Jump to content
Shipfriends

Δρομολόγια Ικαρίας - Σάμου


Recommended Posts

ORIGINAL ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ.

Δ-Τ-Τ-Π ΑΠΟ ΠΕΙΡΑΙΑ 13.00 ΔΙΑ ΕΥΔΗΛΟ-ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ-ΒΑΘΥ

ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΑΠΟ ΒΑΘΥ 22.00 ΔΙΑ ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ-ΕΥΔΗΛΟ-ΠΕΙΡΑΙΑ (Ο6.00)

ΠΑΡ-ΣΑΒ ΑΠΟ ΠΕΙΡΑΙΑ 16.30 ΔΙΑ ΣΥΡΟ-ΜΥΚΟΝΟ-ΕΥΔΗΛΟ-ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ-ΒΑΘΥ

ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΑΠΟ ΒΑΘΥ ΣΑΒΒΑΤΟ 06.30 ΔΙΑ ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ-ΕΥΔΗΛΟ-ΜΥΚΟΝΟ-ΣΥΡΟ -ΠΕΙΡΑΙΑ (14.00)

ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΑΠΟ ΒΑΘΥ14.00 ΔΙΑ ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ-ΕΥΔΗΛΟ-ΜΥΚΟΝΟ-ΣΥΡΟ-ΠΕΙΡΑΙΑ.(22.30)

ΑΥΡΙΟ ΔΕΥΤΕΡΑ 16/10 ΕΓΚΡΙΣΗ ΑΠΟ ΣΑΣ.

ΚΑΛΟΤΑΞΕΙΔΟΣ Ο ΚΑΠΤΑΝ ΜΠΑΜΠΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΆ ΤΟΥ.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ORIGINAL ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ.

Δ-Τ-Τ-Π ΑΠΟ ΠΕΙΡΑΙΑ 13.00 ΔΙΑ ΕΥΔΗΛΟ-ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ-ΒΑΘΥ

ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΑΠΟ ΒΑΘΥ 22.00 ΔΙΑ ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ-ΕΥΔΗΛΟ-ΠΕΙΡΑΙΑ (Ο6.00)

ΠΑΡ-ΣΑΒ ΑΠΟ ΠΕΙΡΑΙΑ 16.30 ΔΙΑ ΣΥΡΟ-ΜΥΚΟΝΟ-ΕΥΔΗΛΟ-ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ-ΒΑΘΥ

ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΑΠΟ ΒΑΘΥ ΣΑΒΒΑΤΟ 06.30 ΔΙΑ ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ-ΕΥΔΗΛΟ-ΜΥΚΟΝΟ-ΣΥΡΟ -ΠΕΙΡΑΙΑ (14.00)

ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΑΠΟ ΒΑΘΥ14.00 ΔΙΑ ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ-ΕΥΔΗΛΟ-ΜΥΚΟΝΟ-ΣΥΡΟ-ΠΕΙΡΑΙΑ.(22.30)

ΑΥΡΙΟ ΔΕΥΤΕΡΑ 16/10 ΕΓΚΡΙΣΗ ΑΠΟ ΣΑΣ.

ΚΑΛΟΤΑΞΕΙΔΟΣ Ο ΚΑΠΤΑΝ ΜΠΑΜΠΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΆ ΤΟΥ.

Με βαση τα παραπανω εχω μερικες απορειες.Στα μεσοβδομαδα δρομολογια και χωρις να πιανει αλλα νησια πλην Ικαριας και Σαμου θα αναχωρει απο Βαθυ στις 22:00 και θα φτανει Πειραια 6:00,ταξιδι 8 ωρων.Το Σαββατο με αναχωρηση απο Βαθυ στις 6:30 και με ενδιαμεσους σταθμους Μυκονο-Συρο θα φτανει Πειραια στις14:00,δηλαδη 7 ωρες και 30 λεπτα.Τελος την Κυριακη αναχωρει απο Βαθυ 14:00 και παλι με ενδιαμεσους σταθμους Μυκονο-Συρο θα φτανει Πειραια στις 22:30,δηλαδη 8 ωρες και 30 λεπτα.Βλεπουμε οτι στα δρομολογια αποκλειστικα Ικαριας-Σαμου κανει 8 ωρες και στα αλλα δυο με ενδιαμεσους σταθμους Συρο-Μυκονο θα κανει 7,5 και 8,5 ωρες εναλλαξ.Αν οι ωρες ισχυουν,γιατι να γινεται αυτο;Επισης στις τρεις διαφορετικες εκδοχες τι ταχυτητες θα εχουμε;

Link to comment
Share on other sites

Δικαιολογημένες οι απορίες σου, αφού τα δρομολόγια που αναφέρει ο MYKHNAI δεν είναι ακριβώς τα original! ;)

Η αναχώρηση από Βαθύ το Σάββατο είναι στις 07:00 και όχι στις 06:30, η άφιξη στον Πειραιά είναι στις 15:00 και όχι στις 14:00 και το πλοίο δεν θα προσεγγίζει Μύκονο και Σύρο (διάρκεια 8 ώρες).

