Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μάλλον εννοεί για την πρόθεση εκ μέρους των Μινωικών να δρομολογήσουν το Αριάδνη Παλλάς (το νυν Moby Tommy) και το αδερφάκι, του το οποίο δεν πραγματοποιήθηκε ποτέ αλλά είχε προγραμματιστεί, στην γραμμή των Χανίων, και την "τρικλοποδιά" στους προγραμματισμούς αυτούς που λογικότατα θα έβαλε η κραταιά στην δυτική Κρήτη ΑΝΕΚ..

Link to comment
Share on other sites

@ .voyager

 

To Ariadne Palace 1 (νυν Moby Tommy) ναυπηγηθηκε (με σκοπο να ναυπηγηθει και το 2) για το Χανια-Πειραιας. Εφυγε απο τα ναυπηγεια με κατευθυνση τα Χανια για εγκαινια και αμεση δρομολογιση αλλα οπως λεει και ο Agrino το αφεντικο εβαλε τρικλοποδια και το πλοιο εφυγε για Πατρα γι αυτο και δεν ναυπηγηθηκε το 2.

Link to comment
Share on other sites

Καλα δε νομιζω οτι ηταν ακριβως αυτος ο λογος που δεν εγινε το 2ο. Ο πραγματικος λογος ηταν οτι ηταν λιγο αχρηστο... (δηλαδη δεν υπηρχε γραμμη να μπει) και επιπλεον ο δανεισμος ηταν ηδη στα υψη

Edited by Neptune
Link to comment
Share on other sites

τα εχετε μπλεξει λιγο.

ariadne palace 1 ηταν ο ωκεανος που ναυπηγηθηκε μαζι με τον προμηθεα νυν zeus palace για να κανει πατρα ηγουμενιτσα βενετια σε 23 ωρες.

το αριαδνη παλας (moby tommy) παραγγελθηκε για τη γραμμη της τυνησιας που θα εκμεταλλευονταν απο κοινου οι μινωικες και ο θειος grimaldi (στα πλαισια του υποτιθεμενου ανοιγματος στη δυτικη μεσογειο). γι'αυτο και οι παραπανω καμπινες

το κανονικο αριαδνη παλας αργησε να ερθει (ηρθε φθινοπωρο του 2002 νομιζω) και ο ωκεανος αρον αρον μετονομαστηκε σε ariadne palace 1 και πηγε μαιο του 2002 στηβ αραπια

 

τα εχουμε πει αναλυτικοτερα πιο παλια και στα topics των πλοιων και εχουμε σχολιασει γενικοτερα στο θεμα των μινωικων ποσο πετυχημενες, μελετημενες και στοχευμενες ηταν εκεινες οι παραγγελιες που οδηγησαν τις μινωικες ερμαιο των τραπεζων και των εναλλασομενων μεγαλομετοχων (οποιος δε βαριεται ας ψαξει παλιοτερα ποστ στο τοπικ των μινωικων και των πλοιων)

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Το Αριαδνη Παλας(Moby Tommy)ειχε σχεδιαστει να δρομολογηθει για τη γραμμη Χανια-Πειραιας(και γι αυτο ηταν οι εξτρα καμπινες ;) )φιλτατε proud και ειχε παρει και αδεια σκοπιμοτητας.Υπηρχε ακομα και ξεχωριστο διαφημιστικο εντυπο ειδικα για τη νεα γραμμη που θα δημιουργουνταν.Καποιοι συλλεκτες ισως το εχουν,καποιοι αλλοι ντοπιοι Χανιωτες σιγουρα θα θυμουνται τοτε τις αναλογες με τις περσινες εντασεις και καταστασεις(δρομολογηση ευρωπη/ολυμπια παλας)που ειχαν δημιουργηθει και τοτε.

 

Τα περι Τυνησιας προεκυψαν αργοτερα,οταν και φανηκε το αδιεξοδο.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

proud_ionian εχεις δικιο στο 1 (το Αριαδνη Παλας σκετο ειναι το Moby Tommy), μονο που η Τυνησια προεκυψε μετα το φιασκο των Χανιων!

οσο για τις πετυχημενες ή οχι ναυπηγησεις, ποιος εφταιξε και ποιος οχι, οντως ειναι γραμμενα πολλακις!

