Jump to content
Shipfriends

Πειραιάς - Πάρος - Νάξος - Ίος - Θήρα


Recommended Posts

  • Replies 944
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weeks later...

Τα δρομολογια του ΡΟΔΑΝΘΗ αλλαζουν απο Δευτερα 7 Σεπτεμβρη. θα εχει αναχωριση απο πειραια προς παρο ναξο ιο θηρα καθε Δευτερα Τεταρτη Παρασκευη 22.00 (Παρασκευες θα εχει κ Συρο Σικινο Φολεγανδρο). Απο σαντορινη καθε τριτη κ πεμπτη στις 17.00 και τις Κυριακες στις 8 το πρωι με επιπλεον προσεγγισεις σε Σικινο Φολεγανδρο και Συρο. Αυτα για 2 εβδομαδες. Μετα...καλο χειμωνα!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Ολοι το ευχομαστε να ξαναξεκινησουν τα μανουλια του καπτα Μακη.Το καλοκαιρι εδωσε εδω στην Παρο μεγαλη ανασα στις μεταφορικες κλπ και ολοι θα θελαμε να υπαρχει και αλλη επιλογη στην γραμμη για να σπαει και το μονοπωλιο.Μακαρι λοιπον να γινει κατι να ενεργοποιηθει η εταιρια και να μην μεινουμε παλι στις φημες και στα λογια.

Νομίζω φίλε μου ότι το μονοπώλειο στη συγκεκριμένη περίπτωση το δημιουργούμε μόνοι μας...Έχουν περάσει κι αν έχουν περάσει πλοία τα τελευταία δυο χρόνια...Δεν θα έρθει και ο καπτα-Μάκης να μας σώσει (και το λέω εγώ που τον επέλεγα και θα τον ξαναεπιλέξω αν αρχίσει ταξίδια)....Αλλά κάτι "κίτρινα" και "πορτοκαλί πλοία"πέρασαν και δεν ακούμπησαν...Το ίδιο και κάτι άλλα "δελφινάτα" (αυτά ακόμα τα χουμε ευτυχώς...για πόσο δεν ξέρω ακόμα)

Edited by Neptune
προσθηκη quote και μεταφορα
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Όπως κάθε χρόνο το 3ήμερο της Κ. Δευτέρας έτσι και φέτος θα υπάρξουν έκτακτα δρομολόγια του ΙΘΑΚΗ προς Πάρο Νάξο. Την Παρασκευή 12/2 και τη Κ.Δευτέρα 15/2 απόπλους από Πειραιά στις 20.00. Το δρομολόγιο είναι κυκλικό (Παρασκευή πάει Πάρο Νάξο Πειραιά και τη Δευτέρα Νάξο Πάρο Πειραιά). Τις 2 αυτές μέρες θα φύγει από Μύκονο στις 13.30 για να προλάβει να είναι πειραιά νωρίς. Όσοι πιστοί προσέλθετε..

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω φίλε μου ότι το μονοπώλειο στη συγκεκριμένη περίπτωση το δημιουργούμε μόνοι μας...Έχουν περάσει κι αν έχουν περάσει πλοία τα τελευταία δυο χρόνια...Δεν θα έρθει και ο καπτα-Μάκης να μας σώσει (και το λέω εγώ που τον επέλεγα και θα τον ξαναεπιλέξω αν αρχίσει ταξίδια)....Αλλά κάτι "κίτρινα" και "πορτοκαλί πλοία"πέρασαν και δεν ακούμπησαν...Το ίδιο και κάτι άλλα "δελφινάτα" (αυτά ακόμα τα χουμε ευτυχώς...για πόσο δεν ξέρω ακόμα)

Δέν ακούμπησαν γιατί δεν ήταν αυτά που επιβάλεται στην συγκεκριμένη γραμμή. Αν ήταν κανένα ''νήσος μήκονος'' οχι μόνο θα ακουμπούσε , θα άφηνε και σημάδια .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
ΥΓ. Εκτος αν καποιος σκεφτει να περναει απο Παροναξια και πεσει το γελιο της αρκουδας :D:D

Το γελιο της αρκουδας θα ειναι η λογικη 'με το ΜΥΚΟΝΟΣ δεν πετυχαμε κατι τοσο καιρο,ενω το ΧΙΟΣ θα κανει χρυσες δουλειες...':rolleyes: Απο τοτε που εφτιαξε η νεα διοικηση ΑΝΕΚ τα καινουργια δρομολογια των 2 ΝΗΣΟΣ ακουω οτι το ΧΙΟΣ θα κατεβει Παροναξια αλλα που....Ευκαιριες ειχαν πιστευω να κανουν την αλλαγη αλλα ισως εβλεπαν στον οριζοντα οτι μια τετοια αλλαγη δεν θα τους απεφερε κατι σημαντικο απο πλευρας κινησης.

