Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 240
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

4 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Τα δρομολόγια του Εξπρές Πήγασος από τις 05/08/20 έως τις 27/09/20 είναι τα εξής:

 

Εφοσον τωρα εχει 3 επιπλεον κυκλικα Κρητη-Κασοκαρπαθια-Ροδο, καλο θα ηταν το πιο κοντοταξιδο δρομολόγιο του Πρεβελης απο Πειραιά (Δευτερα απο Πειραια, Πεμπτη απο Ροδο) να μην πιανει και Σητεια.

Ειναι φετος η πρωτη χρονια απο το 2009 που το κοντοταξιδο δρομολογιο απο Πειραια πιανει Κρητη και ουσιαστικά δεν ειναι κοντοταξιδι. Κανει πανω απο 20.5ωρες για Καρπαθο, ενω χωρις τη Σητεια κανει 17.5 .

Link to post
Share on other sites

Το πιο σωστο θα ηταν  κατευθειαν κασο καρπαθο σαν το Ροδανθη πριν 10 χρονια αφου πλεον η κρητη θα εξυπηρετειται απο το Πηγασο

Edited by margaritis24
Link to post
Share on other sites

Το Ροδανθη στα τελη 2008 - αρχες 2009 ηταν αυτο που μετα απο χρονια εφερε παλι το κοντοταξιδο δρομολόγιο χωρις Κρήτη, Πειραιά - Σαντορίνη - Αναφη - Κασο - Καρπαθο - Χαλκη - Ροδο . Δε νομιζω οτι είχε σταθερα απευθείας Πειραιά - Κασο - Κάρπαθο, εκτος αν ηταν για λιγα δρομολόγια.

Το συνεχισε ολα τα χρόνια και το Πρεβελης, τα καλοκαιρια, ενω για αρκετούς χειμώνες τωρα, προσθετει και τη Μηλο. Στο κλασικο λοιπον κοντοταξιδο, χωρις Μήλο και Κρητη, παλαιοτερα εκανε 16.5 ωρες και τα τελευταία χρόνια 17.5 ωρες μεχρι Πηγάδια Καρπαθου. Φετος το καλοκαίρι αφαιρεσαν τη Μηλο, οπως και τα προηγούμενα, αλλα προσθεσαν τη Σητεία και περιπου 3 επιπλέον ώρες.

Οι τοπικοι φορείς πρεπει να πιεσουν για περισσοτερα δρομολόγια το καλοκαίρι που από Πειραιά να κάνουν 16 ωρες και αν γινεται ακομα πιο κατω με λιγο παραπανω δρομο, αποφεύγοντας γαλαταδικες προσεγγίσεις. Αντι αυτού, εχουν τρελα με Κρητη και Ροδο.

Link to post
Share on other sites

Αυτό που γνωρίζω είναι πως το Ηράκλειο Ρόδος στο δρομολόγιο του Σαββάτου δουλεύει πάρα πολύ καλά εδώ και πολλά χρόνια.Με φοιτητές πολλούς και αρκετές νταλίκες.Η Σητεία δε γνωρίζω τι κίνηση έχει αλλά ποιος θα οδηγήσει τόσα χιλιόμετρα σε άσχημο δρόμο.Συνεπώς πιστεύω πως το δρομολόγιο του Σαββάτου με το Ηράκλειο μέσα δε πρέπει να το κόψουν.Συμφωνώ όμως πως θα πρέπει να υπάρξει ένα δρομολόγιο απευθείας προς Κασοκαρπαθία(Πειραιάς,Σαντορίνη,Ανάφη,Κάσος,Καρπαθος κτλ)

Link to post
Share on other sites

Βγήκαν τα δρομολόγια του Πήγασου. 

Δευτέρα και Παρασκευή οι τρανταχτές διάφορες με πλοίο στα νησιά σε μέρες που δεν έχει κάποιο δρομολόγιο (Πρέβελης ή Χίος). Τετάρτη θα γίνεται του Κουτρούλη με δυο δρομολόγια του Πρέβελης (από Ρόδο προς Κρήτη πρωί & επιστροφή βράδυ), ένα του Χίος το μεσημέρι και άλλο ένα του Πήγασος από Κρήτη προς Ρόδο!!! Κατά τ'άλλα, πολλά δρομολόγια σε μια πεθαμένη χρόνια.

