Jump to content
Shipfriends

Δρομολόγια Ικαρίας - Σάμου


Recommended Posts

  • Replies 2.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Με την Σύρο μέσα το δρομολόγιο παρατείνεται για 45 λεπτά κι έτσι στον έυδηλο αντί για 6:30 το απόγευμα θα φτάνει 7:15 και ομοίως για το Καρλόβασι και το Βαθύ.

Από Βαθύ θα αναχωρεί 22:15 από Καρλόβασι 23:20 κι από Εύδηλο 00:45.

Αν έχει Σύρο θα αναχωρεί κι από εκεί στις 03:20 και θα φτάνει Πειραιά 06:35.

Όταν θα κάνει Εύδηλο Πειραιά θα κατευθείαν θα φτάνει 06:10.

Λογική κίνηση πάντως της εταιρίας μιας και η Σύρος έχει στηρίξει πολύ το βαπόρι στα δρομολόγια που είχε από και προς Σύρο.

Link to comment
Share on other sites

Πάρα πολύ ωραία νέα παιδιά ευχαριστώ. Καλό ακούγεται επίσης το τρίτη πέμπτη επιστροφή, αφού δευτέρα τετάρτη κα παρασκευή έχει περίπου την ίδια ώρα το ΒΣ2.... Θεωρώ ότι έιναι καλή και έξυπνη κίνηση εκ μέρους της

HSW :D

Link to comment
Share on other sites

Πολυ ευχαριστα τα νεα. Το νησι εχει καταντησει με ενα καραβι το Σουπερφερρυ μιας και το ΒΣ 2 ειναι στο Νεωριο και δεν υπαρχει πια και ο Πηγασος που ειχε αφιξη καθε μερα απο η προς Πειραια ουτε η GA δειχνει να ενδιαφερεται για δρομολογηση πλοιου στο νησι. Ετσι με το Νησος Μυκονος να παιζει στα ισα με τα "ιθακια" ευελπιστουμε σε καλυτερες μερες και γιατι οχι και ανταγωνισμο με σκοπο την πτωση των (υψηλων) τιμων στα ναυλα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Υπαρχει μονο ενα δρομολογιο του ΡΟΜΙΛΝΤΑ καθε Κυριακη και τιποτα αλλο. Ειναι εντυπωσιακο παντως δεδομενου πως ο Αγουδημος απο το 1989 και μετα δεν ειχε αφησει ποτε την Ικαροσαμια. Για τους επιβατες και τα ΙΧ δεν υπαρχει θεμα. Αλλα τα φορτηγα που συνηθως προτιμουσαν Αγουδημο τωρα αναγκαζονται να στριμωχτουν στο ΜΥΚΟΝΟΣ που πλεον ειναι μοναχοβαπορο στη γραμμη (μεχρι την ελευση του ΒΕΡΑ). Απο τα Αγουδημοβαπορα το ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ ειναι ιδανικο για τη γραμμη ενω το ΜΙΛΕΝΟΝΤΑΛΙΑΝΟ δεν τραβαει αλλο πια παρα μονο σαν ro-ro..

Link to comment
Share on other sites

Ασφαλείς πληροφορίες φέρουν το ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ να επαναδρομολογείται ίσως απο τις 15 Φεβρουαρίου,κάθε Δ-Τ-Π απο Πειραιά και κάθε Τ-Π-Σ απο Σάμο,πάνω στα δρομολόγια του S.V. Mε μία διαφορά όμως.Θα πιάνει Φούρνους ή όχι;Ο μέγας γάτος του Πειραιά,δοκιμάζει τους φορτηγατζήδες τώρα,που νοιώθουν την έλλειψή του στο πετσί τους.6 ευρώ διαφορά(42-36) το τρέχον μέτρο στο φορτηγό είναι λογαριαμός.Γιαυτό περιμένει το ναυλολόγιο του vera για να επιτεθεί στη συνέχεια.Δεν έχει να χάσει τίποτα να τα κάνει RO/RO με τον τρόπο του, ή να ρίξει κι άλλο τις τιμές ,θα έχει άραγε τα περιθώρια;ή ακόμα και να αποχωρήσει απο τη γραμμή,πράγμα που δεν θα ήθελα να το δώ και να το ακούσω, ούτε σαν αστείο.Πιστεύω απόλυτα ότι θα πρυτανεύσει η λογική που λέει ότι μεταξύ τριών ανταγωνιστών επικρατεί ο ηγέτης,εξ ού και το περίφημο θεώρημα τη οικονομικής επιστήμης,στο οποίο ο ηγέτης επιβάλλει πλαφόν κατώτατης τιμής και μετά όποιος μπορεί πουλάει παραπάνω, βελτιώνει την ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών του,τα ωράρια των αφιξοαναχωρήσεων και ο πάνσοφος επιβάτης-χρήστης διαλέγει αυτόν που τον συμφέρει.

