Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μα Σαντορίνη - Κω - Ρόδο κάνει έτσι κι αλλιώς το δεύτερο BLUE STAR που πάει το καλοκαίρι. Οπότε no problem ;)

Αρα ειναι πιθανη η δρομολογιση Δωδεκανησα. Εκτος αν η ΑΤΤΙΚΑ αποφασισει απλα αντικατασταση του 6 απο τον ΟΡΙΖΟΝΤΑ στην Ανκονα..Λογικα αυτο θα αυξανε κατα μια ωρα το ταξιδι Ηγουμενιτσα-Ανκονα..Απο 17,5 σε 18,5 ωρες..Για να δουμε τι θα γινει, γιατι προς το παρον δεν εχει υπαρξει ανακοινωση πωλησης και μπορει ολα να μεινουν σχεδια επι χαρτου.

Link to comment
Share on other sites

Το καλοκαίρι (ΑΝ βάλουν και φέτος 2+1 δρομολόγια την ημέρα στην γραμμή) που τα πλοία ταξιδεύουν με αυξημένη ταχύτητα (~27 κόμβους), η αύξηση του χρόνου ταξιδιού θα είναι ακόμα μεγαλύτερη στην γραμμή της Ανκόνας...

Edited by Agrino
Link to comment
Share on other sites

H Attica ηθελε τα διπλα δρομολογια κ φετος για το καλοκαιρι. Μεχρι τα Χριστουγεννα τα ειχαν σιγουρα. Τωρα χωρις VI δεν βγαινουν χωρις συνδιασμο ΧΙ & ΧΙΙ & Spirit!

Οσο για το δρομολογιο του VI, οπως και των υπολοιπων της κοινοπραξιας, ο χρονος εχει ηδη αυξηθει απο την Ηγουμενιτσα στην Ανκωνα σε 20 γεματες ωρες.

Link to comment
Share on other sites

Αυτοί κάνανε ολόκληρο σχέδιο ρε :eek: !!!!Δρομολογήσανε πλοία,πουλήσανε πλοία,αντικατέστησαν πλοία,αγόρασαν πλοία :P  :P !!!!Μεγαλείο....

Link to comment
Share on other sites

....Βορειο Αιγαίο η Πάρος και η Νάξος, "δική της πρωτοβουλία για το Βόρειο Αιγαίο" η Strintzis ferries πουλώντας το Επτάνησος στους Στεφάνου , τιμή του επτάνησος 2 εκ ευρώ, η KEFALONIAN LINES που θα αγοραστεί από πλοιοκτήτες της Κεφαλονιάς, η κοινοπραξία φεύγει απο Πάτρα κτλπ :D :D :D :D

 

Αν είναι δυνατόν........ :blink::)

Link to comment
Share on other sites

Ότι θα φύγει η κοινοπραξία εάν δρομολογηθεί το Κεφαλονιά από Πάτρα, προσωπικά πιστεύω ότι στέκει. Θα επικεντρωθεί στην Κυλλήνη με ανταγωνιστικές τιμές.

Link to comment
Share on other sites

το παζαρευουν το πλοιο αλλα δινουν μεχρι 7 κ οι αλλοι θελουν 11!το ενα το μικρο που δεν ειναι καλοταξιδο θελουν να το βαλουν σε αλλη γραμμη λιγο πιο βορεια απο κει που παει.. το αλλο πλοιο της γραμμης το πιο παλιο σκεφτονται να το φερουν απο πειραια μιας που απο την αλλη μερια ειναι αρκετα τα αλλα!

 

ιδωμεν ο καιρος γαρ εγγυς

Link to comment
Share on other sites

Μαργαρίτη θες να γίνεις πιο σαφής; Αλλιώς γράφτο στο χιόνι καλύτερα...

Διότι με γρίφους του στυλ "το ένα το μικρό", "το άλλο το παλιό" φοβάμαι ότι θα σου απαντήσει κανένας: Και το τρίτο το μακρύτερο που θα το βάλουν; :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Tο ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ ως γνωστον το παζαρευει ο Στεφανου να το βαλει απογευμα απο ραφηνα!το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ να παει σποραδες μιας που το ΣΚΙΑΘΟΣ δεν εξυπηρετει πολλα φορτηγα κ η ΠΟΠΗ τπαρχουν σκεψεις να ερθει απο πειραια γιατι απο ραφηνα δεν εχει μελλον γιατι ειναι μικρη η πιτα πια

Link to comment
Share on other sites

το παζαρευουν το πλοιο αλλα δινουν μεχρι 7 κ οι αλλοι θελουν 11!

