-
Posts
1,746 -
Joined
-
Last visited
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Contessa di Levante (IMO 9209867)
giorgos_249 replied to proud_ionian's topic in Eπιβατηγά Οχηματαγωγά
Πάντως από αρχιτεκτονικής πλευράς είναι τελείως βλακωδες το σχέδιο αυτό. Το φως που υποτίθεται θα μπαίνει στο σαλόνι από τα πολλά παράθυρα (λογικά έχει σχεδιαστεί να έχει μεμβράνες και όχι κουρτίνες - αυτό γίνεται πλέον παντού) κόβεται σε πολύ μεγάλο ποσοστό από τα τόσα χωρίσματα στα παράθυρα. Χρησιμοποιείται δεκαπλάσια ποσότητα υλικών από το να ήταν απλά παράθυρα, έχει πολλή παραπάνω εργασία για κατασκευή και για τις συντηρήσεις, ο καθαρισμός από τα άλατα της θάλασσας θα γίνεται πολύ πιο δύσκολα και φυσικά είναι και κακάσχημο (άντε οκ το τελευταίο να το δεχτώ ως υποκειμενικό βέβαια).- 283 replies
-
- queen coral 8
- levante ferries
-
(and 4 more)
Tagged with:
-
Και το Νήσος Χίος μπαίνει απλά αυτό έχει 30 μέτρα πλάτος!! Τουλάχιστον στη Σχοινούσα θα έρχεται δίπλα στα βράχια δεμένο.
- 378 replies
-
- natchan rera
- eurochampion jet
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
Πειραιάς - Άγονη Πελοποννήσου - Κύθηρα - Αντικύθηρα - Κρήτη
giorgos_249 replied to gpap2006's topic in Δρομολόγια και γραμμές
Άλλη μια χρονιά επίσης χωρίς την Καλαμάτα 😑 Αυτό ήταν ωραίο δρομολόγιο και εξυπηρετούσε πολύ κόσμο, κάθε χρόνο πηγαινοερχόταν γεμάτο. -
Ακομα και έτσι να ήταν, να μην έμπαινε, δεν υπηρχε περίπτωση να πηγαινε το πλοιο σε λιμανι που δε χωράει. Εχω βαρεθεί να ακούω να λένε στο λιμάνι άσχετος ο ταδε, ο άλλος, ο άλλος κλπ στο λιμάνι για τα στελέχη των ναυτιλιακών. Οι άνθρωποι στις θέσεις στις εταιρείες τη δουλεια τους την ξέρουν για να είναι εκεί, έχουν 5 σοβαρές σπουδές και έχουν αποδείξει ότι μπορούν να διαχειριστούν τουλάχιστον τα βασικά, κανείς δεν προσλαμβάνει μ@@@@@ες το 2025..... Το ότι μερικοί στο λιμάνι, που αυτοχαρακτηρίζονται ως "καραβολάτρες", ξέρουν ότι πχ ένα πλοίο από πχ το 1992 ως το 1997 είχε μια πράσινη ρίγα στο πλάι την οποία την έκανε κυματιστή από το 1997 ως το 1999 και για 5 μέρες έβαψε το τάδε, ενώ για 8 μήνες ταξίδευε με το όνομα στραβά γραμμένο κλπ ώσπου το αλλάξανε, η οτι στο ταδε ειναι καπετανιος ο ταδε που εχει περασει απο το Α το Β και το Γ πλοίο και έλεγε αυτή την ατάκα ή την άλλη πχ, ή έκανε αριστερή στο ταδε λιμάνι με 5 βοριά αλλά με 6 έκανε την άλλη μανούβρα κλπ, ε αυτό δεν τους κάνει γνώστες της ακτοπλοϊας για να χαρακτηρίζουν άσχετους τα στελέχη στις ναυτιλιακές!! Γιατί τέτοια "γνώση" της ακτοπλοϊας έχουν, πληροφορίες χωρίς καμία κατανόηση. Και το ΑΙ τα ίδια κάνει, έχει πληροφορίες χωρίς βαθύτερη κατανόηση. Έχω βαρεθεί να ακούω τα ίδια και τα ίδια !!
-
Για να μην μπήκε σε δρομολόγια 1,5 χρόνο (με την ζήτηση να είναι εκεί) κάτι υπάρχει. Η τεχνικά θέματα, η δεν παίρνει χαρτιά, η ενδο-εταιρικες διαμάχες, η καθυστέρηση ανταλλακτικών η κάτι άλλο!!