Και η ΔΗΜΗΤΡΟΎΛΑ με τα 18 μιλάκια της και με την αναβάθμιση που τις έγινε πέρσι ,που θα έφευγε για την αραπιά, είναι προτιμότερη για έναν που ζητά στο ταξίδι του την περιπέτεια,την αμαρτία στη θάλασσα, την καραβίλα, αν θέλετε και το μαζούτ της τσιμινιέρας ακόμα,απο τα φρου-φρού, τα αρώματα με το σπρέι και τη γκλαμουριά της ψευτοαριστοκρατίας μερικών-μερικών που στη ταβέρνα της γειτονιάς τους χθές,τρώγανε... με τα δάχτυλα. Αν όλοι προτιμάτε να υμνήτε τα κάθε λογής νεότευκτα καλά κάνετε.Δικαίωμά σας.Κάποιοι όμως θα πρέπει να υποστηρίξουμε αυτούς που απέμειναν και αποτελούν την τιμή και την υπόληψη της Ελληνικής ακτοπλοίας, που ήταν το καμάρι της Ελλάδας για 25 χρόνια και που δεν την εκπροσωπούν, ούτε οι αραπάδες πετρελαιάδες ,ούτε οι τραπεζίτες, ούτε οι δόγηδες της Βενετίας και της Ελβετίας, ούτε οι εβραίοι με το μαύρο χρήμα της ανατολής,ούτε τα ξένα αρπακτικά funds,που στην κατοχή τους λέγανε

μαυραγορίτες,που δεν έχουν ούτε όσια ούτε ιερά αλλά μόνο δολάρια.

Την εκπροσωπούν οι Αγούδημοι, μάλιστα οι Αγούδημοι,οι Βεντούρηδες,οι Γούτοι, οι Σπανοί (και οι δύο), οι Παναγιωτάκηδες και όλοι οι Ελληνες πλοιοκτήτες που έχτισαν καράβια,που δούλεψαν σ'αυτά πολλά χρόνια, προσωπικά αυτοί και όλο τους το σόι και που δεν τα κέρδισαν στη ζαριά του δείκτη κάθε Χρηματιστηρίου.Ούτε πούλησαν την ψυχή τους σε κάθε λογής τραπεζίτες, χωρίς να κινδυνεύουν να πάνε φυλακή, ή να πηδήξουν απο κανένα μπαλκόνι ,αφού πρώτα πουλήσουν όλα τα χαρτιά που τα πήραν είτε απο προνομιακά σπλίτ, είτε κοψοχρονιά απο θεσμικούς παιχταράδες που πουλάνε κωδικούς και τώρα λακάνε δυό-δυό.

Εγώ μ'αυτούς είμαι.Αυτούς υποστηρίζω.Με τη Δημητρούλα,την Πηνελόπη,το Πήγασο,το Βέρα,τη Ρομίλντα, τη Μιλένα,τη Μυρτιδιώτισσα,το νήσος Κάλυμνος,τον Πρωτέα,την Αρσινόη ακόμα και το νόνα Μαίρη και φυσικά όλες τις Παναγίες του Αιγαίου.Εγώ δεν θα πάω στη Παναγία τη Χοζοβιώτισα ούτε με Μπλού στάρ,ούτε με χάι-σπίντ,ούτε με Αίολο.Θα πάω με το Δημητρούλα μέχρι τη Νάξο και μετά θα πάρω τη σφραγίδα, το Σκοπελίτη που κάνει 6 ώρες. Θα στρίψω τσιγάρο και βασιλικό στο μουστάκι του καπτά-γιάννη, ώστε να μυρίσει όλη η γέφυρα και μετά θα την αράξω στο φτερό μέχρι να φτάσουμε.Εσείς να μυρίζετε το αεροζόλ της πλοιοσυνοδού και το φρέσκο βούτυρο του Γρηγόρη.Πάντα με τον αδύνατο,τον στριμωγμένο,τον αδικημένο.Αγιοι δεν είναι σίγουρα αλλά έχουν μέσα τους τσαγανό,ψυχή,λεβεντιά,μπέσα.Οι άλλοι είναι σαλταδόροι,πουλήσανε,τα κονομίσανε χοντρά και λακίσανε.Εμείς μείναμε ξανά με τα χαρτιά στο χέρι.Δεν προκάναμε,μας προκάνανε και μας ξαναβάλανε χέρι. Φωνάξτε γιατί μας πήρανε φαλάγγι.Του χρόνου τέτοια μέρα θα μιλάμε απο δώ μέσα ξένες γλώσσες.Και νάτανε τουλάχιστον ευρωπαικές;

Link to comment
Share on other sites

παντως αν ο καπτα μακης μειωσει την παρουσια του, ειναι ευκαιρια για την καλλιστη να καθιερωθει στη γραμμη με το συμβατικο και ισως αναγκαστει να μην πηγαινει και χιο.

τωρα για τις τιμες των φορτηγων..., ας μη σχολιασω.:D

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω απόλυτα ότι θα πρυτανεύσει η λογική που λέει ότι μεταξύ τριών ανταγωνιστών επικρατεί ο ηγέτης, εξ ού και το περίφημο θεώρημα τη οικονομικής επιστήμης,στο οποίο ο ηγέτης επιβάλλει πλαφόν κατώτατης τιμής και μετά όποιος μπορεί πουλάει παραπάνω, βελτιώνει την ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών του,τα ωράρια των αφιξοαναχωρήσεων και ο πάνσοφος επιβάτης-χρήστης διαλέγει αυτόν που τον συμφέρει.

Αλήθεια, ποιος είναι ο ηγέτης στη συγκεκριμένη γραμμή; Γιατί αν υπονοείς πως είναι η GA, πρώτη φορά βλέπω ηγέτη να κάνει ένα δρομολόγιο την εβδομάδα.

Αν όλοι προτιμάτε να υμνήτε τα κάθε λογής νεότευκτα καλά κάνετε.Δικαίωμά σας.Κάποιοι όμως θα πρέπει να υποστηρίξουμε αυτούς που απέμειναν και αποτελούν την τιμή και την υπόληψη της Ελληνικής ακτοπλοίας, που ήταν το καμάρι της Ελλάδας για 25 χρόνια

Με τα ίδια πλοία που ήταν το καμάρι της ακτοπλοΐας εδώ και 25 χρόνια θα συνεχίσουν και τα επόμενα 25??

