Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

Δεν αντιλέγω φιλε polman, ξεκαθάρισα απο την αρχή οτι στοιχεία συγκεκριμένα δεν έχω και την αγορά των ferries δεν την ξέρω. Έχω όμως αρκετή γνώση επί του αντικειμένου και τίποτε απ' όσα ανέφερα δεν τα λέω στην τύχη και εξηγώ μια συγκεκριμένη λογική που έχω στο μυαλό μου με επιχειρήματα.

Από την άλλη σεβαστό αυτό που λες, αλλά ούτε κι εσύ έχεις συγκεκριμένα στοιχεία για να στηρίξεις το αντίθετο από αυτό που λέω εγώ, στην ουσία μου λες πως "κάτι θα ξέρουν αυτοί". Και σίγουρα ξέρουν πολύ περισσότερα από μας και έχουν κάνει τους υπολογισμούς τους, αυτοί είναι οι νοικοκυραίοι άλλωστε. Πέρα όμως από κάποιες γενικότητες, δε νομίζω ότι έχει γίνει σαφές από κανέναν και σε κανένα(στο επενδυτικό κοινό για παράδειγμα) στο πού αποσκοπούν τουλάχιστον βραχυπρόθεσμα αυτές οι κινήσεις. Τουλάχιστον εγώ δεν έχω αντιληφθεί κάτι τέτοιο.

Συνοψίζοντας, όπως είπε και ο Kyr1 θα δούμε στο τέλος του χρόνου τι θα βγάλουν τα αποτελέσματα και κυρίως αν το χρέος της εταιρείας προς την τράπεζα θα μετοχοποιηθεί οπότε και η ΝΕΛ θα πάρει μεγάλη ανάσα. Πρός το παρόν πάντως και ενόσω δεν βγαίνει προς τα έξω κάποια ξεκάθαρη στρατηγική, καμιά ερμηνεία δεν μπορεί να αποκλειστεί.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Απο οσα πλοια φαινεται να εχει ναυλωσει η εταιρια,δουλευει μονο ενα roro(ΜΥΚΟΝΟΣ)και τα αλλα περιμενουν ακομα

Για το ΚΟΛΟΣΣΟΣ κατι εχουμε μαθει

Και κάτι χαρτιά από ότι άκουσα δεν πρόλαβε να προμηθευτεί τα οποία λήγουν.

Για το EUROPEAN επισης απο τα αποτελεσματα του ΣΑΣ

ΟΜΟΦΩΝΑ ΘΕΤΙΚΗ ΥΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΗΣ

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΛΙΜΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ ΚΑΙ ΤΗΡΗΣΗΣ ΑΡΧΩΝ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

Λιγο σαν καστρο φτιαγμενο απο αμμο μοιαζει αυτη την στιγμη η ΝΕΛ.Επισης καμια ανακοινωση με το τι θα γινει με την βλαβη και τα δρομολογια του ΘΕΟΦΙΛΟΥ δεν θα εβλαπτε...

Link to comment
Share on other sites

Για τη βλάβη του Θεόφιλος έβγαλε μια ανακοίνωση.

Για τη πώληση του Παναγία Χοζοβιωτισσα ακόμα δεν έχει βγάλει καμία ανακοίνωση αλλά ούτε για τις ναυλώσεις τόσων πλοίων. Κανονικά θα έπρεπε να είχε ενημερώσει τους επενδυτές της στο ΧΑΑ για αυτές τις μεταβολές:confused:

Link to comment
Share on other sites

Κανονικά ναι, μάλλον θα έπρεπε να προβεί στις κατάλληλες ενημερώσεις, μόνο και μόνο για να αλλάξει και κάπως το κλίμα, αν μη τι άλλο...

Τέλος πάντων,εντωμεταξύ η βλάβη του Θεότυφλου ελπίζω να φτιαχτεί σύντομα, γιατί η περίοδος είναι...επικίνδυνη. Εντωμεταξύ ακόμα προφανώς δεν έχει υπάρξει κάποια ενημέρωση σχετικά με το πότε θα γιατρευτεί το παπόρο. Προφανώς τα σημερινά δρομολόγια ακυρώθηκαν και ευτυχώς αύριο διανυκτερεύει, αλλά θα πρέπει από Κυριακη να είναι έτοιμος...ελπίζω...

