Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Δεν είναι η μοναδική διαδρομή που η GA Ferries είναι ακριβότερη από τη Blue Star. Αν αναλογιστεί λοιπόν κανείς πως πριν την απελευθέρωση, οι ναύλοι των νεότευκτων (πλοία μικρότερα των 10 ετών) ήταν σύμφωνα με το νόμο 20% ακριβότερα και τα δύο τελευταία χρόνια τα εισιτήρια της Blue Star στις Κυκλάδες έχουν ακριβύνει περίπου 20-25%, μπορούμε εύκολα να υπολογίσουμε πως η αύξηση των εισιτηρίων της GA τα τελευταία δύο χρόνια ξεπέρασε το 40-45%.

Φυσικά αυτό συμβαίνει ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες που οι επιλογές στενεύουν ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Blue Star Ferries / Πειραιάς – Νάξος σε 5,5 ώρες

BS ΠΑΡΟΣ/ΝΑΞΟΣ (5 ετών) : Οικονομική 27,50, αριθμημένο 32,0, Α2 εξ 68,50, ΙΧ 75,0

BS ΔΙΑΓΟΡΑΣ (17 ετών): Οικονομική 22,0, αριθμημένο 25,50, Α2 εξ 71,50, ΙΧ 60,0

GA Ferries / Πειραιάς – Νάξος σε 8 ώρες

ΕΓ/ΟΓ ΝΤΑΛΙΑΝΑ/ΜΙΛΕΝΑ (37 ετών): Οικονομική 26,0, Α2 εξ 75,0, ΙΧ 70,0

Και έρχομαι και ρωτάω τώρα…ποιός είναι ο πάμφθηνος και ποιός είναι ο πανάκριβος???

Βέβαια, δικαίωμα της GA είναι να βάλει ό,τι τιμές θέλει, αλλά να μην μας δουλεύουν κι από πάνω...

Νομίζω ότι τα κατάφεραν όλοι τους πολύ καλά…

και ήρθε η ώρα να βροντοφωνάξω: Μπλου Σταρ και πάλι Μπλου Σταρ…τουλάχιστον αυτή…δεν μας δουλεύει χοντρά!!!

Κι αν δεν βρώ θέση στη BSF? Ποτέ…μη σώσω να πάω!

Link to comment
Share on other sites

Τα θελει και τα κανει,ο καπτα Μακης.Το 2005 για παραδειγμα ειχαν μεινει και μερικα βαπορια της Hellenic (Εξπρες Απολλων-Εξπρες Σαντορινη) να πηγαινουν ...Τωρα ειναι αυτος και τα Blue Star,οποτε βαραει κατακεφαλα.Και κατι αλλο.Στις 2/8/2005 εκανα το ταξιδι Παρο-Πειραια με 20 ευρω με τον Απολλωνα.Δε νομιζω οτι η Ναξος ειναι τοσο μακρια για να δικαιολογει τις νεες τιμες...:)

Link to comment
Share on other sites

Τα σχόλια που έκανε ο ΝΗΡΕΑΣ (βάσει των οποίων η GA είναι ελάχιστο φθηνότερη από τη Blue Star) αφορούν τις τιμές που ισχύουν τώρα και βάσει αυτών, πράγματι η GA είναι φθηνότερη κατά 5,5% στους επιβάτες και κατά 6,7 στα ΙΧ. Διαφορά δηλαδή πολύ μικρή σε σχέση με τη διαφορά των πλοίων και γενικά των επενδύσεων και των υπηρεσιών που προσφέρονται.

Το καλύτερο όμως συμβαίνει σε λίγες ημέρες… Τον Αύγουστο για παράδειγμα, για την ίδια διαδρομή, οι τιμές της οικονομικής θέσης και του ΙΧ για την Blue Star παραμένουν ίδιες, ενώ για την GA Ferries αυξάνονται και γίνονται 28,6 ευρώ η οικονομική και 77 ευρώ το ΙΧ. Έτσι τον Αύγουστο οι τιμές της GA Ferries για Νάξο είναι 4% και 2,7% ακριβότερες από τη Blue Star… :)

Link to comment
Share on other sites

Μα καλά που είναι το περίεργο?