αφού πρώτα πουλήσουν όλα τα χαρτιά που τα πήραν είτε απο προνομιακά σπλίτ, είτε κοψοχρονιά απο θεσμικούς παιχταράδες που πουλάνε κωδικούς και τώρα λακάνε δυό-δυό.

Προφανώς δε γνωρίζεις πως και η GA Ferries έχει μετόχους, οι οποίοι αγόρασαν μετοχές το 1999 και από τότε έχουν κάνει τις μετοχές τους ταπετσαρία…

Link to comment
Share on other sites

Διαμαρτυρία Νομάρχη Σάμου για την ακτοπλοϊκή σύνδεση του Νομού

ΕΡΤ (08/02/2008)

Με έγγραφο που απέστειλε προς το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής ο νομάρχης Σάμου Μανώλης Κάρλας εκφράζει τη διαμαρτυρία του για το φαινόμενο που παρατηρείται από τα μέχρι σήμερα εκτελούμενα δρομολόγια των επιβατηγών-οχηματαγωγών που συνδέουν τη Σάμο με τον Πειραιά. Όπως αναφέρει, δεν υπάρχει δρομολόγιο από Σάμο και Ικαρία προς Πειραιά κάθε Παρασκευή και από Πειραιά προς Ικαρία και Σάμο κάθε Κυριακή απόγευμα, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να μετακινηθούν το συγκεκριμένο διήμερο υπάλληλοι, στρατιωτικοί, φοιτητές αλλά και Σαμιώτες που θα ήθελαν να μεταβούν στην Ικαρία. Η αναχώρηση του πλοίου "Ρομίλντα" κάθε Κυριακή τα μεσάνυχτα από Πειραιά για Ικαρία-Σάμο, δεν μπορεί να θεωρηθεί αναχώρηση Κυριακής, διότι το πλοίο φθάνει στην Ικαρία και τη Σάμο αργά το πρωί της Δευτέρας, με αποτέλεσμα η συγκεκριμένη εργάσιμη μέρα να χάνεται.

Υπομονή, κύριε Νομάρχα μου...έρχεται το Sardinia Vera. :eek:

Εκτός και εάν το αφεντικό σας το κρατήσει μανιάτικο :D

Link to comment
Share on other sites

Mέσα σε όλα τα βαπόρια να προσθέσουμε και το ΣΑΜΟΣ ΣΠΙΡΙΤ που κι αυτό την Παρασκευή δεν έχει δρομολόγια και μένει από Πέμπτη βράδυ μέχρι Σάββατο πρωί Φούρνους ενώ την Κυριακή είναι ναυλωμένο και μεταφέρει τις ποδοσφαιρικές ομάδες ή της Ικαρίας στην Σάμο αν παίζουν εκεί ή της Σάμου στην Ικαρία αν πάλι παίζουν εκεί.

Το καλοκαίρι μάλιστα αυτές τις δύο ημέρες που δεν έχει επιδοτούμενο δρομολόγιο κάνει Βαθύ-Κουσάντασι.

Link to comment
Share on other sites

Μα καλά δεν υπάρχει κανένας ευχαριστημένος σε αυτόν τον τόπο?

Καθʼ όλα δίκαιη και πολύ παραστατική η διαμαρτυρία του κ. Νομάρχη Σάμου,

αγαπητέ Νηρέα, μάλιστα διαμαρτύρομαι διότι ….άργησε και 4 μήνες .

Και θα περίμενα να συμφωνήσεις μαζί του, συμμεριζόμενος τις δίκαιες διαμαρτυρίες όλων των κατηγοριών των πολιτών που αναφέρει, εάν ανήκεις τίποτα σε καμιά από αυτές θα καταλάβαινες, διότι το πρόβλημα είναι υπαρκτό και συνεχίζεται. Την ευθύνη του προβλήματος έχει το ΣΑΣ, που τώρα τελευταία αποφασίζει με 2 μέτρα και 3 σταθμά ,εγκρίνει ότι θέλουν τα αφεντικά

Mέχρι τον Οκτώβριο/07 , τα δρομολόγια της HSW ήταν κάθε Δ/Τ/Π/Σ από Πειραιά και κάθε Τ/Π/Σ/Κ από Σάμο. Της δε GA FERRIES κάθε Τ/Π/Π/Κ από Πειραιά και κάθε Δ/Τ/Π/Σ από Σάμο. Με αυτά τα 8 χειμερινά δρομολόγια, χρόνια τώρα εξυπηρετούνταν η Σάμος, η Ικαρία και οι Φούρνοι έχοντας καθημερινά 1 δρομολόγιο από Πειραιά και 1 από Σάμο, αλλά και μεταξύ τους, μάλιστα το Σάββατο είχε 2, ένα πρωινό και ένα απογευματινό. Με αυτά τα δρομολόγια εξυπηρετούνταν οι επιβάτες που θα ήθελαν να επισκεφθούν τις οικογένειές τους το Σ/Κ αναχωρώντας κάθε Παρασκευή το απόγευμα και επιστρέφοντας νωρίς το πρωί της Δευτέρας χωρίς να υποχρεώνονται ζητώντας άδειες και τα ρέστα.

