Jump to content
Shipfriends

Δρομολόγια Ικαρίας - Σάμου


Recommended Posts

Mε το να λεμε τις αποψεις και τους προβληματισμους μας δεν νομιζω οτι κοροιδευομαστε.Αλλωστε και εσυ με τον δικο σου τροπο τοποθετησε με το να λες οτι λενε πολλοι κατηγοριες για τα ταχυπλοα ενω για τον big-brother καλα σχολια.:)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αυτο το οποιο ηθελα να πω ειναι πως υπαρχει ενας σαφης διαχωρισμος και πολυ συγκεκριμενες κρισεις για ταχυπλοα -και για το big brother- αναλογα με το σε ποια εταιρεια ανηκουν.Ο πολεμος που υφισταται η 'λαθος εταιρεια' ειναι δεδομενος σε οποια γραμμη και αν προτιθεται να δρομολογησει πλοιο της.Σκεψου απλα αν στη θεση του CE3 ηταν ενα Highspeed ποσο διαφορετικες θα ηταν αντιδρασεις.:)

Link to comment
Share on other sites

Οι τιμες των εισιτηριων απο αυτα που ακουγονται θα ειναι λογικες εψς παραλογες για ταχυπλοο.Ετσι οταν ο συνταξιουχος θα πληρωνει 20-23 ευρω για να ταξιδεψει θα μπει στο CE3.Γιατι εκτος του οτι θα φτανει σε μισο και κατι χρονο δεν θα χρειαζεται να ταξιδεψει με το συμβατικο και για να παρει ενα κρεββατι θα πρεπει να πληρωσει ολοκληρο?? εισιτηριο

Sorry ρε παιδιά είναι δυνατόν να βάλει το εισητήριο 23 ευρώ και να πηγαίνει και στο μισό χρόνο τόσο λίγο δε το έχει ούτε ο Αγούδημος αν γίνει κάτι τέτοιο δυο πράγματα σκέφτομαι η ότι θα εκτοπίσει και τον Αγούδημο και τη hellenic απο τη γραμμή η ότι θα αποχωρήσει μετά το πρώτο κυκλικό

Link to comment
Share on other sites

Sorry ρε παιδιά είναι δυνατόν να βάλει το εισητήριο 23 ευρώ και να πηγαίνει και στο μισό χρόνο τόσο λίγο δε το έχει ούτε ο Αγούδημος αν γίνει κάτι τέτοιο δυο πράγματα σκέφτομαι η ότι θα εκτοπίσει και τον Αγούδημο και τη hellenic απο τη γραμμή η ότι θα αποχωρήσει μετά το πρώτο κυκλικό

Οπως θα εχεις διαβασει παραπανω θα εχει ολες τις εκπτωσεις που υπαρχουν.Ειτε ειναι φοιτητες ,ειτε ειναι πολυτεκνοι,ειτε ειναι συνταξιουχοι,ειτε αλλη ομαδα ταξιδιωτων που δικαιουνται εκπτωσεις επι του ναυλου.

ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ θα ειναι οτι η χωρητικοτητα του σε επιβατες ειναι στα 535 ατομα και το γκαραζ ειναι μεγαλο.Αν υπολογισουμε οτι στο καθε αυτοκινητο μεσος ορος επιβαινοντων ειναι τα 2 ατομα τοτε τα 300 ειναι κλεισμενα.Αρα για να βρεις εισιτηριο απο τα 235 εναπομειναντα πρεπει να δωσεις μαχη ή να τα κλεινεις 2-3 μηνες πριν.Δεν νομιζω στο πρακτορειο του θα δινουν προτεραιοτητα στους σκετους επιβατες.

Ανεξαρτητα παντως απο ολα αυτα ειναι ενα ακομη μεσο στην πολυπαθη ακτοπλοια μας και πρεπει ο επιβατης να το αγκαλιασει και να το υποστηριξει.:)

Link to comment
Share on other sites

Και πάλι και με τις εκπτώσεις υπολογισμένες μου φαίνεται χαμηλή η τιμή που αναφέρεις για ταχύπλοο.Απο την άλλη δεν νομίζω πώς είναι βέβαιο ότι τα 500 εισητήρια άνα διαδρομή είναι κάτι που μπορείς να το προσεγγίσεις εύκολα ειδικά τις μέρες που δεν υπάρχει μεγάλη κίνηση.Επιπλέον είναι και η γραμμή που δε βοηθάει.Εδω στη παροναξία αυτή τη περίοδο η κίνηση των ταχυπλόων δεν είναι μεγάλη άρα σε μια γραμμή οπως αυτή που προρίζεται το πλοίο θα είναι πιο δύσκολα

Και να μη ξεχνάμε ότι το μεγαλύτερο μειονέκτημα των ταχυπλόων είναι ότι δεν μπορούν να μεταφέρουν μεγάλα φορτηγά

