Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

Η ΒΗΤΑ διαχειριστικη ειχε την τεχνικη διαχειριση των πλοιων και ηταν υπευθυνη για τα πιστοποιητικα τους. Τα δρομολογια τα εβγαζε το εμπορικο τμημα της ΝΕΛ. Ο μονος λογος που ειχε η ΒΗΤΑ στα δρομολογια των πλοιων ηταν η ταχυτητα που θα βγαινανε τα δρομολογια. Π.Χ. για τον Αιολο Κεντερη ΙΙ εδωσε 28 κομβους και για τον Αιολο Κεντερη Ι εδωσε 32 κατι που τηρηθηκε απο το εμπορικο τμημα και βαση αυτων βγηκαν τα φετινα δρομολογια.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Στέφανε αυτή η παρουσίαση είναι του Μαΐου και την είχαμε αναφέρει από την ημέρα που κυκλοφόρησε.

Η επικαιροποιημένη της έκδοση βρίσκεται εδώ και παρουσιάστηκε στα πλαίσια του Ελληνικού Roadshow που έγινε στις 3-4 Οκτωβρίου στο Λονδίνο.

Link to comment
Share on other sites

Αντιπαράθεση μεταξύ ΝΕΛ και ΠΑΕ Αιολικός για τη.... χορηγία στη φανέλα της ομάδας!

http://www.aiolikos-fans.gr/

Αν και ως γεγονός δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο. Σε σχέση όμως με άλλα παρόμοια γεγονότα στην τοπική κοινωνία, αναδεικνύει κάτι πολύ σημαντικό. Ότι η ΝΕΛ πλέον χάνει (αν δεν έχει χάσει ήδη) και το τελευταίο συγκριτικό πλεονέκτημα που είχε στη γραμμή. Το συναισθηματικό δέσιμο των Μυτιληνιών με τη "δικιά" τους εταιρεία.

Ο κόσμος πια, αρχίζει να αντιλαμβάνεται την πραγματικότητα. Ότι πλέον δεν είναι η "δικιά μας" εταιρεία (αν και χωρεί πολλή συζήτηση για το πως ήταν και τι έκανε όταν ήταν δικιά μας...) αλλά πλέον είναι "του Βεντούρη η εταιρεία".

Η οποία σε σχέση με τον κύριο ανταγωνιστή της στη γραμμή...

Σε χρόνο ταξιδιού είναι μείον.

Σε ηλικία, πολυτέλεια πλοίων είναι μείον.

Σε συμπεριφορά προσωπικού είναι πολυυυύ μείον. ;)

Στα σχετικά με τον τοπικισμό των Χιωτών είναι... υπό του μηδενός. :P

Αν γίνει μείον και σε ότι έχει να κάνει με τον τοπικισμό των Λέσβιων, τη βλέπω την εταιρεία να γίνεται.. ΝΕS(afaga).

Link to comment
Share on other sites

Έχω την γνώμη ότι αυτή η κίνηση της ΝΕΛ είναι και ακατανόητη και προκλητική για τους Μυτιληνιούς.

Εάν δεν ήθελε να δώσει λεφτά στον Αιολικό...δικαίωμά της. Αλλά το να πάει να τα δώσει...στη Καβάλα...είναι προκλητικό. Για μια εταιρεία που λέγεται ΝΕ Λέσβου. Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω με ποιά κριτήρια πήραν αυτή την απόφαση. Επειδή και η Καβάλα έχει έμβλημα την τριήρη? Και λοιπόν, τι έγινε? Τι θα προσφέρει στη ΝΕΛ αυτή η κίνηση...περισσότερα απ' όσα θα χάσει στη Λέσβο? Από που ζεί η εταιρεία από την Καβάλα που δεν έχει δρομολόγιο ή από την Χίο και την Μυτιλήνη?

Από την άλλη...ούτε και η HSW ή η ΣΑΟΣ δίνουν φράγκο στον Αιολικό, αλλά και δεν πάνε να τα δώσουν στην Αναγέννηση Καρδίτσας!