Link to comment
Share on other sites

Αυτη η ιστορια που αναφερω ειχε ξεκινησει τετοιο καιρο το 2001.Δηλαδη πριν ολοκληρωθει το πλοιο,αρα πως ναυπηγουσαν εξ αρχης ενα πλοιο με προορισμο την Τυνησια..? ;) Μετα χαλασε η δουλεια.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα!

 

Θα μου επιτρέψετε να πω και εγώ με τη σειρά μου ότι τα Χανιά ποτέ δεν είχαν εμπλακεί επίσημα στα σχέδια για το συγκεκριμένο πλοίο. Και με τ τον πλοίαρχο που το έφερε θυμάμαι ότι μίλησα σχετικά, τον καπετάν Γιώργο Καταντωνάκη, και μου είπε ότι ουδέποτε είχε ακούσει κάποια τέτοια εκδοχή!

Link to comment
Share on other sites

όλα τα κορεάτικα της Μινόαν είχαν παραγγελθεί με σκοπό γραμμές του εξωτερικού και από ότι είχα ακούσει τότε είχε γίνει κάποια συμφωνία με την DANZAS για μεταφορά container το ένα πάνω στο άλλο. Maffies stack? καλά το λέω?

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω τι κονε συνεχιζει να εχει η ΝΕΛ με τις μεταφορικες παντως στους χυμα επιβατες του καλοκαιριου θα πρεπει να κανει μεγαλο σκοντο η εταιρια για να τους παρει οταν εχει απεναντι το πατμος και το Ν.ΧΙΟΣ...Και δεν εχω καταλαβει τη λογικη της αντικαταστασης του european.

Λογικα θα σκοπευουν να το στειλουν σε καμια αγονη το European express.Οι σχεσεις με τις μεταφορικες πανως δεν νομιζω να ειναι και οι καλυτερες οταν εγκαταλειπεις για τοσους μηνες μια γραμμη και επιστρεφεις για ενα διμηνο(τουλαχιστον επισημα)!
Link to comment
Share on other sites

Η αγονη της Δωδεκανησου δεν νομιζω πως εχει κλειδωσει στη νελ ακομη. Κι εδω που τα λεμε ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ ειναι πολυ μπροστα σε σχεση με τον Ευρωπαιο. Η ΝΕΛ εχει εγκαταλειψει τη γραμμη κορμου εδω και δυομιση μηνες ηδη και κανεις δεν ξερει για ποσο ακομα. Ειναι γνωστο το κολλημα των Μυτιληνιων με την εταιρια αλλα δεν ξερω κατα ποσο υπαρχει ακομη τοσο εντονο.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

να ρωτησω κατι ? επειδη ακουγονται  και οι σποραδες

 

υπαρχει η περιπτωση η hsw να θελει να αποχωρησει απο την γραμμη οπως ακριβως και απο τον αργοσαρωνικο?

 

μηπως τα εχουν βρει μεταξυ τους και συνεργαστουν οι δυο εταρειες και παει το ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ ΒΟΛΟ , και το εξπρες σκιαθος στον αγιο κωνσταντινο, ωστε η hsw να πουλησει ετσι τον πηγασο?

 

η πολυ απλα το επτανησος θα χτυπησει στα ισια την γραμμη ( υπαρχουν ακομη σχεσεις μεταξυ strintzis και bluestar?

 

Χριστος Ανέστη και χρονια  πολλα

Link to comment
Share on other sites

Για μία νέα εξέλιξη στο θέμα της διένεξης με τις Μινωικές, ενημερωνόμαστε από τις οικονομικές καταστάσεις της εταιρίας:

Τέλος, επισημαίνεται ότι η ΑΝΕΚ έχει εκκινήσει διαδικασία διαιτησίας σε διαιτητικό δικαστήριο στο Λονδίνο κατά της εταιρείας «ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ Α.Ν.Ε.» σχετικά με την κατάπτωση αρραβώνα ποσού € 47,5 εκατ. για την απόκτηση ποσοστού συμμετοχής 33,35% της «ΧΕΛΛΕΝΙΚ ΣΗΓΟΥΕΪΣ Α.Ν.Ε.» και η διοίκηση του Ομίλου προσδοκά σε θετικό αποτέλεσμα από την εξέλιξη της υπόθεσης

 

θεμα 44

 

ο ικαρος στα χανια.

