Jump to content
Shipfriends

Δρομολόγια Ικαρίας - Σάμου


Recommended Posts

Όπως είπες Νικόλα,

το εξωτερικο οι ανθρωποι αρεσκονται στο να διοργανωνουν ορισμενα πραγματα με μεγαλυτερο χρονικο οριζοντα και λεπτομερεια απ' οτι το ελληνικο "παμε και θα δουμε",
.

Και αυτό γιατί όταν γίνονται διεθνείς εκθέσεις τουρισμού τον χειμώνα και ζητούν τα δρομολόγια των πλοίων, εμείς μια ζωή δεν είμαστε σε θέση ούτε κατά προσέγγιση να τους πούμε ποια θα είναι τα δρομολόγια του καλοκαιριού. Αυτό συμβαίνει όποτε πάει η Σκιάθος σε έκθεση. Πρέπει πρώτα να ρθει το Πάσχα για να ανοίξουνε τα πλάνα.

Στην περίπτωση του Μύκονος, τι να ανοίξουν τα πλάνα αμα δεν ξέρουν ότι θα μπει το πλοίο στη γραμμή στάνταρ τότε. Από τη μια γκρινιάζουμε γιατί δεν ανοίξανε τα πλάνα για το καλοκαίρι και από την άλλη θα γκρινιάζουμε αν ανοίξουν και πάμε να κλείσουμε εισιτήριο αλλά το καράβι δεν θα φύγει λόγω μη περάτωσης των εργασιών.

Μπορεί οι Αθηναίοι οι Αθηναίοι και όχι μόνο που επισκέπτονται τα νησιά να θέλουν να πάνε γρήγορα, αφού δεν είναι όλοι καραβολάτρες, αλλά αν μείνουν με το εισιτήριο του ΜΥΚΟΝΟΣ στο χέρι φίλε ΜΥΚΗΝΑΙ, τότε δε νομίζω να πούν "εντάξει μωρέ στο πρόγραμμα είναι κι αυτό", αλλά θα βρίζουν πληρώματα, εταιρείες, κ.τ.λ.

Και κάτι off topic, έτσι όπως έχει γίνει ο εσωτερικός τουρισμός, όλα τα νησιά, ακόμα και το Καστελόριζο (δεν αναφέρομαι υποτιμητικά, αλλά λόγω της απόστασης) να αποκτήσουν πλοία σαν το ΜΥΚΟΝΟΣ, το ΧΙΟΣ και τα ΜΠΛΕ ΑΣΤΕΡΙΑ, η σαιζόν δεν μεγαλώνει. Έχει παγιωθεί πλέον να πηγαίνουν όλοι διακοπές μέσα στη φούρια.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Και κάτι off topic, έτσι όπως έχει γίνει ο εσωτερικός τουρισμός, όλα τα νησιά, ακόμα και το Καστελόριζο (δεν αναφέρομαι υποτιμητικά, αλλά λόγω της απόστασης) να αποκτήσουν πλοία σαν το ΜΥΚΟΝΟΣ, το ΧΙΟΣ και τα ΜΠΛΕ ΑΣΤΕΡΙΑ, η σαιζόν δεν μεγαλώνει. Έχει παγιωθεί πλέον να πηγαίνουν όλοι διακοπές μέσα στη φούρια.

Δεν έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτό, μπορεί για κάποια νησιά να είναι πραγματικά δύσκολο να αλλάξουν οι συνήθειες και η περίοδος των διακοπών, για άλλα όμως, η δρομολόγηση ενός γρήγορου πλοίου συμβάλει στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου. Το να μετατραπεί ένα νησί σε προορισμό Σαββατοκύριακου, (λόγω της εύκολης και γρήγορης μετάβασης), συμβάλει στην διεύρυνση της τουριστικής περιόδου. Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι σίγουρα η Ίος και η Σαντορίνη.

Link to comment
Share on other sites

Καταπλέει μέχρι την Παρασκευή- Σάββατο απο την Ιταλία,το HSC CORSICA EXPRESS THREE,της kallisti ferries,συμφερόντων της spanos maritime ltd,με Ιταλική σημαία και θα κρατήσει όνομα και σημαία μέχρι νεωτέρας.

ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ απο 1ης Ιουνίου 2007 ΑΠΟ ΠΕΙΡΑΙΑ:

ΔΕΥΤΕΡΑ:ΠΕΙΡΑΙΑΣ:17.00 για ΕΥΔΗΛΟ 21.15 -ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ:22.20-ΒΑΘΥ:11.05(ΔΙΑΝ/ΣΗ)

ΤΕΤΑΡΤΗ:ΠΕΙΡΑΙΑΣ:17.00 για ΑΓΙΟΣ: -ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ: -ΒΑΘΥ:(ΔΙΑ/ΣΗ)

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ:ΠΕΙΡΑΙΑΣ:17.00 για ΕΥΔΗΛΟΣ:21.15-ΚΑΡΛ/ΣΙ:22.20-ΒΑΘΥ:11.05(ΔΙΑΝ/ΣΗ)

ΑΠΟ ΒΑΘΥ:ΕΚΑΣΤΗ ΤΡΙΤΗ-ΠΕΜΠΤΗ-ΚΥΡΙΑΚΗ: 16.45 ΓΙΑ ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ-ΕΥΔΗΛΟ-ΠΕΙΡΑΙΑ

ΕΚΑΣΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΑΠΟ ΒΑΘΥ:08.00 ΓΙΑ ΕΥΔΗΛΟ-ΜΥΚΟΝΟ-ΤΗΝΟ-ΣΥΡΟ:12.00

ΕΚΑΣΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΑΠΟ ΣΥΡΟ:17.00 ΓΙΑ ΤΗΝΟ-ΜΥΚΟΝΟ-ΕΥΔΗΛΟ-ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ-ΒΑΘΥ:21.00

Απο 1ης Αυγούστου καταπλέει και 2πλώνει τα δρομολόγια ή κάποια άλλα το αδελφό του.Αυτά μέχρι νεωτέρας.

Link to comment
Share on other sites

Αφού πλέον έχουμε και δρομολόγια σημαίνει ότι είναι τελειωμένο το θέμα πια πάντως έμενα αυτή η κίνηση μου φαίνεται αυτοκτονία (κρίνοντας και απο τη περίπτωση του αίολου)ειδικά η δρομολόγηση και δεύτερου ταχυπλόου δυσκολέυει πιο πολύ τα πράγματα,αλήθεια γιατί χρείαζεται και δεύτερο να το διπλώσει δε μπορεί να βγάζει καθημερινό δρομολόγιο? Μακάρι να μη δικαιωθώ άλλα φανταστείτε πόσο δύσκολα θα είναι τα πράγματα για τα ταχύπλοα αυτά στην εν λόγω γραμμή τη στιγμή που στα περισσότερα δρομολόγια σύμφωνα με τον ΜΥΚΗΝΑΙ δεν θα περνάνε απο Κυκλάδες

Link to comment
Share on other sites

Τα δρομολόγια του Π-Σ-Κ ποντάρουν στους εκδρομείς και στους ντόπιους οι οποίοι θέλουν να έρθουν Σαββατοκύριακο στα νησιά και μέχρι στιγμής δεν έχουν την δυνατότητα λόγω του πολύωρου ταξιδιού με τα συμβατικά.Ήδη για τον λόγο αυτό αρκετοί ευκατάστατοι ντόπιοι και της Ικαρίας και της Σάμου έχουν ενταχθεί στο πρόγραμμα "ΙΚΑΡΟΣ"της Ολυμπιακής όπου σου εξασφαλίζονται κάθε εβδομάδα εισιτήρια για Π-Σ-Κ.Αυτούς θα τους χτυπήσει μιας και τα αεροδρομια και των δύο νησιών βρισκονται στις ανατολικές άκρες τους και για να μεταβούν στις κεντρεκές και δυτικές περιοχές θέλουν και ώρα και πολλά λεφτά σε ταξί.

Ο ΑΙΟΛΟΣ όταν ερχόταν κατευθείαν την πρώτη χρονιά στην γραμμή ή μέσω Τζιάς και έκανε 4:15 ή 4:40 τον Εύδηλο υποστηριχτηκε πάρα πολύ από τον κόσμο και πατημένο ερχόταν πατημένο έφευγε.Όταν πρόσθεσε τις Κυκλάδες όλος ο κόσμος έμπαινε στο ΟΛΥΜΠΙΑ και στα βαπόρια του καπτα Μάκη και έπαιρνε ότι περίσευε.