Link to comment
Share on other sites

Αυτο το οποιο ηθελα να πω ειναι πως υπαρχει ενας σαφης διαχωρισμος και πολυ συγκεκριμενες κρισεις για ταχυπλοα -και για το big brother- αναλογα με το σε ποια εταιρεια ανηκουν.Ο πολεμος που υφισταται η 'λαθος εταιρεια' ειναι δεδομενος σε οποια γραμμη και αν προτιθεται να δρομολογησει πλοιο της.Σκεψου απλα αν στη θεση του CE3 ηταν ενα Highspeed ποσο διαφορετικες θα ηταν αντιδρασεις.:)

Και σε αυτο υπαρχει εξηγηση φιλε HS4.Ο πολεμος που υφισταται η λαθος εταιρεια σιγουρα ειναι δεδομενος και για αυτο δεν φταιει ο νησιωτης ή οι τοπικες αρχες.Οταν με την συσταση της εταιρειας ολες οι Κυκλαδες ηταν υπο την εποπτεια της αρχισε να αφηνει για αγνωστους λογους μια-μια τις γραμμες.Τι να πρωτοθυμηθουμε,την Παροναξια,την Συροτηνομυκονια,τις δυτικες Κυκλαδες,τις αγονες της Αμοργου.Τι πιο τρανταχτο παραδειγμα το Φαιδρα που πηγε μετα "βαιων και κλαδων" στην Χιο-Μυτιληνη και ενω το πλοιο εσπασε το κατεστημενο της τοτε ΝΕΛ μεσα σε δυο ημερες αβιαστα αποφασιστηκε οτι επρεπε να φυγει.Με πληροτητα γκαραζ 95% παρακαλω.Εβγαζε τα εξοδα τα δικα του και του υπαλληλικου προσωπικου της εταιρειας.Ο κοσμος δεν θυμαται ποτε τα καλα που του κανεις ,αν μια φορα τον πουλησεις σε εχει με την πλατη στο τοιχο.

Τωρα στο τελος η "λαθος εταιρεια" παιρνει τα πανω της και αυτο γιατι τα στελεχη της ειναι ανθρωποι που θελουν να δωσουν οντοτητα και κυρος.Αν εγινε και η στραβη με το Αριαδνη και δεν εχει μπει ο "big brother" στην Ικαριοσαμια τυχαινουν και αυτα.Αν το πλοιο μετασκευαζοταν σε αλλη χωρα να ησουν σιγουρος οτι θα ειχε τελειωσει πριν το χρονοδιαγραμμα που ειχε θεσει.

Ξερουμε πολυ καλα τι γινεται στην ναυπηγοεπισκευαστικη ζωνη με τις απεργειες και τα συνδικαλιστικα.

;)

Και πάλι και με τις εκπτώσεις υπολογισμένες μου φαίνεται χαμηλή η τιμή που αναφέρεις για ταχύπλοο.Απο την άλλη δεν νομίζω πώς είναι βέβαιο ότι τα 500 εισητήρια άνα διαδρομή είναι κάτι που μπορείς να το προσεγγίσεις εύκολα ειδικά τις μέρες που δεν υπάρχει μεγάλη κίνηση.Επιπλέον είναι και η γραμμή που δε βοηθάει.Εδω στη παροναξία αυτή τη περίοδο η κίνηση των ταχυπλόων δεν είναι μεγάλη άρα σε μια γραμμή οπως αυτή που προρίζεται το πλοίο θα είναι πιο δύσκολα

Και να μη ξεχνάμε ότι το μεγαλύτερο μειονέκτημα των ταχυπλόων είναι ότι δεν μπορούν να μεταφέρουν μεγάλα φορτηγά

Τα 500 εισιτηρια για την Γραμμη της Ικαριοσαμιας ειναι αρκετα καλα και εφικτα αν αναλογιστεις οτι καθημερινα στην Ικαρια πανε 300-400 ατομα την περιοδο αυτη.Αν ειχε πρωτοκολλο 800-1000 ατομα θα ηταν καμενο χαρτι για το χειμωνα το πλοιο αυτο.Οι Ικαριωτες οπως εχουμε αναφερει και παραπανω

ειναι τοπικιστες και αγαπουν το τοπο τους.Ταξιδευουν για ψυλλου πηδημα,αρκει να πανε στην Ικαρια τους.Οτι ειναι χαμηλες οι τιμες,ναι ειναι αλλα ο Σπανος εχει δηλωσει οτι εκτος του κερδους υπαρχει και το κοινωνικο εργο.Περιεργη κουβεντα στα αυτια μας αλλα ας δουμε αν και μηπως ειναι ο ανθρωπος οπως ειναι ολοι οι Ικαριωτες.(αν θελεις να μαθεις πως ειναι οι Ικαριωτες παρε πληροφοριες απο τον ΕARL);)

Link to comment
Share on other sites

όντως ο emanon έχει δίκιο.Ένας απλός επιβάτης μπορεί να βαρεθεί να πάει μέχρι την Αίγινα ο Ικαριώτης όμως εύκολα θα πάρει τον υπνόσακό του και θα πάει για Σαββατοκύριακο στον τόπο του παρόλο που μέχρι στιγμής η γραμμή δεν καλυπτόταν από ταχύπλοα.Με την είσοδο του Corsica Express III και την επικείμενη είσοδο του ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ ο χρόνος ταξιδιού είτε με το ένα πλοίο είτε με το άλλο μειώνεται σημαντικά οπότε τα πέρα-δώθε των Ικαριώτων μπορεί να αυξηθούν σημαντικά αφού κερδίζουν παραπάνω ώρες παραμονής στο νησί.

