Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Τα σχόλια του Ζορπίδη δεν αφορούν μόνο τη σύγκριση των Μιλένα/Νταλιάνα με το FC 3 αλλά και με το Δαίδαλο. Στη συνέντευξη αναφέρει πως το δρομολόγιο Θες/νίκη-Ηράκλειο εκτελείται σε 33 ώρες αντί για 24 το 2005.

Ισχύει κάτι τέτοιο, και αν ναι οφείλεται στις ταχύτητες των πλοίων ή και στον αριθμό των ενδιάμεσων προορισμών?

Link to comment
Share on other sites

Για να σε βοηθήσω φίλε Ορέστη στο ερώτημα σου , θα σου ανφέρω ότι το Νταλιάνα στο δρομολόγιο Τετάρτη 19.00 από Πειραιά-Πάρο-Νάξο-Ίο-Σαντορίνη, αφίχθη στον τελικό προορισμό του 10.25 (ιδιοις όμμασι η ώρα).Δηλαδή ώρες ταξιδιού 15 και 20΄.Πόσο να καθυστέρησε στα λιμάνια?

Και ένα off topic στα γρήγορα για να μαι και δίκαιος.Άκουσα πολύ καλά λόγια για την κατάσταση που βρίσκονται οι εσωτερικοί χώροι και οι καμπίνες.Δεν είδα άκουσα από πελάτες-επιβάτες.

Link to comment
Share on other sites

Αντί τα καρντάσια να διαμαρτύρονται για τους Κεφαλλονίτες, ας κοιτάξουν πρώτα το τι έχουν πεί και ας το υλοποιήσουν επιτέλους!

Διαφορετικά, μνημόσυνο με τα "ξένα κόλλυβα" του Καπτά Μάκη ή του κάθε εφοπλιστή...ξέρω να κάνω και εγώ!

Link to comment
Share on other sites

Αρα φιλε Λευτερη μιλαμε για μεση ταχυτητα γυρω στα 15 αν συνυπολογισουμε και 15 λεπτα παραμονης σε καθε λιμανι. Καθολου ασχημα για ΝΤΑΛΙΑΝΑ.

Link to comment
Share on other sites

Πράκτωρ είναι, ακριβά εισιτήρια θέλει-Ηλίου φαεινότερον το γιατί. Τώρα θα μου πείς που θα βρεθούν τα καινούργια καράβια που θα αντικαταστήσουν τις Κυρίες που προαναφέρθηκαν; Ε, τι τον νοιάζει αυτόν; Πλήρωσε ποτέ κανείς στην Ελλάδα πρόστιμο για εξαπολυθείσες μπαρούφες :(?

Μάλλον το πρόβλημα δεν είναι ότι θέλει ακριβότερα εισιτήρια, μέσω των νέων πλοίων. Αλλά το πιθανότερο, είναι ότι θέλει να κόβει εισιτήρια με τα παλιά πλοία!! Γιατί προς τα παρόν δεν του έχουν δώσει το δικαίωμα να κόβει.;):confused:

Link to comment
Share on other sites

Καλώντας το 1440 του ΟΤΕ για να δω αν περάστηκαν τα δρομολόγια του ΜΙΛΕΝΑ από Θεσσαλονίκη, είχαν στο ηχογραφημένο μήνυμα την πληροφορια ότι από 15-07 και κάθε Κυριακή στη 1 το πρωί θα αναχωρεί ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ από Θεσσαλονίκη για Λήμνο-Μυτιλήνη-Χίο.

Link to comment
Share on other sites

Και ο Ψωμιάδης στον χορό των διαμαρτυριών:ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

[...]Αναφερόμενος ειδικά στην θαλάσσια συγκοινωνία, ο νομάρχης τόνισε ότι «δεν πρέπει να μασάμε τα λόγια μας. Δυστυχώς τα πάντα τα έχουμε κομματικοποιήσει. Δεν τα βάζω με την κυβέρνηση, δεν τα βάζω με κανέναν. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Θα συμφωνήσω με τους εφοπλιστές ότι δεν είναι γερασμένα τα πλοία. Όμως όταν ένα πλοίο κάνει 33 ώρες για να φτάσει στην Κρήτη, και καινούριο να είναι δεν μας κάνει».

