Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 4.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)

Η ουσία είναι πως η Άττικα παλαιότερα υποτιμούσε πλοία τύπου Ρόδος και Σάμος(θυμηθείτε) το παροπλισμό του Horizon) επειδή δε ταίριαζαν υπιτίθεται στο προφίλ της.Ενώ τώρα τα έχει στη πρώτη γραμμή και παντού.

Με τέτοιο στόλο,ότι θέλει κάνει.Το BS2 επειδή έχει ταχύτητα δε μπορεί να αφήσει τη κερδοφόρα γραμμή σιδηρόδρομο Σύρο,Πάτμο,Λέρο,Κω Ρόδο.Μόνο αυτό από τα μεγάλα προλαβαίνει να την εξυπηρετήσει με τη ταχύτητα που έχει.Το SFXI είναι για Αδριατική.

Καλό είναι να μη μπλέκουμε τα φόσσεν συνέχεια στο σχήμα της Άττικα γιατί αυτά ανήκουν ακόμα στην ΑΝΕΚ!

Edited by nomikos
Posted
10 hours ago, nomikos said:

Το SFXI είναι για Αδριατική.

Το αδερφάκι του βέβαια στο παρελθόν μια χαρά είχε εξυπηρετήσει και τα Δωδεκάνησα και την Κρήτη.  Επομένως, εάν η κίνηση στην Αδριατική δεν είναι προσεχώς αυτή που θα ήθελε η Attica να είναι, γιατί όχι ξανά στο Αιγαίο που και μεταφορικό έργο στανταρ υπάρχει όλο το χρόνο και πολύ πιο μεγάλη εποχική κίνηση απλών επιβατών το καλοκαίρι.

 

10 hours ago, nomikos said:

Το BS2 επειδή έχει ταχύτητα δε μπορεί να αφήσει τη κερδοφόρα γραμμή σιδηρόδρομο Σύρο,Πάτμο,Λέρο,Κω Ρόδο.

Συμφωνώ απόλυτα, εκτός κι αν επιστρέψει το αδερφάκι του απ'τα ξένα

Posted
13 hours ago, proud_ionian said:

ακουσες και εσυ οτι θα ερθει το BS2 αδριατικη;

Χαχαχα..κοίτα μην γίνει το ανάποδο και έρθει το κόκκινο Αιγαίο..

Γενικά από κουβέντες ακούω πως υπάρχουν αρκετές φωνές εντός Αττικα που υποστηρίζουν την μετακόμιση του κόκκινου στον Αιγαίο και των Γιαπωνέζων στην Αδριατική. 

Posted

Αυτο το σενάριο (με τους γιαπωνέζους στην Ιταλία) σημαίνει πως SFXI και BS2 ανακατατάσσονται στο Αιγαίο, και όχι μεταξύ τους σε Αιγαίο και Αδριατική.

Posted

Χθες ήταν πρωταπριλιά με το παλιό:D 

Γενικώς επειδή τα έχουμε δει όλα. Δεν βάζω το χέρι στη φωτιά για τπτ.

Δεν μπορώ να φανταστώ ότι το ΧΙ με τα scrubbers, θα έρθει σε γραμμή του Αιγαίου ή της Κρήτης με πολύωρες παραμονές στο λιμάνι αφετηρίας και θα πάνε Αδριατική το Ρόδος και το Horizon

Posted

Το πιο σοφό -νομίζω- είναι να πανε Αδριατική τα Horizon κ Galaxy, καθώς φτιάχτηκαν για Αδριατική και στα Χανιά πολλες φορές αντιμετωπίζουν προβληματα με την χωρητικότητα των σαλονιών. 

Posted

Οι γιαπωνέζοι δε πάνε Ιταλία γιατί πιθανολογώ πως θα αντιμετωπίσουν αρκετά προβλήματα με τους αυστηρούς ελέγχους στα Ιταλικά λιμάνια.Θυμάμαι τα Κρήτη στη Βενετία τα είχαν ξετινάξει.

Posted

Δεν ειναι ρατσιστικο το θεμα :P

Κι αλλοι Γιαπωνεζοι πανε Ιταλια χωρις κανενα προβλημα.Στα Κρητη κατι βρισκανε παντα.

  • 2 weeks later...
Posted
41 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Από όσο γνωρίζω έχει συμφωνηθεί η πώληση του Speedrunner III στη Seajets, οπότε αυτή η αλλαγή θα γίνει πριν το καλοκαίρι.

