Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

...φετος εφαρμοζεται εκτεταμενα, σε σημειο που αντι για διμηνη ακινησια ενος πλοιου, να μπορουμε να λεμε για διμηνη (και βαλε) απουσια μιας εταιριας απο τη γραμμη.

 

του χρονου [...] θα δουμε για κανα τριμηνο μονο δυο δρομολογια τη μερα απο πορο και καθολου πατρα

 

αν περασει φετος (και γιατι να μην περασει) το πειραμα της ακινησιας ανευ αντικαταστασης και των συγχωνευσεων δρομολογιων, (χειμεριας ναρκηςπου λεει και ο νηρεας στο status) πιστευω οτι θα δουμε πολυ περισσοτερα τον επομενο χειμωνα (δεν λεω για φετος, για να μη με πειτε πολυ απαισιοδοξο).

 

ενδεικτικα:

  • καταργηση ενος ακομη ενδοκυκλαδικου πλοιου
  • συγχωνευση της αγονης των ανατολικων κυκλαδων με αυτης των 12  νησων (ενα μικρο bs θα φευγει το απογευμα 3 φορες την εβδομαδα για συρο παρο ναξο ηρακλεια σχοινουσα και μετα 12νησα)
  • το πρωινο δρομολογιο της bs θα ειναι για συρο παρο ναξο θηρα και τηνος/μυκονος θα βολευονται απο ραφηνα
  • η αναφη και η θηρασια να καλυπτονται με μια προσεγγιση την εβδομαδα του πλοιου απο πειραια
  • το μοναδικο πλοιο πει-χι-μυ το σαββατο το πρωι θα συνεχιζει για λημνο καβαλα και θα επιστεφει απο εκει κυριακη για να ειναι στην ωρα για το δρομολογιο απο μυτιληνη
  • το (επισης μοναδικο) πλοιο της ικαροσμιας θα κανει και αυτο ενα δρομολογιο την εβδομαδα μεχρι καβαλα (οπως περιπου γινοταν περσυ) και ετσι θα κοπει το χωριστο πλοιο απο καβαλα
  • καλυψη με αμφιδρομα καποιων κοντινων γραμμων, τουλαχιστον για τη χειμερινη περιοδο (πχ μαρμαρι)

 

και αλλα πολλα παραπλησια

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ακουγεται οτι ο αντικαταστατης του Λατω κατα τη διαρκεια της ακινησιας του θα ειναι το Olympic Champion.

 

 

και του Champion ο αντικαταστατης?  :ph34r:  :lol:

Δικη μου εκτιμηση ειναι οτι αν γινει κατι τετοιο μπορει ο αντικαταστατης του Champion στο Ηρακλειο να ειναι ενα απο τα αδερφακια Σοφορη.. :D

 

Περα που για την κοινοπραξια θα της ερχοταν πιο οικονομικο να κρατησει μονιμα Blue Horizon και ενα απο τα''Κορεατικα''στο Ηρακλειο.

Link to comment
Share on other sites

...καθώς ο Grimaldi απο Ραβέννα ξεκινάει εκπτώσεις 30% στα ναύλα για τις μεταφορικές εταιρείες απ'ότι πληρώνουν τώρα για Marghera!

 

και σιγα σιγα σε ολη την αδριατικη ξεκινοντας πριν ή μετα τις γιορτες...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Αυτό που βγαίνει από τα εννιάμηνα είναι οι νέες γραμμές που μαγειρεύονται.

 

Ταυτόχρονα, λαμβάνοντας υπόψη την προοπτική εξόδου της χώρας μας από την οικονομική κρίση, επεξεργάζεται σχέδια ανάπτυξης νέων δρομολογίων και αξιολογεί νέους συνδυασμούς δρομολογίων.

 

Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Να ρωτησω κατι? Γιατι δεν το εχουμε διευκρινισει ακομα. Τα βαπορια στην Αδριατικη αν ερθουν και γινουν μετασκευες κτλ θα δουλεψουν ασπρα η μπλε?

 

Εδω και πολλες Δευτερες ακουω για την ανακοινωση μιας πολυαναμενομενης συγχωνευσης αλλα δε μου ειπαν ποια Δευτερα... Την Καθαρη? Τη Μεγαλη?