Διαπίστωσε ότι «Δυστυχώς πάμε από το κακό στο χειρότερο. Μίλησα επανειλημμένα με τον κ. Κεφαλογιάννη. Χαίρομαι γιατί χαρακτήρισε τη Θεσσαλονίκη «άγονη» και επιδοτεί τα δρομολόγια. Αλλά με τόσο αργά πλοία δεν μετακινείται κανείς. Αυτή η κατάσταση είναι παλιά και εξακολουθεί και σήμερα. Θέλουμε καινούρια, σύγχρονα και γρήγορα πλοία. Όταν το 95% (;) ) των πλοίων που αποπλέουν από τη Ραφήνα είναι καινούρια, είναι φυσικό να διαμαρτυρόμαστε. Δεν τα βάζουμε με κανέναν. Διότι όποτε σηκώνουμε λίγο τη φωνή, μας κατηγορούν ότι τα βάζουμε πάλι με το Κέντρο. Με την αδικία τα βάζουμε».

«Θεωρώ ότι πέρα από το ότι είναι αμφιβόλου ασφάλειας ορισμένα από αυτά τα πλοία, πρέπει να σηκώσουμε φωνή διαμαρτυρίας και να πούμε όχι στον αποκλεισμό της Θεσσαλονίκης. Και σε αυτήν την περίπτωση μιλάμε για τον αποκλεισμό όχι μόνο του νομού αλλά και όμορων νομών, για τη Μακεδονία και τα Βαλκάνια. Πως θα είναι η Θεσσαλονίκη πρωτεύουσα των Βαλκανίων;» κατέληξε.

Ε. τότε να τους στείλουμε τον Θεολόγο και το Άκουα και να κρατήσουμε τα παμπάλαια:( ...που είναι το 5%:(

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Κάτι πρέπει να ετοιμάζεται στη νυφούλα του Θερμαϊκου, σχετικά με τις ακτοπλοϊκές της συνδέσεις. Μεγάλη κινητικότητα βλέπω τελευταία και η οποία υπερβαίνει τις συνήθεις κινήσεις εντυπωσιασμού και διαμαρτυρίας. Και μάλιστα θα έλεγα ότι κάτι "ψήνεται" και δημιουργείται το κατάλληλο κλίμα. Τώρα το τι (και εάν) "ψήνεται"...κοντός ψαλμός...

Πάντως, σήμερα, ο Δήμος Θεσσαλονίκης έβγαλε δελτίο τύπου και ανακοινώνει νέα σχετική σύσκεψη:

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης συγκαλεί ευρεία σύσκεψη των φορέων της πόλης για τη βελτίωση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της πόλης και της ανάδειξης της Θεσσαλονίκης ως τουριστικό προορισμό. Η σύσκεψη θα πραγματοποιηθεί την ερχόμενη Παρασκευή 25 Μαΐου, στις 10:00, στο ξενοδοχείο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΠΑΛΛΑΣ.

Όπως αναφέρει ο Δήμαρχος Β. Παπαγεωργόπουλος σε σχετική επιστολή του προς τις Διοικήσεις των φορέων της πόλης « οι ακτοπλοϊκές διασυνδέσεις της Θεσσαλονίκης αποτελούν σημαντικό παράγοντα Τουριστικής Ανάπτυξης και συμβάλλουν στην ανάδειξη της πόλης μας, είτε ως οριστικού , είτε ως ενδιάμεσου προορισμού, σε συνδυασμό με τα μεγάλα έργα υποδομής, Εγνατία, Αεροδρόμιο, κ.α. που δίνουν μεγάλες δυνατότητες πρόσβασης στην πόλη ».

