Jump to content
Shipfriends

Δρομολόγια Ικαρίας - Σάμου


Recommended Posts

  • Replies 2.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ωραία λοιπόν, παιδιά...όλοι μαζί εν χορώ...ας κράζουμε αυτούς που δουλεύουν τα βαπόρια τους χειμωνιάτικα και με ζημιά (κατά πως λέτε)...και ας εκθειάζουμε αυτούς που τα έχουν δεμένα γιατί εάν τα δούλευαν θα είχαν ζημιά (πάλι κατά πως τα λέτε εσείς)...

Θέλω να δω τι θα λέτε όταν θα τους την δώσει εκεί κάτω στην Κρήτη και βάλουν το Νήσος Μύκονος στην Παροναξία και σας στείλουν πάλι τον Πήγασο...

Αμήν και πότε πασά;) μου

Link to comment
Share on other sites

Ενος του χαριζανε ενα γαιδαρο και τον κοιτουσε στα δοντια. 800 ευρω επιδοτηση δινει για καθε γαιδουρι η ΕΕ (ασχετο:confused:) Φιλε Μυκηναι μην τρελαθουμε και τελειως. Καλος χρυσος και φιλοτιμος ο Πηγασος αλλα δεν εχει τα πλεονεκτηματα που εχει το Νησος Μυκονος. Μπορει το βαπορι να μη χτιστηκε για τη γραμμη μπορει να εχει καποια μειον αλλα προκειται για ενα αξιολογοτατο νεοτευκτο. Καποτε γινοτανε η ιδια φασαρια και στις Δυτικες Κυκλαδες. Ολοι ζητουσανε απο ενα βαπορι νεοτερο και γρηγοροτερο με αποτελεσμα απο 2 συμβατικα και 2 ταχυπλοα το 2000 να εχουμε 1 συμβατικο το 2008. Ας τα κοιτανε αυτα τα παθηματα ορισμενοι και να γινονται σοφοτεροι. Η ευχη σου θα επρεπε να ειναι στη γραμμη να υπαρχει και το Corsica και το Vera και ο Πηγασος και το Μυκονος και ο καπτα Μακης. ;) Ολοι οι καλοι να χωρανε

Link to comment
Share on other sites

Τι ψάχνεις να βρεις και συ έρμε Neptune (με τα επιδοτούμενα γαϊδούρια των Βρυξελών;)) ...δεν βλέπεις τι παίζεται? Όπου νάναι ετοιμάζεται για δρομολόγια η Βέρα και άρχισε η καμπάνια κατά του Νήσος Μύκονος...του Στρίντζη (ναι του γνωστού persona non grata)...και κατά παντός πλήν ενός πλοίου και μιάς εταιρείας...

Εάν ήταν δικό μου το Μύκονος ... και κυρίως εάν ήμουνα βέβαιος ότι η γνώμη των 3-4 Ικαροσαμίων του φόρουμ ήταν αντιπροσωπευτική των νησιωτών (που δεν είναι)... θα τους έπαιρνα το Μύκονος και ούτε τον Πήγασο θα τους έστελνα....θα τους άφηνα να βράσουν στο ζουμί τους και να περνάνε όλη την χρονιά με ένα πλοίο των 17 κόμβων και να λένε και ευχαριστώ...

Ευτυχώς, όμως αυτοί οι 3-4 δεν αντιπροσωπεύουν κανέναν περισσότερο πέρα από τους 3-4 εαυτούς τους...όσο και εάν προσπαθούν να μας πείσουν περί του αντιθέτου...και να μας παρουσιάζουν την προσωπική τους άποψη σαν "φωνή λαού"!

Link to comment
Share on other sites

<<Η ευχη σου θα επρεπε να ειναι στη γραμμη να υπαρχει και το Corsica και το Vera και ο Πηγασος και το Μυκονος και ο καπτα Μακης. Ολοι οι καλοι να χωρανε.>>

Με το Δημητρούλα γιατί χανόμαστε.

Αυτά δεν έγραψα την 1/2 και μάλιστα μεσάνυχτα;

.....Εγώ μ'αυτούς είμαι.Αυτούς υποστηρίζω.Με τη Δημητρούλα,την Πηνελόπη,το Πήγασο,το Βέρα,τη Ρομίλντα, τη Μιλένα,τη Μυρτιδιώτισσα,το νήσος Κάλυμνος,τον Πρωτέα,την Αρσινόη ακόμα και το νόνα Μαίρη και φυσικά όλες τις Παναγίες του Αιγαίου.Εγώ δεν θα πάω στη Παναγία τη Χοζοβιώτισα ούτε με Μπλού στάρ,ούτε με χάι-σπίντ,ούτε με Αίολο.Θα πάω με το Δημητρούλα μέχρι τη Νάξο και μετά θα πάρω τη σφραγίδα, το Σκοπελίτη που κάνει 6 ώρες......κλπ.

Οπως βλέπεις ξεκάθαρα,πήρα θέση και τώρα και το καλοκαίρι και συνέχεια η ευχή μου η ίδια θάναι. Εσείς γράφετε αόριστες ευχές και φανταστικά σενάρια-δρομολόγια για Κυκλάδες και τα ρέστα.Εσείς το έχετε φευγάτο πρίν καν φύγει. Και κάτι άλλο. Οταν μονοπωλείς μιά γραμμή 5 μήνες συνέχεια και σκέφτεσαι να φύγεις πριν το καλοκαίρι ;εσείς το λέτε,πώς λέγεται στην ..ψυχολογία αυτό;

Οσο για την αποδρομολόγηση της GA Ferries απο τη γραμμή,θα πώ ένα:Το Δημητρούλα γιατί το ετοιμάζει;

Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι πάντως ότι με τον ερχομό του Sardinia Vera, η κατάσταση στη γραμμή θα δυσκολέψει πολύ για την Hellenic Seaways, αλλά τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι και πολύ χειρότερα...