Επισης ειδα στον υπνο μου, το Μπλου Σταρ 1 και το Αριαδνη στη Χιο-Μυτιληνη και τα Πατμος-Δηλος παροπλισμενα διπλα διπλα.

Τα Λευκα και το Σοφοκλη Πειραια-Ηρακλειο με διαφορετικα σινιαλα το καθενα. Το Τσαμπιον πισω στην Ανκονα και τα τελευταια οριτζιναλ Σουπερφαστ εκτος Ελλαδας.

Μηπως με πειραξε η ζεστη? Μηπως παραφαγα?

 

 

Βουίζει ο τόπος οτι τα πήρε η Attica... ειχαν ακουστεί φήμες πως θα μετέχει στον πλειστηριασμό... ολοι ξέρουν..και οταν τους ρωτάς κανείς δε ξέρει τίποτα...Μακάρι να τα ξαναδούμε πάντως..

 

Και να θες να αγιάσεις δε σε αφήνουν. Εδώ ψιλοακούστηκε και έκτοτε τίποτα. Όταν όμως βλέπεις και τα μεγαλοστελέχια με τα μπουφάν της άλλης εταιρείας να πηγαίνουν επίσκεψη στο πλοίο πως το αντιμετωπίζεις? Επίσκεψη για το καλοσώρισμα?

 

Για να παρουν ενα απο τα δυο, καποιο αλλο, νεοτερο, θα μας αφησει...

 

 αφου θυμησουμε το οραμα του Neptune ;)  :P  παραπανω, να πω οτι αυτο που κυκλοφορει (παλι) αφ'οτου ηρθαν ειναι οτι θα ταξιδεψουν στο ηρακλειο για την κοινοπραξια (αλλοι λεν οτι το ενα ανηκει στη μια εταιρεια και το αλλο στην αλλη και αλλοι οτι ανηκουν και τα δυο απο 50% στην καθε εταιρεια (ανεκ/attica). παροτι η κοινοπραξια εχει καλυτερα πλοια στο ηρακλειο απ'οτι η ανεκ μονη της στο παρελθον, τα ποσοστα εχουν μεταβληθει ελαχιστα (50-50 περιπου τα φοτηγα και 70-30 υπερ της minoan οι επιβατες) οποτε θεωρουν οτι δεν υπαρχει λογος να παραμενουν νεα και ακριβα πλοια στη γραμμη. εννοειται οτι αν τελικα πανε ηρακλειο δεν προκειται να γινει καμια τρελλη μετασκευη, αλλα μια καλη επισκευη για να επανελθουν στην προ κορεας κατασταση.

 

τωρα απο εκει και περα θα φανει. θα παει το champion χανια; θα γυρισει αδριατικη, θα πουληθει το bs1; θα πουληθουν το ΧΙ? θα φανει.

Link to comment
Share on other sites

Ε ολο και κατι θα πιασαμε δε μπορει!!!

Παντως τις μερες του Οριζοντα το 70-30 στους επιβατες ηταν 90-10 και αν ακομη δεν ειναι σιγουροι η επιστροφη του Οριζοντα μετα τις γιορτες θα τους σιγουρεψει οπωσδηποτε!!!

Ο Ολυμπιονικης στα Χανια απεναντι στον Ικαρο ειναι σιγουρα δεδομενος... (Εαν και εφοσον μπλα μπλα μπλα)

Αρα το Ηρακλειο εχει θεση για τα μετασκευασμενα πολλες φορες ΛΟ & ΣΒ! Τωρα αν ειναι μονο μπλε, μονο κιτρινα, ή σε παρδαλα χρωματα δε νομιζω να ενδιαφερει αλλους εκτος απο εμας εδω!!!

Και το περισσευμα, οποιο κ αν ειναι αυτο, θα μας αφησει γι αλλες θαλασσες!!

Link to comment
Share on other sites

Οποτε εχουμε και λεμε μεχρι τις μεχρι στιγμης φημες και λεγομενα

Blue Star 1 δρομολογειται Χιο Μυτιληνη στη θεση του Αριαδνη.

