Jump to content
Shipfriends

Δρομολόγια Ικαρίας - Σάμου


Recommended Posts

Αν υπαρχει πραγματι προβλημα θα μπορουσαν να αυξησουν ανετα τα δρομολογια του Μυτιληνη σε 4/εβδομαδα απο 3 που ειναι τωρα..Αλλα δε βλεπω μεγαλη προθυμια...Τη Μ.Τεταρτη το δρομολογιο θα γινει στις 14.00 για να προλαβει να κανει και τη Μ.Πεμπτη στις 23.59 (αντι Μ.Παρασκευης).

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Από πληροφορίες μου τα Σαμιώτικα στη Χίο τα έφερε το ΠΕΛΑΓΙΤΗΣ χθές το πρωί(20/04).Δέ ξέρω βέβαια άν έβαλε και το Ν.ΧΙΟΣ κάποια αλλά χλωμό το κόβω

Link to comment
Share on other sites

Το ερχομενο Σαββατο (Λαζαρου) θα κανει εκτακτο το Εuropean στις 18.00 προς Ευδηλο Καρλοβασι Βαθυ για να ενταχθει απο το πρωι της Κυριακης στα δρομολογια της αγονης Σαμου Καβαλας..

Link to comment
Share on other sites

Λόγω της απεργίας της πρωτομαγιάς το Μυτιλήνη θα αναχωρήσει τη Μ. Τετάρτη τα μεσάνυχτα αντί για τις 18:00 και το δρομολόγιο της Μ. Πέμπτης τα μεσάνυχτα θα γίνει στις 14:00 της Μ. Παρασκευής.

Link to comment
Share on other sites

...Μεγάλες ανατροπές στα δρομολόγια της εταιρείας:

Το Νήσος Μύκονος εκτελεί πρωινό δρομολόγιο για Σύρο-Μύκονο-Ικάρια-Σάμο (προσεγγίζοντας μόνο το Καρλοβασι)...

 

Σαν να μου φαίνεται ότι οι πολυετείς ψίθυροι περί της μη αναγκαιότητος προσέγγισης και στα δύο λιμάνια, αρχίζουν να συγκεκριμενοποιούνται. Πάντως οι μεταφορικές της Σάμου, δεν θα έχουν-λόγω Καρλοβασίου-πρόβλημα με την κίνηση της HSW.

Link to comment
Share on other sites

Αλλαγές εκ νέου στα δρομολόγια του Νήσος Μύκονος. Πριν είχαν ανακοινώσει έξι δρομολόγια την εβδομάδα τα όποια πέντε τελείωναν στο Καρλόβασι εκτός του Σαββάτου που έφτανε μέχρι το Βαθύ λόγω της διανυκτέρευσης. Πλέον ανακοίνωσαν κάθε ημέρα δρομολόγια όπου κάθε Δεύτερα, Τετάρτη, Παρασκευή και Σάββατο θα τερματίζει στο Καρλόβασι και θα επιστρέφει στις 01:00 στο Πειραιά, ενώ τις άλλες ημέρες θα τερματίζει στον Ευδηλο και θα είναι στο Πειραιά στις23:00 (αυτά θα είναι επιτυχημένα για τη Σύρο και Μύκονο)

Link to comment
Share on other sites

τα δρομολόγια αυτά φαίνεται να έχουν σχεδιαστεί με πρώτο μέλημα την εξυπηρέτηση της συρομυκονίας και τη διανυκτέρευση στον πειραιά, αλλά η πραγματική αναβάθμιση αφορά τον Εύδηλο, που αποκτά καθημερινά πλοίο σε πολύ καλά έως απλώς καλά ωράρια. Τέλος τα γερμανικά νούμερα τα ξημερώματα...

 

Οι χρόνοι φορτοεκφόρτωσης στο καρλόβασι (άφιξη και αναχώρηση εντός 25 λεπτών) φαίνονται πιεσμένοι.

 

Αντίθετα, άγιος κύρηκος και βαθύ αποκλείονται εντελώς. Να δούμε αν θα υπάρχουν αντιδράσεις.

για τους κατόχους ΙΧ προς νότια ικαρία και ανατολική σάμο, το μύκονος εξακολουθεί να παραμένει επιλογή, καθώς το κόστος με την επιλογή τρίτης θέσης με το μύκονος + τη βενζίνη για 1-2 ώρες οδήγηση έναντι καμπίνας με το βραδινό της νελ είναι συγκρίσιμο + το κέρδος σε 2-3 ώρες σε συνολική διάρκεια ταξιδιού. για όσους δεν έχουν ΙΧ, και με δεδομένο ότι τα κτελ (τουλάχιστον στη σάμο που ξέρω) είναι πολύ αραιά, νελ και άγιος ο θεός...