Οι "άλλοι" αγαπητέ Μαργαρίτη, έχουν πέσει σε μονοψήφιο νούμερο (εξακριβωμένο) και όχι στα 11 που έχει μείνει ;)

 

το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ να παει σποραδες μιας που το ΣΚΙΑΘΟΣ δεν εξυπηρετει πολλα φορτηγα

Καλά, αυτό για το Σκιάθος όταν ακούστηκε απο άτομα της εταιρείας του η πιθανή αντικατάστασή του, έχουν βγεί αρκετά σενάρια! Οπότε θα δείξει το μέλλον B)

Link to comment
Share on other sites

Tο ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ ως γνωστον το παζαρευει ο Στεφανου να το βαλει απογευμα απο ραφηνα!το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ να παει σποραδες μιας που το ΣΚΙΑΘΟΣ δεν εξυπηρετει πολλα φορτηγα κ η ΠΟΠΗ τπαρχουν σκεψεις να ερθει απο πειραια γιατι απο ραφηνα δεν εχει μελλον γιατι ειναι μικρη η πιτα πια

 

Το Πηνελόπη ΔΕΝ υπάρχει κανένα μα κανένα ενδεχόμενο πάει από Πειραιά, ειδικά με το ΙΘΑΚΗ απέναντί του ! Αν δεν έρθει απο Ραφήνα, θα πάει Αλβανία !

 

Τωρα το "ειναι μικρη η πιτα πια" θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω και εδώ......το πηνελοπη απλα δεν εχει μελλον καθαρα επειδη υπαρχει εντονος ανταγωνισμος, οχι γιατι λιγοστεψε η κινηση......περυσι ηταν 5 πλοια εκ των οποιων τα 4 το πρωι, αν ηταν συνολικα 4 δε θα υπηρχε προβλημα , εφ οσον ηταν 2 πρωι και 2 απογευμα, επι μια δεκαετια σχεδον 4 πλοια ητανε και δουλευαν καλά ολα τους.......

Link to comment
Share on other sites

αλλα ντ'αλλα της παρασκευης το γαλα.

 

Ότι θα φύγει η κοινοπραξία εάν δρομολογηθεί το Κεφαλονιά από Πάτρα, προσωπικά πιστεύω ότι στέκει. Θα επικεντρωθεί στην Κυλλήνη με ανταγωνιστικές τιμές.

 

η ionian ferries διεψευσε κατηγορηματικα το κομματι που την αφορα. περισσοτερα εδω

Link to comment
Share on other sites

ειμαι περιεργος που θα παει το horizon οταν τελειωσει τις σκαντζες (στην αδριατικη και πιθανον και στα 12νησα).

 

θα παει στα χανια, στα πλαισια μιας διευρυνσης της κοινοπραξιας;

θα παει δωδεκανησα στη θεση του bs1 και το bs1 να μεινει ηρακλειο, ειτε λογω πωλησης ενος μεγαλου κοκκινου, που θα γυρισει το ΧΙΙ στην αδριατικη (αν δεν πουληθει αυτο), ειτε λογω παροπλισμου ενος απο τα μεγαλα κοκκινα;

θα μεινει bari με ενα απο τα κοκκινα του bari να πηγαινει ancona (ειτε λογω πωλησης, ειτε λογω παροπλισμου του ενος μεγαλου κοκκινου);

θα παει χιο μυτιληνη για να μεταδρομολογηθει αλλου το πατμος (χανια ή δωδεκανησα στα πλαισια των παραπανω σεναριων);

 

δεν πιστευω παντως να ετοιμαστηκε, για να ξαναδεσει σε τρεις μηνες.

 

η κουρτινα δυο δεν παιζεται στο στοιχημα πια. για ροδο βλεπω την horizonαρα

Link to comment
Share on other sites

Mε το οφελος οτι τα τρια Γιαπωνεζικα πουληθηκαν για σκραπ.Ετσι λενε.Μην το αποκλειεις παντως να μπει για οσο καιρο θα λειπει ο Βενιζελος και μετα να ξανανεβει Αγκωνα.Τα κοκκινα μπορουν να κανουν καθημερινα δρομολογια το καλοκαιρι ετσι κι αλλιως.

