proud_ionian Posted June 7, 2013 Author Posted June 7, 2013 σχεδον απο την πρωτη στιγμη της επαναδρομολογησης του κεφαλονια, κυκλοφορουν διαφορα σεναρια νεων συμμαχιων στις γραμμες της κεφαλονιας και της ζακυνθου, τα οποια ξεκινανε απο την ενσωματωση στην ομπρελα της ionian ferries της kefalonian & της strintzis και φτανουν μεχρι τη συμμαχια μιας ή δυο εκ των ζακυνθινων εταιρειων με ενα ή και με τα δυο μπλε πλοια. ενα τετοιο σεναριο ειχε βγει αρχικα στο kefaloniapress και αποσυρθηκε μετα απο λιγες μερες, ενω σημερα εχει αλλο παρομοιο το ionianpress. πολυ πιστευουν οτι παρα την επισημη αντιπαλοτητα στο παρασκηνιο υπαρχουν διαυλοι επικοινωνιας.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 7, 2013 Posted June 7, 2013 Το δεύτερο σενάριο θα έχει πολύ άσχημο αποτέλεσμα για την δεύτερη Ζακυνθινη εταιρεία της κοινοπραξίας που ακούγεται ότι αντιμετωπίζει πολλές οικονομικές δυσκολίες αυτή τη περίοδο, λόγω λανθασμένων επιλογών της
proud_ionian Posted June 10, 2013 Author Posted June 10, 2013 επιμενει το ionian press στα σεναρια και μιλα πλεον ευθεως για πωληση του ιονις, δυσκολιες στις σχεσεις των μελων της κοινοπραξιας, αλλαγη αφεντικου στο σολωμο και πολλα αλλα. ΥΓ: κεντρικο ιονιο ειναι. νοτιο ιονιο ειναι η σαπιεντζα, η σχιζα το βενετικο και η κυπαρισσια
Panagia Ekatontapiliani Posted June 11, 2013 Posted June 11, 2013 Από ότι καταλαβαίνω από τα γραφόμενα και αυτα που ακουγονται στο λιμανι, ας δώσω λίγο τροφή ακομα στην γωνιά των κουτσομπόληδων!! 1) Το Διονύσιος Σολωμός ακούγεται ότι μπορεί να αγοραστεί από τον Τυρογαλα, μιας και η Zante Ferries αντιμετωπίζει αρκετές οικονομικές δυσκολίες ώστε να πάρει κάποια οικονομική ανάσα 2) Σπάει η κοινοπραξία της Ionian Ferries και δημιουργείται μια νέα μεταξύ Τυρογαλα και Στρίντζη. 3) Το Επτάνησος τελικά πάει το καλοκαίρι στη γραμμή από τη Πάτρα και μένουν ικανοποιημένοι και οι Ζακυνθινοί, ότι δεν μπαίνει ξένος στο νησί τους
Petros P Posted June 17, 2013 Posted June 17, 2013 Μετά το άκυρο που έφαγε η ΝΕΛ και υπολογίζοντας οτι τα ιδιόκτητα και ναύλωμενα(πάλι καλα) πλοία της είναι σε μια κατάσταση φθοράς και αφθαρσιας μήπως θα πρέπει να μελετάται μια διαδοχη κατάσταση; Οσο και κρατικοδιαιτη να είναι , είναι κρίμα απο το Θεό και τον Αγιο Νικόλα αυτο που γινεται
proud_ionian Posted June 17, 2013 Author Posted June 17, 2013 κριμα απο το θεο ειναι που πληρωνουμε το φυκι για μεταξωτη κορδελα τοσα χρονια. λυσεις υπαρχουν.