Σήμερα έχουμε 6 δρομολόγια της HSW + 2 της GA FERRIS(που θα γίνουν 3 από τον Μάρτιο, έτσι ακούγεται ) + 3 της KALLISTI FERRIES(που κατέθεσε ήδη δρομολόγια και θα δρομολογηθεί εντός του Φεβρουαρίου κάθε Δ/Τ/Π από Πειραιά και κάθε Τ/Π/Κ από Σάμο) = 12 την εβδομάδα

Πού ξανακούστηκε 12 δρομολόγια σε 5 μέρες και 0 δρομολόγια για 2 μέρες;

Αυτά λέει ο νόμος που αναφέρεται στο δίκτυο κάθε χρόνο; Όχι βέβαια .Αντιθέτως αναφέρει για έγκριση δρομολογίων τέτοια, ώστε να υπάρχει καθημερινή σύνδεση της πρωτεύουσας του κάθε νησιωτικού συμπλέγματος με ένα λιμάνι της ηπειρωτικής χώρας (για μας είναι ο Πειραιάς), την σύνδεση του κάθε επαρχείου με τον νομό που ανήκει τουλάχιστο 3 φορές/εβδομάδα και όλος ο νησιώτικος νομός με την έδρα της περιφέρειας τουλάχιστον άπαξ της εβδομάδος.

Βλέπε Δίκτυο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών Υπ.Απόφαση: 3331.1/01/04 ΦΕΚ Β 1615/29.10.2004

Με βάση αυτή την Υπουργική Απόφαση φωνάζει ο Νομάρχης και καλά θα κάνει εάν συνεχισθεί αυτή η κατάσταση να παραβρεθεί στο επόμενο ΣΑΣ για να δεις για πότε αλλάζουν τα δρομολόγια.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς παραμονές εορτών επήλθε όξυνση στις σχέσεις του κ. Σπανού με την τοπική Αυτοδιοίκηση, η οποία άνευ λόγου και αιτίας και στηριζόμενη σε τελείως ανυπόστατες ή και τεχνικά κατασκευασμένες φήμες, που δεν αναφέρουν την πηγή τους, έστειλε επιστολές και ψηφίσματα στην hsw και το Υπουργείο ώστε να μην φύγει το Νήσος Μύκονος ούτε μέρα από το Νομό. Αποτέλεσμα αυτών των ενεργειών, όπως διατυμπανίζουν, ήταν και η συνέχιση των δρομολογίων του πλοίου για όλο το έτος ανελλιπώς,αλλοιώς θα έφευγε,...να πάει πού;[...] Εγώ έμαθα και πιστεύω ότι την καταξίωση την κατακτάς με αγώνες, με συνέπεια;συνέχεια και ήθος. Και όλα αυτά τα εύσημα ταιριάζουν πρώτα στον Μέγα άρχοντα του μεγάλου λιμένος, που 20 χρόνια δεν σταμάτησε να μας εξυπηρετεί, γι αυτό και παραμένει πρωταθλητής στα φορτηγά, και μετά σ όλους τους άλλους.
Νομίζω ότι έχει διαλέξει λάθος δρόμο η εταιρεία, όσον αφορά τις σχέσεις της με την τοπική κοινωνία...όσο δίκαιο και να έχει...όσο και να την αδικούν κάποιοι τοπικοί παράγοντες. Εντάξει, δεν λέω...να τους καταγγείλει, αλλά εκείνα τα "άμεσα νομικά και εμπορικά μέτρα" τι τα ήθελε? Κατά την άποψή μου δεν λύνονται αυτά τα ζητήματα στα δικαστήρια.
Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Νηρέα... Η ποιότητα και το ήθος μιας εταιρείας δεν διαφημίζεται με επιστολές και εξόδικα... Δεν φαντάζομαι να δημισιευτεί και στο site ;)
Διαμαρτυρία Νομάρχη Σάμου για την ακτοπλοϊκή σύνδεση του Νομού

ΕΡΤ (08/02/2008)

Με έγγραφο που απέστειλε προς το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής ο νομάρχης Σάμου Μανώλης Κάρλας εκφράζει τη διαμαρτυρία του για το φαινόμενο που παρατηρείται από τα μέχρι σήμερα εκτελούμενα δρομολόγια των επιβατηγών-οχηματαγωγών που συνδέουν τη Σάμο με τον Πειραιά.

Καθʼ όλα δίκαιη και πολύ παραστατική η διαμαρτυρία του κ. Νομάρχη Σάμου,

αγαπητέ Νηρέα, μάλιστα διαμαρτύρομαι διότι ….άργησε και 4 μήνες[...]

Με βάση αυτή την Υπουργική Απόφαση φωνάζει ο Νομάρχης και καλά θα κάνει εάν συνεχισθεί αυτή η κατάσταση να παραβρεθεί στο επόμενο ΣΑΣ για να δεις για πότε αλλάζουν τα δρομολόγια.

η "αντιστροφη" συγκοινωνια το ΣΚ, ωστε να εξυπηρετουνται οι υπαλληλοι, φοιτητες και καθε ειδους μετοικοι, ειναι κατι που αποτελει βασικο μελημα σε πολλους νησιωτικους νομους. κακα τα ψεματα, αν ολες αυτες οι κατηγοριες διακινουμενων δεν εχουν το χειμωνα τη δυνατοτητα να φευγουν σαββατοκυριακο για την ηπειρωτικη χωρα, σταδιακα θα υπαρχει απροθυμια να εργαστουν εκει. εχω αναφερθει εκτενως (μεχρι αηδιας) στο ποσο βοηθησαν την ιθακη τα απογευματινα δρομολογια (ειδικα παρασκευη και κυριακη) για ολη τη διαρκεια του χρονου. το αιτημα σαμου και ικαριας για να υπαρχει αναχωρηση απο τα νησια παρασκευη και απο τον πειραια κυριακη, με λογικη αφιξη τη δευτερα, εχει βαση.