Αν για παράδειγμα το Sardinia Vera είχε δρομολόγια χωρίς στάση σε Κυκλάδες, πόσο μεγάλη θα ήταν η διαφορά σε διάρκεια ταξιδιού από το Νήσος Μύκονος που σε δρομολόγιο Πειραιάς - Σύρος - Μύκονος - Εύδηλος - Καρλόβασι - Βαθύ φθάνει στο Βαθύ σε 9 ώρες, ώστε να δικαιολογεί μεγάλη διαφορά σε τιμές; Επιπλέον, το Sardinia Vera θα μπορούσε να εκμεταλλευθεί το πλεονέκτημα σε καμπίνες, καθώς οι 9 ώρες του Νήσος Μύκονος είναι πολλές για αρκετούς επιβάτες... Όχι βέβαια ότι θα μπορούσε να χτυπήσει την ποιότητα ενός καινούργιου πλοίου, αλλά -πέρα από μεταφορές- σίγουρα θα κέρδιζε μεγάλο μερίδιο και σε επιβάτες, πιέζοντας πολύ την Hellenic Seaways...

Το Νήσος Μύκονος είναι μεν ένα εξαιρετικό πλοίο, αλλά με όλες αυτές τις στάσεις όχι μόνο χάνει το πλεονέκτημα της ταχύτητας (θυμάμαι δρομολόγια εξπρές με Πήγασο και Γκόλντεν Βεργίνα σε πολύ κοντινούς χρόνους), αλλά αρχίζει να εμφανίζει και τα μειονεκτήματα του σχεδιασμού του που αρχικά ήταν για πιο σύντομη γραμμή (λίγες καμπίνες και πολλά αεροπορικά καθίσματα).

Link to comment
Share on other sites

Εάν ήταν δικό μου το Μύκονος ... και κυρίως εάν ήμουνα βέβαιος ότι η γνώμη των 3-4 Ικαροσαμίων του φόρουμ ήταν αντιπροσωπευτική των νησιωτών (που δεν είναι)... θα τους έπαιρνα το Μύκονος και ούτε τον Πήγασο θα τους έστελνα....θα τους άφηνα να βράσουν στο ζουμί τους και να περνάνε όλη την χρονιά με ένα πλοίο των 17 κόμβων και να λένε και ευχαριστώ...

Ευτυχώς, όμως αυτοί οι 3-4 δεν αντιπροσωπεύουν κανέναν περισσότερο πέρα από τους 3-4 εαυτούς τους...όσο και εάν προσπαθούν να μας πείσουν περί του αντιθέτου...και να μας παρουσιάζουν την προσωπική τους άποψη σαν "φωνή λαού"!

Eυτυχώς που υπάρχουν και αυτοί οι 3-4 και ακούν και κάτι διαφορετικό απο αυτό που θέλουν μερικοί-μερικοί να πιστεύουν.Μια παραπάνω γνώμη δεν βλάπτει στο Forum, αρκεί να είναι καλοπροέραιτη.

1)Εάν θα φύγει ο ΑΡΧΟΝΤΑΣ απο την Σάμο , γιατί φεύγει?

Ο μοναδικός λόγος είναι ότι πλέον δεν μπορεί να ανταγωνιστεί το Ν.Μύκονος.Δύο αναχωρήσεις εβδομαδιαίως να κουβαλάει μόνο φ/γ και 30 επιβάτες.Ευτυχώς που έπερνε την επιδότηση.Μη μου πείτε ότι φοβήθηκε ο άρχοντας το S.Vera. Φεύγοντας η G.A. καλά κάνει και έρχεται η Kallisti.(όχι στα μονοπώλια)Ή μήπως πρέπει να μείνει μόνο το Ν.Μύκονος?

2)Ποιός ζήτησε να φύγει το ΄Ν.Μύκονος ? Το ράδιο-αρβυλοπειραιάς απο τον Οκτώβρη μας πληροφορούσε ότι 7/01/08 θα φύγει για την αντικατάσταση του Ν.Χίος που πάει στην Κρήτη.(Α ρε sea star)

3)Το Ν.Μύκονος ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΆΤΙΖΑΝ για την Παροναξία αλλά μόλις το CE.III πήρε το φιλέτο απο την Ικαροσαμία όλο το καλοκαίρι, αυτό δεν άρεσε στην H.S και έτσι το έφεραν.Ερχόμενο το Ν.Μύκονος σταμάτησε το C.E.III.Νοέβρη μήνα.( δύο ταχύπλοα δεν χωράνε στο χωριό χειμωνιάτικα).

4)Ευτυχώς που δεν είναι δικό σου το Μύκονος και έτσι δεν θα βράσουμε στο ζουμί μας παρακαλώντας να μας πάρουνε οι κίτρινοι.Όλοι να είμαστε σίγουροι ότι το φιλετάκι της Ικαροσαμίας έχει ψωμάκι για όλο τον κόσμο.

Όλοι οι καλοί χωράνε.

Link to comment
Share on other sites

το S.Vera θα πάρει την μεγαλύτερη μερίδα των φορτηγών λόγω κόστους/μέτρο , θα πάρει και κάποιο μερίδιο απο τους επιβάτες τώρα στην αρχή

Τι να πω, μπορεί να ξέρεις καλύτερα και πράγματι ένα νέο πλοίο στη γραμμή, με τρία δρομολόγια την εβδομάδα, να πάρει το μεγαλύτερο μέρος της κίνησης λόγω των καλύτερων τιμών. Τι κι αν ο ανταγωνιστής βρίσκεται χρόνια στη γραμμή και εκτελεί τα διπλά δρομολόγια εβδομαδιαίως.