Για τα μεσοβδόμαδα δρομολόγια δεν ξέρω πως θα τα πάει μακάρι όμως να τα πάει καλά.

Είναι μια κίνηση με δυνατό ρίσκο όπως είπαμε αλλά μην βιαζόμαστε να βγάλουμε συμπεράσματα για τίποτα.Ο χρόνος θα δείξει τι θα φέρει.

Το άλλο ταχύπλοο δεν είναι σίγουρο αν θα διπλώσει το πρώτο στην γραμμή.Υπαρχει κι αυτή η σκέψη αλλά εξετάζονται και άλλες γραμμές στις οποίες θα μπορούσε να δρομολογηθει.

Link to comment
Share on other sites

Ενα πλοίο με αυτή την ταχύτητα και με αυτά τα δρομολόγια και με δεδομένη την φτηνή τιμή του εισιτηρίου,πιστεύω οτι θα είναι τριμηνίτικο το πολύ.Αυτά τα δρομολόγια τα κάνει για χειμωνιάτικα το Πηγασος και πάλι το πλοίο απ' οτι γνωρίζω ειναι σύμφωνα με το πρωτόκολλο του ταχύπλοου γεμάτο.Αυτό έπρεπε να κάνει καθημερινά δρομολόγια και θα ήταν μόνιμα γεμάτο.Δεν πρέπει να ξεχνάμε οτι μόνο η Ικαρία θα γεμίζει το πλοίο για πλάκα.Θα κατεβαίνουν οι Ικαριώτες για καφέ και θα ανεβαίνουν μετά.Αυτό αλλωστε συμβαίνει τώρα που κάνουν 9 ώρες.Οι ώρες παραμονής στο Βαθύ είναι υπερβολικές.Θα πηγαίνει δηλαδή στις 11 το βράδυ και θα φεύγει την άλλη ημέρα στις 16:45?Είναι τραβηγμένο πάρα πολύ.

Link to comment
Share on other sites

Φανταζομαι οτι πανω στο παραδειγμα του Αιολου κοιτανε. Και αφου θελουνε να εξυπηρετησουνε τα 2 ακριανα νησια καλα κανουνε και δεν μπαινουνε σε παροναξιες και συροτηνομυκονιες. Αλλωστε ποιος ο λογος. Μεσω Παρου θα κανει 8 ωρες οποτε ο αλλος παει και με το συμβατικο. Ενω αμεσως εστω και 5 ωρες να κανει συμφερει. Και θα παιξει και σημαντικο ρολο το γεγονος οτι ειναι εταιρια τοπικη. Εχοντας ζησει το παραδειγμα με το Speedrunner πιστευω οτι θα δυσκολευτει στην αρχη αλλα σιγα σιγα θα κερδισει. Με ενα απαραβατο ορο ομως. Να κρατησουνε καλα οι MTU :(

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι μονο οι MTU! Ειναι ενα ταχυπλοο που δε γνωριζουμε.Δε γνωριζουμε ποιοτικα που βρισκεται, ποσο αξιοπιστο ειναι,τι ταχυτητα θα εχει,τι ταξιδεμα εχει (ας μην ξεχναμε το Ικαριο). Σε αυτα τα σημεια δε νομιζω προσωπικα να ειναι ανωτερο του δικου μας Αιολου (Κεντερη 1) συν του οτι ειναι και μεγαλυτερο σε ηλικια. Το σιγουρο ειναι πως σιγουρα δεν ερχεται για να μεινει ,αλλα για τη γνωστι 3μηνη-4μηνη αρπαχτη. Τωρα αν αυτο ειναι η λυση για τη γραμμη ή θεωρειται ποιοτικη αναβαθμιση θα δειξει ο χρονος.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ απόλυτα,δεν διαφωνώ.Το βαπόρι πρέπει και θα πάρει και σημαία και ελληνικό όνομα.Ομως επειδή οι ειδήσεις τρέχουν και προσπαθώ να...προκάνω για την πάρτι σας, άλλοι τέτοιες ειδήσεις τις πουλάνε, (έξω απο εμάς)

