Jump to content
Shipfriends

Πειραιάς - Πάρος - Νάξος - Ίος - Θήρα


Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Replies 935
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Η Νάξος μπορεί να μένει χωρίς Highspeed, αλλά δρομολογείτε το Speedrunner II, πέντε φορές την εβδομάδα.

Από τη Κυριακή (07/10/07) που έκανε το τελευταίο δρομολόγιο το Speedrunner II (για Παροναξια) κόβεται η προσέγγιση ταχύπλοων στη Νάξο για φέτος. Ξανά από το Μάρτη (και βλέπουμε):confused::(

Link to comment
Share on other sites

Θα κοπούν του χρόνου το καλοκαίρι...οι προσεγγίσεις των ΠΑΡΟΣ/ΝΑΞΟΣ στη Σύρο?

Πάντως, στα δρομολόγια του 2008 που υπάρχουν στο σάιτ της εταιρείας...δεν υπάρχει η Σύρος στην υψηλή περίοδο.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς τα HS2,3 είναι κατώτερα των HS4,5 και η Παροναξία για Δεύτερη χρονιά είναι αδικημένη.

Άμα είναι αδικημένη η Παροναξία τότε τι να πει η μαρτυρική η ΊΟΣ όπου για να πάει κάποιος είτε θα έπρεπε να πληρώσει Buisness με HS5, είτε να πάει με το ΡΟΜΙΛΝΤΑ μέσω Δ.Κυκλάδων ...

Link to comment
Share on other sites

Δε ξέρω εάν εννοείς τώρα ή το καλοκαίρι. Αλλά το καλοκαίρι και τώρα, υπήρχαν και υπαρχουν κάποια δρομολόγια της Blue Star Ferries (πρωινά από Πειραιά), καθώς και τα Μιλενα, Νταλιανα & Δημητρούλα (κάποια από αυτά ήταν χωρίς άγονη).

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Π100 προφανώς δεν εννοεί ότι δεν πάνε βαπόρια στην Ίο. Αλλά όπως και να το κάνουμε σε σχέση με τα δρομολόγια της Πάρου και της Νάξου είναι σαφώς λιγότερα αυτά που περνάνε από Ίο. Και τα BS πολλές φορές περνάνε και απλά τη χαιρετάνε την Ίο.

Link to comment
Share on other sites

Δε ξέρω εάν εννοείς τώρα ή το καλοκαίρι. Αλλά το καλοκαίρι και τώρα, υπήρχαν και υπαρχουν κάποια δρομολόγια της Blue Star Ferries (πρωινά από Πειραιά), καθώς και τα Μιλενα, Νταλιανα & Δημητρούλα (κάποια από αυτά ήταν χωρίς άγονη).

Μιλάω και για τώρα και για το καλοκαίρι ...

Τα BS κατεβαίνουν πρώτα εώς τη Σαντορίνη και στην επιστροφή πιάνουν στη Νιό.

Το θέμα με τη Νιό είναι ότι ο κόσμος δεν έχει μια αξιόλογη και οικονομική λύση για να φτάσει στο νησί του. Ή θα πληρώσει 66€ (το καλοκαίρι) για να παει με HS είτε θα φτασει στο νησί σε 10 - 12 ώρες.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό είναι αλήθεια αλλά τον καιρό αυτό το ΗS 5 έχει έπάρκεια θέσεων και σε οικονομική. Επίσης το πρωινό της BS από Πειραιά πίανει Ίο πριν την Σαντορίνη. Έτσι για να λέμε γιατί η κατάσταση της Ίου είναι αδικαιολόγητη.

Σχετικά με το SPEEDRUNNER II ήταν δεν ήταν μέχρι τώρα, ένα κ το αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Έχω την εντύπωση ότι το HS5 σταματάει τέλος του μήνα , οπότε η Ίος θα μείνει με τα Αγουδημοβάπορα και 2 προσεγγίσεις Blue Star.Όσο για το Speedrunner II ποτέ δεν έπιασε Ίο...

Link to comment
Share on other sites

Το SPEEDRUNNER II εννοούσα γενικά στη γραμμή τον τελευταίο καιρό.

Επίσης το BLUE STAR PAROS από Πειραιά σήμερα 23-10 θα καθυστερήσει μια ώρα απ όλα τα λιμάνια αναχώρησης του λόγω αργοπορημένης προσέγγισης στον Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Το μονο απο τα πλοια της ΑΝΕΚ που μπορει να παει Παροναξια βασει λογικης ειναι το Πρεβελης. Ετσι ελευθερωνεται και το Ρεθυμνο για να παιξει μπαλα το HS5 μονο του... Τι ωραια ονειρα που εβλεπα παλι χθες ε :D:D

Link to comment
Share on other sites

Χμμμ θα ελεγα πως η ΑΝΕΚ ειναι ηδη στη γραμμη μεσω HSW. Απο τα δικα της πλοια μονο το Πρεβελις μπορει να παει αλλα και αυτο δεν το πιστευω.Εκτος και αν εχει σκοπο να βαλει συμβατικο της HSW, δηλαδη τα γνωστα σεναρια για Μυκονος ή μπει το Πηγασος

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομιζω πως ο Δημητρος εννοει μεσω HSW. Μαλλον ειναι πιθανοτερο να κατεβει με δικο της βαπορι :D Παντως τα παραπονα θα τα εχει το Ρεθυμνο παλι που θα μεινει χωρις συμβατικο οπως ολα δειχνουν μεσα στο καλοκαιρι.

Link to comment
Share on other sites

Το μονο απο τα πλοια της ΑΝΕΚ που μπορει να παει Παροναξια βασει λογικης ειναι το Πρεβελης. Ετσι ελευθερωνεται και το Ρεθυμνο για να παιξει μπαλα το HS5 μονο του... Τι ωραια ονειρα που εβλεπα παλι χθες ε :D:D

Ένα όνειρο που θα βγει αληθινό :D

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν ξέρω αλλά σαν πολλά βαπόρια με μεγάλες χωρητικότητες βλέπω να μαζεύονται στην γραμμή.ΠΡΕΒΕΛΗΣ+κάποια δρομολόγια ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ+ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΓΑΣΟΣ αν δεν πωληθεί+κάποιο άλλα δρομολόγια του κααπτα Μάκη τώρα που ελευθερόνονται τα πλοία του από την Ικαρία Σάμο τότε η χωρητικότητα εκτοξεύεται στα υψη αν βάλουμε ότι θα έχχουμε και 5=6 δρομολόγια ημερησίως ταχύπλοων σκαφών.

Πάντως λέτε να δούμε το ΠΡΕΒΕΛΗΣ βραδυνό και τον ΠΗΓΑΣΟ πρωινό ντουμπλαρισμένα το ένα από το άλλο με κοινή πορεία έσονται εις σάρκαν μία?:D

Link to comment
Share on other sites

Εμενα μου ακουγεται πιο λογικο αυτο που λεει ο Λευτερης, να κανει δηλαδη μια προσεγγιση στη Σαντορινη απο και προς Ρεθυμνο. Διοτι να κανει μονο κορμο μου φαινεται κομματακι δυσκολο λογω δυσκολιας στους ελιγμους, μεγεθους και σχετικα μικρης ταχυτητας(17 μιλια).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...