Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Οπως τα ειπατε.

Στα πολυ αρχικα δρομολογια των Χανιων, το 2007, με αδειο γκαραζ πηγαινε πιεσμενο γυρω στα 25+.

Μετα απο λιγο καιρο, μολις πηγε στις γραμμες της Ιταλιας, με αρκετα φορτηγα επεσε στα 24+.

Δεν ξερω τη μηχανικη κατασταση του σημερα, λογικα με τα χρονια, την κριση και τις ναυλωσεις, θα υπαρχει κοπωση.

Παντως αν του κανουν σοβαρη δουλεια κατω, ακομα και φορτωμενο, ισως μπορει να πηγαινει κοντα στα 24 αν το θελησουν στη φουλ σεζον.

 

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Στο πλοίο δεν βάφτηκε η ρίγα στα ανοιχτά καταστρώματα με τις σωστικές λέμβους. Δυστυχώς δεν με αφήνει λόγω μεγέθους φωτογραφίας να την ανεβάσω.

Posted (edited)

Στον καθρέφτη βάφτηκε η ρίγα;;;

Edited by proud_ionian
Posted

Σωστά. Και λόγω όγκου φορτηγών απ’εξω. Φόρτωνε ακατάπαυστα μέχρι πριν 2 ώρες που πέρασα. Μόνο από τον πρυμνιο καθώς ο πλαϊνός εκεί που έχει δέσει δεν ανοίγει. Θεωρώ πως πρέπει να γίνει μια μετασκευή στην πρύμνη του πλοιου. Ο πλαϊνός στη πλειοψηφία των λιμανιών μας είναι άχρηστος, όποτε η προσθήκη ενός δεύτερου στην πρύμνη θεωρώ θα βοηθησει πολύ την φορτοεκφόρτωση. Και η κλίση του υπάρχον πρυμνιου δεν βοηθάει...

Posted (edited)

Ή να αλλάξει θέση πρόσδεσης στον Πειραιά τουλάχιστον 

Edited by proud_ionian
Posted (edited)
4 hours ago, George...f said:

Στο πλοίο δεν βάφτηκε η ρίγα στα ανοιχτά καταστρώματα με τις σωστικές λέμβους. Δυστυχώς δεν με αφήνει λόγω μεγέθους φωτογραφίας να την ανεβάσω.

Ε εντάξει, ας συνηθίσουμε τις αλλαγές:

ariadne.thumb.jpg.9e77660c5fdafa74dd39d5d8e33502ff.jpg

Όσο για τον καταπέλτη και τα περί μετασκευής, να θυμίσω οτι τόσα χρόνια έτσι δουλεύει. Αν χρειαζότανε, θα είχε γίνει νωρίτερα...

Edited by Nikos_Chania
Posted
33 minutes ago, pilot said:

Ή να αλλάξει θέση πρόσδεσης στον Πειραιά τουλάχιστον 

Το superferry εχει δωσει λεντιες απο δεξια στην ακινησια του φιβαυτο δεν πηγε απο αριστερα για να ανοιξει το πλαινο καταπελτη

Posted

Ο πλαινος καταπελτης ενδεχομενως να δινει στο πλοιο και μια μεγαλυτερη μεταπωλιτκη αξια ή να βοηθαει, αν υπαρχει, σε πιθανη ναυλωση

Posted

Οι λεντιες δεν είναι σταθερές , συνήθως η Αγκυροβολια ειδοποιεί τα ακινητουντα πλοία για να τις μαζέψουν οταν έρχεται κάποιο διπλα τους.

Πιθανότερη αιτία βρίσκω  να ειναι λιγο δυσκολο να χωθεί ανάμεσα στο σουπερφερρυ και στο μωλο παρά επειδη εχει απλώσει λεντιες το τελευταίο . 

Posted (edited)

Δεν βάφτηκαν και τα δελφίνια σε εκείνο το μπαούλο που έχει στο ρεμετζο της πλώρης. Συγχωρέστε με αλλά δεν γνωρίζω καν τι είναι και πως λέγεται😋 

Edit: Τα είχε επί Tirrenia,οπότε το σωστό που πρέπει να πω είναι ότι αφαιρέθηκαν!

Edited by sarantatrio
Posted

Μιας και δεν αναχώρησε στην ώρα του εξαιτίας του απαγορευτικού, ας το δούμε δεμένο στην Ε1, λίγο μετά τη δύση του ηλίου.

