Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ναι αλλα ο καθημερινός ναύλος που θα πληρώνει θα ειναι πίο οικονομικός απο το κόστος σημαίας (σύνθεση, φορους και τα περλκόμενα)...??? δε νομιζω... μάλλον κατι άλλο παίζει... ;)

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mήπως πάει κ αυτό κατά Αλεξανδρέττα μεριά; Λέγω εγώ τώρα...

Η ΑΝΕΚ στα πλάνα της, από 23/11 το έχει για Βενετία. Αυτή την στιγμή πάντως (σύμφωνα με το ΑΙS) βρίσκεται στο Πέραμα.

αν παει το κρητη 1 στην τουρκιά μη δουμε το κανενα απο εκει στη βενετια

Link to comment
Share on other sites

Το Αριαδνη εξακολουθει να μην ταξιδευει. ακουστηκε και παλι περι επανοδου, αλλα δεν ξερω κατα ποσο αληθευει

Αν παει το Κρητη Ι εκει κατω τελικα(γιατι σιγουρα εξω θα παει,ασχετα τι λενε τα πλανα)μηπως επιστρεψει κανενα αλλο προς Ελλαδα? B)

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Στο openseas παντως πήρε το μάτι μου το Κ1 .. Βέβαια και αυτο απο τις εταιρείες δεν παίρνει.. Πάντως αν δούμε το Καν1 :ρ θα ναι άλλη μια ήττα για την πάλαι ποτε πανίσχυρη ακτοπλοια μας

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν οι φήμες λένε αύριο για δυτικές ο Κορναρος , επίσης λένε ότι τέλος οι κοινοπραξία δυτικών Κυκλάδων και το Κοραης ξεκινάει απο Τετάρτη , ας περιμένουμε εάν οι φήμες βγουν αληθινές ?

Link to comment
Share on other sites

βασικα ακουσα οτι αυριο θα κανουν επισχεση οι απληρωτοι του γεωργιος γι αυτο και δε θα εχει δρομολογιο. για τα υπολοιπα δεν εμαθα κατι.

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα συνεφερε τον Παναγιωτακη να βαλει ενα απο τα 2 πλοια ειτε Δυτικες Κυκλαδες ειτε Πειραια - Τηνο - Μυκονο? Αντι να το εχει να καθεται ?

Link to comment
Share on other sites

Ναι δε βλεπεις κονομες κι αυτοι που τα εχουν δρομολογημενα ;)

Ωρα ειναι παλι να ακουσουμε να λενε για Ιθακια και Μπλου Σταρακια στα νησια να ξεραθουμε στα γελια.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Στο περιθωριο των εγκανιων ο Guido Grimaldi δηλωσε οτι τη θερινη περιοδο οι προσεγγισεις στο λιμανι της Τεργεστης θα φτανουν τις 6 εβδομαδιαιως,συνεπως σαφως υπονοησε τη δρομολογηση ενος επιπλεον πλοιου στη γραμμη.

Θα ειναι επιπλεον πλοιο η' μηπως ο πατηρ και ο υιος σχεδιαζουν κατι σαν αυτο ας πουμε

''If the first phase of running that sees three weekly departures from Trieste, as we believe, will be fine, we will cancel the call technician who currently do in Ancona and incrementeremo a dedicated line directly from Trieste to Igoumenitsa and Patras leaving as many as six times a week''said Guido Grimaldi

Και εκει ακριβως ειναι που μπαινει και ο θειος μεσα στο παιχνιδι ο οποιος μοιραζει απλοχερα Κουραγιο και Δυναμη για τους προσεχεις μηνες.Βρε μηπως μοιραστουν τελικα αλλιως τα τσανακια?Του τυπου δηλαδη οι μεν στην Τεργεστη,οι δε στην Αγκωνα και η Βενετια γιοκ μολις ξεναυλωθουν τα πλοια του μπαρμπα Aldo?

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Εντελως Ελληνικη δεν υπηρξε ποτε με εξαιρεση την περιοδο 2006-2009 οποτε και εκλεισε η εταιρεια του Αρτιολι και μεχρι την ελευση του Γκριμαλντι.Οποτε δεν καταλαβαινω γιατι πρεπει να φοραμε μαυρες πλερεζες καθε φορα που μπαινει ενα νεο πλοιο στις γραμμες αυτες.

Link to comment
Share on other sites

Του τυπου δηλαδη οι μεν στην Τεργεστη,οι δε στην Αγκωνα και η Βενετια γιοκ μολις ξεναυλωθουν τα πλοια του μπαρμπα Aldo?

Όχι τελείως γιόκ φίλε Μιλτιάδη. Έχουμε και την Κόρινθο! B) Και μην ξεχνάμε ότι Ανεκοφωνές, θέλουν κάποιο απο τα Κρήτη, Γενάρη να μπαίνει στην γραμμή Κορίνθου-Marghera στην "χηρεύσασα θέση" του Master που το θέλουν να κάνει παρέα στο Ρόδος! Και μάλιστα με θέσεις για 180 οδηγούς (τύπου Ropax1/2) και όχι για 12, όπως τα ήδη δρομολογημένα Ro/Ro.