Αφού ΟΛΟΙ οι ΕΛΛΗΝΕΣ, σκίζονται, παρακαλάνε και βάζουν μέσον για να βρουν εισιτήριο σε καράβια, αεροπλάνα και ΚΤΕΛ, στην περίοδο 15 Ιουλίου με 30 Αυγούστου, τότε καλά κάνει. Υπάρχει και ο Σεπτέμβρης και ο Ιούνης για διακοπές. Να μην αναφέρω τον Οκτώβριο, τουλάχιστον για την Κρήτη που γνωρίζω.

Νισάφι πια. ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΦΤΑΙΜΕ ποτέ?

Σημείωση: Από τότε που κατέβηκα μόνιμα στο Ρέθυμνο, ΔΕΝ ΤΟΛΜΑΩ να βγω στο δρόμο την παραπάνω περίοδο ούτε με τα πόδια. ΚΟΛΑΣΗ!

Link to comment
Share on other sites

Μα καλά που είναι το περίεργο?
Κανένα απολύτως αξιοπερίεργο.

Έχεις δίκιο να θεωρείς απολύτως φυσιολογικό γεγονός το να εχει η Νταλιάνα σχεδόν ίδιο ή και ακριβότερο εισιτήριο με τα BS για Νάξο ή η Μιλένα ίδιο εισιτήριο με το BS2 για Σύρο.

Εγώ όμως δεν το θεωρώ...και γι΄αυτό θα προτιμώ την BSF και τον Οκτώβριο και τον Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο και τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο...τότε που δεν είναι παχιές οι αγελάδες.

Κι ας είναι τότε και ακριβότερη... Γιατί με τον τρόπο της με έκανε πελάτη της...την ίδια ώρα που άλλοι με έδιωχναν με τον τρόπο τους.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά,να μήν ξεχνάμε οτι δέν πάει ο κόσμος διακοπές όποτε θέλει,αλλά όποτε μπορεί.

Ναί μέν υπάρχει ο Ιούνιος και ο Σεπτέμβριος γιά διακοπές,αλλά γιά ποιούς;Οι έχοντες τέκνα οικογενειάρχες δέν μπορούν,καθώς τον μέν Ιούνιο γίνονται οι εξετάσεις στά σχολεία,τόν δέ Σεπτέμβριο αρχίζουν τά σχολεία,γιά να μήν αναφέρω και τίς εξεταστικές τών ΑΕΙ,που κρατούν δέσμιους τους φοιτητές.Ομοίως δέν μπορούν οι εκπαιδευτικοί.Επίσης οι περισσότερες εμπορικές επιχειρήσεις κλείνουν το πρώτο 20ήμερο τού Αυγούστου,οπότε οι εργαζόμενοι σ'αυτές μόνο τότε μπορούν να πάρουν την άδειά τους.Ποιοί μένουν λοιπόν;Κάποιοι άτεκνοι ή μή έχοντες οικογενειακές υποχρεώσεις.....

Οσο γιά τον Οκτώβριο,μπορεί μέν στην Κρήτη να κάνη ζέστη,στά υπόλοιπα νησιά όμως έχουν αρχίσει ήδη οι πρώτες ψυχρούλες,άλλωστε τα σχολεία έχουν ανοίξει,τά πανεπιστήμια ομοίως,τα μαγαζιά και λοιπές εμπορικές επιχειρήσεις πάλι ομοίως,οπότε ουδείς μπορεί να την κοπανήση γιά διακοπές.

Επομένως είτε το θέλουμε είτε όχι,η περίοδος 15/7-31/8 είναι το χρονικό διάστημα που οι περισσότεροι εργαζόμενοι-πλήν τών εις τά τουριστικά επαγγέλματα βεβαίως-έχουν την δυνατότητα να κάνουν την "ακινησία" τους.Αν λοιπόν ο "άρχων" εκμεταλλεύεται το γεγονός αυτό γιά νά τους βάζη να πληρώνουν χρυσά τά εισιτήρια μέ τά υπερήλικα (καί αργοκίνητα) βαπόρια του,κακώς το κάνει.....