pathfinder Posted June 17, 2013 Posted June 17, 2013 (edited) λυσεις υπαρχουν. λύσεις υπήρχαν θα έλεγα καλύτερα. και θα υπάρξουν λύσεις αν οι διοικούντες αποφασίσουν να αφήσουν κατά μέρος την "πεπατημένη" του παρελθόντος (όχι μόνο στην ακτοπλοία βεβαίως). Αλλά αν βλέπει κανείς τέτοια διάθεση ας μου το πεί να βάλω γυαλιά. Όσο για τα φύκια μακάρι να ήταν μόνο αυτά. αόμη και τα βερεσέδια στις τράπεζες μας βλέπω να πληρώνουμε. Edited June 17, 2013 by pathfinder
csst9728 Posted June 18, 2013 Posted June 18, 2013 (edited) Άκουσα ενα γλάρος να κελαηδά το παρακάτω τραγούδι: "Για ανταγωνιστές παρακαλάνε να ενεργοποιηθεί ημιθανής "ανταγωνιστική" εταιρεία ώστε να μείνει απ' έξω άλλος ανταγωνιστής (πιο υγιής) που μπορεί να θελήσει μεγαλύτερο κομμάτι από την πίτα.." φαντάζομαι πως ο γλάρος ήταν μεθυσμένος.. δε νομίζω να γίνονται τέτοια πράγματα.. ε; Edited June 18, 2013 by csst9728
gpap2006 Posted June 18, 2013 Posted June 18, 2013 Λετε να δουμε εκτακτως κανα ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ στα ενδοκυκλαδικα? Το ΣΠΙΡΙΤ δεν αρκει για Ιουλιο-Αύγουστο και το ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ σιγουρα θα κλειθει μεσα στο καλοκαιρι να καλυψει καποιο κενο απο βλάβη ΤΑΞΙΑΡΧΗ/ΘΕΟΦΙΛΟΥ...
giorgos_249 Posted June 18, 2013 Posted June 18, 2013 Δε διαδίδω φήμες,αλλά τι να εννοεί το Ellinikiaktoploia όταν λέει <<χωρις να αποκλείεται η εμφάνισή του στο λιμάνι της Ραφήνας>> ;; Αν κρίνουμε και από το ότι έφαγε πόρτα, τότε το επόμενο ΣΑΣ θα είναι ενδιαφέρον.......
proud_ionian Posted June 19, 2013 Author Posted June 19, 2013 στο επομενο ΣΑΣ θα πεφτουν τα φυλλα. οτι ειναι να γινει απο εδω και περα, για οποιοδηποτε πλοιο και για οποιαδηποτε γραμμη, θα γινει με υπουργικη αποφαση
Panagia Ekatontapiliani Posted June 19, 2013 Posted June 19, 2013 Λίγο από το παρασκήνιο του χθεσινου ΣΑΣ σχετικά με τα θέματα του Ιονίου, από την ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ
kefalonia94 Posted June 19, 2013 Posted June 19, 2013 Η ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ λέει συγκεκριμένα ότι: Η είδηση διοχετεύθηκε αργότερα ως ήττα του Στρίντζη από την Κοινοπραξία, αλλά η αλήθεια είναι ότι οι δύο πλευρές έχουν έρθει σε συμφωνία συνεργασίας για τα επόμενα χρόνια. Άρα αυτό που λέγεται ήδη εδώ και λίγο καιρό και από άλλα sites, ότι δηλαδή ο Στρίντζης θα μπει στην κοινοπραξία της Ionian Ferries, φαίνεται να γίνεται πράξη τελικά...
gpap2006 Posted June 20, 2013 Posted June 20, 2013 Γνωριζει κανεις τι απεγινε εκεινη η φημη περι καθοδου του ΔΙΑΓΟΡΑ σε Μηλο Κασοκαρπαθια κλπ?Λογικα, φιδια απο τα πολλα που διαβασαμε το φετινο χειμωνα?
georgios express Posted June 20, 2013 Posted June 20, 2013 Εναλλαξ με το Επτανησος θα κανουν την γραμμη. Τρεξατε, προλαβατε...
ΝΗΡΕΑΣ Posted June 20, 2013 Posted June 20, 2013 Άκουσα ενα γλάρος να κελαηδά το παρακάτω τραγούδι: "Για ανταγωνιστές παρακαλάνε να ενεργοποιηθεί ημιθανής "ανταγωνιστική" εταιρεία ώστε να μείνει απ' έξω άλλος ανταγωνιστής (πιο υγιής) που μπορεί να θελήσει μεγαλύτερο κομμάτι από την πίτα.." φαντάζομαι πως ο γλάρος ήταν μεθυσμένος.. δε νομίζω να γίνονται τέτοια πράγματα.. ε; Δεν ξέρω εάν ήταν ντίρλα ο γλάρος, το κελάηδημά του όμως θα μπορούσε να είναι μιά λογική απάντηση στην απορία του μικρού proud. Και φυσικά όλοι προτιμούν έναν ανταγωνιστή που σέρνεται και τον κουμαντάρουν, παρά να έλθει στη θέση του ("λόγω έκτακτων συγκοινωνιακών αναγκών") κανένας ορεξάτος για υπολογίσιμα μερίδια.
