Jump to content
Shipfriends

iord

eMembers
  • Posts

    147
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Δεν είναι ρεαλιστικό σενάριο αυτό για πολλούς λόγους. Αν κάνει σωστά τις τραμπες πιστεύω βγαίνει χωρίς να επιβαρύνει την Χίο Μυτιλήνη ιδιαίτερα, αλλά Ηράκλειο πρέπει να δόσει μια μόνιμη λύση. Είμαι περίεργος οι μεταφορικές στο Ηράκλειο που είναι το μόνο κομμάτι στο οποίο υπερέχει των μινωικών, δεν έχουν κάνει θέμα;;;
  2. Η αλήθεια είναι πως δεν ξέχασα την Αδριατική, αλλα επειδή εκει ειναι μια πολυ ρευστή και συνεχως εναλλασσόμενη κατασταση, για την οποια δεν εχω και ιδιατερη γνωση δεν την ανεφερα στα δυνατα σημεια την εταιριας. Συμφωνώ και εγω οτι θα πρεπει για να εχουν μια βάση για προχωρήσουν θα πρέπει να εχουν τουλάχιστον 200-250 εκατομμύρια ευρώ έτοιμα. Ωστοσο δεν μου φαινεται τοσο απιθανο να συμβει αυτο, ειδικα σε βαθος δεκαετιας και εξηγουμε. - Η εταιρεία με βαση τα οικονομικα της στοιχεια εχει 103,4 εκατομμύρια ταμεια διαθεσημα στο τελος του 23 - Κατεγραψε κερδη 61 εκ καθαρα μεσα στο 23 και με βαση τις προβλεψεις αυτο το ποσο θα μεινει σταθερο η και θα ανεβει. - Μεσα στο 24 ηδη εχει καθαρα κερδη 24 εκ απο πωλησεις εξπρες σκιαθος και συμμέτοχης σε ΑΜΛ ( η οποια την εβαλε μεσα κατα 1,8 εκ το 23). - Η αξια ιδιοκτησιας της εταιριας πλησιαζει τα 900 εκ μετα την αγωρα της ΑΝΕΚ Στα αρνητικα τωρα η εταιρια ειχε υποχρεώσεις 588 εκ στο τελος του 23 (απο περιπου 530), αρκετες δημιουργηθηκαν απο τα 80 εκ για αγορα ΑΝΕΚ, και τις αγωρες bc2 και χαισπιντ 3. Αν η εταιρια θελει να προχωρησει η επενδυση θα πρεπει να τα μειωσει σε ενα πιο βιώσιμο ποσο υψου 250-350 εκ. Ωστοσο ουτε ειναι ουτοπικο σεναριο. Ηδη με τις πωλησεις ΑΜΛ και εξπρες σκιαθος η αττικα εβγαλε απο πανω της 34 εκ υποχρεωσεων που σχετιζονταν με αυτα, ενω χωρις νεες υποχρεωσεις να φαινεται πως δημιουργουνται στο οριζοντα η εταιρια θα μπορεσει φετος να κανει μια γεναια μειωση στο ποσο αυτο. -Με βαση τα παραπανω λοιπον θεωρω πως η Αττικα συντομα θα ειναι σε θεση να ξεκινησει το πλανο ανανεωσης του στολου της, (δεδομενο βεβαια οτι δεν θα υπαρξει καποια δυσαρεστη ανατροπή). - Ενα δικο μου σεναριο επισης σχετικα με το προγραμμα αττικα ειναι οτι θα μπορουσε να φτιαξει 3 καλουπια για τ 3 μεγεθη του αιγαιου (οπως ο στριτζης με τις παραγγελιες του το 2000), και να παραγειλει μαζικα, πραγμα που θα εριχνε την τιμη ανα πλοιο, και παραλληλα, αλλες εταιριες του αιγαιου που θα θελουν να μπουν στο κολπο των νεότευκτων ( γκολντεν, σιτζετ πχ ) θα μπορουσαν η να χρονοναυλωσουν (οπως εγινε με την σειρα ε φλεξερ της στενα) η να αγορασουν σε χαμηλοτερη απο οσο θα ηθελε να για να φτιαξου δικο τους αλλα υψηλοτερη απο αυτη που πληρωσε η αττικα ( παραδειγμα τα σουπερφαστ 1/2 που ο γκριμαλντι τα πληρωσε 50 το 1 στην σειρα των 8 και η αττικα πηρε 75 το καθενα). Αυτο ειναι το δικο μου σεναριο ανεπτυγμένο σχετικα με το τι μπορει να γινει. Ηλικρινα χαρα στο κουράγιο οποιου ειχε την ορεξη να το διαβασει μεχρι τελους και τον ευχαριστω. Εννοειτε πως ειμαι ανοιχτος σε υποδειξεις και διορθωσεις αν λεω κατι λαθος. κατα τα αλλα τα αποτελεσματα του εξαμηνου που θα βγουν μετα το καλοκαιρι θα μας δώσουν μια ιδεα σχετικα με το κατα ποσο επεσα μεσα και τα σεναρια μου ειναι εφικτά.
  3. Με παρεξήγησες, εγώ ειπα οτι το συγκεκριμένο πλοιο δεν την βγαζει κατω απο 24 ωρες την γραμμη με 16 - 16,5 κομβους. Ενα αλλο πλοιο που πιανει 18,5 / 19 μπορει να βγαλει την γραμμη σε αυτα τα ωραρια που εκανε ο δαιδαλος Το εχω νομιζω γραψει αλλοστε και στο τοπικ για την γραμμη οτι η αποψη μου ειναι οτι με 3 λιμανια και 18 - 20 ωρες ταξιδιου θα μπορουσε να λειτουργησει σε μονιμη βαση η γραμμη.