 

 

edit : υπάρχουν αντιδράσεις για τον άγιο κύρηκο. για βαθύ κοίταξα λίγο, αλλα δεν βρήκα αντιδράσεις, μάλλον είναι καλυμμένοι με τον κεντέρη B)  

Edited by rantanplan
Link to comment
Share on other sites

Γενικα ειναι πιεσμενα δρομολογια γιατι  κ στην συρο θα πεφτει πανω στο ΙΘΑΚΗ αλλα κ στην μυκονο πανω στο κομβοι της ραφηνας..βαλε κ κανα ψηλωμα στο ικαριο κατα της 2 το βλεπω να ερχεται τα βραδια

Link to comment
Share on other sites

Έχω την εντύπωση ότι τα δρομολόγια πλοίων που έχουν άφιξη στον Πειραιά μετά τις 00:00 είναι καταδικασμένα. Αφορούν μόνο τους κατόχους ΙΧ (και μοτό). Δύσκολα για όλους τους άλλους αφού πρέπει να πάρουν ταξί για τη μεταφορά τους. Τέτοιες εποχές είναι απαγορευτικό.

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς και στη περίπτωση του Μύκονος ακόμα περισσότερο γιατί εκεί που αραζει ... Και για τους Πειραιωτες Ταξι θα χρειάζεται

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πιστεύω πως ίσως άλλαξαν τα δρομολόγια ώστε να γίνει ο βασικός κορμός η Σύρος και η Μύκονος και να αλλάξει θέση στον Πειραιά το πλοίο. Σ' αυτή την περίπτωση αποκτάει πλεονέκτημα για τη θέση του στον Πειραιά. 

Edited by hsw
Link to comment
Share on other sites

Η αλλαγή των δρομολογίων έγινε λογω των αντιρρήσεων της ΝΕΛ καθώς οι ώρες αναχώρησης από τη Σάμο ήταν κοντά στις δικες της.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πάνω που πάει κανείς να χαρεί στο άκουσμα ότι έστω για τους 3-4 μήνες του καλοκαιριού θα υπάρχουν 3 καράβια, μεταξύ των οποίων και Νήσσος Μύκονος και Αίολος Κεντέρης, βλέποντας τα δρομολόγια και των τριών προσγειώνεται ανώμαλα. Πολύ μπερδεμένα δρομολόγια, άλλα τερματίζουν Καρλόβασι, άλλα Εύδηλο και άλλα Βαθύ χωρίς Καρλόβασι ανάμεσα, ενώ ο Άγιος Κύρηκος μένει μόνο στα 3 δρομολόγια του Μυτιλήνη. Και αν στο Βαθύ με το Μυτιλήνη και το Κεντέρης θα φτάνει κάθε μέρα καράβι και στον Άγιο Κύρηκο έτσι και αλλιώς δεν είχαν συνηθίσει να έχουν πολλά και μη επιδοτούμενα δρομολόγια, το Καρλόβασι ενώ την γραμμή θα εξυπηρετούν συνολικά 3 καράβια με 13 δρομολόγια την εβδομάδα, κάθε Τρίτη Πέμπτη Κυριακή θα μένει χωρίς καράβι,αφού χωρίς καμία λογική το Ν.Μύκονος θα σταματάει στον Εύδηλο!

Edited by mary07
Link to comment
Share on other sites

Γιατι υπάρχει περίπτωση να δούμε κάποιον Κεντέρη να μπεί στη γραμμή?? Το Ν.Μύκονος ξεκάθαρα χτυπάει τη γραμμή Σύρος-Μύκονος κατα κύριο λόγο...

Link to comment
Share on other sites

Γιατι υπάρχει περίπτωση να δούμε κάποιον Κεντέρη να μπεί στη γραμμή??

Ναι, θα το δούμε, ξεκινάει από 29/6 μέχρι 01/09 από Πειραιά για Μύκονο-Εύδηλο-Βαθύ,δρομολόγια εδώ: http://www.nel.gr/routes/dromologia/peiraias-mykonos-eydhlos-vathy.html.

 

Όσο για το Ν.Μύκονος, μου φαίνεται τελείως τρελό τις Τρίτες Πέμπτες και Κυριακές και αφού φτάνει που φτάνει μέχρι Εύδηλο να αποκλείει το νησί της Σάμου για 1 ώρα ταξιδιού επιπλέον. Ειδικά αυτές τις ημέρες που δεν υπάρχει το Μυτιλήνη το Καρλόβασι θα μένει χωρίς καράβι καλοκαιριάτικα.

Link to comment
Share on other sites

Εάν βλέπαμε να πραγματοποιούνται όσα δρομολόγια έβαζε η ΝΕΛ στο site της, δεν θα αντιμετώπιζε πρόβλημα ακτοπλοϊκής σύνδεσης κανένα νησί!

 

Όσο αφορά τα δρομολόγια του Νήσος Μύκονος για Τρίτη-Πέμπτη και Κυριακή, η προσέγγιση στη Σάμο δεν πραγματοποιείται καθώς υπήρξαν αντιρρήσεις από τη ΝΕΛ που έχει επιστροφές από εκεί τις ίδιες περίπου ώρες.

