Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Εδώ ακόμα δεν υπάρχει σύνδεση με τις Σποράδες που είναι πιο κοντά στην Θεσσαλονίκη (με μια ένσταση όποτε και εάν μπει το Αλκυόνη), για τις Κυκλαδες και τη Κρητη θα κοιταξουν:P

Ενω πέρυσι υπήρχε σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τις Σποράδες με τα Flying Cat 5 & 6

Link to comment
Share on other sites

Καπου ειχα διαβάσει νομίζω σε τοπικη εφημεριδα οτι δέν είχαν και πολύ κοσμο τα δρομολογια των flying cat και γι αυτο δεν ξαναμπήκαν φέτος ..

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Αν δεν επιασαν τα μικρα γατοειδη αναρωτιεμαι τι παει κανει η ΝΕΛ στην γραμμη με το ΑΛΚΥΟΝΗ:confused: Μηπως αυτο δεν θα κουναει στην θαλασσα(αν υποθεσουμε οτι τα αλλα ηταν κακοταξιδα)η μηπως θα εχει φτηνοτερα εισητηρια...

Link to comment
Share on other sites

Εάν δε κάνω λάθος φέτος είχε βγει προκήρυξη για την επιδότηση της γραμμής Θεσσαλονίκης-Σποράδες για 3 μήνες το καλοκαίρι από το Υπουργείο. Μήπως τελικά είναι επιδοτούμενη η δρομολόγηση του Αλκυόνη??

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Έκτακτη Ανακοίνωση

Η NEL LINES ανταποκρινόμενη στο πρόβλημα που προέκυψε από την αποδρομολόγηση πλοίων άλλων εταιρειών στις γραμμές του Βορείου Αιγαίου, καθώς και σε αιτήματα τουριστικών επιχειρήσεων, ανακοινώνει ότι κάθε Σάββατο, από τις 6 Αυγούστου έως τις 4 Σεπτεμβρίου, το Ε/Γ-Ο/Γ ΜΥΤΙΛΗΝΗ με την άφιξή του στο λιμάνι της Μυτιλήνης θα προεκτείνει το δρομολόγιό του προς τη Λήμνο και τη Θεσσαλονίκη και επιστροφή.

Τα δρομολόγια διαμορφώνονται ως εξής:

Σάββατο: Αναχώρηση από Μυτιλήνη 09:30, Άφιξη στη Λήμνο 15:00, Αναχώρηση από Λήμνο 15:45, Άφιξη στη Θεσσαλονίκη 23:30

Κυριακή: Αναχώρηση από Θεσσαλονίκη 01:30, Άφιξη στη Λήμνο 09:15, Αναχώρηση από Λήμνο 10:00, Άφιξη στη Μυτιλήνη 15:30

Η NEL LINES μέσα σε δυσμενείς για την οικονομία και ειδικότερα για την ακτοπλοΐα συνθήκες αφουγκράζεται τις ανάγκες του επιβατικού κοινού και φροντίζει για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή του.

πηγή

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Δεν διαφωνω με τη δρομολόγηση, απλά όμως θέλω να ρωτήσω γιατί όλα μα όλα πρέπει σ αυτή τη χώρα να γίνονται τελευταία στιγμή. Πόσες μέρες τώρα ακούμε τις φήμες για επέκταση του δρομολογίου του Μυτιλήνη, για ποιο λόγο έπρεπε να ξεκινήσει ο Αύγουστος για να το οριστικοποιήσουν ; Δε λέω περισσότερα για να μη θεωρηθεί γκρίνια... :huh:

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Θα κάνει το χαμό η ΝΕΛ φέτος!!!Σχεδιάζουν 5 δρομολόγια την εβδομάδα από Β.Ελλάδα για ΒορειοΑνατολικό Αιγαίο συν του ΑΛΚΥΩΝΗ για Σποράδες!!!!! :eek: :eek: :eek::ph34r: !!!!

Link to comment
Share on other sites

Ένα άρθρο του οποίου ο λόγος και μόνο καταδεικνύει τις αρχες της μαχόμενης δημοσιογραφίας ! B) Γέλασα όμως πολύ με το σχόλιο "το γερασμένο European Express". :P Eνώ το Μυτιλήνη και το Θεόφιλος είναι πρώτα νιάτα...Κάποιος είναι ο πιο αδυναμος κρίκος...

Θα κάνει το χαμό η ΝΕΛ φέτος!!!Σχεδιάζουν 5 δρομολόγια την εβδομάδα από Β.Ελλάδα για ΒορειοΑνατολικό Αιγαίο συν του ΑΛΚΥΩΝΗ για Σποράδες!!!!! :eek: !!!!

Καλά, όλα είναι τόσο ρευστά, που ας φτάσει εκείνη η περίοδος (με ότι άλλο αυτη θα επιφέρει) και εδώ θα είμαστε να τα ξαναδούμε όλα... :P

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Για 9/7 παει η συνδεση με τις Σποραδες.

Εντωμεταξυ τα δυο δρομολογια της ΝΕΛ για Β.Αιγαιο ειναι καθε Κυριακη ξημερωμα(01.30) με το EUROPEAN και καθε Δευτερα ξημερωμα(01.00)με τον ΘΕΟΦΙΛΕΛ...Προγραμματισμος μπουζουκι B) (οπως και τα προηγουμενα χρονια)

Link to comment
Share on other sites

Η ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ θα μπει λογικα με συμβατικες ταχυτητες(οπως το περσινο δρομολογιο).

