Jump to content
Shipfriends

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Che tristezza. La prossima partenza quindi sarà Aliaga insieme al suo gemello Capricorn... 🙄😒
  3. Υπολογισμένο 6500-7000 λίτρα την ώρα . Δεν γνωρίζω ακριβώς τι καίνε οι ΜΑΝ αλλά γνωρίζοντας τις αντίστοιχες MTU το υπολόγισα με 2-3% παραπάνω
  4. σημερα πηγα και εβγαλα εισιτηρια για χανια με τη σι τζετ για τον αυγουστο .οι τιμη ειναι πειραιας-χανια ατομο σε απλη θεση 65,70 και αυτοκινητο 59.70.επιστροφη με εκπτωση 30% εδωσα απλη θεση 46.20 και αυτοκινητο 59.70.συνολο 231 ευρω και κατι ψηλα.θεωρω οτι ειναι πολυ καλες τιμες σε ευχαριστουμε super mario . ποιος ο λογος να παει καποιος να ταλαιπωριετε σε ημερισιο με το βενιζελος 9 ωρες στο καταστρωμα και να μη παρει το ταχυπλοο.επειδη ταξιδευω συχνα κρητη και για να την παλεψεις με το πλοιο θελει καμπινα ο ηλιοπουλος εδωσε μια λυση.και πιστευω πως θα παρει κοσμο αρκετο που βαριετε το καραβι.τωρα αν το κανει 6 ωρες οκ για παραπανω δεν νομιζω.εξαλλου σε βραδυνα με καραβι εκει που εχουν παει η τιμες στης καμπινες ειναι αστα να πανε.
  5. Καταλαβαίνω το σκεπτικό, αλλά αν τα απλά μαθηματικα τα κάνουμε λίγο πιο advanced, τότε αλλάζει η εικόνα. Γιατί 60€ μέσο όρο αλλά με -30% στην επιστροφή, -24% που είναι το ΦΠΑ στο εισιτήριο το έσοδο πέφτει. Από κει και πέρα τα συμβατικά με τιμές vlsfo μεταξύ 630-650€ ο τόνος σημαίνει ότι το συμβατικό θέλει περίπου 45 - 50000€ για ένα κυκλικό. Ο Βενιζέλος μπορεί λίγο παραπάνω. Άρα το ταχύπλοο με τα Γουότερ τζετ τι κατανάλωση θα έχει;
  6. Today
  7. συμφωνα με το ais το πλοιο κατεβηκε απο τα βαζα και αυτην την στιγμη κανει μανουβρα με 1.5kn και heading 356 (μπορει να προκειτε για glitch του ais)
  8. Μένει να φανεί αν και το target group είναι ο τουρίστας και οχι ο Έλληνας. που οι περισσότεροι κάνουν και συνδιαστικες διακοπές . Θα βοηθηθεί και απο τους πράκτορες που συνεργάζεται χρόνια. Δεν ειναι δρομολόγιο κουμπαράς αλλά κράχτης και πίεση στον ανταγωνισμό .
  9. Το δρομολόγιο θα βγαίνει στο 6ωρο πιστεύω..αν έχει και μελτέμια θα πηγαίνουμε σε 6.30-7. Ποιος μένει μέσα στο ταχύπλοο τόσες ώρες; Δεν υπάρχει πιο ιδανικό από το βραδινό δρομολόγιο και άφιξη το πρωι. Σίγουρα θα τσιμπήσει άτομα απο την ανεκ αλλά δεν πιστεύω πώς ο κόσμος θα το προτιμήσει.
  10. θα διαφωνήσω εν μέρη καθώς με απλά μαθηματικά σε 11 ωρο δρομολόγιο το κόστος των καυσίμων με 60€ μέσο ορο εισιτηρίου ειτε επιβάτη ειτε αμαξιού καλύπτεται σχετικά εύκολα . Και 1000 άτομα/αμάξια περιληπτική να κάνει τα έξοδα καυσίμων τα βγάζει . Το αν θα πουλάει 1000+ εισιτήρια ανα δρομολόγιο (πήγαινε - ελα) είναι άλλο κομμάτι (θεωρώ τις περισσότερες μέρες ναι) . Επίσης έχει αρκετά άλλα δρομολόγια που του αποφέρουν πολύ χρήμα οπότε και κάποια χασούρα να έχει θα την καλύψει απο αλλού
  11. Παραδόθηκε το πλοίο και ξεκινά την πρώτη του κρουαζιέρα στις 19 Ιουλίου, μαζί με το Goddess of the Night. Αναφέρεται πως η ιδιαιτερότητά του έγκειται στο ότι προορίζεται για 3ήμερες και 4ήμερες κρουαζιέρες και όχι εβδομαδιαίες ή παραπάνω διάρκειας. Συνολικά 5,668 επιβάτες σύν 2,290 μέλη πληρώματος, σύνολο σχεδόν 8 χιλιάδες άτομα σε πλήρη απασχόληση. Κολοσσιαίοι αριθμοί.