πάρτε τα προσωρινά και επίσημα δρομολόγια(είστε οι πρώτοι που τα μαθαίνετε-δεν τα έχουν ούτε οι ναυτιλιακοί δημοσιογράφοι ούτε οι πράκτορες-το forum τα έχει γιαυτό και είναι 1 μήνα μπροστά)

ΗSC CORSICA EXPESS ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΑΠΟ:08.06.2007-09.09.2007

ΠΕΙΡΑΙΑΣ- ΕΥΔΗΛΟΣ- ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ- ΣΑΜΟΣ

ΔΕΥΤΕΡΑ: 17.00 21.15-21.30 22.20-22.35 23.05

ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΠΑΡΟΣ- ΑΓΙΟΣ ΚΗΡΥΚΟΣ-ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ- ΣΑΜΟΣ

ΤΕΤΑΡΤΗ : 17.00 20.00-20.15 22.15-22.30 23.10-23.25 23.55

ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΕΥΔΗΛΟΣ- ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ- ΣΑΜΟΣ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ:17.00 21.15-21.30 22.20-22.35 23.05

ΣΑΜΟΣ- ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ- ΕΥΔΗΛΟΣ- ΜΥΚΟΝΟΣ- ΠΕΙΡΑΙΑΣ

ΤΡΙΤΗ: 16.45 17.15-17.25 18.35-18.45 20.15-20.25 23.40

ΣΑΜΟΣ-ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ-ΑΓΙΟΣ ΚΗΡΥΚΟΣ- ΠΑΡΟΣ- ΠΕΙΡΑΙΑΣ

ΠΕΜΠΤΗ:16.45 17.15-17.25 18.05-18.15 20.15-20.25 23.45

ΣΑΜΟΣ- ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ- ΕΥΔΗΛΟΣ- ΠΕΙΡΑΙΑΣ

ΚΥΡΙΑΚΗ:16.45 17.15-17.25 18.35-18.45 23.15

ΣΑΜΟΣ-ΕΥΔΗΛΟΣ- ΜΥΚΟΝΟΣ- ΤΗΝΟΣ- ΣΥΡΟΣ

ΣΑΒΒΑΤΟ:08.00 09.15-09.25 10.55-11.10 11.40-11.50 12.15

ΣΥΡΟΣ- ΤΗΝΟΣ- ΜΥΚΟΝΟΣ- ΕΥΔΗΛΟΣ- ΣΑΜΟΣ

17.00 17.30-17.40 18.10-18.25 19.55-20.05 21.20

Link to comment
Share on other sites

:D Τα δρομολόγια είναι για τον Ιούνιο τελικά. Με τον κατάπλου και του corsica express II,τα δρομολόγια θα γίνουν καθημερινά 08.00 απο Πειραιά 16.45 απο Σάμο μάλλον 6/7 την εβδομάδα.Ο προβληματισμός της εταιρείας είναι που θα πάει το ΙΙ.Μιά σκέψη είναι απο ΡΑΦΗΝΑ-ΤΗΝΟ-ΜΥΚΟΝΟ-ΙΚΑΡΙΑ-ΣΑΜΟ,μιά δεύτερη απο ΛΑΥΡΙΟ-ΣΥΡΟ-ΜΥΚΟΝΟ-ΙΚΑΡΙΑ-ΣΑΜΟ και μιά τρίτη,ίσως και η επικρατέστερη απο ΡΑΦΗΝΑ για ΧΙΟ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ. Πάντως ξεκίνησαν και ψάχνουν για τα 2πλά πληρώματα.:D :D
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Εκει που πιστευω οτι δεν εχεις απολυτο δικιο ειναι στο θεμα της καθυστερησης. Οπωσδηποτε και δεν επρεπε να εχουν γινει αισιοδοξες εξαγγελιες δεδομενου οτι το Αριαδνη ειναι ακομα γιαπι, απο την αλλη ομως και αυτου του ειδους οι εργασιες δεν ειναι σαν τις προτηγανισμενες πατατες που ειναι ετοιμες σε 10 λεπτα ο,τι και να κανεις. Οπως και να εχει το πραγμα και στην περιπτωση που το/τα πλοια δεν ειναι ετοιμα στην ωρα που υποτιθεται οτι επρεπε να ειναι συμφωνα με τις εξαγγελιες, κανουν το αμεσα ενδιαφερομενο επιβατικο κοινο και επαγγελματιες που βασιζονται σε αυτα να εξεγειρονται και δικαιως. Τουλαχιστον ομως, ο Πηγασος με ολα τα καλα του και τα κακα του ειναι το πιο αξιοπιστο πλοιο της γραμμης και βρισκεται εκει στα γνωστα του δρομολογια.