Link to comment
Share on other sites

Αμ δε που βάλανε την τριήρη!!!

Αυτό το ηλίθιο χαμογελάκι που έχουνε και στα αυτοκόλλητα βάλανε.... ;)

Δεύτερο φάουλ αυτό. Παραμερίζουν σιγά σιγά ένα από τα (κατα γενική ομολογία) ωραιότερα σήματα και πρωθούν αυτή την αηδία που θυμίζει... Fido Dido!

Link to comment
Share on other sites

Στη ΝΕΛ συνεβη οτι εγινε και στις υπολοιπες εταιριες λαικης βασης μετα την εισοδο στο ΧΑΑ. Ουτε οι Μινωικες ειναι η εταιρια της περασμενης δεκαετιας ουτε η ΑΝΕΚ. Τωρα αν αυτο ειναι καλυτερο η χειροτερο...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Θα μπορουσε καποιος να μου δωσει μια εγκυρη αναφορα σχετικα με το ποσα κρεβατια κ καμπινες εχουν τα πλοια ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ, ΘΕΟΦΙΛΟΣ κ ΜΥΤΙΛΗΝΗ της ΝΕΛ? Αναφερομαι μονο σε κρεβατια/ καμπινες επιβατων κ οχι πληρωματος.Ευχαριστω προκαταβολικα.

Link to comment
Share on other sites

ΜΥΤΙΛΗΝΗ: 560 κλίνες

ΘΕΟΦΙΛΟΣ: 860 κλίνες

ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ: 176 κλίνες

Τώρα 5 πάνω 5 κάτω μπορεί να υπάρχει μία απόκλιση. Αλλά στο περίπου νομίζω ότι είμαι κοντά.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Εδώ και μήνες η ΝΕΛ έχει αναπτύξει έντονη επικοινωνιακή δραστηριότητα: Έχουν γίνει συνεντεύξεις τύπου, έχουν σταλεί περισσότερα από 30 δελτία τύπου, έχουν δοθεί συνεντεύξεις σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα, από τον Α. Βεντούρη κλπ.

Ποιο είναι το παράδοξο σε όλα αυτά??? Πως πουθενά δεν γίνεται η παραμικρή αναφορά στη… ΝΕΛ. Το φαινόμενο αυτό αποτελεί ίσως παγκόσμια πρωτοτυπία και μάλλον θλιβερή διαπίστωση για όσους πραγματικά ενδιαφέρονται για το καλό αυτής της εταιρείας.

Link to comment
Share on other sites

Σοβαρή υποψηφιότητα για πρόεδρος κάποιου συλλόγου... μικροεπενδυτών, (αστειευόμαστε βεβαίως) θέτει με τις ενέργειες του ο κ. Βεντούρης.

Κι αυτό αφού μετά τους δικαστικούς και λοιπούς ”καυγάδες” με τον Λασκαρίδη και τις διοικήσεις των εταιριών HSW και Μινωικές, έχει ανοίξει τώρα μέτωπο και με τον Βαρδινογιάννη, στις Sea Star και ANEK.

Σε αμφότερες τις περιπτώσεις ο κ. Βεντούρης και η ΝΕΛ είναι αυτό που λέμε ”μικρομέτοχοι”.

Μάλιστα στη περίπτωση της κυπριακής Sea Star η υπόθεση ”βγάζει μάτι” καθώς αγοράστηκαν μετοχές αξίας μόλις 600 ευρώ (!) ειδικά για να γίνουν οι καταγγελίες, να υπάρχει δηλαδή κάποιο τυπικό έστω, ”έννομο συμφέρον”.

Ούτε βέβαια είναι… τυχαίο ότι και οι δύο περιπτώσεις αφορούν εν τέλει εταιρίες ευθέως ανταγωνιστικές της ΝΕΛ, στη μία περίπτωση την HSW (την οποία μάλιστα-κατα δήλωση του- ο κ. Βεντούρης διακαώς θα ήθελε να αποκτήσει, αν μπορούσε) και στην άλλη την ΑΝΕΚ.

