηπως οι Μινωικες με την πωληση του Αριαδνη Παλας μπαλωνουν τις αμεσες τρυπες ετσι ωστε να ειναι σε θεση να αποκρουσουν τις υφισταμενες προσεγγισεις για πωληση του μεριδιου τους στην HSW και να μπορεσουν να διεκδικησουν υψηλοτερο τιμημα αργοτερα η να κανουν καποιοα αλλη κινηση.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...