Jump to content
Shipfriends

senlac

eMembers
  • Posts

    54
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

1,102 profile views
  1. Στη ράδα της Λεμεσσού το βαπόρι..φωτό θα ακολουθήσουν σύντομα
  2. Σωστά Ασύρματος Αλιάνθου επι το πλήρες...είναι η περιοχή μεταξύ της παραλία Βάρκιζας και Βάρης
  3. Θα πόνταρα Ρόδο αυτή τη φορά. Τα άλλα λιμάνια που έπιανε ήταν Ηράκλειο και αποβίβαση με λάντζες στην Πάτμο, Σαντορίνη και Μύκονο. Το έιχα ταξιδέψει αρκετές φορές μικρός σε καλοκαιρινές και Πασχσλινές κρουαζιέρες. Αξέχαστο το ταξίδι που λόγω απειλής για τοποθέτηση βόμβας ο απόπολους απο Ρόδο άργησε αρκετα και η αναχώρηση έγινε αργά το βράδυ αντί για απόγευμα... Επίσης ένα ατύχημα που είχα παραπατώντας στα σοκάκια της Μυκόνου τρέχοντας να προλάβουμε την τελευταία λάντζα. Μόλις ανέβηκα στο καράβι πρώτες βοήθείες και πρώτος από όλους στα καλαμπούρια ο αρχιθαλαμηπόλος ο κύριος Νίκος για να ξεχαστώ..
  4. Ελπίζω να μην φεύγω κουράσω αλλά η τήρηση των μέτρων είναι το ελάχιστο προκειμένου να προστατεύεται η ανθρώπινη ασφάλεια. Βρέθηκα σε παραλία του Πόρου όπου και ταξίδεψα το Σαββατοκύριακο. Λόγω της "ασθένειας" μας παρατηρούσα τις προσεγγισεις των πλοίων με μεγάλο ενδιαφέρον, φωτογραφίες κλπ. Σε κάποια προσέγγιση ταχυπλόου με γυμνό μάτι ήταν εμφανές ότι κινούνταν στον κόλπο με πολυ μεγαλύτερη ταχύτητα του συνηθησμένου. Αμέσως και έχοντας δει τον κυματισμό που τείνει δημιουργέιται μετα τα περάσματα έβγαλα τα δύο μικρα παιδιά μου απο τη θάλασσα. Το κύμα έφτασε και πέρασε τις ξαπλώστρες δημιουργώντας ένα μικρο πανικό. Σε καμια περίπτωση δεν ήταν του μεγέθους του συμβάντος της Μυκόνου όμως αν κάποιος δεν είναι γνώστης της περιοχής, των πλοίων, του φαινομένου, δεν το γνωρίζει και δεν το περιμένει ποιές είναι οι δικλείδες ασφαλείας? Ειδικά όταν όλα τα άλλα περάσματα πλοίων την ίδια ημέρα στο ίδιο σημείο γίνονται με μικρότερη ταχύτητα και ο κυματισμός είναι σαφώς πιο ήπιος? Είναι ευθύνη του λιμεναρχείου, των αρχών ή του υπεύθυνου πλοιάρχου που μπαίνει ένα κόλπο με 27+ κόμβους? Ακόμη και αν επιτρέπεται απο τους κανονισμούς (δεν το παίζω έξυπνος αφου δεν γνωρίζω ποιο είναι το όριο ταχύτητας μέσα στον κόλπο του Πόρου) αλλά αν δεν υπάρχει ο σεβασμός στους λοούμενους ας κλείσουμε συγκεκριμένες παραλίες διίοτι στο πλαίσιο του ανταγωνισμού αρκετοί μπορεί να ξεφύγουν...
  5. Τα extra war premiums τα πληρώνει ο ναυλωτής άρα δεν έχει κίνητρπ να μην κανονίσει τις ασφάλειες... Απότι κυκλοφορέι η ασφαλιζόμενη αξία του πλοίου ήταν $40m., τοποθετημένο κυρίως στην Αγγλική αγορά των Lloyds
  6. Μικρά δεν είναι αλλά σαφώς μικρότερα απο τον δεινόσαυρο..16000 και 12000 gt και το Κρήτη 27000...
  7. Όπως και με άλλα πλοία που έχουν αναφερθεί σαν υποψήφια για τη γραμμή, νομίζω πολύ είναι πολύ μεγάλα για μια γραμμή που στην ουσία είναι πορθμειακή
  8. Αυτό που εννοώ έιναι πως δεν έγινε αύξηση πειρατείας για να κάνει κάτι η ΕΕ, ο ΟΗΕ και ο ΙΜΟ. Η Υεμένη είναι το εκτελεστικό όργανο μιας κατάστασης που περιάμβάνει συγκεκριμένα κράτη και αυτό που γίνεται εκεί είναι ένα παράλληλο θέατρο επιχειρήσεων σε ένα πόλεμη που μαίνεται μεταξύ Ισραήλ και Χαμάς. Το να μπλεχτεί κάποιος σημαίνει μπλέκομαι στον πόλεμο..
  9. Όλο αυτό δεν είναι ζήτημα πειρατέιας να βγάλουμε χαρτζιλίκι, είναι εμφανώς μεγαλύτερο και περιλαμβάνει γεωπολιτικές παραμέτρους...ψυχραιμία λοιπόν, είναι που έιναι τεταμένα τα πράγματα στη Μέση Ανατολή..
  10. Οι Hellenic, Blue και Superfast είναι και ξεχωριστές οντότητες και πλοιοκτήτριες. Οι ναυλώσεις που γίνονται μεταξύ τους είναι bareboat. Η ΑΝΕΚ θα είναι μόνο εμπορικό σήμα
×
×
  • Create New...