Τώρα για τις τιμές υπομονή οσονούπω θα περαστούν τα δρομολόγια στο σύστημα και θα τις μάθουμε αν κι εγώ έχω πληροφορίες για τις τιμές και τις εκπτώσεις που ανέφερε ο emanon.

Επίσης συμφωνώ απόλυτα με τον emanon για το ότι δεν θα δίνεται προτεραιότητα στους σκέτους επιβάτες.Είναι πολύ λογικό μιας και το γκαράζ είναι δυσαναλογο σε χωρητικότητα με το πρωτόκολλο.Οπότε θα κοιτάζουν πρ΄΄ωτα να καλύψουν τους επιβάτες με οχήματα και μετά θα κοιτάζουν τους σκέτους επιβάτες.

Πάντως έχει γίνει αρκετή διαφήμιση στην Ικαρία για το νέο πλοίο,ο Σπανός είναι ένα γνωστό και αγαπητό πρόσωπο στην Ικαρία οπότε τουλάχιστον από τους Ικαριώτες θα υποστηριχθεί και με τα δεδομένα που ισχύουν φέτος στην γραμμή( 2δρομολόγια λιγότερα της HSW,μείωση της μεταφορικής ικανότητας δύο δρομολογίων του καπτα Μάκη λόγω της μη εκτέλεσης ενός δρμολογίου την εβδομάδα από ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ και ΡΟΔΑΝΘΗ) πιστεύω ότι θα πάει καλά.Μάλιστα ήδη αρκετός κόσμος ζητάει πληροφορίες για εισιτήρια και δρομολόγια από τώρα.

Με την άφιξη του ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ όμως (όποτε έρθει) τα δεδομένα ανατρέπονται τελείως κι εκεί θα δούμε πως θα εξελιχθεί η κατάσταση.

Ο καπτα Μάκης ανάγκη δεν έχει στην γραμμή.Έχει τους σταθερούς πελάτες στις μεταφορικές,έχει πλοία χαμηλής κατανάλωσης με μηδενικό δανεισμό,κάνει τις εκπτωσούλες του που βολεύουν πολλούς επιβάτες, οπότε μέσα να μπεί δεν μπαίνει ούτε υπάρχει περίπτωση να εκδιωχθεί από την γραμμή.

Κι εφόσον ζούμε σε μια κοινωνία που το πορτοφόλι διαφέρει κατά πολύ από επιβάτη σε επιβάτη όλα τα είδη βαποριών σε μια γραμμή είναι καλό να υπάρχουν.Και το ταχύπλοο,και το νεότευκτο και το παλαιότερο.Όλα είναι εναλλακτικές λύσεις κι ο κάθε επιβάτης ανάλογα το πόσο υποφέρει το βαπόρι,το πόσο βιάζεται,ή το μπάτζετ που διαθέτει διαλέγει και ταξιδεύει.

Link to comment
Share on other sites

Από χθες το βράδυ (23:59) το Μαρίνα ξεκίνησε τα καλοκαιρινά δρομολόγια που έχει ενημερώσει ο George.

ΜΑΡΙΝΑ

ΔΕΥΤΕΡΑ: Από Πειραιά στις 16:00 για Πάρο, Νάξο, Άγιο Κήρυκο, Βαθύ

ΤΡΙΤΗ: Από Βαθύ στις 07:30 για Καρλόβασι, Άγιο Κήρυκο, Πειραιά

Από Πειραιά στις 24:00 για Σύρο, Μύκονο, Άγιο Κήρυκο, Φούρνους, Καρλόβασι, Βαθύ

ΤΕΤΑΡΤΗ: Από Βαθύ στις 17:00 για Καρλόβασι, Φούρνους, Άγιο Κήρυκο, Μύκονο, Σύρο, Πειραιά

ΠΕΜΠΤΗ: Από Πειραιά στις 17:00 για Σύρο, Μύκονο, Άγιο Κήρυκο, Φούρνους, Καρλόβασι, Βαθύ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ: Από Βαθύ στις 16:00 για Καρλόβασι, Φούρνους, Άγιο Κήρυκο, Μύκονο, Σύρο, Πειραιά

