Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ειδικα το κομματι των δημοσιων σχεσεων, στην τελευταια εκθεση που γινοταν στο Βερολινο μολις εγινε η "κατασχεση", το περιπτερο τους εκλεισε κ εφυγαν ολοι που ηταν εκει...

Ετσι κανεις δεν ενοχληθηκε απο τις ερωτησεις!!!

Με τέτοιες ''δημόσιες σχέσεις'' πήγε και η ΝΕΛ να προχωρήσει και βλέπουμε που κατάντησε. ;)  :ph34r: !!!!

Link to comment
Share on other sites

οι δημόσιες σχέσεις ότι και να κάνουν στην κατασταση που είναι η Ανεκ ή η Νελ τι να κάνουν?να βαφτίσουν το arrest προγραμματισμένη ακινησία? προφανώς η ανακοίνωση ειναι κακογραμμένη αλλα πιστεύω ότι τα αιτια των προβλημάτων δεν ειναι οι δημόσιες σχέσεις αλλα η διαχειριση της εταιρείας.

Link to comment
Share on other sites

Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή που ζούμε είναι για κάθε εταιρεία, ναυτιλιακή και μη, επιτακτική ανάγκη για πολλούς και διάφορους λόγους που δεν χρειάζονται ανάλυση. Όταν μια εταιρεία δεν ασχολείται καθόλου με το τμήμα αυτό, δείχνει παραίτηση απο πολλά πράγματα.

Για παράδειγμα, η ΑΝΕΚ είχε πάντα δυνατό τμήμα, που όμως μετά τα γεγονότα της φωτιάς του Νόρμαν Ατλάντικ, το τμήμα αυτό εξαφανίστηκε, και περιορίζεται σε ελάχιστες ανακοινώσεις και αυτές κακοδιατυπωμένες. Στα δε μέσα κοινωνικής δικτύωσης οι αναρτήσεις είναι μονάχα δύο για την ΑΝΕΚ το τελευταίο τρίμηνο, απο εκεί που υπήρχε καθημερινή πολλαπλή παρουσία.

Όταν θέλει μία εταιρεία να ανακάμψει απο το οτιδήποτε, φροντίζει μαζί με όλα τα υπόλοιπα, να δυναμώσει την παρουσία της στις δημόσιες σχέσεις, με όλους τους τρόπους που γίνονται αυτές. Εδώ συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο....

Edited by seazoom
Link to comment
Share on other sites

Η ΑΝΕΚ δεν κατάφερε τις χρυσές εποχές να χτίσει βάσεις για μια σταθερή πορεία στο χώρο σε πολλά σημεία και ειδικά στον στόλο της που έμεινε αρκετά πίσω απο τον ανταγωνισμό με αποτέλεσμα σήμερα να μην μπορεί να αξιοποιήσει τα πλοία της ή τουλάχιστον να τα ξεφορτωθεί! Τώρα που άρχισε το ντόμινο ίδωμεν...

*Θυμάμαι και κάτι "φήμες" για νέα πλοία lng & μετατροπή υπάρχοντων και αναρωτιέμαι αν ήταν ανέκδοτο τελικά, κοιτάζοντας την εταιρία του σήμερα!

Link to comment
Share on other sites

οι δημόσιες σχέσεις ότι και να κάνουν στην κατασταση που είναι η Ανεκ ή η Νελ τι να κάνουν?να βαφτίσουν το arrest προγραμματισμένη ακινησία? προφανώς η ανακοίνωση ειναι κακογραμμένη αλλα πιστεύω ότι τα αιτια των προβλημάτων δεν ειναι οι δημόσιες σχέσεις αλλα η διαχειριση της εταιρείας.

 

ολα τα εχει η μαριωρη, ο φερετζες της λειπει.

συμφωνω με τον μουτσο οτι φταιει ο τροπος που διοικηθηκε η εταιρεια και η μακρα πορεια παρακμης

Link to comment
Share on other sites

Το μόνο σίγουρο είναι οτι φταίει η διοίκηση,ένας καθηγητής μου στο πανεπιστήμιο έλεγε: ΔΙΕΥΘΥΝΤΑΡΑΔΕΣ ΜΟΥ(ΕΙΡΩΝΙΚΑ) ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ  ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ-ΟΡΓΑΝΩΣΗ-ΕΛΕΓΧΟ..Τώρα εκεί στην ΑΝΕΚ  λογικά κάνουν τη μια μ@@@κια μετά την άλλη και στο τέλος θα πάνε άκλαυτοι κι αυτοί!!!