Στην επιστροφή της Κυριακής (που περιλαμβάνει τη Σύρο και τη Μύκονο), η αναχώρηση από Βαθύ θα είναι στις 14:00 και η άφιξη στον Πειραιά στις 23:00 (διάρκεια 9 ώρες).

Τέλος η αναχώρηση από Πειραιά την Παρασκευή θα είναι στις 16:00 και το Σάββατο στις 17:30.

Link to comment
Share on other sites

Ωραια,ετσι πως τα λες ειναι πολυ λογικο.Παντως 8 ωρες στο απευθειας και 9 ωρες με Συρο-Μυκονο ενδιαμεσα δεν ειναι τρομεροι χρονοι.Το 2006 που πηγα στην πανεμροφη Ικαρια με το Εξπρες ΑΘηνα (τωρα Εξπρες Λημνος).Ειχαμε κανει 10 ωρες και 25 λεπτα με εδιαμεσους σταθμους Παρο-Ναξο,δηλαδη μεγαλυτερη αποσταση απο το να πηγαινε Συρο-Μυκονο.Με μικροτερη αποσταση λοιπον και 9 ωρες στην επιστροφη της Κυριακης μαλλον θα το πηγαινουν σχετικα οικονομικα το βαπορι.;)

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον μπερδεύτηκες λίγο:

1. Οι 10:25 ώρες που αναφέρεις πως είχες κάνει με το Εξπρές Αθηνά ήταν από Πειραιά για Εύδηλο, ενώ οι 9 ώρες που συγκρίνεις με το Νήσος Μύκονος είναι για Βαθύ. Το δρομολόγιο Πειραιάς-Σύρος-Μύκονος Εύδηλος θα καλύπτεται από το Νήσος Μύκονος σε 6:25 ώρες.

2. Από τις ώρες αναχώρησης/άφιξης των παραπάνω δρομολογίων, προκύπτει πως το πλοίο έχει υπολογιστεί με ταχύτητα περίπου 25,5 μιλίων.

Link to comment
Share on other sites

ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ C.E III ΑΠΟ 9-28/10/07(ΑΝΑΒΙΩΝΕΙ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΙΟΝΙΟΝ-ΙΚΑΡΟΣ & ΑΝΕΜΟΣ)

ΚΑΘΕ ΤΡΙΤΗ & ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ (16.30) ΑΠΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ΔΙΑ ΕΥΔΗΛΟ-ΑΓΙΟ-ΦΟΥΡΝΟΥΣ-ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ-ΒΑΘΥ

ΚΑΘΕ ΤΕΤΑΡΤΗ & ΚΥΡΙΑΚΗ (16.00)ΑΠΟ ΒΑΘΥ ΔΙΑ ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ-ΦΟΥΡΝΟΥΣ-ΑΓΙΟ-ΕΥΔΗΛΟ-ΠΕΙΡΑΙΑ

Έχω μια απορία?? Τι αποσκοπεί η ταυτόχρονη προσέγγιση και στα δυο λιμάνια της Ικαρίας του πλοίου στο ίδιο δρομολόγιο?? Μπορεί να θέλει να πάρει/ εξυπηρετήσει τους επιβάτες της Ικαρίας, αλλά οι γείτονες Σαμιώτες τι φταίνε να δουν όλα τα λιμάνια της Ικαρίας??

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα το να προσεγγίσει ένα βαπόρι 3 λιμάνια πριν το Καρλόβασι και 4 πριν το βαθύ όταν μάλιστα είναι ταχύπλοο κι ο αλλός το προτιμάει γιατί θα φτάσει γρήγορα στον προορισμό του σίγουρα είναι ένα σημααντικό θέμα.