 

15 minutes ago, Petros P said:

Παραμένοντας στη γραμμή το πλοίο ελπιζω και να υποθέσω?

Όταν θα επικρατήσει παντού η seajets, θα νοσταλγουμε το μονοπώλιο της Attica

Posted
9 minutes ago, proud_ionian said:

Ρε συ μην ΨΑΡΡώνεις.

Επενδυτικά σχέδια είναι και οι μετασκευές.

Οι οποίες γίνονται στην Ελλάδα . Απλα λέει πράγματα που δεν ισχύον 😀

Posted
On 3/2/2021 at 2:38 PM, kostis said:

Και ναι...

Σύμφωνα με τις πηγές μου από τη βόρεια Ευρώπη, η Attica ψάχνεται για ναυπήγηση 2 RoPax. Η εταιρεία στοχεύει στο να κάνει χρήση του κονδυλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την ανανέωση του στόλου των κρατών μελών με πλοία που θα φέρουν τεχνολογίες φιλικές προς το περιβάλλον και αυτό συνεπάγεται ότι η κατασκευή θα πρέπει να γίνει σε Ευρωπαϊκά ναυπηγεία. 

Δυστηχώς δεν γνωρίζω τίποτα περισσότερο αλλά σίγουρα οι όλες συζητήσεις είναι σε πολύ πρώιμο στάδιο. 

Ελπίζω οι συζητήσεις να οδηγήσουν σε συμφωνίες και να δούμε, επιτέλους, νέα πλοία φιλικά προς το περιβάλλον στην ελληνική ακτοπλοΐα.

 

9 minutes ago, Petros P said:

Οι οποίες γίνονται στην Ελλάδα . Απλα λέει πράγματα που δεν ισχύον 😀

 

Μήπως έχει σχέση και με αυτό;Καπού αλλού είχε γραφτεί ότι εκτός από τα 3 μικρά του Σαρωνικού έψαχνε ναυπηγείο και για κάτι ταχύπλοα ΕΓ/ΟΓ αλλά δε μπορώ να βρω το ποστ.Μην ξεχνάμε και το σχέδιο για τα LNG BlueStar 145μ το καθένα.

Posted
5 minutes ago, ships.greece said:

Καλησπέρα και ευχαριστω για την αποδοχή  !  η εταιρία κατά την γνωμη μου θα μπορούσε να προσθέσει στο περσινό δρομολόγιο και την Τήνο (την Μύκονο την είχε νομίζω) ετσι ίσως με ανταγωνιστικές τιμές να παρει  κόσμο και από την Ραφήνα θεωρώ πως θα δουλέψει καλά και η Τηνος με απευθείας δρομολόγιο από Πειραιά με έναν πρόχειρο υπολογισμό από Πειραιά για Τήνο απευθείας είναι 3 ώρες και 10 λεπτά  περίπου με 28 κόμβους 

Συμφωνω απολυτα απλα θα ηθελα να προσθεσω οτι θα μπορουσε μια φορα την εβδομαδα να σταματαει στην Σαμο ως τελικο προορισμο αντι για την Καλυμνο 

 

Posted (edited)

Γνωρίζει κανείς αν η Alpha Lines έχει στα σχέδια της κάποια επέκταση για τη γραμμή του Σαρωνικού;Αν δεν αγοράσει κάτι μεγαλύτερο πολύ φοβάμαι ότι ο Ηλιόπουλος θα μπει στη γραμμή και η εταιρεία δύσκολα θα ανταπεξέλθει τον ανταγωνισμό.Αν θυμάμαι καλά η εταιρεία σκόπευε να αγοράσει το Turgut Özal νυν Thunder μαζί με το αδεράκι του.Υπάρχει κάποια πιθανότητα να δούμε την εταιρεία να αγοράζει ΕΓ/ΟΓ ταχύπλοα και να τα δρομολογήσει στις Κυκλάδες στο μέλλον;

Edited by Champion Jet_2
Posted

Θεωρώ απίθανο η IDO να ξεπουλήσει τα ταχύπλοα της παρότι στην Τουρκία υπάρχει μεγάλη oικονομική κρίση έχει ακόμα 3 ΕΓ/ΟΓ τα Αdnan Menderes αδελφό του ΤHUNDER  και άλλα 2 τα OSMAN GAZI &ORHAN GAZI TOY 2007 και αρκετά ΕΓ ταχύπλoα!!!

