Jump to content
Shipfriends

Δρομολόγια Ικαρίας - Σάμου


Recommended Posts

  • Replies 2.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Στο Βαθύ θα φτάνει σε 13 ώρες.Στις αναχωρήσεις τις Δευτέρας-Τετάρτης-Παρασκευής θα φτάνει στις 8 το πρωι της επόμενης ενώ στου Σαββάτου το δρομολόγιο θα έχει άφιξη στις 12:30 το μεσημέρι της Κυριακής.

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι στιγμής από την αλλαγή του δρομολογίου του Νήσος Μύκονος δηλαδή τη προσθήκη της Παροναξιας, φαίνεται να είναι κερδισμένο. Γιατί έκτος από τους επιβάτες που παίρνει, έχει πάρει ένα ικανοποιητικό μερίδιο από τα φορτηγά της Παροαναξιας. Πλησιάζει να παίρνει όσα φορτηγά παιρνει για την Ικαρία Σάμο. Βέβαια αυτά τα φορτηγά πρέπει να ήταν η πελατεία της ΑΝΕΚ και του Πρέβελης.

Link to comment
Share on other sites

Παίρνει κάποιους επιβάτες αλλά όχι σημαντικά νούμερα ακόμα. Εδώ θα είναι πιο δύσκολα τα πράγματα γιατί οι επιβάτες της Παροναξιας είχαν ως πρώτη επιλογή τα Blue Star και μετά τα ταχύπλοα

Link to comment
Share on other sites

Καλά ταξίδια να έχει το καραβάκι. Είναι η αλήθεια ότι δεν περίμενα να το ξαναέβλεπα στην Ικαροσαμία.

Μετά από την περυσινή του ακινησία όλο το χειμώνα στη Δραπετσώνα, και την καλοκαιρινή ταλαιπωρία με την Αργώ, ποιός θα πίστευε σε τέτοια μεγαλεία...... :)

Link to comment
Share on other sites

Για άλλη μια φορά αποδεικνύεται οτι οι εταιρείες κάνουν ότι θέλουν και το ΥΕΝ μετατρέπεται σε θεατή. Το έργο το έχουμε ξαναδεί και αναφέρομαι στην πρωτοτυπία 3 φορές την εβδομάδα τα πλοία της γραμμής να αναχωρούν με μικρή διαφορά ώρας και από Πειραιά και από Βαθύ και την επομένη να μην έχει πλοίο.

Είναι ή δεν είναι οι θαλάσσιες συγκοινωνίες δημόσιο αγαθό που εκχωρείτε στις εταιρείες και οφέιλουν να δίνουν λόγο στο κράτος (Βλέπε ΣΑΣ)?

Εάν δεν ήθελαν να υπάρχει κερδισμένος και χαμένος από τις ημέρες απόπλου για τα δρομολόγια φιλέτα (βλέπε από Πειραιά Παρασκευή και από Βαθύ Κυριακή) ήταν δύσκολο να υπάρχουν εναλλαξ αναχωρήσεις όπως γινοταν πριν 10 χρόνια με Αγαπητό και Αγούδημο?

Αυτό δεν είναι κράτος αλλά μπανανία όπου οι εταιρείες κάνουν ότι θέλουν,το κράτος σφυρίζει κλέφτικα και οι ιθαγενείς περιμένουν σαν τους ηλίθιους να πάρουν το πλοίο για την πατρίδα τους ή τις δουλειές τους ΑΥΡΙΟ.

Link to comment
Share on other sites

Κάτι άκουσα ότι από Δευτέρα θα σταματήσει το Εξπρές Πήγασος τις προσεγγίσεις προς Πάρο και Νάξο.:confused: Και οτι θα πηγαίνει μόνο Ευδηλο Καρλόβασι Βαθύ, πάλι με 4 δρομολόγια την εβδομάδα