το θεμα ειναι ομως οτι εκει στη σαμο και στην ικαρια καπου εχει στραβωσει η ιστορια. συνηθως αυτα τα πραγματα λυνονται με διπλωματικο τροπο και απευθειας επικοινωνια (στο παρασκηνιο) τοπικης αυτοδιοικησης και εταιρειων. εκει κατω ομως φαινεται οτι εχουν μπλεχτει τα πραγματα λιγο με την τοπικη αυτοδιοικηση να αναζητα ευκαιριακες συμμαχιες με εταιρειες και να επιδιωκει κοντρες για επικοινωνιακους λογους.

δεν μπορει τη μια να πανηγυριζει η νομαρχιακη αυτοδιοικηση οτι "χαριν ενεργειων της" παραμενει το μυκονος (ας μην εμπαινε η sea star στη HSW και τα λεγαμε) και απο την αλλη να μην μπορει να πετυχει μια μικρο αναδιαρθωση δρομολογιων. το μονο που θα καταφερει στο τελος ειναι να μιλα με ολες τις εταιρειες με εξωδικα. πρεπει να στηριζονται οι εταιρειες που εξυπηρετουν τα νησια σε μονιμη βαση, αλλα οι δημοσιοι φορεις δεν πρεπει να χανουν τη σοβαροτητα τους ταυτιζομενοι ποτε με τον εναν και ποτε με τον αλλον και στο τελος βαλοντας εναντιον ολων.

κακα τα ψεματα τετοια ενταση στις σχεσεις τοπικης αυτοδιοικησης με εταιρειες δεν υπηρξε ουτε στη χιο και μυτιληνη, οπου δραστηριοποιειται και εταιρεια πρωην λαικης βασης, ουτε στα χανια οπου η ΑΝΕΚ ειναι ταυτισμενη με το νομο. δεν μπορω να καταλαβω πως στη σαμο οι τοπικοι αρχοντες, τα επιτελεια τους, αλλα και οι πολιτες που τους στηριζουν ενεργα και υιοθετουν τις αποψεις τους, αλλα και μια απο τις εταιρειες, εχουν μπλεχτει σε εναν τετοιον λαβυρινθο.

αλλου θα ζηλευαν. 2 νησια που η χειμερινη τους κινηση δεν φτανει ολη μαζι ουτε οση ειναι η χιος μονη της, εχουν πυκνοτερη συγκοινωνια, εχουν 3 εταιρειες και δεν μπορουν βρουν μια ακρη. ειχα μια απορια παλιοτερα για το ΒΑ Αιγαιο, η οποια ισχυει 100% και για την Ικαροσαμια. (διαβαστε τα links και αλλαξτε ονοματα εταιρειων και πλοιων:D, στη μια εταιρεια και το ενα πλοιο δε χρειαζεται)

αληθεια θα ερθει το δημητρουλα να σωσει την κατασταση; ας αλλαξει εκεινο μερες;)

Link to comment
Share on other sites

....το θεμα ειναι ομως οτι εκει στη σαμο και στην ικαρια καπου εχει στραβωσει η ιστορια. συνηθως αυτα τα πραγματα λυνονται με διπλωματικο τροπο και απευθειας επικοινωνια (στο παρασκηνιο) τοπικης αυτοδιοικησης και εταιρειων. εκει κατω ομως φαινεται οτι εχουν μπλεχτει τα πραγματα λιγο με την τοπικη αυτοδιοικηση να αναζητα ευκαιριακες συμμαχιες με εταιρειες και να επιδιωκει κοντρες για επικοινωνιακους λογους.

....δεν μπορει τη μια να πανηγυριζει η νομαρχιακη αυτοδιοικηση οτι "χαριν ενεργειων της" παραμενει το μυκονος (ας μην εμπαινε η sea star στη HSW και τα λεγαμε) και απο την αλλη να μην μπορει να πετυχει μια μικρο αναδιαρθωση δρομολογιων. το μονο που θα καταφερει στο τελος ειναι να μιλα με ολες τις εταιρειες με εξωδικα. πρεπει να στηριζονται οι εταιρειες που εξυπηρετουν τα νησια σε μονιμη βαση, αλλα οι δημοσιοι φορεις δεν πρεπει να χανουν τη σοβαροτητα τους ταυτιζομενοι ποτε με τον εναν και ποτε με τον αλλον και στο τελος βαλοντας εναντιον ολων.

Ξαναγράφω και επαναλαμβάνω ότι, με την Υπουργική Απόφαση :Βλέπε Δίκτυο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών Υπ.Απόφαση: 3331.1/01/04 ΦΕΚ Β 1615/29.10.2004 αναφέρεται ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΤΟΙΟΣ, ώστε να υπάρχει καθημερινή σύνδεση της πρωτεύουσας του κάθε νησιωτικού συμπλέγματος με ένα λιμάνι της ηπειρωτικής χώρας (για μας είναι ο Πειραιάς), την σύνδεση του κάθε επαρχείου με τον νομό που ανήκει τουλάχιστο 3 φορές/εβδομάδα και όλος ο νησιώτικος νομός με την έδρα της περιφέρειας τουλάχιστον άπαξ της εβδομάδος. Πρόκειται για καθαρά και προκλητικά σαφέστατα, έγκριση των δρομολογίων της κάθε εταιρείας με σαφή καταστρατήγηση της υπουργικής απόφασης της ίδιας κυβέρνησης, αλλά υπο την ηγεσία άλλου Υπουργού και φυσικά ηγεσίας.