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς θα διαφωνήσω περί της δυνατότητας αδειας σε άλλη περίοδο. Το ότι είναι φαύλος κύκλος, το ότι κλείνουν οι επιχειρήσεις με όλα τα επακόλουθα... ναι... θα συμφωνήσω, αλλά δεν έγινε ο κύκλος, από μόνος του, φαύλος. Ειδικά το περί εξετάσεων! Στην Ελλάδα είναι περίπου 500.000 οι οικογένειες που εμπλέκονται σε εξετάσεις. Αντε με το ζόρι το 1/4 του πληθυσμού. Ασε που αυτές οι εξετάσεις τελειώσανε από 13 Ιουνίου φέτος (αν δεν κάνω λάθος 21 Ιουνίου είχαν βγει και οι βαθμολογίες). Από 13/6 - 15/7 και από 1/9 - 14/9 είναι ίδια χρονικά περίοδος με την 15/7-31/8. Ομως εκεί... όλοι μαζί να πάμε, όλοι μαζί να γυρίσουμε.

Συγνώμη, αν γίνομαι ωμός, αλλά δε μπορώ να δεχτώ ότι δεν υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις. Μια σοφή παροιμία λέει, "όποιος δε θέλει να ζυμώσει, δέκα μέρες κοσκινίζει".

Μάλλον όμως βγήκα εκτός θέματος. Για να επανέλθω... και χωρίς να θέλω να κάνω το συνήγορο του Καπτά Μάκη, θα ήθελα να πω ότι:

1) Δεν είναι ο μόνος που έχει High Season Pricing. Ειναι γνωστό ότι, όλη η Αδριατική δουλεύει έτσι εδώ και χρόνια. Οτι η HSW τουλάχιστον για να Χανιά που γνωρίζω, ανεβάζει τις τιμές 20+ euro στην business όλες τις υψηλές περιόδους (διακοπές, εορτές, αργίες).

2) Δεν είναι το μόνο "κοράκι" που μαζεύει "τα υπόλοιπα των άλλων" σε ψηλές τιμές, όταν υπάρχει ανάγκη για θέση. Το ίδιο δεν κάνει π.χ. η ΑΝΕΚ στο Ηράκλειο; 84euro η Α2 στα παλάτια 80euro η Α2 στην ΑΝΕΚ. Σύγκριση ποιότητας και τετραγωνικών μέτρων καμπινών, δεν γίνεται ούτε για αστείο. Και γιατί να μην το βάλει η ΑΝΕΚ 80euro; Αφού έτσι η αλλιώς όταν φουλάρουν τα παλάτια, θες δε θες με ΑΝΕΚ θα πας! :mad:

3) Θα τ'ακούσει που θα τ'ακούσει από τα κανάλια σε καμμιά 10αριά μέρες για κάποια βλάβη και καθυστέρηση. Τουλάχιστον να μην τ'ακούσει "φθηνά".

ΥΓ. Το 3ο μην το πάρετε στα σοβαρά. Πλάκα κάνω :mad: Αν και ποτέ δεν ξέρεις... Μπορεί να έχει και μια δόση αλήθειας :confused:

Link to comment
Share on other sites

Εκλεισα εισιτήρια για Σίφνο προχθές με τον Άγιο Γεώργιο στο πήγαινε και επιστροφή με το hs1. Το παράλογο της υπόθεσης είναι ότι μου βγήκε φτηνότερη με το highspeed η επιστροφή. Διότι ο Άγιος Γεώργιος δεν βγάζει φοιτητικό (δεν ξέρω γενικά...αλλά τη συγκεκριμένη μέρα..Παρασκευή δηλαδή δεν βγάζει) σε αντίθεση με το highspeed και επίσης επειδή έχω αυτοκίνητο μικρότερο απο 3.80μέτρα το highspeed έχει έκπτωση 30% σε αντίθεση με τον Άγιο που δεν έχει καμία τέτοια εκπτωση...B)

Link to comment
Share on other sites

Στον Άγιο Γεώργιο δεν ισχύει έκπτωση για τους ταλαίπωρους φοιτητές, ούτε Σάββατο & Κυριακή, δε ξέρω για καθημερινές. Η έκπτωση για τα αυτοκίνητα Smart υπάρχει μόνο στα ταχύπλοα μου φαίνεται.

Link to comment
Share on other sites

Αφού αρχίσαμε τη συζήτηση για το κόστος των εισιτηρίων με τα πλοία, το αγαπημένο μας Υπουργείο αποφάσισε να μας ενημερώσει με σχετική ανακοίνωση για το θέμα.

