Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Λογικα θα πιανει κ Μυτιληνη...Οταν βγαλει τα αποτελεσματα το ΥΕΝ θα διαφωτιστουμε καλυτερα.:eek:

Το λογικό είναι να ΜΗΝ πιανει Μυτιλήνη γιατί μετά θα βγεί η Λήμνος και θα φωνάζει γιατί να μην περνάει και από εμάς το πλοίο και πάει λέγοντας. Εξηγούμαι δε, για να μην παρεξηγούμαι.

Με τις φτωχές μου γνώσεις βγάζω την διαδρομή Θεσ/νίκη - Βαθύ 270 ν.μίλια.

Θεσ/νίκη - Χίος - Βαθύ είναι 277 ν. μίλια, δηλαδή μισή ώρα δρόμος παραπάνω (+7 μίλια) και άλλη μία ώρα πες στο λιμάνι μας, 1,5 ώρα καθυστέρηση για τον επιβάτη της Σάμου ή της Ρόδου.

Θεσ/νίκη - Μυτιλήνη - Χίος - Βαθύ βγαίνει 326 ν.μίλια, δηλαδή 3,5 ώρες παραπάνω (+56 ν.μίλια) και άλλη μιαμιση ώρα στα 2 λιμάνια, σύνολο 5 ωρίτσες για τον Ροδίτη, άντε γεια δηλαδή.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Διαβάστε πρώτα εδώ και κατόπιν εδώ ... και όποιος καταλάβει τι γίνεται...ας το πει και σε εμάς...:mad:

ΥΓ. Πάντως, εγώ πρώτη φορά ακούω να μένει ακυβέρνητο επιβατηγό πλοίο από καύσιμα...

Link to comment
Share on other sites

Διαβάστε πρώτα ...........

ΥΓ. Πάντως, εγώ πρώτη φορά ακούω να μένει ακυβέρνητο επιβατηγό πλοίο από καύσιμα...

Μπαααα μην το λες :)... 'Εχουν γίνει κι άλλα... Ξέρω ένα γρήγορο να έχει μείνει καραβοφάναρο 1 μίλι έξω από τον Πειραιά μεσάνυχτα και κάτι... ενα χρόνο πρίν (τό είδα). Απλά δε το πήραν είδηση; έντεχνα το έριξαν αλλού!! δεν δημοσιοποιήθηκε :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Αγγελιοφόρος 7/8/2007

[..]Από τη Θεσσαλονίκη, τη μεγαλύτερη ζήτηση παρουσιάζουν τα δρομολόγια των πλοίων «Δημητρούλα» και «Νταλιάνα» για Σποράδες, Κυκλάδες και Κρήτη με πληρότητα περίπου 90%, ενώ κάπως καλύτερη είναι η κατάσταση στα δρομολόγια για Λήμνο, Μυτιλήνη και Χίο καθώς υπάρχουν πέντε αναχωρήσεις πλοίων την εβδομάδα και η πληρότητά τους κυμαίνεται στο 80%.

Περιμένοντας τα δελφίνια

Στο μεταξύ, άγνωστο παραμένει το πότε θα ξεκινήσουν δρομολόγια τα ιπτάμενα δελφίνια, που βρίσκονται εδώ και δύο εβδομάδες δεμένα στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Το προηγούμενο Σαββατοκύριακο έγιναν δοκιμαστικά δρομολόγια προς τη Χαλκιδική, ενώ αναμένεται η έγκριση των δρομολογίων από το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, προκειμένου να ξεκινήσουν με καθημερινές αναχωρήσεις στη γραμμή από Θεσσαλονίκη και Χαλκιδική για τα νησιά των Β. Σποράδων.

http://www.agelioforos.gr/archive/article.asp?date=8/7/2007&page=11

...'ντάξει μωρέ, ποιός βιάζεται για τα δελφίνια? Εξάλλου η high season της Βορείου Ελλάδας...είναι από Σεπτέμβριο και μετά...
Link to comment
Share on other sites

Κάποια νούμερα από τη διακίνηση επιβατών της γραμμής Θεσσαλονίκη, Σάμο, Kάλυμνο, Kω, Ρόδο που καλύπτει το πλοίο «ΠHNEΛOΠH», μας παρουσιάζει η εφημερίδα ΠΡΟΟΔΟΣ

Αναλυτικότερα, στη γραμμή Θεσσαλονίκη-Σάμο ταξίδεψαν από τις 22 Iουνίου έως τώρα 1253 επιβάτες 164 IX 17 φορτηγά και 421 δίκυκλα.

