pathfinder Posted June 29, 2024 Posted June 29, 2024 (edited) Τοσα δεν είναι και τώρα? Εκτός αν λόγω jumboising μειώσουν αναχωρήσεις Edited June 29, 2024 by polmyt quote
LoveBoat Posted June 29, 2024 Posted June 29, 2024 Πιστεύω με όσα ανακοινώνονται θα υπάρξουν εξελίξεις. Μπορεί να εξαγορασθούν γραμμές, πλοία εταιρείες όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοικτά....Σιγά σιγά θα τα δούμε. Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα γίνουν αλλαγές. Ποιος ή ποιοι και πόσοι θα μείνουν..
George...f Posted July 3, 2024 Posted July 3, 2024 (edited) 7 hours ago, NOMIKOS LINES said: Αστοχίες πολλές σε μια εποχή όπου τα λάθη δεν μαζεύονται εύκολα. Ίσως θα έπρεπε όταν απορρόφησαν την Hellenic και μετά την ΑΝΕΚ να επικεντρωθούν σε ποιες γραμμές θέλουν να κυριαρχήσουν και από ποιες άμεσα (6-8 μήνες) αποχωρούν οριστικά. Εγώ θεωρώ πως και με την φήμη που ακούγεται στον κουτσομπόλη για αγοραπωλησία που θα κάνει μπαμ στην ακτοπλοΐα, σε συνδιασμο με το ότι η Attica προσπαθεί να σπάσει τις εταιρίες σε κομμάτια, 3 είναι τα τινά. Η Hellenic και όλο το κομμάτι των ταχύπλοων (ο Σαρωνικος δηλαδή κατά κύριο λόγο) περνάνε στην Seajets, που ούτως η αλλως η Attica την άφησε μόνη της να κυριαρχήσει και απαξίωσε το brand των Highspeed στις Κυκλαδες. Το δεύτερο σενάριο είναι να απεμπλακεί τελειως από τα συμβατικα, άρα η γραμμή και τα πλοία της Χίου-Μυτιλήνης περνάνε στον Ηλιόπουλο όπως αντίστοιχα έγινε στις Σποραδες, και το τρίτο σενάριο είναι η Superfast να περασει σταδιακα υπό την ομπρέλα της Stena. Η ΑΝΕΚ θεωρώ δύσκολο να πωληθεί στον Γρυλλο (SkyExpress) για τον λόγο ότι οι γραμμές της Κρήτης είναι από τις πλέον κερδοφόρες και σίγουρα συνεισφέρουν στα αποτελέσματα του Ομίλου. Edited July 4, 2024 by proud_ionian quote/μεταφορά
proud_ionian Posted July 4, 2024 Author Posted July 4, 2024 Δεν ακουγονται μονο για την Attica σενάρια και φήμες, αλλά και για άλλες εταιρίες, όπως πχ των Δυτικών Κυκλάδων
LoveBoat Posted July 4, 2024 Posted July 4, 2024 (edited) και ένα τέταρτο η Superfast στον θείο Μανώλη....(μέσω χρηματιστηρίου ή εξαγορά Edited July 4, 2024 by proud_ionian
NOMIKOS LINES Posted July 4, 2024 Posted July 4, 2024 Εγώ επιμένω στρατηγική χρειάζεται. Που θες να κυριαρχήσεις και μπουκαρεις. Πρώτος διδάξας οπερικλης παναγοπουλος.