ΣΑΒΒΑΤΟ: Από Πειραιά στις 17:00 για Σύρο, Μύκονο, Άγιο Κήρυκο, Καρλόβασι, Βαθύ

ΚΥΡΙΑΚΗ: Από Βαθύ στις 09:00 για Καρλόβασι, Φούρνους, Άγιο Κήρυκο, Μύκονο, Σύρο, Πειραιά

Ενω σήμερα στις 16:00 το Ρομιλντα φευγει για Πάρο Νάξο Ικαρία Σάμο, αντι για Δυτικες Κυκλαδες

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομιζω φιλε ΜΥΚΗΝΑΙ αυτα που γραφεις να ειναι δικα σου αλλα ουτε και των κατοικων της Σαμου.Μαλλον μεταφερεις κουβεντες αλλων γιατι εσυ ξερεις οτι δεν εχει μειωθει κανενα δρομολογιο απο περυσι γιατι το Αθηνα αν θυμασε δεν επαιρνε και δεν εφερνε τιποτε στο νησι σου.Οσο για το Πηγασο για θυμησε μου ποτε χαλασε κατακαλοκαιρο περυσι.Μη ξεχνας οτι εχει καινουριες μηχανες.Μη μοιρολατρουν λοιπον στηΣαμο για το Μυκονος και μη αναθεματιζετε το Πηγασος.B)

Αυτά φίλε emanon που γράφω είναι και δικά μου και σου μεταφέρω το minimum απο αυτά που ακούγονται και γράφονται στα τοπικά ΜΜΕ.Ούτε εκπροσωπώ κανένα φορέα,ούτε και τα παίρνω απο κανένα.

Ούτε αναθεματίζω,ούτε μοιρολογώ,αλλά σκέπτομαι πρακτικά και πιθανολογώ το εάν, που εσύ δεν το λαμβάνεις υπόψιν σου.αλλά να υπάχουν στο forum 3 σελίδες βλάβες του Πήγασου και να μου ζητάς να σου θυμήσω πότε χάλασε κατακαλόκαιρα.Ο νόμος φίλε μου θέλει δήλωση αμοιβού σε περίπτωση βλάβης του πλοίου,γιατί μηχανές είναι και λογικά χαλάνε.Και 5 δρομολόγια την εβδομάδα είναι ξεπάτωμα και για νεότευκτο ακόμα,όσο τρελό κι αν ακούγεται. Σε ρωτώ λοιπόν ποιό αμοιβό έχουν δηλώσει γιατί εγώ ο απλός και λογικός χρήστης θέλω να ξέρω.Οσο για το Αθηνά, μάλλον έχεις λάθος πληροφορίες.Και έφερνε και έπαιρνε και επιβάτες και ΙΧ παρόλο που έφευγε Τρίτη και Σάββατο πρωί σε αντίθεση με τον Πήγασο που έφευγε Παρασκευή και Σάββατο βράδυ.Και το είχε αγαπήσει ο κόσμος και οι σοβαροί χρήστες το Αθηνά προτιμούσαν και όχι τον Πήγασο.Ενας λογικός s/f δεν προτιμάει τον Πήγασο επειδή πάει γρήγορα,μόνο Εύδηλο-Βαθύ και στην επιστροφή Καρλόβασι,έτσι ταυτίζεται με τον απλό επιβάτη. Προτιμά το Αθηνά, επειδή πήγαινε και Νάξο & Πάρο και δεν συγκρίνεται με τον Πήγασο.Αλλο το Ιταλικό σκαρί άλλο το Βελγικό.Διαφορετικά τα ταξιδέματα, εγώ έτσι τα ξεχωρίζω τα καράβια.Απο τα δεσίματα και τη συμπεριφορά τους στον καιρό.Συγκρίνεται το μονοτίμονο με το 2πλοτίμονο;Συγκρίνονται τα ξενοδοχιακά τους;Πού έχανε το Αθηνά;Λίγο στο γκαράζ και αυτό υπο αίρεση.Ποτέ δεν κατηγόρησα τον Πήγασο.Ισα-ίσα τον παραπροτιμώ σε σχέση με τα άλλα που στο κάτω -κάτω στοιχίζουν και πιό φθηνά.Αλλά το ερώτημα είναι σαφέστατο και παραμένει:Σε μιά πιθανή βλάβη του Πήγασος ποιός θα το αντικαταστήσει;Κάποιο H/S όπως το 2005, στις 20 μέρες 1 δρομολόγιο;το Μύκονος, το Χίος;

Link to comment
Share on other sites

¨ΜΥΚΗΝΑΙ¨ δεν μας λες ποιός είναι αυτός ο νόμος περί υποχρέωσης αμοιβού πλοίου για να τον εμπεδώσουμε.

Κι αφού μας τον πείς, πες μας και ποιό είναι το αμοιβό του CORSICA.

Ξέρεις πόσο με χαλάει να βλέπω ξένη σημαία στο Αιγαίο;

Δεν πειράζει όμως ο καθένας είναι ελεύθερος να πιστεύει και να λέει ότι θέλει και οι υπόλοιποι να τα παίρνουν στα σοβαρά ή όχι...