Στη γραμμή Θεσσαλονίκη Kάλυμνο ταξίδεψαν 168 επιβάτες, 18 IX 2 φορτηγά και έξι δίκυκλα.

Στο δρομολόγιο από Θεσσαλονίκη προς την Kω ταξίδεψαν 949 επιβάτες 91 IX 27 φορτηγά και 33 δίκυκλα.

Στη γραμμή Θεσσαλονίκη για Pόδο ταξίδεψαν 646 επιβάτες, 135 IX, 68 φορτηγά και 56 δίκυκλα.

Από όλα τα λιμάνια της γραμμής δηλαδή από Σάμο, Kάλυμνο και Kω, η Pόδός πήρε 905 επιβάτες 174 ΙΧ 74 φορτηγά και 69 μηχανάκια.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
...καθημερινα λοιπον δρομολογια με το υδροπτέρυγο βαρδάρης!...

Ορίστε το Η/F Vardaris αραγμένο μπροστά από τον πρώην ΣΑΒ στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, εκεί όπου γίνεται το φθινόπωρο το περιώνυμο Φεστιβάλ. Το brand "Planet Seaways" φέρει και το -ας πούμε- "κρουζιερόπλοιο" Άθως ΙΙ που τα βράδια κάνει βόλτες μετά μουσικής και πολύ ποτού στο λιμάνι....

post-186-128326968554_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Αλλαγή των δρομολογίων απο την SAOS FERRIES.Προς τιμήν της και χωρίς επιδότηση,πρόσθεσε απο σήμερα και Θεσσαλονίκη κάθε Παρασκευή 20.00, άφιξη στη Σάμο 09.00 και ταυτόχρονη αναχώρηση για Καβάλα,άφιξη Δευτέρα.Αρα κατεβαίνεις απο θεσσαλονίκη,αλλά πώς ανεβαίνεις, ή ανεβαίνεις Καβάλα,πώς κατεβαίνεις;Θα πρέπει λοιπόν και η AGOUDIMOS LINES να καταθέσει αντίθετα δρομολόγια για να ζυγίσει η πλάστιγγα,μέχρι να ελεήσει ο υπουργός και βγάλει την προκύρηξη με τις άγονες της Β.Ελλάδος.Απο 5 γραμμές μέχρι 31/10 μείναμε με 1 1/2 μέχρι νεοτέρας.

Τώρα την ομόφωνα απο το ΣΑΣ 4μηνη παράταση για τις 6 γραμμές μέχρι 28/2/08,ποιός θα την εφαρμόσει;Τί φταίνε οι φοιτητές,οι γονείς τους, οι στρατιωτικοί οι δημ.υπάλληλοι και οι επενδυτές μέσω της Περιφέρειας Β.Αιγαίου;Σκεφθείτε να είσαστε απο την Ικαρία και να έχετε δουλειά στη Μυτιλήνη.Πώς θα πάς; αλλά και πώς θα γυρίσεις;Αυτά είναι τα αποτελέσ- ματα της κατάργησης του ΥΠ.ΑΙΓΑΙΟΥ.Στον πρώτο μήνα μπάχαλο οι συγκοινωνίες.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ,ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΛΟΙΩΝ ΑΠΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗ ΓΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ,ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΜΗΝΑ-ΜΗΝΑ,ΚΑΘΕ 31 ΤΟΥ ΜΗΝΟΣ ΒΓΑΖΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ,ΤΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ,ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΕΧΟΥΜΕ 4 ΤΟΥ ΜΗΝΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΒΓΑΛΕΙ ΑΚΟΜΑ ΓΙΑ 16 ΚΑΙ ΜΕΤΑ,ΕΝΟΨΗ ΓΙΟΡΤΩΝ ΜΑΛΙΣΤΑ,ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΒΓΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ,ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ.ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Ψήφισμα της 25-5-2007