Για τα φορτηγά πάντως είχες ξανακάνει πρόβλεψη:

Γνωμη μου ... μεχρι να ερθει το Βερα ο Μακης θα παρει την μεγαλυτερη πιτα στα φ/γ

13.00 δυσκολη ωρα για φ/γ ..... και για επιβατες

μετα ..........θα δουμε

η οποία μάλλον δεν επαληθεύθηκε, κρίνοντας από το σημερινό σου σχόλιο:

Εάν θα φύγει ο ΑΡΧΟΝΤΑΣ απο την Σάμο , γιατί φεύγει?

Ο μοναδικός λόγος είναι ότι πλέον δεν μπορεί να ανταγωνιστεί το Ν.Μύκονος.Δύο αναχωρήσεις εβδομαδιαίως να κουβαλάει μόνο φ/γ και 30 επιβάτες.

Link to comment
Share on other sites

Το μεγάλο παράδειγμα για εμένα είναι η Χίος και η Μυτιλήνη.Μπήκε το ΜΥΚΟΝΟΣ εκεί κέρδισε με το σπαθί του το 50% της κίνησης και παράλληλα επιβειώνει και το ΘΕΟΦΙΛΟΣ με το ΜΥΤΙΛΗΝΗ.

Η Ικαρία Σάμος βεβαίως δεν έχει την παραπάνω κίνηση και κυρίως χειμωνιάτικά αλλά θέλω να πιστεύω ότι ένα βαπόρι σαν το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ κι ένα βαπόρι σαν το ΒΕΡΑ ενδεχομένως να είναι βιώσιμα όταν θα κάνουν ετήσιο ισολογισμό.

Οπότε ας ευχόμαστε ότι τα βαπόρια που θα έχει η γραμμή όποια κι αν είναι θα είναι βιώσιμα ώστε να μπορέσουν να σταθούν για το συμφέρων των πατριωτών μας και της ανάπτυξης των δύο νησιών κι όλα τα άλλα με ποιο προτιμάω να ταξιδέψω ή ο καθένας με ποιο προτιμάει να ταξιδεύει αποτελεί υποκειμενική άποψη και δεν αφορά πιστεύω την ουσία του θέματος.

Απλά θέλω να πω δύο πραγματάκια:

1) Το ΜΥΚΟΝΟΣ μπορέί να είναι ένα νεότευκτο συμβατικό που να μην το ακολουθεί η δόξα και η αύρα ενός ΑΠΟΛΛΩΝΑ ή ενός ΠΗΓΑΣΟΥ ή να μην έχει αποκτήσει ακόμη την προσωπικότητα τους όμως εκείνο που θα πρέπει να είναι κοινά παραδεκτό είναι ότι κατασκευάστηκε σύμφωνα με τις απαιτήσεις της εποχής και των επιβατών.Υψηλή ταχύτητα,αριθμημένη θέση,ευελιξία στα λιμάνια,υψηλότατου επιπέδου service είναι χαρακτηριστικά που διαθέτει το βαπόρι και ζητάει ο χ ή ο ψ επιβάτης που θέλει να ταξιδέψει για τις διακοπές του.

2) στο βιώσιμο του θέματος το μόνο που θέλω να πω είναι ότι δεν αρκουν μόνο τα φορτηγά ποιός θα τα πάρει ή μονο οι επιβάτες ποιός θα τους πάρει.Χρειάζεται συνδυασμός και τον δύο διότι τα βαπόρια δεν έχουν μόνο γκαράζ αλλά έχουν μπαρ και καμπίνες που απασχολούν καμαρώτους και επίκουρος ,έχουν κουζίνες και εστιατόρια που απασχολούν μαγείρους και σερβιτόρους...οπότε δεν αρκούν μόνο το πόσα φορτηγά θα πάρεις ή μόνο το πόσους επιβάτες θα βάλεις.

Ο καπτα Μάκης στην γραμμή αναγκάαστηκε να κάνει γερές εκπτώσεις στα φορτηγά, πήρε μεγάλο μερίδιο αλλά η μειωμένη τιμή ναύλου σε συνδυασμό με τον ελάχιστο αριθμό επιβατών που έπερνε τον οδήγησαν να μειώσει τα δρομολόγιά του σε 1 εβδομαδιαίως και πιθανόν να εγκαταλείψει την γραμμή όπως μας λέει ο φίλος aiolosii.

Όσο γιαα τα ωράρια που λέει ο φίλος sakoN.Το ΜΥΚΟΝΟΣ με σύρο μέσα κάνει 6:15τον Εύδηλο.Το ΒΕΡΑ αν υποθέσουμε ότι θα έκανε κατευθείαν δρομολόγιο για Εύδηλο με 17 μίλια και τα 140 περίπου που είναι ο Εύδηλος μαζί με το separation θα έκανε ένα 8ωρο 1:45 διαφορά.Τώρα άλλος μπορεί να την θεωρήσει μεγάλη κι άλλος μικρή ίσως εξαρτάται κι από το πόσο βιάζεσαι,ή πόσο αντέχεις το βαπόρι,ή τι ζητάς από το θαλασσινό ταξίδι,ή....που δεν θα βρούμε άκρη γιατί καθένας έχει διαφορετικά γούστα.

Το πλεονέκτημα των καμπίνων του ΒΕΡΑ που λέει ο φίλος sakoN ότι θα πρέπει να εκμεταλλευτεί ,θέλω να πω ότι το ΒΕΡΑ δεν έχει κανέναν αλόγιστο αριθμό καμπίνων, 120 κρεβάτια έχει όσα κρεβάτια είχε κι ο ΠΗΓΑΣΟΣ κι επιπλέον το ΜΥΚΟΝΟΣ δεν είναι ότι δεν έχει και κανένα έχει περίπου στα 75.