Link to comment
Share on other sites

Δευτερη λυπητερη περιμενει οπως φαινεται την Ανεκ τις επομενες εβδομαδες καθως οπως αποκαλυπτει σημερα το ship2shore θα διεξαχθει σε διαιτητικο δικαστηριου του Λονδινου η δικη για το θεμα της Goinsardinia.Οι Ιταλοι οπως αναφερεται εμφανιζονται βεβαιοι για θετικο αποτελεσμα το οποιο θα περιλαμβανει την καταβολη απο πλευρας Ανεκ του ποσου των 5.000.000 ευρω :eek: ως προστιμο(περαν των 500χιλιαδων που εχει ηδη εκδικασει εις βαρος της η Ιταλικη δικαιοσυνη). 

 

Oltre ai problemi con Hellenic e Grimaldi, Anek, che non ha risposto a nessuna domanda al riguardo, dovrà a breve fare i conti con altri italiani. Secondo quanto riportato da l’Unione Sarda, infatti, si svolgerà a breve l’arbitrato inglese sulla lite fra la compagnia greca e Goinsardinia, la società consortile cui Anek la scorsa estate ritirò anzitempo il traghetto El. Venizelos noleggiatole a inizio stagione, con gravi conseguenze per la controparte e i suoi passeggeri. Secondo i greci il rientro anticipato della nave era giustificato dall’inadempienza di Goinsardinia nei pagamenti, ma, stando alla stampa sarda, le indagini della Guardia di Finanza sui conti del consorzio isolano ne avrebbero alleggerito significativamente le responsabilità. Il che potrebbe avere un ruolo determinante quando gli arbitri londinesi decideranno del risarcimento da 5 milioni di euro chiesto ad Anek da Goinsardinia, che nel frattempo ha comunicato che nel 2015 non opererà, in attesa di risolvere gli strascichi legali della passata stagione

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Τα πολλά λάθη της διοίκησης επί σειρά ετών λειτούργησαν σωρευτικά. Πέραν από τα "εφοπλιστικά" λάθη όμως, νομίζω ότι τον μεγαλύτερο ρόλο τον έπαιξαν τα "παιγνίδια". Ίσως να το έχω ξαναπεί αλλά για τις εισηγμένες πολλές φορές "η μετοχή" τρώει την εταιρεία. Αυτό ασφαλώς δεν είναι Ελληνικό φαινόμενο και στον "βωμό" των αποτελεσμάτων ... "σφάζονται" εταιρείες (όχι απαραίτητα όμως και οι μέτοχοι). Πέρα από την πορεία της ΑΝΕΚ ας μην ξεχνάμε και πόσες άλλες εταιρείες "ακούμπησε" και την -έστω συμπτωματική- κατάληξή τους. Είναι κρίμα -ακόμη- μία ιστορική εταιρεία να βρίσκεται σε τόσο δεινή θέση. Δεν ξέρω αν θέλει (και μπορεί) η Πειραιώς να βοηθήσει, αλλά θέλω να πιστεύω ότι ίσως η κατάσταση είναι ακόμη οριακά αναστρέψιμη. 

Με τα σημερινά δεδομένα δηλ. την σχετικά εύθραυστη ισορροπία της ΑΤΤΙΚΑ και την απουσία κεφαλαίων η "απορρόφηση" φαντάζει αρκετά δύσκολη.

Edited by pathfinder
Link to comment
Share on other sites


στην σελιδα της algerie ferries στο facebook λεει πως ναυλωσαν το πλοιο για το καλοκαιρι
απο βδομαδα που θα πεσει η προκαταβολη για την ναυλωση θα ξεκινησει κ το champion.. Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Δευτερη λυπητερη περιμενει οπως φαινεται την Ανεκ τις επομενες εβδομαδες καθως οπως αποκαλυπτει σημερα το ship2shore θα διεξαχθει σε διαιτητικο δικαστηριου του Λονδινου η δικη για το θεμα της Goinsardinia.Οι Ιταλοι οπως αναφερεται εμφανιζονται βεβαιοι για θετικο αποτελεσμα το οποιο θα περιλαμβανει την καταβολη απο πλευρας Ανεκ του ποσου των 5.000.000 ευρω :eek: ως προστιμο(περαν των 500χιλιαδων που εχει ηδη εκδικασει εις βαρος της η Ιταλικη δικαιοσυνη).

καπου εγινε λαθος στη μεταφραση φιλε Miltiadi στο δημοσίευμα του ship2shore  ....η ΑΝΕΚ LINES θα διεκδισει 5 εκατομμύρια και όχι η Goinsardinia.... ;) Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Τα χρηματα αυτα τα αλληλοζηταει η go απο την ανεκ(και αντιστροφα)για καλυψη αποζημιωσεων,διαφυγοντα κερδη κλπ.Στο Λονδινο θα εξεταστει η προσφυγη της Ανεκ αλλα οι Ιταλοι δηλωνουν αισιοδοξοι οτι θα απορριφθει και η υποθεση θα κλεισει υπερ τους.