Samianshiplover Posted July 4, 2024 Posted July 4, 2024 8 hours ago, LoveBoat said: και ένα τέταρτο η Superfast στον θείο Μανώλη....(μέσω χρηματιστηρίου ή εξαγορά Εεεε πιστεύω δεν είναι και τόσο πιθανό να πάει το XI στον G από την στιγμή που θέλει να διώξει στην πρώτη ευκαιρία και το Ausonia
lostromos Posted July 4, 2024 Posted July 4, 2024 (edited) Αφού θέλει να το διώξει γιατί να πάρει και το άλλο; Edited July 4, 2024 by proud_ionian quote
George...f Posted July 4, 2024 Posted July 4, 2024 Επειδή το 27 αργεί μήπως η Attica να το τσιμπήσει πίσω; Έτοιμο βαπόρι της, με φορεμενα scrubber επάνω, και ομολογουμένως και πιο πετυχημένα αισθητικά, για να φύγει κανας μαθουσάλας σιγά σιγά. Παρά έχει εκτεθεί στην Αδριατικη. Δεν νομίζω ότι ο G δεν θα το έδινε πίσω στη σωστη τιμη.
iord Posted July 4, 2024 Posted July 4, 2024 (edited) Οταν εχεις προγραμμα ναυπήγησης 2+2 ( ναι μεν σε δοσεις αλλα θα τα πληρωσει) να τρεχει για τα μεγαλυτερα ροπαξ που εχουν ερθει ποτε στην ελλαδα, και απο την αλλη εχεις υπογραψει συνεργασιες υψους 1δις με την Ελευσίνα, για επισκευες μετασκευες ναπηγησεις, το να πας και να παρεις το 12 στην "σωστη τιμη" ειναι ενα μη ρεαλιστικο σεναριο. Edited July 5, 2024 by proud_ionian quote
LoveBoat Posted July 5, 2024 Posted July 5, 2024 16 hours ago, Samianshiplover said: Εεεε πιστεύω δεν είναι και τόσο πιθανό να πάει το XI στον G από την στιγμή που θέλει να διώξει στην πρώτη ευκαιρία και το Ausonia Πιο μεγάλη πιθανότητα υπάρχει να το φέρει από εδώ αντικαθιστώντας το Florencia/Venezia πάρα να το πουλήσει σε Ελληνική εταιρεία....
kostas02 Posted July 7, 2024 Posted July 7, 2024 Μην ξεχνάμε ότι στα κοντά (μάλλον) θα βγουν στην αγορά τα πρώην sf3 & sf4 καθώς η spirit of Tasmania θα παραλάβει σύντομα τα δυο new-build spirit of Tasmania IV & V. Τα sea trials του πρώτου ξεκίνησαν πριν λίγες μέρες. Πρόκειται για δυο πλοία που δύσκολα θα βρουν θέση σε κάποια γραμμή εκτός Ευρώπης και με δεδομένο ότι στα βόρεια θεωρούνται μεσήλικα… δεν είναι απίθανη η επιστροφή τους στην Μεσόγειο…
kefalonia94 Posted July 7, 2024 Posted July 7, 2024 (edited) Μάλλον κι αυτά θα τα αρπάξει ο Απόντε (GNV)... Edited July 9, 2024 by proud_ionian quote
proud_ionian Posted July 9, 2024 Author Posted July 9, 2024 Η φήμες για εξαγορά της ΑΝΜΕΖ, από την οικογένεια Παναγιωτάκη εδώ.
wysiwid Posted July 15, 2024 Posted July 15, 2024 On 7/14/2024 at 8:57 AM, NOMIKOS LINES said: Άμα δεν στηριχθεί ας έρθει στις σποραδες πρωινό από Αλόννησο προς βολο στην θέση του ερατω; sold out! Και προσθέτει και ένα πέρασμα απογευματινό τοπικό Αλόννησο - Σκόπελο - Σκιάθο και επιστροφή ή απογευματινό πέρασμα απο Αλόννησο - Σκόπελο - Σκιάθο - Μαντούδι ή Βόλο - Σκιάθο - Σκόπελο Αλόννησο και παίρνει και τις πτήσεις - ελεύθερους και οργανωμένους - οσους θέλουν να κάνουν μονοήμερη απο Αλόννησο Σκόπελο και απο Σκόπελο Σκιάθο 300 + ειναι οι οργανωμένοι πχ μια τυπική ημέρα πτήσεων …. Τωρα πανε με εκδρομικά παλιότερε στο flying cat
NOMIKOS LINES Posted July 15, 2024 Posted July 15, 2024 Έτσι ακριβώς όπως το λες ακριβώς όμως. Θα δώσει τεράστια λύση στις σποραδες.