Στο Ηρακλειο το κενο του το καλυπτει το Blue Horizon.Το Olympic Champion δρομολογειται στα Χανια και τη θεση του στο Ηρακλειο το Κρητη 2(βρισκεται σε καλυτερη κατασταση απο το 1).Τα πλοια στις αλλες γραμμες θα μεινουν ως εχουν πιθανοτατα.

Τωρα για τα Λευκα Ορη και Σοφοκλης Βενιζελος αν το ενα περασει στην Αττικα τοτε πιθανοτατα θα μπουν στο Ηρακλειο με διαφορετικα συνιαλα.Στη περιπτωση αητη τα βαπορια του Ηρακλειου τι θα γινουν;

Τωρα το καλοκαιρι πως θα κατανεμηθουν τα βαπορια με την ενδεχομενη επαναδρομολογηση Πατμος Χιος στο Β Αιγαιο;Θα περισσευει το Blue Star 1 ισως δρομολογηθει Δωδεκανησα οπως παλαιοτερα μαζι με το .Blue Star 2.Champion μαζι με Ελυρο Χανια θα ειναι διδυμο που σκοτωνει και ο Ικαρος θα κανει πισω.Στο Ηρακλειο το Κρητη θα παραμεινει μεχρι την ελευση ενος εκ των Λευκα Ορη η Σοφ Βενιζελο.Ισως προσπαθησουν να ειναι μεχρι το καλοκαιρι ετοιμο.Αλλα και να κανει διδυμο μαζι με τον Οριζοντα(αν μεινουν και τα 2 ΛΟ ΣΒ στην ΑΝΕΚ.Στη Βενετια η ΑΝΕΚ αν κρατησει και τα 2 βαπορια θα προσπαθησει να δρομολογηει το 1 το καλοκαιρι εκτος παλι Κρητη.Παντως δε βλεπω κανενα μεγαλο καινουριο να περισσευει

Link to comment
Share on other sites

Αυτο που ειχε πει ο Neptune και ο proud θα γινει.Δηλαδη το Σοφοκλης και το Ορη θα δρομολογηθουν στο Ηρακλειο σαν Anek Superfast μολις καθαριστουν και βαφτουν σαν πιο οικονομικα πραγμα που θα βολεψει και τις 2 εταιρειες.
 
Το οτι το Olympic Champion θα δρομολογηθει με το νεο ετος στα Χανια το δηλωνει πλεον ανοικτα και η εταιρεια.
 
Στη Αδριατικη μετα την ανακοινωση και των δρομολογιων και δεδομενου του ανταγωνισμου και της κρισης αποκλειω το να δρομολογηθει καποιο επιπλεον βαπορι ειτε απο την Ανεκ ειτε απο την Αττικα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Εισερχόμενοι στο 2014 πιστεύω πως ο μεγάλος γρίφος της ακτοπλοίας ακούει στο όνομα ΑΝΕΚ. Θα υπάρξει συγχώνευση με ΑΤΤΙΚΑ? Πώς θα αξιοποιήσει τα 11 ιδιόκτητα βαπόρια της (εκ των οποίων τα 4 είναι 35 ετών και άνω και φλερτάρουν με τα scrapατζίδικα)? Πώς θα ανακατανείμει το στόλο της σε κρήτη και Αδριατική? Πώς θα απαντήσει σε ενδεχόμενη έλευση των ξένων στα Χανιά? Προσωπικά, νομίζω πως τα ΚΡΗΤΗ , το ΛΑΤΩ και το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ τα έχουν ξεγράψει. Γρίφος είναι και οι ναυλώσεις στο εξωτερικό όπως και το μέλλον του ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ. 