 

Σε σχέση με πέρσι πάντως θεωρώ πως τα δρομολόγια είναι πολύ καλύτερα και για τα δύο νησιά αφού το πλοίο θα ξεκινήσει Ιούνιο (πέρσι λόγω της βλάβης του Νήσος Χίος είχε ξεκινήσει τέλη Ιουλίου), θα εκτελεί περισσότερα δρομολόγια και με μεγαλύτερη ταχύτητα.

Link to comment
Share on other sites

Όσο αφορά τα δρομολόγια του Νήσος Μύκονος για Τρίτη-Πέμπτη και Κυριακή, η προσέγγιση στη Σάμο δεν πραγματοποιείται καθώς υπήρξαν αντιρρήσεις από τη ΝΕΛ που έχει επιστροφές από εκεί τις ίδιες περίπου ώρες.

 

Και τί λόγος της πέφτει της ΝΕΛ; Δικαίωμα της hsw δεν είναι; Ουτως αλλιώς το Μυτιλήνη που επιστρέφει Τρίτες,Πέμπτες,Κυριακές επιδοτούμενο είναι και θα βγαίνει έστω και αν έχανε λίγο κόσμο από Καρλόβασι(από Βαθύ θα έπαιζε μόνο αυτό έτσι και αλλιώς). Στο κάτω κάτω η ΝΕΛ επέλεξε να αποκλείσει το Καρλόβασι από το Κεντέρης(δε μπορώ να καταλάβω τον λόγο,για 15-20 λεπτά καθυστέρηση θα είχε και πιο πολύ κόσμο) οπότε γιατί πάει να εμποδίσει το Ν.Μύκονος;

 

 

 

Σε σχέση με πέρσι πάντως θεωρώ πως τα δρομολόγια είναι πολύ καλύτερα και για τα δύο νησιά αφού το πλοίο θα ξεκινήσει Ιούνιο (πέρσι λόγω της βλάβης του Νήσος Χίος είχε ξεκινήσει τέλη Ιουλίου), θα εκτελεί περισσότερα δρομολόγια και με μεγαλύτερη ταχύτητα.

 

Αυτό είναι σχετικό. Ουσιαστικά ο μόνος κερδισμένος σε σχέση με πέρσυ είναι ο Εύδηλος, ούτε καν όλη η Ικαρία. Μπορεί πέρσυ να άργησε να ξεκινήσει το Ν.Μύκονος, εντούτοις τους μήνες Ιούλιο,Αύγουστο και λίγο Σεπτέβριο υπήρχαν στο σύνολο 10-11 εβδομαδιαία και τλχ 1 καθημερινά δρομολόγια (3 Ιεράπετρα, 3 ΝΕΛ, 4 Ν.Μύκονος) τα οποία ΟΛΑ προσεγγίζανε και Καρλόβασι και Βαθύ ενώ και ο Άγιος Κύρηκος είχε λίγο παραπάνω από 3 την εβδομάδα. Τώρα όμως μέσα στο κατακαλόκαιρο θα είναι μόλις 6(από 10) οι εβδομαδιαίες προσεγγίσεις για Βαθύ(ναι θα υπάρχει και μέρα που δε θα μπορεί να πάει κανείς Βαθύ) ενώ Τρίτη,Πέμπτη,Κυριακή το Καρλόβασι θα μένει χωρίς πλοίο και δε θυμάμαι ποτέ μέσα στο καλοκαίρι να συνέβαινε κάτι τέτοιο(πέραν ίσως μιας μέρας). Ακόμα και τα δρομολόγια του Ν.Μύκονος είναι άβολα για τις ώρες που επιστρέφουν στον Πειραιά όσο αναφορά τη μετακίνηση από το λιμάνι, αφού μεταμεσονύκτια και ειδικά εκεί που αράζει το καράβι, ακόμα και οι Πειραιώτες θέλουν ταξί!

Link to comment
Share on other sites

Εμαθα κατι με το οποιο θα πεσουμε ολοι απο τα συννεφα :rolleyes: Το Αιολος λοιπον δεν προκειται να δρομολογηθει στη γραμμη καθως η Νελ θεωρει οτι δεν υπαρχει αναγκη και για τριτο πλοιο στη γραμμη φετος το καλοκαιρι.

Link to comment
Share on other sites

Εμαθα κατι με το οποιο θα πεσουμε ολοι απο τα συννεφα :rolleyes: Το Αιολος λοιπον δεν προκειται να δρομολογηθει στη γραμμη καθως η Νελ θεωρει οτι δεν υπαρχει αναγκη και για τριτο πλοιο στη γραμμη φετος το καλοκαιρι.

Ισχύει αυτό; Από που προκύπτει; Εφ'όσον αυτό ισχύει, για όλο το καλοκαίρι όλο το νησί της Σάμου θα μένει χωρίς πρόσβαση κάθε Τρίτη,Πέμπτη,Κυριακή εκτός και αν αλλάξουν πάλι ριζικά τα δρομολόγια του Ν.Μύκονος. . .

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...