Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Η εφημεριδα ΠΟΛΙΤΗΣ αναφερει σαν τιτλο(χωρις αρθρο)

Επειδη δεν ειμαι σχετικος με τα οικονομικα,εννοει πως τα εσοδα της μειωθηκαν κατα 28%?

Αυτό ακριβώς εννοεί (τα ακαθάριστα έσοδα = τζίρος)

Link to comment
Share on other sites

ΑΙΠΕ news

Ομαδική αγωγή εναντίον της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου, που τους άφησε αμανάτι στο λιμάνι του Πειραιά το απόγευμα της Δευτέρας, ματαιώνοντας το δρομολόγιο του «Μυτιλήνη» για Χίο και Μυτιλήνη, με πρόσχημα τις κινητοποιήσεις των αγροτών της Κρήτης, κατέθεσαν 10 χιώτες επιβάτες, διεκδικώντας τα νόμιμα, όπως το ποσό που αντιστοιχεί στο τριπλάσιο της τιμής του εισιτηρίου καθώς και κάλυψη των εξόδων διαμονής (ξενοδοχείο κ.λ.π.).

Είναι η πρώτη φορά που υπήρξε τέτοια αντίδραση, αφού, όπως κατήγγειλε σε δηλώσεις του στην «Α» ο Γιώργος Κουκούλης, ένας εκ των επιβατών που έμειναν με το εισιτήριο του «Μυτιλήνη» στο χέρι, η στάση της εταιρείας ήταν προκλητική.

«Οι αγρότες ήταν 500 μέτρα μακριά από το πλοίο. Και τα φορτηγά και οι επιβάτες μπορούσαν να μπουν μέσα», τόνισε επισημαίνοντας ότι το πλέον εξοργιστικό ήταν ότι μια ώρα πριν τον απόπλου του πλοίου, στις 6 μ.μ. απλώς τους ενημέρωσαν με μια λιτή ανακοίνωση ότι δε θα εκτελεστεί το δρομολόγιο, μην επιτρέποντας μάλιστα στους επιβάτες που είχαν βγάλει εισιτήριο να μπουν στο «Μυτιλήνη», όπως συνήθως γίνεται στις περιπτώσεις του απαγορευτικού λόγω καιρού.

«Έμειναν έξω άνθρωποι με προβλήματα υγείας, ακόμα και εγχειρισμένοι», επεσήμανε ο κ. Κουκούλης, ο οποίος προχώρησε σε έγγραφη καταγγελία και στο λιμεναρχείο Πειραιά.

Έντονη όμως ήταν η αντίδραση και της Βουλευτή Χίου και πολιτικής εκπροσώπου του ΠΑΣΟΚ για το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, Ελπίδας Τσουρή, η οποία αναφέρθηκε παράλληλα στην «απαράδεκτη και προκλητική, για μια ακόμα φορά, ανοχή του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής».

Σε συνέντευξή της στο «Ράδιο Αλήθεια» η κα Τσουρή επέμεινε ότι από τη στιγμή που υπήρχαν επιβάτες στην προβλήτα, ακόμα κι αν παρουσιάζονταν προβλήματα στη φόρτωση των φορτηγών (κάτι που από μεριάς της δεν αποδέχεται) το πλοίο όφειλε να αποπλεύσει.

«Το υπουργείο οφείλει να οδηγεί στο αυτόφωρο τον ιδιοκτήτη του πλοίου, όταν υπάρχει ανεκτέλεστο δρομολόγιο χωρίς βάσιμη δικαιολογία», τόνισε η βουλευτής.

«Η ματαίωση των δρομολογίων του πλοίου «ΜΥΤΙΛΗΝΗ», στη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη, επειδή έτσι αποφάσισε η πλοιοκτήτρια εταιρεία, με την πλήρη αδιαφορία του αρμόδιου Υπουργείου, προσβάλλει κατάφωρα τα δικαιώματα των επιβατών και καταστρατηγεί κάθε έννοια προστασίας τους από την Πολιτεία.

«Επιτέλους, θα πρέπει κάποιοι να σταματήσουν να αντιλαμβάνονται τα νησιά ως τσιφλίκι τους και τους εαυτούς τους ως τσιφλικάδες», υπογράμμισε.