Link to comment
Share on other sites

...αλλά να υπάχουν στο forum 3 σελίδες βλάβες του Πήγασου και να μου ζητάς να σου θυμήσω πότε χάλασε κατακαλόκαιρα....

οι τρεις σελιδες βλαβες που αναφερεις, ειναι μιαμιση βλαβη και ενα ξυσιμο της πρυμης. οι 2 σελιδες αφορουν την αλλαγη στροφαλου 2 ποστ ενα ξυσιμο και μερικα ποστ το μειωτηρα φετος. στροφαλο εχει παθει και το europa palace στα 4 χρονια και μειωτηρα το BS1 ομοιως στα 4, αρα δε νομιζω οτι αρκουν αυτα για να κακοχαρακτηρησουν μηχανολογικα τον πηγασο.

για να ξεφυγουμε λιγο απο τις λεπτομερεις, την περιπτωσιολογια και την προσωπολατρεια, κατα τη γνωμη μου παντα, ενα λαθος εχει κανει η HSW. επρεπε να πει παιδια ενταξει παμε λιγες εβδομαδες πισω τα νεα μας πλοια, ανοιγουμε τα πλανα του Πηγασου για ολη τη σαιζον και μολις ειμαστε ετοιμοι τα προσαρμοζουμε στα νεα δεδομενα.

τωρα δεν ειναι μειονεκτημα οτι δεν εχει αμοιβο. εχει ο θεολογος; εχει το κεφαλονια; εχει το πηνελοπη α, εχει ο αγιος γεωργιος. ας μη συνεχισουμε ομως γιατι απο τα δρομολογια της σαμοικαριας πηγαμε σε αλλα χωραφια.

ΥΓ με ποσα δρομολογια δεν ξεπατωνεται το πλοιο;

Link to comment
Share on other sites

επρεπε να πει παιδια ενταξει παμε λιγες εβδομαδες πισω τα νεα μας πλοια, ανοιγουμε τα πλανα του Πηγασου για ολη τη σαιζον και μολις ειμαστε ετοιμοι τα προσαρμοζουμε στα νεα δεδομενα.

Αυτό ακριβώς έχει κάνει: από τις αρχές Ιουνίου, τα πλάνα του Πήγασου έχουν ανοίξει μέχρι 9 Σεπτεμβρίου.

Link to comment
Share on other sites

Ο νόμος φίλε μου θέλει δήλωση αμοιβού σε περίπτωση βλάβης του πλοίου,γιατί μηχανές είναι και λογικά χαλάνε.Και 5 δρομολόγια την εβδομάδα είναι ξεπάτωμα και για νεότευκτο ακόμα,όσο τρελό κι αν ακούγεται. Σε ρωτώ λοιπόν ποιό αμοιβό έχουν δηλώσει γιατί εγώ ο απλός και λογικός χρήστης θέλω να ξέρω.Οσο για το Αθηνά, μάλλον έχεις λάθος πληροφορίες.Και έφερνε και έπαιρνε και επιβάτες και ΙΧ παρόλο που έφευγε Τρίτη και Σάββατο πρωί σε αντίθεση με τον Πήγασο που έφευγε Παρασκευή και Σάββατο βράδυ.Και το είχε αγαπήσει ο κόσμος και οι σοβαροί χρήστες το Αθηνά προτιμούσαν και όχι τον Πήγασο.Ενας λογικός s/f δεν προτιμάει τον Πήγασο επειδή πάει γρήγορα,μόνο Εύδηλο-Βαθύ και στην επιστροφή Καρλόβασι,έτσι ταυτίζεται με τον απλό επιβάτη. Προτιμά το Αθηνά, επειδή πήγαινε και Νάξο & Πάρο και δεν συγκρίνεται με τον Πήγασο.Αλλο το Ιταλικό σκαρί άλλο το Βελγικό.Διαφορετικά τα ταξιδέματα, εγώ έτσι τα ξεχωρίζω τα καράβια.Απο τα δεσίματα και τη συμπεριφορά τους στον καιρό.Συγκρίνεται το μονοτίμονο με το 2πλοτίμονο;Συγκρίνονται τα ξενοδοχιακά τους;Πού έχανε το Αθηνά;Λίγο στο γκαράζ και αυτό υπο αίρεση.Ποτέ δεν κατηγόρησα τον Πήγασο.Ισα-ίσα τον παραπροτιμώ σε σχέση με τα άλλα που στο κάτω -κάτω στοιχίζουν και πιό φθηνά.Αλλά το ερώτημα είναι σαφέστατο και παραμένει:Σε μιά πιθανή βλάβη του Πήγασος ποιός θα το αντικαταστήσει;Κάποιο H/S όπως το 2005, στις 20 μέρες 1 δρομολόγιο;το Μύκονος, το Χίος;