Οκ,το ΜΥΚΟΝΟΣ παει Συρο-Μυκονο-Ικαρια-Σαμο και το ΧΙΟΣ Παρο-Ναξο.Τι θα κερδισει με αυτο η HSW?Μπαλα μονη της στην Παροναξια δεν θα παιζει παλι,εχει σταθερο ανταγωνισμο και μαλιστα απο οσα λεγονται,ερχεται 2η σε κινηση.Θα προσφερει καλυτερα ωραρια η μηπως θα γεμιζει το ΧΙΟΣ μονο απο τα 2 νησια...(για ολο τον χρονο μιλαω)

Link to comment
Share on other sites

Εγώ απλά να πω πως βάσει κάποιων άλλων "φημών" αν ερχόταν το Χίος θα έκανε κανονικά όλο το δρομολόγιο με Ίο Σαντορίνη και όχι μόνο Παροναξία και μάλιστα με αναχώρηση από Πειραιά το απόγευμα.

Αν συνέβαινε αυτό τώρα και έβγαινε αληθινή η φήμη, θα υπήρχε ο πρώτος λόγος για να πάει καλύτερα από το Μύκονος αφού εκτός από τα απο/προς Πειραιά θα είχε κίνηση άναμεσα στα νησια (όπου ειδικά με την Ίο η σύνδεση της Παροναξίας είναι για κλάματα)...Συν πρωινή αναχώρηση προς Πειραιά σε σταθερή βάση από τα δύο νησιά που κοντεύει να εκλείψει συν την όλη κατάσταση που έτσι κι αλλιώς έχει δημιουργηθεί σε Ιο Σαντορίνη (που προσωπικά δεν πιστεύω πως θα λυθεί με ένα SRII και μόνο)

Ο δεύτερος λόγος για τον οποίο θα είχε ελπίδες να πάει καλύτερα θα ήταν σαφώς μια καλύτερη θέση στο λιμάνι του Πειραιά. Ο λόγος; Απλός. Εφόσον θα έπιανε αποκλειστικά και μόνο Αν. Κυκλάδες αυτομάτως θα μεταφερόταν κάπου πιο κοντά (ίσως και στην Ε4) όπου σαφώς ο ανασταλτικός παράγοντας τύπου "είναι στου 'Βελζεβούλη' τη μάνα" θα έπαυε να υπάρχει...

Ο τρίτος λόγος θα ήταν απλά και μόνο το πλοίο καθ'αυτό. Μιλάμε για το Χίος και όχι για το Μύκονος το οποίο άφησε θετικότατες εντυπώσεις στους επιβάτες που το θεωρούν μακράν καλύτερο του Μύκονος και των μικρών "σχιστομάτικων" Blue Star...

Με αυτούς τους τρεις λόγους, νομίζω πως η "αρκούδα" θα διάλεγε άλλη "κωμωδία" να γελάσει...

Link to comment
Share on other sites

ενδεχομενη δρομολογηση του Νησος Χιος στη γραμμη, με δρομολογια οπως τα λεει ο Artvelde, θα ηταν σημαντικοτατη αναβαθμιση για τη γραμμη. ο μονος κινδυνος θα ηταν η εποχικοτητα της γραμμης και οτι ετσι πιθανον να ματωναν και οι δυο εταιρειες. πιστευω ομως οτι αν ερχοταν με σταθερα δρομολογια και συνεπεια (και με ολα τα περελκομενα που ανεφερε ο artvelde: θεση στον πειραια κλπ), θα αγαπιοταν απο το κοινο της γραμμης (χειμερινο και καλοκαιρινο) πολυ περισσοτερο απο οτι εκτιμηθηκε στο ΒΑ Αιγαιο.