FB_IMG_1596278010252.jpg

Edited by proud_ionian
Link to post
Share on other sites

Εγώ πιστεύω ότι είναι η δεύτερη κίνηση της Άττικα στην κασοκαρπαθια(η πρώτη ήταν η προέκταση προς Κάρπαθο- Κάσο) που έχει ως σκοπό χρόνο με το χρόνο να εδραιωθεί και σε λίγα χρόνια να χτυπήσει την βασική γραμμή (αυτό που κάνει το Πρέβελης δηλαδή)

Link to post
Share on other sites

Η αττικα πρέπει να παρει κανανπλοιο ομως για να χτυπήσει το ορεβελης γτ με αυτα που εχει δεν της φτανουν ουτε για τα σημερινά δρομολόγια 

Link to post
Share on other sites

Νομίζω καμία. Στις Σποράδες προσωπικά  ημεροπλοιο το θυμάμαι 

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to post
Share on other sites
49 minutes ago, Shippihs said:

Ποσες καμπινες έχει ο πηγασος για να πάρει τη βασική γραμμή?

Δεν εννοώ ότι θα βάλει τον Πήγασο. Αλίμονο και αν τον βάλει. Εγώ έτσι το εκλαμβάνω ,αφού ξέρουμε ότι το Πρέβελης σιγά σιγά 40αρισε και η ΑΝΕΚ δεν είναι και στα high της(δυστυχώς).

Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Agaios said:

Εγώ πιστεύω ότι είναι η δεύτερη κίνηση της Άττικα στην κασοκαρπαθια(η πρώτη ήταν η προέκταση προς Κάρπαθο- Κάσο) που έχει ως σκοπό χρόνο με το χρόνο να εδραιωθεί και σε λίγα χρόνια να χτυπήσει την βασική γραμμή (αυτό που κάνει το Πρέβελης δηλαδή)

Καλά, ούτως ή άλλως η Αττικα θα είναι το μέλλον στην γραμμή μιας και το Πρέβελης είναι κοντά σε ηλικία συνταξιοδότησης... 

Απλά αν, ΟΤΑΝ αποσυρθεί το Πρέβελης, βάλουν το Χίος στο δρομολόγιό του (Πειραιά-Δυτ. Κυκλάδες- Κρήτη- Κασοκαρπαθία- Ρόδος) θα είναι κίνηση ρουά-ματ μιας και το θεωρώ το πλέον κατάλληλο πλοίο σε σχέση "χωρητικότητας-ταχύτητας-μεγέθους-ελικτικές δυνατότητες" για την εν λόγω γραμμή. 

Link to post
Share on other sites

Κατάλληλο πλοίο όσον αφορά τις ελικτικές ικανότητες και ταχύτητα σίγουρα ναι. Θεωρώ όμως ότι έχει λίγες καμπίνες(ειδικά το καλοκαίρι θα υπάρχει πρόβλημα).

Link to post
Share on other sites

Είναι αρκετά μεγάλο(163m)για να μπει σε Ανάφη, Κάσο, Χάλκη. Παρόλα αυτά όλα μπορούν να γίνουν από τους Έλληνες ναυτικούς.

Link to post
Share on other sites
14 hours ago, Agaios said:

Κατάλληλο πλοίο όσον αφορά τις ελικτικές ικανότητες και ταχύτητα σίγουρα ναι. Θεωρώ όμως ότι έχει λίγες καμπίνες(ειδικά το καλοκαίρι θα υπάρχει πρόβλημα).

Τους 2-3 μήνες του καλοκαιριού σίγουρα. Τους υπόλοιπους μήνες οι καμπίνες είναι Ταμάμ για την γραμμή. 

Το Ρίγκελ είναι για καλοκαίρι. Το χειμώνα όλη αυτή η χαβούζα είναι too much!!! 

