Jump to content
Shipfriends

Το μέλλον της HSW


Ποιό πιστεύετε ότι θα είναι το μέλλον της HSW?  

1 member has voted

  1. 1. Ποιό πιστεύετε ότι θα είναι το μέλλον της HSW?

    • Η πλευρά Λασκαρίδη θα αποκτήσει τον απόλυτο έλεγχο της εταιρείας και θα ακολουθήσει αυτόνομη πορεία
      30
    • Λασκαρίδης και Παναγόπουλος θα τα βρούν στα πλαίσια ενός ενοποιημένου Ομίλου Minoan/Attica/HSW
      26
    • Η HSW θα συνεχίσει την ίδια πορεία με τα διοικητικά προβλήματα να αποτελούν εμπόδιο στην ανάπτυξη
      8

This poll is closed to new votes


Recommended Posts

Αν και δεν με καλύπτουν πλήρως όλες οι εναλλακτικές πιθανότητες που αναφέρονται θα κλείνω προς το α.

Το β θα είχε πολλές πιθανότητες να μην εγκριθεί από την επιτροπή ανταγωνισμού, γιατί θα δημιουργούσε συνθήκες μονοπωλίου όχι τόσο στις γραμμές τις Αδριατικής όσο στο Αιγαίο και ειδικά στις Κυκλάδες.Επίσης οι δύο άντρες δεν έχουν και τις καλύτερες σχέσεις μεταξύ τους και πιθανολογώ κανένας να μην θέλει τον άλλο στα πόδια του.

Το γ τώρα είναι λίγο δύσκολο να ξανασυμβεί (αν και οι μηνύσεις από τον κ. Βεντούρη είναι συνεχείς και για κακουργήματα).Όπως είπε και ο Earl πιο πάνω η HSW έχει κάνει άλματα στο management, στο στόλο και στην εμπορικότητα του brand name, οπότε δεν βλέπω λόγους για διοικητικά προβλήματα ειδικά με την κοινή γραμμή που ακολουθούν Λασκαρίδης και ΜΙΝΟΑΝ.

Για το α τώρα πιστεύω ότι σκοπός του κ. Λασκαρίδη είναι ο απόλυτος έλεγχος της HSW, η εισαγωγή της στο ΧΑΑ, η ισχυροποίησή της στο άμεσο μέλλον και στη συνέχεια η πώλησή της σε κάποιο fund, όπως έκανε και στην περίπτωση της ΗΥΑΤΤ χωρίς συναισθηματισμούς...

Link to comment
Share on other sites

Χωρις πολλες κουβεντες και αριθμους η τυχη της HSW ειναι στα χερια του Πανου Λασκαριδη και μονο του Πανου Λασκαριδη.

Link to comment
Share on other sites

Η πλοιοψηφία φαίνεται να δικαιώνεται μετά την τελευταία εξέλιξη στις Μινωικές.:D Με προβληματίζει μόνο πότε θα γίνει η συνχώνευση πριν ή μετά την εισόδο στο Χ.Α. της HSW

Link to comment
Share on other sites

Και, βεβαίως, να δώσουμε την εύσημα στον ΠΔΥ που πριν 2 εβδομάδες (3/6)μας είχε προϊδεάσει (στο περίπου) για τις εξελίξεις...όσους, βεβαίως, διαβάζουν και τα ψιλά γράμματα...πλην όμως εξόχως ζουμερά! :D

Συνοικέσιο

«Η "νύφη" είναι μικρή ακόμα για παντρειά!» Το είπε ο διευθύνων σύμβουλος των Μινωικών Γραμμών Αντ. Μανιαδάκης, αναφερόμενος στο ενδεχόμενο πώλησης του ποσοστού 33,31% που κατέχει η κρητική ναυτιλιακή εταιρεία στην ακτοπλοϊκή Hellenic Seaways. Εκτός αν η «νύφη» το σκάσει με τον «γαμπρό» (Π. Λασκαρίδης), φέρνοντας προ τετελεσμένων τον «πεθερό» (Μινωικές). Ο υποψήφιος «γαμπρός», άλλωστε, δείχνει αποφασισμένος να το πάρει το «κορίτσι», αφού φέρεται να έχει αυξήσει το ποσοστό του μέχρι το 38%.

