Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

Αν γίνει θα ξαλαφρώσει το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ τα καλοκαίρια από τα πολλά φορτηγά και θα αυξηθεί η διαθεσιμότητα για ΙΧ κάτι που το φετινό καλοκαίρι συζητήθηκε πολύ..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Με αίτησή της η ΝΕΛ ζητά δρομολόγια για ικαρία σάμο με ro/ro.ήδη προς έγκριση έχει σταλθεί αίτηση στα οικεία λιμεναρχεία. Από τον Εύδηλο ζητά 2 δρομολόγια την εβδομάδα.Υποθέτω λόγο λιμένος και διαθεσιμότητας πλοίων θα είναι καμιά προέκταση του Ο/Γ ΜΥΚΟΝΟΣ

Έλα και έφτασε η ώρα της νέας "βόμβας' :o

Για ρίξτε μια ματιά ΕΔΩ και ειδικά στην προτελευταία παράγραφο!!!!!

Εντάξει εδώ και 5-6 μήνες η εταιρεία μας έχει συνηθίσει στις εκπλήξεις.Αλλά μια συνεργασία ΝΕΛ και Kallisti Ferries είναι "Βόμβα" μεγατόνων :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ωραία αποφασίστηκε στο ΣΑΣ ότι μπορούν να αναχωρούν τα Ro-Ro από το λιμάνι του Πειραιά έως τις 30-11-10, μέχρι να προσδιορισθεί ο κατάλληλος λιμένας υποδοχής στο νομό Αττικής. Αλλά δεν μας λένε που θα δένουν τα Ro-Ro μιας και δεν υπάρχουν πολλές θέσεις διαθέσιμες στο επιβατηγό λιμάνι!!! Εκτός εάν δένουν στο χώρο των κρουαζιερόπλοιων!!!

Οπως θα εχουν παρατηρησει ολοι,προς το παρον τα roro δενουν(φευγουν) στην καρβουνοσκαλα.Το θεμα ομως ειναι,αν μετα τις 30/11 τους πουν πηγαινετε στο Λαυριο η την Ελευσινα,η ΝΕΛ τι θα κανει? Υποτιθεται τοσο καιρο δεν ξεκιναγε τα roro γιαυτο τον λογο :rolleyes: (μολις δωσανε τον Πειραια,τσουπ κι εμφανιστηκε ΠΕΛΑΓΙΤΗΣ,ΙΠΠΟΤΗΣ κ ισως ΚΟΛΟΣΣΟΣ στον μελλον)

Link to comment
Share on other sites

Η ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΛΕΣΒΟΥ ανακοινώνει τη συνεργασία της με την εταιρεία AGEMAR.

Στο πλαίσιο αυτής της συνεργασίας ανακοινώνει την επέκταση των δραστηριοτήτων της στην Αδριατική, εντάσσοντας στο στόλο της το Ε/Γ-Ο/Γ ARBERIA.

Το πλοίο εκτελεί το δρομολόγιο Μπάρι – Δυρράχιο κάθε Τρίτη-Πέμπτη-Σάββατο και Δυρράχιο – Μπάρι κάθε Τετάρτη-Παρασκευή-Κυριακή, με ώρα αναχώρησης 23:00 και ώρα άφιξης 09:00.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

τεχνική εποπτεία από την ίδια τη ΝΕΛ ενώ το πλοίο φαίνεται να είναι ιδιοκτησία της ΝΕΛ στα registries οπότε δεν μιλάμε για ναύλωση.

Μου εκανε εντυπωση σχετικα με το 'ιδιοκτησιακο' του ΚΟΛΟΣΣΟΥ οποτε εψαξα για ολα τα ναυλωμενα μηπως και βρεθει κατι παραπανω(γιατι υπαρχει ενα πεπλο μυστηριου γυρω απο τα συνεχομενα charter-τι συμφωνιες υπαρχουν,πως μοιραζονται τα κερδη/τα εξοδα κλπ)

Συμφωνα με αυτο το site λοιπον

ΚΥΚΛΑΔΕΣ ΕΞΠΡΕΣ και ΑΛΚΥΟΝΗ Technical Manager-Commercial Operator

Fortune Maritime Enterprises,Chimarras & Amarousiou- Chalandriou Streets, Marousi, 151 52 Athens, Greece.