Το πλεονέκτημα του ΒΕΡΑ που θα πρέπει να εκμεταλλευτεί το έχουμε ξαναπει είναι το γκαράζ ,η χωρητικότητά του σε οχήματα και οι ευκολίες φόρτωσης που παρέχεται σε αυτό τον τομέα.

Link to comment
Share on other sites

Αληθευει οτι ο Αρχοντας ανακοινωσε επισημως αποχωρηση απο τη γραμμη αμεσα?

Επισήμως δεν ξέρω αν το έχει ανακοινώσει πάντως οι τοπικοί ραδιοφωνικοί σταθμοί της Σάμου βουίζουν από το πρωί για την επερχόμενη όπως δείχνουν τα πράγματα αποχώρηση του καπτα Μάκη από την γραμμή έπειτα από σχεδόν 20 χρόνια ανελειπούς παρουσίας στην γραμμή και παράλληλα εξυπηρέτησης.

Κι όταν λέω εξυπηρέτηση το εννοώ διότι ας μην κοιτάμε μονάχα τα τελευταία χρόνια που οι ταχύτητες των πλοίων του έπεσαν ή τα πλοία του μεγάλωσαν ηλικιακά.

Όποιος θυμάται τι εστί ΜΙΛΕΝΑ το 89 που μας έφερε σε σύγκριση με τα λοιπά της γραμμής καταλαβαίνει τι άλμα προοδου έγινε σε τούτη την γραμμή τότε.

Προσωπικά πιστεύω ότι 3 μεγάλα βήματα έγιναν στην γραμμή που υπήρξαν σταθμοί και το ένα από αυτά ανήκει στον καπτα Μάκη.

Το ένα ήταν η δρομολόγηση του ΣΑΜΑΙΝΑ,το άλλο ήταν η δρομολόγηση του ΜΙΛΕΝΑ και το τρίτο φέτος η δρομολόγηση του Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ.

Αυτά τα 3 βήματα τα θεωρώ πιο σημαντικά διότι έφεραν πολλές αλλαγές στην γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω με το Νηρεα. Αμα ετσι σκεφτονται οι κατοικοι της Ικαροσαμιας καλυτερα να το παρουν το καραβακι και να το πανε καπου που θα το εκτιμισουν και δε θα ευχονται να ερθει οποιοδιποτε μπαουλο(που ημαρτον τι συγκρινεται) για να το κατατροπωσει.Η λογικη του εμπρος πισω και των ρομαντισμων οταν γινεται εργαλειο ανθρωπων με σκοπιμοτητα,συμφεροντα και εμπαθεια αυτοματος γινεται κατι παραπανω απο επικινδυνη.Μακαρι να το παρουν και να το στειλουν στην Παροναξια-Σαντορινη,οπου θα εκανε θραυση και δεν θα απειλουνταν απο υπερπλοια οπως το Sardinia Vera.

Link to comment
Share on other sites

Τώρα μου ήρθε στο μυαλό ότι ο καπτα Μάκης έχει την άγονη Αγιος Κήρυκος Φούρνοι Καρλόβασι την οποία κάνει τώρα με το ΡΟΜΙΛΝΤΑ κάθε κυριακή απόγευμα με αναχώρηση στις 8 το βραδάκι.

Αν λοιπόν αποχωρήσει τότε τι θα γίνουν οι Φούρνοι?Ποιός θα αναλάβει την άγονη?

Κι αν δεχτούμε ότι την αναλαμβάνει ο κ.Σπανός με το ΒΕΡΑ όπου οι προθέσεις του μέχρι στιγμής δείχνουν ότι θέλει να εξυπηρετήσει τους Φούρνους τότε τι θα γίνει μέχρι να δρομολογηθεί το ΒΕΡΑ?

Μήπως το Υπουργείο αποτανθεί στην hsw μήπως πάει κανα δυο φορές το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ?

Η ο καπτα Μάκης αν τελικά αποχωρήσει θα το κάνει αφού μπει το ΒΕΡΑ?;)

Μπλέκεται το θέμα.

Link to comment
Share on other sites

Τώρα μου ήρθε στο μυαλό ότι ο καπτα Μάκης έχει την άγονη Αγιος Κήρυκος Φούρνοι Καρλόβασι την οποία κάνει τώρα με το ΡΟΜΙΛΝΤΑ κάθε κυριακή απόγευμα με αναχώρηση στις 8 το βραδάκι.

Δεν υπάρχει πλέον στο σύστημα της 4crs αυτή η αναχώρηση ...

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω με το Νηρεα. Αμα ετσι σκεφτονται οι κατοικοι της Ικαροσαμιας καλυτερα να το παρουν το καραβακι και να το πανε καπου που θα το εκτιμισουν και δε θα ευχονται να ερθει οποιοδιποτε μπαουλο(που ημαρτον τι συγκρινεται) για να το κατατροπωσει.Η λογικη του εμπρος πισω και των ρομαντισμων οταν γινεται εργαλειο ανθρωπων με σκοπιμοτητα,συμφεροντα και εμπαθεια αυτοματος γινεται κατι παραπανω απο επικινδυνη.Μακαρι να το παρουν και να το στειλουν στην Παροναξια-Σαντορινη,οπου θα εκανε θραυση και δεν θα απειλουνταν απο υπερπλοια οπως το Sardinia Vera.