Link to comment
Share on other sites

Εδω θαμαστε να τα συζηταμε.Προσωπικα πιστευω πως Κρητη II και Ιεραπετρα δε τα εχουν ξεγραψει.Ισα ισα βρισκονται σε πολυ κατασταση.Το Κρητη II οπως εχει αναφερθει εδω ισως ναυλωθει στη Σαρδηνια εκει που ηταν φετος το αδελφο του.Για Λατω Κρητη I πουχει τη βλαβη το συζηταμε.Ο Βενιζελος θα αναζητησει παλι καμια ναυλωση και θα τη βρει.Οσο για τα υπολοιοα τα εχουμε συζητησει

Link to comment
Share on other sites

Φιλοι μου ολα αυτα τα βαπορια που αναφερατε εχουν κανει πλεον τον κυκλο τους στην ελληνικη ακτοπλοια καλως η' κακως.Περα του να σταθουν τυχερα και να τσιμπησει καποιο/α απο αυτα καμια ναυλωση το καλοκαιρακι για 2-3 μηνες στο εξωτερικο,στην εγχωρια ακτοπλοια δεν βλεπω καποια προοπτικη.Ακομα και για τη δυνατοτητα της αγονης τωρα με τη διασωση της Νελ το χασανε το τραινο.

Link to comment
Share on other sites

η επομενη δημοσκοπηση θα ειναι που θα παει το blue star ιθακη φετος το καλοκαιρι :D

 

Link to comment
Share on other sites

Η bluestar δεν θα μπορούσε άνετα

Να

Αλλάξει την γραμμή Πειραιας Χιος Μυτιλήνη

Σε Πειραιας {η Ραφήνα } Τήνο {η και Μύκονο } Χίο Μυτιλήνη

Το Πειραιας Παρος ναξος να γινει - Συρος παρος ναξος

Και τα μεγάλα απο Δωδεκανήσο να παίρνουν και απο καποια νησιά με μεγάλη κίνηση

Α θελουμε bluestar και στις σποραδες :)

Και το

Link to comment
Share on other sites

 

η επομενη δημοσκοπηση θα ειναι που θα παει το blue star ιθακη φετος το καλοκαιρι :D

 

 

 

Proud,

 

λόγω ταχύτητας θα το πάρει η Kefalonian και θα το δρομολογήσει ... παντού! Αργοστόλι-Ληξούρι-Κυλλήνη, Πόρος-Κυλλήνη, Ζάκυνθος-Κύλληνη, Βαθύ-Σάμη-Κυλλήνη και τις νύχτες θα πηγαίνει και Λευκάδα, Αστακό και Πεσάδα ... :D

Link to comment
Share on other sites

Πάντως στα "πηγαδάκια" ακούγεται έντονα ότι η Blue Star καλοβλέπει για το καλοκαίρι και μόνο, 2 δρομολογιάκια για Κύθηρα!!! Δεν ξέρω κατά πόσο αληθεύει βέβαια, πάντως με σιγουριά μπορώ να πώ ότι υπάρχει παρασκήνιο για τη γραμμή των Κυθήρων κι ειδικά στο κομμάτι Γύθειο-Κύθηρα απο ντόπιους επιχειρηματίες με ναυτικό πράκτορα!

Link to comment
Share on other sites

Απορω με αυτα που ανεφερε ο νομικος στις 19/12...

ειπε λοιπον, το μπλου σταρ 1 θα δρομολογηθει χιο-μυτιληνη & το τσαμπιον στα χανια. οποτε στο ηρακλειο η κοινοπραξια θα αρκεστει στην παρουσια με δυο εκ των οριζοντα, ορη και σοφοκλη.μαλλον εχεις ξεχασει οτι τα συγκεκριμενα πλοια δεν εχουν τις προδιαγραφες για να ανταγωνιστουν στο ελαχιστο τα παλατια. απο αποψη και μονο ταχυτητας, η κοινοπραξια με αυτα τα πλοια στα ημερησια το δρομολογιο δεν θα το εκτελει σε λιγοτερο απο 8 ωρες. δηλαδη θα αναχωρουν στις 10 το πρωι και θα φτανουν μετα τις 6 το απογευμα, δλδ αργοτερα απο τα παλατια?

αναφερερει επισης, οτι τσαμπιον και ελυρος θα ειναι διδυμο που σκοτωνει και θα αναγκασουν τις μινωικες σε "ατακτη φυγη". το πλεον απλο που μπορουν να κανουν οι μινωικες, ειναι να "κοντραρεται" ο ικαρος με τον ελυρο, που και υψηλοτερες ταχυτητες πιανει και πολυτελεστερο ειναι.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...