Jump to content
Shipfriends

Πειραιάς - Πάρος - Νάξος - Ίος - Θήρα


Recommended Posts

Η πρώτη θέση στη γραμμή της Παροναξίας δεν χαρίστηκε ούτε κληρονομήθηκε στη Blue Star. Ήταν αποτέλεσμα σημαντικών επενδύσεων, συνέπειας και σοβαρής δουλειάς που γίνεται από την εταιρεία εδώ και αρκετά χρόνια.

Επίσης ουδέποτε εκμεταλλεύτηκε τη σχεδόν μονοπωλιακή θέση που είχε στη γραμμή τους χειμερινούς μήνες, ούτε σε επίπεδο τιμών, ούτε σε επίπεδο πιστωτικής πολιτικής.

Στα πλαίσια λοιπόν του ανταγωνισμού, κάθε εταιρεία δικαιούται να χρησιμοποιήσει μέσα εμπορικής πολιτικής (παροχές, εκπτώσεις, πιστωτική πολιτική) για να διατηρήσει ή να επεκτείνει τα μερίδια αγοράς της. Εγώ δε βλέπω τίποτα το μεμπτό σε αυτό.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 951
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το βλέπω απόλυτα φυσιολογικό κάθε εταιρεία που βλέπει ότι μπαίνει ένας νέος παίχτης στα εδάφη του, να προσπαθεί να τον αναχαιτίσει με όλα τα μέσα (θεμιτά ή αθέμιτα). Το ίδιο θα έκανε και η ΑΝΕΚ όταν είχε μπει η Blue Star Ferries και το Αριάδνη στα Χάνια, η ΝΕΛ όταν μπήκε το Φαίδρα (παλιότερα) και το Νήσος Μύκονος στη Χίο Μυτιλήνη, η ΔΑΝΕ & GA Ferries όταν μπήκε η Blue Star Ferries στα Δωδεκάνησα, το ίδιο θα γίνει και όταν θα μπει η Superfast στο Ηράκλειο από τη MINOAN και την ΑΝΕΚ

Link to comment
Share on other sites

Όλα αυτά που λέτε είναι σωστά. Εννοείται πως όταν πρωτοξεκίνησε η Μπλου Σταρ δεν της χαρίστηκε τίποτα αλλά θα υπενθυμίσω πως ήταν και οι συνθήκες κατάληλες για να γιγαντωθεί. Και αν μη τι άλλο ναι είναι και συνεπής και και και...

Τώρα το ότι δεν εκμεταλεύτηκε το μονοπώλειο της (το χειμώνα) στη Παροναξία. Έχω τις αντιρρήσεις μου. Σε αρκετές περιπτώσεις την έχω "πιάσει" να είναι λάθος και αναφέρω το πιο τρανταχτό: Πειραιάς - Ίος μέσω...Σαντορίνης! Και αλλά μπορώ αλλά δεν θα το κάνω θέμα τώρα (σε κάποια από τα οποία οι άνθρωποί της στα νησιά ψιλοέσωσαν τη κατάσταση και όποιος θέλει μπορώ να του εξηγήσω τι εννοώ για να μην πλατιάζω εδώ).

Τώρα , εάν κάποιος (Είτε η Μπλου Σταρ ή η οποιαδήποτε εταιρεία) δεν θέλει τον ανταγωνιστή (όσο μπορεί να θεωρείται ανταγωνιστής ο "Διαμαντής") με θεμιτά μέσα ναι το δέχομαι να προσπαθήσει να τον εκτοπίσει φίλε Π100. Αλλά με αθέμιτα...ΟΧΙ. Και εδώ υιοθετώ αυτό που λέει ο φίλος Margaritis. Όπως ανέβηκε (για τους όποιους λόγους) έτσι μπορεί και να "κατέβει"...Και αυτό πρέπει να το θυμούνται οι υπεύθυνοι κάθε εταιρείας. Τα νησιά δεν είναι ιδιοκτησίες τους! Με άλλα λόγια: Θες κύριε Χ Ψ Ω να κρατήσεις τη πελατεία σου? ΟΚ. Κάνε προσφορές, ρίξε τις τιμές...ή ότι νομίζεις πως μπορείς να κάνεις και κέρδισε! Ο εκβιασμός ή η οποιαδήποτε κάτω από το τραπέζι προσπάθεια, μόνο να σε βλάψει μπορεί. Και για να μη παρεξηγηθώ. Όλα αυτά τα λέω γενικώς με αφορμή όμως αυτό το "πιέζουν..." Τα ίδια ισχύουν και για κάθε εταιρεία. Και το ξεκαθαρίζω:Όπως έχω χιλιοπεί, θέλω τον ανταγωνισμό. Είναι ό,τι πιο υγειές. Για αυτό και όπως το 2000 ήμουν μέρα νύχτα σε γνωστούς και φίλους με τη λέξη ΙΘΑΚΗ στο στόμα, τώρα είμαι με τις λέξεις ΠΡΕΒΕΛΗΣ, ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ, ΑΔ.ΚΟΡΑΗΣ. Το ίδιο ωστόσο ήμουνα και με τη λέξη ΔΙΑΓΟΡΑΣ πριν 2 χρόνια που πρωτοξεκίνησε τα Σαββατιάτικα...Και το λέω για να τονίσω ότι δεν έχω κάτι με καμιά εταιρεία και ούτε παίρνω το μέρος κανενός.

