Jump to content
Shipfriends

Lifelines ή άγονες


Recommended Posts

τοτε το ρεθυμνο χαρακτηριστηκε αγονη γραμμη απο ''δαχτυλο'' χανιωτικης ναυτιλιακης για να μην παρει την γραμμη αλλη ναυτιλιακη και χαθει το μονοπωλειο.. :ph34r: ..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 922
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Και αφηστε που τοτε δεν ηταν καν απευθειας το δρομολογιο,αλλα μεσω Κισσαμου-Κυθηρων κτλ οποτε ηθελες πανω απο 12 ωρες για να φτασεις στο Ρεθυμνο.Γι αυτο δεν εμπαινε κανεις..

Link to comment
Share on other sites

12 ωρες να πας στο αγονο ρεθυμνο, τι ωραια...η επιδοτηση ομως επιδοτηση, μαλλον δεν υπαρχουν αγονα νησια υπαρχουν αγονα μυαλα..

Edited by john35
Link to comment
Share on other sites

μυλος εχει γινει με την περιβοητη προταση χαμηλοβαθμων στελεχων της τροικας για... εκκενωση των νησιων με λιγους κατοικους για να εξοικονομηθουν χρηματα απο τις επιδοτησεις των αγονων γραμμων.

ευρωπαιοι και ΔΝΤ λενε οτι ποτε δεν εγινε τετοια προταση, ενω το μαξιμου το αποδιδει σε... απειρια του υπουργου και οτι μετεδωσε λαθος μια... σαχλαμαρα (the M word) που ελεχθη σε στενο κυκλο.

εγω παλι γιατι πιστευω οτι δεν ηταν απο απειρια, αλλα εγινε σκοπιμως ντορος ωστε να μην γινει καμια περικοπη στις αγονες.

αλλωστε αν ειναι να γινει οικονομια δεν χρειαζεται να εκκενωθουν νησια, αλλα να κοπουν χαριστηκες γραμμες.

Link to comment
Share on other sites

ωραια προταση, αλλα εχω και ακομα μια αλλη,θα μπορουσαν τα νησια με λιγους κατοικους πχ αντι να ειναι 2 κοντινα νησια με λιγοτερους απο 150 να μαζευτουν στο ενα και να εχουμε 300 κατοικους κατοικους ,βοηθαει και στην συσφιξη σχεσεων...

θα περνα και το καταπληκτικο πλοιο, και αντι να καιει καυσιμα για δυο νησια,θα πηγαινει στο στο ενα, και εινα ολοι ευχαριστημενοι.. πως δεν το σκεφτηκαν ;;;

παντος αν αλλαξουν καποια δρομολογια για αγονες δεν μπορω να πω πως δεν θα χαρω πχ. αν κοπει 1 δρομολογιο για καταπολα και προστεθει 1 δρομολογιο απο πειραια η λαυριο για σαμοθρακη

Edited by john35
Link to comment
Share on other sites

Τελος του μηνα τελειωνουν τα επιδοτουμενα ενδοκυκλαδιτικα για το πλοιο.Με το περας των δρομολογιων θα τελειωσει και η ναυλωση και το πλοιο θα επιστρεψει στην HSW.

Καιρός ήταν να κοπούν, τόσα πλοία στα ενδοκυκλαδικά ήταν σκάνδαλο καραμπινάτο να κουβαλάει καλοκαίρι 20-30 ατομα, κρίμα τα πετρέλαια.

Σειρά έχει και η Νελ τωρα, να σοβαρευτούμε και λίγο δεν είναι εποχές για να πετάμε λεφτά.

Το πλοίο είναι ταμάμ για Σαρωνικό και άξιος αν όχι καλύτερος αντικαταστάτης του Νεφέλη

Εξωτερικά είναι αρκετά όμορφο τα τζάμια φιμέ το κάνουν αρκετά μοντέρνο και η πλωρη του αποτελεί τουλάχιστον για εμένα μετεξέλιξη του Ακουα Τζελ σε πιο λάιτ.

Edited by ilias
Link to comment
Share on other sites

Το επομενο θεμα αφορα αμιγως και εμας και εχει να κανει με την εναρξη δρομολογιων μεταξυ Χανιων και Κυθηρων απο την 1η Νοεμβριου απο την εταιρεια Sky Express.Το εισιτηριο θα κοστιζει 29 ευρω και απορω μετα απο την αποκτηση αυτης της εναλλακτικης λυσης για τη μεταβαση απο το ενα νησι στο αλλο ποιος θα παει να προτιμησει να θαλασσοπνιγει στο δυσκολο δυτικο Κρητικο με τον Κορναρο.. ;)Και κατα ποσον βεβαιως αξιζει να επιδοτειται(και να υπαρχει)το συγκεκριμενο σκελος της αγονης αυτης γραμμης.. Φυσικα εξαιρουνται οι ρομαντικοι της υποθεσης οι οποιοι ωστοσο οση καλη διαθεση και να εχουν δεν μπορουν να συντηρησουν ενα ολοκληρο καραβι.