Από την άλλη όμως όπως φανερώνει και η έως τώρα κίνησή του, το πλοίο στηρίχτηκε κατα 75% και ίσως παραπάνω από την Ικαρία οπότε προφανώς η πρόθεση της εταιρίας είναι να εξυπηρετήσει όσο το δυνατόν καλύτερα αυτό το νησί

Κι επειδή τώρα τα δρομολόγια είναι μόλις 2 την εβδομάδα μην μείνει κανείς παραπονεμένος επειδή ,και πληροφοριακά να το πω, ότι η απόσταση Εύδηλο-Αγιος Κήρυκος είναι 45χλμ κι ο δρόμος είναι ένα δράμα καθώς ανεβαίνεις ένα βουνό 1000μ με τον αέρα να λυσομανάαει πάνω σε αυτό σε μόνιμη βάση (με αποτέλεσμα να μην μπορείς να περάσειςς με δικυκλο),να έχει πολύ συχνά ομίχλες ενώ το ταξί για αυτη την απόσταση κοστίζει 40 ευρώ.

Για τους Φούρνους δεν λέω τίποτα μιας και επιτέλους για πρώτη φορά στην ζωή τους είδαν το νησί τους να έχει 2 φορές την εβδομάδα απευθείας συνδεση με τον πειραιά και να φτάνουν στον προορισμό τους τόσο γρήγορα.

Έίχαν βαρεθεί να ξεροσταλιάζουν νυχτιάτικα στον Άγιο Κήρυκο περιμένοντας να έρθει το πρωί να παρουν το καικι ή το SAMOS SUN να πάνε απέναντι γιατί και οι προσεγγίσεις των συμβαατικών ήταν ελάχιστες.

Οπότε ναι μεν αλλά.

Link to comment
Share on other sites

Μα φαινεται το πραγμα

με την προσεγγιση του c.e 3 στους φουρνους 2 φορες την εβδομαδα (ελευθερο δρομολογιο) ερχομενο το Βερα 15/11 θα το συνεχισει παλι ελευθερο.

Παει η επιδοτηση της G.A. Θα συνεχισει ο Μακης να το κανει και αυτος ελευθερο ΄??

Πονηρος ο Ικαριωτης

Βλεπω οτι στην γραμμη παιζουν την γατα με το ποντικι και κανενας δεν δηλωνει δρομολογια μετα τις 31/10

Link to comment
Share on other sites

ΑΠΟ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΠΑΙΔΕΣ ΜΕΤΑ ΤΗ ΝΑΥΛΩΣΗ ΑΡΙΑΔΝΗ ΣΕ ΜΙΝΟΑΝ, ΤΟ ΜΥΚΟΝΟΣ ΠΑΕΙ ΠΡΟΣ ΧΑΝΙΑ ΕΝΤΟΣ 1-2 ΜΗΝΩΝ. Η HELLENIC (ΣΤΡΙΝΤΖΗΣ) ΕΦΑΓΕ ΔΕΥΤΕΡΗ ΧΥΛΟΠΙΤΑ ΑΠΌ ΤΑ ΧΑΝΙΑ (Η ΠΡΩΤΗ ΜΕ BLUE STAR) ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΤΗ ΦΑΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΑΜΟ.. ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΟ ΜΥΚΟΝΟΣ ΤΕΤΟΙΑ ΕΠΟΧΗ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ. ΜΑΛΛΟΝ ΨΑΧΝΟΥΝ ΓΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΕΚΕΙ ΓΙ' ΑΥΤΟ ΑΝΑΒΑΛΑΝΕ ΚΑΙ ΤΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ (?)

Link to comment
Share on other sites

Mου αρεσει πολυ ο τροπος που βγαζεις συμπερασματα,φιλε εταιρια ειναι κ κοιταει το συμφερον της,κ στην γραμμη της Βενετιας ειναι προφανες οτι το πλοιο εστω και ναυλωμενο θα φερει περισσοτερα κερδη αυτη την εποχη.Τωρα τα περυ σφαλιαρας κτλ θα επρεπε να τα λες αν η Hsw ηταν κανενα μαγαζακι.Δηλαδη αν δεν πιασει το Νησος Μυκονος στην Ικαρια Σαμο ποιο θα πιασει;;)

Link to comment
Share on other sites

ΑΠΟ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΠΑΙΔΕΣ ΜΕΤΑ ΤΗ ΝΑΥΛΩΣΗ ΑΡΙΑΔΝΗ ΣΕ ΜΙΝΟΑΝ, ΤΟ ΜΥΚΟΝΟΣ ΠΑΕΙ ΠΡΟΣ ΧΑΝΙΑ ΕΝΤΟΣ 1-2 ΜΗΝΩΝ. Η HELLENIC (ΣΤΡΙΝΤΖΗΣ) ΕΦΑΓΕ ΔΕΥΤΕΡΗ ΧΥΛΟΠΙΤΑ ΑΠΌ ΤΑ ΧΑΝΙΑ (Η ΠΡΩΤΗ ΜΕ BLUE STAR) ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΤΗ ΦΑΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΑΜΟ.. ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΟ ΜΥΚΟΝΟΣ ΤΕΤΟΙΑ ΕΠΟΧΗ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ. ΜΑΛΛΟΝ ΨΑΧΝΟΥΝ ΓΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΕΚΕΙ ΓΙ' ΑΥΤΟ ΑΝΑΒΑΛΑΝΕ ΚΑΙ ΤΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ (?)

