Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Μά ήδη είναι 4 πλοία στην γραμμή (ΙΘΑΚΗ,SF2 και τά δύο τού Παναγιωτάκη).Αν πάη και το Τάνι (που δέν το ξέρει ο κόσμος εκεί),θα πάρη κανένα αξιόλογο μερίδιο ή θα μαζεύη τους αργοπορημένους απ'τα άλλα;

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

και γιατι να παρει το επτανησος δρομολογια για 40μερες στη ραφηνα, ως 5ο πλοιο και να μην καλυφθει το κενο εκ των ενοντων, πχ με προσθηκη της τηνου στο ιθακη και περισσοτερα τοπικα για ανδρο απο τους υπολοιπους. γιατι να παει το τανι για guest εμφανιση;

 

Φιλε το Ιθάκη ήδη φτάνει 23.00 τη νύχτα στην Αττική. Με προσθήκη Άνδρου και Τήνου, στο πήγαινε και στο έλα, θα πάει το 23.00 που είναι τώρα , 1 τα χαράματα , ισως κ πιο αργά.... Επιπλέον, δε συμφέρει και τη μπλου σταρ να κάνει κάτι τέτοιο γιατί θα φτάνει πολύ πιο αργά Μύκονο, και θα χάσει ό,τι ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ πως παίρνει το πλοίο από κίνηση των άλλων πλοίων της γραμμής προς Μύκονο, γιατί ως στιγμής λίγα πράγματα, αλλα και επιπλέον ο κόσμος που παίρνει από Παροναξία το Ιθάκη τώρα, η που υποτίθεται ότι παίρνει, θα πηγαίνουν όλοι με το Δήλος γιατί θα φτάνει πιο νωρίς . Αρα ακόμη και να φύγει η Πόπη, που θα φύγει κατα πως φαίνεται, δεν την συμφέρει ΠΛΕΟΝ τη μπλου σταρ να κάνει προσεγγίσεις σε Άνδρο και Τήνο.....

 

 

Μά ήδη είναι 4 πλοία στην γραμμή (ΙΘΑΚΗ,SF2 και τά δύο τού Παναγιωτάκη).Αν πάη και το Τάνι (που δέν το ξέρει ο κόσμος εκεί),θα πάρη κανένα αξιόλογο μερίδιο ή θα μαζεύη τους αργοπορημένους απ'τα άλλα;

 

Φιλε είναι προφανές, ότι για τον ΑΥΓΟΥΣΤΟ , ακομη και το Εύβοια ΣΤΑΡ να μπει , θα πηγαινοέρχεται γεμάτο, η γραμμή έχει ψωμί. Το θέμα είναι τι γίνεται Ιούλιο και Σεπτέβριο, οπου με 4 πλοία (το Ιθάκη δεν υπολογίζεται - γιατί δεν κάνει Α-Τ-Μ )  προφανώς και δε θα γεμίζουν όλες τις μέρες, μόνο τα Σ/Κ ......

Link to comment
Share on other sites

Φιλε το Ιθάκη ήδη φτάνει 23.00 τη νύχτα στην Αττική. Με προσθήκη Άνδρου και Τήνου, στο πήγαινε και στο έλα, θα πάει το 23.00 που είναι τώρα , 1 τα χαράματα , ισως κ πιο αργά.... Επιπλέον, δε συμφέρει και τη μπλου σταρ να κάνει κάτι τέτοιο γιατί θα φτάνει πολύ πιο αργά Μύκονο, και θα χάσει ό,τι ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ πως παίρνει το πλοίο από κίνηση των άλλων πλοίων της γραμμής προς Μύκονο, γιατί ως στιγμής λίγα πράγματα, αλλα και επιπλέον ο κόσμος που παίρνει από Παροναξία το Ιθάκη τώρα, η που υποτίθεται ότι παίρνει, θα πηγαίνουν όλοι με το Δήλος γιατί θα φτάνει πιο νωρίς . Αρα ακόμη και να φύγει η Πόπη, που θα φύγει κατα πως φαίνεται, δεν την συμφέρει ΠΛΕΟΝ τη μπλου σταρ να κάνει προσεγγίσεις σε Άνδρο και Τήνο.....

