Jump to content
Shipfriends

Πειραιάς - Πάρος - Νάξος - Ίος - Θήρα


Recommended Posts

Το Blue Star Ithaki είχε δρομολόγιο χθες το βραδύ κανονικά μόνο για Πάρο, αλλά αντί να επιστρέψει από τη Πάρο άδειο, η εταιρεία του προτίμησε να συνεχίσει μέχρι τη Σαντορίνη, έτσι ώστε να πάρει τους επιβάτες της επιστροφής από τα νησιά, που είχαν κλείσει εισιτήριο με το Blue Star Paros

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • Replies 951
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μάλλον αυτό γίνεται για να κάνει την αυριανή πρωινή επιστροφή από τα δύο νησιά και να πάρει τα απογευματινά δρομολόγια από Πειραιά μιας και το πρωινό θα το κάνει το ΙΘΑΚΗ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Δρομολόγια για Πάρο-Νάξο-Ίο-Σαντορίνη λόγω εκλογών

Η AEGEAN SPEED LINES ανακοινώνει τα έκτακτα δρομολόγια λόγω των εκλογών, το Σάββατο 6/11/2010 στις 8:00πμ. και Δευτέρα 8/11/2010 στις 8:15πμ. για την γραμμή Πάρο-Νάξο-Ίο-Σαντορίνη. Οι κρατήσεις θα είναι διαθέσιμες από Τετάρτη 3/11/2010.

ΣΑΒΒΑΤΟ 6/11-Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ ΣΠΗΝΤΡΑΝΝΕΡ IV

ΠΕΙΡΑΙΑΣ:08.00-ΠΑΡΟΣ:10.55-11.05-ΝΑΞΟΣ:11.35-11.45-ΙΟΣ:12.40-12.50-ΘΗΡΑ :13.35-13.45-ΠΕΙΡΑΙΑΣ:17.40

ΔΕΥΤΕΡΑ 8/11-Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ ΣΠΗΝΤΡΑΝΝΕΡ III

ΠΕΙΡΑΙΑΣ:08:15-ΘΗΡΑ:12:10-12:25-ΙΟΣ:13:05-13:15-ΝΑΞΟΣ:14:10-14:20-ΠΑΡΟΣ:14:50-15:05-ΠΕΙΡΑΙΑ:17:55

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Eχω μία απορία αν γνωρίζει κάποιος ποιό ειδικός να μού πεί,τα blue star paros-naxos με 22-23 μίλια περίπου απο πειραιά γιά πάρο κάνουν 4:15'

για νάξο 5:15' και για σαντορίνη 7:45' σύμφωνα με τήν εταιρεία, και που πάνω κάτω κάπου εκεί είναι οι αφίξεις.

Με το blue star delos και με πλέον 26 μίλια σύμφωνα με την εξαγγελία της εταιρείας οι αφίξεις θα είναι νωρίτερα ? ναι. αλλά κατά πόσο ?

Link to comment
Share on other sites

Δε ξέρω εάν θα κατέβει ο συνολικός χρόνος ταξιδίου, γιατί νομίζω ότι θα προστεθεί μόνιμα η Ιος στο δρομολόγια του Blue Star Delos το καλοκαίρι (γιατί το χειμώνα προσεγγίζουν εκεί και μικρά Blue Star)

Link to comment
Share on other sites

Μα αν είδα καλά σύμφωνα με τα δρομολόγια της εταιρείας στό συνολικό χρόνο ταξιδιού τών blue star paros-naxos (τελευταίος προορισμός σαντορίνη 7:45')συμπεριλαμβάνετε και η ίος 6:45'(δική μου παράλειψη δέν το ανέφερα παραπάνω)άρα λογικά θα κατέβει ο χρόνος τού ταξιδιού.

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Νομιζω ο συνολικος χρονος ταξιδιου μεχρι Σαντορινη θα μειωθει κατα 1ωρα τουλαχιστον εστω κι αν υπαρχει η Ιος στο δρομολογιο.Χοντρικα,υπολογιζοντας και τις καθυστερησεις στα 3 προηγουμενα λιμανια,πρεπει το Πειραιας-Θηρα να βγαινει σε 7ωρες.(με μεση τα 25.5μιλια)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 4 weeks later...

Αυτο το Σάββατο θα γίνει αλλαγή δρομολογίων των Blue Star Naxos/Paros στην Σαντορίνη έπειτα απο πολλούς μήνες. Έτσι ανεκτέλεστο θα παραμείνει το δρομολόγιο του Blue Star Paros το Σάββατο απο Θήρα για Πειραιά στις 15:30 και θα αναχωρήσει στις 05/6 απο Θήρα στις 07:00 για Νάξο-Πάρο-Πειραιά. Το Blue Star Naxos θα έχει ανεκτέλεστο το δρομολόγιο στις 04/6 στις 17:30 απο Πειραιά ωστε να μπει στην γραμμή Πειραιά- Πάρο- Νάξο- Θήρα στις 05/6 στις 07:25.

Link to comment
Share on other sites

Για να τελειώσει αυτή η παραφιλολογία... Το ότι στο site της εταιρείας τα πλάνα αλλάζουν από 20/7 δεν σημαίνει ότι τότε μπαίνει το Δήλος. Απλά τότε κόβονται οι προσεγγίσεις σε Ίο. Το να καθόμαστε να κάνουμε τόσα σχόλια για πηγές και λοιπά είναι περιττό. Η εταιρεία δεν ανακοίνωσε τίποτα, κανένα πλάνο δεν άνοιξε, και κατά την ταπεινή μου γνώμη, ούτε στις 20 Ιούλη δεν θα ταξιδεύει...

