Jump to content
Shipfriends

Top1

Members
  • Posts

    23
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Το δρομολόγιο του θα εκτελείται από το express jet από τις 19 Σεπτεμβρίου
  2. Το world μάλλον. Η γραμμή του jumbo νομίζω δεν θα συνεχίσει το φθινόπωρο
  3. Δεν πρέπει να αλλάξει κάτι από την γραμμή του θαντερ. Να παραμείνει Πειραιά Σύρο Μύκονο Πάρο ιό Σαντορίνη Ηράκλειο. Ίσως να προστεθεί η τηνος. Και να γίνεται από δυο πλοία ένα προς Πειραιά ένα προς Ηράκλειο. Τα υπόλοιπα μπορούν να επιστρέψουν στο παλιό μοντέλο χαισπιντ δηλαδή να πιάνουν 2-3 νησιά το πρωί και να προλαβαίνουν να κάνουν και απογευματινό με αλλά 2-3 νησιά. Έτσι ελαχιστοποιούνται και οι καθυστερήσεις που δημιουργούνται με τις προσεγγισεις σε πολλά νησιά και δημιουργούνται ανταγωνιστικά απευθείας δρομολόγια. Πχ πρωί Σύρο Τήνο Μύκονο απόγευμα Ιό Σαντορίνη με προσεγγίσεις Σίκινο,Σιφνο,Φολεγανδρο αναλόγως. Αυτα που έγραψες εσυ δεν καταλαβαίνω την λογική του. Θα πηγαίνει Νάξο , θα ανεβαίνει Μύκονο και μετά θα ξανακατεβαινει Ιο; Εγώ προβλέπω για το ερχόμενο καλοκαίρι τον εξής προγραμματισμό ταχύπλοων: World champion jet: όπως είναι τωρα CHJ3: Επίσης ως έχει CHJ2: >>> Καποιο της seajets: Λαύριο-Σεριφο-Σιφνο-Μηλο (απογευματινή αναχώρηση) HS4: Πειραιάς-Πάρος-Νάξος-Κουφονήσι-Κατάπολα (αλλαγή ώρας) πρώην Thunder : Πειραιάς-Σύρος-Τηνος-Μύκονος-Παρος-Ιός-Σαντορίνη-Ηράκλειο Detroit Highspeed? :Πειραιάς-Σίφνος-Ιός-Σαντορίνη πρωί / Πειραιάς-Σύρος-Τηνος Μύκονος απόγευμα Superexpress: όπως φέτος ή ίσως αναχώρηση πιο αργά Flying Cat 3: Ραφήνα-Τήνο-Μύκονο-Νάξο πρωί απόγευμα Flying cat 4: Πειραιάς-Χανιά Hellenic Highspeed: Πρωί Ραφήνα-Τήνο-Μύκονο-Νάξο-Ιό-Σαντορίνη-Ιός-Σίφνος-Πειραιάς Superrunner jet II: Πειραιάς-Σαντορίνη-Ηράκλειο Superrunner jet: απόγευμα Ραφήνα-Τήνο-Σύρο-Πάρο-Ίο-Σαντορίνη-(Ηράκλειο) Elite jet: Ρέθυμνο-Μήλος/Ρεθυμνο-Σαντορινη Speedrunner jet: Πειραιάς-(Μήλος)-Φολέγανδρος-Σίκινος-Ιός/Σαντορινη-Κατάπολα (πρωί 09:00) Jumbo jet: Πειραιάς-Μήλος-Χανιά (λόγω ταχύτητας) Tera Jet: Ραφήνα-Άνδρο-Τήνο-Μύκονο-Νάξο -Πάρο (πρωί) Olympic Champion jet: Πειραιάς-Σύρος-Τηνος-Μύκονος-Ναξος-Κουφονήσι Champion jet 1: απογευμα Πειραιάς-Σύρος-Μύκονος-Παρος-Ναξος-Ιός-Σαντορίνη-(Ηράκλειο) Power jet: το ιδιο με προσθήκη Σύρου-Τήνου και να πηγαίνει Πάρο πριν την Μύκονο Paros/Naxos Jet ή Caldera Vista: Λαύριο-Σύρος-Παρος-Φολέγανδρος-Σίκινος-Ίος-Κατάπολα-Κουφονήσι-Ναξος
  4. Πιθανολογώ πως θα δραστηριοποιηθεί η αττικά με τα νέα ταχύπλοα στις γραμμές Ραφήνα-Τήνο-Μύκονο-Νάξο-Ιό-Σαντορίνη πρωί απέναντι στην σιτζετς και στο σουπερεξπρες και Πειραιά-Σύρο-Τήνο-Μύκονο-Πάρο-Σαντορίνη απόγευμα απεναντι στο απογευματινό της σιτζετς
  5. Σε όλα έτσι γίνεται εκτός από τα seajets