Κόστος μεταφοράς ελληνικής οικογένειας με συμβατικά και ταχύπλοα πλοία σε οικονομική θέση με καμπίνα για Κρήτη, Δωδεκάνησα, Κυκλάδες και νησιά του Β. Αιγαίου

Link to comment
Share on other sites

Καλά ας μου εξηγήσει κάποιος πως η αύξηση για Πάρο ειναι 1,26%!!!!

Μας δουλεέυουν .......

όταν η GA από 20 ευρώ πήγε στα 28,60!!! (αύξηση 42%)

και όταν η bluestar από 24 στα 27 (αύξηση 15%)

και η hsw από 42 στα 45,50 (αύξηση 8%)

και h nel από 35 τις καθημερινές και 40 τα π-Σ-Κ στα 45 όλες τις ημέρες. (αύξηση 15%-30%)

Οταν από Λαυριο είχε 35 και τώρα 42 (αύξηση 20%)

Μακάρι να είχα και εγώ τέτοια αύξηση 1,26% στον μισθό μου!!!!

Μπραβο στο ΥΕΝ απέδειξε ότι μια αύξηση του 20% είναι 1,26%

Link to comment
Share on other sites

το υπουργειο κανει ενα τρυκ. χρησιμοποιει μεσοσταθμικες αυξησεις σε ετησια βαση, ενω στην πραγματικοτητα αυξανονται πολυ οι τιμες της θερινης περιοδου.

Link to comment
Share on other sites

Ayto pou den legete einai omos oti to 50% ton oikonomikon theseon siggekrimenis eterias kratiounte apo ta kentrika tis siggekrimenis eterias, kai o epivatis anangazete na agorasi BUSINNES OR FIRST CLASS me ayksimeno naylo, ektos vevea an den pai sta kentrika tis.

Ena alo akoma einai oti se kapies ales paradosiakes eteries i "ftines kampines me ta ftina eisitiria" den einai sxedon pote diathesimes gia tin polisi meso praktorio i kai apeytias meso tis siggekrimenes eteries, poli pio apla pouliounte mono mesa sto plio kai me aksimeno naylo.

Ta parapano den sizitiounte pote sta mesa mazikis enimerosi, den to gnorizi kanis i einai kino mistiko pou gnorizi vevea kai to ipourgio.

diorthosteme an eimai lathos.

eyxaristo

Link to comment
Share on other sites

1. PIRAEUS-PAROS 19-07-2007, 17:00 19-07-2007

ΜΑΡΙΝΑ 6 ώρες και 50 λεπτά για Πάρο

Ανάλυση-Τιμολόγηση Δρομολογίου

Δρομολόγιο Αναχώρησης (PIRAEUS - PAROS)

Επιβάτες Είδος Θέσης Κόστος

.............................. 2007 ............ 2006

Αρρέν Ενήλικος DECK  28.60 .......... 20

Αρρέν Ενήλικος DECK  28.60 .......... 20

IX <4.25..............  77.00.......... .. 60

σύνολο:................  134.20.......... 100

Αυξηση 2006 -2007 35%

ενώ σύμφωνα με ΥΕΝ είναι 1,26%

Σημειώνω ότη η σύγκριση αφορά το καλοκαιρι του 2006 και το καλοκάιρι του 2007

Link to comment
Share on other sites

19/07/2007 ΠΑΡΟΣ ΝΑΞΟΣ HELLENIC SEAWAYS HIGHSPEED 2 20:45 - 21:20
Αρα 35 λεπτα Αξια οικονομικης θεσης 13.50
19/07/2007 ΠΑΡΟΣ ΝΑΞΟΣ BLUE STAR BLUE STAR ΠΑΡΟΣ 22:50 - 23:35
Αρα 45 λεπτα Αξια οικονομικης θεσης 7.00 €
19/07/2007 ΠΑΡΟΣ ΝΑΞΟΣ G.A. FERRIES ΜΑΡΙΝΑ 23:30 - 00:40
Αρα 1.10 λεπτα Αξια οικονομικης θεσης 5.50 €

HIGH SPEED - BLUE STAR -- Τα δεκα λεπτα διαφορας αξιζουν 6.50 € διαφορα (93 % παραπανω δηλαδη) να ταξιδεψεις με ταχυπλοο ????????