Ο Νομάρχης Σάμου δεν είναι μέλος του ΣΑΣ.Μέλος του ΣΑΣ,ως εκπρόωπος της ΕΝΑΕ(Ενωση Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων Ελλάδος) είναι με την νέα κυβέρνηση και το νέο υπουργό ο κ.Νομάρχης Λέσβου, ο αγαπητός σε όλους μας κ.Παύλος Βογιατζής, οποίος υποτίθεται και έχει την ευθύνη της υποστήριξης όλων των θεμάτων που αφορούν νησιωτικές Νομρχιακές Αυτοδιοικήσεις.

Αρα ο νομάρχης Σάμου και ο κάθε αιρετός νομάρχης, περιμένει την εφαρμογή του νόμου και τίποτε παραπάνω.Δεν έχει καμία σχέση και δεν επιτρέπεται να έχει σούρτα-φέρτα με καμιά ιδιωτική εταιρεία,ούτε συμμαχίες,ούτε παρασκήνια,ούτε έχει στραβώσει καμιά ιστορία,ούτε εξώδικα,ούτε χάριν ενεργειών.Αυτά είναι ιδιωτικά τερτίπια,που αποσκοπούν σε οικονομικά πάρε-δώσε και σκάνδαλα διαπλοκής,προιόντα της αττικής γής τα τελευταία χρόνια.

Μάλλον έχεις μπερδέψει ρόλους καθόλα αγαπητέ proud ionian.

O νόμος είναι νόμος. Μέχρι τον Οκτώβριο του 07 εφαρμοζόταν για χρόνια.

Οι κάτοικοι-μέτοικοι όπως μας λές,δεν πάμε στον υπουργό αλλά στην δημόσια αρχή που για μας είναι η νομαρχία.Και η νομαρχία που είναι δέκτης μήνες τώρα εκατοντάδων διαμαρτυ ριών των κατοίκων του νομού είναι υποχρεωμένη να φέρει το θέμα στο Νομαρχιακό Συμβούλιο και να κοινοποπιήσει την απόφαση αρμοδίως. Εάν μας γράψουν οι (ανα)αρμόδιοι τότε υπάρχει και μιά επιτροπή αγώνα Η ΠΑΝΑΙΓΙΑΚΗ που κάνει κάτι καταλήψεις στους καταπέλτες, συναλητήρια στον Πειραιά,στο υπουργείο, όπως το 2003, μέχρι να καταλάβουν ότι δεν είμαστε δημοσιοσχετίστες αλλά φορολογούμενοι πολίτες που ζητάμε την εφαρμογή του νόμου και τίποτε περισσότερο.Δηλαδή να εφαρμοσθεί η απόφαση του ακτοπλοικού δικτύου,η προκύρηξη των άγονων γραμμών του 2006!!!(εκεί δεν μας είπες με ποιές συμμαχίες του νομάρχη, θα πείθαμε αλήθεια ποιόν απ τους τρείς, τον Μανούση,τον Βαρδινογιάννη ή τον Αγούδημο για να έχουμε τα 4 δρομολόγια την βδομάδα προς την Β.Ελλάδα και τα Δωδεκάννησα;) Μήπως ξέρεις τί λέει η σύμβαση της ΑΝΕΚ με το τέως ΥΠΑΙ και πότε θα ξανάρθει ο Κορνάρος; Πόσους μήνες ΔΕΝ είχαμε Καβάλα-Μυτιλήνη-Αλεξανδρούπολη-Θεσσαλονίκη έστω σε 25 ώρες-Ρόδο-Κώ;Τώρα που λύθηκε το μισό πρόβλημα θα έχουμε πρόβλημα και με τον Πειραιά;

Τέλος το αν θα μας σώσει το Δημητρούλα ή το Βέρα απο τη Μάνη,οι μεγάλοι φωστήρες του λιμανιού,όταν καταθέσουν δρομολόγια να καλέσουν και τον μεγάλο <<να τα βρούν στο υπουργείο>> όχι στη νομαρχία και μετά να εγκρίνουν όσα δρομολόγια θέλουνε.Υπάρχει τέλος και η άλλη λύση.Να επιδοτηθούν τα 2 δρομολόγια αφού δεν τα προτιμούν για να δείς τότε πώς χυμάνε.Παρακαλώ κάποιον φίλο εάν θέλει να ανεβάσει την περιβόητη και ανεφάρμοστη υπουργική απόφαση που θα τη βρεί στο www.yen.gr/ΓΓΛΛΠ, τον οποίον και ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Link to comment
Share on other sites

Ρωτάω επειδή από τα λεγόμενα σου δεν μπόρεσα να καταλάβω τι προτείνεις. Συγχώρησε με αλλά είμαι πρακτικός άνθρωπος: οι προτάσεις είναι πολύ πιο χρήσιμες από την ανέξοδη κριτική. Αυτήν εγώ την αφήνω για τους πολιτικούς… ;)