wysiwid Posted June 29, 2013 Posted June 29, 2013 (edited) Yπαρχει περιπτωση να ανεβει το Επτανησος Σποραδες απο Βόλο ή απο Αγιο κωνσταντίνο, να ελευθερωθεί ο Πήγασος που θα πάει Σάμο, και να πάει το NISSOS CHIOS στη Χίο Μυτιλήνη? η οχι? Edited June 29, 2013 by proud_ionian
George...f Posted June 29, 2013 Posted June 29, 2013 (edited) Δεν νομίζω, καθώς η hsw με την αντικατάσταση του Μύκονος απο το Χίος, λόγω της φωτιάς, δείχνει να θέλει να κρατήσει την υψηλή ταχύτητα και τα standar της γραμμης ως εχουν, μιας και εκτος της καλοκαιρινης περιόδου και της διαφήμισης, πλέον παίζει πολύ με την Συρομυκονιά, και θα ηταν λάθος κινηση μετά απο τόση διαφήμηση ενος Νήσος, έστω και για λίγο διαστημα να γίνει αντικατάσταση απο το Πήγασος..Αφού και στη Χίο βολεύτηκαν με το Αριάδνη οσο καιρό κρατήσει η επισκευή του Μυκονος. Edited June 29, 2013 by proud_ionian quote
proud_ionian Posted June 30, 2013 Author Posted June 30, 2013 τι κανει νιαου νιαου στα κεραμιδια; σκυλος που μαθαινει ξενες γλωσσες ποιον να εννοει το ionian press?
Petros P Posted July 3, 2013 Posted July 3, 2013 Διαβασε κανεις το περιβοητο τμημα φημων του γνωστου ναυτιλιακου περιοδικου (αυτη τη δοση κοντα 10 σελιδες) ??Ελεγε πολλα και ενδιαφεροντα... 1. Απο τα 2 ¨"Κορεατικα" της ΑΝΕΚ το ενα το θελει η SNCM και το αλλο λεει θελουν να το μετασκευασουν στο στυλ του Ελυρου.. 2.Κατι σε κυκλο που ειχε ελεγε για ΝΕΦΕΛΗ και Σαρωνικους... Ισως να ειχε και αλλα "καυτα" τα οποια δε τα συγκρατησα... Οπως εγραψα και στο στατους..θα μας τρελανει..η μας τρολαρει?
Superspeed 1 Posted July 3, 2013 Posted July 3, 2013 Οτι να ναι αρκει να γεμιζουμε σελιδες ειναι πλεον. Σημεια των καιρων
MILTIADIS Posted July 3, 2013 Posted July 3, 2013 Ας αφησουμε τα εκδοτικα πυροτεχνηματα και ας περασουμε στις υπαρκτες ειδησεις απο το κοντινο μας μελλον κυριοι. Ελλαδα ερχεται ως 4ο πλοιο σε Αγκωνα-Τεργεστη.Δεν παλευοντουσαν αλλιως τα δρομολογια με 3 πλοια το καλοκαιρι. Οπως ανακοινωσε σημερα η Grimaldi Lines στις 19/7 το Ζευς Παλας θα εκτελεσει το τελευταιο δρομολογιο στη γραμμη Ιταλια-Τυνησια καθως αποφασιστηκε η διακοπη της λειτουργιας της εν λογω γραμμης απο την εταιρεια.Αμεσως μετα το πλοιο παει Πατρα. Μετα τη χρησιμοποιηση του ως τσοντα στην Αγκωνα τι και που αραγε? Λετε να ισχυει αυτο που ακουσα οτι θα χρειαστει για περισσοτερο καιρο στην Αδριατικη και μαλιστα σε αλλη γραμμη λιγο πιο νοτια?
proud_ionian Posted July 7, 2013 Author Posted July 7, 2013 Με τις φήμες περί Ραφήνας, και την Πόπη να αποχωρεί οριστικά, δε νομίζω ότι θέλει και πολύ ρώτημα..... :ph34r: Εξάλλου, εκεί είναι μια γραμμή, που μπορεί να δικαιολογήσει την "αρπαχτή" με το να πει ότι << χρειάζονται 4 πλοία τον Αύγουστο>> , πράγμα που είναι και αλήθεια εξάλλου..... και γιατι να παρει το επτανησος δρομολογια για 40μερες στη ραφηνα, ως 5ο πλοιο και να μην καλυφθει το κενο εκ των ενοντων, πχ με προσθηκη της τηνου στο ιθακη και περισσοτερα τοπικα για ανδρο απο τους υπολοιπους. γιατι να παει το τανι για guest εμφανιση;
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now