Link to comment
Share on other sites

Πάντως εγώ ήμουν την γνώμης ότι δρομολόγια θα έπρεπε να σκαντζάρει η εταιρία με το που θα έβγαινε και πάλι το ΜΥΚΟΝΟΣ.Να πήγαινε ο ΠΗΓΑΣΟΣ κατευθείαν όπου θα εκανε τον ίδιο χρόνο με το ΜΥΚΟΝΟΣ περίπου (μέσω παροναξίας) και να μπορούσε να βγαλει 5 δρομολόγια και μάλιστα με σχεδόν τα ίδια ωραρια.Αναχώρηση τις ίδιες ημερες με το ΜΥΚΟΝΟΣ στις 7 το απόγευμα άφιξη Εύδηλο στις 2:30 στον Εύδηλο ή κανα δεκάλεπτο αργότερα, άφιξη Καρλόβασι 4:30 μισή ώρα αργότερα από το ΜΥΚΟΝΟΣ και άφιξη σρο Βαθύ 5:50 το πρωί 45 λεπτά αργότερα από το ΜΥΚΟΝΟΣ. Επιστροφή να ξεκίναγε μισή ώρα νωρίτερα από ότι το ΜΥΚΟΝΟΣ στις 6:30 για να κάλυπτε την μικρή διαφορά.

Έτσι και οι ημέρες θα συνέπιπταν , και οι ώρες κι ο κόσμος θα ήταν όσο το δυνατόν ευχαριστημένος.Θα είχαν κατοχυρωθεί και τα ωράρια ώστε οταν το ΜΥΚΟΝΟΣ επέστρεφε να ήταν γνωστά ήδη τα νέα ωραρια.

Τώρα οι 10 ώρες είναι πάρα πολλές για Ικαρία και κατ'επέκταση για Σάμο οι 13

Kαι αν συμβεί αυτό θα πάμε στο πολύ πιο ορθολογικό και πιο εξυπηρετικό δρομολόγιο για τους Ικαριώτες και Σαμιώτες που είχα πει πριν μια εβδομάδα.

Σε αυτό δίνεται η δυνατότητα να προστεθεί κι ακόμα ένα δρομολόγιο αν η εταιρία το θελήσει αλλά ακόμα κι έτσι τα ωραρια και οι χρόνοι ταξιδιού συμπιπτουν πολύ με αυτά του ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ όταν έχει προσεγγίσεις παροναξία.

Κακά τα ψέματα οι 10 ώρες για Εύδηλο και οι 13 για βαθύ είναι πολλές κι αν προσθέσουμε ότι νωρίτερα υπάρχει το ΒΕΡΑ με παραπλήσιο χρόνο ταξιδιού (για Εύδηλο λιγότερο) τότε ο κόσμος θα ήταν δύσκολο να το προτιμήσει.Βέβαια υπάρχει και η συμπαθής τάξη των τρελαμένων καραβολάτρών που γουστάρουν να βλέπουν ρεμέτζα στην Παροναξία:D ενώ τώρα άμα φεύγουν από Εύδηλο θα βλέπουν μόνο ένα κι αυτό στον Πειραιά.:(

Link to comment
Share on other sites

Κάτι άκουσα ότι από Δευτέρα θα σταματήσει το Εξπρές Πήγασος τις προσεγγίσεις προς Πάρο και Νάξο.:confused: Και οτι θα πηγαίνει μόνο Ευδηλο Καρλόβασι Βαθύ, πάλι με 4 δρομολόγια την εβδομάδα

Λόγο της επιστροφης ΠΡΕΒΕΛΗΣ στην Παροναξία , δεν είναι δυνατόν η HSW να κάνει ανταγωνισμό στην ΑΝΕΚ .

Ας κοιτάξει λοιπόν η εταιρεία να εξυπηρετήσει και την γραμμή προς το παρών (για 20 μέρες ακόμη τουλάχιστο) και να μην κοιτά τον ανταγωνισμό με τους κίτρινους με τις ίδιες ημέρες και ώρες, αλλά ας βάλει τις αντίθετες μέρες.

Ούτε περισσότερα άτομα θα πάρει αλλά ούτε περισσότερα φ/γ. Άν το καλοσκεφτεί ... όφελος θσ έχει.