Δεν μπορώ να καταλάβω πως 2 στάσεις σε ένα λιμάνι (της Τήνου - που ήδη περνάει ξυστά για να πάει μύκονο) θα προσθέσουν 2 ώρες στο δρομολόγιο. Για το ταξίδι στη Μύκονο θα προστεθούν 20-25 το πολύ λεπτά (όση ώρα χρειαστεί το ρεμέτζο και η παραμονή στην Τήνο και ήδη ο χρόνος που έδωσα είναι πολύς).

Οπότε αντί για 3.20 να γίνει το πολύ 3.45 (άσε που με λίγο άνοιγμα μπορεί να καλύψει μεγάλο μέρος αυτής της διαφοράς) 

Όπως και να 'χει το 3.45 στο Ραφήνα-Μύκονο παραμένει σίγουρα τεράστιο πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών που τις περισσότερες φορές ξεπερνάνε το 5ωρο.  

Απλά, με την προσθήκη της Τήνου θα πρόσφερε και ένα ακόμα τέτοιο πλεονέκτημα για άλλο ένα νησί (3 ώρες για Τήνο), κερδίζοντας ΚΑΙ από εκεί ένα μεγάλο κομμάτι της πίτας.

 

Τέλος, ούτως ή άλλως στην Παροναξία το Ιθάκη έχει μεγαλύτερους χρόνους ταξιδιού από το Δήλος.

 

υγ: το τι και το πως το σκέφτονται στην εταιρεία δεν το ξέρω. Αλλά πραγματικά απορώ..

Edited by csst9728
Link to comment
Share on other sites

 Με προσθήκη Άνδρου και Τήνου, στο πήγαινε και στο έλα,

 

μιλησα ξεκαθαρα για προσθηκη μονο τηνου, απο την οποια περνα απ'εξω και η ανδρος να καλυφθει με επιπλεον τοπικα των υπολοιπων. για τα υπολοιπα με καλυψε ο csst.

 

το σχολιο μου εχει το εξης σκεπτικο. θεωρω οτι ειναι περιττο να μπει ενα πλοιο για μια καλοκαιρινη αρπαχτη σε μια γραμμη επειδη ο ενας παικτης ειναι εκτος, οταν μπορει το κενο να καλυφθει απο τους υπολοιπους

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πάντως, από κουτσομπολιά, άλλο τίποτα. Κάτι μέντιουμ λένε πως τα φαστ θα γίνουν μπλε (όπως κάποια άλλα λέγανε για τα Παλάς της Κρήτης ότι θα γίνουν κόκκινα), του Μπάρι τα φαστ μετασκευάζονται Τουρκία με πρώτο το SF1 τον Οκτώβριο, τα ΧΙ-ΧΙΙ πάνε Miami κι αυτά, τα Σ. Βενιζέλος-Λευκά Όρη τα "χτυπά" η Άττικα και τα δρομολογεί αφού τα μετασκευάσει, η Golden παίρνει 2ο πλοίο, το Ελύτης πουλήθηκε, το Επτάνησος πάει "κάπου". Να δούμε τι θα επαληθευτεί και τι όχι.

Link to comment
Share on other sites

ερχεται η αναπτυξη ^_^

 

YΓ: ξεχασες τον ικαρο και την πασιφαη που θα πανε ηρακλειο για να ανεβουν κνωσσος και φαιστος στη βενετια, τη συγχωνευση minoan lines & hellenic seaways σε minoan seaways, την πωληση του επτανησος στη golden, την αγορα του σολωμου απο την οικογενεια τυρογαλα, τη μετονομασια των παλατιων ολυμπια και ευρωπη σε απτερα παλας και χανια παλας κλπ.

 

ο elvis ζει

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Ξεχάσατε το πωλητήριο στα Νήσος Χίος και Νήσος Μύκονος που υποτίθεται ότι έβαλε ο νυν διευθύνων της εταιρείας τους με τη δήλωση περί πιθανής πώλησης πλοίων εκτός προγράμματος της εταιρείας. 