Διαψεύδω μετά την επίσημη αίτηση αλλαγής δρομολογίων των ΜΥΚΟΝΟΣ & ΧΙΟΣ στο ΣΑΣ προχθές, όλες τις δικαιολογίες σας για την εταιρεία,όχι το πλοίο, και ζητώ ...αποκατάσταση καθώς και ηθική ικανοποίηση.

Ζητώ επίσης την παραίτηση του κ.Μάκη Στρίντζη,διότι κορόιδεψε 38.000 κατοίκους, με διασπορά ψευδών ειδήσεων σε έγκυρα ναυτιλιακά περιοδικά,ραδιόφωνα και ναυτιλιακό τύπο.

Ο τίτλος του persona non gratta που απονεμήθηκε πρόσφατα απο τον Δήμαρχο Λειψών και στον Υπουργό Τέλη Παυλίδη,του απονέμεται ομοίως απ' όλους τους κατοίκους της Σάμου,της Ικαρίας και των Φούρνων.

Εύχομαι και ελπίζω,να τον καθαιρέσουν στην Γ.Σ της 29/6,να αναλάβει ο Απόστολος Βεντούρης που επαναλαμβάνω τιμάει τα παντελόνια που φοράει.

Το 2001 μας έφερε στα χαρτιά το θρυλικό surerferry,το 2002 το blue orizon και το blue sky πάλι στα χαρτιά.Το 2003 κατέθεσε αίτηση στο ΣΑΣ και την απέσυρε για δρομολόγηση του bluestar 1.Απο τo 2006 διαλαλεί τη δρομολόγηση του ΜΥΚΟΝΟΣ μετά την κατασκευή του ΧΙΟΣ,μάλιστα το δήλωσε και εγκρίθηκε απο το ΣΑΣ για έναρξη απο 1ης Νοεμβρίου 2007.

Το ερώτημα που προκύπτει είναι ένα:Τί τούφτεξαν οι κάτοικοι και οι επιβάτες που τον υποστηρίζουν τόσα χρόνια;

2ον Είναι ικανός ο ΠΗΓΑΣΟΣ να ανταπεξέλθει τη ζήτηση με 5 δρομολόγια/εβδομάδα;Εάν τα παίξει κατακαλόκαιρα πάλι, υπάρχει αντικαταστάτης;Θα επιβληθούν πρόστιμα όπως προβλέπεται;

Link to comment
Share on other sites

1ον Απλα μπορεις να περιμενεις την ολοκληρωση των εργασιων του Αριαδνη και αν τελικα δεν ερθει το Μυκονος στην Ικαροσαμια τοτε ζητα τον αποκεφαλισμο του Στριντζη και τον αφορεσμο της Hellenic.

2ον Αν ο Βεντουρης αναλαμβανε περιμενεις να σου εφερνε αυριο το Μυκονος?Αντε να ερχοτανε η Χοζοβιωτισσα.:D

3ον Αν ο Πηγασος τοσα χρονια εκανε μια χαρα τη δουλεια του τωρα θα ειναι λιγος?Επισης τα 5 εβδομαδιαια δρομολογια που ταξανε μπορει να μην εφαρμοστουν ,αλλα δεν ειχαν ανοιξει πλανα ουτε κανεις ειχε κλεισει εισητηρια αντιθετα με τα περσινα τραγελαφικα με τον κυριο Βεντουρη ο οποιος 'τιμα τα παντελονια του' και τον Κεντερη.