Όσον αφορά στα υπόλοιπα, να κάνω εγώ μια ερώτηση επειδή δεν γνωρίζω:όταν λεει το ΣΑΣ ότι πήρε αναβολή, αυτή η αναβολή μέχρι πότε ισχύει;μέχρι νεωτέρας;και αν είναι έτσι ποια ειναι τα κριτήρια για να αναβληθεί η δρομολόγηση ενός πλοίου και ποια για να εγκριθεί μετά από πχ 2 εβδομάδες; :confused:

ίσως αυτό έπρεπε να το περάσω στο θέμα του ΣΑΣ αλλά ευκαιρίας δοθείσης...(αν και δεν αφορούν μόνο τη ΝΕΛ οι αναβολές)

Α και κάτι άσχετο, δεν κοιτάνε επιτέλους να ανανεώσουν την ιστοσελίδα τους εκεί στη ΝΕΛ;Να βάλουν τα "καινούρια" βαπόρια, να βγάλουν εντελώς την Χοζοβιώτισσα κλπ κλπ. Μια ανανέωση δεν βλάπτει, υποτίθεται κάνουν μια νέα προσπάθεια...

Edited by kyr1
Link to comment
Share on other sites

η μετασκευη γινεται αποκλειστικα απο τη νελ
Για τη πώληση του Παναγία Χοζοβιωτισσα ακόμα δεν έχει βγάλει καμία ανακοίνωση αλλά ούτε για τις ναυλώσεις τόσων πλοίων. Κανονικά θα έπρεπε να είχε ενημερώσει τους επενδυτές της στο ΧΑΑ για αυτές τις μεταβολές

Νομιζω το πλοιο ανηκε στη Milenium Bank απο την οποια το εχει ναυλωσει η ΝΕΛ και στη συνεχεια ειναι κατι παραπανω απο σιγουρο οτι θα το αγορασει. Επισης και καποιες αλλες εργασιες εντος, γινονται απο τη ΝΕΛ αρα πιθανολογω οτι και η ανακαινιση ειναι εργο ΝΕΛ.

Το παραπάνω μήνυμα σε σχέση με την ανανέωση των εσωτερικών χώρων του Barbarossa, και η απορία από κάτω, καταδεικνύουν ένα ακόμα κομμάτι από το φετινό πάζλ της ΝΕΛ. Εδώ βλέπουμε άλλες εταιρείες, όπως και η ΝΕΛ στο παρελθόν να ανακοινώνουν ακόμα και αλλαγές στελεχών υπεύθυνους για τους μετόχους για παράδειγμα. Και για όλη αυτήν τη κοσμογονία που γίνεται, απολύτως τίποτα. Φυσικά εμάς δεν έχει υποχρέωση η εταιρεία να μας ενημερώσει για τέτοιες κινήσεις και προσπαθούμε να βγάλουμε άκρη από κομματακια διεσπαρμένων πληροφοριών. Στο ΧΑΑ όμως που είναι εισηγμένη η ΝΕΛ, δεν πρεπει να βγεί καμιά ανακοίνωση? Κι αν η εταιρεία δεν βγάζει ανακοίνωση, στο ΧΑΑ δεν αναρωτιούνται τι γίνεται σε μια εταιρεία η μετοχή της οποίας έκλεισε στα 9 cents την Παρασκευή?

Link to comment
Share on other sites

Δελτίο Τύπου της ΝΕΛ για τα δρομολόγια λόγω της απεργίας

Ε/Γ-Ο/Γ «ΜΥΤΙΛΗΝΗ» & Φ/Γ-Ο/Γ «ΜΥΚΟΝΟΣ»

Η ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΛΕΣΒΟΥ ανακοινώνει στο επιβατικό κοινό τα ακόλουθα:

Σας ενημερώνουμε ότι αύριο ήμερα Τετάρτη 23 Ιουνίου 2010, λόγω της 24ωρης απεργίας των πληρωμάτων, το πλοίο της εταιρείας μας Ε/Γ-Ο/Γ ΜΥΤΙΛΗΝΗ θα αναχωρήσει από τον Πειραιά τα μεσάνυχτα της Τετάρτης (αμέσως μετά τη λήξη της απεργίας) στις 00:01, άφιξη στη Χίο την Πέμπτη 24/06/2010 στις 08:30', αναχώρηση στις 09:00', άφιξη στη Μυτιλήνη στις 12:00' το μεσημέρι.