Link to comment
Share on other sites

Για άλλη μια φορά αποδεικνύεται οτι οι εταιρείες κάνουν ότι θέλουν και το ΥΕΝ μετατρέπεται σε θεατή. Το έργο το έχουμε ξαναδεί και αναφέρομαι στην πρωτοτυπία 3 φορές την εβδομάδα τα πλοία της γραμμής να αναχωρούν με μικρή διαφορά ώρας και από Πειραιά και από Βαθύ και την επομένη να μην έχει πλοίο.

Φιλε captmimis συμφωνω με αυτα που λες αλλα διαφωνω στο οτι τα 'ριχνεις' στην HSW.Προφανως και ειναι εξοργιστικο να θελει η εταιρια να βαλει τον ΠΗΓΑΣΟ πανω στα δρομολογια της VERA αλλα που ειναι το γ......ο κρατος=ΥΕΝ=ΣΑΣ να προστατεψει τα 2 νησια ωστε να μην μεινουν χωρις πλοιο για 3-4φορες την εβδομαδα και τις υπολοιπες μερες να εχουν απο 2 πλοια:mad: Ειλικρινα το παρακολουθω το θεμα απ την μερα που ξεκινησε κ απλα υπηρξαν αλλοι shipfriends(SAMAINA) που εθεσαν το ζητημα στην σωστη του βαση.Εχει καταντησει πλεον για γελια η ολη κατασταση με τα 'βολεμενα' δρομολογια που παιρνουν,ελεος πια.Σταματει ο ΠΗΓΑΣΟΣ Παρο-Ναξο επειδη μπαινει ο ΠΡΕΒΕΛΗΣ,η Μυκονος ειδαν οτι δεν τους προσφερει τα αναμενομενα(η δεν ξερω κ εγω τι)και ζητησαν μειωση των προσεγγισεων με το ΧΙΟΣ,αλλαζουν του ΜΥΚΟΝΟΣ τα δρομολογια ενω ηξεραν πως σε λιγες μερες θα εκανε συντηρηση....ε θελει κ αλλα???

Link to comment
Share on other sites

....Στο τέλος της παρέλασης της 28/10,στη Σάμο,που ως εκπρόσωπος της κυβέρνησης ήρθε ο κ.Καμμένος,έκανε δηλώσεις και μετά τα εορταστικά εοθινά,του ανέφεραν τί θα γίνει με τα δρομολόγια του Πήγασος.Γιατί πάνω σε αυτά του Βέρα και τα γνωστά.Απάντησε ότι έχουμε δίκιο που φωνάζουμε,αλλά η εταιρία εκβιαστικά φερόμενη,είπε ή αυτά(τα δρομολόγια )ή ...αποχωρούμε)

Πετάγομαι και του του είπα το αυτονόητο:κ.υπουργέ,εκ περιτροπής,ώστε κάθε μέρα θα έχουνε βαπόρι και απο Πειραιά και απο Σάμο,όπως παλαιότερα έκανε η ΓΕΑΣ στους Αγαπητούς και στον Αγούδημο.

Υπουργός: είσαι λάθος,είσαι λάθος,με ποιούς είσαι;

Απάντηση:Με τους νησιώτες όπως δήλωσαν πριν 10 μέρες στον Βεντούρη ο Κουρούσης και ο Τζωάννος.

Υπουργός:Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα.Η εταιρεία καταθέτει δρομολόγια και το ΣΑΣ εγκρίνει.

Απάντηση:Να πεταχτώ να σου φέρω τα αποτελέσματα του ΣΑΣ τον Ιούνιο που απέρριψες 15 δρομολόγια έστω και κατά πλειοψηφία;

Υπουργός:κάνεις λάθος,κάνεις λάθος, ποιός είσαι,με ποιόν είσαι;

Απάντηση:Με το Σπανό είμαι,δεν είμαι με το Βαρδινογιάννη πειράζει;

Την Κυριακή,γιορτάζει η Σάμος την αυτοδύναμη με επανάσταση απελευθέρωσή της στις 11Νοεμβρίου 1912.

Την Κυβέρνηση θα εκπροσωπήσει ο ΥΕΝ κ.Παπαληγούρας.

