georgios express Posted April 19, 2010 Posted April 19, 2010 Τί είναι αυτό και γιατί αφού από τις 06.00 το πρωί γυρόφερνε έξω από το κυρίως λιμάνι, μετά πήγε και άραξε καταμεσίς στον Φαληρικό Όρμο? (τώρα πλέον έχει φύγει). Επιτρέπεται η αγκυροβολία πλοίων τέτιοιυ μεγέθους και τύπου εκεί?
enas chiotis Posted April 19, 2010 Author Posted April 19, 2010 (edited) Άμαν είσαι σύμμαχος, και τον μπόμπ σφουγγαράκη σου βάζουμε για λάντζα αν θέλεις. Edited April 19, 2010 by enas chiotis
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted May 11, 2010 Posted May 11, 2010 Τι είναι ευτούνο, σύντροφοι και συντρόφισσες ??? Ε/Γ-Ο/Γ ΑΡΧΩΝ ΜΙΧΑΗΛ - ΠΑΝΟΡΜΙΤΗΣ ??? Στη γραμμή Πειραιά - Δωδεκανήσου ??? Αποτελέσματα ΣΑΣ, 23/ΜΑΡ/2005
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 12, 2010 Posted May 12, 2010 Περί του Άρχοντος Μιχαήλη που τον περιμένουμε 5 ολάκερα χρόνια έχουμε λίγα πράγματα εδώ
georgios express Posted May 25, 2010 Posted May 25, 2010 επειδη νομιζεται οτι τα ξερετε ολα,η εταιρια που ειχε κατασκευασει τις πινακιδες εχει κλησει και δεν ηταν τοσο απλο οσο το θεωρειτε να φτιαχτουν. Δηλαδή άμα κλήσει η Wartsila και πάθει τίποτα καιμιά μηχανή, πάει το καράβι, δεν θα ξαναταξιδέψει ?
Panagia Ekatontapiliani Posted May 26, 2010 Posted May 26, 2010 Άμα κλείσει η Wartsila και το πλοίο χρειάζεται κάποιο «ζωτικής σημασίας» ανταλλακτικό από τη μηχανή, σίγουρα δε πρόκειται να πάει κάπου το πλοίο, γιατί δε θα υπάρχει διαθέσιμο στην αγορά. Αλλά σίγουρα δεν είναι το ίδιο μέτρο σύγκρισης με μια εταιρεία που κατασκεύασε ένα πινακα.
NHSOS XIOS Posted June 3, 2010 Posted June 3, 2010 Μετα την μετασκευη,το TENACIA κληρονομησε ενα 'κουτι' πανω στο καινουργιο κομματι.Αναλογο 'αυθαιρετο' εχουν και τα SUPERFAST I,II(πισω απο την γεφυρα και αριστερα),μπορει να υποθεσει κανεις τι ειναι?
aplospolitis Posted June 22, 2010 Posted June 22, 2010 Καλημερα.Μηπως καποιος γνωριζει την απαντηση στο παραπανω ερωτημα?
NHSOS XIOS Posted June 27, 2010 Posted June 27, 2010 Αυτο εδω τι ειναι(δειτε και τις αλλες φωτο) Ειναι εξελιγμενος τυπος ρυμουλκου με φορτηγιδα?
stathis Posted June 27, 2010 Posted June 27, 2010 Αυτο εδω τι ειναι(δειτε και τις αλλες φωτο) Ειναι εξελιγμενος τυπος ρυμουλκου με φορτηγιδα? Οπως φαίνεται και στη φωτο είναι δύο πλεούμενα, η φορτηγιδα MERAK με ειδικα διαμορφωμενη πρυμη και το ρυμουλκο ΜΕΓΑΛΗ ΑΡΚΤΟΣ Ειχα την εντύπωση οτι αυτο το "σύστημα" δουλευει μονο σε ποτάμια και κυρίως στην Αμερικη και τα συγκεκριμένα ρυμουλκα λέγονται "pushers" για ευνόητους λογους
superferry2 Posted July 6, 2010 Posted July 6, 2010 mia erotisi re pedia ta naupigeia panagiotaki ine tou gnostou p exi k t rimoulka k t theologo p.?
Panagia Ekatontapiliani Posted July 6, 2010 Posted July 6, 2010 Εάν δε κάνω λάθος είναι του ίδιου ανθρώπου
deep-blue-sea Posted July 14, 2010 Posted July 14, 2010 παιδες εχει ακουστει και για κερκυρα ενα καταμαραν οπου θα ερθει αλλα ειχα ακουσει για 25!!! αυτοκινητα max και απ οτι βλεπω αυτο περνει 25 νταλικες.....ποιος ξερει.....
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted September 5, 2010 Posted September 5, 2010 Η λεζάντα στην φωτό γράφει ότι πρόκειται για πλοίο του Αργοσαρωνικού, Πειραιά - Αίγινα. Τραβήχτηκε (όπως πάλι αναφέρει) τον Μάιο του 2008. Και σαφώς πρόκειται για πλοίο της ΗSW. Ποιό είναι αυτό το πλοίο ρε παιδιά ??? Δυό μήνες τώρα (πάνω-κάτω) που την έχω δει, σπάω το κεφάλι μου, κι άκρη δεν βγάζω.......