Και η επιστολή καταλήγει:

« Το Δημοτικό Συμβούλιο στην τελευταία συνεδρίασή του εξέδωσε ομόφωνο ψήφισμα ζητώντας την αύξηση και τη βελτίωση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της πόλης»

Link to comment
Share on other sites

τωρα θυμηθηκαν στον Βολο ποσο το Πηλιο και τα νησια τονωνουν την οικονομια του Βολου?? η σταση αυτη παντως ειναι απαραδεκτη και ΑΝΑΧΡΟΝΙΣΤΙΚΗ . τα νησια αξιζουν πολυ περισσοτερα και επιτελους φαινεται οτι τα ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ μακαρι σε μια πιο σταθερη επικοινωνια με την θεσσαλονικη, οπως εχουν οι κυκλαδες με την αθηνα ετσι και τα νησια με την συμπρωτεουσα..

http://www.e-thessalia.gr/mainnews.asp?Fv1=1

Διαμαρτυρία για αποσύνδεση του Βόλου με τις Σποράδες

Εκτύπωση

Ο Δήμαρχος Βόλου κ. Αλέκος Βούλγαρης δεν εξαίρεσε χθες από την κριτική που άσκησε στο υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, με επιστολή διαμαρτυρίας στον υπουργό Μ. Κεφαλογιάννη για την «προβληματική» σύνδεση του λιμανιού του Βόλου με τα νησιά των Σποράδων, τους δημάρχους του νησιωτικού συμπλέγματος.

Ο κ. Βούλγαρης δήλωσε ότι άμεσα θα επιδιώξει συνάντηση με τον υπουργό, ενώ τόνισε ότι η θέληση των Σποράδων «να κατευθύνουν την επιβατική κίνηση της Βορείου Ελλάδος προς τα νησιά, οδήγησε στη σημερινή κατάσταση».

Σύμφωνα με τον κ. Βούλγαρη, το λιμάνι του Βόλου κινδυνεύει να μην αποτελεί πλέον σημείο αναφοράς και σύνδεσης του νησιωτικού συμπλέγματος με την ηπειρωτική Μαγνησία και ο ίδιος θα διαμαρτυρηθεί στον υπουργό γιατί δεν υπάρχει πλέον, λόγω περιορισμένων δρομολογίων, κάλυψη της κίνησης από την κεντρική και νότια Ελλάδα.

Στην επιστολή που ο κ. Βούλγαρης απέστειλε χθες στον κ. Μ. Κεφαλογιάννη, αναφέρονται τα εξής:

«Με πρόσφατη απόφαση του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας συνδέονται με δρομολόγια των υδροπτερύγων οι Βόρειες Σποράδες, με τη Θεσσαλονίκη την Κατερίνη και την Κασσάνδρα Χαλκιδικής.

Η επιλογή αυτή του υπουργείου, αφαιρεί ένα σημαντικό μέρος της επιβατικής κίνησης από το λιμάνι του Βόλου, με αποτέλεσμα να δημιουργείται σοβαρή απειλή στην τοπική αγορά των Δήμων Βόλου της Ν. Ιωνίας.

Επειδή στο σχεδιασμό που προωθεί το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, για τη σύνδεση των Βορείων Σποράδων με τα υδροπτέρυγα δεν περιλαμβάνεται το λιμάνι του Βόλου, παρακαλούμε να επανεξετάσετε το θέμα αυτό, γιατί οι επιπτώσεις στην τοπική οικονομία είναι πολύ αρνητικές» καταλήγει η επιστολή.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως σας έχω προϊδεάσει ότι κάτι "ψήνεται".:D

Σήμερα ήταν η σειρά του ΕΒΕΘ να μπεί στο χορό...ζητώντας απελευθέρωση των ναύλων των γραμμών από Θεσ/νίκη...ώστε "ώστε να εκδηλωθεί πραγματικά το λανθάνον ενδιαφέρον ιδιωτικών εταιριών για δρομολόγηση πλοίων".

Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης / 24-5-2007

Πρωτοβουλία του ΕΒΕΘ για την άρση του ακτοπλοϊκού αποκλεισμού της Θεσσαλονίκης

Πρωτοβουλία, με σκοπό να λυθεί το πρόβλημα ακτοπλοϊκής συγκοινωνίας με τα νησιά του Αιγαίου, ανέλαβε το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης (ΕΒΕΘ). Με επιστολή του προς τον υπουργό Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, Αριστοτέλη Παυλίδη, ο πρόεδρος του ΕΒΕΘ, Δημήτρης Μπακατσέλος ζήτησε την απελευθέρωση των ναύλων, προκειμένου να εκδηλωθεί ενδιαφέρον από ιδιωτικές εταιρίες για τη δρομολόγηση σύγχρονων πλοίων και να καλυφθεί η αυξημένη - από το επιβατικό κοινό - ζήτηση.