EUROPEAN EXPRESS Technical Manager-Commercial Operator

Strand Management SA,Akti Miaouli, 185 35 Piraeus, Greece.

AQUA JEWEL Technical Manager NEL LINES,Commercial Operator

Alpha Ferries NE,4th Floor, 5-7, Kanari Street, 185 37 Piraeus, Greece.

ΚΟΛΟΣΣΟΣ & ΙΠΠΟΤΗΣ Technical Manager-Commercial Operator

Jay Management Corp,2nd Floor Vasilissis Sofias Street, 106 74 Athens, Greece

ΜΥΚΟΝΟΣ Technical Manager-Commercial Operator

Mykonos Anonymos,Filippoupoleos Street 104 43 Athens, Greece.

Για τον ΠΕΛΑΓΙΤΗ ειχαμε ακουσει το εξης

to ploio praktorevetai apo th nel

το παραπανω site αναφερει Technical Manager-Commercial Operator

Ainaftis Shipping Co,Kyprou Street, Glyfada, 166 75 Athens, Greece

Για το AQUA ξερουμε οτι εταιρια ανηκει στον Παναγιωτακη,για τα ΚΟΛΟΣΣΟΣ/ΙΠΠΟΤΗΣ η εταιρια(μετα απο αναζητηση στο νετ)ανηκει σε καποιον Κουταλιδη.Συπληρωστε αν ξερετε κατι παραπανω,εγω αυτα καταφερα και βρηκα.

Link to comment
Share on other sites

Αν όντως συμβεί αυτό τότε μιλάμε για πολύ δυναμική επέκταση και στην Αδριατική με δύο πολύ καλά πλοία. Επίσης μένει να δούμε τι θα γίνει ο Κολλοσός, καθώς τρία πλοία από Κόρινθο μάλλον πολύ είναι για μια μόνο εταιρία.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

έχω μία απορία σε σχέση με τα πλοία της ΝΕΛ Lines όπου ενώ υπάρχει Πανελλήνια απεργία της ΠΝΟ και συμμετάσχουν όλες οι ακτοπλοϊκές εταιρίες παρατηρώ αυτή τη στιγμή ότι ο Θεόφιλος και ο Ταξιάρχης είναι κανονικά εν πλώ. Εφόσον υπάρχει απεργία λοιπόν δεν είναι λίγο τραβηγμένο να εκμεταλλευτεί την αποχή των άλλων εταιριών η ΝΕΛ Lines? δέν είμαι ειδικός και δε γνωρίζω αν υπάρχει κάποια συμφωνία μεταξύ εταιριών αλλά είναι λίγο άδικο αυτό αν δεν υπάρχει συνεννόηση μεταξύ τους.

Link to comment
Share on other sites

Δεν εχει να κανει με τη ΝΕΛ οσο με το γεγονος οτι για ενα περιεργο λογο η απεργια αφορα μονο οτι πηγαινοερχεται στον Πειριαια αντε και τα γυρω λιμανια.Αν παρατηρησεις και ενδοκυκλαδιτικα με το ΑΡΤΕΜΙΣ γινονται κανονικα οπως και σε αρκετες γραμμες στην Ελλαδα γινονται δρομολογια

Link to comment
Share on other sites

ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΣ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΑΥΞΗΣΗΣ ΜΕΤΟΧΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ

Η ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε. γνωστοποιεί ότι το Διοικητικό Συμβούλιο της, την 18.11.2010, αποφάσισε την παράταση της τετράμηνης προθεσμίας για την καταβολή της αυξήσεως του μετοχικού κεφαλαίου της Εταιρείας, η οποία αποφασίστηκε την 27.07.2010 από την Β Επαναληπτική Τακτική Γενική Συνέλευση των μετόχων της εταιρείας, για έναν (1) ακόμα μήνα, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 11 του κ.ν. 2190/1920. Επομένως, η προθεσμία για την καταβολή της αποφασισθείσας την 27.07.2010 αυξήσεως του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας μέχρι του ποσού των ευρώ 97.926.180,00 με καταβολή μετρητών θα λήξει την 27.12.2010.
Link to comment
Share on other sites

Πολύ κοντά φέρεται η εταιρεία να βρίσκεται για την ναύλωση των ROPAX!!