Link to comment
Share on other sites

Τώρα με την κρίση που διανύουμε, έχουν βγεί του κόσμου οι φήμες!!! Αδιανόητο, αλλά πραγματικό. Μέσα σε όλα, προσθέστε και την φήμη ότι Κυκλαδίτες επιχειρηματίες σε συνεργασία με πρώην παραδοσιακό εφοπλιστή, κοιτάνε το πλοίο "Nankai Maru No.3" για ενδοκυκλαδική σύνδεση με την Θεσσαλονίκη.....!! Έχει καμιά βδομάδα που έχει κυκλοφορήσει ΚΑΙ αυτό το σενάριο!! Επίσης, ακούστηκε έντονα προ 20ημέρου περίπου ό,τι στη ΛΑΝΕ κοιτάνε ως πιθανό αντικαταστάτη του Κορνάρος, το Σαντορίνη και το Επτάνησος :eek:  Και τέλος, που γράφτηκε σε γνωστό έντυπο κι έκανε και το γύρω του διαδικτύου, η επιστροφή της Νεφέλης στον Αργοσαρωνικό!!

Πλέον, δεν πρέπει να έχεις εμπιστοσύνη σε τίποτα, μέχρι να δείς να υλοποιούντε...... ;)

Link to comment
Share on other sites

Ξεχασατε κ τα χανια που θα γινει ιταλικη αποικια κ την επιστροφη του Κωστα Αγαπητου στις κυκλαδες μαζι με το Αλεκο που χρωσταει σε οποιον μιλαει ελληνικα

Edited by margaritis24
Link to comment
Share on other sites

Αρχισε παλι το σεναριο του ΙΚΑΡΟΣ ΠΑΛΑΣ! Οχι βεβαια για τα Χανια αλλα για αλλο δρομολογιο κοντρα στα μπλε αστερια... 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Να υποθέσω ΑΝ γίνει κάτι τέτοιο, ότι προορίζονται για αντικαταστάτες των XI και XII;

Απο τη στιγμη που εσκασε η συγκεκριμενη ειδηση ειναι σα να κοιταμε το δεντρο και να χανουμε το δασος.Αν ολα αυτα ειναι αληθεια μιλαμε για τους τιτλους τελους της superfast ferries μετα απο 18 χρονια συνεχους και επιτυχημενης παρουσιας στην Αδριατικη θαλασσα.

Link to comment
Share on other sites

Όντως κι εγώ που βρίσκομαι εκτός Ελλάδος, ακούγεται πολύ έντονα ότι κάτι αλλάζει με τον όμιλο Αttica-γενικά, με αφορμή την φερόμενη αγορά των πλοίων που ακούστηκε μέχρι εδώ και το μέλλον της Superfast όπως προανέφερε και ο Μιλτιάδης!

Επίσης, τις τελευταίες ημέρες υπάρχει κινητικότητα στην οικογένεια Λεφάκη, καθώς φέρεται να θέλουν να "διπλώσουν" τον Φοίβο και ήδη έχουν δεί 2-3 πλοία!!

Link to comment
Share on other sites

Απο τη στιγμη που εσκασε η συγκεκριμενη ειδηση ειναι σα να κοιταμε το δεντρο και να χανουμε το δασος.Αν ολα αυτα ειναι αληθεια μιλαμε για τους τιτλους τελους της superfast ferries μετα απο 18 χρονια συνεχους και επιτυχημενης παρουσιας στην Αδριατικη θαλασσα.

Δεν αντιλέγω, το αντίθετο. Αν τελικά εξελιχθούν έτσι τα πράγματα όντως κλείνει ένα πολύ μεγάλο κεφάλαιο για την ελληνική ακτοπλοΐα (και αυτό μόνο και μόνο αν το δει κάποιος καθαρά πραγματιστικά. Εμένα πχ θα μου λείψουν όσο κανένα άλλο πλοίο που έφυγε ή θα φύγει). Αλλά, από την μία βουίζει ο τόπος εδώ και πολύ καιρό ότι το όλο concept στην Αδριατική πάει για αλλαγή δεδομένων, και από την άλλη υπήρξαν φήμες ότι τα αδελφά θα ακολουθήσουν το πρώην VI στην Αμερική.

Link to comment
Share on other sites

.... μιλαμε για τους τιτλους τελους της superfast ferries μετα απο 18 χρονια συνεχους και επιτυχημενης παρουσιας στην Αδριατικη θαλασσα.