- 128 replies
-
- unity
- unity line
- (and 9 more)
-
Θα στα γράψω χύμα γιατί είσαι νέος άνθρωπος. Είσαι στο ΕΚΠΑ (δε λες πχ ΤΕΙ Αιτωλοακαρνανίας) που σημαίνει έκανες ένα Χ αγώνα να πας εκεί, και σίγουρα το οποίο πτυχίο μετά σου δίνει κάποιες προοπτικές (πόσο μάλλον αν είσαι και σε καμία "δυνατή" σχολή πχ ιατρική, νομική, μαθηματικό/φυσικό/χημικό, ναυτιλιακά/οικονομικά κλπ). Γιατί να "γυρίσεις πίσω" να κάνεις δουλειά ανειδίκευτου πρακτικά που αν ήθελες την έκανες και χωρίς να δώσεις πανελλήνιες? Υποτίθεται πριν δώσεις εξετάσεις καθισες να σκεφτείς, είπες "θελω να γίνω στα 50 μου ένας επιτυχημένος τάδε, πχ επιχειρηματίας" και μπήκες στο πανεπιστήμιο σαν ένα πολύ αρχικό βήμα προς αυτή την κατεύθυνση. Μόνο μεγάλη και εξαιρετικά άμεση οικονομική ανάγκη δικαιολογεί τέτοιο πισογυρισμα, αν υφίσταται αυτό τότε "πάσο". Η φράση "να ανελιχθω σε καμαροτος" που λες ακούγεται επίσης εντελώς περίεργη, σιγά την ανέλιξη!! Τουλάχιστον να έλεγες ρε παιδί μου "να ξεκινήσω θαλαμηπόλος και να ανελιχθω σε εφοπλιστής αν τα καταφέρω", δεν είναι κακό να κάνεις όνειρα, είκοσι χρόνων είσαι!! Τι προοπτικές περιμένεις δηλαδή να έχει η δουλειά του καμαροτου? Το πολύ πολύ καμία μισθολογική προαγωγή 200 άντε 300 ευρώ το μήνα 😐 Σκέψου ξανά αν το θέλεις πραγματικά, αν το θες κάντο αλλά τα πράγματα έτσι έχουν.
-
Δε χρειάζεται να τα πάρουμε και στα σοβαρά αυτά όμως. Αυτές οι συνεντεύξεις είναι σαν μια θεατρική παράσταση, υπάρχει πρόζα, όπως πχ και ένας δικηγόρος σε ένα δικαστήριο που υπερασπίζεται έναν πελάτη, "πρέπει" να πει συγκεκριμένα πράγματα και θα ήταν έκπληξη αν έλεγε κάτι διαφορετικό! Ε σε τέτοιες περιπτώσεις όμως βλέπεις, γελάς και πας παρακάτω! Αυτά που έχουν στο μυαλό τους πάντως (και αυτοί και όλοι οι "παραδοσιακοί") σαν επενδύσεις έχουν τελειώσει ανεπιστρεπτί, ή τουλάχιστον οι τράπεζες δεν τα χρηματοδοτούν πλέον.
