Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Δρομολόγια στην Θεσσαλονίκη λοιπόν και όχι από Θεσσαλονίκη  ;) "από" έχουμε πλέον μόνο όταν ταξιδεύει η ...... NEL και αν είναι ο Ερμής στον Κριό.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Απο οτι φαινεται τα δυο πλοια θα ειναι το Κωνσταντης και το Αγ. Γεωργιος που κανουν δρομολογια στη Σαλαμινα 

 

Πηγη: ΥΠΟΔΟΜΕΣ

Το Κωνσταντης ξεκινησε ηδη συμφωνα με το δελτιο ειδησεων της ΝΕΡΙΤ και τις επομενες εβδομαδες θα ξεκινησουν και τα αλλα δυο. 

Ξερουμε ποιο θα ειναι το τριτο;

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Σε ρότα αδειοδότησης πλέει και το και το δεύτερο καραβάκι που σχεδιάζεται να ενισχύσει το εγχείρημα της πιλοτικής θαλάσσιας αστικής συγκοινωνίας στη Θεσσαλονίκη.

Το θέμα θα τεθεί την ερχόμενη Τρίτη στο υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας ενώ εφόσον δοθεί η άδεια, ο "Αη Γιώργης" θα βρίσκεται στην πόλη μέχρι την Παρασκευή προκειμένου να ξεκινήσει δρομολόγια.

"Εφόσον ξεκινήσει και ο "Αη Γιώργης" τα δρομολόγια θα γίνονται ανά ώρα. Παράλληλα εξετάζονται τρόποι ώστε να τοποθετηθούν "δέστρες" στην παραλία, στο ύψος της πλατείας Ελευθερίας, προκειμένου να είναι ευκολότερη η πρόσβαση του κοινού στα καραβάκια, από ό,τι είναι σήμερα εντός του λιμανιού" σχολίασε σήμερα ο αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης, Γιώργος Τσαμασλής, στο περιθώριο της συνεδρίασης της Μητροπολιτικής Επιτροπής.

Για το πρώτο καραβάκι, τον "Κωσταντή" είπε ότι τα Σαββατοκύριακα έχει απόλυτη πληρότητα ενώ τις καθημερινές περίπου τριάντα άτομα προτιμούν το πρωινό δρομολόγιο για να μετακινούνται προς τις δουλειές τους. "Είναι ακόμη αρχή. Ο κόσμος σταδιακά μαθαίνει το νέο μέσο και το υιοθετεί. Άλλωστε ο καιρός δεν έχει φτιάξει ακόμη" πρόσθεσε. Έθεσε, άλλωστε, ζητήματα προβολής του εγχειρήματος ώστε να πληροφορηθεί ακόμη περισσότερος κόσμος. "Τα καραβάκια είναι μια πραγματικότητα. Θέλουν όμως στήριξη για να τα έχουμε και του χρόνου. Η ένωση καταστηματαρχών και η τουριστική επιχείρηση στο Δήμο Θερμαϊκού έχουν αποφασίσει να τα διαφημίσουν ενώ ήδη ο πλοιοκτήτης βρίσκεται σε διαδικασίες συνεννόησης για την προμήθεια ενός σύγχρονου σκάφους που θα μειώσει το χρόνο της απλής διαδρομής από 45 με 50 λεπτά στα 30", ανέφερε.

Σημειώνεται ότι κατά τη συνεδρίαση της Μητροπολιτικής Επιτροπής Θεσσαλονίκης, η Ιωάννα Τζάκη υπέβαλε την παραίτησή της από τη θέση της προέδρου ενώ νέος πρόεδρος του οργάνου εξελέγη ο Βασίλης Κανάκας.