 

Διόλου περίεργο. Ο συγκεκριμένος (ιδιοκτήτης) χρυσάφι πιάνει στάχτη γίνεται. Μετράτε: Λαϊκή Τράπεζα (Κύπρος), Olympic Air, Όμιλος Μητέρα/Λητώ, Παναθηναϊκός, Goody's, La Pasteria...

Τα καράβια θα γλύτωναν;

Link to comment
Share on other sites

Παιδια ειναι δυσκολη η συγχωνευση Attica-ANEK (blue star+superfast+anek) .... Ειναι περιεργα τα πραγματα. Πολλα δανεια για νεα πλοια. Πρεπει να πουληθουν πολλα και συντομα αν συμβει κατι τετοιο... το χειμωνα χαμος θα γινει. Λιγα δρομολια σιγουρα , ισως και μοχι ποια καθημερινα. Παντως για πρωτη φορα φετος τα Cruice της Ανκονας ειναι συνεπεστατα στα ωραρια τους.

Link to comment
Share on other sites

Απο τη στιγμη που εσκασε η συγκεκριμενη ειδηση ειναι σα να κοιταμε το δεντρο και να χανουμε το δασος.Αν ολα αυτα ειναι αληθεια μιλαμε για τους τιτλους τελους της superfast ferries μετα απο 18 χρονια συνεχους και επιτυχημενης παρουσιας στην Αδριατικη θαλασσα.

 Γιατι το τελος ;; Τιθεται θεμα απομακρυνσης των αδερφων απο το Μπάρι ;;

Link to comment
Share on other sites

Αυτα τα πλοια ειναι μονο κατ ονομα''superfast''.Δεν εχουν καμια σχεση με το προτζεκτ που σχεδιασε και εφαρμοσε τη δεκαετια του 90 ο Παναγοπουλος ουτε με τα Γερμανικα πλοια που ηταν το σημα κατατεθεν της συγκεκριμενης φιρμας.

Link to comment
Share on other sites

Πανε παρα πολλα χρονια αφ' οτου γελασαν τα μουστακια του (που δεν ειχε) γι' αυτον τον λογο. Επειδη ομως η Αρχοντια του ανθρωπου αυτου ειναι προφανης, εγω λεω οτι τωρα, μπορει και να κλαιει-για το brand που εκτισε, να συνεννοουμεθα.

Link to comment
Share on other sites

Απο τη στιγμη που εσκασε η συγκεκριμενη ειδηση ειναι σα να κοιταμε το δεντρο και να χανουμε το δασος.Αν ολα αυτα ειναι αληθεια μιλαμε για τους τιτλους τελους της superfast ferries μετα απο 18 χρονια συνεχους και επιτυχημενης παρουσιας στην Αδριατικη θαλασσα.

 

Προσωπική άποψη ... έαν φύγουν τα κόκκινα από την Ανκόνα μιλάμε για λευκή πετσέτα στην γραμμή ...

Link to comment
Share on other sites

Εδω και πολλες Δευτερες ακουω για την ανακοινωση μιας πολυαναμενομενης συγχωνευσης αλλα δε μου ειπαν ποια Δευτερα... Την Καθαρη? Τη Μεγαλη?

Επισης ειδα στον υπνο μου, το Μπλου Σταρ 1 και το Αριαδνη στη Χιο-Μυτιληνη και τα Πατμος-Δηλος παροπλισμενα διπλα διπλα.

Τα Λευκα και το Σοφοκλη Πειραια-Ηρακλειο με διαφορετικα σινιαλα το καθενα. Το Τσαμπιον πισω στην Ανκονα και τα τελευταια οριτζιναλ Σουπερφαστ εκτος Ελλαδας.

Μηπως με πειραξε η ζεστη? Μηπως παραφαγα?

Link to comment
Share on other sites

Να σου πω...αν έχεις συνδυάσει , κινέζικο με sushi και burger με σαρδέλες Καλλονής..τότε έχεις πέσει μέσα σε όλα !!!

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Επισης ειδα στον υπνο μου, το Μπλου Σταρ 1 και το Αριαδνη στη Χιο-Μυτιληνη

Αυτο στα πλαισια ποιας..συγχωνευσης θα γινει?Και οι 2 εταιρειες ταυτοχρονα θα αλλαξουν πλοια κα θα βαλουν μαλιστα κατα πολυ μεγαλυτερα απο τα υπαρχοντα?

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...