HIGH SPEED - MARINA -- Διαφορα 8.00 € για 35 λεπτα (146 % παραπανω δηλαδη) θεωρο πως παλι δεν αξιζει το κοπο να πας με το HIGH SPEED

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς για τόσο μικρές αποστάσεις δεν αξίζει το κόπο να πάρεις Highspeed. Είναι σαν να ρωράς από Σύνταγμα για Ακαδημίας να πάρω ταξί ή μετρό ή να πάω με τα πόδια... Αλλωστε δεν νομίζω πως είναι πολλοί αυτοί που το προτιμούν για μια τέτοια διαδρομή εκτός και αν τους βολεύει πραγματικά ή ώρα κλπ...

Επιπλέον για τους πιο πολλούς, κυρίως μη shipfriends, το ταξίδι με highspeed προσφέρει μεγαλύτερη ποιότητα από το Blue πόσο μάλλον από την GA. Αρα είναι ένας ακόμα παράγοντας για τον οποίο βάζουν πιο ακριβά το εισητήριο...

Link to comment
Share on other sites

Οι εργαζόμενοι σε πρακτορεία και εταιρείες παρακαλώ επιβεβαιώστε τα γραφόμενά μου γιατί νομίζω ότι θα μου στρίψει.

21/7 Φολέγανδρος -Πειραιάς.Αναχώρηση FC3 11.50 άφιξη 15.00 τιμή 40,50 ευρώ.

POMILNTA 12.40 άφιξη 23.59(sic) τιμή 40,70!!!!ευρώ.

Έλεος !!!Πιό ακριβό το Ρομίλντα από το ταχύπλοο?Νομίζω πως ξεπέρασε ο καπτα Μάκης κάθε όριο.Έδινα πληροφορίες σε πελάτη μου για το συγκεκριμένο δρομολόγιο και μου έπεσαν τα μούτρα.Δεν ήξερα τι να του πω.Στο τέλος με στόλισε κανονικά με διάφορα επίθετα (προφανώς κατάλαβε ότι εκπροσωπώ τους εφοπλιστές.Χα-Χα) και αποχώρησε για άλλο πρακτορείο που δεν κοροιδεύει τους πελάτες.Τι να πω ρε παιδιά.

Τιμή ΙΧ Φολέγανδρο-Πειραια 116 ευρώ.

Λυπηθείτε τους εργαζόμενους στα πρακτορεία.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω για την τιμη της Φολεγανδρου (αν και ειναι ευκολο να παει καποιος σε μια μηχανη κρατησης μεσω ιντερνετ και να δει το κοστος)...Αυτο που εμαθα χτες και καραφλιασα ειναι πως και για την Παρο ο καπτα Μακης το παραξηλωσε... € 34,30 παρακαλω να πας με το ΜΙΛΕΝΑ των 6 ωρων και 20 λεπτων (πολυ θα το θελε βεβαια να κανε και τοσο μια και κανει 7 ωριτσες μες το νερο και κατι ψιλα καποιες φορες), €26 με τα Κορεατικα των 4 ωρων και 15 λεπτων...

Να ρωτησω...Μπας κι επαθε κανα εγκεφαλικο τελευταια ο Αγουδημος (καπτα Μακη δεν τον ξαναλεω που να χτυπιεται κατω) και δεν ξερει τι του γινεται????

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς η απελευθέρωση των ναύλων δεν έφερε τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Στην ακτοπλοϊα ο ανταγωνισμός είναι μηδενικός. Γι 'αυτό το λόγο οι τιμές για τα ταχύπλοα είναι οι ίδιες σε όλες τις εταιρείες και λόγω έλειψης συμβατικών ο Αγούδιμος εκμεταλεύεται τον άμηρο τον επιβάτη που αναγκάζετε να ταξιδέψει με τα πλοία του (καθαριότητα ανύπαρκτη στους κοινόχρηστους χώρους και wc και από ταχύτητα ποιό αργά και από χελώνα και φωσικά πανάκριβα ποιό ακριβά και απο blue star στις γραμμές των κυκλάδων) Μην ξεχνάμε ότι καταργήθηκε το όριο της 35ετίας και έτσι συνεχίζουν να ταξιδεύουν τα πλοία του.