Επίσης και το Φ/Γ-Ο/Γ ΜΥΚΟΝΟΣ από Πειραιά θα αναχωρήσει μετά την λήξη της απεργίας. Το δρομολόγιο διαμορφώνεται ως ακολούθως 23/06/2010 Πειραιάς αν. 23:59, Σύρος 24/06/2010 αφ. 05:30' αν. 06:00', Τήνος αφ. 06:50' αν. 07:00', Μύκονος άφιξη 07:50'.

Για ότι νεότερο θα ενημερώσουμε άμεσα με νέο δελτίο

Μια ερώτηση ενός αφελή απλού ανθρώπου: Το Μύκονος ανήκει στη NEL LINES?? Γιατί δε θυμάμαι να μας το έχει ανακοινώσει??

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν κάνω λάθος, το φ/γ-ο/γ Μύκονος έχει ναυλωθεί από τη ΝΕΛ και μάλιστα έχει φορέσει και το εξαιρετικό σινιάλο NEL LINES CARGO!:)

Link to comment
Share on other sites

Επισήμως (με τη γνωστή διαδικασία επιστολών-ανακοινώσεων προς το ΧΑΑ) δεν υπάρχει ενημέρωση για καμμιά από τις ναυλώσεις-πωλήσεις κλπ. Μόνο συνεντεύξεις στα ΜΜΕ.

Link to comment
Share on other sites

Τι εγινε με αυτο τελικα?Εκανε δυο δρομολογια και τερμα?

Οχι τιποτα αλλο αλλα τα εξοδα της ναυλωσης τρεχουν και αν ειναι να περιμενει η ΝΕΛ ποτε θα ξεκαθαρισει το θεμα με τον ΟΛΠ για τις θεσεις προσδεσης ωστε να δρομολογησει το πλοιο,χαιρετισματα στην εξουσια

Μα ολα τα ναυλωμενα της ΝΕΛ δεν εφαγαν Χ απο το ΣΑΣ?(εκτος european και mykonos)Μεχρι να ξαναγινει το επομενο,λογικα,δεν μπορουν να κανουν δρομολογια και οπως λες,οι ναυλωσεις τρεχουν ενω τα εσοδα παραμενουν τα ιδια:rolleyes:

Για τις θεσεις προσδεσης δεν νομιζω οτι υπαρχει θεμα αφου ο ΟΛΠ ξεκαθαρισε οτι δεν προκειται να φευγει κανενα roro απο το κεντικο λιμανι παρα μονο απο τις προβλητες που ειχε υποδειξει στις εταιριες εδω κ ενα μηνα.

Link to comment
Share on other sites

Χ φαγανε, αλλα απο τη στιγμη που το ΚΟΛΟΣΣΟΣ εκανε δυο ταξιδια χωρις την εγκριση του ΣΑΣ φανταζομαι οτι θα μπορουσε να κανει κι αλλα.

Δεν ξερω βεβαια καλα την περιπτωση αλλα η λογικη μου λεει οτι θα μπορουσε να βρεθει μια λυση

Link to comment
Share on other sites

Αν κατάλαβα καλά το θέμα των λοιπών (είναι και πολλές ρε παιδί μου:D) ναυλώσεων -> δρομολογήσεων αναβλήθηκε άρα δεν ήταν αρνητικό, (εντελώς). Το θέμα όμως, είτε αυτό λέγεται άρνηση, είτε αναβολή, μέχρι το επόμενο ΣΑΣ (ή ακόμη και εκτός αυτού) είναι ο λόγος ή το σκεπτικό της επιτροπής, τα οποία φυσικά και δεν γνωρίζουμε δυστυχώς...