Ειδικότερα, στην επιστολή του προς τον υπουργό, το ΕΒΕΘ αφού επισημαίνει ότι «εδώ και δύο χρόνια η Θεσσαλονίκη δε διαθέτει παρά μόνο πλημμελέστατη συγκοινωνία με τις Βόρειες Σποράδες, τις Κυκλάδες και με τα νησιά του Αιγαίου στο σύνολό τους», τονίζει τα εξής: «Κατά πληροφορίες μας, η αιτία για τη μη δρομολόγηση σύγχρονων πλοίων που θα επαρκούσαν να καλύψουν τις ανάγκες για θαλάσσια συγκοινωνία μεταξύ της πόλης μας και των νησιών του Αιγαίου, έγκειται στο γεγονός ότι οι ναύλοι δε διαμορφώνονται ελεύθερα, ανάλογα με την προσφορά και τη ζήτηση, αλλά, ότι επιβάλλεται ένα καθεστώς διατίμησης το οποίο είναι στην αρμοδιότητά σας».

Σύμφωνα με το ΕΒΕΘ, «το ενδιαφέρον των ιδιωτικών εταιριών γι’ αυτού του είδους τις γραμμές, όπου επιβάλλεται καθεστώς διατίμησης, βαίνει συνεχώς μειούμενο». Γι’ αυτό, το Επιμελητήριο θεωρεί απαραίτητη προϋπόθεση για την ουσιαστική λειτουργία θαλασσίων γραμμών, από και προς Θεσσαλονίκη με τα νησιά του Αιγαίου, ιδιαίτερα δε των Βορείων Σποράδων, την «απελευθέρωση των ναύλων, ούτως ώστε να εκδηλωθεί πραγματικά το λανθάνον ενδιαφέρον ιδιωτικών εταιριών για δρομολόγηση πλοίων».

Τέλος, το ΕΒΕΘ απευθύνει έκκληση προς τον υπουργό ώστε οι όποιες ενέργειες είναι στην αρμοδιότητά του, να γίνουν το ταχύτερο δυνατόν, «ούτως ώστε να λειτουργήσουν γραμμές αυτό το καλοκαίρι».

http://www.ebeth.gr/eb/news_details.asp?ID=1530

EDIT

Και ο Δήμος Θεσσαλονίκης...μας προετοιμάζει για το αυριανό τελικό χτύπημα:

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ (24-05-2007)

ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΑΠΟΔΕΧΘΗΚΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΥΡΙΑΝΗ ΕΥΡΕΙΑ ΣΥΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΤΙΣ 10:00, ΣΤΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΠΑΛΛΑΣ

Το σύνολο των φορέων της πόλης αποδέχθηκε την πρόσκληση του Δήμου Θεσσαλονίκης στην ευρεία σύσκεψη με θέμα τη βελτίωση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της πόλης και την ανάδειξη της Θεσσαλονίκης ως τουριστικό προορισμό. Η σύσκεψη θα πραγματοποιηθεί αύριο (Παρασκευή), 25 Μαΐου, στις 10:00, στο ξενοδοχείο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΠΑΛΛΑΣ.

Στη σύσκεψη της Παρασκευής έχουν κληθεί να συμμετάσχουν, ο υπουργός Μακεδονίας Θράκης, ο Νομάρχης, οι βουλευτές του νομού, οι επικεφαλείς των παρατάξεων του Δημοτικού Συμβουλίου, εκπρόσωποι επιμελητηρίων και επαγγελματικών ενώσεων, κ.α.

Οπότε...ες αύριον τα σπουδαία! ;)

Link to comment
Share on other sites

Βγήκε λοιπόν και το ψήφισμα από την σημερινή σύναξη των φορέων στο Μακεδονία Παλλάς.

[...]«Καλούμε την Κυβέρνηση να αναλάβει πρωτοβουλίες δίδοντας ισχυρά κίνητρα, τα οποία μπορούν να φθάνουν μέχρι και την απελευθέρωση των ναύλων και την επιδότηση των επιβατών, ώστε οι Θεσσαλονικείς να έχουν τη δυνατότητα τακτικής και ποιοτικής επικοινωνίας με τα κυριότερα νησιά του Αιγαίου.