Σε απαντηση στα γραφομενα σου φιλε "ΜΥΚΗΝΑΙ" θελω να σου θυμησω οτι περυσι ο Πηγασος δεν εχασε κανενα δρομολογιο λογω βλαβης.Το πλοιο δουλεψε κανονικοτατα και ηταν μεσα στα ωραρια αναχωρησεων απο ολα τα λιμανια σε αντιθεση με το Αθηνα που γυρισε 2 φορες πισω στο Πειραια κατακαλοκαιρο.Η μονη καθυστερηση του πλοιου ηταν στις 2/8 οταν και εφυγε απο το βαθυ με 35 λεπτα καθυστερηση λογω μεγαλης κινησης. Την συγκεκριμενη ημερα το πλοιο ειχε δεσει στο φαναρι και διπλα του ηταν το Μαρινα το οποιο και αυτο φορτωνε και γιαυτο υπηρξε τετοια καθυστερηση.Αλλωστε τα στοιχεια που σου δινω μπορεις να τα παρεις και απο τον νεο συνεργατη σου.

Οσο αφορα το νομο που αναφερεις για δηλωση αμοιβου πλοιου σε περιπτωση βλαβης σε ενημερωνω οτι το 2002 το ΥΕΝ ζητησε απο την HFD τοτε και μονο απο αυτη να εχει ενα πλοιο ετοιμοπολεμο σε περιπτωση που χαλασει καποιο πλοιο οχι μονο της εταιρειας αλλα και των αλλων εταιρειων να μπορει να καλυψει το κενο.

Οσο για το Αθηνα που γραφεις το πλοιο δεν επαιρνε τιποτε απο Ικαρια-Σαμο μονο και μονο γιατι το πλοιο γεμιζε για Παροναξια και απο Παροναξια για Πειραια.Αν θεωρεις κινηση τα 45 ΑΤΟΜΑ και 12 ΙΧ που επαιρνε και αυτα για την Ναξο συγκεκριμενα τοτε εχεις δικιο.Οσο για τους σοβαρους S/Fs που αναφερεις δεν θα σου δωσω απαντηση εγω αλλα οι υπολοιποι ασοβαροι S/Fs.Το ταξιδεμα του Αθηνα σιγουρα δεν συγκρινεται με του Πηγασος.Ειναι φτερο στον ανεμο το Αθηνα στο καιρο.Για το ξενοδοχειακο τμημα του Αθηνα ομως θα συμφωνησω μαζι σου.Δεν φτανει μονο αυτο αλλα και η χωρητικοτητα του πλοιου,και εκει υστερουσε πολυ.Το λιγο στο γκαραζ που λες ειναι πολυ στο γκαραζ γιατι επαιρνε μονο 17 φορτηγα 12,5 μετρων.Τι να κανει λοιπον ενα τετοιο πλοιο στην γραμμη.Αν ηταν αξιολογο η τωρινη διοικηση της HSW θα το κρατουσε.

Οσο για το ερωτημα σου σε μια πιθανη βλαβη του Πηγασος ποιο θα το αντικαταστησει δεν μπορω να σου πω.Ουτε για αυτο ,ουτε και αν χαλασει το Μυκονος ή το Χιος ή το Μυτιληνη ή το Κνωσσος ή το Θεολογος ή οποιοδηποτε αλλο χαλασει που να το αντευχομαστε αυτο.

Αυτα προς το παρον φιλε "Μυκηναι" και ευχομαι τα στοιχεια που θα παιρνεις απο εδω και περα να ειναι σωστα και αντικειμενικα.:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Τελικά τα δρομολόγια είναι λίγο διαφορετικά από αυτά που περιμέναμε: 5 δρομολόγια την εβδομάδα, δηλαδή 4 ημέρες μονό (Κυριακή – Τετάρτη) και 3 ημέρες διπλό (Πέμπτη - Σάββατο) και δεν περιλαμβάνεται κανένα άλλος προορισμός εκτός από τη Σάμο και την Ικαρία.

Η αλήθεια είναι ότι πρέπει να άλλαξαν αρκετές φορές τον σχεδιασμό τους, σύμφωνα τουλάχιστον με όσα έχουν αναφερθεί σε προηγούμενα μηνύματα. Υποθέτω πως τα μονά δρομολόγια γίνονται για να υπάρχει χρόνος για ξεκούραση/συντήρηση του πλοίου.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί στο δρομολόγιο της Δευτέρας από Πειραιά δίνει χρόνους κατά 30 λεπτά περισσότερο άπό τις υπόλοιπες ημέρες?