Πηγη: The Seanation

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ξεκινησε και το δευτερο καραβακι δρομολογια στη πιλοτικη θαλασσσια συγκοινωνια της Θεσσαλονικης

Με δύο καραβάκια πραγματοποιείται από σήμερα η πιλοτική θαλάσσια συγκοινωνία καθώς έφτασε στη Θεσσαλονίκη και ο «Άη Γιώργης» που ξεκίνησε δρομολόγια για να ενισχύσει τον «Κωσταντή» που πραγματοποιεί ταξιδάκια στον Θερμαϊκό από τις 19 Μαΐου. Με την ένταξη του «Αη Γιώργη» στο εγχείρημα, τα δρομολόγια θα γίνονται πλέον ανά ώρα προκειμένου να διευκολυνθεί το κοινό. Σύμφωνα με τον πλοιοκτήτη Μανώλη Κάιλα, παρόλο που το κοινό δεν γνώριζε την ώρα του δρομολογίου, τριάντα άτομα επιβιβάστηκαν στον “Αη Γιώργη” για το πρώτο του ταξίδι στον Θερμαϊκό Κόλπο ενώ εκτιμάται ότι τις επόμενες μέρες η κατάσταση θα εξομαλυνθεί ως προς την πληρότητα των δρομολογίων. Την ίδια στιγμή τοποθετούνται ενημερωτικές πινακίδες για τα νέα δρομολόγια στα σημεία επιβίβασης και αποβίβασης των επιβατών.
Η άφιξη του δεύτερου πλοίου είχε καθυστερήσει λόγω καιρικών συνθηκών ενώ η κίνησή του στο εξής θα καθορίσει και το αν υπάρξει και τρίτο πλοιάριο στη γραμμή. Τα πλοία θα διανυκτερεύουν το ένα στην Περαία και το άλλο στη Θεσσαλονίκη.

Τα πρώτα δρομολόγια κάθε μέρα θα γίνονται στις 9.30 το πρωί από Θεσσαλονίκη και στις 8.30 από την Περαία ενώ στις 9 με 9.30 το βράδυ θα ξεκινούν τα τελευταία δρομολόγια και από τους δύο “σταθμούς”.

Πηγη: ΕΘΝΟΣ

Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφέρον το εγχείρημα και μακάρι να πετύχη.Υπάρχει βεβαίως και ο ανταγωνισμός απ'τίς λεωφορειακές γραμμές που πάνε στην Περαία,επίσης δέν ξέρω κατά πόσον τα πλοία κάνουν και ενδιάμεσες προσεγγίσεις (είναι άραγε εφικτό κάτι τέτοιο;Διότι ένα πλοίο δέν μπορεί να πλέη πολύ κοντά στην ξηρά).

 

Αν το "πιλοτικό" δρομολόγιο διατηρηθή και τον Αύγουστο,μάλλον θ'ανέβω πρός Θεσσαλονίκη γιά να το δώ και να σάς πώ εντυπώσεις.

 

ΥΓ.Κάτι παρόμοιο θα μπορούσε ίσως να γίνη και στην παραλιακή ζώνη τής Αθήνας (άν και με τίς τόσες πλάζ που υπάρχουν εκεί,μάλλον δέν θα ήταν και πολύ βολικό να πηγαίνουν τα πλοιάρια κοντά στήν ακτή).
 

Edited by Hastaroth
Link to comment
Share on other sites

......Υπάρχει βεβαίως και ο ανταγωνισμός απ'τίς λεωφορειακές γραμμές που πάνε στην Περαία,επίσης δέν ξέρω κατά πόσον τα πλοία κάνουν και ενδιάμεσες προσεγγίσεις (είναι άραγε εφικτό κάτι τέτοιο;Διότι ένα πλοίο δέν μπορεί να πλέη πολύ κοντά στην ξηρά)....

 

 

Έχει αναφερθεί παραπάνω ότι ΄το καραβάκι ενδιαμέσως πιάνει και Καλαμαριά (προφανώς εννοεί στη Νέα Κρήνη). Τώρα, αν κάνει 30 λεπτά, η διάρκεια του ταξιδιού είναι καλή. Η ώρα που κάνει το λεωφορείο εξαρτάται: αν κολλήσει άπό τη διασταύρωση του ΙΚΕΑ/Διαβαλκανικού μέχρι τη Γεωργική Σχολή, κλάφτα Χαράλαμπε, αν δεν βρεί κίνηση είναι ανεκτά, αλλά ασφαλώς πάνω από 30 λεπτά.  