Ομως, την ίδια ώρα που συμβαίνουν όλα αυτά, η μετοχή της ΝΕΛ έχει κατρακυλήσει κατά 35% από τα υψηλά που κατέγραψε το καλοκαίρι του 2007, ενώ-το σημαντικότερο- χάνει και 11,5% μέσα στο τελευταίο 12μηνο, διάστημα κατα το οποίο όλοι οι δείκτες κινήθηκαν έντονα ανοδικά.

Αν αναλογιστούμε δε ότι η μετοχή της ΝΕΛ είναι η ΜΟΝΑΔΙΚΗ στο χώρο της ακτοπλοΐας που γράφει απώλειες μέσα στο 12μηνο ( όλες οι άλλες γράφουν κέρδη απο 11% έως και... 75% στο ίδιο διάστημα)τότε αρχίζει να προκύπτει το εξής... αφελές ίσως ερώτημα:

Είναι τελικά η τακτική του κ. Βεντούρη να δαπανά τόσο χρόνο ”παίζοντας” τον... μικρομέτοχο, σε ανταγωνιστικές εταιρίες, προς όφελος των… δικών του μετόχων;

Διότι πέραν των ανωτέρω, υπάρχει και κάτι άλλο, ίσως ακόμη πιο ουσιαστικό.

Αν κοιτάξει κάποιος τα λειτουργικά κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων, τα λειτουργικά EBITDA εν ολίγοις του τελευταίου εξαμήνου,(αφού δηλαδή αφαιρεθούν κέρδη από πωλήσεις πλοίων ή συμμετοχών, κέρδη ή ζημιές από απομείωση αξίας πλοίων, έσοδα από ρύθμιση τραπεζικών δανείων κλπ) προκύπτει το εξής:

Οτι η ΝΕΛ είναι και Η ΜΟΝΗ εταιρία σε όλο τον κλάδο,με αρνητικά λειτουργικά EBITDA εξαμήνου, ύψους περίπου 5 εκατ. ευρώ!

Όλοι οι άλλοι, έχουν από 14 εκατ. έως 30 εκατ. θετικό ”λειτουργικό” EBITDA.

ΥΓ:Η μετοχή της ΝΕΛ έκλεισε χθες στα 0,85 ευρώ, στο χαμηλό ημέρας, γράφοντας απώλειες 7,61%. Κι όχι με λίγα τεμάχια.

16/11/07 - 00:20

(Από τον Χαμαιλέοντα του EUROTODAY)

Link to comment
Share on other sites

ΝΕΛ, τα 80 εκ. του Κεντέρη και ο καφές στο Λήδρα

15 Νοέμβριος 2007

Γράφει: ο Λεωνίδας Πλατανάκης

Σκάβει λάκκους για τους άλλους. Κινδυνεύει να πέσει μέσα ο ίδιος…

Ο Απόστολος Βεντούρης άνοιξε νέο μέτωπο. Αυτή την φορά στο στόχαστρο του βρίσκεται το «δίδυμο» ΑΝΕΚ-Sea Star. Ο λόγος; Ο Γιάννης Βαρδινογιάννης αρνήθηκε την πρόταση του κ. Βεντούρη για συνεργασία με την ΝΕΛ. Ο καφές που ήπιαν πριν μερικούς μήνες στο Λήδρα Mariott συνοδεύτηκε από την πρόταση αυτή. Μια πρόταση στην οποία εξ αρχής ο κ. Βαρδινογιάννης ήταν επιφυλακτικός και για αυτό η επαφή των δύο εφοπλιστών δεν είχε συνέχεια.

Ο κ. Βεντούρης, όμως, δεν είναι άνθρωπος που το βάζει εύκολα κάτω. Άλλωστε σε τέτοιες… αποστολές ειδικεύεται.