Πρόκειται περί λάθους ή θα πηγαίνει με πιό οικονομική ταχύτητα?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Σε ποιες προτιμήσεις του καταναλωτικού κοινού αναφέρεσαι; :confused:

Οταν με πρωτόκολλο επιβατών 535 άτομα για 15 δρομολόγια οι 350 επιβάτες,σε μέσο αριθμό περίπου,αποβιβάζονται στον Εύδηλο ή τον Αγιο Κήρυκο και οι υπόλοιποι 185 στα 2 λιμάνια της Σάμου,εν μέσω θερινής περιόδου,το συμπέρασμα είναι ένα:Δεν έχει ακόμα (ή δεν μπορεί:mad:το corsica να αλλάξει τις συνήθειες των κατοίκων της Σάμου,που δεν θα αλλάζουν εύκολα το αεροπλάνο με το ταχύπλοο,σε σχέση και με την τιμή του εισιτηρίου 65/58-103€(ανάλογα με το πόσο βιάζεσαι).Σημειωτέον ότι οι πτήσεις απο και προς Σάμο είναι 7(5 ΟΑ+2 AEGEAN=580 επιβάτεςΧ2=1160/ημέρα)εκ των οποίων οι 3 είναι πρωινές και οι 4 μεσημερο/απογευματινές.Αυτό λοιπόν το δυσανάλογο ποσοστό 70/30 % υπέρ της Ικαρίας,θα αναγκάσει λογικά της εταιρεία τους φθινοπωρινούς και χειμερινούς μήνες ακόμα και να διακόψει τις προσεγγίσεις απο και προς Σάμο,όταν δεν καλύπτεται το μέσο σταθερό ημερήσιο κόστος λειτουργίας του ταχύπλοου.

Ακόμα να προσθέσω ότι η διανυκτέρευση του πλοίου στο λιμάνι Βαθέος της Σάμου,επιβαρύνει την εταιρεία με την δαπάνη διαμονής και διατροφής του πληρώματος (26 άτομα)σε ξενοδοχεία.Αντίθετα είναι εφικτή η αυθημερόν δρομολόγηση απο και προς Ικαρία-Πειραιάς με μονό πλήρωμα και πληρότητα 80%, όλο το χρόνο.Με αυτά λοιπόν τα στοιχεία,που μέχρι το Σάββατο θα τα περάσω στο topic κινήσεις και διελεύσεις,προκύπτει το μεγάλο ερώτημα.

Θα αντέξει με αυτά τα "χάλια" η δρομολόγηση του ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ,όταν ο μ.ο επιβατών και οχημάτων είναι υπέρ3πλάσιος αυτών του corsica express iii στην γραμμή Πειραιάς-Χίος-Μυτιλήνη;Η αλλοιώς χωράει 3ος στους 2;Αυτό θα το δείξουν πολύ γρήγορα οι ποτιμήσεις του καταναλωτικού κοινού των 2 νησιών με επιπλέον ένα πρωτόγνωρο φαινόμενο.Είναι ικανό το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ να πάρει δικαιωματικά τους <<ορκισμένους >>επιβάτες του corsica,ή θα δούμε να επαληθεύεται η προτίμηση στο ταχύπλοο του πατριώτη τους κιας δρομολογεί ο άλλος το QM2;Είναι κάτι που περιμένω με αγωνία,γιατί οι Σαμιώτες θα το υποστηρίξουν σίγουρα είτε λόγω πράκτορα είτε λόγω prestige.Οι Ικαριώτες;

Link to comment
Share on other sites

Οταν ερθει το Μυκονος θα φυγει το Πηγασος. Αρα δε θα υπαρχει ενα επιπλεον πλοιο απλα θα μειωθουν οι χρονοι ταξιδιου και θα αυξηθει η χωρητικοτητα. Αλλα απο που προκυπτει οτι επειδη τωρα νταλα καλοκαιρι το βαπορι γεμιζει 80% με Ικαριωτες οτι θα γεμιζει και το χειμωνα;

Link to comment
Share on other sites

Οταν ερθει το Μυκονος θα φυγει το Πηγασος. Αρα δε θα υπαρχει ενα επιπλεον πλοιο απλα θα μειωθουν οι χρονοι ταξιδιου και θα αυξηθει η χωρητικοτητα. Αλλα απο που προκυπτει οτι επειδη τωρα νταλα καλοκαιρι το βαπορι γεμιζει 80% με Ικαριωτες οτι θα γεμιζει και το χειμωνα;

1)Το κιτρινο θα κανει λιγοτερα δρομολογια το χειμωνα.

2)Το Μυκονος ειναι πολυ χλωμο να κατεβει στα νερα της Ικαριοσαμιας με την συνολικη ετησια κινηση που εχει η γραμμη.Η χωρητικοτητα μπορει να αυξηθει αλλα η κινηση θα παραμεινει η ιδια.Το οκταμηνο δεν προκειται να παρει ουτε 0,50% επανω η κινηση.Αρα?????:mad:

Link to comment
Share on other sites

Από τα πρώτα ταχύπλοα που ήρθαν στην Ελλάδα και δέκα χρόνια τώρα, ποτέ δεν εκτελέστηκαν δρομολόγια το χειμώνα. Και δεν εκτελέστηκαν ούτε από πλοία που για 7,5 μήνες εκτελούν 13 δρομολόγια την εβδομάδα, συνεπώς θεωρώ δύσκολο να γίνει αυτό στη γραμμή της Σάμου-Ικαρίας, από ένα ταχύπλοο που την high season εκτελεί 5 δρομολόγια την εβδομάδα. Αν δεν αξίζει τώρα κάνει τουλάχιστον καθημερινό, το χειμώνα πόσα θα κάνει, 2 ανά εβδομάδα; Το σχόλιο δεν αφορά της δυνατότητες του πλοίου, αλλά τη δυναμικότητα της γραμμής.