- 864 replies
-
- golden star ferries
- golden star
-
(and 6 more)
Tagged with:
-
Το Ιθάκη δεν έφυγε ούτε όταν περίσσευε ούτε γιατί περίσσευε. Έφυγε γιατί είχε αφήσει σε έσοδα τριψήφιο αριθμό εκατομμύρια (πολύ παραπάνω από 200) και άφησε κέρδη από τη λειτουργία του για την εταιρεία του περισσότερα από το ποσό που πουλήθηκε. Επίσης άφησε και 5 εκατομμύρια κέρδος μόνο από την πώληση των 30 εκατομυρίων. Κάτι το οποίο δε γίνεται ούτε γι΄ αστείο με μετασκευές γιαπωνέζικων που έγραψα χθες (5 αγορά + 20 μετασκευή). Γιατί? Γιατί μετά από 20 χρόνια η αξία του πλοίου 50 ετών είναι σχεδόν μηδέν, δεν πωλείται πουθενά σε τιμή άνω του σκραπ, ότι κέρδη αφήσει είναι από τη λειτουργία του! Και το να ρίξεις 25 εκατομύρια για απόδοση 2% πχ όπως κάνουν όλοι αυτοί δεν ειναι και το πιο σοφό πράγμα στον κόσμο! Η Άττικα δε θα το έκανε αυτό ποτέ γιατί έχει στα γραφεία ανθρώπους που καταλαβαίνουν οικονομικά ! Ομοίως και τα κόκκινα δεν έφυγαν για να μειωθεί το κόστος, έφυγαν γιατί γι' αυτό φτιάχτηκαν. Και πολύ ορθώς έφυγαν. Ξαναλέω ο Παναγόπουλος ήξερε τι έκανε! Και οι παντοφλάδες κάνουν το ίδιο σε μικρή κλίμακα!! Απλά η "οικονομική ανάλυση" που κάνουν όλοι οι "καραβολάτρες" στο μυαλό τους είναι ότι "οι εταιρείες αγοράζουν βαπόρια και μετά κόβουν εισιτήρια για να τα ξεπληρώσουν, αρα το πιο φτηνο αφηνει πιο πολύ κέρδος", συνδυασμός υπερ-απλούστευσης με καθαρή άγνοια δηλαδή, γι αυτό γράφονται και όλες αυτές οι μπούρδες δεξιά κι αριστερά στο ίντερνετ περί "ακριβών νεότευκτων" και δε συμμαζεύεται! Επίσης κατι τελευταίο για τη λέξη "συναισθηματισμοί": Όποιος θέλει συναίσθημα βρίσκει μια κοπέλα, της δίνει και παίρνει αγάπη, θαυμασμό, αφοσίωση, φροντίδα κλπ και φυσικά και σωματική ηδονή. Και είναι το πιο ωραίο πράγμα στον κόσμο για όποιον/α σταθεί τυχερός γιατί δεν είναι και εύκολο - είναι πολύ δύσκολο (πέρα της σωματικής επαφής) για την ακρίβεια. Όποιος θέλει συναίσθημα οδηγεί καρτ ή γκαζώνει με μια BMW στην Αττική Οδό ή πετάει με παραμοτέρ/παραπέντε για την ανδρεναλίνη. Όποιος θέλει συναίσθημα πάει στο γήπεδο μια Κυριακή να δει την ομάδα του. Όποιος θέλει συναίσθημα βάζει στόχους, τους κυνηγάει και χαίρεται όταν ξεπερνάει αυτά που έβαλε σαν στόχο, κλπ. Επιχειρήσεις όμως κάνεις για να βγάλεις λεφτά, ΚΑΙ ΜΟΝΟ. Οχι για συναίσθημα. Γνώμη μου. Μπορεί να κάνω και λάθος, αλλά αυτό πιστεύω. Καλό είναι στη ζωή να κάνεις και το ένα και το άλλο αλλά να μην τα μπερδεύεις μεταξύ τους.
-
Οι οδηγοί θα πάνε όπου είναι φτηνότερα από ανάγκη. Όμως το Fiat Punto και το Ford Fiesta οσα λεφτα και να τους ρίξεις SonderKlasse δε γινονται, ίσως μόνο μια κακή μακρινή απομίμηση! Ανεκαθεν η ακτοπλοϊα (πλην του Παναγόπουλου που ήταν ο μόνος που ήξερε τι έκανε και που έβγαλε λεφτά ο ίδιος από τα βαπόρια του) ήταν βαπόρια που οι πλοιοκτήτες ρίχνανε ένα σκασμό λεφτά και πάλι ήταν υποδεέστερα σε σχέση με τις απαιτήσεις των γραμμών γιατί προσπαθούσαν αυτό σε αναλογίες αυτοκινήτων, να κάνουν το Punto με το ζόρι BMW κατηγορία M με κόψε-ράψε. Βλεπε το Aqua Jewel που εκανε επιμηκύνσεις, προσθήκες τιμονιών κλπ κλπ. Βλέπε αυτό, 30 ετών αλλαγή μηχανών κλπ. Βλέπε το Superferry που προσπάθησαν να κάνουν μια (κακή) απομίμηση του Δήλος αλλά δε μπορεί καλα καλα να πάει με 19 σταθερά με λίγο ζόρι (θα έκοβα το κεφάλι μου ότι αυτό το βαπόρι το μετάνιωσαν οι Στεφάνου), βλέπε όλα τα Γιαπωνέζικα που έρχονται και τους αλλάζουν τα φώτα (5 η αγορά και 20 η μετασκευή πχ - τυπική κατάσταση) κλπ.... Ούτε οι πλοιοκτήτες θα βγάλουν ποτέ (σοβαρά) λεφτά από τέτοια (συνήθως), και οι νησιώτες και οι οδηγοί θα ταλαιπωρούνται. Δυστυχώς.