Link to comment
Share on other sites

Αναλογως πως βλεπει κανεις το 'ποτηρι'...μισοαδειο η μισογεματο.Ψαχνοντας τους πληθυσμους των 5νησιων που αναφερετε(5 χρειαζεται για να πετυχει το δρομολογιο?:D)βγαινει ενα συνολο,πανω κατω,50000 κατοικων.Επισης,υποθετοντας οτι μπαινει το ΧΙΟΣ στην συγκεκριμενη γραμμη,σιγουρα δεν θα παιρνει μονο του ολη την κινηση αφου υπαρχει η επι χρονια κυριαρχος της γραμμης,Blue Star και ακομα και τα καλοκαιρια,που ο τουρισμος ειναι ιδιαιτερα αυξημενος στα συγκεκριμενα νησια,μπαινουν κι αλλες εταιριες με ταχυπλοα αν δεν κανω λαθος(ακομα μεγαλυτερος ανταγωνισμος);)

Υπο αυτο το πρισμα,το Ν.ΧΙΟΣ ανετα θα μπορουσε να πηγαινει μονο Χιο,η μονο Μυτιληνη που και περισσοτερο πληθυσμο εχουν σαν νησια αλλα και ο ανταγωνισμος ειναι μηδαμινος και

αν ερχοταν με σταθερα δρομολογια και συνεπεια (και με θεση στα λεμοναδικα:P), θα αγαπιοταν απο το κοινο της γραμμης (χειμερινο και καλοκαιρινο) πολυ περισσοτερο απο οτι θα το εκτιμουσαν στο Παρος-Ναξος-Ιος-Σαντορινη.
:D

Αποδεχομαι οτι τα 5 αυτα νησια,ισως να εχουν το καλοκαιρι τεραστια τουριστικη κινηση αλλα 4 μηνες το χρονο,φτανουν για να βγαινει το συγκεκριμενο πλοιο?(συνυπολογιζοντας παντα οτι υπαρχει και η Blue Star απεναντι)

Link to comment
Share on other sites

Τελικά καταλήγουμε εμείς οι καραβολάτρες, shipfriends κ.ά. να συζητούμε και να επιχειρηματολογούμε για το που θα ήταν καλύτερα το Νήσος Χίος.

Δυστυχώς όμως τα κριτήρια και οι απόψεις μας έχουν καταρχήν τοπικιστική θεώρηση και όχι κατανάγκη επιχειρηματική. Πέρα από τις όποιες αμφιβολίες έχει ο καθένας μας, και εγώ μαζί, για την ορθότητα της (πρακτικά) αποδρομολόγησης του πλοίου από το Βόρειο Αιγαίο, δε μπορεί, κάτι θα έχουν στο νου τους οι αποφασίζοντες.

Σίγουρα όμως η σημερινή κατάσταση δε θα συνεχιστεί για καιρό αφού κάποια στιγμή θα πρέπει να επιλέξουν είτε να το αφήσουν στο Βόρειο Αιγαίο σε δρομολόγια και ωράρια πιο κοντά στα παλιά (αφού τα καινούργια μπήκαν για να βολευτούν οι Κυκλάδες) είτε να το μεταφέρουν στη γραμμή με κατάληξη την ΙκαροΣαμία (χρειάζονται οι καμπίνες εκεί) είτε στη γραμμή μέχρι τη Σαντορίνη.

Το ερώτημα όμως είναι αν από τις όποιες κόντρες έχουν σήμερα με τον κύριο ανταγωνιστή καταλήξουν σε κάποια "μοιρασιά" στο άμεσο μέλλον τότε τι γίνεται?

Link to comment
Share on other sites

Αναλογως πως βλεπει κανεις το 'ποτηρι'...μισοαδειο η μισογεματο.Ψαχνοντας τους πληθυσμους των 5νησιων που αναφερετε(5 χρειαζεται για να πετυχει το δρομολογιο?:D)βγαινει ενα συνολο,πανω κατω,50000 κατοικων.

Poia einai ta 5 nisia? Paros - Naxos - Ios - Santorini (ektos an bainei kai i Syros mesa pou den to nomizo). Ystera o plythismos tous den kseperna tis 35.000. antitheta o plythismos tis Chiou - Mytilinis ine yperdiplasios kai fantazomai antistoixos kai to metaforiko ergo. Prosopika pistevo pos o monos logos pithanis dromologisis tou N. Chios stin paronaxia einai na xtipithei i Blue Star.