Για να δούμε τί θα απαντήσει;Γιατί ακούστηκε ότι ...επαναδραστηριοποιείται η επιτροπή αγώνα όπως στη Χίο.Μη δούμε κανένα πανό να παρελαύνει..μέρα που θάναι;

Link to comment
Share on other sites

Επιστολή του Προέδρου και διεθύνοντα Συμβούλου κ.Γ.Σπανού προς το υπουργείο εμπορικής ναυτιλίας

Αναμενόμενο ήταν το θέμα που προέκυψε ,δηλαδή να εξυπηρετείται ο Νομός Σάμου Ικαρίας ,κατά την χειμερινή περίοδο,με δύο συμβατικά επιβατικά σκάφη,με λίγη διαφορά αναχώρησης το ένα από το άλλο.Και αυτό προέκυψε με την αποποίηση της εξυπηρέτησης των επιβατών και οχημάτων εκ μέρους της εταιρείας Hellenic Seaways.Το σίγουρο είναι ότι με την παρούσα κατάσταση θα δημιουργηθούν σοβαρά προβλήματα όπως αυτό π.χ των αφιξοαναχωρήσεων δηλαδή της ταυτόχρονης προσέγγισης των πλοίων στα λιμάνια.

Με επιστολή του ο Πρόεδρος του Δ.Σ και Διευθύνων Σύμβουλος της kallisti ferries κ.Γεώργιος Σπανός ,προς το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας και με ταυτόχρονη κοινοποίηση της επιστολής στον Νομάρχη Σάμου επισημαίνει τα προβλήματα που θα παρουσιαστούν με τη επικρατούσα κατάσταση.

Η επιστολή έχει ως εξής:

ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΠΙ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ Ε/Γ-Ο/Γ «ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΓΑΣΟΣ»

ΣΧΕΤ.: ΤΟ Α.Π. 111316/11-11-25008 ΑΙΤΗΜΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ HELLENIC SEAWAYS

Κύριοι,

Θεωρούμε σκόπιμο να αναφερθούμε στο παράδοξο γεγονός ότι όλος ο Nομός Σάμου, σε αυτήν την χειμερινή περίοδο, θα εξυπηρετείται από δύο συμβατικά πλοία, τις ίδιες ακριβώς ημέρες και με ελάχιστη διαφορά στις αφιξοαναχωρήσεις σταματώντας τη σύνδεση του Νομού με άλλα νησιά των Κυκλάδων, όπως έχει ξεκινήσει να εξυπηρετεί η εταιρεία Hellenic Seaways και τώρα την αποποιείται.

Η αποδοχή των δρομολογίων του εν θέματι πλοίου, θα εγείρει έντονα εμπορικά θέματα και θα επιβαρύνει το πρόβλημα υπο-εξυπηρέτησης του Νομού τις ημέρες τις οποίες η εν λόγω εταιρεία εκτελούσε δρομολόγια και τώρα δεν μπορεί ή δεν ενδιαφέρεται να καλύψει.

Συγκεκριμένα, το Ε/Γ-Ο/Γ «ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΓΑΣΟΣ», με διαφορά ώρας αναχώρησης από Πειραιά κατά μόλις σαράντα πέντε λεπτά με το ήδη δρομολογημένο πλοίο μας Ε/Γ-Ο/Γ «SARDINIA VERA», χωρίς να προσεγγίζει την Παροναξία, όπως είχε αιτηθεί η Εταιρεία, συμπίπτει στο λιμάνι του Ευδήλου με το πλοίο μας Ε/Γ-Ο/Γ «SARDINIA VERA» όπου και θα δημιουργηθούν πρόσθετα προβλήματα με καθυστερήσεις του ενός ή του άλλου πλοίου με επικρατούσες δυσμενείς καιρικές συνθήκες της εποχής, αλλά και πολύ έντονο και αναπόφευκτο ανταγωνισμό σε όλα τα επίπεδα.

Δηλώνουμε εδώ, ότι αυτή την περίοδο η εταιρεία μας δεν μπορεί να καλύψει τα κενά που αφήνει η Hellenic Seaways όσον αφορά τις ημέρες που δεν υπάρχει δρομολόγιο από Πειραιά ή Σάμο, ήτοι τις Τρίτες, Πέμπτες και Κυριακές.