Κι ετοιμάζει, ήδη, τα προσκλητήρια γάμου...

Π.Δ.Υ

http://www.enet.gr/online/online_text/c=114,dt=03.06.2007,id=60235084,68051660,82233420,89739724,2840972,8630028,24786060,30579212

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια επειδη ειμαι ασχετος με τα οικονομικα κ τα του χρηματηστηριου,αυτο που συμβαινει ειναι πως η HSW εξαγορζει-κανει θυγατρικη της την MINOAN???:D Σωστα καταλαβα?

Link to comment
Share on other sites

Όχι ακριβώς... :D

Ο Π. Λασκαρίδης κατέχει πλέον περίπου το 27% των Μινωικών Γραμμών και το 35% της Hellenic Seaways, ενώ οι Μινωικές Γραμμές έχουν το 33,3% της Hellenic Seaways.

Με απλά λόγια γίνεται ο αδιαμφισβήτητος μεγαλομέτοχος στις δύο εταιρίες, αφού δεν υπάρχουν άλλοι μέτοχοι με σημαντικό ποσοστό μετοχών.

Link to comment
Share on other sites

Στράτο, τώρα...δεν το θέλει. Τι να το κάνει? Αφού πλέον το αφεντικό στην μητρική είναι ο ιδιος και όχι κανένας άλλος...να τον "χορεύει"! Και όπως έχουν πεί παλιά κάποιοι σχετικοί με το ζήτημα...με 70% δεν μπορείς να κτυπήσεις την πόρτα του ΧΑΑ...:P

Link to comment
Share on other sites

Τελικά μήπως η δεύτερη πράξη του σχεδίου αφορά την Hellenic Seaways; Το ερώτημα πλανιέται στην ατμόσφαιρα μετά τη συμφωνία Περικλή Παναγόπουλου και Πάνου Λασκαρίδη. Ό,τι γράφουμε είναι σενάρια και σε καμία περίπτωση πληροφόρηση. Έχουμε και …γράφουμε λοιπόν. Ο Π.Λασκαρίδης ενισχύεται στις Μινωϊκές που είναι εισηγμένη στο ΧΑ. Άλλωστε το μότο του είναι ότι ασχολείται μόνο με εισηγμένες εταιρείες. Στη συνέχεια πουλάει το ποσοστό που έχει στην ΗSW στον Όμιλο Attica. Μετά ο Όμιλος αγοράζει και το 33,3% που έχουν οι Μινωϊκές στην HSW ενώ οι Μινωϊκές αγοράζουν τα τέσσερα Superfast. Ο Όμιλος Attica ισχυροποιείται στην HSW και ακολουθεί συγχώνευση με την Blue Star Ferries. Σας γράψαμε και πιο πάνω ότι πρόκειται για σενάρια. Όχι τίποτε άλλο, κυκλοφορούν και εγκεφαλικά!

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή, για να καταλάβω! Ο Στρίντζης "έφτυσε αίμα" για να συμμμαζέψει την εταιρεία...ξημεροβραδιαζόταν στα ναυπηγεία για να φτιάξει τα Μύκονος και Χίος και θα τα δώσει τώρα σε άλλον να τα δουλεύει..και μάλιστα στην πρώην εταιρεία του? Κομμάτι δύσκολο μου φαίνεται...και σαν "κύκνειο" σενάριο μου δείχνει...για την τιμή των όπλων:eek:

Link to comment
Share on other sites

Δεν εχω ιδεα αν υπαρχει εστω και ψυγμα αξιοπιστιας στο παραπανω σεναριο, απλως το παρεθεσα σαν δειγμα του τι ακουγεται. Αλλα ειτε εχει βαση, ειτε δεν εχει, δε νομιζω οτι ο Στριντζης εχει καποιο ουσιαστικο λογο. Αν οι αριθμοι και οι προοπτικες αρεσουν στο Λασκαριδη, θα γινει ο,τι πει ο Λασκαριδης πιστευω. Φανταζομαι ετσι γινοταν κι οταν ο Στριντζης ηταν πλοιοκτητης μεσα στην εταιρεια του...

Link to comment
Share on other sites

My friend Nick θα συμφωνήσω εν μέρει και θα διαφωνήσω πάλι εν μέρει μαζί σου. Θα συμφωνήσω ότι όποιος έχει τα λεφτά αποφασίζει και ότι και ο Στρίντζης τα ίδια θα έκανε στην εταιρεία του. Ομως θα πρέπει να έχουμε υπ' όψη ότι ο Στρίντζης (τότε) ήταν και πλοιοκτήτης και CEO και πράκτορας και ματσακονιστής και επίκουρος και...και...εν ολίγοις της παλιάς σχολής, η οποία απέθανεν πλέον (πλην Καπτά Μάκη). Επίσης, δεν νομίζω ότι τίθεται σε αμφισβήτηση από κανένα η προσωπική συμβολή του Στρίντζη στην ανοδική πορεία της εταιρείας. Όσο καλός εφοπλιστής και εάν είναι ο Λασκαρίδης, δεν νομίζω με εμένα ή εσένα CEO τα πράγματα να ήταν ίδια. Εν ολίγοις πιστεύω ότι ναι μεν τυπικώς ο Λασκαρίδης αποφασίζει ό,τι θέλει, αλλά ο Στρίντζης είναι κάτι παραπάνω από έναν υπάλληλο που απλώς εκτελεί και διεκπεραιώνει.

Επίσης, ας μην ξεχνάμε ότι στις σύγχρονες πολυμετοχικές εταιρείες το βάρος από τους ιδιοκτήτες έχει μετατοπισθεί στην διοίκηση. Εάν η διοίκηση μιας εταιρείας διοικεί καλά και φέρνει κέρδη...είναι ισχυρότερη από τους πραγματικούς ιδιοκτήτες.

Και απ' ό,τι φαίνεται διοικεί καλά ;) ...έστω και εάν έχει πικράνει πολλούς από εμάς:D

Link to comment
Share on other sites

Δεν αμφισβητω το επιτυχημενο της διοικησης του Στριντζη αλλα δε νομιζω κιολας οτι θα βαρυνει τοοοσο πολυ την αποφαση του Λασκαριδη. Απο προσωπικη εμπειρια και σε πολυ μεγαλυτερου μεγεθους εταιρειες(εισηγμενες), αν το οικονομικο κομματι σε μια πιθανη συμφωνια ειναι το επιθυμητο, επιτυχημενες πορειες και διοικησεις ξεχνιουνται σε χρονο dt. Ιδωμεν.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
Η πλευρά Λασκαρίδη θα αποκτήσει τον απόλυτο έλεγχο της εταιρείας και θα ακολουθήσει αυτόνομη πορεία

:P:pκαι δυστυχως δεν ειχαμε προβλεψει οτι η αυτονομη πορεια θα ηταν να την πουλησει:((α ρε ανθρωπε τι μας εκανες!)

Το μελλον εγω το βλεπω πια χλωμο η μαλλον περισσοτερο κιτρινολαχανομπλε παρα κοκκινομπλε:(Αν δεν ειχε φτιαξει μαλιστα και το site προσφατα,θα στοιχηματιζα οτι τα πλοια της στην ετησια τους θα εβαζαν την κρητη στην τσιμινιερα(ακομα βεβαια ολα γινονται!)...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...