Καλούμε τα Υπουργεία Εμπορικής Ναυτιλίας και Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής να εξαντλήσουν τις δυνατότητες ποιοτικής βελτίωσης (ταχύτερα και καλύτερα πλοία) των δρομολογίων που διασυνδέουν τη Θεσσαλονίκη με τα νησιά του Αιγαίου και την δρομολόγηση ενός ταχυπλόου σκάφους για ένα 3μηνο επί καθημερινής βάσεως προς τις Σποράδες.

Καλούμε τους Τουριστικούς Πράκτορες να διαμορφώσουν πακέτα που να αξιοποιούν τις ακτοπλοϊκές γραμμές από και προς τη Θεσσαλονίκη, ώστε να συμβάλλουν στη βιωσιμότητά τους και στην περαιτέρω βελτίωσή τους.

Συγκροτούμε Επιτροπή για την επεξεργασία και την κατάρτιση ολοκληρωμένης πρότασης στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, ώστε έγκαιρα να σχεδιαστούν τα δρομολόγια για τη θερινή περίοδο του 2008 και την διενέργεια έρευνας αγοράς με στοιχεία ποιοτικά και κατάρτιση Επιχειρησιακού Σχεδίου Ανάπτυξης Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών από και προς την Θεσσαλονίκη και διερεύνηση των προθέσεων των ναυτιλιακών επιχειρήσεων αφ’ ενός και των επιχειρήσεων που διαθέτουν υδροπλάνα αφ’ ετέρου...

Ενώ η ΕΡΤ3 μας πληροφορεί ότι:
[...]Υπέρ της απελευθέρωσης των ναύλων τάχθηκαν οι εκπρόσωποι της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας - Θράκης Δ. Μαντούσης, του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, Εμ. Βλαχογιάννης, της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης Αρ. Θωμόπουλος και του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης Χ. Νικολόπουλος, αλλά και ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Ευάγγελος Βενιζέλος. Όπως επισήμαναν, μια τέτοια κίνηση θα μπορούσε να ενθαρρύνει τις ναυτιλιακές εταιρείες στη δρομολόγηση ταχύτερων και καλύτερων πλοίων και τη διενέργεια συχνότερων δρομολογίων...

http://www.ert3.gr/news/et3newsbody.asp?ID=316170

Από όλα λοιπόν τα παραπάνω...το δικό μου συμπέρασμα είναι ότι ο ντόρος (τουλάχιστον για το άμεσο μέλλον) γίνεται για την δρομολόγηση ενός ταχύπλοου για Σποράδες για ένα τρίμηνο. Όλα τα άλλα είναι ευχολόγια και αναφέρονται στον σχεδιασμό της επόμενης χρονιάς. Και επειδή δεν νομίζω να γίνεται τέτοιος μαζικός ντόρος για του χρόνου...ούτε για να μπουν 1-2 υδροπτέρυγα...πιστεύω ότι υπάρχει "λανθάνον ενδιαφέρον" από "κάποιους":confused: και οι οποίοι θέτουν ως προϋπόθεση την απελευθέρωση των ναύλων.

Ποιό ταχύπλοο, άραγε, είναι διαθέσιμο? Τα μόνα που μου έρχονται στο νου (και λόγω των ημερών) είναι το Speedrunner II...ή κανένα περισσευούμενο της Corsica Ferries...ή... :eek: Δεν μπορώ να σκεφθώ κανένα άλλο. Εσείς, έχετε καμία σκέψη...ιδέα...?

Link to comment
Share on other sites

Από εκεί που εδώ και δύο χρόνια όχι μόνο δεν απελευθερώνονται οι ναύλοι αλλά δεν δίνεται ούτε μια ελάχιστη αύξηση (και δεν είναι το μόνο λιμάνι), τώρα φτάσαμε να μιλάμε για επιδότηση….

Link to comment
Share on other sites

Για το Speedrunner ξεχάστε το, τα δρομολόγια έχουν κατατεθεί στο Υπουργείο και 11/6 κάνουν επίσημη παρουσίαση του πλοίου στο Ίδρυμα Ευγενίδη.