Link to comment
Share on other sites

Κάτι παρόμοιο θα μπορούσε ίσως να γίνη και στην παραλιακή ζώνη τής Αθήνας

από χρόνο συμβατικό δεν θα προσέφερε τίποτα ουσιαστικό. δελφίνι θα ήταν "τσουχτερό" και θα ήθελε καλές πληρότητες.

Link to comment
Share on other sites

Πληρότητες πιστεύω ότι το υδροπτέρυγο θα είχε καλές,οπότε δέν θα ήταν και τόσο "τσουχτερό".Αλλά με τίς τόσες πλάζ που υπάρχουν κατά μήκος τής παραλίας,μάλλον δέν θα ήταν ευπρόσδεκτο απ'τους λουόμενους-πέραν τού ότι θα ήταν και επικίνδυνο.

 

Το συμβατικό πάλι,το μόνο που θα προσέφερε θα ήταν η ασφάλεια,καθ'όσον δέν θα κινδύνευε να...τρακάρη με τα αυτοκίνητα και τα μηχανάκια που τρέχουν στην παραλιακή (έχει σκοτωθεί και φίλος μου μ'αυτόν τον τρόπο).Αλλά τα "σκέλη" τής διαδρομής θα ήταν μεγάλα,αφού το πλοίο θα έπρεπε ν'απομακρύνεται αρκετά απ'την ακτή πρίν προσεγγίση στην επόμενη "στάση",οπότε ο χρόνος θα ήταν σημαντικά αυξημένος.

 

Η Θεσσαλονίκη δέν έχει τόσες παραλίες,οπότε είναι πιό εύκολο γιά τα πλοιάρια να κάνουν την διαδρομή.Να θυμίσω εδώ ότι και στο παρελθόν υπήρχαν πλοιάρια που εξυπηρετούσαν την γραμμή (με αφετηρία τον Λευκό Πύργο). 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Τα δρομολόγια με τα καραβάκια στο Θερμαϊκό τελείωσαν πριν από 5 ημέρες, και αναμένεται να ξεκινήσουν και πάλι από το Μάη του 2015.

 

"Άγκυρα" έριξαν από σήμερα ο "Κωνσταντής" και ο "Άγιος Γεώργιος", τα δύο καραβάκια τα οποία εκτελούσαν καθημερινά δρομολόγια από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης προς την Περαία και τους Νέους Επιβάτες, εξυπηρετώντας χιλιάδες επιβάτες, στο πλαίσιο της πιλοτικής θαλάσσιας αστικής συγκοινωνίας. Ο προγραμματισμός ήταν τα δρομολόγια να συνεχιστούν έως τις 30 Σεπτεμβρίου, ωστόσο αποφασίστηκε από τους αρμόδιους να διακοπούν νωρίτερα καθώς δεν το επιτρέπουν οι καιρικές συνθήκες.

Σύμφωνα με την εταιρία "Thessaloniki Waterways", η προτίμηση του επιβατικού κοινού κατά το μήνα Σεπτέμβριο κινήθηκε κάτω του 20% της πληρότητας των πλοίων εξαιτίας του καιρού που επηρεάζει τα δρομολόγια και δυσκολεύει την πρόσβαση των επιβατών στις προβλήτες αναχώρησης.

Τα καραβάκια θα επιστρέψουν πάλι στο Θερμαϊκό Κόλπο στα τέλη Μαΐου του 2015, για τη νέα θερινή περίοδο, με την αρχική δρομολόγηση τριών πλοίων που θα περιλαμβάνει στάση και στην Αγία Τριάδα.

...

 imerisia.gr

 

Link to comment
Share on other sites

Συνεπώς λοιπόν φαίνεται ότι το εγχείρημα δέν είναι και τόσο βιώσιμο,άν ήδη απ'τον Σεπτέμβρη αρχίζουν οι πλοίαρχοι τών καραβακίων να βαράνε μύγες "λόγω καιρικών συνθηκών".