  4. επεστρεψε αυτη την ωρα στο μεγαλο λιμανι, χωρις ριγα αν παρατηρησα καλα (ειχε σκοτάδι μπορει να με διαψευσει το πρωι)
  5. Εφοσον προκειτε για ιδια εταιρια δεν μπορω να καταλαβω γιατι αποκλείουμε οτι θα δεν εχει και αυτο 100 προορισμους. Kαι 3 προορισμούς ενδιάμεσους μονο να εχει να εχει κάτω απο 24 ωρες δεν κανει. Οποτε ας ειμαστε ρεαλιστες.
  6. Με 16,5 κόμβους υπηρεσιακή, θα νοσταλγήσει ο κοσμος το Ιεραπετρα και τις 27 ωρες του. Πολυ ακαταλληλο πλοιο για αυτη την γραμμη, μια χαρα ομως για βραδυνο ικαροσαμια, δυτικες κυκλαδες, ρεθυμνο, αγονες θεσσαλονικη- ΒΑ ΑΙΓΑΙΟ και για την Λημνο που το καλοκαιρι μαζευει αρκετο κοσμο.
  7. Νταξει μην ξεχναμε οτι η αττικα αυτη την στιγμη τρεχει ολο το αιγαιο ΜΟΝΗ της. Το μονα πλοια της που εχει απευθειας ανταγωνισμο ειναι του ηρακλειου και το χαισπιντ 4. Αν ειχε 60 εκ καθαρα κερδη το 23 ευκολα τα διατηρει και τα ανεβαζει το 24. Τελος του 25 αν συνεχισουν ετσι τα πραγματα θα ειναι σε θεση να ριξει την προκαταβολή και μετα τα υπολοιπα θα γινουν απο δανεια, και ολο και καποιο εσπα για πρασινα πλοια θα βγει για να βοηθησει λιγο την κατασταση. Αυτη την στιγμη αν ενας ειναι σε θεση να ναυπηγησει αυτος ειναι η αττικα. Μην ξεχναμε οτι η εταιρια σε ολες τις γραμμες αιγαιου εκτος κρητης ειναι και ets free μεχρι το 2030.
  8. Το σπίριτ ναι και μάλιστα σχετικά πρόσφατα και σίγουρα όλο αυτό είναι εκτός προγραμματισμού. Εγώ ανέφερω τους παράγοντες ως μια πιθανή εξήγηση, γιατί θεωρώ υπερβολή τους χαρακτηρισμούς που έχουν χρησιμοποιηθεί παραπάνω
  9. Ας μην υπερβάλλουμε και ας μην λέμε ανακρίβειες. Το πλοίο δεν το έχει σταματήσει ποτέ τουλάχιστον τα τελευταία 8 χρόνια το ιταλικό Πορτ Στέιτ. Αυτό που πιθανότατα συμβαίνει είναι ότι το πλοίο χρειάστηκε μια γερή μηχανική επισκευή, για να μπορεί να αποδόσει όπως πρέπει και παράλληλα πιθανόν να γίνεται και μια συντήρηση/ ανανέωση εσωτερικών χώρων που υπήρχαν κάποια παράπονα τα τελευταία χρόνια. Συμπεριλαμβάνοντας στα παραπάνω το γεγονός ότι η αττικά έκανε ένα γενικά κακό προγραμματισμό, οτι το κόστος της εν λόγο επισκευής βγήκε μεγαλύτερο από ότι περίμενε, συν ότι η κίνηση στην Αδριατική δεν φαίνεται αυτή την περίοδο να απαιτεί και άλλο πλοίο (εδώ και το Αριάδνη ναυλωθήκε με την πρώτη ευκαιρία χωρίς να αντικατασταθεί) ώστε να βιαστούν. Αν τα βάλει κάποιος κάτω μπορεί να βγει λογική πίσω από την καθυστέρηση του χωρίς να υπερβάλλουμε
  10. Αααα όπως το κατάλαβα νόμιζα ότι είχε δηλώσει ίδιο δρομολόγιο με το Διαγόρας, αλλα από ότι καταλαβαίνω κάνει το περσινό του Τσάμπιον τζέτ χωρίς επιδότηση (εξ ου και συμβατικό)
  11. Αν πάρει την γραμμή αυτό σημαίνει ότι ο Διαγόρας χάνει την επιδότηση εφόσον υπάρχει ενδιαφέρον ελεύθερης δρομολόγησης;;;
  12. Αυτο ακριβως ειναι ο λογος ο οποιος δεν συμφερει τις συγκεκριμενες εταιριες να βαλουν το πλοιο. Ειδικα σε μια εποχη που περα απο τους εποχιακους η επιβατικη κινηση ειναι σχετικα μικρη και χειμωνα στηριζεται κυριως στα φορτηγα.
  13. Σωστός αυτό μπορεί. Με την ευκαιρία, αυτές ήταν οι τιμές σχεδόν 20 χρόνια πριν την εποχη τον χαισπιντ της χελλενικ όπως έχουν αυτές αναρτηθεί στην αρχή του τοπικ. Economy Class 40,20 , Business Class 52.10 , VIP Class 71,90 Αυτή την στιγμή το συμβατικό είναι σχεδόν 20-25% ακριβότερο στις ιδιες κατηγορίες ενω για το ταχύπλοο.....συζητάμε για διπλασιασμό.
×
×
  • Create New...