ΑΝ όμως ισχύουν τα περί "πίεσης" και αυτή γίνεται με αθέμιτα μέσα (πράγμα που δεν πολυπιστεύω, γνώμη μου βέβαια) τότε...κρίμα...

Link to comment
Share on other sites

το θεμα ειναι αντι η μπλου σταρ να κανει πολεμο στην ανεκ κ στην ΗΣW που τις ασκουν πολεμο παει κ κανει στον κοραη!γιατι???βλεπω μερικοι ξεχνατε την πλαστικη καρεκλα στο σαλονι με 32ευρω εισητηριο..αλλα να σας θυμισω κ κατι!!!ο πρεβελης μπορει να φυγει το μυκονος μπορει να παει σαμο ικαρια μονο αλλα ο κοραης θα μεινει...κ οσα πετρελαια θελει το μπλου σταρ να παει στην παρο ο κοραης θελει να παει παρο ναξο κ να γυρισει!αρα ποιος ειναι ο πραγματικος εχθρος!!!

Link to comment
Share on other sites

κ οσα πετρελαια θελει το μπλου σταρ να παει στην παρο ο κοραης θελει να παει παρο ναξο κ να γυρισει!αρα ποιος ειναι ο πραγματικος εχθρος!!!

Αν αυτό ήταν κριτήριο βιωσιμότητας, θα έπρεπε να έχει επικρατήσει σε όλες τις γραμμές η Ga Ferries που έχει από τα οικονομικότερα πλοία σε όλες τις γραμμές :D

Από εκεί και πέρα, ακόμα και σε αυτό το επίπεδο να θέλεις να κάνεις τη σύγκριση, θα πρέπει να λάβεις υπόψη σου πως όσους επιβάτες παίρνει η Blue Star μέχρι τη Σαντορίνη, το Κοραής θα πρέπει να κάνει 3 κυκλικά για να τους πάρει… ;)

Link to comment
Share on other sites

Χτες μιας και το ΠΑΡΟΣ είχε ρεπό στον Πειραιά έκανε το πρωινό δρομολόγιο του ΙΘΑΚΗ.

Επειδή μπερδεύτηκα: Έκανε το Ιθάκη το δρομολόγιο του Πάρος ή το Πάρος το δρομολόγιο του Ιθάκη?

Link to comment
Share on other sites

Το πρωινο Σαββατιατικο δρομολογιο εγινε απο το ΠΑΡΟΣ. ΠΛησιαζει η 17η Φεβρουαριου που ειναι το τελευταιο δρομολογιο του ΙΘΑΚΗ στην Παροναξια για το φετινο χειμωνα. Απο 18/2 θα γυρισει το ΙΘΑΚΗ στη Συροτηνομυκονια κ το ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΡΥ Ραφηνα.

Link to comment
Share on other sites

Για να πάει κάποιος από τον Πειραιά στην Πάρο με τα BLUE STAR PAROS και BLUE STAR NAXOS θα πρέπει να πληρώσει 29 ευρώ το κατάστρωμα ή 33 ευρώ το αριθμημένο. Ενώ τέλος το new entry ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ της ΑΝΜΕΖ θέλει 26 ευρώ την οικονομική ή 30 ευρώ το αριθμημένο.

Η διαφορά τιμής κατά 10% μόνο από τη Blue Star μου φάνηκε εξαρχής πολύ μικρή για να εισέλθει ο νέος παίκτης στην αγορά. Πόσο μάλλον όταν υστερεί σε πολλούς τομείς από τον ηγέτη της γραμμής (πλοίο, συχνότητα δρομολογίων κλπ).

Τα παραπάνω σε συνδυασμό με την ιδιαίτερα χαμηλή επιβατική κίνηση των πρώτων 40 ημερών είχαν σαν αποτέλεσμα τη νέα τιμολογιακή πολιτική από την ΑΝΜΕΖ, με εκπτώσεις 20% σε όλες τις κατηγορίες επιβατών και οχημάτων.