Αυτα εχουν οι δικαστικες διαμαχες.. :D
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν έχει ήδη γραφτεί, αλλά ακούγεται έντονα ότι η ΝΕΛ θα βάλει τον Ευρωπαίο στην κύρια γραμμή κορμού απο αρχές Ιουνίου με 50€ το αυτοκίνητο

Link to comment
Share on other sites

 

Αυτα εχουν οι δικαστικες διαμαχες.. :D

Αρα αποδυκνυεται οτι ουτε την προηγουμενη φορα υπηρχε πραγματικη προθεση για την δρομολογηση δυο πλοιων των Μινωικων στη γραμμη των Χανιων!! Παρα μονο για λογους "εκφοβισμου", ετσι ωστε να αποκομισουν καποιο κερδος σε αλλο μετωπο με την ANEK!!

Link to comment
Share on other sites

Μαντης εισαι? ^_^ Ποιος τρελος θελει πραγματικα να εμπλακει με την ελληνικη ακτοπλοια αυτες τις μερες?Βεβαια στην προκειμενη ο''εκβιασμος''δεν θα περιοριζοταν απλα στη αιτηση,αλλα για ενα διαστημα θα ειχε γινει/θα γινει δρομολογηση πλοιων μεχρι να υποκυψει ο πιο αδυναμος και να αρχισει τα παζαρια για να ζησει.

 

Τωρα αν ο Γκριμαλντι εχει καποιο αλλο σχεδιο για να ελεγξει ολη την κινηση της Κρητης και πονταρει στην πληρη καταρευση της Ανεκ λογω της γενικοτερης οικονομικης της καταστασης(που ουτως η' αλλως και χωρις Μινοαν στα Χανια ειναι για κλαματα)οπως εκανε η Μπλου Σταρ σε Χιο-Μυτιληνη με τη Νελ αυτο θα φανει εν καιρω.

Link to comment
Share on other sites

Μαντης εισαι? ^_^ Ποιος τρελος θελει πραγματικα να εμπλακει με την ελληνικη ακτοπλοια αυτες τις μερες?

Για κοίτα λίγο προς τα δυτικά.. και όχι μόνο.. :P

 

Οι συνεχείς ενέσεις σε χρεωκοπημένες εταιρείες από χρεωκοπημένες τράπεζες, η εμφάνιση νέων τοπικών σχημάτων εξ ουρανού και η επαναδραστηριοποίηση εταιρειών που τη μία κατεβάζουν ρολά και ύστερα από λίγο ανασταίνονται, μόνο φυσιολογική δεν δείχνει* 

 

Όπερ σημαίνει: είτε είναι χόμπι για κάποιους που έχουν χαρτί να το πετάνε στη θάλασσα (μτφ), είτε κάτι που το μάτι μας δεν μπορεί να δεί.**

 

Σίγουρα μέσα σε αυτό το περιβάλλον έχουμε να δούμε πολλά ακόμα (μάχες μέχρις εσχάτων, "ανίερες" συμμαχίες, άσπονδες φιλίες και συνεχείς ανατροπές) που σίγουρα θα μας ξαφνιάσουν (αν δεν μας ξαφνιάζουν ήδη).

 

βάσει των επίσημων οικονομικών αποτελεσμάτων (που προσωπικά δεν δίνω σημασία γιατί αν αυτά έλεγαν την πλήρη αλήθεια οι περισσότερες εταιρείες θα πρεπε να ήταν μακαρίτισσες) 

** και σίγουρα δεν είναι η ανάπτυξη σα(χλα)μαρα-στουρνάρα.

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά έχουν το θείο Μανώλη!! Που θέλει να κλείσουν όλοι όσοι έχουν δυσκολίες, για να μείνει μόνος του!! Αυτά δήλωσε ενόψει της εκλογής του σε πρόεδρο του Ιταλικού ΣΕΕΝ!!

Αυτο θεωρειται παραλογο,κακια η' μηπως αποτελει αλλωθι απεναντι στην ελληνικη διαπλοκη και διαφθορα?

Εαν ειχες(η' αν εχεις)ενα μαγαζι που το δουλευεις με τα δικα σου λεφτα θα σου αρεσε να μπαινει στο ιδιο σακι με το χρεοκοπημενο μαγαζι του γειτονα(που εχει κανει σταση πληρωμων ακομα και στους υπαλληλους του)και κρατιεται στη ζωη μονο με τα λεφτα της τραπεζας του κολλητου μονο κ μονο για να λεει οτι υπαρχει?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...