Η αλλοιώς χωράει 3ος στους 2;

1. Όλοι οι καλοί χωράνε!!! :mad:

2. Δεν είναι λίγο παράξενο αυτό να το διερωτάται ο τρίτος;;;; :confused:

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι κάποια από τις πρώτες χρονιές των HighSpeed η τότε εταιρεία είχε καρατησει τα δύο μικρά δρομολογημένα σε Σύρο - Τήνο - Μύκονο και Πάρο - Νάξο για όλο το χειμώνα μόνον τα ΣΚ. Αλλά, σε κάθε πρίπτωση δεν νομίζω ότι στη συγκεκριμένη γραμμλη μπορεί να μείνει ταχύπλοο, αφού υπάρχουν ακόμα αμφιβολίες για τη βιωσιμότητα της δρομολόγησης του Μύκονος.

Link to comment
Share on other sites

Μην ξεχνάμε ότι το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ όταν με το καλό μπει, θα είναι διερχόμενο από Κυκλάδες.

Δεν θα "ζει" αποκλειστικά από την ΙκαροΣαμία..

Πιστεύω ότι θα έχει "μαγιά" για μόνιμη δρομολόγηση.

Και μην ξεχνάμε ότι θα πάρει όπως λέει και ο Neptune, την σκυτάλη από τον Πήγασο,ενά πολύ καλό πλοίο καί όπως έγινε και στην Χίο-Μυτιλήνη, θα πάρει και μικρό μερίδιο από τον μοναδικό αργό αλλά παντά παρόντα καπτά Μάκη.

Αδικοί οι "φόβοι" και οι "ανησύχιες" για το καλό των νησιών και του επιβατικού κοινού..

Επίσης φοβάμε ότι το τόπικ της Ικαρίας-Σάμου έχει αρχίσει να πέρνει την μορφή που είχε η καταιγιστική περσινή περιόδος στο τόπικ Χιου-Μυτιλήνης..

Υπομονή, η Αριάδνη θα σας τα λύσει όλα..

Link to comment
Share on other sites

Σωστά, συμφωνώ ότι το Νήσος Μύκονος με την προσθήκη Σύρου - Μυκόνου στο δρομολόγιό του, θα προσθέσει μία σταθερή πελατεία τόσο στο garage του όσο και στους επιβάτες ιδιαίτερα τους χειμερινούς μήνες που η γραμμή μένει σχεδόν ορφανή με την παρουσία Ιθάκη ή Superferry από Πειραιά. Ισως θα έπρεπε να εξατασθεί από τη HSW ή εναλλαξ προσέγγιση Πάρου - Νάξου στα χνάρια του Golden Vergina / Express Samina...

Link to comment
Share on other sites

Ε/Γ-Ο/Γ ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΓΑΣΟΣ-ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ

Η εταιρεία ανακοινώνει ότι λόγω αυξημένης κίνησης το Ε/Γ – Ο/Γ ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΓΑΣΟΣ θα καταπλεύσει στον λιμένα του Πειραιά σήμερα Πέμπτη 02/08/2007 στις 21:00 αντί της προγραμματισμένης ώρας άφιξης 17:30.

Ως εκ τούτου:

• Η σημερινή αναχώρηση (Πέμπτη 02/08/2007) από Πειραιά για Εύδηλο – Καρλόβασι – Βαθύ τροποποιείται σε 22:30 αντί της προγραμματισμένης ώρας 20:30.

• Η αυριανή αναχώρηση (Παρασκευή 03/08/2007) από Βαθύ για Καρλόβασι – Εύδηλο – Πειραιά τροποποιείται σε 09:45 αντί της προγραμματισμένης στις 07:55.

• Η αυριανή αναχώρηση (Παρασκευή 03/08/2007) από Πειραιά για Εύδηλο – Καρλόβασι – Βαθύ τροποποιείται σε 22:00 αντί στις 21:30.

Οι επιβάτες θα ενημερωθούν με μέριμνα της εταιρείας.

Πειραιάς, 02 Αυγούστου 2007 ώρα 14.00

Αν και πιστεύω ότι η καθυστέρηση δεν οφείλεται αποκλειστικά στη κίνηση των ήμερων, αλλά ίσως και στις καιρικές συνθήκες που συνάντησε χθες στην Ικαρία, που μάλλον θα τον δυσκόλεψαν να δέσει στον Ευδηλο.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...