Από την άλλη, η προσπάθεια της Blue Star να δουλέψει με αποκλειστικά συμβόλαια όλο και περισσότερους μεταφορείς της Παροναξίας, λειτουργεί βραχυπρόθεσμα υπέρ του Κοραή ο οποίος προσφέρει και τις χαμηλότερες τιμές στη γραμμή.

Edited by proud_ionian
ΑΝΜΕΖ οχι ΑΝΕΖ. η ΑΝΕΖ ειναι σε κωμα
Link to comment
Share on other sites

Νέα αλλαγή στα δρομολόγια του πλοίου ετοιμάζουν οι πλοιοκτήτες.

Θα γίνουν 3 οι φορές που το πλοίο θα φτάνει μέχρι Σαντορίνη.

Έτσι τα δρομολόγια θα έχουν Δευτέρα-Τετάρτη-Παρασκευή από Πειραιά για Πάρο -Νάξο-Ίο- Σαντορίνη...

Link to comment
Share on other sites

Η μεγάλη ανατροπή στα μερίδια θεωρώ πως έχει γίνει στα φορτηγά, η προτίμηση των επιβατών στη Blue Star είναι αρκετά ισχυρή και έχει αποτρέψει την "αιμορραγία" προς τους νέους παίκτες.

Link to comment
Share on other sites

Η μεγάλη ανατροπή στα μερίδια θεωρώ πως έχει γίνει στα φορτηγά

Έχω την εντύπωση ότι ο Αδαμάντιος Κοραής έχει ξεπεράσει στο μερίδιο των φορτηγών το Πρεβελης.

Ενώ το τελευταίο καιρό βλέπω στο απογευματινό Blue Star να υπάρχει κενός χώρος στο γκαράζ, πράγμα σπάνιο λίγο καιρό πριν.

Link to comment
Share on other sites

Ενώ το τελευταίο καιρό βλέπω στο απογευματινό Blue Star να υπάρχει κενός χώρος στο γκαράζ, πράγμα σπάνιο λίγο καιρό πριν.

Λογικό είναι να συμβαίνει αυτό όχι μόνο λόγω του ανταγωνισμού αλλά ίσως και λόγω της προσέγγισης στη Σαντορίνη από το Blue Star των Δωδεκανήσων, που αυτή την περίοδο ροκανίζει τους επιβάτες από τα ομόσταβλα της Παροναξίας.

Link to comment
Share on other sites

Σωστό κι αυτό! :)

Αλλά η εκτίμηση μου είναι πως ανεξαρτήτως ζώνης αναχώρησης, όλα τα δρομολόγια μιας γραμμής λειτουργούν ως συγκοινωνούντα δοχεία.

Link to comment
Share on other sites

υπάρχει κενός χώρος στο γκαράζ, πράγμα σπάνιο λίγο καιρό πριν.
Μήπως, αντί να ψάχνουμε ποιός πήρε τα μερίδια...θα πρέπει να αναρωτηθούμε....εάν έπεσε και η συνολική κίνηση?
Link to comment
Share on other sites

Σωστό κι αυτό! :)

Αλλά η εκτίμηση μου είναι πως ανεξαρτήτως ζώνης αναχώρησης, όλα τα δρομολόγια μιας γραμμής λειτουργούν ως συγκοινωνούντα δοχεία.

Πολύ σωστός ο Οrestis.Αν υπήρχε μόνο πρωινό ο επιβάτης και να ήθελε να έφευγε το απόγευμα θα έφευγε τελικά είτε το πρωί της ίδιας ημέρας είτε το πρωί της επόμενης ημέρας οπότε τα μεγάλα μπλου σταρ τις ημέρες που έχουν Σαντορίνη ροκανίζουν κόσμο από τα πρωινά.

Τώρα όσο αφορά τον ανταγωνισμό είτε έτσι είτε αλλιώς οι επιβάτες έχουν μάθει στην μπλου σταρ , και δύσκολα αλλάζουν τουλάχιστον οι χειμωνιάτικοι.

Στα φορτηγά , είναι περίεργη η αγορά , δεν τους ενδιαφέρει τόσο η ταχύτητα όσο το πλήθος των δρομολογίων μιας εταιρίας, το κόστος που είναι πολύ βασικό και μπορεί από εταιρία σε εταιρία να παίζει με αρκετη διαφορα, οι τρόποι πληρωμής, οι ώρες αφιξοαναχωρήσεων των πλοίων...

Είναι στην ουσία ένα πεδίο σύνθετο του οποίου την μερίδα του λέοντος δεν μπορεί να την εξασφαλίσει εύκολα κανείς από τα αποδυτήρια

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...