Επίσης, οι ανωτέρω απόψεις μας περιέχουν την, αυτονόητη, ετοιμότητα μας για άμεση εμπορική αντίδραση στα πλαίσια της ελεύθερης αγοράς σε περίπτωση δραστηριοποίησης του εν θέματι πλοίου σύμφωνα με το εν λόγω αίτημα της συνάδελφης εταιρείας, καθότι δεν πτοούμεθα από φαινόμενα έντονου ανταγωνισμού.

Φιλικά,

Γεώργιος Γ. Σπανός,

Πρόεδρος ΔΣ & Δ/νων Σύμβουλος

πηγή:aegaioblogspot.grhttp://aegaioblogspot.gr

Link to comment
Share on other sites

Μια μικρή διευκρίνιση: Το ΣΑΣ δεν έχει καμία αρμοδιότητα/δικαιοδοσία να επέμβει ως προς τις ημέρες που η κάθε εταιρεία επιθυμεί να δρομολογήσει τα πλοία της. Για αυτό άλλωστε όταν πήρε και τα δρομολόγια του το Vera δεν του επέβαλε κανείς να κάνει δρομολόγια την Παρασκευή από τα νησιά και την Κυριακή από Πειραιά, ημέρες που δεν κάλυπτε τη χειμερινή περίοδο άλλο πλοίο, αλλά δρομολογήθηκε σύμφωνα με την εμπορική πολιτική που επιθυμούσε η εταιρεία του.

Link to comment
Share on other sites

Υπουργική Απόφαση 3331.1/01/2007 ΦΕΚ Β52/18.01.2008

Ο ΥΕΝΑΝΠ έχοντας υπόψιν κλπ. κλπ.

1.Καθορίζουμε το γενικό δίκτυο ακτοπλοικών συγκοινωνιών το οποίο καλύπ[τει τους λιμένες των νησιών της χώρας όπως καταγράφονται στο παράρτημα Α και στην προσθήκη Ι για την δρομολογιακή περίοδο 1.11.2008 έως και 31.10.2009 που περιγράφεται στο Παράρτημα Β. κλπ.κλπ.

3.Προκειμένου να διασφαλισθεί η συνοχή του νησιώτικου χώρου και η εδαφική συνέχεια της χώρας αξιολογείται το δίκτυο που προκύπτει απο την παρ.2 με κριτήρια την ποιότητα προσφοράς ως προς την συνεκτικότητα του δικτύου για την κάλυψη της ζήτησης,την συχνότητα εκάστης σύνδεσης,την κατανομή χωρητικότητας και την δυνατότητα των λιμενικών υποδομών.

Ειδικότερα ελέγχεται εάν:

α)Οι νησιώτικοι λιμένες που αποτελούν έδρα Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης ή Επαρχείου,ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΜΕ ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΑ ΛΙΜΑΝΙΑ ΚΑΘ ΟΛΟ ΤΟ ΕΤΟΣ ΜΕ ΜΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΚΥΡΙΑ ΓΡΑΜΜΗ

β)Τα υπόλοιπα νησιά,συνδέονται τουλάχιστον 3 ημέρες την εβδομάδα με την έδρα της ΝΑ ή του Επαρχείου που υπάγονται διοικητικά καθ όλο το έτος με τοπικές γραμμές.

γ)Τα νησιά που ανήκουν Διοικητικά στην αυτή Περιφέρεια συνδέονται άπαξ της εβδομάδος απευθείας ή με ανταπόκριση με την έδρα της περιφέρειας.κλπ.κλπ.

Φίλε Orestis αυτά θα πρέπει να ελέγχει το ΣΑΣ, γιαυτό και το φτάξανε.