Ερωτήματα fmvoice.gr

Οι καταγγελίες του σε βάρος της Sea Star η οποία κατέχει πλέον περίπου το 16% της ΑΝΕΚ είναι σοβαρές και αποτελούν αντικείμενο διερεύνησης των εποπτικών και δικαστικών αρχών της Κύπρου. Επειδή, όμως, όταν καταγγέλλεις σχεδόν όλους τους άλλους οφείλεις πρώτα εσύ να είσαι και να φαίνεσαι τίμιος και καθαρός (όπως η γυναίκα του Καίσαρα), η fmvoice.gr θέτει σήμερα στον κ. Βεντούρη και στην υπόλοιπη ηγεσία της ΝΕΛ ορισμένα συγκεκριμένα ερωτήματα-θέματα που αφορούν την ίδια την εταιρεία τους.

Πρώτον: τι έγιναν τα 80 εκατ. ευρώ που εισπράξατε από την πώληση του Αίολος Κεντέρη; Πώς τα αξιοποιήσατε;

Δεύτερον: υπάρχει καμία σχέση με το θέμα αυτό κάποιας Παναμέζικης εταιρείας, η οποία φημολογείται στην πιάτσα ότι είναι συμφερόντων του κ. Βεντούρη;

Τρίτον: τα δάνεια στην Millennium εξοφλήθηκαν;

Τέταρτον: θα μας εξηγήσετε λίγο τι έχει συμβεί με το τελευταίο stock option;

Και πέμπτον, φίλτατε κύριε Βεντούρη, αληθεύει ότι σήμερα έχετε μόλις το 4% των μετοχών της ΝΕΛ;

Αυτά προς το παρόν. Όχι μόνο εμείς, αλλά κυρίως οι μέτοχοι μειοψηφίας της εισηγμένης αναμένει τις απαντήσεις σας.

http://www.fmvoice.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=10897&Itemid=48&PHPSESSID=ac9cc22b4881403a2f201696b5c22fbe

Link to comment
Share on other sites

Καλοριζικες :D

Σε αγορά 600.000 κοινών ονομαστικών μετοχών της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου (ΝΕΛ), συνολικής αξίας 463.530 ευρώ, προέβη την 21/11/07 ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Απόστολος Βεντούρης.

www.naftemporiki.gr

Link to comment
Share on other sites

15/10/2007 : "Αντιπαράθεση μεταξύ ΝΕΛ και ΠΑΕ Αιολικός για τη.... χορηγία στη φανέλα της ομάδας!"

Συμφωνα με δημοσιευματα των εφημεριδων Δημοκρατης και Εμπρος χορηγος στη φανελα του Αιολικου ειναι.......η ΝΕΛ!!!!Μαλιστα ο προεδρος της ομαδας ευχαριστει προσωπικα τον κ.Βεντουρη για την αποφαση του αυτη καθως και τον κ.Κασσουδακη του οποιου μεταφορικη εταιρεια ειναι και αυτη χορηγος.:P

Link to comment
Share on other sites

Αντί να κοιτάζει τις χορηγίες η ΝΕΛ, δεν κοιτά καλύτερα προς την Ιαπωνία μεριά μπας και πάρει κανένα βαπόρι, γιατί με τις τόσες αγορές-δρομολογήσεις που γίνονται από τους υπόλοιπους παίκτες στην ακτοπλοία μας, θα βρεθεί σε δυσχερή θέση χωρίς να το καταλάβει...Πάει ο καιρός των μονοπωλείων...

Link to comment
Share on other sites

Με τα λεφτά της χορηγίας στον Αιολικό δεν βγαίνουν νέα καράβια, απλώς τονίζεις τον τοπικό χαρακτήρα της εταιρείας. Πράγμα που η ΝΕΛ, μάλλον, δεν αξιολόγησε καλά προ καιρού. Και μέρες που είναι...θα χρειαστεί να παίξει το χαρτί του τοπικισμού, όσο υπάρχει αυτό πλέον. Και, προφανώς, μετά την καταλυτική παρέμβασή μας :P ...το ξανασκέφτηκε καλύτερα και διόρθωσε το huge mistake της.:P.