Link to comment
Share on other sites

Τράπεζα Πειραιώς: Εκποιείται το 23,56% του μ/κ της ΑΝΕΚ

 

Σε νέα φάση εισέρχονται οι διαδικασίες αναδιάρθρωσης της ακτοπλοΐας μετά την απόφαση της Τράπεζας Πειραιώς να προχωρήσει σε εκποίηση 43.685.197 μετοχών της ΑΝΕΚ, κυριότητας της Sea Star Capital. Πρόκειται για το 23,5661% του μετοχικού κεφαλαίου της ΑΝΕΚ.
 

Η Τράπεζα Πειραιώς έγινε κάτοχος των μετοχών αυτών τον Δεκέμβριο του 2014, όταν κατήγγειλε δάνειο που είχε ενέχυρο τις μετοχές που κατείχε η κυπριακή Sea Star Capital, η οποία ανήκει κατά πλειοψηφία στον κ. Γιάννη Σ. Βαρδινογιάννη, διευθύνοντα σύμβουλο της ΑΝΕΚ.

Με σχετική ανακοίνωση η εισηγμένη στο κυπριακό χρηματιστήριο εταιρεία Se Star αναφέρει ότι «η ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ Α.Ε επισπεύδει δυνάμει της υπ’ αριθμ. 93/24-2-2015 απόφασης του Προϊσταμένου της Διεύθυνσης Μελετών της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς (Ν.Π.Δ.Δ.) την εκποίηση 43.685.197 κοινών ονομαστικών ενεχυριασμένων μετοχών» της ΑΝΕΚ, κυριότητας της Sea Star Capital.

 

Στη συνέχεια αναφέρει ότι διορίστηκε η εταιρεία”Alpha Finance ΑΕΠΕΥ ως το αρμόδιο μέλος του Χ.A. για τη διενέργεια της εκποίησης, η οποία θα λάβει χώρα σήμερα Πέμπτη 19.3.2015.

Στην ανακοίνωση της Sea Star Capital προστίθεται ότι «το διοικητικό συμβούλιο προέβη σε όλες τις νομικές ενέργειες προκειμένου να προστατεύσει την περιουσία της εταιρείας και θα προβεί σε νεότερη ανακοίνωση αναφορικά με τη διενέργεια της ως άνω εκποίησης».

 

Ναυτεμπορική

 

Link to comment
Share on other sites

 

Στη συνέχεια αναφέρει ότι διορίστηκε η εταιρεία”Alpha Finance ΑΕΠΕΥ ως το αρμόδιο μέλος του Χ.A. για τη διενέργεια της εκποίησης, η οποία θα λάβει χώρα σήμερα Πέμπτη 19.3.2015.

 

Μάθαμε τι έγινε, βρέθηκε αγοραστής?

Link to comment
Share on other sites

Η Πειραιως ηταν και ο αγοραστης

 

Η εταιρεία ΑΝΕΚ Α.Ε. ανακοινώνει με βάση το Ν. 3556/2007 (άρθρο 9  και άρθρο 21) σε συνδυασμό με  την απόφαση 1/434/03.07.2007 της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς και σε συνέχεια της από 23/03/15 σχετικής ενημέρωσης προς την εταιρεία μας, ότι η εταιρεία «ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ Α.Ε.» απέκτησε  την 19/03/2015 την κυριότητα 43.685.197 κοινών ονομαστικών μετοχών της εταιρείας μας, ήτοι ποσοστό 23,5661 %  επί των συνολικών δικαιωμάτων ψήφου των κοινών ονομαστικών μετοχών της εταιρείας μας, λόγω πλειστηριασμού  των ως άνω μετοχών που κατείχε η εταιρεία «SEA STAR CAPITAL PLC».

 
Μετά  την  συγκεκριμένη  γνωστοποίηση  η εταιρεία  «ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ Α.Ε»  κατέχει:    α) 43.685.197  κοινές ονομαστικές μετοχές που αντιστοιχούν σε ποσοστό 23,5661 % του κοινού  μετοχικού  κεφαλαίου  της  Εταιρείας  και  των αντίστοιχων  δικαιωμάτων  ψήφου  β) έμμεσα  1.929.210 δικαιώματα ψήφου που αντιστοιχούν σε ποσοστό 1,0407 % επί των συνολικών δικαιωμάτων ψήφου των κοινών ονομαστικών μετοχών της εταιρείας μας, (ήτοι συνολικά 24,1788 % επί των συνολικών  δικαιωμάτων ψήφου  της εταιρείας)
Link to comment
Share on other sites

Στο online booking της ΑΝΕΚ εμφανίζει το πλοίο Κρήτη 2 να επανέρχεται στα δρομολόγια της γραμμής των Χανίων στις 20 Απριλίου.Υποτίθεται ότι το ''Blue Galaxy'' θα διπλώσει το ''Έλυρος''.Ίσως,να μην έχει ανανεωθεί το σύστημα ή τελικά να επανέλθει μετά το Πάσχα το ''Κρήτη''.Ποιος ξέρει...;Θα το δούμε σύντομα...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...