Link to comment
Share on other sites

Οπως ολα δειχνουν το Superfast XII θα παει Ανκωνα,το Blue Horizon Δωδεκανησα και το Blue Star 1 οπως εχει,θα πρεπει ομως να προσαρμοστουν κυριως τα 2 τελευταια στις νεες τους γραμμες.Εννοω να γινουν καποιες αλλαγες εσωτερικα.Το 12 θα πρεπει να προσθεσει παλι το καζινο στο πλωριο σαλονι,αφαιρωντας τις πολυθρονες και τα τραπεζακια που ειχε στον ιδιο χωρο,αλλα και πρυμα αριστερα στο play room για τα παιδια.Το πρωτοκολο συνεπως θα μειωθει οπως στο αδελφο του.Το Horizon εχει λιγοστους εσωτερικος χωρους που ειναι ακαταλληλοι για τα Δωδεκανησα.Κατι πρεπει να αλλαξει γιατι το καλοκαιρι απαιτειται 1500+ πρωτοκολο επιβατων.Που θα μπουν ολοι αυτοι,στα ανοιχτα γηπεδα-καταστρωματα;η στο πρυμιο μικρο πολυτελες σαλονι με τους δερματινους καναπεδες;Το Horizon πιστευω θα εχει μεγαλο προβλημα στα Δωδεκανησα.Αλλα και να παει στο Β Αιγαιο,παλι προβλημα θα εχει για τον ιδιο λογο.Μια λυση θα ηταν να διπλωσει το Blue Star Patmos το Blue Star 2 στα Δωδεκανησα και να ανεβει ο Διαγορας Χιο Μυτιληνη.Τις αγονες του Διαγορα αραγε να μπορει να τις αναλαβει το Blue Star Patmos?Το Horizon τον ερχομενο χειμωνα παλι για παροπλισμο το βλεπω,μεχρι να αναλαβει τις αντικαταστασεις.Οσο για το Blue Star 1 στο Ηρακλειο το βαπορι δεν εχει self service.Ναι το self service-goodys εχει τα μαυρα του τα χαλια.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Το HORIZON μπορεί να μεταφέρει 1500 επιβάτες (νομίζω έχει πρωτόκολο 1505) και έχει και πάνω από 500 κρεββάτια. Επίσης εκτός από την pub που ανέφερες με τους δερμάτινους καναπέδες πρύμα, διαθέτει άλλο ένα πολύ μεγάλο σαλόνι στη δεξιά μεριά από τη reception και προς τα πλώρα, διαθέτει τεράστιο self service, αίθουσα με αεροπορικά καθίσματα, ένα ωραιότατο a la carte εστιατόριο πρύμα, casino (τουλάχιστον όταν ταξίδεψα εγώ) που χαλαρά γίνεται σαλόνι και φυσικά τα μεγάλα καταστρώματα που κι εσύ ανέφερες ενώ έχει και αξιοπρεπέστατη ταχύτητα. Ως εκ τούτου δεν καταλαβαίνω που βρίσκεις την ακαταλληλότητα ειδικά από τη στιγμή που έχει κάνει εσωτερική ακτοπλοΐα σε θερινή σεζόν... Το μόνο που υστερεί είναι οι ελικτικές του δυνατότητες σε σχέση με τα μεγάλα BLUE STAR. Επίσης από τη στιγμή που το VI μας αφήνει, το HORIZON όχι μόνο δεν θα παροπλίζεται, αλλά θα έχει και συνεχή ρόλο στις σκάτζες των άλλων βαποριών του ομίλου. Κυρίως στου Μπάρι. Άσε που πιστεύω πως από τον επόμενο χειμώνα μπορεί να μένει και μόνο του μαζί με τον ΔΙΑΓΟΡΑ για κάποια διαστήματα.

Επίσης σχετικά με το XII νομίζω πως ακόμα και χωρίς casino ή play room θα ζήσουν οι επιβάτες του για ένα ταξίδι μέχρι την Ancona. Όχι πως το θεωρώ απίθανο να ξανατοποθετηθεί αλλά όχι ότι θα σκάσει και κανένας. Άλλωστε το βαπόρι προσφέρει τόσα πράμματα για να κάνεις που μπορεί να τους αφήσει και παντελώς αδιάφορους η έλλειψη casion και slot machines. Ακόμα και τους οδηγούς.

Σχετικά με το BS1, μπορεί εμένα ή εσένα να μην μας αρέσει η ιδέα των fast food μέσα στα βαπόρια, όμως και το BS2 έχει Goodys και τα μικρά BS έχουν Goodys και όχι μόνο δεν υπάρχει παράπονο αλλά δουλεύουν και σαν τρελά. Και αυτό είναι που νοιάζει τόσο την Attica όσο και την Goodys.

Τέλος, θα μπορούσε σίγουρα το BLUE STAR PATMOS να πάρει τις άγονες του ΔΙΑΓΟΡΑ αλλά σιγά μην αλλάξει η εταιρία όλο το plan του στόλου της, ειδικά τώρα που το πρώτο έχει αρχίσει και δουλεύει καλά στη γραμμή του.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...