Θέλω να πω, γενικά στο ΣΑΣ υπήρξαν απαντήσεις σε αιτήματα ΟΜΟΦΩΝΑ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ (πχ Αδαμάντιος Κοραής, Αίολος Κεντέρης ΙΙ) και άλλες ΟΜΟΦΩΝΑ ΑΝΑΒΟΛΗ (πχ Κολοσσός, Ιππότης κλπ)Αυτή η αναβολή μέχρι πότε ισχύει, και αν πχ αργότερα δωθεί θετική ψήφος γιατί να δωθεί αργότερα και όχι τώρα;τι μπορεί να έχει αλλάξει στο μεταξύ ειδικά εφόσον είμαστε εν μέσω καλοκαιριού ; (άσχετο ότι ο καιρός κοντευει να μας πείσει ότι έχουμε Οκτώβριο:D)

Να σημειωθεί ότι ρωτάω, δεν ξέρω, και καθώς δεν δημοσιοποιούνται ( ; ) τα πρακτικά ωστε να ξέρουμε τα επιχειρήματα, ή τους λόγους αναβολής ή άρνησης καποιων δρομολογίων δεν μπορώ να φανταστώ τον λόγο μιας αναβολής. Την άρνηση οκ την καταλαβαίνω περισσότερο...

Link to comment
Share on other sites

Παρόλο που ακόμα δεν μας έχει ενημερώσει η ΝΕΛ για τη πώληση του Παναγία Χοζοβιωτισσα, πλέον το αφαίρεσε από τη λίστα των πλοίων της, αλλά εμφανίζει δυο πλοία λιγότερα στο στόλο της!! Δεν έχουν ακόμα προσθέσει το Παναγία Πάρου και το Αίολος Κεντερης που της ανήκουν!!!

Link to comment
Share on other sites

Η NEL LINES ναύλωσε τα πλοία που δεν έχουν ρολό στο Αιγαίο, λέτε να δούμε τώρα να παίρνουν σειρά πλοία που δραστηριοποιούνται στο Αιγαίο?? Γιατί πριν καμιά 10αρια ημέρες επιθεώρησαν ένα πλοίο που δουλεύει στο Αιγαίο

Link to comment
Share on other sites

Γενικη συνελευση ειχε η ΝΕΛ χτες στο ΜΥΤΙΛΗΝΗ.

Αυτο που προκυπτει ειναι οτι συμφωνα με την διοικηση σημαδια ανακαμψης θα υπαρχουν απο του χρονου και οτι η αυξηση του μετοχικου κεφαλαιου θα αποφασιστει στις 27 Ιουλιου.Παντως απο οτι ειπωθηκε και 25 εκατομυρια να μαζευτουν παλι καλα θα ειναι

Ακομα η εταιρεια ψαχνει να ναυλωσει στο εξωτερικο και τα αλλα δυο ταχυπλοα ενω ψαχνει να αντικαταστασει τον ΤΑΞΙΑΡΧΗ και το ΘΕΟΦΙΛΟ.

Αυτα χοντρικα.Ολο το αρθρο στο emprosnet

Μετά από ένα χρόνο θα φανούν τα πρώτα σημάδια ανάκαμψης της ΝΕΛ και μετά από έξι έως επτά χρόνια θα έχει ολοκληρωθεί η αναδιάρθρωση της Εταιρείας. Αυτά είναι τα βασικά στοιχεία που προέκυψαν από τη χθεσινή γενική συνέλευση της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου, που πραγματοποιήθηκε στο πλοίο «Μυτιλήνη» παρουσία των ισχυρών ανδρών της εταιρείας Μιλτιάδη Βάγγερ και Ιωάννη Αβραντίνη. Στη συνέλευση συμμετείχε και ο εκπρόσωπος επενδυτικού κεφαλαίου με έδρα την Αγγλία που ελέγχει το 11,5% των μετοχών της Εταιρείας. Η αύξηση κεφαλαίου των 100 εκατ. ευρώ θα αποφασισθεί σε επαναληπτική γενική συνέλευση, που θα πραγματοποιηθεί στις 27 Ιουλίου.

Επίσης χθες, εκλέχθηκε νέο Δ.Σ., τα μέλη του οποίου κατά σειρά εκλογής είναι οι Κώστας Παπαδόπουλος, Ιωάννης Δ. Αβραντίνης, Απόστολος Αθηναίος, Μιλτιάδης - Μιχαήλ Βάγγερ, Μιχάλης Κουντσούρος, Γιώργος Δημόπουλος, Λύσανδρος - Γιώργος Τζιλίδης - Τζιλόγλου.