Τα εγκαινια δεν αναβληθηκαν για αυτο το λογο αλλα λογω καιρου που ακουγαν στην Hellenic.Οσο αφορα τα δρομολογια του Μυκονος ειναι καθαρα αποτυχημενα.Οι αναχωρησεις του πλοιου στις 13:00 ειναι οτι χειροτερο μπορει να συμβει για αυτη τη γραμμη.Οι υπευθυνοι της Hellenic που βγαζουν τα δρομολογια δεν εχουν καταλαβει οτι απο τις καρεκλες δεν βγαινουν οι κινησεις των πλοιων.Η γραμμη της Ικαριας Σαμου δεν εχει καμια σχεση με την γραμμη της Χιου Μυτιληνης.Και ας πιασουμε τα πραγματα απο την αρχη.Τα φορτηγα της Ικαριοσαμιας ειναι κατα πολυ λιγοτερα απο αυτα της Μυτιληνης και συνεπως και οι τρακτορες και οι οδηγοι των μεταφορικων.Ετσι αν για παραδειγμα ο Ικαριωτης ο οποιος ερχεται το πρωι στο Πειραια και πρεπει να παει να ξεφορτωσει στη Μεταμορφωση και μετα να παει να φορτωσει στη Χαλκιδα δεν προλαβαινει με τιποτα το δρομολογιο στις 13:00.Πρεπει λοιπον να περιμενει την επομενη ημερα να παρει το Μυκονος ή να παει το απογευμα με το Μιλενα.Ποιο δρομολογιο λετε εσεις οτι θα προτιμησει?Το ιδιο ισχυει και για το Σαμιωτη φορτηγατζη.Οι επιβατες της γραμμης ειναι στανταρ και δεν προκειται να αυξηθουν ειτε μπει το Μυκονος ειτε το QUEEN ELIZABETH.Οι 300 ειναι και δεν πανε παραπανω.Που θα παει λοιπν το πλοιο με αυτα τα νουμερα?Η δρομολογηση του Μυκονος εγινε λενε οτι εγινε για να χτυπησουν το Corsica.Ποτε να το χτυπησουν?Η μερες που πεφτουν πανω του ειναι η Παρασκευη,και αντι να το στειλουν απευθειας στην Ικαρια το στελνουν μεσω Συρου-Μυκονου.Τι σοϊ χτυπημα θα του κανουν δεν μπορω να το καταλαβω.Στειλτο κυριε υπευθυνε των δρομολογιων απευθειας στην Ικαρια εκεινη την ημερα να δεις τι κινηση θα κανεις και κατα ποσο θα του κανεις ζημια του Σπανου.Αυτα βλεπει ο Σπανος και βασταει το στομαχι του απο τα γελια με τις κινησεις της Ηellenic και για αυτο καθυστερει να φερει αν φερει το συμβατικο που λενε στο λιμανι. Ο Στριντζης δεν εφαγε χυλοπιτα σε καμια γραμμη με την Ηellenic γιατι τις αποφασεις δεν τις παιρνει μονος. Υπαρχει διοικητικο συμβουλιο που αποφασιζει και για αυτα τα θεματα.Το λυπηρο ειναι οτι υπαρχουν εκει ατομα που εχουν σχεση με το αντικειμενο αλλα αρκουνται οπως εχει αποδειχθει στον παχυλο μηνιαιο μισθο τους αγνοοντας ολα τα υπολοιπα. Κ Ρ Ι Μ Α!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Για πολλοστή φορά επαναλαμβάνουμε ότι τα εγκαίνια του ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ αναβλήθηκαν λόγω καιρού.Βλέπει κανείς σήμερα με τέτοιο καιρό και με γενικό απαγορευτικό ,να έχει την δυνατότητα να ξεκινήσει ένα πλοίο να πάει να κάνει τα εγκαίνια με 9-10 μποφώρ?