Posted (edited)

Εγώ πιστεύω ότι αν κάποια εταιρεία δεν επεκτείνεται και μένει σταθερή σε σχέση με τον ανταγωνισμό θα γίνει ότι έγινε και με την Aegean Speed Lines.Αυτό ισχύει και για την Fast Ferries και για την Minoan και για την Alpha Lines.Του χρόνου ο Ηλιόπουλος καλώς εχόντων των πραγμάτων θα φέρει το Croatia Jet αδερφάκι του Power.Μη σας κάνει έκπληξη αν τα βάλει πάνω στο Σαντορίνη Παλλας αυτό και το Power με καθημερινές αναχωρήσεις στις 9 και από Ηράκλειο και από Πειραιά.Η Minoan είχε τη δυνατότητα να κλειδώσει αυτή την ώρα και το δρομολόγιο για όλες τις μέρες.Όμως μιας και δεν έχει κάνει κίνηση για αγορά πλοίου οποίος θέλει να ταξιδέψει για παράδειγμα Παρασκευή πρωί από Πειραιά για νησιά θα πήγαινε με την αντίπαλη εταιρεία μιας που δεν έχει αναχώρηση η Minoan την Παρασκευή.Δηλαδή κατά την άποψη μου με το να μην έχει καθημερινή αναχώρηση από τα δυο λιμάνια δίνει χώρο στον ανταγωνισμό να την χτυπήσει

Edited by Champion Jet_2
Posted (edited)

Αυτο Ακριβώς πρέπει να διπλωθεί όσο για το power και το Croazia πολύ το πιστευω πιθανόν αν γινει αυτο το Wch Jet τι θα γινει ;

Edited by Nick the Greek
Quote
Posted

Βλέπω ότι σε αρκετά τοπικά μέσα της Κάρυστου  μετά την ανάρτηση των προκυρηξεων διαφόρων γραμμών να αναφέρονται σε ένα δρομολογιο ΡΑΦΗΝΑ καρυστο Άνδρο Τήνο Σύρο Παρο Νάξο και γράφουν πως ένα πλοίο σαν τον πανόραμα θα έδενε πολύ καλά στην συγκεκριμένη γραμμή τώρα που τα λεμε από το να δουλεύει 2 μήνες Μαρμαρι Ραφήνα είναι μια κάποια ιδέα πιστεύετε ότι μπορεί να υλοποιηθεί ;

Posted
18 minutes ago, speedrunner said:

Παιδιά μην το ψάχνεται ο ηλιοπουλος σε λίγο θα ειναι το απόλυτο μονοπώλιο, έτσι θα σου λέει για να βάλω πλοίο θα πρέπει να να πάρω επιδότηση ασχέτως  του κόσμου που έχει, αυτό πιστεύω ότι θέλει να κάνει και με την Φολεγανδρο, εξαφάνισε τον ανταγωνισμό και έβγαλε το πλοίο, σε λίγο θα πει για να βάλω ταχύπλοο στην Φολεγανδρο θέλω επιδότηση!!! 

Μονοπώλιο δεν νομίζω να θεωρείται από τη στιγμή που δουλευει μόνο με ταχύπλοα. Συνεπώς σε κάθε γραμμή που δραστηριοποιείται περαν των αγονων, υπάρχει και άλλη επιλογή. 

Posted

Αν δεν θεωρείται μονοπώλιο όταν για Φολεγανδρο έχει μόνο ένα συμβατικό και αυτό 3 φορές την εβδομάδα,τότε τι θεωρείται;Το connection είχε ξαναγίνει στο παρελθόν με το Champion Jet 1 και το Sea Jet 2 όταν το Champion 1 έκανε το δρομολόγιο Ηράκλειο Σαντορίνη και το Sea Jet 2 δούλευε σαν προέκταση έως Μύκονο.Ελπίζω στη Hellenic να μη δρομολογήσουν το flyingcat 3 από Ραφήνα για Τήνο Μύκονο Νάξο.Ένα δρομολόγιο από Πειραιά για Σίφνο ή Μήλο-Φολέγανδρο-Σαντορίνη θα ήταν ταμάμ και άμα ήθελαν θα μπορούσαν να κάνουν προέκταση ως Μύκονο με ενδιάμεσα λιμάνια και διπλό πλήρωμα.Πιστεύω περισσότερα κέρδη θα είχε εκεί παρά από Ραφήνα…

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...