Στη συνέλευση πήραν μέρος και περί τους 50 μετόχους από τη Λέσβο και την Αθήνα, οι οποίοι εξέφρασαν την αγανάκτησή τους για τη δεινή θέση στην οποία βρίσκεται σήμερα η Εταιρεία, ζητώντας να λογοδοτήσουν οι παλαιές διοικήσεις και να έχουν επίσημη ενημέρωση για τις κινήσεις που γίνονται από τη διοίκηση της ΝΕΛ. Ορισμένοι από τους μικρομετόχους της ζήτησαν από τη διοίκηση να στηρίξει τη μετοχή.

Σχεδιασμοί

Ο κ. Αβραντίνης κατά τη διάρκεια της συνέλευσης ανέφερε ότι η ανάκαμψη της Εταιρείας, σύμφωνα με το σχεδιασμό που έχει κάνει η διοίκησή της, θα ξεκινήσει από το καλοκαίρι του 2011. Οι σωρευμένες ζημιές της ανέρχονται στα 55 εκατ. ευρώ και η καθαρή θέση της Εταιρείας είναι 12 εκατ. ευρώ.

Ένας εκ των μικρομετόχων της ΝΕΛ, ο κ. Προκοπίου, ρώτησε πώς είναι δυνατόν να ζητά 100 εκατ. ευρώ για αύξηση των κεφαλαίων της τη στιγμή που η καθαρή της θέση είναι 12 εκατομμύρια. Ο κ. Αβραντίνης είπε ότι με βάση τη γενικότερη οικονομική κατάσταση της χώρας, κανείς δεν μπορεί να εξασφαλίσει ότι η Εταιρεία θα καταφέρει να βρει τα κεφάλαια που ζητά, θεωρεί όμως πως ακόμη και η μερική επιτυχία της αύξησης κεφαλαίου, αν συγκεντρωθούν 25 εκατ. ευρώ, θα είναι θετική εξέλιξη. Καθώς η εταιρεία θα αποκτήσει τα αναγκαία κεφάλαια κίνησης για τα επόμενα τέσσερα χρόνια.

Ένα άλλο ερώτημα που τέθηκε από τους μετόχους ήταν γιατί η μετοχή μπήκε στο χρηματιστήριο στα 0,30 ευρώ και όχι στη μέση τιμή που προτάθηκε από το σύμβουλο της ΝΕΛ, δηλαδή στα 0,475 ευρώ. Η απάντηση που δόθηκε από τη διοίκηση ήταν πως η τιμή εισόδου δεν αποφασίζεται ούτε από το σύμβουλο ούτε από την Εταιρεία, αλλά από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς.

Προς συμβιβασμό με το ΝΑΤ

Η διοίκηση της ΝΕΛ έχει στα χέρια της νομικές γνωματεύσεις που αναφέρουν ότι θα κερδίσει τη δικαστική αντιπαράθεση με το ΝΑΤ, που εκδικάζεται στο εφετείο τον Οκτώβριο. Ωστόσο πρόθεσή της είναι να προχωρήσει σε διαπραγματεύσεις με τη διοίκηση του Ταμείου, ώστε να επιτύχει ρύθμιση της οφειλής. Κι αυτό γιατί υπάρχει κίνδυνος, παρά τις θετικές ενδείξεις, η δικαστική απόφαση να είναι τελικά αρνητική.

Πρόθεση της διοίκησης της ΝΕΛ είναι να αξιοποιήσει τις ευεργετικές νομικές ρυθμίσεις και να προχωρήσει σε ρύθμιση της οφειλής προς το ΝΑΤ, με 36 έως 48 δόσεις. Το κεφάλαιο της οφειλής, σύμφωνα με τα στοιχεία της ΝΕΛ, ανέρχεται στα δύο εκατομμύρια ευρώ, ενώ σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του ΝΑΤ είναι επτά εκατομμύρια. Αν η ΝΕΛ χάσει τη δίκη στο εφετείο, θα κληθεί μαζί με τις προσαυξήσεις να πληρώσει περί τα 11,8 εκατ. ευρώ, ποσό που είναι αντίστοιχο της καθαρής θέσης της Εταιρείας. Αυτονόητο είναι πως επιδίωξη της ΝΕΛ είναι να πετύχει μια ρύθμιση, βάση της οποίας δε θα πληρώσει πρόστιμα και προσαυξήσεις.