Του ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ που αναβλήθηκαν παράλληλα κι αυτά λόγω καιρού τι συμβαίνει?

Μην τα μπλέκουμε τα πράγματα δεν μπορεί να κανονίζουν την μια ημέρα εγκαίνια και την άλλη να θέλουν να τα αναβάλουν ,από τις μεγαλύτερες εταιρίες στην Ελλάδα είναι δεν είναι ερασιτέχνες.

Όσο για τα δρομολόγια του Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ κι εγώ έχω επιφυλάξεις για την ώρα αλλά περιμένω να δώ.

Αυτοί που είναι να ταξιδέψουν θα ταξιδέψουν αλλά τα φορτηγά που λέει ο emanon έχει δίκιο,σίγουρα δεν προλαβαίνουν να τα περισσότερα να αποεπιβιβαστούν την ίδια ημέρα.Βέβαια ούτως η άλλως αν θέλει να έχει καθημερινά δρομολόγια το βαπόρι ότι και να γίνει δύσκολα θα προλάβει να τους βάλει μέσα.

Για μένα και με αυτά που ξέρω από την γραμμή το ιδανικότερο για το επιβατικό κοινό(σίγουρα όχι για το πλήρωμα) θα ήταν 5 το απόγευμα από Πειραιά και 5 το πρωί από Βαθύ.

Link to comment
Share on other sites

Το ειδες προσωπικα τον Σπανο να γελαει;Γιατι εγω μαλλον τον βλεπω να κλαιει με το κονσερβοκουτι το Χειμωνα στο Ικαριο.Τωρα τα αλλα για το δρομολογιο ισως να εχεις κ δικιο,αλλα τη Παρασκευη που λες ,μηπως εχει υποψιν τι κοσμο θα παρει για Συρο;η Μυκονο;Ας περιμενουμε λοιπον γιατι καλυετερα γελαει αυτο που γελαει τελευταιος κ αυτος που κανει σοβαρες επενδυσεις με καλα πλοια κ οχι τελειωμενα αλουμινοκατασκευασματα που δεν δουλευουν αλλου κ τα φερνουν στην Ελλαδα.

Link to comment
Share on other sites

Το ειδες προσωπικα τον Σπανο να γελαει;Γιατι εγω μαλλον τον βλεπω να κλαιει με το κονσερβοκουτι το Χειμωνα στο Ικαριο.Τωρα τα αλλα για το δρομολογιο ισως να εχεις κ δικιο,αλλα τη Παρασκευη που λες ,μηπως εχει υποψιν τι κοσμο θα παρει για Συρο;η Μυκονο;Ας περιμενουμε λοιπον γιατι καλυετερα γελαει αυτο που γελαει τελευταιος κ αυτος που κανει σοβαρες επενδυσεις με καλα πλοια κ οχι τελειωμενα αλουμινοκατασκευασματα που δεν δουλευουν αλλου κ τα φερνουν στην Ελλαδα.

Τον Σπανο δεν τον ειδα προσωπικα να γελαει ομως με τις κινησεις που κανει με την κονσερβα που αναφερεις αυτο φαινεται.Και αναφερομαι στη παραταση των δρομολογιων του Corsica (δεν μου αρεσει ο ορος που αναφερεις ).Οσο αφορα την κινηση της Παρασκευης για Συρο-Μυκονο σου λεω με βεβαιοτητα οτι απο 1/11 η γραμμη αυτη δεν εχει τιποτε.Η μεχρι τωρα κινηση του Πηγασος την Παρασκευη ειναι της ταξης των 60 επιβατων και 2-3 ιχ αυτοκινητων.Δεν ειναι τυχαια τα νουμερα που σου αναφερω αλλα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ.Οσο αφορα για αυτον που αναφερεις οτι κανει σοβαρες επενδυσεις με καλα πλοια δεν εχει κανεις αντιθετη γνωμη.Και εγω μαζι σου ειμαι αλλα με μια διαφορα.ΣΕ ΤΙ ΓΡΑΜΜΕΣ ΕΠΕΝΔΥΕΙ?????????/

Link to comment
Share on other sites

Βρε παιδια αντι να μαλωνεται μεταξυ σας δεν αφηνετε να παει πρωτα το βαπορι και μετα μιλατε.Το αν θα μινει το βαπορι αυτο το ξερουνε μονο οι μεσα στην hsw.

Το εαν γελαει η κλεει ο Σπανος και αυτο θα διξει.Την δηλωση του σε κυρακατικες εφημεριδες τις ειδατε.Εγω παντως βλεπω Γεναρη μηνα ξανα πισω το Pegasus.