Απο τιμες όμως αποφάσισε να αυξήσει τα τιμολόγια του πάνω από 40% ψάχνοντας για κορόιδα. Αλλά που είναι το ΥΕΝ ?:P Που είναι ο έλεγχος? :mad:

Δυστυχώς στο μέλλον θα ζήσουμε χειρότερες καταστάσεις.:D

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι δεν καταλάβατε καλά το παράδειγμά μου.εδώ δεν μιλάμε για μια τιμή πιο ακριβή από ένα νεότευκτο επιβατηγό , κάτι που θα το χώνευα έστω και με δυσκολία.Το παράδειγμά μου για την Φολέγανδρο δείχνει ότι έχει ακριβότερη τιμή από τοταχύπλοο.Δηλαδή από Πάρο για Πειραιά θα πρεπε να χε μεγαλύτερη τιμή από το Highspeed

Link to comment
Share on other sites

To καταλαβα αυτο που ειπες...Απλα με αφορμη αυτο ανεφερα κι εγω την τιμη που ισχυει για το Παρο-Πειραια....Εννοειται πως οσες τριχες μου ειχαν μεινει απο το πρωτο καραφλιασμα οταν εμαθα τα οσα ειπα προηγουμενως, μου εφυγαν οταν διαβασα και τα δικα σου τα νεα. Ομως απο οτι ειδα σε μια τυχαια ημερομηνια (31/07) δεν ειναι 40,50 το κοστος αλλα 34 το Φολεγανδρος Πειραιας

FOLEGANDROS-PIRAEUS 31-07-2007, 19:40 01-08-2007 ,07:30 ROMILDA G.A. FERRIES 1 0

Ανάλυση-Τιμολόγηση Δρομολογίου

Δρομολόγιο Αναχώρησης (FOLEGANDROS - PIRAEUS)

Επιβάτες Είδος Θέσης Κόστος

Αρρέν Ενήλικος DECK € 34.00

Υποσύνολο: € 34.00

Link to comment
Share on other sites

Ε λογικο ειναι. Εισητηριο για τους αλλους δε βρισκεις πλεον ουτε με φανουροπιτα οποτε σου λεει οποιος θελει να παει καπου θα ερθει με μενα αναγκαστικα οποτε βαρα στο ψαχνο και οτι βγει. Σωστη κινηση για τη τσεπη του :P αλλα για τους αλλους και δη τους υποψιασμενους ασχολιαστη

Link to comment
Share on other sites

To καταλαβα αυτο που ειπες...Απλα με αφορμη αυτο ανεφερα κι εγω την τιμη που ισχυει για το Παρο-Πειραια....Εννοειται πως οσες τριχες μου ειχαν μεινει απο το πρωτο καραφλιασμα οταν εμαθα τα οσα ειπα προηγουμενως, μου εφυγαν οταν διαβασα και τα δικα σου τα νεα. Ομως απο οτι ειδα σε μια τυχαια ημερομηνια (31/07) δεν ειναι 40,50 το κοστος αλλα 34 το Φολεγανδρος Πειραιας

Εδώ είναι το ζουμί !!!Δεν ανέφερα τυχαία την συγκεκριμένη ημερομηνία.Σε αυτήν η τιμή ήταν τέτοια ενώ στις πιο πολλές είναι 34.Πως και γιατί υπάρχουν δύο διαφορετικές τιμές δεν το γνωρίζω.Υποψιάζομαι πως τα επιδοτούμενα έχουν διατίμιση και τα ελεύθερα ότι κάνει κέφι ο αφέντης.

FOLEGANDROS-PIRAEUS 31-07-2007, 19:40 01-08-2007 ,07:30 ROMILDA G.A. FERRIES 1 0

Ανάλυση-Τιμολόγηση Δρομολογίου

Δρομολόγιο Αναχώρησης (FOLEGANDROS - PIRAEUS)

Επιβάτες Είδος Θέσης Κόστος

Αρρέν Ενήλικος DECK € 34.00

Υποσύνολο: € 34.00

Εδώ είναι το ζουμί !!!Δεν ανέφερα τυχαία την συγκεκριμένη ημερομηνία.Σε αυτήν η τιμή ήταν τέτοια ενώ στις πιο πολλές είναι 34.Πως και γιατί υπάρχουν δύο διαφορετικές τιμές δεν το γνωρίζω.Υποψιάζομαι πως τα επιδοτούμενα έχουν διατίμιση και τα ελεύθερα ότι κάνει κέφι ο αφέντης.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...