Εαν αποχωρίσει ο Μάκης, καλά κάνει και έρχεται ο Γιωργάκης.Για φαντάσου την H.S.W μόνη της στην Ικαροσαμία.Εάν το Ν.Μύκονος μπορεί να εξυπηρετήσει την γραμμή μέχρι και τον Απρίλιο μόνο του όλα τα φ/γ -ι.χ νομίζω ότι ονειρεύεσε.Ασε που το μέτρο απο 46ευρώ θα πάει 56 και το κρεβατάκι του απο 80ευρώ θα φθάσει 120.(Οχι στα μονοπώλεια);)

Ένα πλοίο στην γραμμή = κανένα.

Ασφαλώς και δεν συγκρίνετε το Vera με το Ν.Μύκονος-το μπαούλο με το κουτί.:D

Ασε λοιπόν η Ικαροσαμία να έχει το Ν.Μύκονος -VERA-C.E.III για να ανασάνει επιτέλους και τις πικρίες αυτές, ότι θέλουμε να το διώξουμε, μην τις χρησιμοποιήσεις εάν κάποτε αποχωρήσει το Ν.Μύκονος απο την γραμμή επιστρέφοντας ο Πήγασος, πράγμα που ποτέ δεν το εύχομαι για το καλό μας.

Και όσο αφορά τους Φούρνους που πρέπει να εξυπηρετηθούν, το Vera θα προσεγγίζει 2 φορές εβδομαδιαίως και μάλιστα απο ότι κατάλαβα δίχως επιδότηση.Εαν λοιπόν προσέγγιζε το Ν.Μύκονος τους Φούρνους τότε θα μιλάγαμε για ταξίδι Πειραιά-Σάμο 11-12 ώρες .Άντε γειά.

Ανοίχτε λοιπόν τους οφθαλμούς σας και δέστε τα πράγματα ψύχραιμα και μην σας πειάνει πανικός.ΟΛΟΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ.

Link to comment
Share on other sites

Captmimis συμφωνω απολυτως να ειναι και οι 2 εταιρειες στη γραμμη.Και 3η και 4η και στην τελικη οι καλυτερες θα μεινουν. Εγω δεν ειπα να ειναι μονωπολειο η γραμμη. Εγω αντιδρω στην καταστροφολογια που αφορα το Ν Μυκονος και την πεποιθηση πως δυσκολα θα βγει εξαιτιας του SV. Τον τροπο μαλιστα με τον οποιο υποστιριζεται απο καποιους μαλλον μανιακο θα τον ελεγα. Και ακομα και στην αισθητικη που πολλοι απο το forum υπερμαχονται, οπως και να το κανουμε το Μυκονος (που ειρωνευονται) σε σχεση με τα κιτρινα εχει σαφως πιο ομορφες ναυπηγικες γραμμες. Τελος επειδη ακουσα ακομα και συγκριση Μυκονος vs. CE III (συγκριση ανομοιων πραγματων)θελω να πω το εξης.Τοσα χρονια ολοι υποστιριζετε το συμβατικο σε σχεση με τα 'κονσερβοκουτια'. Τωρα ξαφνικα τι αλλαξε?

Θα προτιμουσα να βγαιναν μερικοι και να ελεγαν 'δεν θελουμε το Μυκονος γιατι ανικει στην HSW που δεν την γουσταρουμε' παρα να γραφουμε τοσα και τοσα επειδη απλα υπεκφευγουν.

Link to comment
Share on other sites

Ανοίχτε λοιπόν τους οφθαλμούς σας και δέστε τα πράγματα ψύχραιμα και μην σας πειάνει πανικός.ΟΛΟΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ.
Συμφωνώ απολύτως! Όλοι χρειάζονται. Εξάλλου αυτό υποστηρίζουμε όλο τον καιρό εδώ μέσα...όλοι όσοι δεν πιστεύουμε σε "περσόνες γκράτες και μη γκράτες"... και όσοι δεν πιστεύουμε στην "έλευση σωτήρων" που θα μας σώσουν από τα δεινά του μάταιου τούτου κόσμου.

Συνεπώς, και οφθαλμούς ορθάνοιχτους έχουμε...και πολλά καταλαβαίνουμε (άσχετα εάν κάνουμε που και που τον βλάκα)! Και σίγουρα δεν είμαστε τόσο αφελείς που να επιθυμούμε να μείνει μόνο το Μύκονος στην γραμμή. Κανένας σώφρων άνθρωπος δεν σκάβει τον λάκκο του με τα ίδια του τα χέρια.

Link to comment
Share on other sites

Ο Σπανός έκανε δηλώσεις σε ραδιφωνικό σταθμό και ανακοίνωσε την δρομολόγηση του S.V την ερχόμενη εβδομάδα αλλά και ΑΚΟΥΣΟΝ-ΑΚΟΥΣΟΝ......;)Το C.E. III δρομολογήται και πάλι απο 18/04/08 με την μόνη διαφορά ότι θα προσεγγίζει και μία φορά την εβδομάδα στο ξεχασμένο λιμάνι του ΚΑΡΚΙΝΑΓΡΙΟΥ (μόνο το SAMAINA προσέγγιζε):D

Τι τρίπλα ήταν αυτή???? Βλέπω τους Ικαριώτες να στήνουν ανδριάντα στο τέλος.

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με δημοσίευμα τοπικής εφημερίδας

( http://samiakonvima.pblogs.gr/ ) ο καπτα-Μάκης αποσύρεται ολοκληρωτικά από την γραμμή :). Φέρεται μάλιστα οτι η εφημερίδα το επιβεβαίωσε σε συνομιλία μαζί του. Πραγματικά λυπηρό το γεγονός (εάν δεν είναι κάποιο κόλπο του καπτα-Γάτου) και πολύ φοβάμαι ότι φέτος το καλοκαίρι και κυρίως Ιούλιο και Αύγουστο θα τον θυμηθούμε και θα τον επιθυμήσουμε και θα παρακαλά;με τους Υπουργούς και τους παρατρεχάμενους να μας λυπηθούν. (Αλήθεια πέραν από τους τοπικούς άρχοντες που έχω ξαναπεί ότι είναι για τα μπάζα τί λένε οι αγαπητοί μεταφορείς και τα επιμελητήρια του κ....ου που πάλι θα γκρινιάζουν καλοκαιριάτικα γιατί τα φορτηγά ξέμειναν στον Πειραιά ) .