proud_ionian Posted September 5, 2010 Posted September 5, 2010 το απολλων ελλας ο Darrell Godliman που την ανεβασε, εχει ανεβασει συνεχομενα και αυτην
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted September 5, 2010 Posted September 5, 2010 (edited) Πες μου τώρα ειλικρινά βρε proud, αν δεν υπήρχε η άλλη φωτό (δεν την είχα δει) υπήρχε περίπτωση να το βρεις ??? Έσπαγα το κεφάλι μου να βρω πλοίο που στο όνομα του να ...εμπεριέχεται το "ΩΡΗΣ". Που να φανταστώ ο ...βλαξ ότι υπάρχει πλοίο που στην πρύμη του αναγράφεται το "ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ" με ανάγλυφα γράμματα..... Ειλικρινά, δεν το πιστεύω, μερτσί πάντως για την απάντηση. Edited September 5, 2010 by ΣΕΙΡΙΟΣ
proud_ionian Posted September 5, 2010 Posted September 5, 2010 ημουν ετοιμος να αρχισω να ψαχνω στις φωτο που εχω απο τα πλοια του αργωσαρωνικου, αλλα μολις ειδα στο photostream οτι ειχε 4 φωτο του απολλωνα (κοντρα γεφυρα, πλαϊνη κλπ), δε χρειαστηκε να ψαξω.
NHSOS XIOS Posted September 26, 2010 Posted September 26, 2010 Και μαλλον τα 6 μποφορια εμποδισαν και τις λαντζες να βγουν στο λιμανι αφου το πλοιο την εκανε πριν 2ωρες για Κουσαντασι(κανονικα εφευγε παντα μετα τις 7 το απογευμα) Την Τεταρτη το SEABOURN ODYSSEY εφτασε απογευμα Κουσαντασι κ εφυγε μετα απο σχεδον 24ωρες.Βλεπω παλι το πλοιο να εχει destination το τουρκικο λιμανι Αλλαξε πουθενα επιβατες η παει τους ιδιους ξανα μια βολτα απο κει
enas chiotis Posted September 27, 2010 Author Posted September 27, 2010 (edited) Ήταν ν'αλλάξει καπετάνιο στην Κων/πολη, λογικά θα άλλαξε και επιβάτες. Edited September 27, 2010 by enas chiotis
SAMAINA Posted October 19, 2010 Posted October 19, 2010 Τί είναι το "τοποικό κλιμάκιο επιθεώρησης" και από ποιούς αποτελείται? Πρόκειται για τον όρο που αναφέρεται σε κάθε ανακοίνωση βλάβης πλοίου από το ΛΣ. Ευχαριστώ
Earl Granville Posted October 19, 2010 Posted October 19, 2010 Σε κάθε μεγάλο νησί υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι συνεργάζονται με την επιθεώρηση πλοίων και αποτελούν τοπικό κλιμάκιο.Τώρα αν για παράδειγμα συμβεί χτυπά ξύλο κάτι στους Φούρνους τότε τοπικό κλιμάκιο θα έρθει από Σάμο. Τέτοιοι επιθεωρητές συνήθως είναι ναυπηγοί συνταξιούχοι ή εν ενεργία, μηχανικοί...
enas chiotis Posted November 27, 2010 Author Posted November 27, 2010 (για το ΠΑΝΟΡΑΜΑ)Απ' ότι λένε εδώ οι γραφές του Διοόδωρου του Σικελιώτη το πλοίο έχει κατασκευαστεί στο Ναυπηγείο Martin Jansen GmbH & Co. KG Schiffswerft und Maschinenfabrik στο Leer της Γερμανίας με αριθμό 183 το 1987. Αναρωτιέμαι αν έχουμε ξαναδεί στα νερά μας πλοίο από αυτό το Ναυπηγείο που σπάνια συναντάμε. Από αυτό το ναυπηγείο έχουμε ένα μόνιμο στα νερά μας και έναν εργάτη του Ιονίου.
ascendant87 Posted December 6, 2010 Posted December 6, 2010 Καλησπέρα σε όλους.Μήπως μπορεί κάποιος να με βοηθήσει στο εξής : Ποιοί είναι οι αρμόδιοι θεσμικοί φορείς των θαλάσσιων τηλεπικοινωνιών στην ελληνική ναυτιλία.? Πώς γίνονται οι προτάσεις όσον αφορά το θεσμικό πλαίσιο των τηλεπικοινωνιών στα πλοία? Πώς παίρνονται οι αποφάσεις και απο ποιους (απο ποιά όργανα)? Απο ποιά στάδια περνάει μία πρόταση (για τηλεπικοινωνίες στα πλοία και ασφάλεια κλπ κλπ) έως να φτάσει να γίνει νόμος? Η Ελλάδα πρέπει να συμμορφώνεται με κάποιες προτάσεις-ανακοινώσεις κάποιων φορέων? Γνωρίζω τον IMO.Υπάρχει κάποιος αρμόδιος αντίστοιχος οργανισμός στα πλαίσια της Ευρωπαικής Ενωσης? Στην Ελλάδα ποιοι παίρνουν τις αποφάσεις?
Nick the Greek Posted December 6, 2010 Posted December 6, 2010 Οι ερωτήσεις σου είναι πολλές και εντελώς γενικές. Πες αν θέλεις τι ψάχνεις συγκεκριμένα μήπως ξέρει κάποιος κάτι. Σε γενικές γραμμές όλα τα πλοία πρέπει να πληρούν τις προυποθέσεις που φτιάχνει ο ΙΜΟ και γι αυτό υπάρχει και το πιστοποιητικό Safety Radio(στα ποντοπόρα), νομίζω στα ακτοπλοικά/κρουαζιερόπλοια είναι ενσωματωμένο στο Passenger Ship Safety Certificate. Το τι είδους εξοπλισμό πρέπει να έχει το κάθε πλοίο και τι είδους άδειες πρέπει να έχουν οι αξιωματικοί εξαρτάται από τους πλόες που το πλοίο εκτελεί.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now