4ον Ερχεται το Corsica.Kατι ειναι και αυτο.;)

Link to comment
Share on other sites

2ον Είναι ικανός ο ΠΗΓΑΣΟΣ να ανταπεξέλθει τη ζήτηση με 5 δρομολόγια/εβδομάδα;Εάν τα παίξει κατακαλόκαιρα πάλι, υπάρχει αντικαταστάτης;Θα επιβληθούν πρόστιμα όπως προβλέπεται;

Δεν νομιζω φιλε ΜΥΚΗΝΑΙ αυτα που γραφεις να ειναι δικα σου αλλα ουτε και των κατοικων της Σαμου.Μαλλον μεταφερεις κουβεντες αλλων γιατι εσυ ξερεις οτι δεν εχει μειωθει κανενα δρομολογιο απο περυσι γιατι το Αθηνα αν θυμασε δεν επαιρνε και δεν εφερνε τιποτε στο νησι σου.Οσο για το Πηγασο για θυμησε μου ποτε χαλασε κατακαλοκαιρο περυσι.Μη ξεχνας οτι εχει καινουριες μηχανες.Μη μοιρολατρουν λοιπον στηΣαμο για το Μυκονος και μη αναθεματιζετε το Πηγασος.;)

Link to comment
Share on other sites

Ζητώ επίσης την παραίτηση του κ.Μάκη Στρίντζη,διότι κορόιδεψε 38.000 κατοίκους, με διασπορά ψευδών ειδήσεων σε έγκυρα ναυτιλιακά περιοδικά,ραδιόφωνα και ναυτιλιακό τύπο.

Ο τίτλος του persona non gratta που απονεμήθηκε πρόσφατα απο τον Δήμαρχο Λειψών και στον Υπουργό Τέλη Παυλίδη,του απονέμεται ομοίως απ' όλους τους κατοίκους της Σάμου,της Ικαρίας και των Φούρνων.

Αγαπητέ φίλε,

Η αλήθεια είναι πως δεν είμαι από το όμορφο νησί σου και σίγουρα δεν μπορώ να πω πως εκπροσωπώ τόσο κόσμο, όπως εσύ. Με λίγους ανθρώπους που μιλάω, μου μεταφέρουν μια εντελώς διαφορετική εικόνα και σίγουρα δεν υιοθετούν τους χαρακτηρισμούς σου:

Κάθε νέο πλοίο που έρχεται στη γραμμή το περιμένουν με ανυπομονησία, πόσο μάλλον όταν αυτό το πλοίο φέρνει κάτι καινούριο για τα μέρη τους. Έτσι η δρομολόγηση του Νήσος Μύκονος και του Corsica Express τους έδωσε μεγάλη χαρά, αφού θα βοηθήσει σημαντικά τα νησιά τους.

Θεωρούν (αυτοί οι λίγοι που γνωρίζω εγώ, εσύ μπορεί να ξέρεις καλύτερα) πως η δρομολόγηση του Νήσος Μύκονος θα αλλάξει σημαντικά τα δεδομένα της γραμμής και θα κάνει την πραγματική διαφορά για τα νησιά τους. Γιατί το λένε αυτό; Ίσως επειδή το πλοίο θα προσφέρει καθημερινά 3.800 θέσεις επιβατών από και προς τα νησιά τους, 7 φορές περισσότερες από τις 535 του Corsica. Ίσως επειδή θα προσφέρει καθημερινά 800 θέσεις οχημάτων, 5 φορές περισσότερες από τις 150 του Corsica. Ίσως επειδή θα μείνει στη γραμμή και τους μήνες που τα ταχύπλοα σταματούν τα δρομολόγια. Ίσως επειδή θα συμβάλει και στη μεταφορά φορτηγών.

Φυσικά και θα το ήθελαν να ξεκινήσει από αύριο, αλλά όλα τα πράγματα στη ζωή δεν έρχονται όποτε τα περιμένεις. Έχουν υπομονή και περιμένουν και τα δύο πλοία με ενθουσιασμό! ;)

Link to comment
Share on other sites

Θεωρούν (αυτοί οι λίγοι που γνωρίζω εγώ, εσύ μπορεί να ξέρεις καλύτερα) πως η δρομολόγηση του Νήσος Μύκονος θα αλλάξει σημαντικά τα δεδομένα της γραμμής και θα κάνει την πραγματική διαφορά για τα νησιά τους. Γιατί το λένε αυτό; Ίσως επειδή το πλοίο θα προσφέρει καθημερινά 3.800 θέσεις επιβατών από και προς τα νησιά τους, 7 φορές περισσότερες από τις 535 του Corsica. Ίσως επειδή θα προσφέρει καθημερινά 800 θέσεις οχημάτων, 5 φορές περισσότερες από τις 150 του Corsica. Ίσως επειδή θα μείνει στη γραμμή και τους μήνες που τα ταχύπλοα σταματούν τα δρομολόγια. Ίσως επειδή θα συμβάλει και στη μεταφορά φορτηγών.

