Jump to content
Shipfriends

Αριάδνη (ΙΜΟ 9135262)


Recommended Posts

Πάντως χθες με 2ωρη σχεδόν καθυστερησουλα γύρισε Πειραια από το δρομολόγιο της Παροναξιας. Είχε φύγει βέβαια και με 40 λεπτά καθυστέρηση από τον Πειραια το πρωί, αλλά και στη Νάξο έμεινε πάνω από 1 ώρα. Πρέπει να παίζει πολύ φορτηγό αυτές τις μέρες στην Παροναξια 

Σε κάθε πάντως περίπτωση ΒΑΠΟΡΑΣ και πραγματικά πολύ το ευχαριστηθηκα το πρόσφατο ταξίδι μου μαζί του

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αριάδνη και Έλυρος είναι καραβάρες από τις λίγες, τόσο εσωτερικά όσο και (προπάντων) εξωτερικά. Και στον καιρό σπαθί..! Θυμάμαι το 2014 (αν θυμάμαι καλά) που πήγαμε Μυτιλήνη, Ιούνη μήνα, με ένα 6-7αρι βοριά και μετά το δύσβατο της Τήνου δεν χαμπάριαζε μία!!! 

Link to comment
Share on other sites

Θα ταίριαζε σε αυτό το πλοιο μόνιμη θέση σε γραμμή των Κυκλάδων, αλλά το μειονέκτημα είναι αυτη η καθυστέρηση στο δέσιμο και στο να ανοιξει ταχύτητα.

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Strofalos said:

Θυμάμαι το 2014 (αν θυμάμαι καλά) που πήγαμε Μυτιλήνη, Ιούνη μήνα, με ένα 6-7αρι βοριά και μετά το δύσβατο της Τήνου δεν χαμπάριαζε μία!!! 

με κατι σοροκαδες στην αδριατικη παντως του εδινε και καταλαβαινε. κρατιοσανται στα κρεββατια για να μη φυγουν κατω

Link to comment
Share on other sites

47 minutes ago, Greek Ships said:

Θα ταίριαζε σε αυτό το πλοιο μόνιμη θέση σε γραμμή των Κυκλάδων, αλλά το μειονέκτημα είναι αυτη η καθυστέρηση στο δέσιμο και στο να ανοιξει ταχύτητα.

Δεν συμφωνώ και τόσο. Για τους λόγους ακριβώς που αναφέρεις, συν το ότι δεν έχει διπλό καταπέλτη οχημάτων ακριβώς στην πρύμνη, νομίζω του ταιριάζουν γραμμές με λίγα standby που να προσφέρουν χρόνους αναμονής από δρομολόγιο σε δρομολόγιο. Ταπεινή μου γνώμη, πιο "γάντι" ίσως του πηγαίνουν οι γραμμές των Χανίων και του Ηρακλείου 

Link to comment
Share on other sites

Όντως αργεί υπερβολικά η φορτοεκφορτωση μεγάλων οχημάτων και μαζευει καθυστέρηση. Τεράστιες μεταφορικες δυνατότητες αλλά ταιριάζει σε δρομολόγια με λίγα λιμάνια

Link to comment
Share on other sites

 Είναι το πιο εντυπωσιακό και μεγάλο πλοίο που έχει περάσει από τη Παροναξία.Έχει ξελασπώσει αρκετά και η συμβολή του φέτος είναι πολύ θετική.Ταιριάζει απόλυτα στο δρομολόγιο Πειραιάς Κως Ρόδος + Σαντορίνη.Τα πολλά αεροπορικά του εκμεταλλεύονται καλύτερα σε γραμμές της ακτοπλοΐας.Τολμώ να πω πως το Αριάδνη ταιριάζει καλύτερα από τα BS1&2 στα Δωδεκανησα.

Link to comment
Share on other sites

Τουλάχιστον για τωρα τον Αύγουστο είναι απαραίτητο να κανει και αλλά έκτακτα από Νάξο,Πάρο,Σύρο προς Πειραιά καθώς είναι sold out σχεδόν ολα τα πλοία προς Πειραιά τις επόμενες μερες.

Link to comment
Share on other sites

συμφωνω οτι το πλοιο κανει για γραμμη με λιγα stand by και χαλαρους χρονους, αρα μονο για γραμμες κρητης ή βενετια.

η μετασκευη που του εγινε, δεν το βοηθησε να στεριωσει πουθενα

On 3/28/2021 at 11:39 PM, proud_ionian said:

ελπιζω να στεριωσει σε αυτην τη γραμμη, που μεταξυ μας, το κοβω χλωμο.

14 χρονια ποτε δεν εγινε το πλοιο καποιας γραμμης. καλοκαιρινες (και οχι μονο) ναυλωσεις, πολυμηνες ακινησιες το χειμωνα, για τη μια γραμμη ειναι μεγαλο, για την αλλη εχει πολλα αεροπορικα, για την παραλλη δεν ειναι τοσο γρηγορο κ.ο.κ.

 

οσο και αν αρεσει σε πολλους εξωτερικα, δεν ειναι και το πιο λειτουργικο.