[...]Συγκροτούμε Επιτροπή για την επεξεργασία και την κατάρτιση ολοκληρωμένης πρότασης στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, ώστε έγκαιρα να σχεδιαστούν τα δρομολόγια για τη θερινή περίοδο του 2008 και την διενέργεια έρευνας αγοράς με στοιχεία ποιοτικά και κατάρτιση Επιχειρησιακού Σχεδίου Ανάπτυξης Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών από και προς την Θεσσαλονίκη και διερεύνηση των προθέσεων των ναυτιλιακών επιχειρήσεων αφ’ ενός και των επιχειρήσεων που διαθέτουν υδροπλάνα αφ’ ετέρου...

Δέκα μήνες από το παραπάνω ψήφισμα, πιστεύω ότι η επιτροπή θα πρέπει να ολοκλήρωσε το έργο της και φέτος να μην υπάρχει "ακτοπλοϊκό πρόβλημα" και διαμαρτυρίες στην Θεσ/νίκη. Σε διαφορετική περίπτωση, θα είναι άξιοι της μοίρας τους...
Link to comment
Share on other sites

Είναι οι δύο γνωστές και μη εξαιρεταίες κοράκλες του καπτα Μάκη που μόνο λίγο καιρό ξαποστένουν και ξανά προς τη δόξα τραβάν. ΜΙΛΕΝΟΝΤΑΛΙΑΝΟ σε συνδιασμό μέ ένα δρομολόγιο από Θεσσαλονίκη ενώ αρχικά είχε ακουστεί και το ΜΑΡΙΝΑ. Προφανώς όμως δεν εννοεί δρομολόγηση από Πειραιά αλλά από τα λιμάνια της βόρειας Ελλάδας. σσ: Όλα αυτά με επιφύλαξη καθότι άρχοντας είναι αυτός.:D

Πράγματι, έχει δίκαιο ο George. GA Ferries τώρα και στο Β.Αιγαίο.

Να υποθέσω ότι η ΣΑΟΣ έχει χάσει τον ύπνο της? Γιατί με τον ένα Αγούδημο ξέμπλεξε, έστω και δύσκολα. Με τούτον όμως εδώ....?

ΥΓ. Η παραπάνω ελεύθερη δρομολόγηση (μέχρι να γίνει και αυτή επιδοτούμενη:D) ίσως να ερμηνεύει και την θριαμβευτική επάνοδο στην Ικαροσαμία.:D

Link to comment
Share on other sites

Όπως πολύ σωστά προέβλεψα, η επιτροπή ολοκλήρωσε με επιτυχία το έργο της. Κανένα απολύτως πρόβλημα φέτος !!!

Διάβασε που διάβασε την προκύρηξη,ο κ.Νομάρχης.Δεν είδε ότι στο Β μέρος με α/α 3,υπάρχει και το δρομολόγιο ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΧΙΟΣ-ΣΑΜΟΣ άπαξ της εβδομάδος και για όλο το χρόνο, ΜΕΣΩ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ;Αλλά όπως γράψανε τη γραμμή,πώς να την καταλάβει;Είναι σίγουρο ότι τον Σεπτέμβριο, θα ενταχθεί στην 3η φάση(επιδοτήσεις) ΩΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ στα 2 δρομολόγια της Καβάλας, α/α 4.

Link to comment
Share on other sites

Από Θεσσαλονίκη για τα νησιά του Β.Α Αιγαίου με το Νταλιανα κάθε Δευτέρα στις 20:00 από Θεσσαλονίκη για Λήμνο Μυτιλήνη και κάθε Τετάρτη στις 17:00 από Θεσσαλονίκη για Λήμνο Μυτιλήνη Χίο

Από τα νησιά για Θεσσαλονίκη με το Νταλιάνα κάθε Τρίτη στις 17:00 από Μυτιλήνη για Λήμνο Θεσσαλονίκη και κάθε Πέμπτη στις 14:30 από Χίο για Μυτιλήνη Λήμνο Θεσσαλονίκη

Από Θεσσαλονίκη για τα νησιά του Β.Α Αιγαίου με το Μιλενα κάθε Κυριακή στις 20:00 από Θεσσαλονίκη για Λήμνο Μυτιλήνη Χίο και κάθε Παρασκευή στις 17:00 από Θεσσαλονίκη για Λήμνο Μυτιλήνη.