Μήπως θυμάσαι επι ΓΕΑΣ τί γινότανε;

Τί θές Αγαπητέ ,Αγούδημε Σάμο-Ικαρία;Ναι αλλά θα πάς και 2 φορές Φούρνους αλλοιώς άδεια γιόκ.Ούτε επιδότηση ούτε τίποτα.Τί θέλετε και οι 2 Δ/Τ/Π απο Πειραιά;Περάστε έξω,βρήτε τα και ξανάρθετε μέσα με δρομολόγια όλη την εβδομάδα,αλλοιώς άδεια γιόκ.Τώρα μάθαμε.Η αυτά τα δρομολόγια ή δεν πάω.Εκβιασμός ξεκάθαρος; Πώς αλλάζει τα δρομολόγια σαν τα πουκάμισα;

Απότι γνωρίζω έχουν εγκριθεί για όλο το χρόνο μέχρι 31/10/2009 και ο αντικαταστάτης είναι υποχρεωμένος να τα εκτελεί,όσο διάστημα μείνει.

Δηλαδή επειδή δεν τους έκατσε ηΠαροΝαξία και η ΣυροΤηνοΜυκονία τώρα ζητάμε αλλαγές.ΑΝ αυτά τα πράματα τα εγκρίνουν την Τρίτη τότε το ΣΑΣ θα γίνει ....ρόμπα.

Link to comment
Share on other sites

Για να ξεκαθαρίσουμε ένα πράγμα. Τα πλοία αποτελούν ιδιωτικό περιουσιακό στοιχείο εταιριών οι οποίες τα εκμεταλλεύονται ανάλογα προκειμένου να βγάλουν κέρδος.

Οπότε ΄σύμφωναμε την απελευθέρωση που επικρατεί το κράτος δεν μπορεί να δεσμεύσει ένα πλοίο στο να βγάλει δρομολόγια ΄΄ωρες και ημέρες που θέλουν τα νησιά ή το υπουργείο ανάλογα με τα άλλα που υπάρχουν διότι σε τέτοια περίπτωση τα αποτελέσματα θα είναι αντίθετα από τα επιθυμητά.

Τα βροντάει ο άλλος κάτω και φεύγει που στην προκειμένη περίπτωση δεν θέλει και πολύ οπότε άσε την Ικαρία και την Χίο, την Σάμο να κουρεύονται.

Στην προκειμένη περίπτωση έχουμε μια ανακοίνωση από την Kallisti Ferries η οποία δεν μπορώ να καταλάβω γιατί βγήκε.

Συμφωνώ ότι δεν είναι εξυπηρέτηση να έχεις 3 ημέρες 2 πλοία και άλλες 3 κανένα, συμφωνώ ότι υπάρχουν παράλληλες αναχωρησεις με διαφορα μικρού χρονικού διαστήματος αλλά αυτά αφορούν τους επιβάτες κατά κύριο λόγο κι όχι την αντίπαλη εταιρία η οποία εκ των προτέρων γνώριζε όταν μπήκε στην γραμμή ότι θα έχει ανταγωνιστή.

Και εν πάση περιπτώση σε αυτό που αναφ΄'ερει η ανακοίνωση ότι το ένα πλοίο θα περιμένει το άλλο στον Εύδηλο συμφωνώ απόλυτα ότι θα υπάρξει ταλαιπωρία σε επιβάτες και σε πληρώματα αλλά μην ξεχνάμε ότι το καλοκαίρι το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ με εγκεκριμένα δρομολόγια πολύ πριν βγουν του ΚΟΡΣΙΚΑ έφτανε τις Παρασκευές στον Εύδηλο κι αρκετές φορές περίμενε το ΚΟΡΣΙΚΑ να τελειωσει την αποεπιβίβαση επιβατών κι οχημάτων διότι το τελευταίο έβγαινε συχνά εκτός ωραρίου με τα μελτέμια.Μια ημέρα δε το περίμενε ως και να κάνει πετρέλευση στον Εύδηλο.Κι αυτό ηταν ταλαιπωρια για επιβάτες κι οχήματα αλλά δεν είδα να γίνεται κάποια αλλαγή στις ώρες του δρομολογίου.

Γι αυτό κι επειδή η καθέμια εταιρία θα κοιτάξει πρωτίστως το συμφέρον της καλό είναι οι οποιες αντιδράσεις αν προκυπτουν για προφανείς λόγους να γίνονται μόνο από τους επιβάτες.