Δεν έχουν διδαχθεί τίποτα από τα παθήματα των Δυτικών όπου τα Χάισπίντια και τα σπιντ-ρανέρια δεν κουβαλάνε φορτηγά?

Και μή μου πείτε ότι θα μας σώσει ο Σπανός :D(τα είδαμε τα Βέρα όλο το χειμώνα και τα Κόρσικα της αρπαχτής) και η Ελλένικ.

Πάντως προσωπικά πιστεύω ότι χίλιοι καλοί χωράνε

Link to comment
Share on other sites

Είναι όντως λυπηρό το γεγονός της απόσυρσης του Άρχοντα από την γραμμή της Ικαρία - Σάμου, που τόσα χρόνια εξυπηρετεί ανελλιπώς. Συμφωνώ με όσα έχουν γραφεί παραπάνω και είναι αλήθεια πως η συγκεκριμένη γραμμή με τις κατάλληλες προϋποθέσεις θα μπορούσε να συντηρήσει, με ικανοποιητικά μερίδια και τις τρεις εταιρείες. Τώρα, οι Ικαροσαμιώτες πρέπει απλώς να ελπίζουν πως οι άλλοι δεν ήρθαν για μια γρήγορη "μπάζα" και να φύγουν....

Link to comment
Share on other sites

είναι αλήθεια πως η συγκεκριμένη γραμμή με τις κατάλληλες προϋποθέσεις θα μπορούσε να συντηρήσει, με ικανοποιητικά μερίδια και τις τρεις εταιρείες.

Νομίζω πως 3 εταιρείες σε αυτή τη γραμμή είναι αδύνατο να επιβιώσουν.

Link to comment
Share on other sites

Θα αποφύγω τις ενθέσεις και τα links γιατί απλώς θέλω να πω την δική μου γνώμη αν κάποιους ενδιαφέρει αυτή. Μπορεί να ζούμε στην χώρα της αρπαχτής, αλλά κάποιες αξίες μένουν σταθερές και οδηγούν τους επιμέρους τομείς μπροστά.

Ο Winston Churchill είπε κάποτε ότι όσο πιό βαθειά μπορούμε να δούμε στο παρελθόν, τόσο ευκρινέστερα διακρίνουμε το μέλλον. Στην συγκεκριμένη γραμμή έχουν υπερεικοσαετή παρουσία τόσο ο Καπετάν Ένας, όσο και η HSW (αν την θεωρήσουμε εταιρική συνέχεια των Αγαπητών κλπ). Κατά καιρούς εισήλθαν και απέτυχαν άλλοτε άλλης εμβέλειας παίκτες, με κορυφαίο παράδειγμα την ΝΕΛ. Επομένως τυχόν ψευδεπίγραφοι Μεσσίες που κατά καιρούς εμφανίσθηκαν, καταποντίσθηκαν και αγνοούνται.

Εδώ και 9 μήνες υπάρχει η θορυβώδης παρουσία της Kallisti Ferries, της οποίας το ταχύπλοο CEIII σημείωσε εξαιρετικές επιδόσεις το καλοκαίρι (και μιά ωραία βλάβη τον Δεκαπενταύγουστο), ήταν να διπλωθεί από δεύτερο ταχύπλοο, που όμως θα πήγαινε και αλλού, τον Νοέμβριο ήρθε ένα συμβατικό μεσόκοπο, το SV και η Εταιρεία ως άλλος Λευκός Ιππότης η Ρομπέν των Δασών θα συνέχιζε όλο τον χειμώνα για να μην μείνουν οι δυστυχείς κάτοικοι Ικαρίας και Σάμου όμηροι της HSW και της Aegean (:)), και ούτω καθ΄εξής. Εν τω μεταξύ τι συνέβη? Όλο το χειμώνα (και μάλιστα φέτος ιδιαιτέρως βαρύ, με πλήθος απαγορευτικών) τα νησιά εξασφάλιζαν καθημερινή σύνδεση με το Νήσος Μύκονος και δις εβδομαδιαίως με καράβι της GA. Αυτή είναι η αλήθεια και δεν μπορεί να παραγραφεί. Και για να είμαστε δίκαιοι, το ίδιο συνέβη και πέρσι και πρόπερσι και αντιπρόπερσι-τα καράβια άλλαζαν μόνο. Θα αντιτείνει κανείς για τις επιδοτήσεις, αλλά με το πετρέλαιο εκεί πού είναι και τους 30 επιβάτες, τι να βγάλει το Ρομίλντα και πως να συνεχίσει και το χειμώνα, όταν και το καλοκαίρι του θα είναι μισερό?

Περαιτέρω, υποθέτω ότι στο ημερολόγιο της Kallisti ο όρος χειμώνας δεν περιλαμβάνει το χρονικό διάστημα από τα Χριστούγεννα ως το Πάσχα, διότι αλλιώς δεν εξηγείται ότι το CEIII ξαναρχίζει τέλη Απριλίου και το SV σήμερα-αύριο, την Δευτέρα, την Καθαρή Δευτέρα ή την Δευτέρα του Πάσχα-κάπου εκεί τέλος πάντων. Δεν έχω καμμία αμφιβολία ότι Ιούνιο με Σεπτέμβριο και τα δύο καράβια της θα ταξιδεύουν και μάλιστα το ταχύπλοο θα μαζεύει και τον αφρό των καλοκαιρινών εκδρομέων, αλλά τα νησιά ζούν και μετά τον Σεπτέμβριο κια η εμπειρία λέει ότι τα φορτηγά και οι νταλίκες με τα εμπορεύματα πρέπει να κυκλοφορήσουν και τότε...