Link to post
Share on other sites

Η ΑΝΕΚ θα επρεπε εδω και καποια χρονια να ειχε βρει αντικαταστατη του Πρεβελη.Απο τη στιγμη που το συγκεκριμενο βαπορι ειναι το μοναδικο της που φερνει πολλα εσοδα και επισης ειναι το μοναδικο της που δε δουλευει σε κοινοπραξια με κανενα αλλο,επρεπε να το ειχε κανει.Η γραμμη Πειραιας Σαντορινη εχει πολυ κινηση και νταλικομανι χειμωνα καλοκαιρι ενω η γραμμη Κρητη Κασοκαρπαθια Ροδος εχει μεγαλη εποχιακη κινηση αλλα και την επιδοτηση.Ενα ιδανικο πλοιο που θα ταιριαζε πιστευω για τη συγκεκριμενη γραμμη ειναι αυτο.

https://www.faktaomfartyg.se/hrossey_2002.htm

Εχει τα παντα.Ταχυτητα ευελιξια χωρητικοτητα γκαραζ και πολλες κλινες.

 

Link to post
Share on other sites

Μα τα κρεβάτια του BS Chios είναι όσα και του Πρέβελης, γιατί το BS Chios δεν ταιριάζει στη γραμμή? Επίσης έχει παραπάνω μέτρα από το HROSSEY που αναφέρει ο φίλος @ΝΟΜΙΚΟΣ

Προσωπικά θεωρώ το BS Chios και το BS Patmos ως ότι πιο ταιριαστό υπάρχει για όλους τους προορισμούς του Αιγαίου, πλην φυσικά των δυο-τριών μεγάλων νησιών που απαιτούν μεγάλο γκαράζ.

Link to post
Share on other sites

Πολύ δύσκολα θα μπουν τέτοια πλοία στην γραμμή Κασο Κάρπαθο.Μην ξεγελιέστε με τις επιδοτήσεις που πέφτουν βροχή, δεν θα συνεχιστεί για πολύ ακόμα το πάρτι.Αν ηθελε η attica να ασχοληθεί με την γραμμή εκείνη  σαν βασική για να κουβαλάει 100 ατομα θα το είχε κάνει εδω και χρόνια, ποιο θα φοβόταν τον Κορναρο τότε η το Πρεβελης τώρα?Για να ασχοληθεί σοβαρά θα ηταν μονο με επιδοτησαρα, και θα έστελνε κανα Διαγόρα με κορδέλα, με οτι δυσκολίες και να είχε το πλοίο.

Link to post
Share on other sites

Ακριβώς, δε νομίζω ότι ποτέ την ενδιέφερε σοβαρά την Attica η συγκεκριμένη γραμμή. Τώρα που πέφτουν παχυλές επιδοτήσεις κ επιπλέον η ΑΝΕΚ δεν διάγει και την καλύτερη της φάση, προσπαθεί να "πιάσει στασίδι" η Attica στη γραμμή, στην αρχή με την προέκταση του chios από Ρόδο προς Καρπαθο κ τώρα με τον Πήγασο σε καθαρά τοπικό επίπεδο (Σητεία- Κασοκαρπαθια- Ρόδο). Προσωπικά δεν αποκλείω -εαν υπάρξει κάποιο γενικευμένο θέμα με την ΑΝΕΚ η συγκεκριμένα με τον ΠΡΕΒΕΛΗ - να δούμε ίσως κανέναν ΔΙΑΓΟΡΑ στη γραμμή από Πειραιά  (Όχι και το ιδανικότερο ίσως πλοίο για αυτή τη γραμμή, αλλά μπορεί να σταθεί γενικά). Πάντως τα αδερφα Chios/Mykonos και Delos/Patmos αποτελούν πολυεξαρτήματα και ίσως τα πλέον ιδανικά πλοία για τις περισσότερες γραμμές των Κυκλάδων και της Δωδεκανήσου. Πιο πιθανό είναι να συνεχίσει η εταιρία να τα αξιοποιεί σε γραμμές φιλέτα στη μετα-covid εποχή 

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to post
Share on other sites

Τα μικρά τα blue star τι φορτηγά παιρνουν? Ίσως αυτά να ήταν καλά για την γραμμή και με μια ταχυτητα της τάξεως 22,5 κόμβους 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...