Και οσο γισ αλιμινοκατασκευασματα, αυτα να τα πειτε στους Ικαριωτες και του Σαμιωτες

που το προτιμανε μεχρι σημερα.

ΜΥΚΟΝΟΣ ΚΑΛΩΣ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ

Link to comment
Share on other sites

Η HELLENIC (ΣΤΡΙΝΤΖΗΣ) ΕΦΑΓΕ ΔΕΥΤΕΡΗ ΧΥΛΟΠΙΤΑ ΑΠΌ ΤΑ ΧΑΝΙΑ (Η ΠΡΩΤΗ ΜΕ BLUE STAR)

Τελικά ποιος έχει φάει χυλόπιτα, η HSW, o Στρίντζης ή κανένας από τους δύο? :confused:

Για να θυμούνται οι παλιότεροι και να μαθαίνουν οι νεότεροι, να θυμίσουμε πως ο Στρίντζης έφυγε από τη Blue τον Ιούνιο του 2004. Η Blue Star έφυγε από τα Χανιά 9 μήνες αργότερα, το Μάρτιο του 2005 και λίγες ημέρες μόνο μετά ξεκίνησε η HSW δρομολόγια στα Χανιά. Κάποιοι μάλιστα έλεγαν τότε πως όλα είναι προσχεδιασμένα και ο Στρίντζης είναι ο Δούρειος ίππος του Παναγάπουλου. Άλλο ένα σενάριο συνωμοσίας που δεν επαληθεύθηκε ποτέ. ;)

Η δρομολογηση του Μυκονος εγινε λενε οτι εγινε για να χτυπησουν το Corsica.Ποτε να το χτυπησουν?Η μερες που πεφτουν πανω του ειναι η Παρασκευη,και αντι να το στειλουν απευθειας στην Ικαρια το στελνουν μεσω Συρου-Μυκονου.Τι σοϊ χτυπημα θα του κανουν δεν μπορω να το καταλαβω.Στειλτο κυριε υπευθυνε των δρομολογιων απευθειας στην Ικαρια εκεινη την ημερα να δεις τι κινηση θα κανεις και κατα ποσο θα του κανεις ζημια του Σπανου.

Εγώ κάτι τέτοιο δεν το έχω ακούσει ούτε για ανέκδοτο. :D

Πως η HSW που έχει δηλώσει από το 2006 το Νήσος Μύκονος στην Ικαρία Σάμο, τα δρομολογεί για να χτυπήσει το Corsica; Πως τα χειμερινά δρομολόγια έγιναν για να ανταγωνιστούν το Σπανό;

Μα το χειμώνα η ημερησία διαθεσιμότητα θέσεων του Νήσος Μύκονος είναι διπλάσια της εβδομαδιαίας του Corsica. Επίσης λόγω των δρομολογίων, το ταχύπλοο κάνει 7,5 ώρες για Βαθύ και το συμβατικό 8. Τέλος το πιο πιθανό είναι πως το Νοέμβριο το Corsica θα κάνει την ακινησία του, συνεπώς γίνεται να υπάρχει άνθρωπος που να ισχυρίζεται σοβαρά τέτοια πράγματα? :confused:

Επειδή πριν από δύο χρόνια τέτοια εποχή πολλοί προέβλεπαν την αποτυχία της HSW στη Χίο-Μυτιλήνη, χρησιμοποιώντας ακριβώς τα ίδια επιχειρήματα, καλό θα ήταν να περιμένουμε λίγο καιρό, ραντεβού του χρόνου!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ κάτι τέτοιο δεν το έχω ακούσει ούτε για ανέκδοτο. ;)

Πως η HSW που έχει δηλώσει από το 2006 το Νήσος Μύκονος στην Ικαρία Σάμο, τα δρομολογεί για να χτυπήσει το Corsica; Πως τα χειμερινά δρομολόγια έγιναν για να ανταγωνιστούν το Σπανό;

Μα το χειμώνα η ημερησία διαθεσιμότητα θέσεων του Νήσος Μύκονος είναι διπλάσια της εβδομαδιαίας του Corsica. Επίσης λόγω των δρομολογίων, το ταχύπλοο κάνει 7,5 ώρες για Βαθύ και το συμβατικό 8. Τέλος το πιο πιθανό είναι πως το Νοέμβριο το Corsica θα κάνει την ακινησία του, συνεπώς γίνεται να υπάρχει άνθρωπος που να ισχυρίζεται σοβαρά τέτοια πράγματα? :D

Επειδή πριν από δύο χρόνια τέτοια εποχή πολλοί προέβλεπαν την αποτυχία της HSW στη Χίο-Μυτιλήνη, χρησιμοποιώντας ακριβώς τα ίδια επιχειρήματα, καλό θα ήταν να περιμένουμε λίγο καιρό, ραντεβού του χρόνου!