Συμφωνώ, όχι μονοπώλιο (αν και παλαιότερα, άλλο το μονοπώλιο της NΕΛ σε Χίο-Μυτιλήνη και άλλο των Μινωϊκών στο Ηράκλειο). Αλλά να υποβαθμίζεται με τόση εμπάθεια η παρουσία ενός πλοίου 3ετίας, που όπως όλοι λένε είναι εξαιρετικής πολυτέλειας, άνεσης και συμπεριφοράς, είναι κρίμα. Και εγώ ως παλαβός shipfriend προτιμώ να ταξιδεύω με Λατώ/Λισσός αντί Κνωσσός/Φαιστός και με την Ανθή αντί του BS2, αλλά ως εκεί. Μπορώ να κατηγορήσω τις Μινωϊκές ή την Blue Star επειδή κατέχουν το συντριπτικά μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς?

Ας μπούν λοιπόν, όλοι οι παίκτες, αλλά ας παίξουν με ίσους όρους. Δεν είναι δυνατόν το καλοκαίρι κάποιοι να είναι υπέρμαχοι της ελεύθερης αγοράς και υπερασπιστές Αρμενιστή, Θύμαινας και Καρκιναγρίου, αλλά τους μήνες με τη μικρή κίνηση να σφυρίζουν αδιάφορα και να τα βάζουν επιπλέον και με τις τοπικές Αρχές (άλλο ανέκδοτο, αλλά εδώ είχαν δίκιο), επειδή πιέζουν την HSW να κρατήσει το καλό και ακριβό καράβι στη γραμμή. Ας κρατήσουν τα καράβια (όλα) στη γραμμή για 12 μήνες το χρόνο, ας δοκιμαστούν στα απαγορευτικά και στις μηδαμινές κινήσεις του μεσοβδόμαδου και μετά εδώ είμαστε να επικροτήσουμε και να ταξιδέψουμε.

Όμως μέχρι τότε λιγότερος φανατισμός δεν βλάπτει :).

Link to comment
Share on other sites

Ας μπούν λοιπόν, όλοι οι παίκτες, αλλά ας παίξουν με ίσους όρους. Δεν είναι δυνατόν το καλοκαίρι κάποιοι να είναι υπέρμαχοι της ελεύθερης αγοράς και υπερασπιστές Αρμενιστή, Θύμαινας και Καρκιναγρίου, αλλά τους μήνες με τη μικρή κίνηση να σφυρίζουν αδιάφορα και να τα βάζουν επιπλέον και με τις τοπικές Αρχές (άλλο ανέκδοτο, αλλά εδώ είχαν δίκιο), επειδή πιέζουν την HSW να κρατήσει το καλό και ακριβό καράβι στη γραμμή. Ας κρατήσουν τα καράβια (όλα) στη γραμμή για 12 μήνες το χρόνο, ας δοκιμαστούν στα απαγορευτικά και στις μηδαμινές κινήσεις του μεσοβδόμαδου και μετά εδώ είμαστε να επικροτήσουμε και να ταξιδέψουμε.

Όμως μέχρι τότε λιγότερος φανατισμός δεν βλάπτει :).

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου κατα ένα μέρος, αλλά αυτά πρέπει να τα λέμε για όλα τα high speed που δουλεύουν 5-6 μήνες τον χρόνο και όχι 12 μήνες. ΄Οσο για την συγκεκριμένη εταιρεία το C.E.III σταματάει μόνο για 2,5 μήνες τον χρόνο απο ότι όλοι μας μπορούμε να διακρίνουμε.Δεν πιστεύω ότι το S.V. θα δουλέψει μέχρι το τέλος Σεπτέμβρη αλλά 12 μήνες τον χρόνο.Ζωή να έχουμε όλοι οι shipfriends να ξανακάνουμε αποτίμηση σε ένα χρόνο και να μην έχουμε άγχος με αυτές τις κινήσεις κάποιων κίτρινων ή μπλέ.Πάντως εάν έμενες στο Καρκινάγρι ή στην Θύμαινα ή στην Γαύδο θα ήθελες να μην σε ξεχνάει το κράτος ή στο τέλος κάποιος εφοπλιστής ,γιατι το κράτος δεν έχει βαπόρια, και μάλιστα αναγνώρισε ότι αυτός ο κάποιος δεν επιδοτήται για να σε προσεγγίσει. Μπορεί λοιπόν το κίτρινο αφεντικό να τρελάθηκε (ίσως επειδή είναι Ικαριώτης ) αλλά δεν είδα και το μπλέ αφεντικό ( πιό είναι τελικά? ) τώρα που για μία εβδομάδα οι Φούρνοι έχοντας πράγματι πρόβλημα μετακίνησης , να έχει κάποια ευαισθησία στο γεγονός ώστε τουλάχιστον 1 φορά να προσεγγίσει εκεί.

Η μπάλα παίζεται μέσα στο γήπεδο λοιπόν και μην την πετάτε στην εξέδρα.