Link to comment
Share on other sites

Περί έργου πρακτικής ΎΕΝΑΝΠ

1.ΣΑΣ 1-30/01/08 Αποτελέσματα. Θέμα 19: Δρομολόγηση Sardinia Vera. Εφαρμογή των όρων της ΚΥΑ 3332.02/01/17-06-2006.Γενικές αρχές του Συμβουλίου. Παρατηρήσεις λιμενικών αρχών. Η ανωτέρω ΚΥΑ εκτός από τα δικαιολογητικά ζητάει και πίνακα δρομολογίων σύμφωνα με τις ΚΥΑ 3331.1 ΦΕΚ Β 1492//27-10-2005 (δίκτυο 01.11.06-31.10.07),3331.1/2/2006/ΦΕΚ Β 1733/28.11.06 (δίκτυο 01.11.07-31.10.08) & 3331.1/01/2007ΦΕΚ Β 52 18/01/2008(δίκτυο 01.11.08-31.10.09) που δεν είναι τίποτα άλλο παρά φωτοτυπία του αρχικού κειμένου του δικτύου, στο οποίο αλλάζουν μόνο οι ημερομηνίες δημοσίευσης και οι υπουργοί,που καθορίζει όμως κάθε χρόνο το ετήσιο δίκτυο,στο οποίο όμως αναφέρεται ότι ελέγχεται εάν ο λιμένας του νησιώτικου νομού συνδέεται καθημερινά με τον πρωτεύοντα ηπειρωτικό λιμένα, ελέγχεται εάν συνδέεται ο λιμένας του επαρχείου με τον λιμένα της πρωτεύουσας 3ρίς την εβδομάδα και επίσης ελέγχεται η άπαξ της εβδομάδος σύνδεση του νομού με τον λιμένα της Περιφέρειας. Αλλοιώς τα δρομολόγια υποτίθεται δεν εγκρίνονται, αν γνωρίζουμε ελληνικά. Απ’ ότι γνωρίζω, η εταιρεία ζήτησε Δ/Τ/Π από Πειραιά και Τ/Π/Κ από Σάμο και έτσι εγκρίθηκαν, παρότι αναφέρουν εφαρμογή των όρων της ΚΥΑ του 06 που καθορίζει το δίκτυο του 07/08.Δεν είδαν τα κενά που έχουν ήδη δημιουργηθεί από 2 εταιρείες που ήδη δρομολογούνται; Δεν τα είδαν ή κάνανε <<τουμπεκί >>για να το πώ πιό λαικά.Γιατί πιό κάτω θα διαβάσετε ότι το βάλανε και όρο έγκρισης.

2.ΣΑΣ 5-16/10/07.Αποτελέσματα.Κεφάλαιο Ε. Θέμα 8. Εκτός ημερησίας διατάξεως. Αντικατάσταση του ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΓΑΣΟΣ από το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ αλλά και τροποποίηση δρομολογίων από 24/10/07-31/10/07 (εννοεί 08) επειδή στο επόμενο θέμα αρ.9 εγκρίνει την ακινησία του πλοίου για την επόμενη περίοδο, και ακόμα αποσύρει τον ΠΗΓΑΣΟ για το 2008 από τότε. Απόφαση Ομόφωνα Θετική. Ο κορμός των δρομολογίων του ΕΞ.ΠΗΓ. ήταν από εποχής ΕΞ.ΣΑΜ/ΕΞ.ΟΛ. Δ/Τ/Π/Σ από Πειραιά, Τ/Π/Σ/Κ από Σάμο. Πρόσθεσαν απλά Τρίτη & Πέμπτη από Πειραιά και από Σάμο & Τετάρτη από Σάμο.

3.ΣΑΣ 5-16/10/07 Αποτελέσματα. Κεφάλαιο Α. Αιτήματα τρέχουσας περιόδου.

Θέμα 2 .Τροποποίηση δρομολογίων Ε/Γ-Ο/Γ ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ από 01/09/-31/10/07 &

Θέμα:4 Τροποποίηση δρομολογίων Ε/Γ-Ο/Γ ΜΑΡΙΝΑ στην γραμμή Πειραιάς –Κυκλάδες-Ικαρία-Σάμος & Πειραιάς-Δωδεκάνησα από 19/7/-31/10/07 &

Θέμα: 11.Τροποποίηση δρομολογίων Ε/Γ-Ο/Γ ΜΙΛΕΝΑ στις γραμμές Πειραιάς –Κυκλάδες & Πειραιάς- Κυκλάδες- Ικαρία-Σάμος από 04/09/-31/10/07.

Αποφάσεις: Ομόφωνα θετικές. Σε αυτό το ΣΑΣ άλλαξαν τα δρομολόγια της GA Ferries από Τ/Π/Κ από Πειραιά και Δ/Τ/Π από Σάμο, σε Δ/Τ/Π & Τ/Π/Σ αντίστοιχα,χωρίς να δούνε τα κενά που δημιουργούνται.

Δηλαδή 9 δρομολόγια τα στριμώξαμε σε 5 μέρες και ξεχάσανε 2.

Ας δούμε όμως και τι αποφάσισαν οι Σοφοί της Ακτής Κονδύλη στα θέματα 6 & 8 ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΑΣ 5/ 16-10-07 στο κεφάλαιο Β Θέματα της επόμενης δρομολογιακής περιόδου:

ΘΕΜΑ 6:Τροποποίηση δρομολογίων BLUE STAR 2 &ΔΙΑΓΟΡΑΣ .

ΘΕΜΑ 8:Δρομολόγηση ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ στην γραμμή Πειραιάς – Δωδεκάνησα

ΑΠΟΦΑΣΗ: Ομόφωνα θετικές και οι 2 αιτήσεις ,αλλά ΝΑ ΣΥΓΚΛΗΘΕΙ ΣΥΣΚΕΨΗ ΜΕ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΤΑ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ……ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΤΑ ΚΕΝΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ.