 

Υποθέτω πως τα πλοιάρια θα επιστρέψουν κουτσά-στραβά στην Σαλαμίνα και στο γνώριμο δρομολόγιο τών Παλουκίων,γιατί δέν νομίζω πως έχει νόημα η παραμονή τους εν αδρανεία στην Θεσσαλονίκη.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

εδώ μπορούμε να δούμε ότι (λόγω λαθρομεταναστών) υπάρχουν και πάλι δρομολόγια προς τη Θεσσαλονίκη μετά από έναν χρόνο... Για ντόπιους κατοίκους και τουρίστες θεωρείται ασύμφορη η γραμμή ακόμη και το καλοκαίρι..! Μπράβο κύριοι Υπουργοί!

Edited by karavokurhs
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Δελτίο Τύπου Thessaloniki waterways με αφορμη το περας των δρομολογιων για φετος

 

Η Κ/Π Thessaloniki waterways που εκτελεί την θαλάσσια επικοινωνία από και προς Θεσσαλονίκη, προς τον Δήμο Θερμαϊκού, συμπληρώνει (2) δύο χρόνια λειτουργίας, από 28 Σεπτεμβρίου 2015, η Κ/Π διακόπτει τα δρομολόγια της.

Ευχαριστούμε για την προτίμηση του το επιβατικό κοινό και, όλους τους εμπλεκόμενους φορείς διαχείρισης και εποπτείας για την συνεργασία τους.

Βάσει του συμφώνου συνεργασίας με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, η επιστροφή των πλοίων της Κ/Π για την νέα περίοδο του πιλοτικού προγράμματος θα ξεκινήσει από τον Μάιο 2016 για πρώτη φορά με την ταυτόχρονη δρομολόγηση και των τριών (3) πλοίων που έχουν προετοιμαστεί για αυτήν την δραστηριότητα.

Η προτίμηση του επιβατικού κοινού αυξήθηκε μόλις 6% την φετινή σαιζόν και δεν κατέστει δυνατόν να δρομολογηθεί το τρίτο πλοίο Ε/Γ Θερμαϊκός, το οποίο παρέμεινε ανενεργό και δεν χρησημοποιήθηκε επειδή οι πληρότητες των πλοίων Ε/Γ Άγιος Γεώργιος , και Ε/Γ Κωσταντής κινήθηκαν κάτω του 50 % της χωριτηκοτητάς τους, με αποτέλεσμα να μην υλοποιηθεί το πλήρες πρόγραμμα που περιελάμβανε τις στάσεις σε Καλαμαριά και Αγία Τριάδα.

Τα πλοία χρησημοποίησαν 80% ξένοι τουρίστες και επισκέπτες των Δήμων Θεσσαλονίκης και Θερμαϊκού. 
Κατά την διάρκεια των 4 μηνών λειτουργίας μετέφεραν συνολικά περίπου 50,000 επιβάτες που αντιστοιχεί στο 1/3 της μεταφορικής ικανότητάς τους.

Από την αρχή της νέας Γ' περιόδου στο νέο πρόγραμμα των δρομολογίων θα συμπεριλαμβάνονται οι εξής προσεγγίσεις επί του θαλάσσιου μετώπου του Θερμαϊκού: Από Θεσσαλονίκη - Λευκό Πύργο – Καλαμαριά – Ν. Επιβάτες – Περαία- Αγία Τριάδα. 
Η Κ/Π σε μια σειρά επαφών με την Περιφέρεια Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης, τους Δήμους Θεσσαλονίκης, Θερμαϊκού και του ΚΛΘ, ενημέρωσε τους παραπάνω για την πορεία και τα αποτελέσματα του πιλοτικού προγράμματος και έλαβε διαβεβαιώσεις από τους φορείς διαχείρισης και εποπτείας, ότι θα ληφθούν τα απαραίτητα μέτρα και αποφάσεις για να γίνουν επεμβάσεις στους λιμενίσκους και στους προβλήτες για την διευκόλυνση των επιβατών και των πλοίων.
Στην ολοκλήρωση και την επιτυχία (σημ) της Β' περιόδου του προγράμματος συνέβαλαν επαγωγικά οι υπηρεσίες, του ΥΝΑ, της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας ,των Δήμων Θεσσαλονίκης και Θερμαϊκού , του ΟΛΘ, του ΚΛΘ, και άλλων φορέων διαχείρισης. 
Η Κ/Π καθ΄όλη την διάρκεια του πιλοτικού προγράμματος διατήρησε οριακά το οικονομικό ισοζύγιο και την αυτοτέλεια της εξαιτίας αυξημένου λειτουργικού κόστους, εξυπηρέτησε τους επιβάτες με 10 τακτικές ημερήσιες αναχωρήσεις από την Θεσσαλονίκη και από τον Δήμο Θερμαϊκού, διαφήμισε το πιλοτικό πρόγραμμα, έδωσε κίνητρο στο επιβατικό κοινό με μειώσεις του συμβατικού εισιτηρίου σε διάφορες κατηγορίες επιβατών μετέφερε δωρεάν ποδήλατα και αποσκευές , επέτρεψε τα κατοικίδια ζώα χωρίς περιορισμούς.
(Σημ) Η διαπίστωση (επιτυχία) προκύπτει από τις δημοσιεύσεις των ΜΜΕ , του έντυπου τύπου, των επαγγελματικών συλλόγων και από δημοσιευμένες συνεντεύξεις αρμόδιων της Αυτοδιοίκησης. 
Τα μέλη της Κ/Π