Edited by Superfast VI
Link to comment
Share on other sites

Εχεις δικιο,κολλησα με το 5 και συνεχισα με το 5:o 4 ειναι τα νησια! Τους πληθυσμους τους βρηκα στο wiki και επειδη σαν τελευταια απογραφη ελεγε το 2001 υπολογισα οτι καπου στους 50000 πρεπει να κυμαινεται το νουμερο.(Παρος 12000 - Ναξος 18000 - Ιος 2000 - Σαντορινη 13000,μονιμοι κατοικοι)

Link to comment
Share on other sites

....Αλλά τί κάθομαι και λέω, εδω έχει η Παροναξία τεράστια κενά για φέτος το καλοκαίρι, με την Ικαροσαμία θα ασχοληθούν?:mad:

Από εδώ και πέρα δεν είναι μόνο θέμα κενών αλλά ότι για πρώτη φορά η Blue Star και ειδικά ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΑΤΙΚΟ, αν δεν αλλάξει κάτι και δεν υπάρξει δρομμολόγηση κάποιου άλλου συμβατικού, θα παίζει ΜΟΝΗ ΤΗΣ... Θα μου πεις έχει και 2 Highspeed αλλά τι να σου κάνουν κι αυτά; Για συμβατικό μιλάμε πάντα. Και που θέλω να καταλήξω; Σε ένα φόβο... Ότι πολύ φοβάμαι πως η Παροναξία θα πληρώσει τα "σπασμένα" του ανταγωνισμού που θα έχει σε Κρήτη και ίσως στα Δωδεκάνησα..(το "ίσως" εκφράζει απλώς τις αμφιβολλίες μου στο αν μπορεί να σταθεί ανταγωνιστικά εκεί το Voyager/ΡΟΔΟΣ)

Και τι εννοώ; Πως κάτι δεκάευρα εισιτήρια ξαφνικά θα "εξαφανιστούν", θα αυξηθούν οι τιμές στα εισιτήρια(με την πρόφαση της τιμής του πετρελαίου) και πάει μετά για βρούβες και ο τουρισμός (που έτσι κι αλλιώς είναι λιγοστός τα τελευταία χρόνια) και όλα... Περαστικά μας!

Link to comment
Share on other sites

Το μόνο που δεν θέλω να ακούσω είναι παράπονα απο Παραξανιανους ότι δεν έχουν καράβια, ας το στήριζαν το καράβι να μην έφευγε απο την γραμμή!!!

Link to comment
Share on other sites

Το μόνο που δεν θέλω να ακούσω είναι παράπονα απο Παραξανιανους ότι δεν έχουν καράβια, ας το στήριζαν το καράβι να μην έφευγε απο την γραμμή!!!

Οταν περνουσε ωρα νορμαλ επερνε περισσοτερο κοσμο απο την Blue Star,το θεμα ομως δεν ειναι ο κοσμος αλλα οι μεταφορικες,σε αυτο δεν φταιει ο πελατης αλλα η εταιρεια!Ας ειχε καλητερες τιμες για να μπορεσει να μπει στην γραμμη και "κλεψει" το μεριδιο που επιθυμουσε!

Οπως κ να εχει κ ο κοσμος στην γραμμη της παροναξιας να το στειριζε παλι θα εφευγε!Λεφτα επιδοτουμενης γραμμης θα παιρνει οπου γεματο αδειο θα μπαινουν στην τσεπης της εταιριας,δειτε το παλαιοτερο παραδειγμα του Αδαμαντιου Κοραη.

Επισης πειτε μου ποια εταιρια μεσα στις κυκλαδες εχει ανακοινωσει το προγραμμα της απο το 10/2009 για το καλοκαιρι του 2010 εκτος απο την Blue Star,ο κοσμος που θελει να "κλεισει" τις διακοπες του στα νησια ψαχνει για εισιτηρια,με οποια εταιρεια βρισκει κλεινει...

Link to comment
Share on other sites

Το μόνο που δεν θέλω να ακούσω είναι παράπονα απο Παραξανιανους ότι δεν έχουν καράβια, ας το στήριζαν το καράβι να μην έφευγε απο την γραμμή!!!