Από τα νησιά για Θεσσαλονίκη με το Μιλενα κάθε Σάββατο στις 17:00 από Μυτιλήνη για Λήμνο Θεσσαλονίκη και κάθε Δευτέρα στις 14:00 από Χίο για Μυτιλήνη Λήμνο Θεσσαλονίκη

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 4 months later...

Με αφορμή το post του ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ για την συνάντηση των νομαρχών με την blue star, ξεχωρίζω αυτό το κομμάτι:

Στο μεταξύ ήδη ένα πλοίο της καλύπτει την γραμμή από Θεσσαλονίκη Χίο, μέσω Μυτιλήνης (σχόλιο δικό μου: αναληθές φυσικά ) (η αρχική δρομολόγηση ήταν για Σίγρι, με παρέμβαση όμως του κ. Βογιατζή μεταφέρθηκε στο κεντρικό λιμάνι του νησιού)

Πρόκειται για την γραμμή Θεσ/νικη - Σίγρι - Χίος - Καρλόβασι - Κάλυμνος - Κώς - Ρόδος.

Ο βασικός λόγος ύπαρξης αυτής της γραμμής ήταν να εξυπηρετεί την σύνδεση των νησιών από την Σάμο και κάτω με την συμπρωτεύουσα.Παλαιότερα το πλοίο από την Θεσ/νίκη πήγαινε κατευθείαν Σάμο. Η Χίος μπήκε πέρσι στο κόλπο, αφού η παράκαμψη για το πλοίο ήταν μόνο 7 μίλια, και το Καρλόβασι αντί για το Βαθύ, για να κερδίζει το πλοίο χρόνο. Φέτος στον διαγωνισμό μπήκε και το Σίγρι,με ίδια λογική, αν και η νέα παράκαμψη θα μας φόρτωνε +11 μίλια στο δρομολόγιο και φυσικά την ανάλογη καθυστέρηση στα λιμάνια. Τώρα βγαίνει ο Νομάρχης Λέσβου και κανονίζει να πιάνει το πλοίο στην Μυτιλήνη αντί στο Σίγρι, δηλαδή να κάνει ολόκληρο κύκλο και να προσθέτει 50 μίλια σε σχέση με το περσινό express δρομολόγιο για Χίο. Το καλοκαίρι θα βγεί η Λήμνος να φωνάζει το πλοίο θα περνάει απέξω και δεν θα μπαίνει, και πιθανότατα να πιάνει και εκεί.

Αν δεν είναι μπανανία αυτή η κατάσταση, είναι τουλάχιστον φαιδρά πορτοκαλέα.

Link to comment
Share on other sites

ξεχωρίζω αυτό το κομμάτι:

Στο μεταξύ ήδη ένα πλοίο της καλύπτει την γραμμή από Θεσσαλονίκη Χίο, μέσω Μυτιλήνης (σχόλιο δικό μου: αναληθές φυσικά )

Και φυσικα ειναι αναληθες αφου αυτην την στιγμη η συγκεκριμενη γραμμη δεν καλυπτεται απο κανενα πλοιο.Ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ θα μπει(να πανε ολα καλα)απο 1/6/09 μεχρι 30/9/09(αναχωρηση Παρασκευη απο ΘΕΣ και επιστροφη Πεμπτη απ ΡΟΔ)και ισως ξεκινησει και ενα μηνα νωριτερα(το ζητησε ο Νομαρχης Χιου).Οσο για το Σιγρι,καταλαβαινω πως θελουν να το αποφυγουν λογω αποστασης απο το κεντρο αλλα σιγουρα η προσεγγιση εκει θα βολευε το δρομολογιο απο πλευρας ωραριων.