Με Εκτίμηση
Εμμανουηλ Κάιλας 
Διαχειριστής Κ/Π 
Thessaloniki Waterways

 

Πηγη: Facebook Thessaloniki Waterways

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Θεσσαλονίκη και Μεστά είναι τα δύο λιμάνια έκπληξη που συμπεριλαμβάνονται στο πρόγραμμα δρομολογίων του πλοίου, βάσει της αίτησης που κατατέθηκε για το προσεχές ΣΑΣ.

Δεν γνωρίζω ποιος προηγήθηκε, αλλά η περιφερειάρχης ζητά από το ερχόμενο ΣΑΣ σύνδεση με Θεσσαλονίκη και αξιοποίηση του λιμένα των Μεστών. Να υποθέσουμε αναβίωση άγονης 12νησα - Θεσσαλονίκη (όπου τα Μεστά είναι πάνω στη ρότα τους) ; Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Για τελευταία χρονιά φέτος τα καραβάκια στο Θερμαϊκό??

Στα μέσα Μαΐου θα δούμε και πάλι τα δυο καραβάκια, τον «Άγιο Γεώργιο» και τον «Κωνσταντή», να αρμενίζουν στα νερά του Θερμαϊκού και να συνδέουν τη Θεσσαλονίκη με τις γειτονικές ακτές. Ωστόσο, θα είναι η τελευταία χρονιά…

Φέτος είναι η τρίτη χρονιά που δρομολογούνται καραβάκια στο Θερμαϊκό, μέσω πιλοτικού προγράμματος. Από τα μέσα Μαΐου, ανάλογα των καιρικών συνθηκών, θα ξεκινήσουν να εκτελούνται καθημερινά δρομολόγια μεταξύ Θεσσαλονίκης – Περαίας και Νέων Επιβατών. Βάσει του συμφώνου συνεργασίας με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, η επιστροφή των πλοίων της Κοινοπραξίας «Thessaloniki Waterways» για τη νέα περίοδο του πιλοτικού προγράμματος ξεκινάει το Μάιο 2016.

Το τόλμημα στο πιλοτικό πρόγραμμα το έχει πράξει ο πλοιοκτήτης και διαχειριστής της Κοινοπραξίας «Thessaloniki Waterways» Μάνος Κάιλας, ο οποίος πραγματοποιεί δρομολόγια όλο το χρόνο στη γραμμή Σαλαμίνα – Πειραιάς και αντίστροφα.

Τα δυο ξύλινα σκαριά που θα δρομολογηθούν και φέτος είναι ο «Άγιος Γεώργιος», χωρητικότητας 100 ατόμων και ο «Κωνσταντής», χωρητικότητας 180 ατόμων, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες του Νorthpress.gr, ένα ακόμη σκάφος θα κάνει την εμφάνιση του στον Θερμαϊκό. Πρόκειται για το χαλύβδινο επιβατικό σκάφος «Θερμαϊκός Ι», 21 μέτρων και χωρητικότητας 100 επιβατών.