  6. Ποια είναι η λογική να αναχωρούν με 20 λεπτα διαφορά από το Ηράκλειο τα power και elite jets ? γιατι δεν βάζουν το ελίτ απογευματινό από Ηράκλειο ώστε να μπορείς να κανείς και μονοήμερη από Σαντορίνη στην Κρήτη;
  7. Κανείς λάθος. Μέχρι πρότινος είχαμε ανταγωνισμο μεταξύ ταχύπλοων κυρίως ,στις ανατολικές Κυκλάδες. Πλέον έχουμε και ανταγωνισμό ταχυπλοοων-συμβατικών με τα ταχύπλοα να έχουν μειώσει δραματικά τις τιμές και την Attica να τις έχει στα ύψη σε σχέση με αυτό που προσφέρει. Τουλάχιστον για την αγορά Σύρου-Τήνου-Πάρου προς/απο Αττική , υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός πλέον και αυτό είναι πολύ θετικό. Οι τιμές αλλάζουν από μέρα σε μέρα ανάλογα με το τι πλοία υπάρχουν αυτή τη μέρα. Πχ όποτε έχει θαντερ η σιτζετς ρίχνει αρκετά τις τιμές. Όταν η μπλου σταρ έχει εκπτωτικά επίσης η σιτζετς κατεβάζει τις τιμες της κάτω από τον κανονικό ναύλο της αττικά. Πολύ θετικό αυτό. Το world είναι η αλήθεια ότι ποτέ δεν φεύγει στην ώρα του. Αλλά έχει το πολύ 1 ώρα καθυστέρηση σταθερή και από τη στιγμή που θα μπεις δεν πρόκειται να κανείς πάνω από τον χρόνο που δίνει. Το bs Paros το έχω παρατηρήσει πολλές φορές. Φτάνει στην ώρα του αλλά αργεί να φύγει γιατι κάνουν με πολύ Άργους ρυθμούς την επιβίβαση-αποβίβαση. Πχ από Σύρο δίνουν 16:00-20:00 και τις περισσότερες φορές φεύγει 16:15 και φτάνει Πειραιά 19:50. Επειδή όπως ειπα τα ταχύπλοα έχουν πολύ μικρή διαφορά στην τιμή και κάνουν τον μισό χρόνο , απορώ γιατί δεν δίνουν 3:40 λεπτά. Ειδάλλως ας κατεβάσουν την τιμή γιατί έχουν ξεφύγει
  8. Το πλοίο κάνει σχεδόν πάντα το Σύρος-Πειραιάς σε 3 ώρες και 40 λεπτά. Ενώ μέχρι πέρσι ή πρόπερσι το έδιναν 3:45 φέτος δίνουν 4 ώρες διάρκεια ταξιδιού και δεν καταλαβαίνω τον λόγο. Ειδικά τώρα που τα ταχύπλοα έχουν τις τιμές τους πολύ κοντά του και κάνουν τον μισό χρόνο.
  9. Σοβαρά; Γιατί η δικιά μου εμπειρία είναι διαφορετική. Έχει κάθε μέρα καθυστερήσεις, άθλιο σαλόνι , τελείως άβολα καθίσματα και η ταχύτητα του είναι ένα αστείο από μόνη της.
  10. Θεωρώ οξύμωρο το γεγονός ότι στο thunder απαγορεύουν να βγεις έξω κατά τη διάρκεια του ταξιδιού ενώ στο champion jet 1 και jumbo jet που πάνε και με 2-3 κόμβους παραπάνω επιτρέπεται καθόλη την διάρκεια. Γενικά έχει κανείς μια «λίστα» σε ποια ταχύπλοα επιτρέπεται να βγεις έξω και σε ποια οχι;
  11. Θα μπορούσε κάποιες μέρες αντί για Κουφονήσι-Καταπολα να πηγαίνει Ίο.
  12. Πολύ ανόητο που είναι τόσο ακριβό για Πειραιά-Ηράκλειο και αντιστρόφως ενώ κάνει 10 λεπτά πιο γρήγορα από τα συμβατικά. Θα μπορούσε να έχει τιμές ανταγωνιστικές και να προσφέρει μια επιπλέον σύνδεση σε μια πρωτότυπη ώρα 09:00 από Πειραιά και 07:00 από Ηράκλειο. Από την άλλη θα έκλειναν όλοι για Ηράκλειο/Πειραια και θα κατέβαιναν στα νησιά.
  13. Υπάρχει περίπτωση να αναλάβει την Βενετία;
×
×
  • Create New...