Link to comment
Share on other sites

@ ΜΥΚΗΝΑΙ

1. Αυτά που αναφέρεις αφορούν τα κριτήρια της ετήσιας δρομολόγησης. Τα δρομολόγια προβλέπουν περίοδο ακινησίας κατά το διάστημα της οποίας οι εταιρείες δεν είναι υποχρεωμένες να αντικαταστήσουν το δρομολογημένο πλοίο τους. Άλλωστε πέραν από το νόμο, άλλες δεν θα μπορούσαν και άλλες απλά δεν θα το επιθυμούσαν. Συνεπώς η αντικατάσταση του πλοίου με αμοιβό κατά την περίοδο της ακινησίας, είναι έτσι και αλλιώς στη διακριτική ευχέρεια της εταιρείας. Συνεπώς ούτε υποχρέωση υπάρχει ούτε φυσικά κανένα κίνητρο εκβιασμού, εκτός αν νομίζει κάποιος πως τα δρομολόγια της γραμμής το Νοέμβριο, βγάζουν χρυσάφι!

2. Αυτά περί εκβιασμού επέτρεψε μου να μην τα υιοθετήσω, όχι μόνο επειδή δεν υπάρχει κίνητρο, ούτε επειδή δεν υπάρχει καμία τέτοια επίσημη δήλωση, ούτε επειδή κατά την μεταφορά “ανεπίσημων” δηλώσεων μπορούν να γίνουν παρεξηγήσεις, αλλά για έναν απλούστερο λόγο: τα πράγματα έγιναν αλλιώς! Η HSW δήλωσε πως θα εκτελεί 3 δρομολόγια την εβδομάδα και μετά από παράκληση των τοπικών φορέων, προστέθηκε ένα τέταρτο για να εξυπηρετηθούν καλύτερα τα νησιά.

3. Θα ήταν πράγματι καλύτερο να υπάρχει δρομολόγιο κάθε μέρα. Συμφωνά λοιπόν με μια άποψη, θα έπρεπε η εταιρεία που εξυπηρετεί εδώ και 8 χρόνια τη γραμμή και έχει κάνει με διαφορά την μεγαλύτερη επένδυση στη συγκεκριμένη ακτοπλοϊκή σύνδεση, να ζητήσει ως ανεκτέλεστα για τις επόμενες 3 εβδομάδες τα δρομολόγια με την μεγαλύτερη μεταφορική κίνηση (αφού το Πήγασος δεν μπορεί να βγάλει τον ίδιο αριθμό δρομολογίων). Δεν λέω πως δεν έχει λογική αυτό το επιχείρημα, έχει όμως και σοβαρό αντίλογο.

Link to comment
Share on other sites

Η αναχώρηση του Sardinia Vera σήμερα από το Πειραιά που ήταν για τις 17:15 πάει για τις 20:30 σύμφωνα με τις ηλεκτρονικές πινακίδες στο λιμάνι. Βεβαία στο σύστημα ακόμα αναφέρει τις 17:15 για αναχώρηση.

Link to comment
Share on other sites

Στα μέχρι στιγμής δρομολόγια του Εξπρές Πήγασος σε σύγκριση με το Νήσος Μύκονος (δρομολόγια Ικαρίας Σάμου μέσω Παρου Νάξου), στο γκαραζ έχει καλύτερες πληρότητες το Εξπρές Πήγασος (γραμμικά μετρά)

Link to comment
Share on other sites

Όλα αυτά για 23 ημέρες περίπου,μέχρι την 1η Δεκέμβρη δηλαδή,που υπολογίζεται να έχει τελειώσει την επισκευή του το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ

Ήδη η HSW από 1η Δεκέμβρη έχει ξεκινήσει και κόβει εισιτήρια με το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ για Ικαρία-Σάμο μέσω παροναξίας στα ωράρια που είχε και πρι την επισκευή του.B)

Link to comment
Share on other sites

Από αύριο τελικά θα κοπεί αν κάνει δρομολόγιο το πλοίο μιας και λέει θυελλώδεις νοτιάδες.

Σήμερα κανονικά έχει την Παροναξία την οποία μέχρι χτες δεν έκοβαν εισιτήρια έως ότου να δουν τι θα γίνει με τις αλλαγές.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...