Οι κινήσεις στη σκακιέρα του Αιγαίου

Όταν η σημερινή διοίκηση της ΝΕΛ ανέλαβε την εταιρεία τον περασμένο Οκτώβριο, ο στόλος αποτελούνταν από εννέα πλοία. Το «Παναγία Χοζοβιώτισσα» δόθηκε για διάλυση (σκραπ). Το «Αίολος 1» ναυλώθηκε στη Γαλλία και στη θέση του η ΝΕΛ ναύλωσε το «Aqua Jewel», το οποίο καλύπτει το ένα από τα δύο δρομολόγιά της στις άγονες ενδοκυκλαδικές γραμμές και τα κέρδη από την κίνηση ανέρχονται στα δυόμισι με τρία εκατομμύρια ευρώ. Επιδίωξη της εταιρείας είναι να ναυλώσει και τα άλλα δύο ταχύπλοα πλοία της, «Αίολος Κεντέρης» και «Αίολος Κεντέρης ΙΙ», στο εξωτερικό. Συγκεκριμένα αναζητά συνεργασίες σε σκανδιναβικές χώρες, στη Γαλλία και τις ΗΠΑ.

Στον τομέα των μεταφορών φορτηγών, η ΝΕΛ έχει ναυλώσει τρία πλοία, το «Ιππότης», το «Κολοσσός» και το «Μύκονος». Με το «Μύκονος» η ΝΕΛ επί της ουσίας απέκτησε τις γραμμές που εξυπηρετούσε το πλοίο στις Κυκλάδες. Ο τζίρος από τη γραμμή αυτή αναμένεται να ανέλθει στα πέντε εκατομμύρια ευρώ. Τα άλλα δύο πλοία, όπως είναι γνωστό, θα δραστηριοποιηθούν στις γραμμές των Δωδεκανήσων και στόχος είναι να πάρει έσοδα περίπου 15 εκατ. ευρώ. Το κόστος ναύλωσης του καθενός από τα δύο πλοία είναι 2.000 ευρώ την ημέρα.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΝΕΛ, Μιλτιάδης Βάγγερ, παρακολούθησε τη συνέλευση χωρίς να μιλήσει

«European Express»

Επίσης η Εταιρεία ναύλωσε το πλοίο «European Express», το οποίο έχει 250 καμπίνες και η υπηρεσιακή ταχύτητα με την οποία θα κινείται θα είναι 22,5 μίλια την ώρα. Το πλοίο θα ξεκινήσει δρομολόγια από την Πέμπτη και θα βρεθεί δίπλα στο «Μυτιλήνη», το οποίο αναπτύσσει υπηρεσιακή ταχύτητα 17,5 μιλίων. Το πλοίο «European Express» θα συντομεύσει αισθητά το χρόνο του ταξιδιού, χωρίς όμως να κάνει τη μεγάλη ανατροπή.

Η ΝΕΛ περιμένει ότι η ΑΝΕΚ θα απαντήσει στην κίνηση αυτή με τη δρομολόγηση του «Κρήτη Ι», ενώ παράλληλα στη γραμμή παραμένει και το «Νήσος Χίος». Αν αυτή η εκτίμηση επιβεβαιωθεί, σημαίνει ότι η γραμμή του βορείου Αιγαίου θα βρεθεί να έχει πέντε πλοία.

Λύσεις αναζητά η ΝΕΛ για την αντικατάσταση των πλοίων «Θεόφιλος» και «Ταξιάρχης», ώστε οι άγονες γραμμές που εξυπηρετούν να είναι κερδοφόρες. Κατά την άποψη του κ. Αβραντίνη, το «Θεόφιλος» είναι αξιόπλοο και θα μπορούσε να αξιοποιηθεί στις γραμμές του εσωτερικού ή να πουληθεί στο εξωτερικό κι έτσι η ΝΕΛ να αποκομίσει κέρδη από την πώλησή του.