- 734 replies
-
- fast ferries
- mykonos
- (and 9 more)
-
Ηλικιακό Προφίλ Ακτοπλοϊκού Στόλου
giorgos_249 replied to Nick the Greek's topic in Λοιπά θέματα ακτοπλοΐας
Εγω δε διαφωνώ, ο πρώτος που το υποστηρίζει αυτό είμαι. Ομως ξέρετε κάτι? Ανέκαθεν οι ακτοπλόοι ήταν η ουρά της Ελληνικής Ναυτιλίας. Ο,τι κάνουν οι κανονικοί εφοπλιστές, οι ακτοπλόοι είναι δέκα βήματα πίσω πάντα. Και τι κάνουν οι κανονικοί εφοπλιστές? Έβλεπα χθες γνωστό εφοπλιστή, νέο στην ηλικία και με μεγάλη παρουσία στα σόσιαλ κλπ να απευθύνεται σε ακροατήριο παιδιών 20-22 ετών που έχουν τη φιλοδοξία να δουλέψουν στη ναυτιλία και να τους λέει "we don't need to be pioneers, we just need to follow the existing regulations"!! Ε, τι περιμένετε λοιπόν από τους ακτοπλόους που είναι δέκα βήματα πίσω από αυτούς? Βλέπετε πως αντιλαμβάνονται την έννοια της ανανέωσης, την έννοια της καινοτομίας κλπ οι Έλληνες εφοπλιστές της ποντοπόρου. Αντί π.χ. να κάνουν ένα ερευνητικό κέντρο που να φέρουν π.χ. τους καλύτερους μηχανικούς του κόσμου να σχεδιάσουν μια πιο αποδοτική γάστρα ή μια πιο αποδοτική έλικα κλπ κάνουν λύκεια για ναύτες (ποντάρουν στην οικονομική εξαθλίωση των παιδιών που ζουν στην Ελλάδα και κάνουν επαγγέλματα όπως π.χ. σερβιτόροι - αυτούς θέλουν να ελκύσουν). Και το χειρότερο? Αυτοί οι μηχανικοί (Έλληνες πολλοί εξ αυτών) πάνε και δουλεύουν σε εταιρείες π.χ. Γερμανικές, από τις οποίες μετά οι Έλληνες εφοπλιστές αγοράζουν τα προϊόντα και το "πουλάνε" στην Ελλάδα επικοινωνιακά σαν "καινοτομία" (αυτά που μπορούσαν να τα φτιάχνουν in-house πολύ φτηνότερα και ευκολότερα). Έβαλα λέει το τάδε στα πλοία και λένε όλοι "πωωω" (σαχλαμάρες). Γι αυτό σε λίγα χρόνια θα χαθεί το παιχνίδι !! Πόσο μάλλον στην αγορά της ΝΜΑ και την ακτοπλοϊα. Όταν ο Αρκουμάνης και ο κάθε Αρκουμάνης μπορεί με το Wolin, τα σκουπίδια των Πολωνών, να βγάλει κέρδος σε ελάχιστα χρόνια τι κίνητρο έχει να πάει να ναυπηγήσει πλοία? Όταν ο Στεφάνου μπορεί με το Άνδρος Κουίν του 1998 να βγάλει κέρδη (γιατί ο ανταγωνισμός του είναι το Αικατερίνη) γιατί να χτίσει πλοία? Όταν ο Ηλιόπουλος μπορεί με τα παλιά ταχύπλοα που φέρνει να μεταφέρει 2 και 3 χιλιάδες κόσμο τη μέρα ανά ταχύπλοο με εισιτήρια στο θεό γιατί να χτίσει πλοία? Μόνο ο σοβαρός ανταγωνισμός, οι νόμοι (όριο ηλικίας) και κάποιες κρατικές επιχορηγήσεις (που θα επιστρέψουν πίσω πολλαπλάσιες, να είστε σίγουροι) μπορούν να αλλάξουν την κατάσταση. Δε θα αλλάξει όμως. Ας μη γράψω άλλο σεντόνι για το γιατί. Εδώ θα είμαστε να στενοχωριόμαστε με την κατρακύλα....- 137 replies
-
- ελληνικα φερρυ ηλικια
- greek ferry age
- (and 2 more)
-