Ωστόσο, για να μπορέσει να επιβιώσει μια τέτοια γραμμή, όπως εξηγεί στο Νorthpress.gr ο κ. Κάιλας, «θα πρέπει να χαρακτηριστεί ως θαλάσσια αστική συγκοινωνία και όχι γραμμή ακτοπλοϊκή» συμπληρώνοντας ότι ως θαλάσσια αστική συγκοινωνία ο ενδιαφερόμενος επενδυτής θα μπορεί να βάλει ένα καινούργιο πλοίο στη γραμμή, προσαρμόζοντας το εισιτήριο στο λειτουργικό κόστος του υφιστάμενου πλοίου.

Εξαρτώμενοι

Το ταξίδι της διαδρομής Θεσσαλονίκης – Περαίας, 7 ναυτικών μιλίων, διαρκεί 50 λεπτά της ώρας, αφού τα καραβάκια κινούνται με ταχύτητα 9 κόμβων. Όπως εξηγεί ο κ. Κάιλας, «η απόσταση είναι μεγάλη, στα συγκεκριμένα πλοία θα μπορούσαμε να ανεβάσουμε την ταχύτητα και να μικρύνουμε το χρόνο του ταξιδιού, όμως προς το παρόν, δεν μας συμφέρει οικονομικά». Υπογραμμίζει ακόμα ότι στην προκειμένη περίπτωση θα πρέπει να αυξηθεί το εισιτήριο ώστε να καλύπτονται τα λειτουργικά έξοδα.

Τα δρομολόγια θα είναι καθημερινά και όπως αναφέρει ο κ. Κάιλας, περί τα μέσα του καλοκαιριού, εφόσον το επιτρέψουν οι τρέχουσες συνθήκες, θα προστεθεί και τρίτο πλοίο, ώστε να πραγματοποιεί στάσεις και σε Καλαμαριά αλλά και Αγία Τριάδα.

Σύμφωνα δε με τα περσινά στοιχεία, οι επιβάτες που μετακινήθηκαν με τα καραβάκια ήταν κυρίως τουρίστες – κατά 80%- που μετακινήθηκαν από τη Θεσσαλονίκη προς το δήμο Θερμαϊκού με επιστροφή. Κατά την διάρκεια των 4 μηνών λειτουργίας μεταφέρθηκαν συνολικά περίπου 50.000 επιβάτες που αντιστοιχεί στο 1/3 της μεταφορικής ικανότητάς τους.

Η προτίμηση του επιβατικού κοινού αυξήθηκε μόλις 6%, γεγονός που δεν επέτρεψε στην εταιρία να δρομολογήσει το τρίτο πλοίο Ε/Γ Θερμαϊκός, το οποίο παρέμεινε ανενεργό. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μην υλοποιηθεί το πλήρες πρόγραμμα που περιελάμβανε τις στάσεις σε Καλαμαριά και Αγία Τριάδα.

 

 Πηγή: Northpress

 

Ανακοίνωση της Thessaloniki Waterways προς το επιβατικό κοινό μας

Σχετικά με τα δημοσιεύματα για την λειτουργία της Θαλάσσιας συγκοινωνίας Θεσσαλονίκης και τις υπηρεσίες που προσφέρει για 3η τρίτη χρονιά η Κ/Π Thessaloniki waterways ενημερώνουμε το επιβατικό κοινό μας που χρησιμοποιεί τα καραβάκια ότι πράγματι τελειώνει τον Οκτ 2016 το μνημόνιο συνεργασιας με την Μητροπολιτική ενότητα Θεσσαλονίκης μέσω του οργανισμού τουρισμού .
Η Κ/Π έχει λάβει διαβεβαιώσεις ότι το πρόγραμμα θα συνεχιστεί.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Οι επιβάτες θα… αποφασίσουν για τρίτο καραβάκι στο Θερμαϊκό!

Τα δυο καραβάκια στο Θερμαϊκό θα ξεκινήσουν να εκτελούν δρομολόγια το Μάιο, από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης προς το Λευκό Πύργο, την Περαία και τους Νέους Επιβάτες και αντίστροφα. Ωστόσο για να προστεθούν άλλες δυο στάσεις, σε καίρια σημεία (Καλαμαριά και Αγία Τριάδα), απαιτείται και τρίτο πλοίο, αλλά και… επιβατικό κοινό.