Αν γινει ποτε υπουργος ΥΕΝ η Ε.Τσουρη,η ΝΕΛ πρεπει να ψαχνει να κρυφτει...:D

Link to comment
Share on other sites

Η υπόθεση της ματαίωσης του δρομολογίου του Μυτιλήνη πήρε διαστάσει καθώς ο Εισαγγελέας Πρωτοδικών Πειραιά διέταξε τη διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης για να διαπιστωθούν οι αιτίες της ματαίωσης του δρομολογίου καθώς και αν τηρήθηκαν οι διατάξεις του νόμου για τα δικαιώματα των επιβατών.

Τη νύφη προς το παρόν πλήρωσε ο διοικητής του Α’ Λιμενικού Τμήματος του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά που μετατέθηκε στην Ασφάλεια του Κεντρικού Λιμεναρχείου.

Link to comment
Share on other sites

Τη νύφη προς το παρόν πλήρωσε ο διοικητής του Α’ Λιμενικού Τμήματος του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά που μετατέθηκε στην Ασφάλεια του Κεντρικού Λιμεναρχείου.

1) Του κανανε τη μουρη κρεας, απο του Τζελεπη τον μεταθεσανε στον Αγιο Νικολα

2) Αυτος εφταιγε δηλαδη που δεν εγιναν τα δρομολογια? Στο ΥΕΝ δεν ξερανε τιποτις δηλαδη?

Ελεος με την υποκρισια...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Όταν κάποιο μέλος των shipfriends έγραφε κάτι δυο μήνες πριν που είχε κυκλοφορήσει ως φήμη, επιβεβαιώνονται από άλλο μέλος, μετά μόνο η επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας έμενε για να μας επισημοποιήσει τα τεκταινόμενα.;)
Κάποιες φήμες θέλουν σύντομα ότι κάποιο από τα παραπάνω πλοία να ετοιμάζεται για το τελευταίο ταξίδι του.;)

Φίλε Π100 με συγχωρείς αλλά έχω λίγο μπερδευτεί.

Το Παναγία Τήνου πουλήθηκε τελικά για σκραπ, ή οι φήμες για "το πλοίο που ετοιμάζεται για το τελευταίο ταξίδι του" αφορούν (αφορούσαν) το Χοζοβιώτισσα ??? :confused:

Link to comment
Share on other sites

Είχα ακούσει τότε ότι κάποιο από τα δυο θα πήγαιναν στη Τουρκία. Ακούγοντας Τουρκία αμέσως σου έρχονται σκέψεις ότι μάλλον πρόκειται για το τελευταίο ταξίδι.:confused: Εάν ταξιδέψει αυτό δεν το ξέρω, αλλά ελπίζω να το μάθουμε σύντομα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Στο στόλο της ΝΕΛ επανεντάχτηκαν από το Νοέμβριο του 2008 τα Red Sea I και Red Sea ΙΙ μετά από φιλικό διακανονισμό της διοίκησης με τους πλοιοκτήτες των δύο πλοίων… :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Θα παραμείνουν άραγε στην Ερυθρά, παράγοντας κέρδος (που λέει και ο Nick) για την NEL Egypt?

Ή θα επιστρέψουν στα άγια ύδατα...κτυπώντας καμιά άγονη που πολύ φοριέται τελευταία?

Ή μήπως ο μεγάλος Κιντέρς θα μπει κανένα δίμηνο Δωδεκάνησα για να την σπάσει στη BSF?

Link to comment
Share on other sites

Και γιατι περιμενανε να παει 31 Μαρτιου για να μας ανακοινωσουν οτι πηραν πισω τα βαπορια απο το Νοεμβριο? Αγοραστηκαν? Και ποσο? Και τα χρηματα που πιθανον ειχανε παρει απο την πωληση τους σαν προκαταβολη? Μετα την απομακρυνση απο το ταμειο ουδεν λαθος?? Αληθεια αυτοι που τα πηραν ηταν τοσο ενθουσιασμενοι που δεν τους ενοιαξε που η ΝΕΛ τα πηρε πισω?

Link to comment
Share on other sites

Υποθέτω υπήρχε μια σχετική "αδυναμία" να πληρωθεί το πλήρες ποσό προς την ΝΕΛ οπότε, με βάση τα συμφωνηθέντα, οι ιδιοκτήτριες εταιρείες "κατασχέθηκαν"/πέρασαν στον έλεγχο της ΝΕΛ.