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα τα λεφτά που δίνει η ΝΕΛ για την φανέλα του Αιολικού δεν φτάνουν για την αγορά πλοίου.Εγώ είπα όμως κάτι διαφορετικό.Καλό είναι να τονίζει τον τοπικό χαρακτήρα της, αλλά μόνο αυτό δεν φτάνει.

Ήδη την Χίο την έχει χάσει προ πολλού και το μερίδιό της μικραίνει μέρα με τη μέρα.Στη Λέσβο πάει σχετικά καλά αλλά και πάλι δεν είναι ότι καλύτερο θα μπορούσε να πετύχει.Αυτό οφείλεται κατά την γνώμη μου στο ότι δεν είναι ανταγωνιστική ως προς τα νεότευκτα της HSW.Δεν υστερεί τόσο στο marketing, όσο στην ποιότητα των πλοίων της και των υπηρεσιών της.Δεν μπορεί να έχει ο άλλος ολοκαίνουρια πλοία και εσύ να το παίζεις απλά τοπικιστής για να κερδίσεις την προτίμηση του κοινού...

Είδαμε όλοι τι έγινε στα Χανιά με το που μπήκε η Αριαδνη.Η ΑΝΕΚ κατέβασε την ''λιμουζίνα'':D της για να ανταγωνιστεί την Hellenic και να την διώξει από τη γραμμή.Η ΝΕΛ τι έβαλε όταν ήρθε το Μύκονος?...Για αυτό είπα να κοιτάξει προς Ιαπωνία μεριά και να πάρει κανένα πλοίο μπας και διώξει επίδοξους νέους ανταγωνιστές στην κύρια γραμμή της, γιατί για να φύγει η Hellenic δεν το βλέπω...Εξάλλου με τις τιμές που πωλούνται τα πλοία στην Ευρώπη πολύ δύσκολο έως ακατόρθωτο το βλέπω να πάρει.(49 εκ για 22 ετών πλοίο της COLOR LINE που είπαν οι φίλοι).

Στην Ιαπωνία μάλιστα για κάποιον που παρακολουθεί τα ακτοπλοϊκά θέματα, υπάρχουν σχεδόν ιδανικά πλοία για τη ΝΕΛ και την κύρια γραμμή της σε διάφορες ημερομηνίες ναυπήγησης.Ένα παράδειγμα τα SUN FLOWER COBALT & IVORY που με λίγες μετασκευές θα μπορούσαν να ''οχυρώσουν'' τη ΝΕΛ για τα απόμενα 20 και βάλε χρόνια...

Link to comment
Share on other sites

Είδαμε όλοι τι έγινε στα Χανιά με το που μπήκε η Αριαδνη.Η ΑΝΕΚ κατέβασε την ''λιμουζίνα'':D της για να ανταγωνιστεί την Hellenic και να την διώξει από τη γραμμή.Η ΝΕΛ τι έβαλε όταν ήρθε το Μύκονος?...

Τοτε τιποτα. Αλλα ισως φετος το καλοκαιρι να κανει την εκπληξη:P

Link to comment
Share on other sites

Η ΝΕΛ ακόμα και αν βάλει ταχύπλοο στην ΧΙΟ - ΜΥΤ θα είναι μόνο για το Καλοκαίρι όπως κάνει στην Παροναξία τα τελευταία χρόνια.

Και μην ξεχνάμε ότι η ΄μεγιστη ταχύτητα του Αίολος ΙΙ φέτος για Πάρο ήταν 27 μίλια και συνήθως 25 μίλα έκανε 3:45 για Πάρο.

Ενώ το Αίολος 1 είχε max 28-29 μίλια και Παναγία Θαλασσινή max 25 μίλια.

