Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 399
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Σε αντίθεση με τα περσινά δρομολόγια του Εξπρές Πήγασος και του Hellenic Highspeed, που έκανε το μισό σκέλος του δρομολογίου την ημέρα και είχε μια ημέρα ρεπό. Φέτος το Πάρος Τζετ θα ταξιδεύει τρεις ημέρες και τις άλλες ημέρες θα έχει ρεπό. Εκτός εάν το δούμε να κάνει κάποιο έξτρα δρομολόγιο από το Ηράκλειο/Ρέθυμνο προς Κυκλάδες

Link to comment
Share on other sites

Τα δρομολόγια μπορώ να πω πως είναι αρκετά φιλόδοξα. Μπορεί να ανοίξει δουλειές με τα πρακτορεία που συνεργάζεται για Κυκλάδες ώστε να του στέλνουν ημερήσια γκρουπ για Κάσο-Κάρπαθο ή Σαββατοκύριακο στα νησιά αυτά. Χώρια τους ντόπιους που μπορεί να πεταχτούν για ώρες ή για Σου-κου. Ρόδο για Σαββατοκύριακο μόνο τους βολεύει. Μόνη μου ένσταση ο δρόμος από Ηράκλειο προς Σητεία που είναι (ειδικά το κομμάτι Αγίος-Σητεια) Παναγία βοήθα!!! 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Strofalos said:

Μόνη μου ένσταση ο δρόμος από Ηράκλειο προς Σητεία που είναι (ειδικά το κομμάτι Αγίος-Σητεια) Παναγία βοήθα!!! 

Καλό χωριό - Χαμέζι είναι χάλια ο δρόμος, Τα υπόλοιπα τμήματα έχουν νέο καινούριο δρόμο.

Link to comment
Share on other sites

Για να μπορεί να είναι από Σητεία στην Κάρπαθο σε 2 ώρες και 15 λεπτά, δεδομένου ότι στην Κάσο θα θέλει τουλάχιστον 10 λεπτά (από το έμπα στο φάρο, μέχρι το έβγα από το φάρο) θα πρέπει να έχει μέση ταχύτητα 33+.

Βάλε επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις, πάμε στα 33.5+. 

Θα πηγαίνει τόσο; Ειδικά σε αυτή τη γραμμή; 

Edited by Captain_Nionios
Link to comment
Share on other sites

Έχει βγει λίγο off time το Paros Jet στο πρώτο του δρομολόγιο ή η ιδέα μου..? 

Κανονικά, τέτοια ώρα έπρεπε να είναι Διαφάνι, αντ'αυτού είναι στην Χάλκη. Λογικό, θα πει κανείς, αν αναλογιστεί πως τα 5λεπτα στα λιμάνια (που είχε υπολογίσει η εταιρεία) θεωρούνται ευσεβείς πόθοι... 

Να αναμένουμε από Δευτέρα "συμπληρωματικό πρόγραμμα" για επανακαθορισμό των ωρών του δρομολογίου ή μπα..? 

Link to comment
Share on other sites

Γραμμή οτι να ναι αλλά τα ίδια λέγαμε και πέρυσι ,δεν υπαρχει σωτηρια στο κρατος τουτο ...οπότε να χαμε να λεγαμε και να χαμε να πουμε που λεει κι ο αυγολεμονος!!Ηταν που ταν την πηρε και η seajet ηρθε κι απογινε😉 !!!

 

ΣΗΜ: Για την γραμμη της Θεσνικης ΔΕΝ ΔΙΝΑΝΕ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΥΣ ΜΗΝΕΣ....αλλά από ΣΗΤΕΙΑ ΔΙΑΦΑΝΙ ΧΑΛΚΗ ΚΛΠ ΔΙΝΟΥΜΕ ΑΒΕΡΤΑ ....

Edited by mytilene
Link to comment
Share on other sites

Στη Σ(η)τεια πολιτευεται ο Γιαννης ο Πλακιωτακης ομως.Ας ειχαν κ οι Θεσσαλονικεις εναν ΥΕΝ τοσα χρονια να τους ειχσ φτιαξει😂

Link to comment
Share on other sites

δεν υπαρχει σωτηρια στο κρατος τουτο .....ΕΚΕΙ ΠΗΓΑΙΝΕ......Στη Σ(η)τεια πολιτευεται ο Γιαννης ο Πλακιωτακης.😄

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 6/11/2021 at 3:09 PM, Rodos1505 said:

Υπάρχει πιθανότητα να δρομολογηθεί άλλο πλοίο εκτός από το Paros jet στα Δωδεκάνησα;

Καλά το ειπα έκανε σήμερα το power jet Σαντορίνη Ρόδο κ πίσω!!!

Link to comment
Share on other sites

Πάντως, αυτό το "Ηράκλειο-Σητεία-Κάσο-Κάρπαθο-Χάλκη-Ρόδο" με 32-33 μίλια φάνηκε σαν το μέλι στους νησιώτες!!! Λέτε να το καθιερώσει ο superMario του χρόνου (που θα είναι ένα νορμαλ καλοκαίρι) σε δρομολόγιο??

Link to comment
Share on other sites

Άμα ξεκινούσε από Ηράκλειο θα ήταν πολύ πιο συμφέρουσα η γραμμή για ελευθερη δρομολόγηση. Με την μορφή που έχει τώρα το δρομολόγιο (με λιμάνι αφετηρίας την Σητεία) έχει μεγάλο ρίσκο. Κατα τη γνώμη μου κι επειδή έκανα πέρυσι το ταξίδι με το hellenic highspeed, η "πολλή κινηση" θα περιοριζόταν στο κομμάτι Ρόδο-Κάρπαθο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...