Jump to content
Shipfriends

ΘΗΣΕΑΣ

eMembers
  • Posts

    131
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Απίστευτο. Και τότε η Ionian Ferries δεν είχε ανταγωνισμό στη γραμμή.
  2. Είπα εγώ ότι "φταίει το πορθμείο"; Όχι. Εγώ έφταιγα. Κι έμαθα. Και κατάλαβα ότι δεν είναι πια ο τρόπος για να περνάς από Πελοπόννησο σε Στερεά αυτός, όταν ακριβώς από πάνω, υπάρχει άλλος που περνάς σε 30".
  3. Τελευταία φορά που χρησιμοποίησα την πορθμειακή γραμμή Ρίου Αντιρρίου ήταν τον Σεπτέμβριο του 2009. Είχα να προλάβω άλλο δρομολόγιο από Κυλλήνη. Θεώρησα ότι είχα αρκετό χρόνο μπροστά μου και είπα "να κάνω οικονομία". Δεν ήξερα ότι πια δεν ακολουθούσαν το σύστημα "φορτώνει, γεμίζει, φεύγει" οπότε, ο διάπλους του στενού, με αναμονή γύρω στα 15', φόρτωση - εκφόρτωση, μου πήγε γύρω στα 45'. Αποτέλεσμα ήταν να χάσω τον Σολωμό από Κυλλήνη. Ποτέ ξανά, ειδικά για ανθρώπους σαν εμένα που διέρχονται από τη γέφυρα μια δύο φορές τον χρόνο.
  4. Εν τω μεταξύ, φαίνεται πόσο σχετικός με τη θάλασσα και τα καράβια είναι ο κύριος - κυρία που έγραψε την καταγγελία, από τη χρήση λέξεων όπως "μπουκαπόρτα" για παράδειγμα.
  5. Με την έναρξη των θερινών δρομολογίων, Fior και Mare εξυπηρετούν τη γραμμή.
  6. Πολλές φορές έχω κατέβει με το αμάξι τη ράμπα του άνω γκαράζ στο Mare και δίπλα "τρέχει" η μάνικα της τροφοδοσίας του πετρελαίου...
  7. Αν εννοείς την "πετρέλευση", ανέκαθεν τα ζακυνθινά έπαιρναν καύσιμα την ώρα της αποβίβασης/επιβίβασης. Δεν ξέρω γιατί. Και δεν ξέρω κατά πόσον είναι και ασφαλές αυτό...
  8. Σίγουρα, αυτή τη στιγμή παίζει μπάλα μόνος. Μηδέν ανταγωνισμός. Σε ότι αφορά τις επενδύσεις που έχει κάνει στον στόλο του, μπορεί να έχει ρίξει αρκετά χρήματα για συντηρήσεις και μετασκευές (ουδείς από εμάς είναι εις θέση να γνωρίζει τα ποσά με ακρίβεια), αλλά όλα τα βαπόρια του τα αγόρασε με αρκετά χρόνια στην πλάτη. Ένα μάλιστα εξ αυτών, το αγόρασε κατεστραμμένο. Το νεότερο βαπόρι του στόλου του, όταν έρθει, θα είναι η Κοντέσσα. Που σήμερα είναι 26 ετών. Επομένως, δεν νομίζω ότι έδωσε πολλά χρήματα για τις αγορές. Συμπέρασμα: όποτε κι αν θελήσει να αποχωρήσει, θα φύγει με κέρδη. Αυτό είναι σίγουρο.
  9. Στοιχεία δεν έχω. Υπόθεση κάνω, βασιζόμενος στο γεγονός ότι είναι μεν σοβαρός επιχειρηματίας που δείχνει να έχει μεγάλη οικονομική άνεση, αλλά δεν προέρχεται από τον χώρο της ναυτιλίας. Οπότε, αν δει ότι δεν τον συμφέρει άλλο, θα αποχωρήσει, φροντίζοντας να έχει και καλό κέρδος. Έχουμε παραδείγματα και άλλων οικογενειών σε Ζάκυνθο και Κεφαλονιά που αποχώρησαν εντελώς από τη ναυτιλία.
  10. Η γεωγραφική ιδιαιτερότητα με το νέο οδικό δίκτυο δεν νομίζω ότι υφίσταται. Ακριβώς αυτή η ξεπερασμένη παραδοχή περί δυσκολίας πρόσβασης στην Κέρκυρα από Αθήνα (κυρίως) και Θεσσαλονίκη είναι αυτή που διατηρεί την υποτιθέμενη ανάγκη για "συχνά δρομολόγια". Σε μια κοινωνία χωρίς αγκυλώσεις, σε μια χώρα με γρήγορους ρυθμούς και δυνατότητα προσαρμογή σε μια νέα πραγματικότητα, οι ακτοπλοϊκές εταιρείες θα είχαν ήδη προσαρμοστεί και θα είχαν λιγότερα δρομολόγια με λιγότερα πλοία αλλά μεγαλύτερη χωρητικότητα. Μπορεί η γραμμή Κέρκυρας - Ηγουμενίτσας να είναι πορθμειακή, αλλά η Κέρκυρα δεν είναι ούτε Θάσος, ούτε Μεγανήσι, ούτε Σαλαμίνα, ούτε καν Βόρεια Εύβοια. Έχει άλλες ανάγκες και πολύ μεγαλύτερο πληθυσμό. Στο κάτω κάτω οποίος γουστάρει παντόφλες και χαμηλότερα ναύλα, εάν ποτέ γίνει η αναβάθμιση που πρέπει με μεγάλα πλοία και ακριβότερα ναύλα, μπορεί να εξυπηρετείται με τον "Καποδίστρια" από τη Λευκίμμη.
×
×
  • Create New...