Link to comment
Share on other sites

Η HSW δεν έχει καμία υποχρέωση να στείλει το πλοίο στους Φούρνους επειδή για οποιονδήποτε λόγω οι Φούρνοι μείνανε χωρίς καράβι ούτε είδα πουθενά να τάζει λαγούς με πετραχείλια. Έταξε το ΜΥΚΟΝΟΣ, καθυστέρησε αρκετά να το στείλει (λόγω ΑΡΙΑΔΝΗΣ) αλλά το βαπόρι είναι εκεί και ταξιδεύει μέσα στο καταχείμωνο, καθημερινά, με όλο του το δρόμο και την κατά πολύ μεγαλύτερη κατανάλωσή του από όλους τους άλλους που κλαίγονται. Και αυτό που λέμε συνέχεια αλλά εμείς οι ίδιοι ξεχνάμε είναι ότι είναι επιχειρήσεις και όχι κοινοφελή ιδρύματα. Θα κοιτάξουν το συμφέρον τους. Επίσης να μην ξαχνάμε ότι το Καρκινάγρι δεν είναι νησί χωρίς σύνδεση που ξαφνικά κάποιος θέλησε να το δυνδέσει με τον Πειραιά (βλέπε Λειψούς έστω και με επειδότηση). Είναι το τρίτο (!!!) :)λιμάνι της Ικαρίας (ας μην σχολιάσουμε και τις υποδομές του) τη στιγμή που τα άλλα δύο λιμάνια της, και ειδικά ο Εύδηλος, έχουν σχεδόν καθημερινή σύνδεση. Επίσης η Θύμαινα απέχει 10 λεπτά με το ΣΑΜΟΣ ΣΠΙΡΙΤ από το λιμάνι των Φούρνων, δηλαδή κάτι λιγότερο από 2 ν.μ. Φαντάζεστε δρομολόγιο ταχύπλοου: Μύκονος - Καρκινάγρι - Άγιος Κήρυκος - Θύμαινα - Φούρνοι - Καρλόβασι - Βαθύ;:)

Απλά μου δίνεται η αίσθηση ότι η Kallisti χρησιμοποιεί ώρες ώρες το ταχύπλοο για κινήσεις/δηλώσεις εντυπωσιασμού μη μπορώντας να εντυπωσιάσει αλλιώς μιας και έμεινε τελικά το ΜΥΚΟΝΟΣ (το οποίο κακά τα ψέμματα σαν βαπόρι υπερτερεί σε όλους τους τομείς) και δεν επέστρεψε ο ΠΗΓΑΣΟΣ.

Όσο για το VERA το θέμα το έχουμε εξαντλήσει νομίζω. Ίσως η μεγαλύτερη ανοησία ήταν που το τάζανε από μέρα σε μέρα, χωρίς έστω έναν πρόχειρο προγραμματισμό για το τι δουλειές είναι να γίνουν. Δεν κάθονται στο βαπόρι. Δουλεύουν και αυτό είναι προφανές. Να δρομολογηθεί με το καλό και να είμαστε καλά κι εμείς εδώ και όλοι όσοι θα το ταξιδέψουν του χρόνου τέτοια μέρα να κάνουμε ταμείο.

Link to comment
Share on other sites

στο ξεχασμένο λιμάνι του ΚΑΡΚΙΝΑΓΡΙΟΥ (μόνο το SAMAINA προσέγγιζε):D
Όχι μόνο το ΣΑΜΑΙΝΑ, αλλά και άλλα. Δεν ξέρω εάν έδενε ο Μιαούλης ή κατέβαιναν με λάντζες...

Δείτε κάποια δρομολόγια πριν 30 τόσα χρόνια... Πάντως, κι ο Αρμενιστής δεν θα ήταν και άσχημη ιδέα...:rolleyes:

post-31-12832697301_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Φαντάζεστε δρομολόγιο ταχύπλοου: Μύκονος - Καρκινάγρι - Άγιος Κήρυκος - Θύμαινα - Φούρνοι - Καρλόβασι - Βαθύ;:P

Απλά μου δίνεται η αίσθηση ότι η Kallisti χρησιμοποιεί ώρες ώρες το ταχύπλοο για κινήσεις/δηλώσεις εντυπωσιασμού μη μπορώντας να εντυπωσιάσει αλλιώς μιας και έμεινε τελικά το ΜΥΚΟΝΟΣ (το οποίο κακά τα ψέμματα σαν βαπόρι υπερτερεί σε όλους τους τομείς) και δεν επέστρεψε ο ΠΗΓΑΣΟΣ.

Φαντάζεστε δρομολόγια του Ν.Μύκονος Πάρο-Νάξο-Ευδηλο-Καρλόβασι-Βαθύ? Γιατί τελευταία ακούγεται και αυτό το σενάριο.Bγαίνοντας τα High speed δεν νομίζω ότι θα κάνουν ανταγωνισμό στο Ν.Μ, οπότε με σκέτη Ικαροσαμία το βαπόρι δεν βγαίνει και το γνωρίζουμε.Επειδή δεν είναι κοινωφελής οργανισμός όπως λές, να λοιπόν το επικρατέστερο σενάριο και μπράβο στην H.S. εάν το δρομολογήσει. Έτσι στηρίζονται τα βαπόρια και έτσι δεν μπαίνουν μέσα.Κάθε μέρα θα συνδέει την Πάρο και Νάξο με την Σάμο και αντίστροφα κάτι που το έχει ανάγκη και η Ικαρία και η Σάμος (σύνδεση καθημερινά με Κυκλάδες ).Ααφαλώς και είναι το βαπόρι που υπερτερή σε όλους τους τομείς.Τώρα τον Πήγασο τί τον θέλεις.

Και για την Kallisti και περί δηλώσεων εντυπωσιασμού (έτσι το βλέπεις εσύ)

δεν νομίζω ότι ο κος Σπανός πάει για Δήμαρχος ή Νομάρχης αλλά το μέλλον θα δείξει το γιατί. Μην ξεχνάμε ότι έγινε ακτοπλόος μόλις τον περασμένο Ιούνιο και οι αργές κινήσεις του δηλώνουν γάτα με ποντίκι, ώστε να είναι σίγουρος για το επόμενο βήμα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...