  12. Τα άκουσε το preservation society του πλοίου τα θλιβερά μαντάτα. Και εξηγούμαι: οι ιδιοκτήτες της προβλήτας στην οποία ελλιμενίζεται εδώ και 28 χρόνια, είχαν προσπαθήσει να επιβάλλουν διπλασιασμό του κόστους ελλιμενισμού. Το preservation society πήγε στο δικαστήριο και το δικαστήριο έκρινε πως δεν είχαν δικαίωμα να το κάνουν χωρίς να δώσουν κάποιο περιθώριο στους πλοιοκτήτες. Την ίδια στιγμή όμως, έκρινε πως έχουν δικαίωμα να ζητήσουν την απομάκρυνση του πλοίου, κάτι το οποίο πρέπει να λάβει χώρα μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου. Οπότε τώρα τρεχάτε ποδαράκια μου για να βρεθεί νέο σπίτι αλλά και να γίνουν τα απαραίτητα(επιθεωρήσεις, ρυμούλκηση, ασφάλεια) για την μεθόρμιση του πλοίου. Δύσκολα όλα αυτά λέω εγώ, το τέλος είναι πιο κοντά παρά ποτέ.
  13. Έχεις δίκιο, έχεις δίκιο. Εγώ απλά το γεγονός ότι φτάνει το εκάστοτε πλοίο Σάββατο βράδυ στο Rotterdam από το Zeebrugge και φεύγει Κυριακή απόγευμα, το εκλαμβάνω σαν ξεχωριστό δρομολόγιο.
  14. Πόσα θα βάλει από την τσέπη του αυτός ο τύπος, φέτος, σε αυτό το δρομολόγιο..? Τραγικά χαμηλές τιμές για τραγικά κοστοβόρο πλοίο σε τραγικά μεγάλη (για αυτό) διαδρομή. Ρητορικό το ερώτημα προφανώς...
  15. σημερα πηγα και εβγαλα εισιτηρια για χανια με τη σι τζετ για τον αυγουστο .οι τιμη ειναι χανια-πειρεας ατομο σε απλη θεση 65,70 και αυτοκινητο 59.70.επιστροφη με εκπτωση 30% εδωσα απλη θεση 46.20 και αυτοκινητο 59.70.συνολο 231 ευρω και κατι ψηλα.θεωρω οτι ειναι πολυ καλες τιμες σε ευχαριστουμε super mario .
  16. Απ'ότι βλέπω αυτή η εταιρεία έχει μεγάλα ρο/ρο
  17. Το Σαμος πάει με το ζόρι δυστυχώς 19 μίλια σχεδόν 13 ώρες κάνει το Πειραιά Μυτιλήνη με Χίο βάλε αν έχει και άγονη πας στο 15 Ώρο και. Μονες γραμμές που θα τανε ταιριαστό για Χειμώνα εκτός τη ΠΧΜ που το φορτώθηκε θα ήταν οι Πειραιά Χανιά η Ηράκλειο
  18. Στη Ντάνα του Majesty of The Oceans το Uni Assure , αγορασμένο απο Τουρκική γιάρδα
  19. Τουλάχιστον οι χελώνες της Ελευσίνας δε θα το επισκέπτονται για να βρουν φαγητό 🤣
  20. Πάει για την Ελευσίνα, οπότε θεωρώ ότι δεν θα ταξιδέψει ούτε φέτος το καλοκαίρι.
  21. Άρα αν κάποιος ταξιδεύει για Μήλο τον συμφέρει να κλείσει εισιτήριο για ολόκληρη τη διαδρομή... παράδοξο!
  22. Το πλοίο είναι δεμένο στο λιμάνι της Νέας Περάμου από τις 12 Ιουνίου
  23. Φορτώθηκαν οι δύο μηχανές του “ΚΑΛΥΜΝΟΣ ΝΤΟΛΦΙΝ” με προορισμό το συνεργείο της MTU στην Αθήνα.
  24. Τραυματισμός επιβάτιδας στο Ε/Γ-Ο/Γ Δημήτριος Σ στην Πάτρα
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...