Κάποια θέματα προς απάντηση είναι:

Οι όροι του φιλικού διακανονισμού και

Από το ποσό που είχε τότε εισπράξει η ΝΕΛ ποια ήταν ίδια κεφάλαια των τότε αγοραστών, οπότε και λογικά έμειναν/ τα καρπώθηκε η ΝΕΛ και ποια δάνεια τα οποία στη συνέχεια επιβάρυναν την ΝΕΛ ως νέα ιδιοκτήτρια των εταιρειών που είχαν παλαιότερα αγοράσει τα πλοία...

Ετσι πρόχειρα φαίνεται οτι τα δάνεια που είχαν τότε αναληφθεί πρεπει να έφταναν περίπου τα 50 εκ. Δεν θυμαμαι το τοτε ποσό αγορας, αλλά πρέπει να ήταν κάπου στα 80 εκ. εκ των οποίων πάλι αν θυμάμαι καλά κάπου στα 25 εκ ήταν χρέος προς την ΝΕΛ. Αρα η προκαταβολή προς την ΝΕΛ πρέπει να ήταν κάποια εκ. μετρημένα στα δάκτυλα του ενός χειρός...

Ορέστη τα φώτα σου!!!!

Link to comment
Share on other sites

Θα παραμείνουν άραγε στην Ερυθρά, παράγοντας κέρδος (που λέει και ο Nick) για την NEL Egypt?

Ή θα επιστρέψουν στα άγια ύδατα...κτυπώντας καμιά άγονη που πολύ φοριέται τελευταία?

Ή μήπως ο μεγάλος Κιντέρς θα μπει κανένα δίμηνο Δωδεκάνησα για να την σπάσει στη BSF?

Τσάμπα ψαχνόμαστε, καθώς η ΝΕΛ το ξεκαθαρίζει στην έκθεση.

Εντύπωση πάντως μου κάνει η συνεχής αναφορά σε ΑΙΟΛΟ ΚΕΝΤΕΡΗ και όχι σε Red Sea I.

[...]Στη χρήση που πέρασε η Διοίκηση του Ομίλου πέτυχε φιλικό διακανονισμό με τους πλοιοκτήτες των ταχυπλόων πλοίων ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ ( RED SEA I) και RED SEA ΙΙ .Ο διακανονισμός αυτός αφορούσε τη επανένταξη των πλοίων αυτών στο στόλο του Ομίλου με αντίστοιχη διαγραφή των απαιτήσεών μας απ αυτούς .Τα πλοία αυτά δραστηριοποιούνται στην Ερυθρά Θάλασσα και εκεί θα συνεχίσουν να δραστηριοποιούνται καθώς στη αγορά αυτή παρατηρείται σημαντική ανάπτυξη.

Και καθώς από οικονομικά είμαι παντελώς άσχετος...από τα υπόλοιπα, το μόνο που μου έκανε εντύπωση είναι το παρακάτω.

Ξέρει κανένας για ποια υπόθεση πρόκειται?

29.8 Αγωγή μουσικοσυνθέτη κατά της NEL LINES με την οποία ισχυρίζεται ότι η NEL LINES έχει προβεί σε παράνομη χρήση αποσπάσματος έργου του και ζητά αποζημίωση ύψους  400 χιλ. Δεν έχει σχηματισθεί πρόβλεψη ζημίας διότι εκτιμάται ότι η αγωγή θα απορριφθεί. Έχει εκδοθεί απόφαση και η αγωγή έχει παραπεμφθεί σε άλλο τμήμα του Πρωτοδικείου Αθηνών.
Edited by ΝΗΡΕΑΣ
ασυνταξία
Link to comment
Share on other sites

Ηλεκτρική καρέκλα αποδεικνύεται αυτή του Υπεύθυνου Εξυπηρέτησης Μετόχων της εταιρίας. Ο τελευταίος δεν πρόλαβε να κλείσει ούτε τρίμηνο, τα πήγε δηλαδή χειρότερα από τον προτελευταίο. :confused:
Η εταιρεία ενημερώνει:

"Η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου ΑΕ ενημερώνει το επενδυτικό κοινό ότι από 16 Δεκεμβρίου 2008 την θέση του Προϊσταμένου Τμήματος Εξυπηρέτησης Μετόχων και Εταιρικών Ανακοινώσεων αναλαμβάνει ο κ. Μουτζουρέλλης Δημήτριος του Ευστρατίου σε αντικατάσταση της κας Κοφινά Ευαγγελίας.