Παντως ειναι η πρωτη φορα που θα μπει ενα τοσο αξιολογο πλοιο στην συγκεκριμενη αγονη και ελπιζω να φερει και τα αναλογα αποτελεσματα στον τουρισμο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Να βάλει πλοίο στη γραμμή Θεσσαλονίκη - Λήμνος - Μυτιλήνη - Χίος - Πειραιάς ενδιαφέρεται η Hellenic Seaways, ενώ ανοιχτό είναι το ενδεχόμενο το «Νήσος Χίος», που είναι στη γραμμή Πειραιάς - Σύρος - Μύκονος - Χίος - Μυτιλήνη, να αλλάξει το δρομολόγιό του έτσι ώστε να προσεγγίζει μόνο τα λιμάνια της Χίου και της Μυτιλήνης. Μόνο που αυτό το ενδεχόμενο μετατίθεται για το καλοκαίρι.

Σε ό,τι αφορά στην είσοδο στις γραμμές της βόρειας Ελλάδας, οι νομάρχες Χίου και Λέσβου βλέπουν θετικά το ενδιαφέρον της εταιρείας. Όμως υπάρχει μια δυσκολία, καθώς μέχρι τώρα το υπουργείο επιδοτεί τη δρομολόγηση πλοίων στη γραμμή αυτή για το τμήμα του ταξιδιού από τη Μυτιλήνη και κάτω. Ενώ η Hellenic Seaways ζητάει να επιδοτηθεί για το τμήμα του ταξιδιού από τη Θεσσαλονίκη ως τη Μυτιλήνη.

«Κρούσεις» και συναντήσεις

Όπως μας είπε ο νομάρχης Λέσβου, Παύλος Βογιατζής, για το ζήτημα αυτό ήδη έχει γίνει μια κρούση προς την πλευρά του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας. Χωρίς, ωστόσο, να υπάρχει κάποιο αποτέλεσμα έως αυτήν τη στιγμή.

Το επόμενο διάστημα οι κ.κ. Βογιατζής και Λαμπρινούδης πρόκειται να έχουν συνάντηση με το διευθύνοντα σύμβουλο της ΝΕΛ, Απόστολο Βεντούρη. Στη συνάντηση αυτή θα πάρει μέρος και ο νομάρχης Θεσσαλονίκης, Παναγιώτης Ψωμιάδης.Θυμίζουμε ότι τις προηγούμενες ημέρες οι δύο νομάρχες είχαν συνάντηση με στελέχη της εταιρείας Blue Star, η οποία έδειξε ενδιαφέρον για τη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη. Ωστόσο ξεκαθάρισε ότι δεν πρόκειται να δρομολογήσει πλοίο άμεσα γιατί δεν έχει κάποιο διαθέσιμο.

πηγή εφημερίδα εμπρός Μυτιλήνης

ΔΙΑΓΟΡΑ αυτοί,ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ εμείς !!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
(η αρχική δρομολόγηση ήταν για Σίγρι, με παρέμβαση όμως του κ. Βογιατζή μεταφέρθηκε στο κεντρικό λιμάνι του νησιού)
Ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ θα μπει (να πανε ολα καλα) απο 1/6/09 μεχρι 30/9/09(αναχωρηση Παρασκευη απο ΘΕΣ και επιστροφη Πεμπτη απ ΡΟΔ)και ισως ξεκινησει και ενα μηνα νωριτερα(το ζητησε ο Νομαρχης Χιου).

Μάλλον, η Blue Star καλοβλέπει το Β.-Β.Α. Αιγαίο και κάνει τα κέφια των Νομαρχών...;)

Η Blue Star Ferries προτίθεται να δρομολογήσει πλοίο της στη γραμμή από Θεσσαλονίκη μέχρι Ρόδο

(29/12/2008)

Όπως ενημερώνει τους Νομάρχες Λέσβου και Χίου, η Blue Star Ferries προτίθεται να δρομολογήσει πλοίο της από την 1η Μαΐου έως τις 30 Οκτωβρίου του 2009 στη γραμμή Θεσσαλονίκη – Μυτιλήνη – Χίο – Σάμο – Κω – Ρόδο. Επίσης τους ενημερώνει ότι η εταιρεία συμφωνεί με την προσέγγιση του πλοίου στο λιμάνι της Μυτιλήνης αντί του λιμανιού του Σιγρίου με το ίδιο μίσθωμα.

http://news.ert.gr/local/localmapDet.asp?id=435601

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...