georgios express Posted July 17, 2024 Posted July 17, 2024 Με αφορμή διαδοχικά posts και με δεδομένη την αδύναμη μνήμη μου, αναφέρθηκε κάπου ότι στην επικείμενη εξαγορά εκ μέρους της FAST Ferries περιλαμβάνεται όρος για αλλαγή ονομάτων;
nomikos Posted July 22, 2024 Posted July 22, 2024 (edited) Αν μπει και το καινούριο Ραφήνα,το Superferry όντως περισσεύει. Θα μπορούσε να μπει σε μια γραμμή το καλοκαίρι όπως Ραφήνα,Σύρο,Πάρο,Ίο Σαντορίνη.Θα δουλέψει πολύ καλά και δε μπαίνει στα νερά της Sea Jets. Αλλά και Παροναξία θα δούλευε πολύ καλά με αναχώρηση από Πειραιά μετά το Δήλος κατά τις 08.30. Εκτός και αν το Queen η το καινούριο μπουν Παροναξία... Edited July 22, 2024 by nomikos
Villandry Posted July 22, 2024 Posted July 22, 2024 (edited) Σενάριο, θα μπορούσε η Golden Star να χτυπήσει την επιδοτούμενη της Παροναξίας, με το Queen ή το καινούργιο. Πού έχουν και μεγάλο γκαράζ. Ισχύει αυτό που βλέπω στο Fakta, 1200 lane meters; Edited July 22, 2024 by proud_ionian μεταφορα
hayabusagr Posted July 22, 2024 Posted July 22, 2024 για Παροναξία νομίζω ότι το Andros Queen με την έξτρα ταχύτητα και το γκαράζ που έχει θα ταίριαζε πολύ καλύτερα
pilot Posted July 22, 2024 Posted July 22, 2024 (edited) Συμφωνώ απόλυτα και στα παραπάνω θα προσέθετα κ την ύπαρξη των καμπινων που καθιστουν το Andros Queen ιδανικό από όλες σχεδόν τις απόψεις για Παροναξια (είτε κλασσικό δρομολόγιο, είτε άγονη). Από την άλλη όμως πλευρά, εάν φύγει το Andros Queen από Ανδροτηνομυκονια, νομιζω οι Στεφάνου θα έρθουν σε μειονεκτική θέση ως προς το θέμα φορτηγά σε σχέση με τον Παναγιωτακη. Edited July 22, 2024 by proud_ionian quote
cyclades_shipping Posted July 22, 2024 Posted July 22, 2024 (edited) Μην ξεχνάμε και την συνεργασία ανάμεσα στις δυο εταιρίες είναι απαραίτητο για την γραμμή το «διδυμο» Θεολόγος - Andros Queen. Edited July 22, 2024 by cyclades_shipping
margaritis24 Posted July 23, 2024 Posted July 23, 2024 Υπαρχουν κ οι δυτικες πλεον για την Fast,αρα κ εκει θα παει βαπορι,απο τη Ραφηνα;το καινουργιο; ο καιρος γαρ εγγυς
Villandry Posted July 23, 2024 Posted July 23, 2024 Θεωρώ πως η συνεργασία των δύο εταιρειών αφορά τη γραμμή της Ραφήνας, αλλιώς θα βλέπαμε η εξαγορά της Ζαντε να γινόταν κι από τις δύο εταιρείες όπως και η αγορά του Volcan. Κάτι τέτοιο δε συμβαίνει. Επίσης, αν υπήρχε συνεργασία γενικότερα θα δίπλωναν το Thunder με ένα εκ των δύο ταχυπλόων της Golden.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now