Ο τελευταίος άντεξε μόνο 3, 5 μήνες αφού αντικαταστάθηκε χθες…

Link to comment
Share on other sites

Με την αναστολή διαπραγμάτευσης, τί γίνεται? Μου δημιουργήθηκε η εντύπωση ότι με την επιστροφή στη εταιρεία των πλοίων της Ερυθράς και τις ανάλογες οικονομικές ρυθμίσεις, θα πρέπει να εξέλιπαν πλέον οι λόγοι που οδήγησαν στην αναστολή. Θα μου πεις και είναι καλό να ξαναρχίσει η διαπραγμάτευση...μέσα σε αυτό το οικονομικό κλίμα? Μάλλον όχι θα έλεγα, εκτός και εάν αυτή συνοδευτεί με κανένα πολύ καλό εταιρικό νέο. Ας πούμε με την υπογραφή 12ετών συμβάσεων για τα ενδοκυκλαδικά...

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με τον Νηρέα, η επιστροφή στο ταμπλό δεν θα είχε καμία σκοπιμότητα αυτή την περίοδο για δύο λόγους:

1. Τα αποτελέσματα που δημοσιεύθηκαν είναι απογοητευτικά, άρα δεν υπάρχει κάποιο θετικό νέο για να δώσει ώθηση στη μετοχή.

2. Βάσει αυτών των αποτελεσμάτων όταν επαναδιαπραγματευθεί η μετοχή, θα είναι υπό επιτήρηση, για δύο λόγους: (έχει αρνητικό EBITDA και οι συσσωρευμένες ζημιές υπερβαίνουν το 50% των ιδίων κεφαλαίων).

Για αυτό άλλωστε στην έκθεση διαχείρισης δίνεται μεγάλη έμφαση στην πιθανότητα της υπογραφής δωδεκαετών συμβάσεων. Το ζητούμενο βέβαια για την εταιρεία σε αυτή τη φάση δεν είναι να πεισθούν οι επενδυτές αλλά οι τράπεζες.

Link to comment
Share on other sites

Στο στόλο της ΝΕΛ επανεντάχτηκαν από το Νοέμβριο του 2008 τα Red Sea I και Red Sea ΙΙ μετά από φιλικό διακανονισμό της διοίκησης με τους πλοιοκτήτες των δύο πλοίων… :rolleyes:

Μπορεί να επανεντάχτηκαν στο στόλο της ΝΕΛ από το Νοέμβριο του 2008 τα Red Sea I και Red Sea ΙΙ, αλλά δεν τα βλέπω πουθενά στο στόλο της:rolleyes:. Μην πείτε ότι δε πρόλαβαν γιατί ήδη αφαίρεσαν το Παναγία Τήνου. ;)

Μια σημείωση ακόμα τα συμβατικά πλοία της ΝΕΛ είναι μπλε, γιατί τα δείχνουν ακόμα άσπρα??:confused:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Η Commerzbank AG (μέσω της Dresdner Bank AG) με την από 29.04.2009 επιστολή της ενημέρωσε την Εκδότρια ότι το ποσοστό των δικαιωμάτων ψήφου που κατέχει στην εταιρεία μεταβλήθηκε από 12,56 % σε 1,05 % κατόπιν της από 27.04.2009 συναλλαγής. Μετά την κρίσιμη συναλλαγή κατέχει αριθμό μετοχών μηδέν, δικαιώματα ψήφου 1.490.000 ήτοι ποσοστό 1,05 %.

Η MF Global UK Limited με την από 29.04.2009 επιστολή της ενημέρωσε την Εκδότρια ότι το ποσοστό των δικαιωμάτων ψήφου που κατέχει στην εταιρεία μεταβλήθηκε από 0 % σε 11,51 % κατόπιν της από 27.04.2009 συναλλαγής. Μετά την κρίσιμη συναλλαγή κατέχει αριθμό μετοχών μηδέν, δικαιώματα ψήφου 16.341.882 ήτοι ποσοστό 11,51 %.