η ταχυτητα του επισης μπορει ονομαστικα να ειναι μεγαλη, αλλα στην πραξη, οπως ειπε και ο @AEGEAN SEA με τους χρονους επιταχυνσης και μανουβρας, ειναι αρκετα χαμηλοτερη.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Πάντως στη γραμμή Πειραιά Χίο Μυτιλήνη είχε ταιριάξει μια χαρά.

Και ήταν όλοι ευχαριστημένοι, τακτικοί επιβάτες, καλοκαιρινοί, μεταφορείς. Χώροι άνετοι, για όλα τα γούστα, κρεβάτια και αεροπορικά, χωρητικότητα μπόλικη στα γκαράζ, πολύ καλή ταχύτητα. Πλην των ultras συγκεκριμένων οπαδικών προτιμήσεων, πρέπει να ήταν ότι καλύτερο πέρασε από τη γραμμή.

Άλλο που οι επιλογές του ομίλου το έστειλαν αλλού.

Link to comment
Share on other sites

Ναι, γιατί και η συγκεκριμένη γραμμή έχει 2 λιμάνια μόνο. Και βέβαια συμφωνώ πως είναι ο,τι καλύτερο πέρασε από τη γραμμή Χιο- Μυτιλήνη τα τελευταία 15 χρόνια. Πάντως και στη γραμμή των Δωδεκανήσων που είναι τώρα έχει ξελασπώσει μεγάλο μεταφορικό έργο. Και παρά τις καθυστερήσεις στα λιμάνια και τη φορτοεκφορτωση προλαβαίνει συνήθως να είναι on time στον τελικό προορισμό. Εάν ήταν στη γραμμή κορμού των Δωδεκανήσων (με Πατμο- Λέρο- Κάλυμνο δηλαδή) θα είχε μεγαλύτερο πρόβλημα 

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Στην Χιο μας λειπει πολυ,σε σχεση με τα Ροδος Σαμος με τις λιγες καμπινες και την αυξηση ωρων ταξιδιου, μας εχουν (η μπλου σταρ) ριξει πολυ..

Ξερω κοσμο που απεφυγε να παει φετος στο νησι εξαιτιας της μικρης προσφορας καμπινων των υπολοιπων πλοιων..

Αριαδνη και Μπουσταρ 1 μας λειπετε..😎

Link to comment
Share on other sites

Αρκετές φορές φέτος τα 23+ τα έκανε σε κάποια σημεία. Συνήθως πάντως στο μεγαλύτερο μέρος των δρομολογίων του είναι στα 22 μιλια και κάτι. Πάντως στα έκτακτα της Κυριακής τις επόμενες εβδομάδες πιστεύω θα τα βλέπουμε και τα 24, για να προλαβαίνει τη βραδινή αναχώρηση για Δωδεκάνησα 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

29/8 στο έκτακτο επιστροφής από Νάξο,Πάρο,Σύρο προς Πειραιά το site της Blue Star πουλάει μόνο εισητηρια αεροπορικών θέσεων χωρίς όμως να αναφέρει καν την οικονομική ως επιλογή ούτε ως εξαντλημένη. Δεν εχει το Αριάδνη σαλόνια και θέσεις στο κατάστρωμα; 

Link to comment
Share on other sites

Αν έχει θέσεις οικονομικής και πουλάει μόνο αεροπορικά είναι παλιά τακτική της Blue Star.Για αυτό δε το αποκλείω.

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

Η "Αριαδνη" στο νησί της..

για να μπορέσει να δέσει με τον βοριά που επικρατούσε την Κυριακή στις 22 του Αυγούστου, γύρισε και έκανε αναποδα έξω από το Λιμενοβραχίονα της Νάξου και έριξε 3 καβους από την δεξιά μεριά και με αρκετά κλειδιά στην αγκυρα.

received_362782995394214.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Σχεδόν την ίδια περίοδο που έδεσε και πέρυσι το Blue Star 1 από τη γραμμή των Δωδεκανήσων. Εφόσον υπάρχει το Ro-Ro είναι υπερβολή να στέλνουν ολόκληρο Ε/Γ-Ο/Γ για να καλύπτουν τη κίνηση στα φορτηγά της γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Ελπίζω να ταξιδέψει και του χρόνου το καλοκαίρι σε Κυκλάδες και Δωδεκάνησα καθώς ταιριαζει πολύ σε αυτες τις γραμμές και με τις κινήσεις της εταιρίας παει χαμένο.

Link to comment
Share on other sites

Και ας μην ξεχνάμε ότι από 7 του μήνα το bs chios θα αντικατασταθεί από το bs patmos, το οποίο έχει αρκετα μεγαλύτερη χωρητικότητα στο γκαράζ. Νομίζω πως από εδώ και μπρος για τα Δωδεκάνησα είναι υπεραρκετά τα bs2, bs patmos, blue carrier για το μεταφορικό έργο τόσο σε επιβάτες όσο και σε οχήματα.

Δεν το αποκλείω αργότερα το χειμώνα να δούμε την Αριάδνη σε σκαντζες (πιθανόν σε Κρήτη κ Αδριατική)

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...