«Τρίτο πλοίο θα μπει μόνο εφόσον το επιτρέπουν οι συγκοινωνιακές συνθήκες: μόνο αν η πληρότητα των δυο πλοίων υπερβεί το 50%. Όταν κινούμαστε κάτω από το 50%, τότε δεν υπάρχουν οι απαραίτητες προϋποθέσεις», εξηγεί στο Northpress.gr ο πλοιοκτήτης της Thessaloniki Waterways Μάνος Κάιλας.

Τον Οκτώβριο του 2016 λήγει το πιλοτικό πρόγραμμα, το οποίο είχε συμφωνηθεί μεταξύ της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και της Thessaloniki Waterways. Για να συνεχίσει η εταιρία να δραστηριοποιείται στη Θεσσαλονίκη, απαραίτητο είναι αφενός να υπάρξει έγκαιρος προγραμματισμός για τα πλοία τον επόμενο χρόνο (βάσει σχετικής νομοθεσίας είναι απαραίτητη προϋπόθεση), αφετέρου να δοθεί παράταση στο υφιστάμενο πρόγραμμα ή να υπογραφεί νέο σύμφωνο συνεργασίας. «Έλαβα διαβεβαίωση από την αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης Βούλα Πατουλίδου, ότι αυτό θα γίνει. Πιστεύω ότι τους δυο επόμενους μήνες θα έχουμε προχωρήσει σε μια νέα συμφωνία» αποκαλύπτει στο Northpress.gr ο κ. Κάιλας.

10 δρομολόγια ημερησίως

Σύμφωνα με τον κ. Κάιλα, την πρώτη χρονιά με τα δυο καραβάκια μετακινήθηκαν 40.000 επιβάτες και τη δεύτερη 50.000 επιβάτες. Φέτος, τα δυο πλοία, αρχικά θα εκτελούν 8 δρομολόγια από/προς Θεσσαλονίκη, και από τον Ιούνιο θα αυξηθούν στα 10. «Θα γίνουν 12 τα δρομολόγια, εάν μπει και τρίτο πλοίο, και τότε θα προστεθούν και δυο επιπλέον στάσεις, η Καλαμαριά και η Αγία Τριάδα», αναφέρει ο κ. Κάιλας και συμπληρώνει «ωστόσο, οι επιβάτες είναι αυτοί που θα δώσουν το έναυσμα για την προσθήκη τρίτου πλοίου, διότι η επιχείρηση βασίζεται στο επιβατικό κοινό».

 

 

Πηγη: Northpress

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Η Κοινοπραξία «Thessaloniki waterways» από το Σάββατο 28 Μαΐου ξεκινά τα δρομολόγια των πλοίων από το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης με στάση στον Λευκό Πύργο με τελικό προορισμό το λιμάνι των Νέων Επιβατών με ολιγόλεπτη στάση στον προβλήτα της Περαίας.

Το Κωσταντής θα εκτελεί καθημερινά (5) δρομολόγια όλες τις ημέρες από και προς τους ανωτέρω προορισμούς.

Δρομολόγια από 28/05 έως 12/06

Από λιμάνι ΟΛΘ: 10:00, 13:00, 15:00, 17:00, 19:00

Από Νέους Επιβάτες: 11:00, 14:00, 16:00, 18:00, 20:00

Link to comment
Share on other sites

Με την έναρξη των δρομολογίων, ο λιμενάρχης Θεσσαλονίκης υπενθυμίζει μεταξύ άλλων, τις υποχρεώσεις της εταιρείας. Αυτό το μετά από κάθε αναχώρηση να στέλνει σε ηλεκτρονική μορφή την κίνηση μου φαίνεται λίγο βάρβαρο.

...

ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ

1.Με μέριμνα πλοιοκτητών εν θέματι Ε/Γ-Δ/Ρ πλοίων και αμέσως μετά τον απόπλου εκάστου δρομολογίου να υποβάλεται ανελλιπώς σε ηλεκτρονική μορφή στο Γραφείο Αγκυροβολίας Υπηρεσίας μας καθώς και στο αρμόδιο ΚΛΘ/Α΄Λ/Τ Ν. Μηχανιώνας υπαγωγής μας η ημερήσια κατάσταση επιβιβασθέντων ατόμων στην οποία θα αναγράφεται ο αριθμός των επιβαινόντων ανά δρομολόγιο, κανονικά συμπληρωμένη και υπογεγραμμένη.

2.Κατά την εκτέλεση δρομολογίων από Λιμάνι Θεσσαλονίκης προς Λευκό Πύργο-Καλαμαριά-Αγ. Τριάδα-Περαία Ν. Επιβάτες να γνωστοποιείτε στην Υπηρεσία μας είτε μέσω VHF (ΔΙΑΥΛΟ 12) είτε τηλεφωνικά την ώρα απόπλου καθώς και τον αριθμό των επιβαινόντων, ενώ αντίστοιχα για το δρομολόγιο από τους Ν. Επιβάτες προς Περαία-Αγ. Τριάδα-Καλαμαριά-Λ.Πύργος –Θεσσαλονίκη να ενημερώνεται αντιστοίχως το Λιμενικό Τμήμα Ν. Μηχανιώνας.

...

 

Link to comment
Share on other sites

Η Κοινοπραξία «Thessaloniki waterways» από τις 11 Ιουνίου 2016 θα διπλώσει τα πλοία στη γραμμή με το Άγιος Γεώργιος. Έτσι το Άγιος Γεώργιος και το Κωνσταντής θα εκτελούν καθημερινά 10 δρομολόγια όλες τις ημέρες

 

Δρομολόγια από 11/06
Από λιμάνι ΟΛΘ: 10:00, 11:00, 13:00, 14:00, 15:00, 16:00, 17:00, 18:00, 19:00, 20:00, 21:00
Από Νέους Επιβάτες: 09:00, 11:00, 12:00, 14:00, 15:00, 17:00, 18:00, 19:00, 20:00, 21:00

Link to comment
Share on other sites

Με την έναρξη των δρομολογίων, ο λιμενάρχης Θεσσαλονίκης υπενθυμίζει μεταξύ άλλων, τις υποχρεώσεις της εταιρείας. Αυτό το μετά από κάθε αναχώρηση να στέλνει σε ηλεκτρονική μορφή την κίνηση μου φαίνεται λίγο βάρβαρο.

Καθώς αντιλαμβάνομαι,τα πλοιάρια αυτά εκτελούν δρομολόγια "λεωφορείο style",δηλαδή πραγματοποιούν στάσεις όπου κόσμος βγαίνει και κόσμος μπαίνει στα καραβάκια.

 

Επειδή λοιπόν το πρόγραμμα είναι "πιλοτικό",οι εμπνευστές του θα είναι καλόν να ξέρουν την..απόδοση τού εγχειρήματος,ώστε να συμπεράνουν άν αξίζη τον κόπο να το καθιερώσουν.Υπενθυμίζω ότι και παλιότερα υπήρχαν τέτοια καραβάκια (και ήταν μάλιστα περισσότερα από δύο) που έκαναν αυτό το δρομολόγιο,αλλά δέν εφτούρησεν-το "έφαγαν" τα στεριανά λεωφορεία.

 

Υπενθυμίζω επίσης πως υπήρξε γιά κάποιο διάστημα ένα υδροπτέρυγο που έκανε την διαδρομή Θεσ/νίκη-Περαία (το είχα δεί ο ίδιος να εκτελή το δρομολόγιο,αλλά δέν μπήκα μέσα διότι λεφτά ΔΕΝ υπήρχαν ήδη από τότε...).

 

Οπότε συμπεραίνω ότι τώρα που είμαστε στον έκτο χρόνο τής υφέσεως (και δέν προβλέπεται "δίεση"-δηλαδή ανάπτυξη-γιά τα επόμενα χρόνια,οι εμπνευστές τού εγχειρήματος θέλουν να είναι σίγουροι ότι δέν θα καταλήξουν πειναλέοντες.....

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...