Οταν το χίος έχει ταχύτητα 27 μίλια νομίζετε ότι αξίζει να πληρώσετε διπλό εισιτήριο ;

Link to comment
Share on other sites

Το ποσό της χορηγίας είναι αστείο για τα οικονομικά δεδομένα της ΝΕΛ και ΤΕΡΑΣΤΙΟ για τα αντίστοιχα της Αιολικάρας!

Εκτός πάντως από τα νέα πλοία, τα οποία είναι ένα ζήτημα επείγον μεν, αλλά και πολύπλοκο (κυρίως το χρήμα, αλλά και το τι πλοία θα βρεις, που κλπ) ένα άλλο ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ που πρέπει να κοιτάξουν στη ΝΕL είναι η ποιότητα των υπηρεσιών που γράφει ο foxman. Το προσωπικό τους πρέπει να το περνάνε από κόσκινο και όχι να βάζουν στα βαπόρια όποιον να ναι. Ειδικά στον Θεόφιλο αυτό το καλοκαίρι, το μισό πλήρωμα του πλοίου (ειδικά θαλαμηπόλοι, στα κυλικεία κλπ) ήταν χωρίς υπερβολή σαν να είχε προσληφθεί μετά από career day σε Δαφνί,ΠΙΚΠΑ και Φυλακές Κορυδαλλού. Για τη συμπεριφορά τους στον κόσμο δε? Ούτε τζάμπα να μας πηγαίνανε! Μόνο που δε μας βρίζανε κιόλας. Αφού να φανταστείτε νευρίασα μέχρι κι εγώ που έχω σκληραγωγηθεί στις... γκασμαδιές της ΝΕΛ είκοσι χρόνια και βάλε! Πόσο μάλλον κάποιος ξένος.

Και συγκρινε τώρα αυτό το σκηνικό με το Νήσος Χίος/Μύκονος που σου μιλάνε με το σεις και με το σας. Και έχει την ξανθιά πρώτη μούρη στην ρεσεψιόν και ανακοινώνει τα πάντα με αισθησιακή φωνή για ροζ τηλέφωνο! (όλα μετράνει ακόμα και... οι μικρές λεπτομέρειες ;) )

10 νέα πλοία να φέρει, άμα εξακολουθεί να τα γεμίζει με homo-erectus αντί για φυσιολογικούς ανθρώπους χαίρι δεν θα δει. (Και άμα δε βάλει και 1-2 ξανθιές με αισθησιακή φωνή!).

----------------

Υ.Γ. ΝΗΡΕΑ ψυχάρα, για πάντα ΑΙΟΛΙΚΑΡΑ!

Link to comment
Share on other sites

Εκείνη η ηχογραφημένη αναγγελία ήταν από την εποχή της Σαπφούς..

Τώρα για το new look των πλοίων, το "απόλυτον" θα είναι να βάλουν μαύρη ρήγα όπως τον Διαγόρα και να το παίξουν νεότευκτα..;)

Πάντως αν συνεχίσει ο Βεντούρης αύτην την πολιτική αλλοίωσης του τοπικού στοιχείου και υποβάθμισης της ποιότητας(κυρίως στον Θεόφιλο), τότε ανοίγει τον δρόμο για τον Μανούση με τα τόσα πλοία που θα έχει..

Επίσης πολύ θα μου χάλαγε την διάθεση να έβλεπα μουσταρδιές-κίτρινες πινελιές στο Βόρειο Αιγαίο..

Link to comment
Share on other sites

Ο κ. Βεντούρης τις τελευταίες μέρες βγήκε για ψώνια και αγοράζει συνέχεια μετοχές της ΝΕΛ. Συγκεκριμένα στις

21/11 αγόρασε 600.000 μετοχές αξίας 463.530 ευρώ,

28/11 αγόρασε 530.000 μετοχές αξίας 431.771,95 ευρώ και 713.155 μετοχές σε μορφή πακετου αξίας 606.181,75 ευρώ και

29/11 αγόρασε 72.620 μετοχές αξίας 61.625,33 ευρώ.

Να δούμε τι μπορεί να σημαίνει αυτό...:o

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...