Link to comment
Share on other sites

....Οταν πριν απο μέρες έγραφα ότι ο κ.Γιώργος Σπανός είναι ο επίσημος αντιπρόσωπος της BGV σε Ελλάδα και Κύπρο,το έγραψα, γιατί ο άνθρωπος

το δήλωσε στις 19/5 σε Ρ/Σ της Σάμου, ότι δηλαδή ο FRED OLSEN δεν είναι χαζός που δρομολόγησε BGV στα Κανάρια.

Αν λοιπόν οι Θεσσαλονικείς κατηγορούν εμμέσως πλήν σαφώς πλοία σαν το EL GRECO,DAEDALUS,και το ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ ότι αργούσαν και ο Ψωμιάδης λέει το κουφό ότι δηλαδή και νεότευκτο να είναι εάν αργεί....δεν μας κάνει, τότε για να να μην... αργούν 2 λύσεις υπάρχουν:

1)Να ζητήσουν απο την ΕΕ περισσότερα επιδοτούμενα αεροπορικά δρομολόγια με boeing προς Κρήτη,Σποράδες Κυκλάδες,Δωδεκάννησα,(Σάμο,Χίο,Μυτιλήνη έχουν ήδη 7/εβδομάδα,αλλά ATR 42/72) ή να γίνουν μέτοχοι της SKY EXPRESS,ώστε να αποκτήσει κι άλλα LEAR JET'S και να φθάνουν σε 1 ώρα.

2)Nα φέρει και να δρομολογίσει η KALLISTI FERRIES BGV, ώστε το Ηράκλειο να το κάνει 8-10 ώρες με 60 μίλλια.

Θα το δείτε όπως πάμε, ότι θα το δούμε το ..τέρας.

Link to comment
Share on other sites

Μήπως, τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά…και απλώς μιλάμε για μια τρίμηνη (μετα)δρομολόγηση του FLYING CAT 6 της HSW…

εάν λάβουμε υπ' όψη αυτό και αυτό...και εάν βεβαίως απελευθερωθούν οι ναύλοι και γίνει συμφέρουσα η εκμετάλλευσή του ?

Link to comment
Share on other sites

με οσα ακουω μηπως τελικα το jetferry με τα 34-35 μιλια του παει θεσσαλονικη και το νταλιανα παει στα 60νμ του Αγιου Κωνσταντινου??

ποιο πλοιο ειναι αυτο το "τερας" που λετε?

Link to comment
Share on other sites

Να ανέβει το γατάκι Νο 6 πάνω, αλλά πως θα τα βγάλει τα δρομολόγια, όταν για Άγιο θέλει σχεδόν τον τον διπλάσιο χρόνο από αυτόν του 3; Εδώ το 3 και έβγαινε με το ζόρι η ώρα.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνα με τη Νομαρχια Θεσσαλονικης, ουτε jetferrια, ουτε pride of rotterdam.

4 ιπταμενα δελφινια με πρωτοβουλια της Ν.Θεσσαλονικης και σε συνεργασια με ταξιδιωτικο γραφειο και τις Νομαρχιες Χαλκιδικης και Πιεριας θα κανουν δρομολογια για 100 μερες.

αποριες;) :

α) η συνεργασια των Νομαρχιων τι σημαινει; Εσκασαν και χρημα;

β) συγχρονα ιπταμενα δελφινια; ναυπηγηκαν κομετες/κολχιδες ή ειναι κανενα ξεχασμενο τυπου flying cat;

γ) θα μεταφερουν 30.000 κοσμο και θελουν και επιδοτηση;

Link to comment
Share on other sites

Εάν έγινε όλη αυτή η κινητοποίηση για να μπουν 4 δελφίνια "σε συνεργασία των Νομαρχιών με τουριστικά πρακτορεία"...που στο κάθε δρομολόγιο θα μεταφέρουν (πολύ χοντρικά) 30.000:100:4=75 άτομα...τι να πω? Είναι άξιοι της τύχης τους και αντί να διαμαρτύρονται διαρκώς ότι τους αδικεί το Αθηνοκεντρικό κράτος...ας κοιταχτούν καλύτερα στον καθρέπτη τους!

...εκτός και εάν δεν έγινε η κινητοποιήση μόνο για τα 4 δελφινάκια του Θερμαϊκού...;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...