Φυσικά και θα το ήθελαν να ξεκινήσει από αύριο, αλλά όλα τα πράγματα στη ζωή δεν έρχονται όποτε τα περιμένεις. Έχουν υπομονή και περιμένουν και τα δύο πλοία με ενθουσιασμό! :eek:

Το θεμα ειναι ομως πως δυσκολα θα παει το ΜΥΚΟΝΟΣ στην Ικαροσαμια μεσα στο καλοκαιρι αφου απο 11/7 το ΧΙΟΣ ξεκινα δρομολογια στα Χανια (ελλειψει ΑΡΙΑΔΝΗ). Ετσι μοιραια, το ΜΥΚΟΝΟΣ θα παραμεινει χιο-μυτιληνη και ο ΠΗΓΑΣΟΣ θα ξεκαλοκαιριασει ικαροσαμια (αφηνοντας με τη σειρα του κενο στην Παροναξια).

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Ορέστη τους επιβάτες στο Μύκονος τους μετράς διπλά (πήγαινε-έλα Σάμο) όπως και τα οχήματά του. Στο Corsica τους μετράς μονά (προφανώς μόνο θα πηγαίνουν για να γίνουν μόνιμοι κάτοικοι Ικαρίας και Σάμου :eek: )

Link to comment
Share on other sites

Δεν είμαι τόσο απρόσεκτος… :)

Tο Νήσος Μύκονος θα κάνει καθημερινό δρομολόγιο μετ’ επιστροφής (συνεπώς οι διαθέσιμες θέσεις για τη γραμμή είναι πρωτόκολλο x 2), ενώ το Corsica τη μία ημέρα θα πηγαίνει και την επόμενη θα επιστρέφει.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είμαι τόσο απρόσεκτος… :)

Tο Νήσος Μύκονος θα κάνει καθημερινό δρομολόγιο μετ’ επιστροφής (συνεπώς οι διαθέσιμες θέσεις για τη γραμμή είναι πρωτόκολλο x 2), ενώ το Corsica τη μία ημέρα θα πηγαίνει και την επόμενη θα επιστρέφει.

Φιλε Ορεστη για πια περιοδο μιλας οτι το Μυκονος θα κανει καθημερινα δρομολογια?Στα πρακτορεια το Πηγασος το εχουν απο προχθες στο συστημα τους εως τις 9/9.Μηπως κανει απο εκει και περα καθημερινα?Δεν νομιζω βεβαια οτι μετα τις 9/9 θα παει στην Ικαριοσαμια αλλα μαλλον μετα την 1/11 οταν θα βγει ο Πηγασος για ετησια επιθεωρηση.;)

Link to comment
Share on other sites

Σωστά εκ πρώτης ανάγνωσης...Νομίζω όμως ότι τα δρομολόγια του corsica είναι πολύ λίγα, ειδικά για ταχύπλοο.Προφανώς στην αρχή θέλει να βολιδοσκοπήσει την αγορά και αν δει ότι πιάνει σαν κίνηση, τότε θα βάλει περισσότερα...Οπότε θα πάμε x2 και στα άτομα και οχήματα του corsica.Φιλικά Δημήτρης.