Δε νομίζω ότι ένα αεροπλανάκι των 30 θέσεων μπορεί να υποκαταστήσει τις υπήρεσίες που προσφέρει ένα πλοίο. Σίγουρα για κάποιες μέρες του χρόνου μπορεί να είναι υπεραρκετό. Και γι΄αυτό τόσα χρόνια όλοι μιλάνε για εξυπηρέτηση των νησιών με συνδυασμό διαφόρων μέσων, αλλά μάλλον σκόνταφτε στις αντιρρήσεις των ακτοπλόων. Τώρα που άρχισαν να λείπουν τα πλοία και να μην περισσεύουν λεφτά, νομίζω ότι είναι καιρός να τα ξαναδούμε όλα αυτά.

Προσωπικά στην συγκεκριμένη γραμμή εάν ήταν κάτι να κόψω, θα έκοβα τον Πειραιά και θα έδινα προτεραιότητα στην σύνδεση Καλαμάτας/Γύθειο-Κύθηρα/Αντικύθηρα-Κίσσαμο. Και γενικότερα πιστεύω ότι θα πρέπει να δοθεί προτεραιότητα στις συνδέσεις των νησιών με τον τοπικό τους ζωτικό οικονομικό χώρο, παρά στις συνδέσεις με τον Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

Νηρεα,τους χειμερινους μηνες(απο Οκτωβρη εως Μαη)σαφως και μπορει ενα αεροπλανακι 30 θεσεων με 3 αναχωρησεις την εβδομαδα να καλυψει την ελαχιστη κινηση.Χαρακτηριστικα θα αναφερω οτι καποιος που θα κανει αυτη την διαδρομη απο Κυθηρα προς Κρητη για παραδειγμα δεν θα παραμεινει στο κωμοπολη της Κισσαμου χειμωνιατικα(ουτε καλοκαιριατικα),αλλα θα κινηθει με το αυτοκινητο του η' το Κτελ προς τα μεγαλα αστικα κεντρα του νησιου(π.χ Χανια)για να κανει τις οποιες δουλειες του η' την εκδρομη του.Συνεπως ενα εισιτηριο καταστρωμα με Ι.Χ με τον Κορναρο θα του στοιχισει 68 ευρω+ 4 ωρες που θα κανει να φτασει στο λιμανι και την αλλη μια ωρα περιπου δρομο μεχρι τα Χανια,βαλε και τις βενζινες καταλαβαινουμε οτι το κοστος ανεβαινει πολυ ακομα...Ακομα και χωρις ΙΧ απλο εισιτηριο καταστρωμα που ειναι στα 18 ευρω,αν συνυπολογισουμε το εισιτηριο του ΚΤΕΛ και παλι ερχονται πιο πολλα απο τα 29 του αεροπλανου.

Οι καιροι που το αεροπλανο το εβλεπε ο πολυς κοσμος με τα κυαλια,σε πολλες περιπτωσεις αποτελουν παρελθον αρκει κανεις το ψαξει.Ποσο μαλλον οταν ξερεις οτι η αλλη λυση ειναι ενα 40χρονο καραβι που και θα το χρυσοπληρωσεις και τα παιρνει εις διπλουν απο εσενα(λογω και της επιδοτησης).

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Πιθανο αυτο το σεναριο,μιας και κατι ακουσα πως καποιο απο τα νεα ελληνικα αποκτηματα ενδιαφερετε για μια αγονη....

παιδια εδω τα χρηματα που θα δωθουν για τις αγονες το 13 ειναι περιπου 70% λιγοτερα απο φετος.