Αύξηση κεφαλαίου

Ο σχεδιασμός της διοίκησης της ΝΕΛ για τη διάσωση της εταιρείας βασίζει πολλά στην, έστω και μερική, επιτυχία της αύξησης κεφαλαίου της. Ο κ. Αβραντίνης αποκάλυψε ότι η ΝΕΛ έχει απευθυνθεί στις πιστώτριες τράπεζες να συμμετάσχουν στην αύξηση κεφαλαίου (πρόκειται για συγκεκαλυμμένη μετατροπή χρεών σε μετοχές). Από τα 100 εκατομμύρια που ζητά, τα 60 θα δαπανηθούν για τη μείωση του χρέους και τα άλλα για κεφάλαια κίνησης της Εταιρείας. Ο βασικός μέτοχος εκτιμά ότι θα έχει την οικονομική δυνατότητα να καλύψει την ίδια συμμετοχή στην αύξηση του κεφαλαίου, πιστεύοντας επί της ουσίας ότι θα πάρει δάνειο. Η ΝΕΛ ελπίζει ότι μέρος της αύξησης κεφαλαίου θα καλυφθεί από τους παλαιούς μετόχους, προσπαθώντας μάλιστα να πείσει τραπεζικά ιδρύματα να δανειοδοτήσουν υποψήφιους επενδυτές.

Link to comment
Share on other sites

Κοντεύει να μην ξέρει σε ποιον πρωτοχρωστάει η εταιρεία...:mad:

Αν ισχύουν και αν πραγματοποιηθούν όσα λένε για τις ναυλώσεις και τα περιθώρια κέρδους των γραμμών που θα δραστηριοποιηθούν ο Κολλοσός και ο Ιππότης, το περιθώριο κέρδους για την εταιρεία μοιάζει αξιοπρεπές.

Αν πάντως τα πρώτα σημάδια ανάκαμψης φανούν μετά από ένα χρόνο, έχουμε ακόμη καιρό μπροστά μας (ελπίζω μόνο η εταιρεία να "διαθέτει" τόσο χρόνο...)

Επίσης θα είχε ενδιαφέρον να είναι κανείς από μια μεριά για να κόψει αντιδράσεις και φάτσες αφού, όπως διαβάζουμε "στη συνέλευση πήραν μέρος και περί τους 50 μετόχους από τη Λέσβο και την Αθήνα, οι οποίοι εξέφρασαν την αγανάκτησή τους για τη δεινή θέση στην οποία βρίσκεται σήμερα η Εταιρεία, ζητώντας να λογοδοτήσουν οι παλαιές διοικήσεις και να έχουν επίσημη ενημέρωση για τις κινήσεις που γίνονται από τη διοίκηση της ΝΕΛ."

Πάλι καλά πάντως που η έλευση του european express αντιμετωπίζεται χωρίς τυμπανοκρουσίες, από την άλλη πως θα ξεκινήσει την Πέμπτη χωρίς να έχουν ανοίξει καν τα πλάνα του δεν το ξέρω, αλλά εν πάσει περιπτώσει η δρομολόγησή του επίκειται, κάτι είναι κι αυτό...

Link to comment
Share on other sites

Στο περιθώριο της γενικής συνέλευσης το Emprosnet ειχε την ευκαιρία μιας εκτενούς συζήτησηςμε τον εντεταλμένο σύμβουλο της ΝΕΛ, Ιωάννη Αβραντίνη.

Άμεση επιδίωξη της ΝΕΛ είναι να καλύψει τα κενά που δημιουργήθηκαν στο Αιγαίο μετά τη χρεωκοπία των εταιρειών G.A. Ferries και ΣΑΟΣ, ταυτόχρονα με την ανάκτηση του ελέγχου της στην κύρια γραμμή του βορείου Αιγαίου. Για αυτήν τη γραμμή φαίνεται ότι η ΝΕΛ είναι διατεθειμένη να έρθει σε ανοιχτή σύγκρουση με την ΑΝΕΚ, η οποία εμφανίστηκε προς ώρας στη γραμμή, αλλά όλα δείχνουν ότι θέλει μείνει μόνιμα.