Κοίτα φίλε Speedrunner...Πρώτα από όλα συμφωνώ με το φίλοο TASOSNAXOS για τα περί μεταφορικών και λοιπών... Από εκεί και πέρα....Αν ήμουν από εκείνους που δεν το στήριζαν ή δεν το προτιμούσαν θα το βούλωνα και δεν θα έλεγα τίποτα...Επειδή όμως ήμουν από εκείνους που το στήριξαν και θα το στήριζαν ακόμα και αν ήταν της "Κολοπετινίτσα ΝΕ" ως μια εναλλακτική λύση, καλύτερη από εκείνη των μπλε και που με την παρουσία του ήταν το αντίβαρο για να μην δημιουργηθεί μονοπώλειο (το οποίο τώρα θα το φάμε στη μάπα) έχω κάθε δικαίωμα και να διαμαρτυρηθώ και να φωναξω και να λυπηθώ....

Ότι δεν έχει πλοία η γραμμή ΔΕΝ ΕΧΕΙ καλώς κακώς (γιατί καλοκαίρι έρχεται μην το ξεχνάμε)...Σαφώς δεν είναι στην ίδια κατάσταση με την Ικαρία - Σάμο αλλά είναι στη χειρότερη κατάσταση από ποτέ για τα δεδομένα της γραμμής

Το θέμα μου όμως δεν είναι ο αριθμός δρομολογίων αλλά ότι τώρα πια, που ο μόνος ανταγωνισμός θα έρχεται από τα HS (που αυτό δεν είναι ανταγωνισμός σαν εντελώς άλλης φιλοσοφίας σκάφη) , θα πληρώσουμε τα σπασμένα του ανταγωνισμού που κάνει η ΑΤΤΙΚΑ σε άλλες γραμμές...Αυτή είναι η αγωνία μου και αυτήν εξέφρασα...

Link to comment
Share on other sites

Παρατηρώντας σήμερα στο openseas εντελως τυχαία είδα οτι έχει στο Πειραιας-Σαντορίνη και το Κρητη II με αναχώρηση απο τον Πειραια στις 21:00 και αφιξη στη Σαντορίνη στις 03:30 (δλδ 6μιση ώρες).Αν μπορει κάποιος να μας το επαληθεύσει.Πάντως εαν ισχύει είναι καθαρά στρατηγική για να κόψει κόσμο απο το βραδινο Blue Star προς το νησί αλλά δνε μπορώ να πιστέψω οτι θα έχει καποια απήχηση προς τον κόσμο γιατί και οι ώρες είναι αρκετες και η άφιξη στο νησί απαγορευτική.Εκτός και αν είναι ένα και μοναδικό το δρομολόγιο που θα κάνει επειδή μαζεύτηκαν αρκετα φορτηγά μετα την απεργία.

Link to comment
Share on other sites

Και μόνο που συζητάμε τα περι έλλειψης πλοίων στη γραμμή 'φιλέτο?' είναι ενδεικτικό των ανακατατάξεων που βιώνει η ακτοπλοία (θυμάται κανείς τα late 90s που είχαμε 3 πρωινά και 3 απογευματινά?). Προσωπική μου αποψη είναι οτι το Ν. Μύκονος αφενώς αντιμετοπίστηκε ως διερχόμενο (πιστευω πως αυτό μετράει αρνητικά στην ψυχολογία των ντόπιων και αν ενα πλοίο δεν καθιερωθεί στην ντόπια κοινωνία είναι καταδικασμένο) και αφετέρου προφανώς δεν είχε τα σωστά δρομολόγια και το σωστό πλασάρισμα στην αγορά.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ανακοινωθήκαν τα δρομολόγια του Speedrunner II για την Ιό Σαντορίνη. Φέτος βλέπουμε ότι δε θα έχει παραμονές στη Σαντορίνη. Ουσιαστικά θα συμπίπτουν τα δρομολόγια με του HS 6 για Ιό Σαντορίνη:eek:.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Χθες το Blue Star Ithaki έκανε ένα έκτακτο δρομολόγιο στις 22:00 από Πειραιά για Πάρο Νάξο, υποψιάζομαι ότι ένεκα την απεργίας να εξυπηρετήσουν τις μεταφορικές κυρίως, γιατί τη Παρασκευή θα είναι γεμάτα τα γκαράζ των πλοίων της Παροναξιας.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Προνοητική όπως πάντα η blue star έβαλε έκτακτο δρομολόγιο του ΙΘΑΚΗ απόψε για Πάρο Νάξο Θήρα αντί για αύριο το πρωί 07.25 που θα το εκανε το ΠΑΡΟΣ αν δεν ήταν η απεργία.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...