Link to comment
Share on other sites

Σωστος ο Δημητρης οσο αφορα το χ2και για την συχνοτητα των δρομολογιων.Δεν συμφωνω ομως για την βολιδοσκοπηση της αγορας.Το μεγαλο πλεονεκτημα του Σπανου ειναι οτι ειναι απο την Ικαρια.Και μονο που ειναι δικο της παιδι οι κατοικοι θα τον υποστηριξουν με νυχια και με δοντια.Οι τιμες των εισιτηριων απο αυτα που ακουγονται θα ειναι λογικες εψς παραλογες για ταχυπλοο.Ετσι οταν ο συνταξιουχος θα πληρωνει 20-23 ευρω για να ταξιδεψει θα μπει στο CE3.Γιατι εκτος του οτι θα φτανει σε μισο και κατι χρονο δεν θα χρειαζεται να ταξιδεψει με το συμβατικο και για να παρει ενα κρεββατι θα πρεπει να πληρωσει ολοκληρο?? εισιτηριο.Ενα αλλο που δεν εχουμε σκεφτει ειναι οτι το βαζει και στα 2 λιμανια της Ικαριας.Ετσι πολυ ευκολα θα χτηπησει και τους δυο ανταγωνιστες του.

Οσο αφορα το πλοιο τωρα.Το ταξιδι πιστοποιησης πηγε αρκετα καλα,το πλοιο ταξιδεψε με ενα 6αρακι και δεν καταλαβε Χριστο.Στην Ικαρια μπηκε και βγηκε με πολλη ανεση.Η μανουβρες του καλες και μετρημενες.

ΚΑΛΑ ΤΑΞΙΔΙΑ!!!!!!!!!;):)

Link to comment
Share on other sites

Φιλε Ορεστη για πια περιοδο μιλας οτι το Μυκονος θα κανει καθημερινα δρομολογια?

Τα δρομολόγια του Νήσος Μύκονος στη γραμμή (όταν μπει) θα είναι καθημερινά, 7 την καλοκαιρινή περίοδο και 6 το υπόλοιπο διάστημα. Για το πότε θα μπει, δεν νομίζω πως γνωρίζει κανείς ακόμα.

Σωστά εκ πρώτης ανάγνωσης...Νομίζω όμως ότι τα δρομολόγια του corsica είναι πολύ λίγα, ειδικά για ταχύπλοο.Προφανώς στην αρχή θέλει να βολιδοσκοπήσει την αγορά και αν δει ότι πιάνει σαν κίνηση, τότε θα βάλει περισσότερα...Οπότε θα πάμε x2 και στα άτομα και οχήματα του corsica.Φιλικά Δημήτρης.

Η κίνηση είναι δεδομένη και γνωστή στην εταιρία, δεν νομίζω πως κάνουν πειράματα. Ακόμα και αν θέλουν να βάλουν καθημερινό δρομολόγιο με επιστροφή (αυτό απαιτεί διπλό πλήρωμα) αυτό θα γίνει για 1-2 μήνες το επόμενο καλοκαίρι. Συνεπώς, ακόμα και αν γίνει αυτό, όλο το υπόλοιπο διάστημα, οι προσφερόμενες θέσεις του Νήσος Μύκονος θα είναι πολλαπλάσιες.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε Ορεστη αφου η κινηση ειναι γνωστη και δεδομενη στην εταιρεια τοτε γιατι το Μυκονος θα κανει 6 δρομολογια το χειμωνα?Η κινηση της γραμμης το χειμωνα δεν ειναι πανω απο 350 ατομα και 25 φορτηγα απο τα στοιχεια που υπαρχουν καθημερινα.Αν λοιπον καποιος κανει πειραματα δεν ειναι για το ce3.:)

Link to comment
Share on other sites

Παιδια ολα αυτα ειναι ικασιες και τιποτα περισσοτερο.Ας περιμενουμε ολα να τα δουμε στην πραξη.Μακαρι να μπουν και τα 2 πλοια και να πιασουν.Απλα να μην ξεχναμε δυο πραγματα.

1. Το CE3 ειναι ταχυπλοο ,οπως και τα Highspeed που πολλοι κατα καιρους σνομπαρουν και κατηγορουν.

2. Το Νησος Μυκονος ειναι ο μεγαλος αδερφος των Blue Star Paros/Naxos/Ithaki που επισης πολλοι τα θεωρουν κορυφαια και σωτηρια λυση για τα νησια που πιανουν.

Αυτα μονο και ο καθενας ας βγαλει τα συμπερασματα του.Ειναι κριμα να κοροιδευομαστε μεταξυ μας.:)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...