Ίσως τις επόμενες ημέρες να δούμε και ανακοίνωση για την ναύλωσή τους! :huh:

Μετά απο μήνες δεμένο στην γείτονα Ιταλία (Ραβέννα)το πλοίο κατευθύνεται για Τεργέστη για μίνι συντηρησούλα και λίαν συντόμως ξεκινάει δρομολόγια!!

Aφού έγινε το δοκιμαστικό μας, αναχωρεί το πλοίο για.........ANCONA στη θέση φυσικά του Κολλοσού! B)

Καλή αρχή και πάλι!!

Ανακοινωση δεν ειδαμε αλλα απ οτι φαινεται πρεπει να προχωρησε η ναυλωση των 2ROPAX.ΝΕΛ ΟΛΕ :P

Link to comment
Share on other sites

εδω και καιρο λεγεται σε διαφορα μεσα ενημερωσης (ενημερωτικα και μη, ηλεκτρονικα και εντυπα), οτι η Millenium εχει δανεισει στη ΝΕΛ ποσο που ισουται κοντα στο 35-40% των ιδιων κεφαλαιων της (της τραπεζας). αν δεν κανω λαθος, ανωτατο επιτρεπτο οριο ειναι πολυ χαμηλοτερο. το ΧΑΑ και η τραπεζα ελλαδος, πως και δεν εχουν ασχοληθει με το θεμα;

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με τους Lloyds έχουμε τα εξής για τον Κολοσσό:

Beneficial Owner:

Maritime Company of Lesbos S.A. (NEL Lines)

The Beneficial Owner is deemed to be the ultimate owning entity or representative thereof (either individual, company, group or organization). The Beneficial Owner may be the vessel's management company or the trading name of a group, both of which are generally perceived to represent the ultimate owners of the vessel.

Date

Since: 09 June 2010

Commercial Operator:

Maritime Company of Lesbos S.A. (NEL Lines)

The Commercial Operator is either a subsidiary or division of the Beneficial Owner or the same as the Beneficial Owner.

This is the in-house entity responsible for the commercial decisions concerning the employment of a ship, and how and where the ship is employed. The Commercial Operator is the direct beneficiary of the revenues from operating the ship, and may also be the entity that is responsible for purchasing bunkers and port services.

A company heading a group of Registered Owners is regarded as the Commercial Operator of those ships.

Date

Since: 09 June 2010

Registered Owner

Gold Star Shipping Limited

This is the company or individual to whom the ship's legal title of ownership has been registered.

This is where 'open registry', 'paper' or 'name-plate' companies are often involved, with ships being registered in a country whose tax on the profits of trading ships is low/absent or whose requirements concerning manning or maintenance might be more relaxed.

Date

Since: 09 June 2010

Link to comment
Share on other sites

Άρθρο σχετικά με το πώς διαμορφώνονται τα δεδομένα της ΑΜΚ και η μετοχική σύνθεση της επόμενης μέρας.

Εξαιρετικά ενδιαφέρουσα εξέλιξη/άρθρο. Το εύλογο ερώτημα είναι γιατί μια εταιρεία ή ένας επενδυτής να δώσει 93 ζεστά εκατομμύρια για μια εταιρεία που πολύ αμφιβάλλω αν το σύνολο του στόλου της έστω πλησιάζει αυτό το ποσό. Μια πιθανή απάντηση είναι ότι μάλλον πάμε προς de-listing από το ΧΑΑ, εάν καταλαβαίνω καλά τα συμφραζόμενα. Ποιόν εξυπηρετεί μια τέτοια κίνηση? Μήπως ας πούμε πίσω από τις κινήσεις αυτές βρίσκεται η βασική δανείστρια τράπεζα της εταιρείας που θέλει να πάρει το απόλυτο κουμάντο της εταιρείας? Τροφή για σκέψη.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...