Σχέδια για το μέλλον

Στους σχεδιασμούς του κ. Αβραντίνη και της διοίκησης της ΝΕΛ είναι να αναπτυχθεί και σε άλλες παράλληλες δραστηριότητες, όπως η δρομολόγηση των ταχυπλόων της σε γραμμές του εξωτερικού τις περιόδους που υπάρχει πολύ μεγάλη κυκλοφοριακή κίνηση. Δηλαδή θέλει να αξιοποιήσει τα μη δρομολογημένα πλοία της σε γραμμές, όπως αξιοποιούν οι αεροπορικές εταιρείες τα αεροσκάφη τους σε πτήσεις τσάρτερ.

Μια άλλη δραστηριότητα που σχεδιάζει η ΝΕΛ είναι να κάνει πακέτα προσφορών, στα οποία θα περιλαμβάνονται κρατήσεις σε ξενοδοχεία και το ταξίδι με το εκάστοτε πλοίο της. Στην ουσία δηλαδή, η ΝΕΛ θα λειτουργεί και ως τουριστικός πράκτορας για τα ξενοδοχεία των νησιών που προσεγγίζουν τα πλοία της. Μακροπρόθεσμα είναι πολύ πιθανό να δούμε τη ΝΕΛ να πραγματοποιεί επενδύσεις και στον τομέα του τουρισμού.

Το Σεπτέμβριο αλλάζουν τα δεδομένα

Η μείωση της επιβατικής κίνησης, οι σωρευμένες ζημιές στις ακτοπλοϊκές εταιρείες και η πίεση για μείωση των τιμών θα οδηγήσουν σε αλλαγές στον ακτοπλοϊκό χάρτη της χώρας μας. Η διαμόρφωση των νέων δεδομένων, σύμφωνα με τον κ. Αβραντίνη, θα προκύψει από το Σεπτέμβριο και μετά. Ο ίδιος είναι αισιόδοξος ότι η ΝΕΛ θα καταφέρει να επιβιώσει στη νέα πραγματικότητα, έχοντας έναν ιδιαίτερο και διακριτό ρόλο. Θα απευθύνεται σε πελάτες που είναι μέσης εισοδηματικής στάθμης και τα πλοία της δε θα είναι υπερπολυτελή. Θα χαρακτηρίζονται από την απλότητα της διακόσμησης, την καθαριότητα και την αξιοπιστία στην παροχή υπηρεσιών.
Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Πληρωνει ο καθε Ελληνας τις αγονες (παχουλες)που δινει το κρατος στην καθε ΝΕΛ για να την κρατησει ζωντανη.Μην μου πει κανεις μα πως θα κρατηθει ζωντανο το καθε νησι κλπ κλπ,εδω εχουν βαφτισει αγονες γραμμες φιλετα, και στο φιναλε σιγα τα πλοια που πανε με 14-15 μιλια και τα χρυσοπληρωνει ο λαος.Ας τελειωσει η καθε ΝΕΛ μια και καλη:mad:

Link to comment
Share on other sites

Πέστα ρε φίλε πέστα, αυτά είναι!!!!Κλείστε τη να τελειώνουμε ,ααααντε από δώ που την έχετε και υπάρχει ακόμα....

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Βεβαιως να κλεισει η καθε ΝΕΛ αμα ειναι ο καθενας μας να την πληρωνει και να σε πηγαινει με ταχυτητες χαμηλωτερες και απο τα πλοια της G.A FERRIES.Βεβαιως να μην κλεισει για εσας γιατι θελετε πλοια απο 35 ετων και πανω στα νησια Χιο-Μυτιληνης,και να πανηγυριζετε οταν γραφετε για την κινηση του ΜΥΤΙΛΗΝΗ αφηνοντας αιχμες για το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ.Διωχτε τα καινουργια και αφηστε τον επιβατη να βλεπει την Λεσβο σε 12 και 14 ωρες.Καλο κανει αλλωστε.Καλο ειναι να μην τα βλεπουμε μονοπαντα επειδη εχουμε λατρεια η και εγω δεν ξερω τι αλλο με μια εταιρια.Η συγκεκριμενη θα μας ειχε αφησει πολυ πριν αλλας ας ειναι καλα το κρατος που την κρατησε ζωντανη.Οχι λοιπον εγω δεν γουσταρω να πληρωνω την καθε ΝΕΛ.Αυτο το πανηγυρι ας τελιωσει επιτελους.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...