στα νησια 8α πηγαινουμε μεΨΑΡΟΚΑΙΚΑ και οχι με πλοια..15χρονια πισω θα γυρισουμε

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή θα γυρίσουμε στο 1997? :D Μακάρι, γιατί τότε μεσουρανούσε η Ελληνική ακτοπλοία.. ;)

Σοβαρά τώρα οι περικοπές ίσως αγγίξουν το 20% στις επιδοτούμενες των άγονων σε σχέση με φέτος. Τα λεφτά παραμένουν αρκετά, το θέμα είναι να γίνεται σωστή χάραξη των άγονων πράγμα που παραμένει ζητούμενο.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

δεν ξερω αν εχει ανεβει πουθενα στο internet, αλλα απο οτι μου σφυριξε ενα πουλακι, στο προσχεδιο του νεου νομου για τις αγονες και τις αναθεσεις δημοσιας υπηρεσιας, αναφερεται ρητα οτι σε περιπτωση που το δρομολογημενο πλοιο, στο οποιο εχει ανατεθει δημοσια υπηρεσια, δεν μπορει να εκτελεσει δρομολογια (υποθετω εξαιρειται η περιπτωση βλαβης) και δεν υπαρχει δυνατοτητα αντικαταστασης του, τοτε το πλοιο και το πληρωμα επιτασσονται για να εκτελεσουν τη δημοσια υπηρεσια μεχρι να βρεθει μονιμος αντικαταστατης. στο χρονικο διαστημα της επιταξης αναστελλεται οποιαδηποτε ενεργεια κατα του πλοιου (απεργια, κατασχεση κλπ) και το πλοιο, για το διαστημα αυτο, τελει υπο τη διαχειριση της αρμοδιας υπηρεσιας του Λ.Σ. για ναυλωσεις και επιταξεις πλοιων.

α για να γινουν αυτα χρειαζεται κοινη αποφαση των υπουργων ναυτιλιας και αιγαιου και ολα τα εξοδα βαρυνουν τα κοροϊδα ανα τον πλανητη (συγνωμη τους ελληνες φορολογουμενους και τους φορολογουμενους των δανειστριων χωρων).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Χωρις επικοινωνια με Πειραια απο σημερα Φολεγανδρος Σικινος καθοτι δεν εχει γινει ακομη απευθείας ανάθεση των γραμμών στις εταιρίες που εξυπηρετούν τα νησιά.. Ελπιζω εντος των ημερων να λειξει γιατι και τα ενδοκυκλαδικα ειναι πολυ λιγα.

Link to comment
Share on other sites

Εληξε το θεμα με Σικινο Φολεγανδρο και απο αυριο Τεταρτη 6 Μαρτιου ο ΚΟΡΑΗΣ με τα γνωστα του δρομολογια θα προσεγγιζει και παλι τα 2 ομορφα Κυκλαδονησια.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Αυξησεις ζηταγαν οι ακτοπλοοι μειωσεις θα εισπραξουν ομως στο τελος.

 

«Τσεκούρι» στον προϋπολογισμό για την κάλυψη των άγονων γραμμών έπεσε από την τρόικα που ξεπερνάει τα 40 εκατομμύρια ευρώ. Μπορεί ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου Κωστής Μουσουρούλης να είχε προβλέψει κονδύλι ύψους 84 εκατομμυρίων για το 2013 όμως οι τροϊκανοί έχουν άλλη γνώμη και ζήτησαν την περιστολή δαπανών στα απολύτως απαραίτητα δρομολόγια.(διαβαστε τη συνεχεια στο protothema)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Γιατι εχω την αισθηση οτι τελικα δε θα παει πουθενα.... ουφ μπερδεμα

 

Το να κάνει το δρομολόγιο από Ραφήνα για πάνω, το σκεφτόμαστε καθόλου; :D  Δεν το λεω σαν "υπονοούμενο" , αλλά σαν απορία..... Γιατι να μη μπει πχ ένα πούλμαν να πάρει τους 20-30 επιβάτες από Λαύριο να τους πάει Ραφήνα, και να ανέβουν και τα 5-10 φορτηγά, η αν δεν ειναι ηδη στο Λαύριο, να ενημερωθούν τηλεφωνικά και να πάνε Ραφήνα κατευθείαν, αντί να κατέβει ολοκληρο βαπόρι από Ραφήνα-Λαύριο άδειο και αντίστροφα μετά το πέρας του δρομολογίου......

Edited by proud_ionian
quote/move
Link to comment
Share on other sites

Ναι, οκ, καλή σκέψη αυτή, Γιώργο, αλλά πότε θα γίνει αυτό?? Το δρομολόγιο από Λαύριο του ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ ήταν νομίζω στις 3 το μεσημέρι σήμερα, σωστά?? Δλδ σε 2 λεπτά!!! Πότε θα γίνουν όλα αυτά, πότε θα φτάσει το πλοίο Καβάλα, πότε θα ξανακατέβει μέχρι την Παρασκευή το πρωί...?? Κι επιπλέον ο Αγούδημος μπορεί να πληρώσει τόσα καύσιμα για κει πάνω?? Γιατί απ' ότι είπε κι ένας φίλος μας παραπάνω επιδότηση δε θα πάρει. Απλά ο ίδιος πρότεινε να καλύψει το κενό που δημιουργήθηκε χωρίς επιδότηση από το υπουργείο και χωρίς συναλλαγή με τη ΝΕΛ. ;)

Link to comment
Share on other sites

Το δρομολόγιο είναι στις 8 το βράδυ..... Τώρα μάλλον δε θα γίνει, αν και χθες στη Ραφήνα πολύ αργά το βράδυ που πέρασα υπήρχε έντονη κινητικότητα....Οσο για τα καύσιμα, μπορεί και παραμπορεί ;)

 

EDIT : Βγηκε ανακοίνωση από τη ΝΕΛ ότι το δρομολόγιο θα παραμείνει ανεκτέλεστο.....