 

Posted
3 hours ago, Nikos_Chania said:

Ε εντάξει, ας συνηθίσουμε τις αλλαγές:

ariadne.thumb.jpg.9e77660c5fdafa74dd39d5d8e33502ff.jpg

Όσο για τον καταπέλτη και τα περί μετασκευής, να θυμίσω οτι τόσα χρόνια έτσι δουλεύει. Αν χρειαζότανε, θα είχε γίνει νωρίτερα...

Καλα σαφώς δεν μιλάμε για καμία τρομερή αλλαγή. Ίσα ίσα που παρατηρώ ότι και τα σινιαλα στις μπάντες είναι κάπως μεγαλύτερα απ’οτι πριν και του ταιριάζει καλύτερα. Όσον αφορά το θέμα του καταπέλτη, δεν αμφιβάλλω ότι τόσα χρόνια δουλεύει έτσι, αλλά αν εξαιρέσεις την πρόβλητα στην Ηετιωνεια που αναχωρούσε για Βορειο Αιγαίο, σε όλες τις υπόλοιπες θέσεις και στα νησιά είναι πρακτικά άχρηστος. Το ανέφερα καθαρά εργονομικά ότι 2 πρυμνιοι ειναι σαφώς πιο λειτουργικοι σε όλες τις περιστάσεις.

Posted

Καλό μήνα! 

Χθες πάντως που το παρατηρούσα μέχρι να με πάρει ο υπνος, με 21 σταθερά πήγαινε έως το Σουνιο. Μετά δεν ξέρω τι έκανε. Οπότε, τα 24αρια και τα 23αρια που λέγαμε μάλλον ακουγονται ευσεβείς πόθοι..! 

Posted

Μα δεν χρειαζονται στο τρέχον δρομολογιακο του πρόγραμμα τα 23αρια και 24αρια! Ντε και καλα να τα πιάσει;

Posted (edited)

Όντως δε το χρειάζεται, αλλά μια ώρα καθυστέρηση στη Πάτμο και στη Λέρο 1+ωρα ,θα μπορούσε αν είχε τις παραπάνω ταχύτητες να μην υπήρχε αυτή η καθυστέρηση. Βεβαία , εδώ να πω ότι οι ώρες που δίνουν από την εταιρία ίσως και να είναι εξωπραγματικές για την ταχύτητα του. Ενω για τη λερο το bs2 το εγραφαν στο προγραμμα και το εκτελουσε σε 11:30 , στο αριαδνη το γραφουν σε 10:15..

Σας ευχαριστώ και για τα GA, με διαφώτισαν αρκετά!!!

Edited by proud_ionian
Posted

Η δίωρη καθυστέρηση που μάζεψε στο πρωτο κατέβασμα στα Δωδεκάνησα οφείλεται μάλλον στη μακρά παραμονη στα λιμάνια. Από ταχύτητα μια χαρά φαίνεται στο στίγμα. Σίγουρα οι τρακτορες θα αργούν περισσοτερο απο το BS2 λόγω καταπελτων

Posted

Μία ώρα παραμονή στη Σύρο, ήταν πολύ όντως. Ίσως πρέπει να σκεφτούν το 2ο RoRo ή να πιέσουν το Blue Carrier 1 για να γλιτώνει το Αριάδνη φορτοεκφόρτωση.

Posted

Η ταχύτητα του δρομολογίου ναι μεν είναι μια χαρά αλλά το πλοίο δεν έχει αφιχθεί ακόμα στην Ρόδο, έχοντας φύγει από το λιμάνι του Πειραιά 20’ περίπου μετά τα μεσάνυχτα. Η αργή φορτοεκφόρτωση στα λιμάνια σε συνδιασμο με τον όγκο του φορτίου που κουβαλάει είναι ένα ζήτημα, που ανέφερα και παραπάνω στο θέμα του καταπέλτη. Χθες το πλοίο έφυγε με το κατω γκαραζ γεμάτο νταλικες.

Posted

Ας αναλογιστούμε ότι το πλοίο - αν δεν απατώμαι- κατεβαίνει για πρώτη φορά σε αυτά τα λιμάνια. Θα τα βρει και με τα ωράρια. Εγώ αποτι έχω παρακολουθήσει ταξιδεύει με μέσο όρο 21 μίλια. Μια χαρά δηλαδή. Μην αναλώνεστε τόσο στη ταχύτητα του. 

Posted

Και όπως βλέπουμε και στην όμορφη φωτογραφία του @margaritis24 ο πλαϊνός καταπέλτης δεν άνοιξε στο Πέραμα. Ως αποτέλεσμα παραμένει άβαφτο το συγκεκριμένο σημειο.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...