Οι προσεγγίσει σε Ίο ειναι πολύ πιθανό να μην κοπούν για το καλοκαίρι. Φέτος δεν θα υπάρχει στην γραμμή το Speedrunner II οπότε η Ίος μένει μόνο με τον Κοραή, Βιτσέντζο και Άγιο Γεώργιο απο συμβατικά (τα οποία εκτελούν λίγο δρομολόγια για Ίο) και το Highspeed 6 με 1 δρομολόγιο την ημέρα. Ετσι πολύ πιθανο είναι να εχει προσέγγιση σε Ίο και στον πηγαιμό αλλα και στην επιστροφή. Απο πολύ αξιόπιστη πηγή είπα, επίσης, πως ξεκινά δρομολόγια στις 20/7 το πολύ 22/7. Δεν το υπέθεσα βλέποντας τα δρομολόγια. Αυτο βέβαια εαν δεν υπάρξει νεα καθυστέρηση.

Edited by Rafinaport
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Οι 290 επιβάτες δεν είναι τίποτα για πλοίο με το τριπλάσιο σχεδόν πρωτόκολο. Συν το γκαράζ που δεν μπορείς να πεις ότι ήταν και αυτό γεματο. Νομίζω θα δούλευε εξίσου καλά ίσως και καλύτερα στη γραμμή Ίο-Θήρα

Μα όταν το Hihgspeed 5 που είναι αυτή τη περίοδο στη γραμμή δεν γεμίζει στους επιβάτες (έχει μια πληρότητα γύρω στο 60% στους επιβάτες και στο γκαράζ έχει μια πληρότητα γύρω στο 25% δεν νομίζω ότι το Speedrunner II θα είχε καλύτερα αποτελέσματα στη γραμμή Πειραιά Ίο Σαντορίνη, από ότι στο Ηράκλειο Σαντορίνη. Τρανό παράδειγμα ότι τα προηγούμενα χρόνια δούλευε μόνο το καλοκαίρι στη γραμμή και έδενε πολύ νωρίς. Πέρυσι που μέχρι τον Ιούλιο πήγαινε αρκετά καλά, μιας και δεν υπήρχε Highspeed στη γραμμή, μόλις μπήκε το Highspeed 6 αμέσως είδε τις κρατήσεις του να παίρνουν την κατιούσα!!!

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Πως κ έτσι? Πάντως νομίζω ότι από πλευράς ωραρίων θα είναι πιο δύσκολα τα πράγματα για το "4" μιας και δεν έχει τις ταχύτητες του 5. Τώρα από θέμα καταναλώσεων κλπ δε ξέρω αν παίζει κάτι, γιατι θέμα χωρητικότητας δε νομίζω ότι είναι. Και το 5 που θα πάει? Από τώρα δέσιμο?

Link to comment
Share on other sites

Το 4 έχει μεγαλύτερο πρωτόκολλο σε επιβάτες και ίσως γι αυτό το προτίμησαν . Μειονέκτημα για το 5 οι σχετικά περιορισμένες θέσεις της Οικονομικής. Στις μέρες μας μετράει πολύ αυτό... Μάλλον το βλέπω να δένει για χειμώνα το 5.

Link to comment
Share on other sites

Πως κ έτσι? Πάντως νομίζω ότι από πλευράς ωραρίων θα είναι πιο δύσκολα τα πράγματα για το "4" μιας και δεν έχει τις ταχύτητες του 5. Τώρα από θέμα καταναλώσεων κλπ δε ξέρω αν παίζει κάτι, γιατι θέμα χωρητικότητας δε νομίζω ότι είναι. Και το 5 που θα πάει? Από τώρα δέσιμο?

Λογικά οι καταναλώσεις των δυο πλοίων πρέπει να είναι περίπου ίδιες γιατί έχουν ακριβώς τον ίδιο τύπο μηχανών!!! Εγώ προσωπικά πιστεύω ότι το θέμα ήταν καθαρά θέμα χωρητικότητας!!! Γιατί ακόμα το Σεπτέμβριο υπάρχει κίνηση σε αυτά τα νησιά (ειδικά στη Σαντορίνη με τους ξένους). Τώρα από ταχύτητες το Highspeed 4 είναι 2-3 κόμβους πιο κάτω από το Highspeed 5, αλλά τώρα δεν τους βιάζουν πολύ γιατί είναι μονό το δρομολόγιο και έχει παραμονή στη Σαντορίνη για να καλύπτει οποία καθυστέρηση θα δημιουργείται.

Link to comment
Share on other sites

Άλλαξε και από σήμερα στο online σύστημα των κρατήσεων, το Highspeed4 στη Θέση του Highspeed5. Θα ξεχειμωνιάσει από 5Σεπτεμβρίου το "5"???

Link to comment
Share on other sites

Αφησαν τις ωρες του 5,αναχωρηση απο Θηρα 17:00 και αφιξη Πειραια(Θηρα,Ιος,Ναξος,Παρος) 21:45 :eek: !Πριν τις 23:00 δεν το βλεπω να φτανει!!!

Edited by TASOSNAXOS
Link to comment
Share on other sites

Στη απογευματινή επιστροφή προς Πειραιά κάνει το Σαντορίνη-Πειραιά περίπου 6 ώρες δηλαδή μόλις 2 λιγότερες από το Blue Star.

Καθώς επίσης το Blue Star δεν πιάνει στην Ίο, όποτε κερδίζει τουλάχιστον 30 λεπτά στο ταξίδι έναντι του Highspeed.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...