Orestis, Proud Ionian, Nηρέα-πονηρέα All my friends.

Τελικά,να είμαστε ευχαριστημένοι σ’αυτό τον τόπο που ζούμε, όντας και μέτοικοι,ή όχι; Ιδού το ερώτημα. Πώς να προτείνω,όταν το ΕΠΙΣΗΜΟ ΚΡΑΤΟΣ ζυγίζει με 2 μέτρα και 10 σταθμά;

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορώ να καταλάβω την επιμονή σου για το SARDINIA VERA .

Και εγω περιμένω κάποια στιγμή να το δω να ξεκινάει, αλλά δεν πρέπει εάν το θέλεις τόσο πολύ να χάνεις την υπομονή σου. Ξέρεις ότι το αφεντικό είναι Ικαριώτης και ως συνήθως οι Ικαριώτες δίχως να θέλω να τους προσβάλλω είναι λίγο "αργά τα ζά μου Παντελή".άλλοτε καλό και άλλοτε κακό. Για να επιμένει όμως σε αυτή την καθυστέρηση ο Ικαριώτης κάτι θα έχει βάλει στο μυαλό του. Αυτές τις ημέρες που ήμουν και στην Ικαρία για ¨"δουλειές ", στα καφενεία και στα δύο λιμάνια τον περιμένουν και αυτοί με ανυπομονησία , αλλά δεν τους είδα να το θέλουν εδώ και τώρα.

Και για να πούμε και την αλήθεια αυτό που κατάλαβα είναι το μεγάλο στοίχημα για τον "δικό" τους άνθρωπο που απο εδω και πέρα δεν πρόκειτε να αφήσει το νησί τους δίχως μια μέρα προσέγγισης --ερχεται-- λένε. Ειδικά ο Άγιος έχει το μεγαλύτερο πρόβλημα.

Βέβαια μην ξεχνάμε τις καθημερινές προσεγγίσεις του Νήσσος Μύκονος στον Εύδηλο.

Και για να λέμε τα πράγματα ως έχουν , γνωρίζωντας ο Ικαριώτης ότι τον Γενάρη και τον Φλεβάρη η κίνηση είναι κατα πολύ μειωμένη παντού όπως και στην Ικαροσαμία

(200-300 άτομα και 10-12 φορτηγά) για πές μου τί θα έκανε αυτούς τους δύο μήνες????

Link to comment
Share on other sites

Όσο καθυστερεί πάντως τόσο καλύτερα είναι για τη hellenic,βέβαια εδώ που τα λέμε αν ο κόσμος μάθει στο καινούργιο και γρήγορο δύσκολο μετά να το αλλάξει επειδή ο πλοιοκτήτης είναι σύντεκνος

Link to comment
Share on other sites

ΤΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΟ. ΑΠΟ ΤΙ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Η ΚΑΛΛΙΣΤΗ ΡΙΧΝΕΙ ΕΝΑ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ (CORSICA EXPRESS) ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΦΤΗΝΟ ΣΕ ΕΙΣΗΤΗΡΙΑ, ΚΑΙ ΦΕΥΓΕΙ ΚΑΙ Ο ΚΑΠΤΑ ΜΑΚΗΣ ΑΠΟ ΙΚΑΡΟΣΑΜΙΑ Η ΖΥΓΑΡΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΥ ΘΑ ΓΥΡΕΙ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΑ. ΤΟ ΔΕ ΜΥΚΟΝΟΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΔΟ ΠΟΥ Η HELLENIC ΘΕΛΕΙ ΚΕΡΔΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΚΕΡΔΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΛΛΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΠΜΕΙ ΧΡΗΜΑΤΗΣΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΛΥΘΟΥΝ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ..

Link to comment
Share on other sites

Με το ερχομό του Sard. Vera πάντως κέρδη δεν νομίζω να υπάρχουν για την H.S.

Και για να το αναλύσουμε, το S.Vera θα πάρει την μεγαλύτερη μερίδα των φορτηγών λόγω κόστους/μέτρο , θα πάρει και κάποιο μερίδιο απο τους επιβάτες τώρα στην αρχή , αλλά σίγουρα μπαίνοντας το c.e.iii τα πράγματα δυσκολεύουν πάρα πολύ.

Και μην νομίζετε ότι υπάρχουν κέρδη στην Η.S απο τον Οκτώβρη έως και σήμερα, παρόλο που σχεδόν μονοπωλεί με έναν άρχοντα ανύπαρκτο πλέον στην γραμμή.

Εάν θα υπάρχαν κέρδη τα έφαγε ο άρχοντας παίρνοντας με τα δύο δρομολόγια εβδομαδιαίως full garage απο φορτηγά.

Link to comment
Share on other sites

Ωραία λοιπόν, παιδιά...όλοι μαζί εν χορώ...ας κράζουμε αυτούς που δουλεύουν τα βαπόρια τους χειμωνιάτικα και με ζημιά (κατά πως λέτε)...και ας εκθειάζουμε αυτούς που τα έχουν δεμένα γιατί εάν τα δούλευαν θα είχαν ζημιά (πάλι κατά πως τα λέτε εσείς)...

Θέλω να δω τι θα λέτε όταν θα τους την δώσει εκεί κάτω στην Κρήτη και βάλουν το Νήσος Μύκονος στην Παροναξία και σας στείλουν πάλι τον Πήγασο...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...