Link to comment
Share on other sites

Η δική μου απορία για την αξιοπιστία του άρθρου έχει να κάνει με την τοποθέτηση του Αμμάν στη Συρία (ως γνωστόν είναι πρωτεύουσα της Ιορδανίας και σε καμιά περίπτωση δεν διαθέτει λιμάνι). Βασικά λιμάνια της Συρίας είναι η Λατάκια και η Ταρτούς. Απο 'κει και πέρα, αν ευχόμαστε να συμβαίνει ότι συμβαίνει στη Συρία για να σωθούν οι ακτοπλόοι, το χάσαμε το παιχνίδι ως άνθρωποι...

Link to comment
Share on other sites

Σοφα τα λογια σου οσαν το ονομα σου αγαπητε.. ;)

Η αληθεια ειναι οτι το defence net και η ειδησεογραφικη του ομαδα κινουνται μεταξυ του αστερισμου''Δημοσθενης Λιακοπουλος''και γνωστου(εσχατως και δημοφιλους)πολιτικου χωρου και γενικοτερα ειναι ενα site που αρεσκεται στον μιλιταρισμο και την πολεμολαγνεια.

Τωρα αν φτασουμε καποια στιγμη(διολου αποθανο)σε σημειο εκκενωσης περιοχων της Συριας δια θαλασσης οι Ελληνικες εταιρειες λογω γειτνιασης και περισευματος πλοιων σιγουρα θα σπευσουν εφοσον τους ζητηθει.

Σιγουρα κανεις μας δεν ευχεται να φτασουμε εκει φυσικα..

Link to comment
Share on other sites

Από Greg: Ανεπίσημες πληροφορίες λένε ότι μετά την οποια επισκευή θα κάνει θα επαναδρομολογηθεί στο δρομολόγιο του λάτο Δυραχειο - Μπάρι, όπου είχε ακυρωθεί ο ναύλος του λάτο. 

Και για τα ΛΑΤΩ, ΚΡΗΤΗ ΙΙ τι πληροφορίες υπάρχουν, έστω και ανεπίσημες; Γιατί αν το ΚΡΗΤΗ Ι πάρει την θέση του ΛΑΤΩ, τότε το ΛΑΤΩ που το προορίζουν;

Edited by panthiras1
Link to comment
Share on other sites

το κρήτη 2 γυρνάει με το καλο στα μέσα του γενάρη περίπου και αλλάζει 1 από τα 2 ro pax που πάνε βενετία... το forza πιθανότατα... Το forza αλλάζει το spirit που πάει αγκώνα και το spirit κατεβαίνει ακτοπλοΐα για να κάνει τις επισκευές τον άλλον..

Link to comment
Share on other sites

Προς το παρόν δηλαδή περισσεύει το ΛΑΤΩ και το ΚΡΗΤΗ Ι. Το καλοκαίρι θα περισσεύουν πάλι τα ίδια + το ΚΡΗΤΗ ΙΙ.

Αν υποθέσουμε ότι ένα πλοίο θα πάει το καλοκαίρι Αλβανία, τότε περισσεύουν δύο. Σωστά; Αυτά τα δύο θα κάθονται ή έχεις ακούσει ότι υπάρχει πρόγραμμα δρομολόγησης;

 

 

ΥΓ. Λέτε να πάνε φέτος δύο πλοία στην Αλβανία;

Edited by panthiras1
Link to comment
Share on other sites

Προς το παρόν δηλαδή περισσεύει το ΛΑΤΩ και το ΚΡΗΤΗ Ι. Το καλοκαίρι θα περισσεύουν πάλι τα ίδια + το ΚΡΗΤΗ ΙΙ.

Αν υποθέσουμε ότι ένα πλοίο θα πάει το καλοκαίρι Αλβανία, τότε περισσεύουν δύο. Σωστά; Αυτά τα δύο θα κάθονται ή έχεις ακούσει ότι υπάρχει πρόγραμμα δρομολόγησης;

Οταν μια εταιρεια στη σημερινη κριση αποσυρει απο τις γραμμες τις ιδιοκτητα πλοια και ναυλωνει αλλα προφανως δεν το κανει επειδη σκοπευει να ανοιξει..νεες γραμμες αλλα επειδη δεν τη συμφερει αλλο η δραστηριοποιηση τους.Σιγουρα ειναι αδυνατον να δουμε να ξαναταξιδευουν και τα τρια προαναφερθεντα(μπορω να βαλω και το Ιεραπετρα μεσα να γινουν τεσσερα).Ο δρομος που μπορουν να παρουν ειναι ειτε η ναυλωση στο εξωτερικο ειτε το σκραπ.Μην ξεχναμε οτι εχουμε να κανουμε με πλοια ηλικιας 38-34 ετων οσο ωραια κι αν φαινονται απ εξω.Ποσο να ταξιδευουν πια??
Link to comment
Share on other sites

δεν χρειάζεται να ανοιχτούμε περισσότερο.. Αλλα βάλε κάπου στο πίσω μέρος του μυαλού σου ότι θα χρειαστούνε πλοία για εκκένωση στην συρια... εμπλέκονται χώρες που θα πληρώσουνε την ανεκ για αυτή την δουλειά..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...