Αν γνωριζεις τα δρομολογια τα οποια ειχαν δηλωσει για το Μυκονος ηταν αγαπητε μου για τις 20:00 απο Πειραια και 4 δρομολογια εβδομαδιαιως.Φετος ομως για το Μυκονος αλλαξαν τα πλανα και ειναι γνωστο σε ολους που ασχολουνται με το λιμανι οτι τα δρομολογια εγιναν για αυτο το λογο.Οσο αφορα την διαθεσιμοτητα των θεσεων δεν παιζει κανενα ρολο στη συγκεκριμενη γραμμη γιατι η επιβατικη κινηση ειναι συγκεκριμενη.Αποδειξη υπαρχει.

Η γραμμη της Χιου-Μυτιληνης δεν εχει καμια ομοιοτητα με αυτη της Ικαριοσαμιας.Συμφωνω οτι πρεπει να περιμενουμε λιγο καιρο αλλα τα φαινομενα ειναι ορατα απο τωρα.

Link to comment
Share on other sites

Αν γνωριζεις τα δρομολογια τα οποια ειχαν δηλωσει για το Μυκονος ηταν αγαπητε μου για τις 20:00 απο Πειραια και 4 δρομολογια εβδομαδιαιως.

Θα έκανε το Νήσος Μύκονος 4 δρομολόγια την εβδομάδα?? Όσα δηλαδή και το Πήγασος??? Μάλλον θα αστειεύεσαι! Ο σχεδιασμός είναι ίδιος με τα δρομολόγια της Χίου-Μυτιλήνης, 6 το χειμώνα και 7 ο καλοκαίρι! Όσοι παρακολουθούν τη λογική των δρομολογίων της HSW θα γνωρίζουν πως τα πλοία δεν κάθονται! Διπλά δρομολόγια τα ταχύπλοα και καθημερινά δρομολόγια τα νέα συμβατικά.

Φετος ομως για το Μυκονος αλλαξαν τα πλανα και ειναι γνωστο σε ολους που ασχολουνται με το λιμανι οτι τα δρομολογια εγιναν για αυτο το λογο

Άλλαξαν τα δρομολόγια του Νοεμβρίου για να ανταγωνιστούν ένα πλοίο που αυτή τη στιγμή υπολειτουργεί και σε λίγο διάστημα θα σταματήσει??? :D:confused:

Συμφωνω οτι πρεπει να περιμενουμε λιγο καιρο αλλα τα φαινομενα ειναι ορατα απο τωρα.

Είναι από τώρα ορατά τα αποτελέσματα μιας δρομολόγησης που δεν έχει ξεκινήσει?? :confused::confused:

Όπως βλέπεις παραμένω με πολλές απορίες, που μάλλον μόνο ο χρόνος θα μπορέσει να τις λύσει! ;)

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια ειλικρινα δε σας καταλαβαινω. Μιλαμε για μια γραμμη την οποια κατα καιρους ειχανε υπηρετησει διαφορα μπουμπουκια και τωρα που γινονται προσπαθιες να δρομολογηθουν νεοτευκτα, ταχυπλοα, αλουμινενια, σιδερενια, πλαστικα (καλα πλακα κανουμε πρωι ειναι ακομα;)) τσακωνεστε γιατι ο ενας δε θελει τον αλλο. Υποθεσεις επι υποθεσεων, διαπληκτισμοι... Χαλαμε τις καρδιες μας χωρις λογο.

Ας κανουμε λιγο υπομονη να δουμε πως θα διαμορφωθει το τοπιο. Ο καιρος γαρ εγγυς αλλωστε.