Link to comment
Share on other sites

Σε συνέχεια της από 30.4.2009 ανακοίνωσης, η ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε. ενημερώνει ότι δεν έχει λάβει καμία άλλη ενημέρωση από τα πρόσωπα που κατέχουν ποσοστό δικαιωμάτων ψήφου άνω του 5% πλην αυτών τις οποίες έχει δημοσιεύσει.

Από τα στοιχεία του μετοχολογίου προκύπτει ότι η Allianz S.E., η οποία κατείχε μέσω της Dresdner Bank AG (και παλαιότερα μέσω της Dresdner Kleinwort Securities Ltd) ποσοστό 12,56% των δικαιωμάτων ψήφου της εκδότριας δεν κατέχει πλέον άμεσα ή έμμεσα δικαιώματα ψήφου άνω του 5% στην εκδότρια.

Link to comment
Share on other sites

Η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου Α.Ε. ανακοινώνει ότι από 6 Μαΐου 2009 ο κ. Παπαγεωργίου Θεοχάρης αναλαμβάνει καθήκοντα Συμβούλου Διοίκησης σε θέματα ανάπτυξης των εργασιών του Ομίλου στο Εξωτερικό και στο πλαίσιο εκτέλεσης των νέων καθηκόντων του παραιτείται από τη θέση του Οικονομικού Δ/ντή και από το Δ.Σ. της εταιρείας. Την θέση του Συμβούλου στο Δ.Σ. της εταιρείας αναπληρώνει ο κ. Αθανασίου Ιωάννης ο οποίος αναλαμβάνει και καθήκοντα Προϊσταμένου των Οικονομικών Υπηρεσιών και ο κ. Κουτσομύτης Παναγιώτης αναλαμβάνει την θέση του Εσωτερικού Ελεγκτή.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ένα δωρεάν εισιτήριο..... :rolleyes:

Ας δούμε και το δελτίο τύπου που εξέδωσε η ΝΕΛ σχετικά με την σημερινή περιπέτεια του Θεόφιλου. Είναι αλήθεια πως την βρήκα κάπως ...αισιόδοξη όσον αφορά τον χρόνο αποκατάστασης της ζημιάς και επαναδρομολόγησης του πλοίου. Any way, μακάρι να είναι έτσι. :)

19/5/2009

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ "ΝΕΛ ΑΕ"- 19.05.2009

Πειραιάς, 19 Μαΐου 2009

Δελτίο Τύπου

Η εταιρεία μας ανακοινώνει ότι σήμερα Τρίτη 19.05.2009 το Ε/Γ – Ο/Γ ΘΕΟΦΙΛΟΣ καθώς εκτελούσε το προγραμματισμένο δρομολόγιο του από Θεσσαλονίκη προς Λήμνο-Μυτιλήνη-Χίο-Βαθύ-Χίο-Μυτιλήνη-Λήμνο και Καβάλα με 170 επιβάτες προσέκρουσε στο λιμάνι της Λήμνου λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών.

Όλοι οι επιβαίνοντες θα επιβιβαστούν στο Ε/Γ – Ο/Γ ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ σήμερα στις 19:30 για να μεταβούν στη Μυτιλήνη και στη Χίο. Οι 13 επιβαίνοντες με προορισμό το Βαθύ Σάμου θα μεταβούν με το Ε/Γ – Ο/Γ ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ στο Λαύριο όπου έχει διευθετηθεί η μεταφορά τους προς Πειραιά για επιβίβασή σε πλοίο άλλης εταιρείας με προορισμό το Βαθύ Σάμου.

Η εταιρεία μας προσφέρει ένα δωρεάν εισιτήριο σε όλους του επιβάτες του Ε/Γ – Ο/Γ ΘΕΟΦΙΛΟΣ για την ταλαιπωρία που υπέστησαν και τους ευχαριστεί για την υπομονή τους.

Το Ε/Γ – Ο/Γ ΘΕΟΦΙΛΟΣ θα πλεύσει σήμερα κενό φορτίου στην Καβάλα για την επισκευή των μικρών υλικών ζημιών που προκλήθηκαν από την πρόσκρουση και αφού ληφθούν οι απαιτούμενες εγκρίσεις από το Υ.Ε.Ν.Α.Ν.Π. θα ενταχθεί αύριο στα προγραμματισμένα του δρομολόγια.

Πηγή : nel.gr

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...