Που ειναι ΘΕΟΦΙΛΕΛ ρε παιδια,επρεπε να φτανει Θεσσαλονικη για την αποψινη αναχωρηση :confused:

Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση φωτιά!!!!!Που είναι ο ΤΕΟ οεο???????Όποιος βρεί την απάντηση κερδίζει ένα εισιτήριο από Μυτιλήνη για Πείραια μέσω Χίου-Βαθέως-Καρλοβασίου-Αγιου Κήρυκου-Ευδηλου κλπ κλπ κλπ με τη προυπόθεση να μπεί ξυρισμένος κόντρα :P :P :P !!!!και ένα εισιτήριο με το............. ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ για Μυτιλήνη :P

Link to comment
Share on other sites

πότε ένα πλοίο πρέπει να κάνει το δρομολόγιο του και πότε όχι(βλέπε ΘΕΟΦΙΛΟΣ για Λήμνο-Θεσ/νίκη)

Να υποθεσω οτι εχει μεινει στην Μυτιληνη ο ΤΕΟ απο χτες το πρωι? B)

Link to comment
Share on other sites

Προτιμω αν γινεται να εξαργυρωσω το εισητηριο και να παρω cash στο χερι :D

Παντως ειναι λογικο οταν εχει περασει το EUROPEAN την προηγουμενη,κανοντας ακριβως το ιδιο δρομολογιο(Πειραια-Χ-Μ-Λ-Θ-Λ-Μ-Χ),να μην υπαρχει κινηση για τον ΤΕΟ...Το παραλογο ειναι που δεν το καταλαβαν νωρις αυτο στην ΝΕΛ :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή η αξιοπιστία του ΤΕΟ περνάει σε νέο επίπεδο, απο 3-4 ωρες καθυστερήσεις, πλέον θα έχουμε και no-show. Περίφημα!

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
  • 7 months later...

Συζητήσεις για τη Θαλάσσια Συγκοινωνία στη Θεσσαλονίκη

Νομικές και οικονομικές προϋποθέσεις για να ξεκινήσει η πιλοτική λειτουργία της θαλάσσιας συγκοινωνίας διερευνά ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης, ύστερα από απόφαση που έλαβε στην τελευταία του συνεδρίαση.

Στην οποία και έγινε ενημέρωση για τις τρεις προσφορές πλοιοκτητών, οι οποίοι εξεδήλωσαν ενδιαφέρον για την ανάληψη του έργου. Όπως ανέφερε στο ΑΠΕ ο πρόεδρος του Οργανισμού και αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης, Γιώργος Τσαμασλής, ενδέχεται μέχρι τη διαδικασία της αξιολόγησης των προσφορών να υποβληθούν νέες. "Ήδη υπάρχουν συζητήσεις και με άλλους πλοιοκτήτες" σχολίασε χαρακτηριστικά.

Το πιλοτικό δρομολόγιο έχει σχεδιαστεί να ξεκινά από τη Θεσσαλονίκη και μέσω της Καλαμαριάς θα καταλήγει στο Δήμο Θερμαϊκού. Η διαδρομή υπολογίζεται ότι θα διαρκεί 30 λεπτά. Τα καραβάκια θα είναι 150 θέσεων και προγραμματίζεται η συχνότητα των δρομολογίων να είναι ανά μία ώρα ενώ επιδιώκεται το εισιτήριο να κοστίζει κάτω από δύο ευρώ.

Επίσης σε ότι αφορά τις διαδικασίες για την κανονική (όχι την πιλοτική) λειτουργία της θαλάσσιας συγκοινωνίας, αυτές προχωρούν κανονικά καθώς για το κατασκευαστικό κομμάτι έχει υπογραφεί ήδη προγραμματική σύμβαση των εμπλεκόμενων φορέων με την Εγνατία Οδό ΑΕ.

Πηγη: THE SEANATION

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Απο οτι φαινεται τα δυο πλοια θα ειναι το Κωνσταντης και το Αγ. Γεωργιος που κανουν δρομολογια στη Σαλαμινα 

Σε ό,τι αφορά την πιλοτική εφαρμογή της θαλάσσιας συγκοινωνίας, γνωστοποίησε στη Μητροπολιτική Επιτροπή ότι το Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου συμφωνεί να δοθεί άδεια σε συγκεκριμένο πλοιοκτήτη, ο οποίος δεσμεύτηκε για την έναρξη των δρομολογίων τον ερχόμενο Απρίλιο.

«Θα λειτουργήσουν τρία πλοία, τα δρομολόγια θα γίνονται ανά ώρα με εισιτήριο 2 με 2,5 ευρώ και θα διαρκούν 35 λεπτά. Τα δρομολόγια θα γίνονται στην περίοδο Απριλίου– Σεπτεμβρίου και θα συνεχιστούν και τους υπόλοιπους μήνες, αν κριθεί συμφέρον το εγχείρημα από το κοινό και τα έσοδα (κάτι που προβλέπεται να είναι βιώσιμο καθώς υπολογίζεται να υπάρχουν 2000 επιβάτες της μέρα). Παράλληλα, βρίσκονται σε εξέλιξη συνομιλίες με τον ΟΑΣΘ για τη μεταφορά των επιβατών στο σημείο των στάσεων και τη χρήση ενιαίου εισιτηρίου», πρόσθεσε ο κ. Τσαμασλής.

 

Πηγη: ΥΠΟΔΟΜΕΣ

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...