Link to comment
Share on other sites

Το μικρό μου καλαθάκι αγαπητέ ΝΗΡΕΑ έχει μέσα ήδη 2 πλοία που τα απολαμβάνω καθημερινά.Το ένα ζωντανά το άλλο απο φωτό μέχρι νάρθει στο τέλος του μηνός.Το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ πώς να το απολαύσω,αφού απο αυτά που διαβάζω,ακόμα δεν ήρθε το ετοιμάζουν να φύγει;

Απο το Μάιο σας έγραφα την αλήθεια,όσο σκληρή κι αν είναι,και άκουσα ...αυτά που άκουσα.Πώς λοιπόν να εμπιστευθώ μιά εταιρεία(με το βάπορα δεν έχω τίποτα αν και δεν μου αρέσει που δεν έχει σωστικές λέμβους και είναι κατηγορίας πλόων Β)που με δουλεύει ψιλό γαζί;Ακόμα και στα εγκαίνια που δεν έγιναν,δεν τους πάει ούτε ο καιρός.Μα είναι δυνατόν να κρατηθεί σ'αυτή τη γραμμή ένα τέτοιο πλοίο που έχει ετήσιο κόστος απόσβεσης 6 εκ ευρώ;μ' αυτή τη κίνηση;Ακόμα και μονοπωλητής να ήταν, πάλι με το ζόρι θα έβγαινε το ημερήσιο κόστος λειτουργίας,πόσο μάλλον το κόστος απόσβεσης.Τί θα πούν στη Γ.Σ των μετόχων;Οτι έκαναν κοινωνική πολιτική;Το ίδιο συνέβει στη αντίστοιχη Γ.Σ της ΝΕΛ στο ΜΥΤΙΛΗΝΗ το 2004,για τις ζημιές του ΑΙΟΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ το 2003 και άκουσε ο τότε Δ/νων Σύμβουλος και προσωπικός μου φίλος τα εξ αμάξης απο τον κάθε λογής μικρομέτοχο.Τα γραφω αυτά γιατί ήμουνα παρών και προβλέπω να συμβούν τα ίδια με το ΜΥΚΟΝΟΣ,εκτός κιαν γίνει το θαύμα και πέσει γραμμή και το ενισχύσουν οι ΙκαριοΣαμιώτες.Μακάρι αλλά δεν το βλέπω γιατί και το ξαναγράφω η <<άλλη εταιρεία>> θα βάλει εισητήριο 25 € και η πιό παλιά που έχει πάρει ΗΔΗ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΕΣ 6ΜΗΝΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΦΟΡΤΗΓΑ,θα βάλει 20 γιούρο όπως το καλοκαίρι.Σύρο πάς,Σάμο πάς,Ρόδο πάς 20 γιούρο.

Πώς θα βγεί λοιπόν ο βάπορας;Η Σαμοικαρία δεν είναι Χίος-Μυτιλήνη και έχει και 5 πτήσεις /ημέρα.

Link to comment
Share on other sites

Μα είναι δυνατόν να κρατηθεί σ'αυτή τη γραμμή ένα τέτοιο πλοίο που έχει ετήσιο κόστος απόσβεσης 6 εκ ευρώ;

Εάν έριχνες μια ματιά στο τι είναι και πως υπολογίζονται οι αποσβέσεις, θα καταλάβαινες πως 6 εκ. € ετήσια απόσβεση έχει ένα πλοίο που κοστίζει 262 εκ ευρώ… Οπότε καταλαβαίνεις πόσο απέχουν τα λεγόμενα σου από την πραγματικότητα! :)

Από αύριο λοιπόν θα μπορείς να χαίρεσαι και το Νήσος Μύκονος στη γραμμή σου! Προς το παρόν είναι το μόνο πλοίο που έχει ανοίξει πλάνα μέχρι το τέλος του χρόνου με 6 δρομολόγια ανά εβδομάδα.

Όσο για το αν βγαίνει το πλοίο δε χρειάζεται να στεναχωριόμαστε, άλλωστε δεν θα πληρώσουμε εμείς τις ζημιές!!

Καλοτάξιδο! :mad:

Link to comment
Share on other sites

Αρχιζω να συμφωνω με τον Ορεστη για πολεμο εναντιον Σπανου.

Ακουτε παιδια !!!!!! φ/γ 5μετρα πειραια σαμο με τον Πηγασο 207 ευρω και με το Μυκονος 116 ευρω ..... οσο το εχει και το Κορσικα πολεμος........................

Μυκονος παραθυρο 55 ευρω - Κορσικα 58 ευρω πολεμος..................

Μακης ,, για οπου θελεις,, οσο θελεις (αυτος τριβει την κοιλια του)

Παντως για να σοβαρευτουμε το Κορσικα δεν προκειτε να φυγει ...

Αποφασεις για τιμες και πολιτικη της εταιρειας βγαζει μονο ενας ( ο Σπανος) Δεν περιμενει κανενα Δ.Σ.

Ολοι οι αλλοι ισως τα ελαττωσουν.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...