Αντιθέτως, έχει κάθε λόγο να πει αυτό που ο άλλος θέλει να ακούσει και όχι απαραίτητα την αλήθεια! Στη συγκεκριμένη περίπτωση μπορεί να συμπίπτουν (το πιστεύω, το είπα και πριν ότι το πιστεύω πως ισχύει), γενικά όμως ξέρουν (και οφείλουν να ξέρουν) ακριβώς τι να πούνε και που ("κόβουν" το συνομιλητή ποιος είναι, αν έχει "δύναμη" (οικονομική, πολιτική κλπ) που μπορεί να φανεί χρήσιμη στην εταιρεία, γιατί ενδιαφέρεται και με τι κίνητρο επικοινώνησε με την εταιρεία, τι σχέση έχει με το αντικείμενο κλπ και αναλόγως μιλάνε, είναι σημαντικό κομμάτι της δουλειάς τους αυτό! ).... Τέλος άσχετο αλλά η παράθεση δελτίου τύπου μιας εταιρείας δεν αποτελεί απόδειξη ότι αυτό που λέει ένα πρόσωπο της εταιρείας είναι αληθές, για προφανείς λόγους. Συγγνώμη για το τελευταίο σχόλιο αλλά δεν άντεξα να μην το γράψω. 😂
- 58 replies
-
- magic sea ferries
- magic 2
-
(and 3 more)
Tagged with:
-
Και 30 να είχε μάξιμουμ το πλοίο λέμε τώρα- αν σου έλεγε νούμερο μέγιστης κάτω από 38 θα ήταν βλαξ (γιατί αντιλαμβάνεται ότι μιλάει με "καραβολάτρη" που θα πάει να το γράψει δημοσίως αυτό που θα ακούσει, ή που θα το συζητήσει σε τραπέζια με άλλους του ίδιου κλίματος, ή που θα το πει σε κόσμο που του λέει "θέλω να ταξιδέψω, με ποιο να πάω" κλπ κλπ). Κλασσικά εικονογραφημένα. Και για να είναι εκεί που είναι του κόβει να σκεφτεί ως εκεί (μάλλον, το πιο πιθανό, δεν ξέρω ποιος είναι ο άνθρωπος), πάντως πιθανότατα δε βρέθηκε τυχαία ούτε θα έχει υπόβαθρο λυκείου ή ΑΕΝ ξερω 'γω πίσω του.... Παντως δεν αποκλείεται να έχει όντως και 40 μαξ, το πλοίο είναι αστέρι! Τέτοια ταχύπλοα χρειαζόμαστε, μπράβο και πάλι μπράβο στην εταιρεία που επενδύει!!
- 58 replies
-
- magic sea ferries
- magic 2
-
(and 3 more)
Tagged with:
-
Για την ώρα πήγε να γευτεί μπακλαβάδες, tavukgogsu και κιουνεφε στην Κωσταντινούπολη 😅
- 58 replies
-
- magic sea ferries
- magic 2
-
(and 3 more)
Tagged with:
-
Λαύριο - Άη Στράτης - Λήμνος - Καβάλα ή Αλεξανδρούπολη
giorgos_249 replied to ΜΥΚΗΝΑΙ's topic in Δρομολόγια και γραμμές
Για ποιον ακριβώς λόγο γίνεται αυτό? (Αλεξανδρούπολη αντί Καβάλας) -
Κατά πάσα πιθανότητα είναι το Tycho Brahe (λόγω μεγέθους και πλώρης)! Πιθανότατα αν δεν είναι αυτό τότε είναι κάποιο άλλο (μοιάζουν πολύ) της διεθνούς γραμμής Helsingborg-Helsingør (ανταγωνιστικά πλοία στη γέφυρα του Oresund). Γενικά στη Σουηδία δεν υπάρχει η καχυποψία που υπάρχει στην Ελλάδα (ένα από τα βασικά πράγματα του σκανδιναβικού μοντέλου είναι η κουλτούρα εμπιστοσύνης ανάμεσα σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, κάτι που δεν υπάρχει ούτε για αστείο στη Μεσόγειο), όπως και δεν υπάρχουν και οι οι βλαμμένοι που πιστεύουν ότι "καίνε τα δάση για να βάζουν ανεμογεννήτριες" (ή και όσοι λίγοι υπάρχουν που παραλογίζονται με τέτοια αντιμετωπίζονται ως οι τρελοί του χωριού, δεν έχουν ουσιαστικό λόγο στα κοινά)....