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνα με την ΕΡΤ η Agoudimos Lines ζητησε απο το υπουργειο το πλοιο να εκτελεσει το αυριανο δρομολογιο απο Λαυριο προς Λημνο χωρις επιδοτηση.

 

 

 Δεν τα βρηκε η ΝΕΛ με τον Αγουδημο κι ετσι δε θα γινει το δρομολογιο

 

Τελικά, για τί πράγμα επρόκειτο, για μια πατριωτική προσφορά ή για μια εμπορική συμφωνία με η ΝΕΛ που δεν ολοκληρώθηκε?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Είσαι αυτός ο  γ.γ. που κάθε μέρα η ΝΕΛ σου φέρνει να υπογράψεις τα αιτήματα για τροποποιήσεις δρομολογίων και σκάντζες βαποριών. Το έκανες μια φορά, ήταν Απρίλης, το έκανες δεύτερη το Μάη, και τώρα βρίσκεσαι στην ν-οστή υπογραφή και το καλοκαίρι ουσιαστικά δεν έχει μπεί. Υπολογίζεις ότι θα την βγάλεις έτσι μέχρι το Σεπτέμβρη;

 

Δεδομένου ότι εσύ κρατάς το καρπούζι και το μαχαίρι, γιατί δεν κάθεσαι να τους πεις. Ρε παιδιά, δεν γίνεται έτσι δουλειά, 1 βαπόρι δυο γραμμές και 1 βαπόρι με 4 βλάβες σε 40 μέρες. Για να τα έχουμε όλοι καλά, φέρτε αντικαταστάτη, αλλιώς γιατί δεν αφήνετε με καποιο τρόπο μια γραμμή, ώστε να εξυπηρετείται ο κόσμος; Φεύγεις σαν εταιρεία είτε στα χαρτιά με εκχώρηση της γραμμής σε άλλον για 3 μήνες ή με οριστική παραίτηση, αλλά χωρίς να εκπέσει η εγγυητική που καίγεσαι.

Βαπόρια αντικαταστάτες αν σφυρίξεις όλο και καποιος θα φανερωθεί. Από τη μια το Ιεράπετρα, από την άλλη ο Αρτέμης, το Επτάνησος ή δεν ξέρω ποιο άλλο, καποιος θα έρθει. Ουδεις αναντικατάστατος.

Αν η εταιρεία ευγενικά αρνηθεί,τους υπενθυμίζεις ότι μπορείς σαν κράτος να υποδέχεσαι όλο το καλοκαίρι το κάθε Θεόφιλος σε κάθε λιμάνι με ένα θερμόμετρο στο χέρι και έναν έκτακτο -τυπικό :D  - έλεγχο στο μηχανοστάσιο. Στη μια βδομάδα θα έχει αναγκαστεί να τα παρατήσει.

 

Αλλά τι καθόμαστε και συζητάμε, η εταιρεία δηλώνει ότι αδυνατεί να αντικαταστήσει το πλοίο της, όπως έχει υποχρέωση να κάνει, και  εσύ υπογράφεις την παράταση μέχρι το 2016. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

o ισχυρος ανδρας της Τραπεζας Πειραιως, του μεγαλου δανειστη του ακτοπλοϊκου κλαδου μετα και τις τραπεζικες συγχωνευσεις, προτεινει μια σειρα απο μετρα για να ξεπεραστει η κριση που πληττει τη χωρα.

αναμεσα σε αλλα προτεινει και...

 

(ι) Οι ναυπηγοεπισκευαστικές δραστηριότητες σε συνδυασμό με την παροχή κινήτρων για την ανανέωση του ακτοπλοϊκού στόλου.

προφανως δεν εχει ενημερωθει για ποσα ferries, απο νεοτευκτα μεχρι 20ετιας, περνανε τον καιρο τους μεταξυ παροπλισμου και υπολειτουργιας, ειδικα το χειμωνα (ενδεικτικα αναφερω νησος μυκονος, blue star δηλος, επτανησος, αριαδνη, highspeed, ionian star, σολωμος κλπ) χωρια τα υπολοιπα που εχουν μειωσει δρομολογια΄και μια μερα ταξιδευουν και μια καθονται (πχ νησος χιος, blue star πατμος)

 

 

 

35ετια ξανα, με στοκχολμη και eurosolas, τουλαχιστον για οσα εξυπηρετουν επιδοτουμενες γραμμες, για να ερθουν ολοι στα ισα τους

 

Και ομως παρα το οτι δεν ισχυει η 35ετια οι περισσοτερες συμβασεις δημοσιας υπηρεσιες περιειχαν ορους αντικαταστασης υπερηλικων πλοιων(βλ.περιπτωση Κορναρος,Θεοφιλος κα)ωστοσο ενεκα της κρισης οι οροι αυτοι εγιναν αβαβα

ειλικρινα απορω, πως ακομη και τωρα, οι τραπεζες και κυριως η πειραιως που εχει μεγαλη εκθεση στην ακτοπλοΐα, δεν εχουν πιεσει για να σφιξουν λιγο οι κ... pardon τα λουρια στο θεμα της τηρησης των ορων των συμβασεων των αγονων γραμμων.

 

δεν μπορω να καταλαβω γιατι πρεπει, με νυχια και με δοντια, να κρατιουνται στη ζωη με κρατικο χρημα ημιθανεις εταιρειες με υπερηλικα βαπορια (ΝΕΛ, ΔΑΝΕ) που εχουν συνεχια βλαβες και δεν ανταποκρινονται στις προδιαγραφες των συμβασεων που εξυπηρετουν, οταν απο την αλλη υπαρχουν καλυτερα πλοια που καθονται.

 

οι αγονες απο καβαλα/θεσσαλονικη θα μπορουσαν πολυ ωραια να εξυπηρετηθουν απο προεκτασεις των δρομολογιων των πλοιων που κανουν τη γραμμη απο πειραια (πατμος, χιος, μυκονος).  θα μπορουσαν να καταργηθουν καποιες γραμμες οπως το λαυριο μεστα ή τα 3 δρομολογια πειραια κυθηρα το χειμωνα (και να κανει περισσοτερα το πορφυρουσα) ή καποια ενδοκυκλαδικα που θα μπορουσαν να γινουν επεκταση του δρομολογιου απο πειραια, για να εξοιξονομηθουν κονδυλια

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Γιατί φίλε proud έδώ και πολλά χρόνια οι επιδοτούμενες γραμμές δεν λειτουργούν με βάση τη χρήση τους ή την αναγκαιότητα τους αλλά ως εργαλείο στήριξης των δικών μας παιδιών. Απλώς αυτά αλλάζουν κατά καιρούς και δημιουργούνται νέα παιδιά που έχουν ανάγκη στήριξης. 

Link to comment
Share on other sites

Μετά από πρόσφατο ταξίδι στην Κάρπαθο, μου δημιουργήθηκαν κάποιες απορίες σχετικά με το πως σχεδιάζονται οι άγονες.

 

Βλέπω π.χ ότι ο ΠΡΕΒΕΛΗΣ έχει το κλασικό δρομολόγιο-μακρυνάρι της άγονης, με απώτερο σκοπό τη σύνδεση με τον Πειραιά - και σκέφτομαι, εγώ ο αδαής το εξής:

 

Γιατί να μας πιάνει η μανούρα να συνδέουμα τα νησιά με τον Πειραιά και να μην προσπαθήσουμε με ΕΞΥΠΝΟ τρόπο να συνδέουμε μικρά νησιά με μεγαλύτερα, που να δουλεύουν σαν "hubs".

 

Γιατί δηλαδή η "άγονη" να μη συνδέει Ρόδο με Κρήτη, περνώντας από όλα τα ενδιάμεσα νησια; Φανταστείτε να ταιριάξεις δρομολόγια ώστε να ξεκινάς από Ηράκλειο π.χ μετά την άφιξη των καραβιών από Αθήνα και να τερματίζεις Ρόδο ΠΡΙΝ φύγει το Ροδίτικο για Πειραια;

 

Πραγματική αποκέντρωση δεν έχεις όταν συνδέεις μεταξύ τους τα νησιά; Ο Καρπάθιος να έχει δηλαδή την Κρήτη ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ, όπως οι Κυκλαδίτες να έχουν τη Σύρο, κλπ, κλπ.

 

Κατά την ταπεινή μου άποψη, με καλές διασυνδέσεις επιτυγχάνεις σημαντικότατες συνέργειες, και θεωρώ, εξοικονομείς και χρήματα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...